Novinky
vzpomínám nám na něj rád - výborná technika, skvělé jízdní vlastnosti, řízení, zábava a radost. žádné elektronické serepetičky dnešní doby. ještě MONDEO mk3 po něm. 😉
Ani já na tyto Fordy nemůžu zapomenout. Pamatuji se, že vzhledově se mi Focus Mk.I zpočátku moc nelíbil, ale po faceliftu už se to zlepšilo (u hatchbacku, kombi nebylo nic moc nikdy a sedan s vystrčeným zadkem do výšky byl vysloveně ošklivý). Po usednutí do kabiny byl člověk mile překvapen, kolik je v ní místa, ale to hlavní přišlo samozřejmě při jízdě. Taková kombinace ochoty k zatáčení (skrze opravdu skvostné řízení) a komfortu odpružení do té doby skutečně u velkosériového kompaktu neexistovala. Pamatuju se, že mi z toho doslova spadla čelist (pořídil si ho tehdy strejda a nechal mě hned projet, od té doby už jiné auto nekupuje) 😄 :yes: :yes: :yes:
Focus prostě předběhl dobu nejen designem ale především skvělými jízdními vlastnostmi. 1,6 benzín byl bezkonkurenčně nejlepší standartní atmo motor v nižší střední té doby. Měl své mušky ale ty se daly snadno překousnout. A kdyby nereznul tak bych ho měl možná dodnes.
ten new edge dizajn mu moc sedel... a tie jeho zadne svetla su este aj na dnesne pomery stale zaujimavo riesene ... jo prvy focus mal caro... mal charizmu... :yes:
bolo to presne 6 rokov potom, co som sa zacal fanusikovsky zaujimat o auta...doteraz si pamatam, ako som o FF I cital pod nitrianskym hradom na trave v parku...ten dizajn, viacprvok, bolo teplo, krasny cas, mozno sexi baby behali okolo a bablili ma ale na co......lebo toto bol to najprogresivnejsi kompakt z konca tisicrocia...otec sedlal Astru, sused Megana a nie, ked som mal tu cest previezt sa Focusom, uz mi tie auta potom nehovorili nic 😄 Interier bol suviks, ale to som si vsimol len po nasadnuti...jazda bola bozska na vtedajsie pomery.
Co sa tyka Mk III, One Ford nie je pre nas...
Co sa tyka Mk III, One Ford nie je pre nas...
Moej první auto s 1.6 benzínem, byl ov rodině od 150 000km já ho pdojezdil na 280 000km, mám součet peněz za opravy, řešily se jenom prkotiny. Nikdy mě nikde nenechal :yes: Škoda špatné antikorzní ochrany.
Vypadá to, ež si udělám radost a pořídím si ST170 pro radost, lehký atmosferický HTB :-!
Vypadá to, ež si udělám radost a pořídím si ST170 pro radost, lehký atmosferický HTB :-!
ST170 by se mi taky líbil. To je auto přesně podle mýho gusta. Průšvih je že jsou to už všechno olítaný šroty. Škoda, že se nedělal o 5 let dýl, aby bylo i teď z čeho vybírat ;-\
dodnes je vidieť jazdiť tieto hrdzavejúce popelnice so zapáchajúcimi plastami ako na starej embéčke.
Způsob jakým jezdil, nebo jak koncipoval přístrojovku neměl ve své době obdoby.
Když zůstanu u Forda, tak daleko větší převrat byl Escort III, kde se změnila poprvé koncepce z RWD na FWD, nezávislé zadní zavěšení a třeba hydoštely. No, asi to úplně nebyl HB i když...
Chápu, že k Focusu můžeš mít nostalgický vztah, ale je otázka názoru, pokud se týká jeho vnějšího vzhledu. Pokud se podívám na HB 40 let zpátky, tak já mám (zase pouze osobní názor, ovlivněný částečně také nostalgií) za č.1 Lancii Deltu.
Pokud byly myšleny dieselové motorizace tak dejme tomu, ale jestli je to nedůvěra v benzínové motory Ford a k tomu mít na profilovce O3, noo to je tenký led >😁 😉
Nelze je přímo porovnávat, ale lze diskutovat, které ve své době bylo víc inovativní. Tak jsem myslel svůj komentář.
Myslím, že jsi mě takto asi nepochopil.