...se celkově VESTA povedla... Pokud bude kombík vypadat tak, jako na renderech, proč ne... Jediný, co ale fuckt nemůžu zkousnout je ten katastrofálně obrovský kryt na víčko na tankování >:D
A jak chceš asi schovat hrdlo pro pistoli na plnění tanku... btw zajímavý, že na některých fotkách ty dvířka maj vychlípíčení na palec, na některých ne.
To co píšeš je typicky lowendový (nebo bazarový) přístup. Hlavně ať tam nic není a nic se nepokazí, aby se to nedej bože nemuselo opravit. Pokud bydlím někde v Tajze, tak je to asi fajn... ale pokud ne, tak beru jako prioritu to, aby se s tím dobře jezdilo.
Aby ses nedivil.....dost lidem u VW se to už stalo a v rámci sbírání špeků vím i o pánovi s BMW, tomu se to stalo s najetými 64 000 Km. BMW se těžce cukalo než uznalo záruční opravu. Ale uznali, pravda v servisů vůz strávil pouze 38 dnů....pracovních ovšem >:D >:D
Stát se může ledacos. Lada může začít vyrábět hezká auta. Nebo může Putin v rámci ochrany ruského obyvatelstva ve Varech připojit ČR k Federaci. Nebo se mi může zadřít motor. Jen prostě ta pravděpodobnost není dost velká na to, abych se tím teď zabýval.
Technika co se týče motorů a manuálních převodvek je osvědčená, automaty a roboty sou nakupované ZF a JATCO, a elektronika atd je taky nakupovnaé, to si dneska nikdo sám nevyrábí....
Takže zbývá antikorozní ochrana a kvalita montáže..... a to si myslím že na nové lince šlo taky nahoru. Navíc Vesta se nedělá v Togliati ale v továrně Iž
VW neumi ani okenka, vsak chronickou zavadou celej GLF 4kovej platformy su napr mechanizmy stahovania okien, golfy 4, octavie, A4ky atd by vedeli rozpravat...
Ten stredný stĺpik je vystužený oceľou z T34, že to udrží celý život tie liatinové dvere? Mne sa zdá, že karoséria je z papiera, staniolu a drevených nosníkov..
Taková Vesta Long by se mohla líbit Číňanům, pokud by ovšem už nebyli tak zpovikaní od západních značek. Jinak to auto vypadá úplně stejně, jako když se dodatečně prodlouží jakýkoliv jiný kompakt - disproporčně a "jezevčíkovitě". ;-\