Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
čert
6
Na Š110 R se začalo dělat už za starého Chamráta kolem roku 1965. Tehdy už byl víceméně definitvní tvar Š 100/110, která šla do výroby 1969.V roce 1967 to bylo oficiálně v plánu RVT a někdy v první p§li roku 1968 už stál prototyp. Takže historka o inspiraci Simcou je sice hezká, ale spíš se hodí ke stavbě speciálů Š 180 a 200 RS.
koos323
0
To co píšete zní zajímavě, leč trochu divně, když uvážíme, že škoda 100 vyjela někdy v roce 1968 (hádám to ted z hlavy) a erko je od ní odvozeno, tak mi to přinejmenším časově nevychází. Simca 1200S není žádný závodní speciál. Je to normální auto na silnici. Ale tak třeba jste pamětník a opravdu to takto bylo. Ono už je to ted stejně jedno. Důležité je, že tohle auto vlastnilo AZNP, což je fakt.
shamal
Ono to může vyznít, jakože Škodovka Simcu zakoupila a pak obšlehla a tak vzniklo Erko. Ve skutečnosti se takové vozy pořizovaly, aby se mohly porovnávat s už hotovými prototypy. Někdy došlo k tomu, že některé řešení z referenčního vozu bylo převzato do sériového výrobku. Ostatně automobilky si konkurenční výrobky pro srovnání pořizují dodnes.
Souhlas, srovnávání vlastní produkce s konkurenčními modely je naprosto běžná praxe, a nejen pro srovnání techniky nebo výrobních postupů, porovnává i marketingové odd., vznikají z toho podklady pro vlastní marketing, výstupy k dealerům, propagace atd.
Dinar
simcy popisuje, co všechno vyměnil a renovoval, přesto mi přijde stav, ve kterém auto zapůjčil k focení jako celkem tristní. Rezavý plech pod nohama, v autě binec, bláto, prach, nemyslím patinu, prostě nějak z toho stavu auta necítím zaujetí a přístup. Ale možná těch starých aut má víc, nebo ho čistě jako nástroj na dobové svezení, nevím, prostě mi to nesedí.