Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lada Vesta Signature: Natažený sedan realitou, vyzkouší jej ruští úředníci

33 komentářů

DEVIL
...se celkově VESTA povedla... Pokud bude kombík vypadat tak, jako na renderech, proč ne... Jediný, co ale fuckt nemůžu zkousnout je ten katastrofálně obrovský kryt na víčko na tankování >😁
Avatar - Stejsn
Stejsn
A jak chceš asi schovat hrdlo pro pistoli na plnění tanku... btw zajímavý, že na některých fotkách ty dvířka maj vychlípíčení na palec, na některých ne.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Asi rozdiel v e😜ortnej verzii. 😄
holden_holden
superb 2 byl taky jen natazenej golf
Avatar - Emel
Emel
Tohle je spíš taková Octavia Long... o patnáct let později... s horší technikou 😄
Avatar - Anonym
Anonym
S horší technikou? Jakou? že to místo 1,8 s turbem bude mít 1,8 bez turba? 😄
Avatar - Emel
Emel
Jo.
Avatar - Anonym
Anonym
To je spíš výhra. Nemá se tam co po**at.

VW ty TSI a TFSI motory nějak silně nejdou, rozvodáčky, že, pak spotřeba oleje 1 litr na 1000 km a další perly >😁 >😁 >😁
Avatar - Emel
Emel
Pro jistotu by bylo lepší tam nedávat klimu a okna nechat na kličku, přece jen...
Avatar - Anonym
Anonym
Motorek na okna stojí 2 litry, kompresory klimy 15.
Novej motor stojí 350 000 Kč (cena si si Audi servisy počítaly v GB). rozdíl >😁
Avatar - Emel
Emel
To co píšeš je typicky lowendový (nebo bazarový) přístup. Hlavně ať tam nic není a nic se nepokazí, aby se to nedej bože nemuselo opravit. Pokud bydlím někde v Tajze, tak je to asi fajn... ale pokud ne, tak beru jako prioritu to, aby se s tím dobře jezdilo.
Avatar - Anonym
Anonym
Jenže zásadní rozdíl je, jestli se ti rozbije to okýnko a nepůjde stáhnout nebo jestli se ti zadře motor.

VW umí okýnka, jiní umí motory.

Já teda radši ty co umí motory >😁 >😁 >😁
Avatar - Emel
Emel
Pravděpodobnost že se mi zadře motor je asi taková, jako že si někdy koupím Ladu 😄 . Ale každému dle jeho gusta 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Aby ses nedivil.....dost lidem u VW se to už stalo a v rámci sbírání špeků vím i o pánovi s BMW, tomu se to stalo s najetými 64 000 Km. BMW se těžce cukalo než uznalo záruční opravu. Ale uznali, pravda v servisů vůz strávil pouze 38 dnů....pracovních ovšem >😁 >😁
Avatar - Emel
Emel
Stát se může ledacos. Lada může začít vyrábět hezká auta. Nebo může Putin v rámci ochrany ruského obyvatelstva ve Varech připojit ČR k Federaci. Nebo se mi může zadřít motor. Jen prostě ta pravděpodobnost není dost velká na to, abych se tím teď zabýval.
Avatar - Anonym
Anonym
Lada šla co se týče designu oproti Priorám, krabicím atd hodně nahoru a i co se týče toho, jak má vypadat moderní a levní vůz.

Jistě, ty prolisy se nemusí líbit každému, ale aspon je to originální a netuctové

Hlavní problém Lady je, že jí trvá strašně dlouho proniknout na trhy střední a západní Evropy (krom Slovenska, Madarska a Německa kde už je)
Avatar - Emel
Emel
Oproti Priorám každopádně... ale já myslel nejen design... a i ten má ještě co zlepšovat.
Avatar - Anonym
Anonym
Technika co se týče motorů a manuálních převodvek je osvědčená, automaty a roboty sou nakupované ZF a JATCO, a elektronika atd je taky nakupovnaé, to si dneska nikdo sám nevyrábí....

Takže zbývá antikorozní ochrana a kvalita montáže..... a to si myslím že na nové lince šlo taky nahoru. Navíc Vesta se nedělá v Togliati ale v továrně Iž
Avatar - Emel
Emel
Jo, slovo osvědčená znám a vím kdy se v marketingu používá 😉
RADEK1
Neměl jsi nějaký problém s převodovkou od Zf? 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Kdo já?
Měl, tedy s převodovkou přímo ne, ale s vanou která byla křivá a tekla pak ATF. Musela se dát jiná vana, paradoxně neorigo a pak to fungovalo.
Arese
Otázkou ovšem je, zda si takový "průnik" Lady na evropské trhy vůbec Renault přeje. Je tu přece Dacia... :-!
Avatar - lamal
lamal
VW neumi ani okenka, vsak chronickou zavadou celej GLF 4kovej platformy su napr mechanizmy stahovania okien, golfy 4, octavie, A4ky atd by vedeli rozpravat...
Avatar - Anonym
Anonym
>😁 >😁 >😁

Tak aspon že umí podvádět a dělat maerketing, když už neumí dělat auta >😁 >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
1.8 T se nějak s*ala? To jsou mi novinky, jen povídej.
Avatar - Anonym
Anonym
1,8 T až na to turbo v O1 ne.

zato ty novější [odkaz]

To je kvalitka.
mrazik
Jsou i jine automobilky, ktere s turbomotory nemaji problem.
Joab
Přesně! Za takovejch padesát let konečně vymyslej todle a ty si budeš moct pořídit perfektní auto. [odkaz]
mrazik
Nezlobte se na mě, ale ty prolisy jsou prostě hnus fialovej, tady teda černej. Snaha o originalitu se cení, ale ne v tomto provedení.
Avatar - Auto CZ
Auto CZ
Ten stredný stĺpik je vystužený oceľou z T34, že to udrží celý život tie liatinové dvere? Mne sa zdá, že karoséria je z papiera, staniolu a drevených nosníkov..
swifter
na větší štreky stejně jezdí V T-72B3M.
Avatar - Anonym
Anonym
Opakovaný vtip přestává být vtipem.....ale budiž.

Problém je, že už dávno mají T-90 a ted nově i Armatu >😁 >😁 >😁

A letectvo testuje šestý prototyp Suchoj T-50 (PAK FA) a dalších 5 je rozestavěno
Arese
Taková Vesta Long by se mohla líbit Číňanům, pokud by ovšem už nebyli tak zpovikaní od západních značek. Jinak to auto vypadá úplně stejně, jako když se dodatečně prodlouží jakýkoliv jiný kompakt - disproporčně a "jezevčíkovitě". ;-\