Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus GS 450h F Sport – Hybridní predátor

Lexus GS 450h představuje samotný vrchol standardní nabídky Lexusu ve vyšší střední třídě. V tomhle případě to už rozhodně není o nízké spotřebě a emisích.
Zpět na článek
10. 6. 2016 10:07
10. 6. 2016 10:18
10. 6. 2016 10:29
10. 6. 2016 16:17
10. 6. 2016 10:42
10. 6. 2016 10:48
10. 6. 2016 10:50
10. 6. 2016 11:03
10. 6. 2016 11:09
10. 6. 2016 11:11
10. 6. 2016 11:15
10. 6. 2016 11:17
10. 6. 2016 11:24
10. 6. 2016 11:33
10. 6. 2016 11:38
10. 6. 2016 11:22
10. 6. 2016 11:36
10. 6. 2016 12:27
10. 6. 2016 12:50
10. 6. 2016 13:47
10. 6. 2016 14:11
10. 6. 2016 15:22
10. 6. 2016 14:12
10. 6. 2016 14:28
10. 6. 2016 14:31
10. 6. 2016 14:36
10. 6. 2016 14:38
10. 6. 2016 14:44
10. 6. 2016 14:37
10. 6. 2016 14:49
10. 6. 2016 14:55
10. 6. 2016 15:20
10. 6. 2016 15:24
11. 6. 2016 09:40
11. 6. 2016 10:09
11. 6. 2016 10:26
11. 6. 2016 10:40
11. 6. 2016 10:56
12. 6. 2016 13:06
11. 6. 2016 10:13
11. 6. 2016 14:42
11. 6. 2016 15:53
11. 6. 2016 16:06
11. 6. 2016 16:19
11. 6. 2016 16:41
11. 6. 2016 20:10
11. 6. 2016 18:04
12. 6. 2016 10:48
12. 6. 2016 12:25
12. 6. 2016 23:58
13. 6. 2016 00:07
13. 6. 2016 12:25
13. 6. 2016 12:31
12. 6. 2016 11:42
12. 6. 2016 13:10
12. 6. 2016 13:42
12. 6. 2016 13:05
13. 6. 2016 09:50
10. 6. 2016 15:46
10. 6. 2016 14:32
10. 6. 2016 16:37
10. 6. 2016 10:50
10. 6. 2016 10:56
10. 6. 2016 11:02
10. 6. 2016 10:25
10. 6. 2016 10:37
10. 6. 2016 11:04
10. 6. 2016 13:22
10. 6. 2016 17:15
11. 6. 2016 08:47
10. 6. 2016 10:08
10. 6. 2016 10:10
10. 6. 2016 16:40
10. 6. 2016 14:42
10. 6. 2016 14:45
10. 6. 2016 10:55
10. 6. 2016 11:03
10. 6. 2016 11:11
10. 6. 2016 11:09
10. 6. 2016 11:14
10. 6. 2016 16:51
10. 6. 2016 16:59
11. 6. 2016 08:57
10. 6. 2016 10:31
10. 6. 2016 10:43
10. 6. 2016 11:00
10. 6. 2016 12:38
10. 6. 2016 10:47
10. 6. 2016 10:52
10. 6. 2016 10:53
10. 6. 2016 11:18
10. 6. 2016 13:50
10. 6. 2016 15:19
10. 6. 2016 10:48
10. 6. 2016 12:00
10. 6. 2016 16:29
10. 6. 2016 19:31
10. 6. 2016 23:55
11. 6. 2016 09:35
13. 6. 2016 11:28
13. 6. 2016 14:14
13. 6. 2016 17:53
14. 6. 2016 09:35
15. 6. 2016 09:55
10. 6. 2016 13:36
14. 6. 2016 08:35
10. 6. 2016 15:11
10. 6. 2016 21:42
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
10. 6. 2016 22:20
10. 6. 2016 15:52
10. 6. 2016 16:04
10. 6. 2016 16:11
10. 6. 2016 17:06
10. 6. 2016 17:54
10. 6. 2016 16:56
10. 6. 2016 17:18
12. 6. 2016 22:20
12. 6. 2016 22:28
14. 6. 2016 05:52
13. 6. 2016 07:19
10. 6. 2016 10:07
Nečekaně
jsme si přečetli neobjektivní servilní chvalozpěv na tento rejžokastrol s nárazníkama ala polský brutalo tuning z roku 1999.

Je to lovec německých premiantů. No hlavně u nás je to přímo lovec Pampalini. S mohutnou registrací 77 kusů aut v období 1-5/2016 je na necelém 1% německého trojhvězdí. A velkou část z těch 77 mi tvoří předváděčky, náhradní auta a auta managementu importu. Kolik prodali doopravdy aut? 20 nebo 30? Masáž na ACZ asi moc nefunguje.

Zvenku směšnej, vevnitř japonsky bakelitovej, celkově trapnej. Ať už táhnou jako Infinity.

Lexus je odpad automobilového průmyslu. :-!

A kecy "otočí se za ním víc lidí, než za německou konkurencí dohromady" jsou pod úroveň. Měli jste v redakci půjčenou R8 V10 Plus v červené barvě a přesto máte tenhle pocit? Tady asi něco nehraje... 8-s
Rozbalit vlákno
116
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 10:17
Re: Nečekaně
>:D >:D >:D

Na čem jedeš? >:-[]
10. 6. 2016 10:18
Re: Nečekaně
R8, zrovna jsem vystoupil, ale ještě pojedu do Brna. :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 10:20
Re: Nečekaně
Doufám že po D1 >:D >:-[]

Odpad automobilového průmyslu = tohle napsat chce bejt mimořádně neoooobjektivní :-)
10. 6. 2016 10:29
Re: Nečekaně
Je to sebranka plagiátorů - a ty to víš, už jsme se o tom bavili. Jinak neobjektivní samozřejmě jsem, neboť jsem chtěl vyrovnat neobjektivnost redakce :-)
Avatar - CommonUser
10. 6. 2016 11:40
Re: Nečekaně
Svata trojica s uberdesginom ?
R8 skvost? Velmi daleko nema od TT a vlastne od celeho radu. Design je subjektivny a pre mna prva R8 bola krajsia a exkluzivnejsia. Toto je take tapanie.
Za tie prachy radsej kupim akekolvek lambo ...

A ked prisla W210, to bol designovy "narez" !

Japonsky bakelitak ? Nieco ako prichod W204 ?

Lexus(TTT) hlavne nevie tvori portfolio, to je u mna najvacsie minus a k tomu slabe HMI.

Ale kopat mozes do kazdeho.
10. 6. 2016 15:32
Re: Nečekaně
Asi tak, R8 je s prehladom najnudnejsi a najfadnejsi supersport na trhu...
10. 6. 2016 16:17
Re: Nečekaně
Za cenu R8 si žádné Lambo nekoupíš. Bavím se samozřejmě o nových. Pro někoho je pak už příliš extravagantní. A první R8 těžko může být exkluzivnější, když jich jezdí mnohem víc a dají se sehnat mnohem levněji.
Avatar - CommonUser
13. 6. 2016 09:47
Re: Nečekaně
Problem s casovanim slovies ?
Avatar - Aoyagi
10. 6. 2016 10:42
Re: Nečekaně
No samozřejmě, Audisté trpící komplexem méněcennosti z důvodu vlastnění vozů tvářících se rádobyluxusně se nepochybně rádi naváží do vozů, které jsou obecně o třídu výš ;)

Tedy kromě designu, tam je to tak na stejno Aktuální generace Lexusů je predátorská šílenost, zatímco Audi je nuda a taxíkářská šeď.
10. 6. 2016 10:48
Re: Nečekaně
Obecně o třídu výš? A v čem?
10. 6. 2016 10:50
Re: Nečekaně
V jeho květáku - nikde jinde >:D
Avatar - Aoyagi
10. 6. 2016 11:03
Re: Nečekaně
No, tak o několik tříd výš to je ve spolehlivosti, o třídu výš ve zpracování interiéru, exkluzivitě (ano, i to je kritérium), a co se týká vlajkových lodí (A8(L) a LS), tak v podstatě všechno kromě sportovních výkonů a rozsahu výběru motorů. Což beru Audi dělá skvělá zábavná auta, ale ať se laskavě necpe někam, kam nepatří :-) .

Tedy ne že by Lexus neuměl sportovní auta.
10. 6. 2016 11:09
Re: Nečekaně
Zavolej do Dikobrazu, maj tam pro tebe flek. Budeš mít svůj auto-sloupek.
Avatar - N6600
10. 6. 2016 11:11
Re: Nečekaně
Urob nam laskavost a vyraz do toho Brna...
10. 6. 2016 11:15
Re: Nečekaně
A ty napiš něco k tématu, bambulo.
10. 6. 2016 11:17
Re: Nečekaně
Kto chce byt ovca a kracat so stadom, nech si kupi Audi... kto hlada nieco viac, tak si kupi Lexus... Precenovana masovka vs. vyborne auto... Audi sa designom zaseklo 25 rokov v minulosti, ked vymyslia pekne auto, nech daju vediet >:-[]
Avatar - Aoyagi
10. 6. 2016 11:24
Re: Nečekaně
Tak zrovna o designu bych pomlčel, být Lexusem >:D (vyjma LS a CT).
10. 6. 2016 11:33
Re: Nečekaně
No ja by som nepomlcal... Audi je nudna krabica, rok co rok, model co model, produktova rada co produktova rada, model od modelu... Jedine schodne je RS6 Avant, zvysok sama voda... R8 je takisto skarede (aspon pre mna)... Nemusia menit to, co evidentne funguje, ale boja sa zmeny, takisto ako BMW... pravo na nazor ma kazdy a je uplne jedno, co vravi trh...
Avatar - Aoyagi
10. 6. 2016 11:38
Re: Nečekaně
Tak jasně, Audi má extrémně nudný konzervativní design (ostatně jako většina VAG produktů) - kdybych už si musel vybrat, tak asi A7 - ale jak už jsem psal jinde, Lexus má zase moc šílený design. Gigantická maska, ty šlehance pro denní svícení vypadají, že tam vůbec nepatří... Samozřejmě se to někomu může líbit, ale v drtivé většina případů slyším negativní reakce.
Avatar - wakantanka
10. 6. 2016 12:23
Re: Nečekaně
Vieš čo počujem ako odpoveď na otázku majiteľovi (prevažne zánovného) Audi : Prečo si to kúpil a nie trebárs niečo iné z D3 alebo zo sveta? Odpoveď : lebo to v pohode odservisuješ za pár korún. >:D No a prvý majiteľ to kúpi aj preto, že to potom ľahko a výhodne zase predá. >:D
Avatar - N6600
10. 6. 2016 11:22
Re: Nečekaně
Presne na to iste cakam u Teba a ono stale nic...
Avatar - AUDIRS6
10. 6. 2016 11:36
Re: Nečekaně
kolegoooo, nesuhlas. Tento Pan dokaze debatovat na urovni. ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 12:06
Re: Nečekaně
K tématu si zatim nenapsal jediný slovo ty = víš to vubec? >:D
Avatar - _Karel_
10. 6. 2016 12:27
Re: Nečekaně
Se spolehlivostí se dá určitě souhlasit, jinak jen trapný kydy podepřený (jak už z nedávné diskuze víme) "několika nezávislými malými časopisy z Asie".
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 12:46
Re: Nečekaně
Bacha = problémy A8 důkladně rozebíral i Vaculík = a ten malej asiat určitě neni ;-)
Avatar - _Karel_
10. 6. 2016 12:50
Re: Nečekaně
Ten, jehož jméno nedokážu vyslovit, popírá příslušnost Audi k prémii, a četl to tam, kde jsem psal.
S tím nemají nějaký problémy Vaculíka s A8 nic společnýho.

Fokt překvapil?
Ale ty ne. Když Fokt pochválí cokoli co nesnášíš, je nejhorší z Auto.cz
Když tvého oblíbence, je dobrej.Kdo by to u tebe nečekal...
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 13:38
Re: Nečekaně
Jo tohle bych od tebe čekal = poslední dobou nesooooudnej až nesvéprávnej :-!

Fokta dlouhodobě považuju za nejhoršího autora ACZ = že pochválil byť hodně povedenej model Lexus mě překvapilo

Reakce VWymatlanců na vyjímečně povedenej model a verzi až tak ne = včetně fakt ubohejch keců: Lexus je odpad automobilovýho průmyslu atd.

Má kritika je věcná = A4 a A6 maj v některejch verzích problém s trakcí. Což čtu tak od 15ti a o obou dvou sem to čet i letos
Stejně jako sem čet že litrovýho tříválce se netřeba bát = zvukem ale nepotěší, má zvuk jak Wartburg.

Všimni si že téměř vůbec se nikdo nebaví k tématu = je to převážně boj Audifans který výsledek testu neberou

Třeba tys nepřekvapil = Fokt naopak jo

Myslim že i ty víš a slyšel si že zrovna tenhle Lexus se hodně poved = na trati byl rychlejší než Alpina B5 = to je s výrazně menšim výkonem docela zajímavá informace :yes: :-)
Avatar - _Karel_
10. 6. 2016 13:47
Re: Nečekaně
K Audi fans asi patřím, a na Lexus jsem asi nikdy nenadával. Tenhle- zvenku nelíbí, uvnitř líbí, pohon vynikající, co předjede nebo nepředjede je mi ukradený.
Napsal bych "vytáhni si mě ze škatulky", ale je mi to jedno.
Edit na tvůj edit: až sem doložíš odkazy (ostatní doložili odkazy potvrzující opak), pak to s tou omílanou trakcí přestane být tak trapný jak to je. Ale vím, že nedoložíš.
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 13:52
Re: Nečekaně
Příslušnost k prémii hrubě narušuje konstrukce auta = přední pohon

Audi dokonce neni ani velkovýrobce 4x4 jak si hodně lidí myslí = je to velkovýrobce předokolek

O motorech, kvalitě zpracování interiéru atp. neni řeč. Ale ten základ auta = konstrukce a druh pohonu = tam je velká piha na prémii

A jak ti potvrdí každej kdo se vyzná včetně AUDIRS6 = problémy s trakcí u verzí s přednim pohonem = to neni piha ale kaňka

Zbytek prémiovej je = tak si vyber = podle mě je pravda obojí: Je to prémie ale..
10. 6. 2016 14:11
Re: Nečekaně
Opět plkáš, základ z běžných Toyot nevadí, možnost AWD takřka pro každou motorizaci se nepočítá, ale hlouposti a lži se hodí.

Jsi opravdu pouhý trollík a jsem rád, že reální majitelé Lexů (a že jich pár znám), mají mentální pochody na úrovni. Podobných nesmyslů se od nich nedočkám ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 14:24
Re: Nečekaně
Si blázen? >:-[]

Co tu meleš o Toyotách? Ty seš dneska totálně mimo >:D

Jj mentální pochody majitelů R8 sme tu dneska četli :yes: :yes: >:-[]
10. 6. 2016 15:22
Re: Nečekaně
Bavíme se o tom, jak Audi prémie není, zatímco překarosovaný Prius nebo RAV4 ano. Je to stejně vtipný, jako tvý neustálý sebeztrapňování :-)
Avatar - AUDIRS6
10. 6. 2016 14:12
Re: Nečekaně
1. NEZMYSEL :
"Příslušnost k prémii hrubě narušuje konstrukce auta = přední pohon
Audi dokonce neni ani velkovýrobce 4x4 jak si hodně lidí myslí = je to velkovýrobce předokolek "
2.NEZMYSEL :
A jak ti potvrdí každej kdo se vyzná včetně AUDIRS6 = problémy s trakcí u verzí s přednim pohonem = to neni piha ale kaňka

Audi tvrdi ze 400 Nm je limitnych a prave preto to ponuka pre tych menej narocnych.
Ostatni si maju moznost vybrat.

Poprosim ta, neber ma ako nejakeho "Audi-inziniera", ktory je len nespokojny, ze ho vedenie nepocuva a nadalej ponuka ludom - zakaznikom moznost vybrat si.

Som ich fanusik, v pripade ze sa to da, obhajim ich, to je pravda. Tu proste davaju ludom moznost vyberu. Alebo mi ukaz Audi, kde si pri typicky 2.0 TDi nemas moznost vybrat quattro. Ak najdes, posielam ti flasu Becherovky. >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 14:22
Re: Nečekaně
Cože z toho má bejt nesmysl? :-)

1. Prémiový auta sou předokolky? Mainstream zadokolky? >:D

2. Audi vyrábí nejvíc čtyřkolek? Fakt? ;-)

3. Audi vyrábí nejvíc čtyřkolek z D3? Opravdu? >:-[]

4. Problém s trakcí neni kaňka? :-)

5. A je to aspoň piha na kráse? >:D

6. 400Nm neni ani zdaleka limit pro přední pohon = oba známe mainstreamový auta co hravě přenášej víc ;-)
Neni to tak dávno co sem je vypsal Karlovi = nechápal. No choval se spíš jako že nevěří >:-[]

7. Becherovku bych klidně dal = ale určitě víš o čem mluvíš

8. Co takhle o Becherovku = že A6 i nová A4 ve verzích jen s přednim pohonem můžou mít problém s trakcí? ;-)
Avatar - _Karel_
10. 6. 2016 14:28
Re: Nečekaně
K bodu 6 - "nedávno jsem je vypsal Karlovi=nechápal"
To je z celého toho elaborátu největší pravda.
Jak koukám poslední dobou nejsem sám.
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 14:31
Re: Nečekaně
Jsem rád že to potvrzuješ :yes: ;-)

Sepsal sem ti seznam aut co přes přední nápravu hravě a bez problémů přenášej nebo přenášely vyšší výkony a víc Nm
Avatar - _Karel_
10. 6. 2016 14:31
Re: Nečekaně
" A6 i nová A4 ve verzích jen s přednim pohonem můžou mít problém s trakcí? " - měl bych tě pochválit. Že by konečně vystřízlivění z "A6 a A4 mají tragickou trakci, horší než Talisman a C5"?
Nikdo se tu nehádal, že nemůžou mít za určitých situací problémy s trakcí. Ale jeden expert tu tvrdil, že A6 předokolka neměla ani vzniknout, a že je to tragické.
Mmch, zadokolka BMW 535i problémy s trakcí mít nebude?
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 14:34
Re: Nečekaně
Nechval = některé verze A6 a A4 maj horší trakci než Talisman a C5

Je to skoro k nevíře = já vim

Takže chápu že si to nechceš připustit = ale zdaleka nejde jen to tyhle dva modely = pamatuješ si eště další auta z toho seznamu?

Řešení je jednoduchý = buď bejt nenáročnej a akceptovat to, nebo jít do quattra

Okecávat to, dělat že to tak neni, že to nikdy nikde nikdo nepsal nebo alespoň já nečet atd = no to je taky řešení ale takový... >:-[]
Avatar - AUDIRS6
10. 6. 2016 14:36
Re: Nečekaně
daj link na ten tvoj "zoznam" nech sa zasmejem >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 14:37
Re: Nečekaně
Co já vim v který diskuzi to bylo? Možná si to pamatuje Karel

Ale bacha = ona to moc sranda není! ;-)
Avatar - _Karel_
10. 6. 2016 14:38
Re: Nečekaně
Stoupni si do dlouhé fronty, co o to několik dní žádá. Ovčáček stále mlčí....asi hledá...
Avatar - AUDIRS6
10. 6. 2016 14:44
Re: Nečekaně
ja som myslel len ten zoznam predokolliek >:D

tych testov sa nedockame/te. S tym by sa patrilo zmierit sa. ;-)
Avatar - _Karel_
10. 6. 2016 14:37
Re: Nečekaně
Co tys čet se nikdy nikdo nedoví, na žádost o zdroj mlčíš jako hrob.
Namátkou Emel, Gvick 2, webpaja a moje maličkost- všichni jsme tě žádali o odkaz. Doteď jen smrádek na pěšině.
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 14:40
Re: Nečekaně
1. Asi počtvrtý = AutoBild a Auto Tip

2. Chceš říct že tys to nikdy neslyšel ani nečet? Já od 15ti mockrát ;-)

3. Nechce se mi věřit že byste o tomhle zásadnim problému o kterym ví a opatrně a svym způsobem atd. ho potvrzuje i největší místní fanda značky nikdy neslyšeli a nečetli = i když možný je všechno >:-[]

4. Doteď po mě požadujete důkaz že 2x2 = 4 a tvrdíte že děláte že ste to nikdy neslyšeli :-)
Avatar - _Karel_
10. 6. 2016 14:49
Re: Nečekaně
Jsi jen ubohý lhář. Gvick 2 tu dal odkaz na jediné dva testy poslední A6 z autobildu, opakuji JEDINÉ, a nějak tam zapoměla dopadnout podle tvých lží. Já mám doma českou verzi německého Auto Motor a Sport, kde v naftových dvoulitrech A6,MB E a 5-er v kolonce "trakce" má A6 nejvíc bodů. Testy nejsou vše, ale ty jimi pořád uboze argumentuješ, bez vlastní zkušenosti, a dostupné testy říkají opak co ty.

Opakuji otázku: 535i zadokolka nebude mít problém s trakcí?
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2016 14:53
Re: Nečekaně
Jedu projet benzínový auto s bezproblémovou trakcí = pak ti to vysvětlim

Vypadá to že s tim že většina lidí netuší co to trakce je sem trefil hřebík na hlavičku :-)
Avatar - _Karel_
10. 6. 2016 14:55
Re: Nečekaně
Vysvětli mi prosím prosím co je to trakce.
10. 6. 2016 15:20
Re: Nečekaně
Karle, od tohoto týpka se vysvětlení nedočkáš, musel by si ho někde několikrát přečíst, přepsat a naučit se ho. Vzhledem k tomu, že žádný podobný hovadinky nikdo nepíše, pak ani Sakra nemůže papouškovat ;-)
Avatar - _Karel_
10. 6. 2016 15:24
Re: Nečekaně
Asi napíše něco jako "víš to moc dobře= ví to i Audirs6".A pak něco o Vaculíkovi, Drbohlavovi, Autobildu, Merkelové,Gauckovi a papežovi. Žádné z těch jmen jsem nedal svévolně. ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2016 09:29
Re: Nečekaně
Svévolně si ale myslíš že Vaculíka dáš v jeho oboru, Drbohlava v tom jeho atd = tam je zakopanej pes ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2016 09:22
Re: Nečekaně
Nech toho = ty to dle svejch příspěvků zřejmě fakt nevíš! :-)

Trakce je: To že BMW 535i docela dobře jezdí = s FWD BMW 535i by byla eště větší sranda než s A6 2.0 TDI >:D
Avatar - _Karel_
11. 6. 2016 09:40
Re: Nečekaně
Takže trakce je, že 535i docela dobře jezdí. :-|

Dodej testy "profíků", nebo přestaň lhát. Měly by to být nový, a tedy snadno dohledatelný testy, když jsou o nové A4. Hledej. Zatím jsi za Ovčáčka. Už asi týden nejsi schopen nic doložit, i když jsou toho plné testy profíků.
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2016 09:48
Re: Nečekaně
Seš v zoufalý křeči a bohužel ne za Ovčáčka = ten ví která bije jen úmyslně lže

Tohle je čistý faktum = a jestli si to za celej život nečet ani neslyšel = tak si toho asi moc nenačet :-)

A popravdě skoro se mi tomu nechce věřit = třeba AUDIRS6 to samozřejmě ví. Že to díky svýmu fandoooovstí nechce moc rozebírat je jiná věc. Ale ví to! ;-)

Takže znova = ty fakt ne? Nikdy si to nečet nebo neslyšel?

Narozdíl od tebe nebojuju = jen zmiňuju věc která neni žádný tajemství! Když řikám že sem to čet za posledních 15 let nesčíslněkrát = je to pravda! :-!

Z mý strany tohle neni diskuzní válka = z tvý zjevně nadoraz >:-[]
Avatar - _Karel_
11. 6. 2016 10:09
Re: Nečekaně
Tak jestli jsi o nové A4 četl za posledních 15 let nesčíslněkrát, tak to mnohé vysvětluje. A tím spíš, že nesčíslněkrát, nemůže být problém to doložit.
Bavíme se ještě pořád o nových A4 a A6, nebo už to vzdáváš a míříš na 15 let stará auta?
Avatar - AUDIRS6
11. 6. 2016 10:26
Re: Nečekaně
vidim, ze dnesnu rannu kavicku budem mat zase s kopou humoru !
>:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2016 10:28
Re: Nečekaně
Jj plky kecy bláboly = to letí >:D

Prosim tě: Vysvětli mu to!

Bokem v SZ = ale popravdě!

Dík :-!
Avatar - AUDIRS6
11. 6. 2016 10:40
Re: Nečekaně
Tu nieje moc co vysvetlovat. To, ako by som ja poskladal modelovu radu: motorizacie / pohony je jedna vec, marketingove rozhodnutie Audi vec druha.
Skor by si sa mal zamysliet nad uplne inou vecou:
Preco Audi tak otvorene ( uz neviem ci to bol Michael Dick, alebo nejaky jeho nastupca ) priznava, ze povazuju tych 400 Nm za limitnych. No prave preto, lebo oni maju moznost toho quattra. Co ine mainstreamove znacky nemali / nemaju. Preto mi pride smiesne, ze si sa tu ohanal starou C5 a podobnymi sunkami, pre ktore je rovnako tazke preniest podobnu porciu. Lenze oni z toho nemaju ako vykorculovat: AWD niet ! >:D
Takze budu tvrdit, ze oni su v pohode a oni to prenesu.. >:D

A s tou A6 2.0 TDI FWD uz fakt prestan. Nasiel si to kedysi v 1 starom ufulanom teste a chces to tu vytahovat este nasledujucu dekadu ? O novej A4 som cital testy roznych motorizacii, pozeral videorecenzie a kde nic, tu nic. Osobna skusenost ma estelen caka a je jasne, ze do FWD-cka sa mi sadat nechce, ale asi koli tebe vyskusam aj to, nech ti potom poviem.
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2016 15:39
Re: Nečekaně
Myslel sem vysvětlit = ne plky o C5 ale jako rozšířenou verzi toho co si už napsal! >:D

V tom seznamu co Karel čet sou Alfy, nějaký japonci a já nevim co eště = docela slušnej seznam

To přece neni o AWD niet! To je o tom že konkrétní verze prostě jezdí a má trakci na 100% nebo ne = jako A4 a A6

Prostě buď seš pasivní defenzivní řidič jako Karel = a má pravdu že k limitu se ani nepřiblíží a je mu to fuk
Nebo když si zmínil ten 9 let starej Citroen = jezdíš jako Kylie a problém by byl

Auto a nejen prémiový se má stavět jako ty Renaulty, Hondy, Alfy, Citroeny atd. = aby byl podvozek vždycky dál než motor. Obráceně je to = Audi ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2016 10:26
Re: Nečekaně
Zase trapný kecy :no: :no: 8-s

To nesnášim :-!

Je ti 15?

Ano bavíme se o všech audi = je to úmyslná konstrukce! A týká se to pochopitelně i A6 a i nový A4

Tvá argumentace v tomhle příspěvku mě velmi zklamala :-!
Avatar - _Karel_
11. 6. 2016 10:56
Re: Nečekaně
Čekat, že doložíš nedoložitelné, byla naivita.
Jak psal Emel, Audi mělo dlouho problémy s nedotáčivostí, protože motor před přední nápravou. Změna proběhla s A4 B8, kdy se motor posunul dozadu a rozvor zvětšil o 14cm. Ale to bylo v r. 2008. U A6 nesleduji.

Nikdo nikdy na tomto fóru (ani já!) netvrdil, že FWD Audi mají super trakci.
Jen jeden mladý cucák, co čte spoustu testů, píše o A6 coby hrůze horší než Talisman, a není schopen to nijak doložit.
V Audi seděl před dvaceti lety, a časopis kde to údajně psali asi neexistuje.
Že stíhačce AudiRS6 nestačí předokolka, mě nijak neudivuje. Jezdí trochu jinak, než běžný vzorek řidičů a jezdí s trochu jinými auty. Tak vytáhni hlavu ze svýho ..... a nepřekrucuj realitu.
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2016 15:32
Re: Nečekaně
Tohle ví každej kdo se trochu zajímá = nemá to co dělat s rokem 2008 = drobný úpravy směrem k lepšímu probíhaj s každou generací

Podle letošních testů nový A4 = problém s trakcí přetrvává

Vytrvale se vyhýbáš odpovědi jestli si to někdy sám čet nebo slyšel = čim to? ;-)

1. Nezajímaj mě cucáci = když auta tak úroveň Martin Vaculík, Honza Koubek atd

2. Podle toho co píšeš evidentně doteď nechápeš o čem se bavíme = ne o tom jestli je nějakej Jeliman lepší, ale o trakci A6 = a ta je problémová

3. Psal si že někde dostala víc bodů než zadokolky = to je kravina
I Vaculík si vzpomíná na jedinou předokolku co měla lepší trakci než RWD.
Něco jinýho je pohon obou náprav = ten má logicky lepší trakci než jen jedna poháněná náprava. Byť zadní

4. Stíhačkám při současnejch výkonech začíná nestačit i zadní pohon = to je zas něco jinýho. To nemá s tim o čem je řeč téměř souvislost

5. Nevzpomínáš si kde sem ti vypsal ten seznam aut co jejich přední náprava přenáší vyšší výkony a krouťáky než A4?

6. Už ti AUDIRS6 vysvětlil co to je trakce a který Audi s ním maj problémy? Případně proč?

7. Ani nevíš jak svou tvý urážky hloupý = vzhledem k tomu že seš jen neinformovanej = což ti nebrání si prosazovat svou

8. Jako obvykle: Já se v ekonomice shodnu se Sedláčkem = ty a webpaja nadřadíte svuj názor; já v autech s Vaculíkem = ty a webpaja máte svou hlavu
Pěkně si jí užijte = a až ti jednou někdo vysvětlí že sem měl pravdu = dej vědět ;-)
A vysvětlit by ti tom moh i AUDIRS6 = byť určitě ne tady veřejně :-)

Tak jí mějte = ale smiřte se s tim že i když se poplácáváte po ramenou = pravdu maj spíš ty... :-)

Nebo že by jí fakt měl spíš emel, webpaja, karel atd.? >:D >:-[]

Hele eště plánuješ koupit ojetinu? Mám tip [odkaz] >:-[]
12. 6. 2016 13:06
Re: Nečekaně
Přestaň lhát ty kapacito a dej link, kde je napsáno, že má A4 horší trakci než ostatní FWD.

:-!
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2016 23:07
Re: Nečekaně
1. Neurážej! :-!

2. Kde už sem napsal + xy-krát v minulej ch 15ti či kolika letech. Ty ani jednou? = Máš na to odpovědět po pravdě? ;-)
Avatar - _Karel_
11. 6. 2016 10:13
Re: Nečekaně
Tu 535i, což beru jen jako příklad skvělé silné zadokolky, zamlouváš schválně?
Má za všech situací skvělou trakci, nebo je jen zábavná?
Můžu v zatáčce dupnout na plyn? Jen se ptám, nejsem na to expert, ale něco mi říká, že to s tou trakcí bude jiné než u A6, ale taky ne dokonalé.
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2016 10:25
Re: Nečekaně
Absolutně ne!

Ano za absolutně všech situací má lepší trakci než kdyby to byla předokolka

Nejde o to že nejsi expert = jde o to že si tenhle jeden z naprostejch základů konstrukce auta nejsi schopen dát do reality. Neni to o dobrym BMW a zlym Audi nebo tak něco = a ty to bereš jen podle značky!

Tohle bylo známo dávno předtim než se Audi zařadilo po bok MB a BMW. Nejlíp to fakt napsal AUDIRS6 v příspěvku na kterej sem upozorňoval a chválil

Zkus se vykašlat na značky aut a někde si k tématu něco najít a přečíst = obecně k tématu, ne testy
11. 6. 2016 14:42
Re: Nečekaně
Uvedom si Karle, ze Sakrovi nevadi byt za hlupaka, nebot si to neuvedomuje ;-). Ke GS nema ci napsat a verim, ze Audi FWD pred 20-ti lety neridil.
Je to nad mistni Ovcacek. Ke GS nema co napsat tak jen obcas plive. Bohuzel pro nej proti vetru :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2016 15:20
Re: Nečekaně
Kdyby hloupost nadnášela - bylo by tu o dost klidnějš ;-)
11. 6. 2016 15:53
Re: Nečekaně
To mas vesmirnu pravdu.Ty ako satelit K.Y.L.I.E to musis vediet najlepsie >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2016 15:55
Re: Nečekaně
Bože ty si tak vtipnej = jako chytrej >:D >:D >:-[]

Aneb další bystroň co dá radši na páju s karlem než na Vaculíka s Koubkem? :-)
Avatar - _Karel_
11. 6. 2016 16:06
Re: Nečekaně
Začni místo ohánění se cizími jmény používat vlastní rozum. Opakuješ se jak gramofonová deska. Jen v této diskuzi zazněl Vaculík častěji, než tvůj vlastní názor.

Ten německý časopis, kde A6 porazila v trakci (11b. vs. 10b.) 520d a E220 ti klidně nakopíruju. Já osobně to za bernou minci nemám, ale ty bys měl. Je to německý test. Nové A6. Která je horší než Talisman. Podle německých testů, který nikdo kromě tebe nečetl.
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2016 16:08
Re: Nečekaně
Problém je že to co ty považuješ za plus = je obrovský mínus! :-)

Nebo seš fakt tak egocentrickej samolibej supernamyšlenej nadutec = že si myslíš že o autech víš třeba polovinu co Vaculík? >:-[]
Mít jinej názor většinou znamená = se mýlit ;-)

Ty nesmysly, teda 2. odstavec nechápu. Pokud je tam že FWD A6 má lepší trakci než RWD = je to blbost. To sou prostě základy konstrukce = to nejde. Jestli je ta A6 AWD není o čem
Avatar - _Karel_
11. 6. 2016 16:19
Re: Nečekaně
Je to předokolka. Teda já nevím, mám víc věřit německým expertům, co testují auta, nebo tobě? Jsou určitě horší, než Vaculík?
Mmch, ta A6 ten test jinak prohrála, o chlup.

Jo, a abych tě v tak krásný den potěšil- tedy odpověď- o trakci Audin jsem nikde nic nečetl. Já si občas, když někde čekám koupím časopis, nebo čtu testy tady. A nevšiml jsem si. Kdyby psali, jak je mizerná, horší než Talisman a dokonce horší než C5, to bych si asi všiml.
Ale když hodíš odkaz, rád si to přečtu.
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2016 16:39
Re: Nečekaně
Jo = většina lidí od fochu je horší než Vaculík = tos nevěděl? ;-)
Světově ideální kombinace by bylo kdyby Vaculík s Chrisem Harrisem měli potomka >:-[]

Je mi fuk jestli A6 vyhrála nebo prohrála = jde o to že jako předokolka má problém s trakcí. To je fyzika = nesouvisí to se značkou auta. Je to asi ten hlavní důvod proč sou všechny prémiový auta zadokolky

Tak jak to je s tim bodováním doopravdy?
a) ta A6 byla AWD
b) byla FWD a trakci měla logicky horší = tak jako jakákoli jiná předokolka
c) je to eště nějak jinak? >:D

To mě netěší = já se o auta donedávna až tak nezajímal a vim to od 15ti nebo kolika = to myslim vážně! :-)
A když si projdeš příspěvky AUDIRS6 k tématu = a budeš zapnutej = dojde ti že on taky ;-)

Pochybuju že by se našel článek porovnávající trakci 10 let starýho Citroenu a celkem novýho Talismanu nebo nový A4. Co se dá najít jsou zmínky o trakci nebo v některejch magazínech i bodový hodnocení. A když si najdeš třeba starou Alfu nebo nějakej ten Citroen a další co byly v tom seznamu a jejich výkon a krouťák = a hodnocení. Tak se to dá porovnat s letošníma zmínkama o trakci nový A4 a současný A6. A nebo to obejít a rovnou se na to zeptat někoho komu věříš = mě evidentně ne

V otázce Audi by v tomhle moh bejt seriozní zdroj AUDIRS6 = doporučil bych SZ = tam by mohl neveřejně napsat to co by tady nikdy ale fakt nikdy nepřiznal ;-)

A bude vymalováno = veškerá tahle trapná diskuze byla a je zbytečná. V zásadě je to jen o tom jestli se mu bude chtít říct pravda = nebo aspoň částečně :-)
Avatar - _Karel_
11. 6. 2016 16:41
Re: Nečekaně
Ano, je to trapná "diskuze". Kde tys vystřelil cosi, co nedokážeš doložit, plácáš do toho Vaculíky a spol......
Ále, škoda mluvit
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2016 16:46
Re: Nečekaně
Seš solidně zablokovanej = vůbec nechceš pochopit = jen trucuješ ;-)

Až se uklidníš zkus si to přečíst a zvážit eště jednou

A hlavně se na to bokem zkus zeptat někoho komu věříš = jeden místní diskutér ví :-)

A myslim že mu věříš ;-)

Smutný je že to fakt neni žádný tajemství = je to úmysl, přináší určitý plusy a tenhle mínus. Ale jak loni nebo kdy prohlásil někdo od Audi: Do 10ti let nebude na jízdních vlastnostech záležet = důležitější bude konektivita, kabina atd. Nebo tak nějak to řek :-)

Tak dej vědět až zjistíš že sem měl pravdu = možná můžeš amatérsky začít porovnánim profilů aut a uloženim motorů = i tohle málo stačí ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2016 09:26
Re: Nečekaně
Povětšinou německý magazíny, ale třeba i ten AUDIRS6 v příspěvku kterej sem tak chválil

TAky mu nevěříš?
11. 6. 2016 18:04
Re: Nečekaně
U hodnocení trakce velmi záleží na podmínkách, kde se ta trakce hodnotí. Některé redakce při hodnocení berou v potaz trakci na sněhu nebo ledu a tam mají předokolky převahu nad zadokolkami (tedy těmi zadokolkami s motorem vpředu) a pak je klidně možné, že předokolka má lepší hodnocení trakce než zadokolka. Jiné redakce naopak hodnotí trakci na suchu a tam mají naopak samozřejmě převahu zadokolky.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2016 09:30
Re: Nečekaně
:yes: :yes: :-!

Ale stejně nevěřim ze by nějaká redakce celkově ohodnotila trakci předokolky líp než zadokolky

Karel je v tak extrémní křeči že si to spíš vymyslel - nebo přehlíd že jde o 4x4

Na jednu stranu ho chápu = jestli nekecá a fakt o tom celej život neslyšel = asi to je slušnej šok
12. 6. 2016 10:48
Re: Nečekaně
Čemu věříš je lhostejné, důležitá jsou fakta.
Karel v žádné křeči není, protože je hromada testů, kde je předokolka v trakci před zadokolkou. Takových testů je třeba na AMuSu většina. Tam totiž v hodnocení trakce zohledňují „Wintertauglichkeit“ tedy trakci na sněhu či ledu a předokolky pravidelně vítězí nad zadokolkami, třeba zde test nové A4 vs C vs 3er. A4 má 13 bodů z 15 a zadokolky 12 bodů z 15 možných.
[odkaz]
Nebo zde opět AMuS, kde stará A4 a S60 mají 8 bodů z 10, zatímco 3er a Céčko 7 bodu z 10.
[odkaz]
Naopak třeba Autozeitung hodnotí jen trakci na suchu a tam pravidelně vítězí zadokolky nad předokolkami, např. zde 3er 54 bodů z 100, MB-C 49 bodů, A4 44 bodů, Passat 43 bodů, Laguna 43 bodů, Mondeo 41 bodů.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2016 12:05
Re: Nečekaně
Není co dodat = na běžnym povrchu má z principu lepší trakci zadní pohon

Na extrémním typu led nebo sníh muže bejt ve výhodě mainstreamovej pohon = ale z principu je pořadí trakce AWD, RWD, FWD

A není to zrovna tajemství ;-)

Já žiju v Praze a Česku = jaký sou poslední zimy snad víš. Na to jakej je dlouhodobej trend vývoje počasí i přesto že ho před lety prezident Klaus popíral možná taky :-!

Jakej je poměr extrémních dnů o kterejch mluvíš a běžnejch jako je dnešní si asi umíš představit

Kdo žije v extrémní oblasti = ať si koupí 4x4
Kdo chce prémiový auto = ať počítá s prémiový pohonem a užije si ho
Kdo má málo peněz = i mainstreamovej pohon má svý výhody
12. 6. 2016 12:25
Re: Nečekaně
To se samozřejmě dá interprertovat i zcela opačně, na suchu se rozjede každý pohon a nějaká desetina kterou získá zadní pohon nad předním v nízkých rychlostech většinu lidí nezajímá. Naopak když jednou za rok nasněží třeba i v té Praze, tak zadokolky mohou mít větší problém než předokolky a pokud někdo nechce z nějakého důvodu 4x4 (hmotnost, spotřeba), tak je předokolka z hlediska trakce universálnější pohon než zadokolka. Podstatné ovšem není jestli má předokolka 40 bodů ze 100 a zadokolka 60 bodů ze 100 nebo opačně, podstatné je, zda daný výrobce nabízí z hlediska trakce řešení které bere 100 bodů ze 100 a to je 4x4. Pak si každý může vybrat z hlediska trakce to nejlepší a nemusí se dohadovat o drobné rozdíly mezi RWD a FWD.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2016 23:13
Re: Nečekaně
Furt to samý? To podstatný přece neni desetina při rozjezdu! ;-)

To je šílenej výklad že levný mainstreamový auta sou lepší než prémie :-)

A eště šílenější že si za to dostal pět :yes: >:-[]

Za drobnější rozdíl mezi FWD mainstreamem a RWD prémií = máš jasnou nominaci na Zlatej ventilek :yes: :yes: >:D
12. 6. 2016 23:58
Re: Nečekaně
Přestaň překrucovat, lhát a vymýšlet si nesmysly. Nikde jsem nenapsal, že mainstreamová auta jsou lepší než prémie nebo že je drobný rozdíl mezi RWD a FWD. Pouze jsem konstatoval, že FWD může být z hlediska trakce pro někoho o něco univerzálnější než RWD, protože zvládá o něco víc v zimních podmínkách a je drobný rozdíl v hodnocení TRAKCE FWD a RWD. Znovu a naposled, v hodnocení trakce, ničeho jiného. Jedna redakce hodnotí o něco lépe trakci FWD a druhá trakci RWD, záleží čistě na tom, jaká hlediska kdo zahrne. Takže to není můj pohled, ale lidí, kteří se zabývají testováním aut docela dlouho a systematicky. Zásadní skok v trakci je mezi AWD a RWD/FWD. Tam lze mluvit o zásadním posunu v trakci a bez ohledu na kritéria je trakce AWD vždy hodnocena zásadně výše u všech redakcí, většinou plným počtem bodů snad vyjma nějakých pseudo čtyřkolek s elektrickým motorem na zadní nápravě. Mezi FWD a RWD záleží čistě na úhlu pohledu a i tak jsou rozdíly minimální (minimální v trakci, nikoliv v jiných hlediscích nebo v celkovém pohledu na RWD a FWD). Jestliže Autobild dává předokolce 6 bodů z 10 a zadokolce 7 bodů z 10 a AMuS přesně opačně FWD 8 z 10 a RWD 7 z 10, tak je to ten nejdrobnější/nejtěsnější rozdíl v hodnocení trakce, protože půl bodu nepřidělují. Jestli ani tohle nechápeš/nechceš chápat a dál tady chceš překrucovat elementární věci, tak není o čem se dál bavit.
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2016 11:37
Re: Nečekaně
..a nemusí se dohadovat o drobné rozdíly mezi RWD a FWD ;-)

..mezi FWD a RWD záleží na úhlu pohledu .. i tak sou rozdíly minimální :-)

Sakra nemůže se někdo rozumnej kdo ví obětovat a vysvětlit Karlovi a Gvickovi2 jak to je? Mě by to stejně nevěřili ;-)

XXX

Bez špílců: Rozdíl mezi prémií a mainstreamem neni o výbavě = ale o konstrukci auta :-!

Že se to čim dál víc zvrhává že to je a bude hlavně o výbavě a líp znějícim jménu = je jiná věc. Loňský prohlášení audi že do deseti let půjde víc o konektivitu a kabinu než o jízdní vlastnosti je obávám se víc reálný než bych věřil :-)

Dražší sofistikovanější konstrukce s lepší trakce byla a samozřejmě furt je ta prémiová. Mainstreamová konstrukce je levnější = ale plně funkční.

To že a proč maj některý verze Audi slabší trakci je důslek řekněme úmyslný konstrukce. Co pamatuju řikaj že to s další generací zlepšej = a fakt se to děje! A eště líp to napsal audifanatik AUDIRS6 = lidem to nevadí a kdo chce pořádný audi stejně si koupí quattro

Problém je že většina Audi na týhle planetě neni quattro ;-)
Avatar - _Karel_
13. 6. 2016 12:25
Re: Nečekaně
XXX
Vidíš, že to po několika editech jde. Kdybys tohle napsal prve místo těch kravin, nebylo tu to stupidní dohadování, které jsi nedokázal ničím podložit.
Tohle by ti asi +- nikdo nevymlouval.
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2016 12:57
Re: Nečekaně
Fajn dobrý přepínám a končím :-)

Malá ochutnávka budoucnosti [odkaz]
Avatar - Emel
13. 6. 2016 12:31
Re: Nečekaně
Pomalu jsi dospěl tam, kam jsme tě od začátku chtěli dotlačit - Audi patří k lepším předokolkám a má FWD zvládnuté nadstandardně dobře, ale samozřejmě je FWD ta základní varianta pohonu, prostě ta, která se bere jako budget a ne jako záměr, případně pro způsob použití, kde na tom nezáleží (přeloženo: pokud s tím člověk jezdí jako běžný uživatel, daleko od limitů auta, mimo zasněžené kopečky). Kdo chce něco lepšího, bere:

a) zadokolku, pokud má ambice ovládat auto plynem a chce si užít dojmu z řízení nápravy, která nemusí pohánět i zatáčet zároveň
b) čtyřkolku, pokud chce jistotu za všech okolností a zejména ve spojitosti s větším výkonem a zhoršeným povrchem - tohle je dnes dominantní preference u lepších prémiovek vč. BMW

Možná existují FWD s ještě lepší trakcí, třeba takový CTR, ta auta ale nelze přímo srovnávat. Že by byla slabší trakce FWD Audi záměr nevěřím.
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2016 12:55
Re: Nečekaně
V tom případě je záhadou kterej troll i do letošního Auto Bildu a Auto Tipu propašoval to o problémový trakci A6 a A4 2.0 TDI ;-)

S a) souhlas

U b) je to trochu komplikovanější

Ale ne ohledně trakce = ta je logicky "2 x lepší" = to myslím ironicky a s nadsázkou! :-)
Ale 2 poháněný nápravy sou logicky jinde než 1
Avatar - _Karel_
12. 6. 2016 11:42
Re: Nečekaně
Jj, já jsem v křeči, a ty jsi uvolněný jak švihák lázeňský.
Gvick2 jako vždy uvedl zdroje, ty jako vždy..nic.
Jen zaseklá gramodeska.
Avatar - Hammunasakra
12. 6. 2016 11:56