Testy
TEST Vyzkoušeli jsme kupé Škoda posledních osmdesáti let. Tudy kráčí historie! (+video)
63 komentářů
Hittman
3
krásné auto.
comper
0
Tudor nevyzeral zle, mohli ho vyrabat. Ozaj unikat vidiet ho v pohybe, jedneho by az napadlo ze na test bol ponuknuty len vdaka spriaznenosti redakcie, ale to je samozrejme hlupost, ved o objektivite miestnych testov nikto nepochybuje.
Pete66
0
Rozhodnutí Škody bylo jediné správné, ruku na srdce, když vezmete v potaz kolik by takové auto asi stálo, vy byste si ho koupil? Pochybuju.
praptak
0
Tak to zajisté, jako potomek Škody Popular. 😄
Prý Škoda... hlavně, že dvě z toho jsou designová cvičení, jedno navíc ani ne firemně škodovácké... 😒
Urvany motor 110R, ctyri rychlosti vpred a jak to jelo. Designove povedeny kousek, ktery se soudruhum povedl snad omylem, zazrakem.
Rapid 135 tak vyjimecny jako R-ko nebyl, ale pet rychlosti vpred se pocita.
Rapid 135 tak vyjimecny jako R-ko nebyl, ale pet rychlosti vpred se pocita.
Vytiahnuť ho do dažďa keď dovnútra evidentne tečie... ;-\
[odkaz]
Ale aspoň prilepili zadný kryt svetla aj chrómovú lištu. A ani som nevedel, že je to pojazdné. Stále nádherné auto a splnený sen Honzovi ticho závidím. 😄 :yes:
[odkaz]
Ale aspoň prilepili zadný kryt svetla aj chrómovú lištu. A ani som nevedel, že je to pojazdné. Stále nádherné auto a splnený sen Honzovi ticho závidím. 😄 :yes:
Ale cpat rapida a superba mezi kupatka a vykrikovat, ze "tudy kraci historie", to uz je fakt jen pro silne zaludky.
Asi se mi uz zase chce zvracet...
😒
Asi se mi uz zase chce zvracet...
😒
Tak zvracet zrovna ne, ale třeba furt to sem cpát a nutit nám pořád jednu modlu eRko, tak nevím. Podivám se, ale třeba cvrkat si nebudu. Porsche je Porsche
He he ty me fakt bavis, kvuli kazdy kravine tady meles, jak se ti chce zvracet. A co delas, kdyz se stane neco fakt vaznyho? Pak to z tebe lita ven vsema otvorama asi >😁 >😁 >😁
Je pro tebe hodně těžké pochopit, že někoho můžou zajímat koncepty, které v pohybu mockrát neuvidíme? :no:
Máte tam chybu.Celohliníková třináctistovka neodešla s Felicii v roce 2001 ale v roce 2003 až s Fabii samozřejmně jako 1.4 MPI.A to že musíš pomoci Rapidu po startu plynem je snad zcela normální a je jedno jestli stojí dlouho v muzeu.A asi bych,také u Rapidu nezdůrazňoval ten 5q,protože většina Rapidů měla 5q. až na pár kousků z Bazky a pak ještě Rapid 120 byli 4q.
Na řazení pomocí meziplynu není nic náročného jenom se to musí umět.
Na řazení pomocí meziplynu není nic náročného jenom se to musí umět.
suhlas... ten ohv motor z feldy bol potom este prevrtany na objem 1,4 litra a nejaky rok sluzil este vo fabii s oznacenim 1,4 mpi ( kym neprislo htp ).. vykon ale ostal na urovni 50kw.. poskocil hlavne kroutak
Ještě přesněji, tento motor neodešel po uvedení verze 1,2 HTP/40 kW ale až po uvedení varianty 1,2 12V HTP/47kW v roce 2003.
Tak tohle vám opravdu závidím. Pro tohle dává ta práce smysl. 😄 Počasí by mě vůůůůbec nevadilo. 😄 Ten Tudor má ten interiér opravdu velmi provizorní... >😁 Ale škoda,že se do výrovy nedostal. Nejvíc se mi líbí Škorše a Rapid. Auta mého mládí... 😄
skodovka a krasny auta potom uz jen hnuj.
bylo fajn kdyz si skoda mohla najmout spickove designerske studio, dneska maj akorat na nejakyho slovenskyho nymanda a podle toho to vypada.
bylo fajn kdyz si skoda mohla najmout spickove designerske studio, dneska maj akorat na nejakyho slovenskyho nymanda a podle toho to vypada.
bol na svoju dobu fakt velmi pekny pocin..... ten sa ozaj mohol vyrabat... skoda .. toto auto skratka malo byt vo vyrobe... bolo fakt pekne a na mna posobilo uz rovno ako seriovka ... vizaulne by podla mna ozaj nebol problem ho takto rovno aj pustit do vyroby... velka skoda
..... Š 1100 GT ÚVMV, Š 180 RS a Š 200 RS, no a pro kompletnost i Š 1000/1100 MBX.
Ale hlavně chybí Š 130 RS. Je hřích jí v takovém případě minimálně nezmínit v textu, když už jste jí nesehnali živou. ;-\ Pokud někudy " kráčí historie ! ", tak tudy. 😉 Právě ona byla to "české porsche", ne erko.
Všechna tato vyjmenovaná auta mají pro mě větší význam než novodobý Tudor a Š Atero.
Ale hlavně chybí Š 130 RS. Je hřích jí v takovém případě minimálně nezmínit v textu, když už jste jí nesehnali živou. ;-\ Pokud někudy " kráčí historie ! ", tak tudy. 😉 Právě ona byla to "české porsche", ne erko.
Všechna tato vyjmenovaná auta mají pro mě větší význam než novodobý Tudor a Š Atero.
Motor 1.4 TSI/92 kW, který se montuje do Rapidu, bohužel nemá nejvyšší točivý moment 250 N.m, ale jen 200 N.m! :-!
Error Škoda. 92KW měla moje stara CRX II, z roku 92. To je pech jezdit v takové novodobé 120.
Známe ty asijské motory, vysoký papírový výkon, bez šílených otáček ale nejedeš. Je to stále stejné, viz. Hyundai/Kia.
pri tych starych Skodovkach ma napadlo jeno - ako prevzatie VW umoznilo prezitie znacky a zabilo identitu...(tony CZ krystalu v studiach neratam)
Úpadek designu Škody v obrazech, takhle nějak by se mohl normálně ten článek jmenovat, čím mladší model tím škaredější.
A příběh Škody opět pokračuje a pokračuje a pokračuje... Hlavní je neustále vydávat články na téma Škoda 8-s 8-s :no: :no: :no😒br />
Přitom na slovenských serverech se dozvídám opravdové novinky ze světa automobilů...
Přitom na slovenských serverech se dozvídám opravdové novinky ze světa automobilů...
Tak běž na slovenské servery a neotravuj.
Nezajímá mě to, tak neklikám, ne? Proč máš potřebu sdělovat nám, kteří jsme za ten článek rádi, jak moc tě obtěžuje?
To atero je zezadu a z boku ošklivý tak, že to snad tumfne i multiplu nebo wikovku kapku 8-s A taky je legrace jak dneska už lidi neuměj startovat motor s karburátorem >😁 Jinak ale dobře zvládnutý pokec pana redaktora 😄
V čom sa erko velmi podobá Porsche?
A driftovat s výkyvnými polonápravami, no neviem. Vonkajšie koleso sa nakloní a zmenší rozchod, takže skôr salto, ako drift. Možno na vode.
A driftovat s výkyvnými polonápravami, no neviem. Vonkajšie koleso sa nakloní a zmenší rozchod, takže skôr salto, ako drift. Možno na vode.
Nový Rapid je ubohý a trapný :no:
Říkám si proč radši neudělali kupé z oktávky, erko dnešní se na to už svými proporcemi - vysoký a úzký vůbec nehodí....
všechny nový škodovky jsou krásný smekám klobouk dolů, sice vypadají spíš víc jak Audi, ale to bych řekl, mě ani nikomu dalšímu nevadí, výborná práce
Jenom ten Rapid je takový divný, řekl bych až hnusný, Fabie vypadá líp jak Rapid a hodit tu zmršeninu ještě do kupé,z toho už se mi zvedá fakt kufr
Jenom ten Rapid je takový divný, řekl bych až hnusný, Fabie vypadá líp jak Rapid a hodit tu zmršeninu ještě do kupé,z toho už se mi zvedá fakt kufr
A jaká historie ,koukám na škodovku v černe barve a potom dve socialisticke.To jsou tři auta ty dve toje jako co? Děláte si z ldi pr..l Natažená plechařina alá vágen.Za druhe pokud maji nejakeho designera Slovenskeho puvodu je uplne jedno ,delá jen předek a konec auta všechno jak jsem psal je vagen a pokud si nekdo myslí ,že je tu škodovka je tam jen prosany znak dávno legendárni značky.Spolehlivost ,jednoduchost. Pokud by to tenkrát vzal renault mohlo to být jine aspon by meli svoji plechařinu jako dachna a součastky od rendla a byla by jednoduchá taková jako škodovka plnila svuj učel.
Lada ,je v alianci renault a nissan ,ale má svou platformu i motor ..tak kde je chyba ..vagen :no:
Lada ,je v alianci renault a nissan ,ale má svou platformu i motor ..tak kde je chyba ..vagen :no:
.... člověk by skoro zaslzel nad tou krásou, kterou nám už 80 let Škodovka servíruje, co? >😁 ty vole jedno předválečný auto, pak pěkné, i když notně podmotorované R-ko a pak bakelitový Rapid.... No a na závěr dva koncepty....
Ty jo sedím na zadku, to je opravdu sbírka hodná automobilového giganta....
Snad u každé evropské automobilky najdete mnohem více kupátek, lepších, hezčích, výkonnějších.... ale my se tady budem plácat po zádech nad Škodovkama.... >😁 >😁 >😁
Ty jo sedím na zadku, to je opravdu sbírka hodná automobilového giganta....
Snad u každé evropské automobilky najdete mnohem více kupátek, lepších, hezčích, výkonnějších.... ale my se tady budem plácat po zádech nad Škodovkama.... >😁 >😁 >😁
Vzhledem k výběru vozidel, zejména dvou posledních, které se nikdy nevyráběli, ani vyrábět neměla a nestojí za nimi ani fabrika, jsem vyhodnotil článek předem a raději jsem to ani nečetl.
Tak Škoda 1000 MBX je podľa automobilky viac tudor ako kupé. OK.
A Škoda Tudor je už kupé 😲 ?
A Škoda Tudor je už kupé 😲 ?
Mmm asi zadny z tehle kousku se neda jen tak lehce koupit a zvlast ne v autobazaru za par korun, kde je to preplneny Fabiema a Octavkama, ale casem se v podobnym clanku treba taky objevjej. Ale spis to bude takova Skoda 100 a 120, ty proste splnujou zase jiny role pro zakazniky 😄
Š 110 R mělo maticové řízení s převodem 2,5 otáčky mezi rejdy, tak o jakém to dlouhém převodu mluví nevím. Volant měl průměr 360 mm proti 400 mm u Š 100/110...