Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Zadny velky slagr
Atila_
| 3. 8. 2016 11:06
Nic proti snaze Jaguaru o premiove SUV, ale za stejne penize clovek muze mit Porsche Macan, ktery a) nevypada tak hnusne, b) lip jede, c) ma kvalitni interier a za d) je to Porsche.
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 11:28
Ono to tak zlé neni = jen sme na ACZ [odkaz] :-)

Buď všichni zapomněli jak se dělaj auta a jen škoda, vw, audi a seat to uměj, nebo Mička a spol. trochu kecaj = buď vs anebo? A nebo B?

Hlasujte = třeba přes :no: :yes: k tomuhle příspěvku ;-)
Avatar - Emel
Zadny velky slagr
Emel
| 3. 8. 2016 11:36
Když se přeneseš přes nadpis testu a přečteš si ho, tak je výsledek taky dobrý - auto hezky jezdí, dobře zní, málo žere, je pohodlné, dynamické... a že v Anglii dostal o půl hvězdy víc bych neřešil, výtky k "nekonzistentní kabině" tam zaznívají taky.
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 11:44
Všechny auta bez výjímky maj nějaký plusy a mínusy. Je na autorovi, webu atd. jak to chtěj podávat. A lehce tlačit domácí je běžná praktika

Když je ale výkonnější dynamičtější auto hodnocený jako míň dynamický a větší jako menší = je to už moc. Že ACZ je skoro vzor neobjektivity neni zrovna tajemství ;-)

Prostě hlasuj podle svýho vědomí a svědomí :-)
Avatar - Emel
Zadny velky slagr
Emel
| 3. 8. 2016 11:53
Fajn, tak máš teda :no:

Tohle není srovnávačka s Kodiaqem, auto dostalo 4*, v testu jsou jak plusy (obecně jízda a technika) i mínusy (obecně kabina, jak prostornost vzadu tak provedení). Já se dozvěděl co jsem chtěl a vcelku mi to štymuje s tím, co jsem slyšel a četl jinde.

Nelíbí se mi nešťastně zvolené nadpisy, začal jsem číst mírně vystrašen, jen abych zjistil, že se vlastně žádná vážná chyba nestala... ale nevidím v tom záměr poškodit Jaguar, aby se lépe prodávala koncernová konkurence... což je teda asi Porsche?

PS: Macan tu ale v testu ještě nebyl, to jen tak na okraj...
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 11:57
Jj taky sem koukal jak tady byl hodnocenej a překvapeně zjistil že vůbec :-|
Avatar - Ozzman
Zadny velky slagr
Ozzman
| 3. 8. 2016 12:23
No, ten nadpis na 4 hvězdičkové auto dost nesedí a kdo nečte text, může ho to třeba i odradit, minimálně, aby to auto někde pošpinil, protože u koncernových vozů si takto negativní nadpis nedovolí.
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 12:26
To neni náhoda ale taktika = taky to umim. Jen to považuju za hnus :-|
Avatar - Ozzman
Zadny velky slagr
Ozzman
| 3. 8. 2016 12:46
Projel sem titulky z testů za 2016 a u koncernových aut jsem nikdy nenašel nic, co by vyvolávalo negativní názor na vozidlo. Bohužel u jiných, byť i vícehvězdičkových vozidel, se toto objevuje.

DS 4 - Míra soudnosti
Lexus RC 200t - sportovcem jen na oko
Kuga TDCI - změňtě kabinu
Mini JCW Cabrio - Tohle bych si nekoupil

Opakem:

Golf GTE - Hot Hybrid z Wolfsburgu
Superb Greenline kombi - Vysoká liga úspor
Touran 1.2TSI - K čemu TDI ( To mne pobavilo nejvíc společně se Seatem >:D )
Audi A3 1.0TSI - Tříválce se nebojte
Seat Ateca - Šifra mistra Kabaně! >:D
Tiguan BiTDI - Dvě turba dávají křídla
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 12:55
:yes: :yes: :-)
Avatar - 3_diamanty
Zadny velky slagr
3_diamanty
| 3. 8. 2016 13:10
;-) :yes: ... skvely vyber... samozrejme este ich najdeme aj viac... ale ta sifra je bezkonkurencna >:D
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 13:12
:yes: :yes: :-!
Zadny velky slagr
HaroldKytka
| 4. 8. 2016 08:31
Dobre zvoleny titulky >:D >:D

Ozzman :yes:
Sakra :yes:
Zadny velky slagr
_MT_
| 4. 8. 2016 13:16
Tak v první řadě dostaneš konfliktní informace a alespoň ve mně se probudí zvědavost. Pak však nastoupí odhodlání podobné nesmysly nepodporovat, protože to zapáchá laciností.

Představa, že někoho odradí nadpis článku (od auta, ne od přečtení ;-) )... no nevím, jestli se mám smát, nebo brečet. Jak takový člověk vůbec může fungovat?
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 4. 8. 2016 13:42
Asi dobře = viz průzkumy reklamek naprostá většina lidí čte jen titulky! :-)
Zadny velky slagr
_MT_
| 4. 8. 2016 14:19
To já ve výsledku kolikrát taky. To si jen říkám, tohle číst nebudu, tohle také ne, ani tohle... :-)
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 4. 8. 2016 14:31
Tak vidíš že se těm lidem daří dobře :-)

Už ses dostal k vyzkoušení [odkaz]
Avatar - AUDIRS6
Zadny velky slagr
AUDIRS6
| 4. 8. 2016 15:12
...ale otvorim si k tomu diskusiu, zacnem sa skrabat po hlave, ze o com to preboha chalani debatuju a som nuteny ten clanok precitat, aby som sa mohol smiat s nimi... >:-[]
Avatar - Emel
Zadny velky slagr
Emel
| 3. 8. 2016 11:32
Za prvé, F-Pace je přece jen o kousek větší než ten Macan, má takovej ten... jo, kufr :-) .

Za druhé, je silnější.

Za třetí design... no, Macan se mi líbí o kousek víc, to je pravda... souhlasím s redaktorem, že FP kupodivu moc nesluší tmavé barvy.

Jinak - Jaguar postavil auto, které je pohodlné, dobře jezdí, má adekvátní techniku... za mě :yes: , na prvotinu hodně slušné. Jediná vážná výtka směřuje k materiálům... a tam určitě hodně záleží na tom, co si člověk nakonfiguruje.
Avatar - 3_diamanty
Zadny velky slagr
3_diamanty
| 3. 8. 2016 11:35
jo suhlas... ale na druhej strane co som nasiel info macan by mal mat 500L kufor ( co je slusne ) ... ale fakt neviem ci je to preklep alebo realita lebo tu tusim test macana ani nebol este
Avatar - 3_diamanty
Zadny velky slagr
3_diamanty
| 3. 8. 2016 11:32
to je presne o tom ze ak chces jag nekupis si porsche a ak zase chces bmw nekupis si mercedes a tak dookola.. cena je tu vlastne az druhorada ... ono kazde auto ma nejake pre a proti.... jag F-pace je podla mna zase krajsi ako macan a posobi viac SUVeckovo .... macan na mna z istych uhlov posobi ako nejaky zvyseny hatch na sposob DS4 ale je to len moj pohlad....

F-pace sa predava v eu zatial len nejake 3-4 mesiace a tak kym sa tento slager rozbehne este kusok potrva ... ;-)
Avatar - Pradeda77
Zadny velky slagr
Pradeda77
| 3. 8. 2016 12:47
Macan chtel zkratka vizualne zustat v Porsche family. Proto nemohli ten SUV look dotahnout az do konce... ;-)
Avatar - white label
Zadny velky slagr
white label
| 3. 8. 2016 15:28
U Porsche si to logicky mohou dovolit i proto, že mají v nabídce i větší Cayenne.
Zadny velky slagr
connect
| 3. 8. 2016 11:51
Macan je ve stejne vybave o dost drazsi a je mensi. Vzhled je individualni. Protoze vybirame nove auto, tak jsem ho mel dvakrat vypujceny na test. Jizdni vlastnosti jsou paradni, doporucuji ho vyzkouset. No neodpustim si to, tesim se na prvni test Kodiaqa, kolik hvezdicek bude...
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 11:53
Jj to je velká otázka jestli "jen" 4,5 nebo.. :-)

Někdo v redakci to možná už ví >:-[]
Zadny velky slagr
Nonsens
| 3. 8. 2016 11:57
Na kodjaka tam bude celá galaxia.
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 11:59
Asi jo = tenhle návrh [odkaz] zamítli jako nedostatečný >:-[]
Avatar - Emel
Zadny velky slagr
Emel
| 3. 8. 2016 12:03
Je to tady hrozná banda... víš kolik Škodovek už tu mělo 5*? A jaké auto mělo 5* jako poslední? Prostě všechno je to zaplacené, hanba mluvit.... ;-)

PS: Kodiaq si vsadím na 4 nebo 4,5*. 3,5* už si nese pachuť toho, že něco nebylo v pořádku... a 5* je výjimečných.
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 12:11
To není přímo zaplacený = takhle jednoduše to nefunguje.. ;-)

Hanba mluvit bohužel občas jo :-!

4,5 nebo 5 :-)
Avatar - Emel
Zadny velky slagr
Emel
| 3. 8. 2016 12:14
Vsadím dobrou flašku, že 5* to nebude.
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 12:29
To se nedá vsadit = jednak netušíme jaký to auto doopravdy bude = jen to že v USA by bylo ohromný úspěch ;-)

A sou další souvislosti = máš připravenej třeba srovnávací test nebo další s jinou motorizací. Ale s hodně ale fakt hodně vysokou pravděpodobností to bude 4,5 nebo [odkaz] :-)
Avatar - Ozzman
Zadny velky slagr
Ozzman
| 3. 8. 2016 12:52
Ty srabe, snad se nebojíš vsadit >:D Řekněte si první test a uvidíš... přeci ti teta Kylie kdyžtak tu flašku pro Emela koupí, když ti ji ještě neprodaj >:-[] >:D
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 13:10
Di do pr.ele internetovej hero = poď mi to říct do očí = to bude teprv sranda = z Kladna to máš kousek >:D >:-[]

Co sázíš ty hrdino = 4,5 nebo 5? >:D
Avatar - Ozzman
Zadny velky slagr
Ozzman
| 3. 8. 2016 13:20
Klidně přijdu, nema problema.... ;) A pak tu flašku Emelovi i klidně předám, když se bojíš (třeba si nevšimne, že upiju >:D ) >:D Já říkal dole, že pokud to bude full výbava ftédéí, tak 4.5 * >:D
Avatar - AUDIRS6
Zadny velky slagr
AUDIRS6
| 3. 8. 2016 13:24
Takze Emela ty chces porobiť o flasku ! >:D Zoberes flasku od Ary plnu, vylsopes a das Emelovi prazdnu a vyhovarat sa budes ... >:D >:-[] >:D >:-[] Ozzie, Ozzie...c, c, c... >:D
Avatar - Ozzman
Zadny velky slagr
Ozzman
| 3. 8. 2016 13:25
O flašku mi nejde, doufal sem, že uvidim Sakru naživo, abych podal svědectví >:D Ale on se kluk ušatá nechá radši zapírat v internetové anonymitě >:D Ale když už tady hecuje, tak schválně, dnes odpoledne mam čas, co? >:D
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 13:29
Já mám taky čas >:-[]
Avatar - Ozzman
Zadny velky slagr
Ozzman
| 3. 8. 2016 13:31
Oka, Tak jo >:D Vinohrady? cca 15:00? >:D A doufám, že nepřijede Kylie v C5! >:D
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 13:41
15 je moc brzo. Vinohrady super. Kylie už nemá C5 roky = tak 2-3. Kde konkrétně?

Narodil sem se u Apolináře :-)
Avatar - Ozzman
Zadny velky slagr
Ozzman
| 3. 8. 2016 13:44
Já pak mam ještě sraz s kamarádem v 5 mimo Prahu :/ >:D Jsem na Jiřáku
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 13:49
Já bydlim v Praze ale redakci máme kousek za Prahou

Kousek za Jiřákem znám fajn holku [odkaz] = nejseš u ní? >:D
Avatar - Ozzman
Zadny velky slagr
Ozzman
| 3. 8. 2016 13:55
Tak to asi necháme na jindy >:D Kazdopádně by si tím očistil, že nejsi žena, za kterou tě tu považují >:D Já tu znám žen, třeba jedna kolegyně... no nic >:D Já v Praze nebydlím, pracuju tady >:D Jinak jsem poctivé pravé "esko" >:-[]
Avatar - AUDIRS6
Zadny velky slagr
AUDIRS6
| 3. 8. 2016 13:46
"Narodil sem se u Apolináře" >:D
To isto, ty si sa tak v lepsom pripade vyliahol z diveho vajca >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 13:51
[odkaz] >:-[]
Avatar - AUDIRS6
Zadny velky slagr
AUDIRS6
| 3. 8. 2016 13:43
a ked nepride, tak ho chod pozriet domov:
[odkaz]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Ozzman
Zadny velky slagr
Ozzman
| 3. 8. 2016 13:56
Tam budu běhat půl dne, než ho najdu >:D Víš jak je to tam velký? A autem se tam nesmí! >:D
Avatar - speedfred
Zadny velky slagr
speedfred
| 3. 8. 2016 15:47
Vy dvaja ste si tu z toho spravili zoznamku. :-)
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 13:32
Souhlas že 4,5 vypadá nejnadějnější = ono taky záleží kdo se toho ujme. U Bureše nebo Mičky asi i Fokta bych věřil i v 5 >:D

Ale i sem píše pár normálních = pak by to mohlo bejt jen těch 4, 5

Na 4 neVWěřim >:-[]
Avatar - Ozzman
Zadny velky slagr
Ozzman
| 3. 8. 2016 13:34
4 bude asi málo, určitě se to Škodovwce povede hned jako trefa do černého, řekl bych, že mezi mínusy bude patřit maximálně cena,
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 13:38
To nás vrací na začátek = bude to 4,5 nebo 5

Co z toho závisí na víc faktorech = třeba na autorovi

Překvapivě první měsíc po hodně dlouhý době nastal pokles prodejů = uvidíme jak moc to Škoda bude chtít tlačit
Avatar - Ozzman
Zadny velky slagr
Ozzman
| 3. 8. 2016 13:40
Já bych na 5* nevsadil, to tady mají jen opravdu výjmečná auta :-) Já říkám 4,5*
Avatar - AUDIRS6
Zadny velky slagr
AUDIRS6
| 3. 8. 2016 13:21
konecne som si zase nasiel nejaku minutku casu, precital testik, precital to tu... >:-[]
A vidim, ze dnes tu bude este veselo. >:D >:D >:D >:D
odo mna 7x :yes: >:-[]
Avatar - Ozzman
Zadny velky slagr
Ozzman
| 3. 8. 2016 13:22
Já věděl, že to někoho potěší >:-[]
Avatar - Emel
Zadny velky slagr
Emel
| 3. 8. 2016 13:54
Proč se nedá vsadit? Já si klidně vsadím. První test, nebo klidně první dva testy - já si myslím, že to na 5* nebude. 5* znamená něco výjimečného navíc a na to u Kodiaqu nevidím potenciál.

Na 5* by to mohlo být, pokud by se Kodiaq povedl a zároveň dostal půl hvězdy jen za znáček na kapotě. Já myslím, že se to tu neděje, takže čekám standardní hodnocení v rozmezí 3,5* (spíše se nepovedlo) po 4,5* (povedlo se nad rámec očekávání).

A na 3,5* nevěřím, protože věřím Škodovce, že nešlápne vedle...

PS: když mrknu do historie testů... RS TSI nebo Superb TSI 4x4 jsou podle mě dvě Škodovky, které by eventuálně mohly těch 5* mít... ale nemají.
Avatar - Ozzman
Zadny velky slagr
Ozzman
| 3. 8. 2016 12:27
Souhlasim, bude to dle motorizace, takže určitě jako první vyjede nějaký Full naložený Kodiak s TDI a ten si ponese 4,5*, nějaké ošizené verze možná spadnou na 4, ale asi až časem, zezačátku to bude vše naplno :-)
Avatar - Emel
Zadny velky slagr
Emel
| 3. 8. 2016 11:57
Co jsi měl vypůjčené, Macan nebo F-Pace?

Jo, za značku se platí a za Porsche víc než za Jag, to je asi v pořádku...
Zadny velky slagr
connect
| 3. 8. 2016 12:08
v posledni dobe jsem zkousel F-Pace, XC90, Outbacka, GLE, GLC, Jeep GC, Outback, Outlander. Nejlepsi svezeni F-Pace, nejvetsi zklamani XC90.
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 12:09
To neni zas takový překvapení.. ;-)

Jakej si měl pocit z Jeepu GC? Jakou si měl verzi? Dík
Zadny velky slagr
connect
| 3. 8. 2016 12:16
No zatim vede ve vyberu, zkousel jsem jak benzin 3.5, tak naftu, verze Overland a Summit. Benzin me prijemne prekvapil, cekal jsem, ze kroutak nafty tam bude chybet a nejak mi to zatim neprislo. HEMI jsem jeste nejel. Je to korab se kterym se nemuze moc rychle do zatacek. Ale to kompenzuje uzitna hodnota, vybava a o cene uz nemluve, ta je proste bezkonkurencni.
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 12:31
Benzín 3,6 kupodivu skoro stačí. Já sem hotovej z SRT :yes: :yes: :-)
Avatar - Emel
Zadny velky slagr
Emel
| 3. 8. 2016 12:13
Nechci vypadat jako koncernista, ale co Touareg? Designem nenadchne, ale jako praktická volba...
Avatar - iudex
Zadny velky slagr
iudex
| 3. 8. 2016 12:21
Práve včera som očumoval ten akciový Touareg, ktorý si kúpil kolega odvedľa. A kým ten cenník vyvolá nadšenie (nedávno sme tu debatovali, že V6 TDI za 42t eur je bezkonkurenčná voľba), predsalen na tom aute vidieť, že to je taký základ (napr. balónové pneumatiky na malých diskoch a pod.). Každopádne stále je to kus auta s V6 naftou a to sa počíta.
Avatar - Emel
Zadny velky slagr
Emel
| 3. 8. 2016 13:35
Já říkal, že Nomad je opravdu "cena již od"... ale ta normální je někde kolem 1,4M, to pořád jde.
Avatar - iudex
Zadny velky slagr
iudex
| 4. 8. 2016 11:51
Včera som sa zastavil v salóne VW a pýtal som sa na toho akciového Touarega (u nás verzia Mountain s podladeným, 150 kW V6 TDI, 8st. A/T za 42t eur). Úplne si ho nakonfigurovať síce nemôžeš, ale také obmedzenia, ako si písal, u nás nie sú. Naviac ak by si chcel plnku, potom je rozumnejšie zvoliť vyššiu výbavu, kde to vyjde lacnejšie. Ale ako hovorím, bečžné veci ako adaptívne bixenóny či navi tam samozrejme sú. Podľa mňa také rozumné príplatky, ak idem po dobrej cene, sú parkovacie senzory, vyhrievané sedadlá a 18ky disky, taký Touareg vyjde na cenníkových cca. 44t. A teraz to hlavné, jeho reálna predajná cena je 38t eur (za toľko to kúpil aj ten kolega), t.j. zhruba rovný milión Kč. A to je podľa mňa aktuálne bezkonkurenčná kúpa v segmente veľkých SUV.
Avatar - Emel
Zadny velky slagr
Emel
| 4. 8. 2016 11:55
Možná je to u vás trošku jinak, nevím... a na salonu jsem se neptal, přece jen mě SUV osobně nezajímají. Každopádně dík za info, Touareg s V6 a rozumnou výbavou za mega je super nabídka, kvůli které se dá nějaký menší kompromis vydržet.
Avatar - maxi!
Zadny velky slagr
maxi!
| 4. 8. 2016 12:02
tak za melon kus auta! :-!
Zadny velky slagr
connect
| 3. 8. 2016 12:21
Byli jsme se na nej podivat, ale k jizde nedoslo. Ze prodejce nevi, na jakou svetlou vysku se da zvednout - OK, ale ze ma platene sedacky vystaveny vuz v akci za 1.9 mega me od konfiguratoru uplne odradilo >:D Ty priplatky jsou strasne, mozna se da obcas najit nejaky vyhodnejsi hotovy kus. Mozna na nej jeste dojde, autosalon mam za rohem.
Avatar - maxi!
Zadny velky slagr
maxi!
| 3. 8. 2016 13:23
zaujimave, my sme tiez vyberali z podobnej kolekcie ako ty - s Volvom súhlas ( uz som to tu kedysi popisoval) a kamoš nakoniec vybral Q7 diesel v slusnej vybave, lebo Tuareg uz má doma. A Jagy este nebol v ponuke.
Takze u teba je Jeep na prvom mieste?
Lepsie ako GLE? ( lebo GLC je asi dost malé)
Avatar - Emel
Zadny velky slagr
Emel
| 3. 8. 2016 13:37
Nedávno se to tu diskutovalo, tak jsem se díval... Nomad je za mega, ale neobjednáš ani navigaci apod., prostě ber nebo nech být. S nějakou obyč konfigurací jsem se ale do 1,5 vešel.
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 13:40
Za 1,5 stojí v Brně v showroomu slušně vybavenej Jeep Grand Cherokee V8 5,7 ;-)
Avatar - Emel
Zadny velky slagr
Emel
| 3. 8. 2016 14:05
Číro obecně se mi taky hodně líbí, určitě by bylo někde na vršku seznamu aut k projetí. Jestli 5,7 V8... no, to by se muselo poprat srdce s rozumem (a vyhrát KO :-) )
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 17:01
Proto je asi zlevněný na 1,5 [odkaz] = ale za hřích určitě stojí ;-)
Avatar - iudex
Zadny velky slagr
iudex
| 4. 8. 2016 11:52
K tomu pozri môj príspevok vyššie.
Zadny velky slagr
_MT_
| 4. 8. 2016 13:42
To si opravdu myslíš, že musíš utratit dva miliony, abys dostal kožené čalounění? I když já bych asi preferoval látku (včetně Alcantary), třeba v kombinaci s (umělou) kůží, kdybych chtěl šetřit, protože odpadá odvětrávání a i to čalounění bude levnější než dobrá kůže. Daná látka by se mi však musela líbit.

Záleží na podvozku. Na vzduchu jde zvednout na cca. 30 cm IIRC, nebo snad i o něco víc u Terrain Tech verze. Jenže vzduch k Nomadu nekoupíš, pokud vím. Nicméně k tomu standardnímu nabízí výbavu za stovky tisíc "zdarma", respektive zvýhodněné balíčky, takže bych se spíš koukal tam.
Avatar - Machýrek
Zadny velky slagr
Machýrek
| 3. 8. 2016 14:59
Jakou verzi F-Pace resp. GLC jsi jel? U me vyhralo GLC, naopak Jaguar me zklamal. Oba jsem zkousel se zakladnim nafta 4 valcem, protoze nic jinyho nemeli k dispozici zrovna.
Avatar - 3_diamanty
Zadny velky slagr
3_diamanty
| 3. 8. 2016 12:02
hviezdy sa vzdy vztahuju na dany segment vozu a cenovku a postavenie vozu vzhladom k jeho konkurentom ..... napriklad taka nepremiova fiesta ST tu mala 5 hviezd... pritom premiove Cecko "len" 4,5 ... a nikto nema nic proti
Zadny velky slagr
connect
| 3. 8. 2016 12:11
No prave, nechapu 4 hvezdy, kdyz XC90 je dostala take.
Avatar - Emel
Zadny velky slagr
Emel
| 3. 8. 2016 12:14
4* je tu takový standard pro dobré auto...
Zadny velky slagr
connect
| 3. 8. 2016 12:25
To jo, jen pokud budu hodnotit jizdu, tal tyhle dve auto jsou neporovnatelna. Mel jsem je pujcene vzdy na delsi dobu, zadna 5 min okolo salonu. K Volvu by se mel na vetsich kolech davat zdarma drzak zubu pro jizdu mimo hladke silnice. O motoru ani nemluve, paradoxne mi nafta pripadala zvukem mene otravna nez benzin (mel jsem pujcene oboje)
Avatar - speedfred
Zadny velky slagr
speedfred
| 3. 8. 2016 13:08
...že držiak zubov >:-[] :yes:
to je fakt také hrozné?
Avatar - Hammunasakra
Zadny velky slagr
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 13:13
Vždycky bylo = čínský Volvo podvozky prostě neumí ;-)
Avatar - 3_diamanty
Zadny velky slagr
3_diamanty
| 3. 8. 2016 12:16
co je na tom zvlastne.... netusim .... ale zrejme kazdemu z nich k dokonalosti vo svojom segmente este kusok chyba
Avatar - maxi!
Zadny velky slagr
maxi!
| 3. 8. 2016 12:21
pre mna je Macan az prilis blizko cenou ku Cayennu - tesil som sa, ze nam Porsche ponukne svoju dostupnejsiu verziu ale nie - a este aj dizajn nie je dost daleko.... a tak nema pre mna az taky vyznam....
Jaguar sa mi zda ako dobre hodnotene auto - vsetky podstatne veci dopadli vyborne!
Zadny velky slagr
_MT_
| 4. 8. 2016 13:54
Co si matně vzpomínám, při uvedení jsem na to koukal a vycházel mi snad 20k € rozdíl (nepočítaje slevu, kdy je Macan novější a byl o něj ohromný zájem, na Cayenne bude sleva citelně větší). Ale ruku do ohně bych za to nedal. Srovnával jsem dynamicky srovnatelné verze, ne motoricky.
Avatar - iudex
Zadny velky slagr
iudex
| 3. 8. 2016 12:17
Ako už písali iní, Macan je trošku inde, ako F-P. Za prvé je o pol triedy menší (na papieri sú tie rozdiely v rozmeroch menšie, ale stačí sa pozrieť na obe autá, Macan je skôr taký zdvihnutý hatchback s už na pohľad menšou kabínou s klesajúcou líniou strechy, kdežto Jag je klasické SUV). Za druhé je o niečo drahší a za tretie jeho dízel je podstatne slabší (190 kW/580 Nm vs. 221 kW/700 Nm).
Dizajn je subjektívny, rozhodne by som netvrdil, že F-P vyzerá hnusne, naopak, je to jedno z najkrajších stredných SUV. Či Macan lepšie jazdí, si musíme počkať (samotný Honza uvádza, že je citeľný rozdiel medzi F-P s benzínom a naftou, tak uvidíme, či to nebude rovnako u Macana). Dôvodná sa teda javí iba výhrada k interiéru; tam zrejme treba rešpektovať radu miestneho znalca Jaguaru webpaju, že si treba priplatiť za kožou čalúnenú palubku.
Avatar - 3_diamanty
Zadny velky slagr
3_diamanty
| 3. 8. 2016 12:22
na autoexprese mas porovnanie macan vs F-pace... samozrejme to vyhral domaci jag... ;-) ... co je vlastne tak nejak neprekvapujuce ... ale ktovie ako by zase dopadol nemecky testik

vzdy to bude kusok teda subjektivne ;-) suhlas
Zadny velky slagr
webpaja
| 4. 8. 2016 11:11
Přiznám se, že důvod oplastování zadního podběhu blatníku v kabině taky nechápu a opět je potřeba napsat, že cit člověka co specifikuje novinářská auta u JLR by se hodil do pohřební služby, ale v tomto oboru?
Tohel konkrétní auto je z první série (což nikdy není žádná sláva) a v ně příliš atraktivní vnější výbavě. Nechápu, že nedali verzi "First edition" v krásné modré nebo verzi S, kde se dá objednat (narozdíl od XF) i právě V6 v naftě.
Zadny velky slagr
Sky for everybody
| 3. 8. 2016 14:11
EDIT... porušení autorských práv
Avatar - vabis
Zadny velky slagr
vabis
| 3. 8. 2016 14:33
at je auto takove nebo makove, tak pravdou je, ze zakazky od x761 prekracuji puvodni vyrobni plany ;-)
Zadny velky slagr
99matthew99
| 26. 8. 2016 07:25
X761 maka na plne obratky :-)
Zadny velky slagr
webpaja
| 3. 8. 2016 17:08
Skvělý názor od testéra, který obě auta porovnal...a jak se rozepsal :yes: >:-[]
Avatar - sargis
Zadny velky slagr
sargis
| 4. 8. 2016 12:13
Zabudol si na naj SUV na svete, Kodiak >:-[]
Avatar - maxi!
kua tak kde???
maxi!
| 3. 8. 2016 12:16
ved v kazdom dolezitom parametre je to auto pochvalene a uznava jeho prednosti...
aspon pre mna dolezitych! :-!
Avatar - Ozzman
kua tak kde???
Ozzman
| 3. 8. 2016 12:47
Má 4 hvězdy, to neni špatné.... špatný je jen ten titulek.
Avatar - Hammunasakra
kua tak kde???
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 12:53
Mezititulky typu: "Není všechno zlato.." kudlu do zad v nadpisu moc nezlepšujou :-)
Avatar - 3_diamanty
kua tak kde???
3_diamanty
| 3. 8. 2016 13:05
s titulkom suhlas... cely cas som v teste hladal nejaky zadrhel a nakoniec v podstate nic sa nekonalo... mozno to chcelo len iny nadpis.... povedzme hbita kocka ze Solihull :yes:
Avatar - KANKUNEN
Autor píše samé bláboly
KANKUNEN
| 3. 8. 2016 13:02
Musím říct, že celý text se mi zdál velice dobře napsaný a autor dokázal vystihnout kvality vozu. Dávám .
Avatar - Ozzman
Autor píše samé bláboly
Ozzman
| 3. 8. 2016 13:05
>:-[] Tak nějak
Avatar - Hammunasakra
Autor píše samé bláboly
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 13:14
Velmi dobře napsaný z pohledu nestrannosti a objektivity nebo..? >:-[]
Avatar - maxi!
Autor píše samé bláboly
maxi!
| 3. 8. 2016 13:48
s národom je to tažké... prave teraz som pozeral komentare o zamaskovanom SUV Kodiaq a je to fakt vtipne! :-!
Avatar - KANKUNEN
Autor píše samé bláboly
KANKUNEN
| 3. 8. 2016 13:57
:yes:
Autor píše samé bláboly
_MT_
| 4. 8. 2016 14:06
>:D
Kam to spěje?
přezdívaný alias
| 3. 8. 2016 13:51
Mnohým diskutujícím budu připadat jako konzerva nebo pozér a budu za to jistě náležitě opalcován. Nicméně svět, kde naprostou většinu prodejů sportovních nebo sportovně-luxusních značek tvoří teréňáky (a dost často ještě v dieselu), jde úplně do p*. :-(
Avatar - Hammunasakra
Kam to spěje?
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 13:51
Klídek taky sem konzerva :-)
Avatar - maxi!
Kam to spěje?
maxi!
| 3. 8. 2016 14:30
si v pohode, neboj...
len si myliš pojem - tereńák-
:-!
Kam to spěje?
přezdívaný alias
| 3. 8. 2016 15:07
Opravuji na rádoby-teréňák. ;-)
Avatar - maxi!
Kam to spěje?
maxi!
| 3. 8. 2016 17:04
:yes:
Kam to spěje?
_MT_
| 4. 8. 2016 14:08
Ony to však terénní vozy povětšinou jsou, alespoň ty větší. Ten pojem je definován v příslušné normě skrze určité parametry. Například světlá výška pod nápravami musí být myslím alespoň 180 mm.

Tady máš celé znění:

Vozidla kategorie M1 nebo N1 se zařadí do podkategorie terénních vozidel, pokud zároveň splňují tyto podmínky:
a) nejméně jedna přední náprava a nejméně jedna zadní náprava je konstruována pro současný pohon bez ohledu na skutečnost, zda může být jedna hnací náprava odpojena;
b) vozidlo je vybaveno nejméně jedním uzávěrem diferenciálu nebo jedním zařízením, kterým se dosáhne podobného účinku;
c) stoupavost samotného vozidla činí nejméně 25 %;
d) vozidla splňují pět z následujících šesti požadavků:
i) přední nájezdový úhel musí být nejméně 25 stupňů,
ii) zadní nájezdový úhel musí být nejméně 20 stupňů,
iii) přechodový úhel musí být nejméně 20 stupňů,
iv) světlá výška pod přední nápravou musí být nejméně 180 mm,
v) světlá výška pod zadní nápravou musí být nejméně 180 mm,
vi) světlá výška mezi nápravami musí být nejméně 200 mm.
Avatar - Hammunasakra
Kam to spěje?
Hammunasakra
| 4. 8. 2016 14:12
Okta Scout má 171 mm = je out ;-)
Avatar - CHerokee
Kam to spěje?
CHerokee
| 3. 8. 2016 17:16
Jo, je to smutné. Přitom Jaguar má tak tajímavý model - XE. Jízdně opravdu výborný. Nicméně člověk ho skoro nepotká.
Kam to spěje?
webpaja
| 3. 8. 2016 17:26
Svet chce SUV, tak ho dostal. Jeste dostane mensi zalozene na novem Evoque a velke vychazejici z budouciho XJ.
Avatar - Hammunasakra
Kam to spěje?
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 17:28
Menší SUV určitě, ale větší?

Nejel si nebo někdo jinej náhodou Evoque cabrio? Teoreticky je úplně out, ale už 2 lidi mi řekli že se s tim jezdí překvapivě dobře
Kam to spěje?
webpaja
| 3. 8. 2016 17:36
Je to tak, velke SUV do roku 2020. Jinak Evoque cabrio jsem nejel i pres moznost ho jet. Ti co ho jeli byli prekvapeni, takze se v nem asi sklouznu. Nicmene Evoque jizdne neni muj favorit. Mensi E-Pace uz pristi rok ;-)
Avatar - Hammunasakra
Kam to spěje?
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 17:39
Muj favorit Evoque cabrio taky rozhodně neni = ale asi fakt jezdí líp než by člověk čekal

E Pace modelovej rok 2018 = o tom se docela píše, to větší SUV trochu překvapilo

Velký SUV jako klon RR Sport?
Kam to spěje?
webpaja
| 3. 8. 2016 20:21
J-Pace na podvozku next gen XJ hliník a karbon vlákna.

Evoque jezdí velmi slušně po FL s novou nápravou, předtím to byl víc navoněný Freelander ;-)
Avatar - Hammunasakra
Kam to spěje?
Hammunasakra
| 3. 8. 2016 17:26
Kdo by koupil XE když je tu Superb žejo >:-[]
Kam to spěje?
přezdívaný alias
| 3. 8. 2016 17:44
Mně to přijde, že se lidem líbí tato SUV, protože chtějí ukázat, že mají na velké auto a posílit si tím sociální status. SUV je vysoké, kouká se z něj na ostatní auta shora a na parkovišti či v koloně mezi ostatními auty doslova vyčuhuje (otázka je, jak to bude, až budou mít SUV všichni).

XE je pro potenciální zákazníky těchto značek bohužel jen obyčejné auto, kterým nikoho neoslní. Samozřejmě se najdou ti, kteří ho ocení a koupí si ho, ale nebude jich tolik. ;-\
Avatar - 3_diamanty
Kam to spěje?
3_diamanty
| 4. 8. 2016 09:22
urcite je to z pohladu niektorych aj o tom co pises .... co je ale nepopieratelne u aut typu SUV je to ze su skratka hodne flexibile a prakticke .... limuziny s megaprevismi a sedanovitym zadkom su uz dnes v praxi hodne nesikovne jak v meste tak aj na ine cinnosti ( prevoz objemnejsej batoziny ) ... pritom s takym RR sa mozes vybrat aj na sluzobnu cestu napriec europou a zaroven aj na rybacku ;-) .. a toto je neskutocna vyhoda prave SUVeciek voci menej praktickym limuzinam... sila SUV je prave v ich vsestrannosti... len raz rocne ti treba prekonat nejaku vacsiu prekazku alebo skocit do lesa na huby .. pripadne prekonat snehovy zavej .. alebo polnacku k nejakej chate ... a uz si s luxusnym sedanom nahraty... s SUV sa ale dostanes dalej... a otvori to nove moznosti aktivneho zivota ... SUV su v tomto neprekonatelne :yes:

PS: ako tak pozeram F-pace ma aj slusnu svetlu vysku .... rozmery taktiez idealne... a imidzu ma na rozdavanie co mu iste zavidi aj nejedna luxusnejsia limuzina... no skratka F-pace je neskutocna kara... do dnesneho aktivneho zivota ako stvorena :yes:
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 10:56
V čem má autor pravdu jsou barvy. Je to první kočka, které sluší stříbrná, obecně světlejší nebo syté barvy fungují na F-Pace mnohem líp.
Avatar - 3_diamanty
Kam to spěje?
3_diamanty
| 4. 8. 2016 12:23
videl som biely F-pace... slusi mu to.... aj ked mne osobne biela na SUV pride kusok pompezna.... a vlastne ako hodne neeSUVeckova farba .. teda farba skor na paradu ako do terenu ale chapem dnesnym trendom ... stejne F-pace bude v prvom rade jazdit hlavne po kvalitnych cestach a do terenu sa pozrie tak mozno raz dvakrat rocne a pri nektorych majiteloch mozno vobec :-)

tak ono strieborny F-pace moze byt tiez pekny.... verim ;-) .. tymto ladnym tvarom strieborna bude urcite slusat .... naopak tmave farby akosi uz zakryju tu ladnost a eleganciu.... ked jag F-pace tak urcite nieco v svetlejsej farbe :yes:
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 12:51
U oblud je tmavá barva regulátorem, tady dehonestuje nejlepší návrh Calluma od F-Type.
Avatar - 3_diamanty
Kam to spěje?
3_diamanty
| 4. 8. 2016 13:13
nemam problem s tymto .. je to tak ako pises ... tmava farba obecne hodne skryje na autach co je niekedy fajn .. inokedy mozno zase na skodu ... zvlast prave elegantne krivky a detaily v tmavej dost zaniknu .... u superbu a passatu nic proti.. tam je tmava ok a vlastne dobre maskuje tu istu skatulkovu dizajnovu koncernovu nudu .... ale v pripade F-pace urcite vynikne lepsie ked bude v nejakej svetlejsej farbe suhlasim :yes:
Avatar - Emel
Kam to spěje?
Emel
| 4. 8. 2016 12:53
Stříbrná nevím, ta se mi obvykle nelíbí... když už, tak s nějakým nádechem do modré nebo třebas kovově šedé apod. Já bych ale bral asi červenou.
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 12:56
Byl jsem překvapený, čistou stříbrnou v kombinaci s paketem "First Edition". Červená a modrá Ceasium jsou super, pak ještě šedá "nevímjaksejmenuje" za bratru 50k.
Avatar - 3_diamanty
Kam to spěje?
3_diamanty
| 4. 8. 2016 13:18
dnes mas uz v ponuke tych odtienov sedi na autach ozaj hodne ... snad aj viac ako 50 ;-)

ale vazne... strieborna taka pekne ostro lestena s nejakym tym paketom moze byt super... :yes:
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 08:50
Co je na tom smutnýho?
Avatar - Barrichello
Kam to spěje?
Barrichello
| 4. 8. 2016 09:41
XE se v červenci prodalo 1, stejně jako zastaralý a velký XJ.

Takže asi tak. spíš víc smutné je to, že to co Jaguar prodal v červenci je komplet v naftě, ani jeden benzín.....
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 09:49
To je možná ostudou zákazníků, ne výrobce.
Kam to spěje?
HaroldKytka
| 4. 8. 2016 08:39
Pokud prodeje techto SUV pomuzou tomu, aby v nabidce zustalo to, co je memu srdci blizke, neni to pro me zadny problem.
Kam to spěje?
přezdívaný alias
| 4. 8. 2016 09:22
Jasně, lepší takto, než aby to tyhle automobilky úplně zabalily a nevyráběly ani SUV, ani ty sporťáky a limuzíny.

Jenom jsem si posteskl, že si vedení těchto značek musí sednout a říci: pánové, jestli chceme vyrábět krásná rychlá auta tak, jako to děláme už více než 50 let, musíme navrhnout a prodávat vysokou krabici... Není to samozřejmě vina automobilek, ale zákazníků.
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 10:24
Před pár lety jsem se stavěl k SUV podobně. Snažil se najít kompromis u kombíků, ale ten nefunguje a když na to přišlo a bylo to možné, šel jsem do sedanu a nádavkem nejdřív kombi a následně SUV. Jsem spokojen.
SUV je pro mě lepší než offroad, protože spoustu času trávím na běžných cestách, ale pravidelně potřebuju do lehčího terénu a tam prostě SUV funguje.
Kam to spěje?
přezdívaný alias
| 4. 8. 2016 12:12
Tak to jsi výjimka. I když mně se na tenhle účel stejně nejvíc líbilo Volvo XC70, to byl normální velký kombík, který byl akorát trochu zvednutý, oplastovaný a měl 4x4. Jinak použití SUV jako vozu, se kterým se budeš cítit dobře na každé cestě-necestě, beru. Ale to by přece furt šlo udělat bez té nafouklé kastle...
Avatar - Emel
Kam to spěje?
Emel
| 4. 8. 2016 12:22
A k čemu bys přirovnal koupi Volva XC-70, když si přece můžeš koupit Octavii Scout? Není to zase jen o tom znáčku na kapotě a touze ukázat, že na to máš? Nebo Volvo je v pořádku, ale Jaguar už ne?
Kam to spěje?
přezdívaný alias
| 4. 8. 2016 12:30
XC70 jsem nezmínil kvůli ceně ani znáčku na kapotě, ale kvůli konceptu auta, které je poměrně luxusní, jezdí dobře na silnici i mimo ni a hlavně vypadá furt normálně.
Avatar - Emel
Kam to spěje?
Emel
| 4. 8. 2016 12:38
Ale jo, já to vidím stejně... a je mi trošku líto, že třeba XE v kombíku nebude a místo něj tu je SUV. Jenom narážím na to co jsi psal dřív, tj. že motivací ke koupi F-Pace je kočka na kapotě...
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 12:45
Místo XE Sportbreak bude od příštího roku E-Pace. Cenově bude pod 1mio.
Avatar - Emel
Kam to spěje?
Emel
| 4. 8. 2016 12:51
SUV zatím není nic pro mě.
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 12:57
Jen do něj nebude V6, nové R6 je otázkou.
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 12:25
Problémem zvýšených kombi je to, že nenabídnou vyšší kufr jako SUV, pokud máš velkého psa, je mnohem lepší SUV, které je univerzálnější než MPV.
Kam to spěje?
přezdívaný alias
| 4. 8. 2016 12:37
To jsme zpátky u toho, že jestli většina zákazníků značky Jaguar má takovéhle požadavky, Jaguaru opravdu nezbývá to vyrábět, aby se uživil.

Neříkám, že ty jsi ten, kvůli kterému s tím začali, ale je to jako přijít do autosalonu Ferrari a říct jim: a nemáte ještě něco, s čím dojedu k horské chatě a převezu v tom tři děti i s kolama?

Holt na to máme každý svůj názor. Důležité je, že já neplatím auto tobě, ty ho neplatíš mně a každý si nakonec bez ohledu na názor toho druhého budeme jezdit v tom, co chceme a na co si vyděláme. :-)
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 12:42
Jag do letoška dlouhou dobu prodával tak málo kusů, že by ho to neuživilo. Tohle byla jasná cesta k výdělku a možnosti dalšího rozvoje. Troufám si odhadnout, že SUV bude tvořit až poloviční podíl prodejů.
Garantuju ti, že podobně jako Macan i F-Pace jezdí tak, jak se některým středním sedanům ani nezdá.

Jezdím často ke svému dealerovi na kafe a pokec, kvůli tomu, že je entuziasta a není omezený jen na značky, které dělá. S F-Pace je tolik nových klientů a tak se zvedají prodeje, že jsou velmi vděčni.
Avatar - Barrichello
Kam to spěje?
Barrichello
| 4. 8. 2016 13:01
Prodali 10 F-pace za červenec a ty děláš jako kdyby jich prodali 80 >:D >:D >:D A to ještě prodalo několik delarů, na jednoho to bude tak 1-2 kusy.....
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 13:05
Možná ti nepovím nic nového. Ale jestli prodali v červenci 10 aut, pak to bylo lidem, kteří si objednávali v době premiéry bez možnosti auto projet.
Jedná se o registrace...ne uzavřené objednávky za dané období. Zároveň se zvedl prodej za 07/16 oproti loňsku o 80%.
Nicméně, Jag u nás nemá a nebude mít závratné prodeje.
Avatar - Barrichello
Kam to spěje?
Barrichello
| 4. 8. 2016 13:02
Prosím tě kdo má dnes tři děti? >:D >:D >:D
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 13:07
A nesmí se to? Nebo to je tak, že když Barik nemá, je to automaticky špatně? ;-)
Avatar - Barrichello
Kam to spěje?
Barrichello
| 4. 8. 2016 13:24
Jde o poměr.

Kolik lidí má 3 děti a k tomu má na nový Jaguar? Tak 10% s bídou vid? Z toho si ho ještě tak 7% nekoupí.

Ostatní budto nemaj na nový Jaguar nebo mají jedno, max 2.

To sou všechny kecy, jak omluvit módní vlnu SUV, která sem přišla v 90 letech z USA kde s tím výrobci přišli protože zjistili že je na tom víc škváry jak na osobákách, kde je navíc válcovali japonci a že než se snažit udělat lepší sobáky, bude jednodušší předělat velkej pikap na SUV, namluvit lidem že je to IN, moda a lepší jak kombík, co všechno to zvládne a hurá už to sypali po statisících.
Po nich to přišlo do arábie a Evropy a už to začli dělat všichni.

Každej jouda co jezdil na chatu 120kou a projel dneska musí mít SUV, navíc 90% suv se v zimě v hlubším sněhu zahraba a na hodně rozbahněné polnačce taky. O oranici vůbec nemluvím.
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 13:49
Jakou měla světlou výšku 120-tka, jakou mají moderní sedany? Co jsi mohl zničit na starém autě, co se stane teď? Za kolik jsi opravoval a kde, co teď?

To co píšeš je nesmysl. Já v 90% jezdím v SUV sám, nepotřebuju si to obhajovat, využiju ho, vím kde jsem se s normálním autem nedostal. Zbytek je plně obsazeno rodinou.
Avatar - Barrichello
Kam to spěje?
Barrichello
| 4. 8. 2016 14:21
No vidíš jaká měla stará auta výhody >:D
Kam to spěje?
_MT_
| 4. 8. 2016 14:32
Ferrari i nějaké to kombi na zakázku vyrobilo, pokud si dobře pamatuji. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Kam to spěje?
Hammunasakra
| 4. 8. 2016 14:33
[odkaz]
Kam to spěje?
přezdívaný alias
| 4. 8. 2016 16:26
Tak ono třeba Lambo vyrobilo dokonce i přímo SUV, ale byly to všechno extrémní kousky a experimenty a ne masovky tvořící většinu prodejů...
Kam to spěje?
Ted
| 5. 8. 2016 10:50
A nema ferrari kvuli tomu treba ff, aspon ho timto smerem tlaci...
Kam to spěje?
Ted
| 5. 8. 2016 10:46
Pajo, ja nevim, velkej pes v bmw5 ci a6 neni vubec problem a v suv neni o moc vic mista. Oproti tomu jizdne je to proste vyrazne horsi.
Dat prednost suv pred offroadem mi pripada logicke, pokud nekdo nejezdi vazne tezkej teren.
Ted jsem v recku jezdil off road se suzuki jimny a az na nejvetsi hnusy projelo stejnou trasu i bmw 3 ci i20... Jen museli byt trochu opatrnejsi. Vzhledem k tomu, jak casto se k offroadingu vetsina populace dostane, mi ta trocha opatrnosti navic neprijde jako spatne reseni... Polni cesty v petkovem bmw jezdim a nikdy jsem nemel potiz....
Kam to spěje?
webpaja
| 7. 8. 2016 05:47
Ne, výška kufru je prostě malá, huňáč prostě potřebuje místo a těch, kde se vejde bagáž + pes a výhledově další moc není . Kombíky fajn, ale chybí zvedlý podvozek. ;-) (XC70 a A6All vyjímka).

Nejezdím polňačky a i na ty bych neriskoval s 5er. Nemá to prostě smysl. Pro tento druh auta nehledám kompromis, ale přesně mi sedí SUV.
Kam to spěje?
Ted
| 5. 8. 2016 10:39
Xx70 byl mozna univerzal, ale ridicsky 0
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 08:54
Je to komerční zboží a zákazník určuje co chce. Z toho je potřeba vycházet. Jaguar přežil jen díky koupi Tatou a spojení s LR. LR živí offroady a SUV. Bylo logické, že SUV nabídne i Jag.
V tu chvíli, kdy má střední sedan, vyšší střední a lux limo spolu s kupé, připravuje se XJ kupé...to vše bude podporováno právě prodeji SUV a mě to natolik nevadí, že kočkový sedan rád doplním právě F-P. Vejdou se do něj psi líp než do kombíku (výška) a nemusím se bát, že odrbu spodek na prvním terénním zlomu :-)
Avatar - 3_diamanty
Kam to spěje?
3_diamanty
| 4. 8. 2016 09:03
presne tak... vyrobcovia v prvom rade vyrabaju to co sa predava..... auta su dnes nic ine len spotrebny tovar a na rozdiel od minulosti kedy boli auta aj umenim dnes su uz len velkym biznisom ..... je jasne vidiet ze dnes uz frcia SUV a crossy... naopak .... kabria a kupatka dnes uz vyrobcov nelakaju tak ako v minulosti pretoze zakaznici dnes uz radsej luxusne SUV ako vysokovykonne neprakticke kupatka ... dokonca som toho nazoru ze je len otazka casu kedy aj luxusne limuziny budu uplne zvalcovane velkymi luxusnymi SUVeckami ( priority zakaznikov sa uz skratka menia )

kazdopadne ale treba povedat ze taky koniec legendy menom viper urcite zamrzi.... a aj napriek spustu SUVeciek na trhu ho v portfoliu mohli nechat... podobne ako aj RCZ od peugeota ... a iste najdeme aj dalsie kupatka/kabria ktore si ozaj takyto koniec nezasluzili ;-\
Kam to spěje?
přezdívaný alias
| 4. 8. 2016 09:39
Jestli chce zákazník Jaguara na převážení větších psů a překonávání terénních zlomů, pak se to vysvětluje... :-!

Nebýval na takové věci Land Rover? To je ta věc, která mě docela zaráží. Všichni by chtěli auto, do kterého se pohodlně nastupuje, převeze se v tom skříň, neodře se to atd. Ale zároveň to musí mít kočku nebo koníka ve znaku, aby všichni viděli. 8-s Na své parametry to sice stále má slušné jízdní vlastnosti, ale pochybuji, že tohle majitelé těchto aut řeší (protože kdyby to řešili, skončili by nakonec stejně u něčeho nízkého).

Neber to jako nějaký pokus o flame, jen se v tomhle prostě míjíme. Možná jsem v tomhle vážně nenapravitelná konzerva. ;-)
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 09:52
Na běžný cestování mám sedan, ale nevím proč odcházet od značky v případě potřeby SUV, když je to tak jednoduché.
Jde jen o vysvětlení proč.

A proč kočka? Protože se mi v ní jednoduše skvěle jezdí.
To je jako se ptát někoho kdo kouše šunku, proč si nekoupil junior...je to póza? ;-)
Kam to spěje?
přezdívaný alias
| 4. 8. 2016 12:05
Spíš bych to přirovnal k popíjení piva značky Chateauneuf du Pape, nošení teplákové soupravy Armani nebo hraní na elektrickou kytaru od Stradivariho... >:-[]

Ale vážně, netvrdím, že je to póza v tvém konkrétním případě, ale těch pozérů mezi majiteli drahých SUV je jak máku, to neokecáš.

Jinak pokud jsi ochotný dát Jaguaru peníze za F-Pace a oni potom díky tomu mohou vyrábět F-Type, tak vlastně dobře že tak. Beru-li to racionálně, musím to uznat. ;-)
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 12:28
Takto by se dalo diskutovat i u Ferrari, Bentley nebo Lamba...ten kdo tato auta neřeší, bude majitele označovat za pozéry. Není tomu tak. A že jsou SUV kupovaná? Marketing z nich udělal to co jsou a vyšší univerzalita tomu nahrává.
Avatar - Barrichello
Kam to spěje?
Barrichello
| 4. 8. 2016 13:28
Ještě proč to ten marketing z nich udělal....
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 13:43
SUV jsou takové džíny. Až na několik málo příležitostí (pro většinu lidí) se dají nosit stále.
Avatar - 3_diamanty
Kam to spěje?
3_diamanty
| 4. 8. 2016 13:46
moc sikovne napisane... ano su hodne prakticke a na kazdu prilezitost... dnes sa s SUV uz kludne mozes vybrat aj na svadbu... manazersku cestu .... ale na druhej strane aj s rodinou k moru alebo nejaku tu chlapsku rybacku .... tiez som kedysi neveril ze SUV budu take uspesne a tiez som ich mal za vcelku zbytocne ... dnes by som ale chcel radsej SUV ako nejaku limuzinu ;-)

F-pace je krasny.... za mna ... dokonaly :yes:
Avatar - Barrichello
Kam to spěje?
Barrichello
| 4. 8. 2016 15:01
To jo, to se daj. Ale ono to s těmi SUV bude jak s džínama - v 35 na du nulou v tom z tebe teče, do divadla se to zrovna moc nehodí, k vodě taky ne, dělat v tom práci třeba v dílně a na zahradě taky ne.

Ale dá se to nosit všude. Ale nikdy to nebude takový jako když místo toho vezmeš na jednotlivé akce kalhoty od obleku, kratasy, montérky, tepláky atd.
To samé je SUV - umí to leccos ale vždy jen za cenu kompromisu :o))

Na okresce to na sedan nemá, v terénu to nemá na offroad atd
Avatar - 3_diamanty
Kam to spěje?
3_diamanty
| 4. 8. 2016 15:33
to mas jak vreckovy victorinox s 20 funkciami vs lovecka dyka .... a ono dnes uz velakrat totiz skor vyuzijes prave ten victorinox...

za mna SUV skratka maju siro­kospek­tral­nejsie pouzitie ako povedzme luxusne sedany ... s dnesnymi SUV uz totiz kludne mozes aj na svadbu aj na rodinnu dovolenku ale aj do lesa na huby... v tomto su neporazitelne ... a este ti ponuknu imidz o akom sa limuzinam ani len nesniva :yes:

nevahal by som ani sekundu ci RR alebo bmw 7... RR jasna volba :yes:

a ze nemaju take zrychlenie alebo jazdne vlastnosti ako carrera? vadi to? v realnej premavke ( kde nenahanas casy ako na ringu ) istotne nie ;-)
Kam to spěje?
přezdívaný alias
| 5. 8. 2016 00:54
Že jsou SUV univerzálnější, v tom se shodneme. Ale s tou image, to platí fakt možná tak u H/K a rozhodně ne u luxusních značek. A u těch jízdních vlastností jde o jednoduchou věc - je to vyšší a těžší. Nemusíš jezdit kudlu, ale SUV se v zatáčkách mají tendenci překlápět (nemyslím jako na střechu, ale například při myšce při vyhýbání se nerovnosti se s tím člověk musí víc prát) a obecně se těžší auto hůře řídí (musíš přeposilovat řízení a brzdy, čímž se ztrácí cit, má to hroznou setrvačnost atd.). A taky vyšší karoserie produkuje víc aerodynamického hluku. To je jednoduchá fyzika, kterou nepřečůráš sebelepším podvozkem.

Btw, i pro mě by byl Rolls-Royce jasná volba. >:-[]
Kam to spěje?
přezdívaný alias
| 4. 8. 2016 16:28
To jsi vystihl přesně. :yes:
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 16:39
Ano, takhle to v zásadě platívá.
Kam to spěje?
Ted
| 5. 8. 2016 10:38
Tyhle kecy o tom kdo je pozer a kdo neni me vazne bavi. Vubec nechapu proc to resit?? Stejne tak by nekdo mohle rict, ze f- type je daleko vice o pozerstvi...
Resme auta a vykasleme se na plosne soudy a odsuzovani lidi na zaklade vyberu auta.
Jako kdyby me pri vyberu auta melo zajimat, co si o tom mysli mistni diskuteri...
Avatar - Emel
Kam to spěje?
Emel
| 4. 8. 2016 10:13
"aby to všichni viděli"

Tohle je příliš jednoduché vidění světa. Hlavní rozdíl mezi Kiou a Jaguarem přece není v té kočce ve znaku. Když už jsem schopen a ochoten dát za SUV 1,5M, tak si přirozeně vybírám z hvězdy nebo vrtulky nebo kočky apod... a odsoudit to jako pozérství podle mě svědčí spíš o neschopnosti vcítit se do situace.
Avatar - iudex
Kam to spěje?
iudex
| 4. 8. 2016 12:02
Všetci, ktorí krútia nosom nad kúpou prémiovky so slovami, že Kia, VW, Honda (skrátka mainstream) poskytnú to isté, len lacnejšie a teda ide len o image a znak na kapote, zrazu zmenia postoj, keď sa dostanú do tej finančnej situácie, že si tú prémiu môžu dovoliť. Potom sú oni prví, ktorí nakráčajú do salónu prémioviek a zrazu je debatujú úplne inak. Česť výnimkám, ale myslím, že tých, ktorí majú na Jaguar či Range Rover, ale kúpia si Kiu Sorento, bude mizivé promile.
Avatar - maxi!
Kam to spěje?
maxi!
| 4. 8. 2016 12:16
spravne - minule som to aj spomenul, ze vela ludi sniva o urcitej triede, ale ked uz skutocne tie peniaze máš v ruke, tak sa rozhoduje uz trochu inak! :-!
Kam to spěje?
přezdívaný alias
| 4. 8. 2016 12:24
Mainstream ti rozhodně nenabídne to samé, co prémie. Jen mě fascinuje ta všeobecná touha lidí po SUV. Jasně, že F-Pace je úplně něco jiného, než Sorento. Ale přesedni z F-Pace do XE nebo XF, projeď s nimi svižně první zatáčku, nebo to rozjeď na 200 a více po německé dálnici a budeš mít pocit, že jsi se posunul o další level dále.

To není o penězích, ale o prioritách. S penězmi, co mám teď, si raději koupím Focuse než Kugu. A kdybych byl milionář, koupím si raději Quattroporte než Levante. ;-)
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 12:31
Potřeby a touhy se časem mění. Ne, že bych částečně nesouhlasil, ale chápu jejich kupce ;-)
Kam to spěje?
přezdívaný alias
| 4. 8. 2016 12:41
U mně jde i o princip. Jestli se změním priority, koupím si dle peněz Octavii Scout, Caravelle 4Motion nebo Land Rovera.

Ale jak ti říkám, jsem v tomhle konzerva... :-)
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 12:43
JJ, dle chuti. Jen nemá smysl házet kupce určitých aut nebo prémiovek do jednoho pytle.
Kam to spěje?
Ted
| 5. 8. 2016 10:41
V tomto souhlas. Nakonec vzdy skoncim u kombi kvuli jizdnim vlastnostem
Avatar - 3_diamanty
Kam to spěje?
3_diamanty
| 4. 8. 2016 12:28
v tomto suhlas.... kto uz neriesi cenu auta tak si rozhodne skor a radsej vyberie RR sport alebo F-pace ako santa fe alebo sorento ... to bez debaty... tu nie je o com.... a u mna by to v takejto situacii tiez nebolo ine ... ine uz to ale je vtedy ak ozaj nemas prachy na rozdavanie .. ale to je vo vsetkom takto... nielen pri autach ;-)
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 12:38
:yes: jasně zdiagnostikováno :-) . Poslal jsem ti foto krásné modré. V6 se prodávají i u nás ;-)
Avatar - iudex
Kam to spěje?
iudex
| 4. 8. 2016 13:20
Krásavec; caesium blue je po italian racing red najkrajšia farba na XE. A je fajn, že nie všetci chcú naftu, byť to podľa predajnosti BMW, benzín môžu rovno vypustiť z ponuky.
Avatar - 3_diamanty
Kam to spěje?
3_diamanty
| 4. 8. 2016 13:25
kedysi mali jaguare tusim aj nejaku peknu tmavu zelenu v ponuke taku typicky jaguarovsku.... ale neviem ako je to s tou farbou dnes ci sa ponuka aj na dnesne nove modely ako XE alebo F-pace .. lebo popravde takych tych typicky zelenych jagov ake poznam z minulosti dnes ozaj uz nevidno nikde

tusim este S-type mal kedysi taku peknu tmavu luxusnu zelenu v ponuke.... ako ihlicie
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 13:28
BRG ;-)
Avatar - 3_diamanty
Kam to spěje?
3_diamanty
| 4. 8. 2016 13:31
ano ano... nejaky green to asi malo oznacenie na konci ale neviem nic blizsie >:D

minule som v meste videl tmavy zeleny jag... mozno 80-90 roky este .. nejaky XJ starucky.. ale ta jeho matna tmava zelena ( aku nema nik iny ) z neho "ziarila" dodnes
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 13:41
British racing green, myslím, že je ke všem modelům stále.
Avatar - 3_diamanty
Kam to spěje?
3_diamanty
| 4. 8. 2016 13:42
dik.... no tak to by bolo fajn.... paci sa mi tato farba... ma luxusny nadych ... co jagu sedi ... otazne je ako by asi vyzeral F-pace v takejto kombinacii... asi ako SUV zelenac :-)
Avatar - Emel
Kam to spěje?
Emel
| 4. 8. 2016 14:06
Tu jsem na F-Pace viděl, klasická British racing green. Vypadala hrozně.
Avatar - 3_diamanty
Kam to spěje?
3_diamanty
| 4. 8. 2016 14:17
tak potom sa opat len potvrdzuje to co uz pisal webpaja... ze F-pace jedine v nejakej svetlejsej farbe.... :yes:
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 13:41
Většina jsou samozřejmě 2,0d... A to i u F-P
Avatar - Barrichello
Kam to spěje?
Barrichello
| 4. 8. 2016 13:27
to má tak slušné parametry, že to v zatáčce předjezdu s 20 let starou amerikou, který se všichnis mějou kvůli podvozku - co je asi tak o půlku nižší a sedí asi tak 5x líp než tyhle vysoký 2,5 tunový bedny.
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 13:29
Fakt? Dáme sraz ;-)
Avatar - Barrichello
Kam to spěje?
Barrichello
| 4. 8. 2016 13:43
Můžem, 1,8- 1,9 tuny vs 1,4 tuny a výška 1652 vs 1399

ještě lepší to bylo s Auid Q7, tu sem tafjnul v druhý zatáčce za cedulí konec obce, samozřejmě na rovince mě pak předjel......

To může být dost zajímavý, mít to dnešní moderní převodovky a tak 220 koní, tak bys mě nedohnal už ani na rovince >:D >:D
Kam to spěje?
webpaja
| 4. 8. 2016 13:52
Srovnávat Q7 s F-P je sakra přešlap! Bohužel ti musím oznámit, že jsi tady mimo ;-)
Kam to spěje?
HaroldKytka
| 4. 8. 2016 14:02
ta Q7 ti ale lezi v zaludku, uz je to po nekolikaty, co tu o ni pises >:D >:D

ale uprimne, pokud to nebyl tvuj znamy, o kterem vis, ze to neni mamlas a jezdit s auty trochu umi, tak je takovy porovnani o nicem.
Me by spis zajimalo, jak rychle by jsi to s Q7 projel ty a pak to porovnat.

A na druhou stranu, pokud to, co ztrati v zatacce, dozene na rovine, a je s tim sam spokojeny, tak proc ne. Kazdyho vec....
Avatar - Barrichello
Kam to spěje?
Barrichello
| 4. 8. 2016 14:18
Co bych dělal s autobusem pro maminy jak se Q7 přezdívá?

Ani mě to neláká tkaový auta řídit, na SUV mi nic zajímavýho nepřipadá a nikdy bych si to nekoupil - ani nový, ani ojetý.

Na rovince to umí rozpálit každej, když má motor výkon a nová převodovka řadí rychle. zatáčky už bejvaj s těmihle obludami poněkud problémek.... A vyndat ti relé a pojistky od ABS, ASR, ESP, TCS, EBD apod. to bys teprve valil očka >:D >:D >:D
Kam to spěje?
HaroldKytka
| 4. 8. 2016 14:48
Proc ja ? Ja nemam ani Q7, ani jine SUV.

Jen jsem chtel rict, ze takovy pomerovani, jaky predvadis, je k nicemu.
Avatar - Barrichello
Kam to spěje?
Barrichello
| 4. 8. 2016 14:57
Všechno je vždycky k ničmu, když se to někomu nehodí do kapsy.

Žádné SUV nemůže mít stejné jízdní vlastnosti jako placatý a lehčí sedan či kupé. A bez el. pomocníků už vůbec ne. S tím skončíš v poli.

A marketingová oddělení si můžou psát bláboly jaký chtěj >:D
Avatar - Emel
Kam to spěje?
Emel
| 4. 8. 2016 15:12
Takhle zobecněné je to blbost. Sedan má samozřejmě výhodu v menší výšce... jenže SUV má svůj adaptivní podvozek a aktivní diferenciály a široké (letní) gumy...
Avatar - Barrichello
Kam to spěje?
Barrichello
| 4. 8. 2016 15:26
Taky mam široký gumy - 215 sériově z fabriky. Obdobná EU auta měla tak 195 z fabriky. >:D

Podvozek může mít i sedan adap­tivní,­stavi­telný tlumiče a já nevím co ještě a pořád je to lehčí a nižší. fyziku neošálíš.
Avatar - Emel
Kam to spěje?
Emel
| 4. 8. 2016 15:31
No a jsme u toho. Sedan může mít stejné gumy a stejnou techniku - a pak samozřejmě jezdí líp, dobrý sedan je lepší než dobré SUV, o tom nikdo nepolemizuje.

Když ale vezmeš starý sedan třeba na těch 215, s vůlemi ve starém podvozku, s gumama co kroutí osmou sezónu... a vyšlápneš si na nějakého Cayenna, obutého do nových Michelinek 255, tak... tak uvidíš ;-)
Kam to spěje?
_MT_
| 5. 8. 2016 09:44
A to ty 255 má Cayenne (obyčejný S) na 18", pokud si dobře vzpomínám. S disky to jen roste a roste (265, 275, 21" jsou myslím 295).
Avatar - Barrichello
Kam to spěje?
Barrichello
| 5. 8. 2016 10:49
Na sedan si taky můžeš narvat negerský kola o rozměru 22" a šířce bambilion, když někomu nevadí jezdit na šlupkách a cejtit na tom každou díru, tak proti gustu...
Avatar - Emel
Kam to spěje?
Emel
| 5. 8. 2016 12:56
Můžeš, můžeš... můžeš začít tím, že si koupíš normální letní gumy.

Výška profilu gumy přece nutně nesouvisí ani s velikostí kola, ani s šířkou gumy... u Cayenne jsou 19" pořád konzervativní velikost.
Avatar - Barrichello
Kam to spěje?
Barrichello
| 10. 8. 2016 09:59
Viděl si někdy gumy třeba řekněme 245 /20 s profilem 65?

Já teda faakt ne, na osobák >:D >:D

Všechno to bejvaj šlupky 45/40/35
Avatar - white label
Kam to spěje?
white label
| 5. 8. 2016 14:25
Ano, při 21" je to 295 mm (stejně tak u Macanu), samozřejmě vzadu.
Kam to spěje?
_MT_
| 5. 8. 2016 09:52
Kolik sedanů má aktivní stabilizátory? Najdou se, ale není to tak časté, protože to díky nižšímu těžišti tolik nepotřebují. Jinak ano, fyziku neošálíš a vyšší hmotnost a těžiště jsou prostě nevýhodou. V souboji Cayenne s Panamerou si na Cayenne nevsadím.
Kam to spěje?
Ted
| 5. 8. 2016 11:15
Muj ma aktivni stabilizatory...
Kam to spěje?
_MT_
| 5. 8. 2016 14:51
5er?
Avatar - AUDIRS6
Kam to spěje?
AUDIRS6
| 4. 8. 2016 15:16
Preplatite mi zabity den a palivo ? >:D
Strestam a zosmiesnim ho so staruckym Cayenom S... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Emel
Kam to spěje?
Emel
| 4. 8. 2016 14:08
Zapomeň na čísla a "bych"... jdeš do toho?
Avatar - Machýrek
Kam to spěje?
Machýrek
| 4. 8. 2016 14:31
S Q7 manzelky obcas taky jezdim a takovejch Bariku potkam mraky. Ta Q7 je ale spis na pohodu. Na zabavu jsou jiny auta. Kazdopadne je legracni, jak si ti Barikove mysli, ze s nima nekdo soutezi >:D
Avatar - Barrichello
Kam to spěje?
Barrichello
| 4. 8. 2016 14:38
Nesouteží, ale zdržují nás. 60-70 na okresce v zatáčkách, protože víc se bojí na 25 na kruháči širokým na 2 tatry 815 >:D >:D
Kam to spěje?
HaroldKytka
| 4. 8. 2016 14:49
No a ty je zas zdrzujes na rovinkach, tak si nemate co vycitat >:D >:D
Avatar - Barrichello
Kam to spěje?
Barrichello
| 4. 8. 2016 14:54
Tam mě můžou předjet když na to maj výkon a náladu.
Avatar - Emel
Kam to spěje?
Emel
| 4. 8. 2016 14:55
Ty je v zatáčce taky předjíždíš ;-)
Avatar - Barrichello
Kam to spěje?
Barrichello
| 4. 8. 2016 15:02
Jenže tam to jde poněkud hůř a zvlášt když sou borci co jezdí skoro prostředkem >:D
Avatar - speedfred
Kam to spěje?
speedfred
| 4. 8. 2016 14:50
ja som s MPV minulý týžden tajfnul Ferrari,tak to bude asi o ničom auto od taliánov >:-[]

a mimochodom Barik, ja mám 3 deti (1 za seba ,1 za ženu ,1 pre štát)
Avatar - Barrichello
Kam to spěje?
Barrichello
| 4. 8. 2016 15:04
Jasně, ale to Ferrari stálo zaparkovaný na prakovišti vid >:D >:D
Anebo ses pak vzbudil s mokrým prostěradlem, druhá možnost >:D
Avatar - speedfred
Kam to spěje?
speedfred
| 4. 8. 2016 15:16
Na D1
Avatar - Hammunasakra
Kam to spěje?
Hammunasakra
| 4. 8. 2016 15:19
Tak tos byl ty co se kolem mě na 80tce prohnal minimálně stovkou? :-)
Avatar - speedfred
Kam to spěje?
speedfred
| 4. 8. 2016 15:55
stovkou nejazdím , min dvestovkou keď nechvátam :-)
Avatar - Hammunasakra
Kam to spěje?
Hammunasakra
| 4. 8. 2016 16:46
Na 80tce? :yes: :-)
Avatar - speedfred
Kam to spěje?
speedfred
| 4. 8. 2016 19:03
Nie, na 50
Avatar - Hammunasakra
Kam to spěje?
Hammunasakra
| 4. 8. 2016 19:40
Si lepší než policejní ředitelé [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)

Z hlavy vim jen o 3 co jezděj jako ty = možná jich bylo i víc >:D

Hele nemoh bys mi dát kontakt [odkaz] ? :-)
Kam to spěje?
Ted
| 5. 8. 2016 11:00
Muzu taky? :-)
Kam to spěje?
přezdívaný alias
| 4. 8. 2016 09:39
Sorry, to mělo jít webpajovi.
Kam to spěje?
_MT_
| 4. 8. 2016 14:17
Dokud daní za to nebude ukončení výroby sportovních aut nebo cestovních kupé (dobrá, i sedanů), tak je mi to srdečně jedno.
Kde se stala chyba?
webpaja
| 3. 8. 2016 17:11
V nadpisu...jinak je test napsán dobře. Sám jen nesouhlasím s diskomfortem v nízkých rychlostech a ochotu zatáčet až na macan vidím jako nejlepší ve třídě. Zároveň je F-P potřeba brát jako šikovně pozičně postavený mezi Macanem a Cayennem.
Ten kdo vůz bere v dvoulitru musí počítat s budgetovým pohonem, který bych nedoporučil. Zcela bez pardonu je V6 nafta, kompresorový benzín má atmo charakter a ten kdo není zvyklý točit se nepobaví. Rozdíl ve spotřebě bude víc než 50%.
Avatar - euro89
Jaguar
euro89
| 4. 8. 2016 20:23
Nevypadá špatně, dokonce bych řekl, že patří po boku Maserati a Range Roveru do top 3 nejhezčích SUV v dané kategorii. A když si člověk místo traktoru vybere normální motor, tak to může být i dobré auto. Ale stejně se nemůžu dočkat, až mu to v nějakém srovnávacím testu, ať už tady na ACZ či jinde v ČR, nandá nová škodovka pojmenovaná zcela logicky po ostrově kdesi v Aljašce. >:-[] :yes:
Aby som to zhrnul ...
jam2015
| 5. 8. 2016 06:39
Ten, kto má na takéto auto, tak nebude čítať pri rozhodovaní testy na ACZ. ;-)
F-Pace
alesvladik
| 9. 8. 2016 18:49
Je to hezké auto, ale měly by zlepšit kvalitu interiéru a přidat něco mezi 20d a 30d

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku