Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
maxi!
ved v kazdom dolezitom parametre je to auto pochvalene a uznava jeho prednosti...
aspon pre mna dolezitych! :-!
aspon pre mna dolezitych! :-!
Má 4 hvězdy, to neni špatné.... špatný je jen ten titulek.
KANKUNEN
Musím říct, že celý text se mi zdál velice dobře napsaný a autor dokázal vystihnout kvality vozu. Dávám .
přezdívaný alias
Mnohým diskutujícím budu připadat jako konzerva nebo pozér a budu za to jistě náležitě opalcován. Nicméně svět, kde naprostou většinu prodejů sportovních nebo sportovně-luxusních značek tvoří teréňáky (a dost často ještě v dieselu), jde úplně do p*. 😒
si v pohode, neboj...
len si myliš pojem - tereńák-
:-!
len si myliš pojem - tereńák-
:-!
Ony to však terénní vozy povětšinou jsou, alespoň ty větší. Ten pojem je definován v příslušné normě skrze určité parametry. Například světlá výška pod nápravami musí být myslím alespoň 180 mm.
Tady máš celé znění😒br />
Vozidla kategorie M1 nebo N1 se zařadí do podkategorie terénních vozidel, pokud zároveň splňují tyto podmínky😒br /> a) nejméně jedna přední náprava a nejméně jedna zadní náprava je konstruována pro současný pohon bez ohledu na skutečnost, zda může být jedna hnací náprava odpojena;
b) vozidlo je vybaveno nejméně jedním uzávěrem diferenciálu nebo jedním zařízením, kterým se dosáhne podobného účinku;
c) stoupavost samotného vozidla činí nejméně 25 %;
d) vozidla splňují pět z následujících šesti požadavků😒br /> i) přední nájezdový úhel musí být nejméně 25 stupňů,
ii) zadní nájezdový úhel musí být nejméně 20 stupňů,
iii) přechodový úhel musí být nejméně 20 stupňů,
iv) světlá výška pod přední nápravou musí být nejméně 180 mm,
v) světlá výška pod zadní nápravou musí být nejméně 180 mm,
vi) světlá výška mezi nápravami musí být nejméně 200 mm.
Tady máš celé znění😒br />
Vozidla kategorie M1 nebo N1 se zařadí do podkategorie terénních vozidel, pokud zároveň splňují tyto podmínky😒br /> a) nejméně jedna přední náprava a nejméně jedna zadní náprava je konstruována pro současný pohon bez ohledu na skutečnost, zda může být jedna hnací náprava odpojena;
b) vozidlo je vybaveno nejméně jedním uzávěrem diferenciálu nebo jedním zařízením, kterým se dosáhne podobného účinku;
c) stoupavost samotného vozidla činí nejméně 25 %;
d) vozidla splňují pět z následujících šesti požadavků😒br /> i) přední nájezdový úhel musí být nejméně 25 stupňů,
ii) zadní nájezdový úhel musí být nejméně 20 stupňů,
iii) přechodový úhel musí být nejméně 20 stupňů,
iv) světlá výška pod přední nápravou musí být nejméně 180 mm,
v) světlá výška pod zadní nápravou musí být nejméně 180 mm,
vi) světlá výška mezi nápravami musí být nejméně 200 mm.
Jo, je to smutné. Přitom Jaguar má tak tajímavý model - XE. Jízdně opravdu výborný. Nicméně člověk ho skoro nepotká.
Svet chce SUV, tak ho dostal. Jeste dostane mensi zalozene na novem Evoque a velke vychazejici z budouciho XJ.
Menší SUV určitě, ale větší?
Nejel si nebo někdo jinej náhodou Evoque cabrio? Teoreticky je úplně out, ale už 2 lidi mi řekli že se s tim jezdí překvapivě dobře
Nejel si nebo někdo jinej náhodou Evoque cabrio? Teoreticky je úplně out, ale už 2 lidi mi řekli že se s tim jezdí překvapivě dobře
Je to tak, velke SUV do roku 2020. Jinak Evoque cabrio jsem nejel i pres moznost ho jet. Ti co ho jeli byli prekvapeni, takze se v nem asi sklouznu. Nicmene Evoque jizdne neni muj favorit. Mensi E-Pace uz pristi rok 😉
Muj favorit Evoque cabrio taky rozhodně neni = ale asi fakt jezdí líp než by člověk čekal
E Pace modelovej rok 2018 = o tom se docela píše, to větší SUV trochu překvapilo
Velký SUV jako klon RR Sport?
E Pace modelovej rok 2018 = o tom se docela píše, to větší SUV trochu překvapilo
Velký SUV jako klon RR Sport?
J-Pace na podvozku next gen XJ hliník a karbon vlákna.
Evoque jezdí velmi slušně po FL s novou nápravou, předtím to byl víc navoněný Freelander 😉
Evoque jezdí velmi slušně po FL s novou nápravou, předtím to byl víc navoněný Freelander 😉
Mně to přijde, že se lidem líbí tato SUV, protože chtějí ukázat, že mají na velké auto a posílit si tím sociální status. SUV je vysoké, kouká se z něj na ostatní auta shora a na parkovišti či v koloně mezi ostatními auty doslova vyčuhuje (otázka je, jak to bude, až budou mít SUV všichni).
XE je pro potenciální zákazníky těchto značek bohužel jen obyčejné auto, kterým nikoho neoslní. Samozřejmě se najdou ti, kteří ho ocení a koupí si ho, ale nebude jich tolik. ;-\
XE je pro potenciální zákazníky těchto značek bohužel jen obyčejné auto, kterým nikoho neoslní. Samozřejmě se najdou ti, kteří ho ocení a koupí si ho, ale nebude jich tolik. ;-\
urcite je to z pohladu niektorych aj o tom co pises .... co je ale nepopieratelne u aut typu SUV je to ze su skratka hodne flexibile a prakticke .... limuziny s megaprevismi a sedanovitym zadkom su uz dnes v praxi hodne nesikovne jak v meste tak aj na ine cinnosti ( prevoz objemnejsej batoziny ) ... pritom s takym RR sa mozes vybrat aj na sluzobnu cestu napriec europou a zaroven aj na rybacku 😉 .. a toto je neskutocna vyhoda prave SUVeciek voci menej praktickym limuzinam... sila SUV je prave v ich vsestrannosti... len raz rocne ti treba prekonat nejaku vacsiu prekazku alebo skocit do lesa na huby .. pripadne prekonat snehovy zavej .. alebo polnacku k nejakej chate ... a uz si s luxusnym sedanom nahraty... s SUV sa ale dostanes dalej... a otvori to nove moznosti aktivneho zivota ... SUV su v tomto neprekonatelne :yes😒br />
PS: ako tak pozeram F-pace ma aj slusnu svetlu vysku .... rozmery taktiez idealne... a imidzu ma na rozdavanie co mu iste zavidi aj nejedna luxusnejsia limuzina... no skratka F-pace je neskutocna kara... do dnesneho aktivneho zivota ako stvorena :yes:
PS: ako tak pozeram F-pace ma aj slusnu svetlu vysku .... rozmery taktiez idealne... a imidzu ma na rozdavanie co mu iste zavidi aj nejedna luxusnejsia limuzina... no skratka F-pace je neskutocna kara... do dnesneho aktivneho zivota ako stvorena :yes:
V čem má autor pravdu jsou barvy. Je to první kočka, které sluší stříbrná, obecně světlejší nebo syté barvy fungují na F-Pace mnohem líp.
videl som biely F-pace... slusi mu to.... aj ked mne osobne biela na SUV pride kusok pompezna.... a vlastne ako hodne neeSUVeckova farba .. teda farba skor na paradu ako do terenu ale chapem dnesnym trendom ... stejne F-pace bude v prvom rade jazdit hlavne po kvalitnych cestach a do terenu sa pozrie tak mozno raz dvakrat rocne a pri nektorych majiteloch mozno vobec 😄
tak ono strieborny F-pace moze byt tiez pekny.... verim 😉 .. tymto ladnym tvarom strieborna bude urcite slusat .... naopak tmave farby akosi uz zakryju tu ladnost a eleganciu.... ked jag F-pace tak urcite nieco v svetlejsej farbe :yes:
tak ono strieborny F-pace moze byt tiez pekny.... verim 😉 .. tymto ladnym tvarom strieborna bude urcite slusat .... naopak tmave farby akosi uz zakryju tu ladnost a eleganciu.... ked jag F-pace tak urcite nieco v svetlejsej farbe :yes:
U oblud je tmavá barva regulátorem, tady dehonestuje nejlepší návrh Calluma od F-Type.
nemam problem s tymto .. je to tak ako pises ... tmava farba obecne hodne skryje na autach co je niekedy fajn .. inokedy mozno zase na skodu ... zvlast prave elegantne krivky a detaily v tmavej dost zaniknu .... u superbu a passatu nic proti.. tam je tmava ok a vlastne dobre maskuje tu istu skatulkovu dizajnovu koncernovu nudu .... ale v pripade F-pace urcite vynikne lepsie ked bude v nejakej svetlejsej farbe suhlasim :yes:
Stříbrná nevím, ta se mi obvykle nelíbí... když už, tak s nějakým nádechem do modré nebo třebas kovově šedé apod. Já bych ale bral asi červenou.
Byl jsem překvapený, čistou stříbrnou v kombinaci s paketem "First Edition". Červená a modrá Ceasium jsou super, pak ještě šedá "nevímjaksejmenuje" za bratru 50k.
dnes mas uz v ponuke tych odtienov sedi na autach ozaj hodne ... snad aj viac ako 50 😉
ale vazne... strieborna taka pekne ostro lestena s nejakym tym paketom moze byt super... :yes:
ale vazne... strieborna taka pekne ostro lestena s nejakym tym paketom moze byt super... :yes:
Pokud prodeje techto SUV pomuzou tomu, aby v nabidce zustalo to, co je memu srdci blizke, neni to pro me zadny problem.
Jasně, lepší takto, než aby to tyhle automobilky úplně zabalily a nevyráběly ani SUV, ani ty sporťáky a limuzíny.
Jenom jsem si posteskl, že si vedení těchto značek musí sednout a říci: pánové, jestli chceme vyrábět krásná rychlá auta tak, jako to děláme už více než 50 let, musíme navrhnout a prodávat vysokou krabici... Není to samozřejmě vina automobilek, ale zákazníků.
Jenom jsem si posteskl, že si vedení těchto značek musí sednout a říci: pánové, jestli chceme vyrábět krásná rychlá auta tak, jako to děláme už více než 50 let, musíme navrhnout a prodávat vysokou krabici... Není to samozřejmě vina automobilek, ale zákazníků.
Před pár lety jsem se stavěl k SUV podobně. Snažil se najít kompromis u kombíků, ale ten nefunguje a když na to přišlo a bylo to možné, šel jsem do sedanu a nádavkem nejdřív kombi a následně SUV. Jsem spokojen.
SUV je pro mě lepší než offroad, protože spoustu času trávím na běžných cestách, ale pravidelně potřebuju do lehčího terénu a tam prostě SUV funguje.
SUV je pro mě lepší než offroad, protože spoustu času trávím na běžných cestách, ale pravidelně potřebuju do lehčího terénu a tam prostě SUV funguje.
Tak to jsi výjimka. I když mně se na tenhle účel stejně nejvíc líbilo Volvo XC70, to byl normální velký kombík, který byl akorát trochu zvednutý, oplastovaný a měl 4x4. Jinak použití SUV jako vozu, se kterým se budeš cítit dobře na každé cestě-necestě, beru. Ale to by přece furt šlo udělat bez té nafouklé kastle...
A k čemu bys přirovnal koupi Volva XC-70, když si přece můžeš koupit Octavii Scout? Není to zase jen o tom znáčku na kapotě a touze ukázat, že na to máš? Nebo Volvo je v pořádku, ale Jaguar už ne?
XC70 jsem nezmínil kvůli ceně ani znáčku na kapotě, ale kvůli konceptu auta, které je poměrně luxusní, jezdí dobře na silnici i mimo ni a hlavně vypadá furt normálně.
Ale jo, já to vidím stejně... a je mi trošku líto, že třeba XE v kombíku nebude a místo něj tu je SUV. Jenom narážím na to co jsi psal dřív, tj. že motivací ke koupi F-Pace je kočka na kapotě...
Problémem zvýšených kombi je to, že nenabídnou vyšší kufr jako SUV, pokud máš velkého psa, je mnohem lepší SUV, které je univerzálnější než MPV.
To jsme zpátky u toho, že jestli většina zákazníků značky Jaguar má takovéhle požadavky, Jaguaru opravdu nezbývá to vyrábět, aby se uživil.
Neříkám, že ty jsi ten, kvůli kterému s tím začali, ale je to jako přijít do autosalonu Ferrari a říct jim: a nemáte ještě něco, s čím dojedu k horské chatě a převezu v tom tři děti i s kolama?
Holt na to máme každý svůj názor. Důležité je, že já neplatím auto tobě, ty ho neplatíš mně a každý si nakonec bez ohledu na názor toho druhého budeme jezdit v tom, co chceme a na co si vyděláme. 😄
Neříkám, že ty jsi ten, kvůli kterému s tím začali, ale je to jako přijít do autosalonu Ferrari a říct jim: a nemáte ještě něco, s čím dojedu k horské chatě a převezu v tom tři děti i s kolama?
Holt na to máme každý svůj názor. Důležité je, že já neplatím auto tobě, ty ho neplatíš mně a každý si nakonec bez ohledu na názor toho druhého budeme jezdit v tom, co chceme a na co si vyděláme. 😄
Jag do letoška dlouhou dobu prodával tak málo kusů, že by ho to neuživilo. Tohle byla jasná cesta k výdělku a možnosti dalšího rozvoje. Troufám si odhadnout, že SUV bude tvořit až poloviční podíl prodejů.
Garantuju ti, že podobně jako Macan i F-Pace jezdí tak, jak se některým středním sedanům ani nezdá.
Jezdím často ke svému dealerovi na kafe a pokec, kvůli tomu, že je entuziasta a není omezený jen na značky, které dělá. S F-Pace je tolik nových klientů a tak se zvedají prodeje, že jsou velmi vděčni.
Garantuju ti, že podobně jako Macan i F-Pace jezdí tak, jak se některým středním sedanům ani nezdá.
Jezdím často ke svému dealerovi na kafe a pokec, kvůli tomu, že je entuziasta a není omezený jen na značky, které dělá. S F-Pace je tolik nových klientů a tak se zvedají prodeje, že jsou velmi vděčni.
Prodali 10 F-pace za červenec a ty děláš jako kdyby jich prodali 80 >😁 >😁 >😁 A to ještě prodalo několik delarů, na jednoho to bude tak 1-2 kusy.....
Možná ti nepovím nic nového. Ale jestli prodali v červenci 10 aut, pak to bylo lidem, kteří si objednávali v době premiéry bez možnosti auto projet.
Jedná se o registrace...ne uzavřené objednávky za dané období. Zároveň se zvedl prodej za 07/16 oproti loňsku o 80%.
Nicméně, Jag u nás nemá a nebude mít závratné prodeje.
Jedná se o registrace...ne uzavřené objednávky za dané období. Zároveň se zvedl prodej za 07/16 oproti loňsku o 80%.
Nicméně, Jag u nás nemá a nebude mít závratné prodeje.
Prosím tě kdo má dnes tři děti? >😁 >😁 >😁
A nesmí se to? Nebo to je tak, že když Barik nemá, je to automaticky špatně? 😉
Jde o poměr.
Kolik lidí má 3 děti a k tomu má na nový Jaguar? Tak 10% s bídou vid? Z toho si ho ještě tak 7% nekoupí.
Ostatní budto nemaj na nový Jaguar nebo mají jedno, max 2.
To sou všechny kecy, jak omluvit módní vlnu SUV, která sem přišla v 90 letech z USA kde s tím výrobci přišli protože zjistili že je na tom víc škváry jak na osobákách, kde je navíc válcovali japonci a že než se snažit udělat lepší sobáky, bude jednodušší předělat velkej pikap na SUV, namluvit lidem že je to IN, moda a lepší jak kombík, co všechno to zvládne a hurá už to sypali po statisících.
Po nich to přišlo do arábie a Evropy a už to začli dělat všichni.
Každej jouda co jezdil na chatu 120kou a projel dneska musí mít SUV, navíc 90% suv se v zimě v hlubším sněhu zahraba a na hodně rozbahněné polnačce taky. O oranici vůbec nemluvím.
Kolik lidí má 3 děti a k tomu má na nový Jaguar? Tak 10% s bídou vid? Z toho si ho ještě tak 7% nekoupí.
Ostatní budto nemaj na nový Jaguar nebo mají jedno, max 2.
To sou všechny kecy, jak omluvit módní vlnu SUV, která sem přišla v 90 letech z USA kde s tím výrobci přišli protože zjistili že je na tom víc škváry jak na osobákách, kde je navíc válcovali japonci a že než se snažit udělat lepší sobáky, bude jednodušší předělat velkej pikap na SUV, namluvit lidem že je to IN, moda a lepší jak kombík, co všechno to zvládne a hurá už to sypali po statisících.
Po nich to přišlo do arábie a Evropy a už to začli dělat všichni.
Každej jouda co jezdil na chatu 120kou a projel dneska musí mít SUV, navíc 90% suv se v zimě v hlubším sněhu zahraba a na hodně rozbahněné polnačce taky. O oranici vůbec nemluvím.
Jakou měla světlou výšku 120-tka, jakou mají moderní sedany? Co jsi mohl zničit na starém autě, co se stane teď? Za kolik jsi opravoval a kde, co teď?
To co píšeš je nesmysl. Já v 90% jezdím v SUV sám, nepotřebuju si to obhajovat, využiju ho, vím kde jsem se s normálním autem nedostal. Zbytek je plně obsazeno rodinou.
To co píšeš je nesmysl. Já v 90% jezdím v SUV sám, nepotřebuju si to obhajovat, využiju ho, vím kde jsem se s normálním autem nedostal. Zbytek je plně obsazeno rodinou.
Ferrari i nějaké to kombi na zakázku vyrobilo, pokud si dobře pamatuji. 😉
Pajo, ja nevim, velkej pes v bmw5 ci a6 neni vubec problem a v suv neni o moc vic mista. Oproti tomu jizdne je to proste vyrazne horsi.
Dat prednost suv pred offroadem mi pripada logicke, pokud nekdo nejezdi vazne tezkej teren.
Ted jsem v recku jezdil off road se suzuki jimny a az na nejvetsi hnusy projelo stejnou trasu i bmw 3 ci i20... Jen museli byt trochu opatrnejsi. Vzhledem k tomu, jak casto se k offroadingu vetsina populace dostane, mi ta trocha opatrnosti navic neprijde jako spatne reseni... Polni cesty v petkovem bmw jezdim a nikdy jsem nemel potiz....
Dat prednost suv pred offroadem mi pripada logicke, pokud nekdo nejezdi vazne tezkej teren.
Ted jsem v recku jezdil off road se suzuki jimny a az na nejvetsi hnusy projelo stejnou trasu i bmw 3 ci i20... Jen museli byt trochu opatrnejsi. Vzhledem k tomu, jak casto se k offroadingu vetsina populace dostane, mi ta trocha opatrnosti navic neprijde jako spatne reseni... Polni cesty v petkovem bmw jezdim a nikdy jsem nemel potiz....
Ne, výška kufru je prostě malá, huňáč prostě potřebuje místo a těch, kde se vejde bagáž + pes a výhledově další moc není . Kombíky fajn, ale chybí zvedlý podvozek. 😉 (XC70 a A6All vyjímka).
Nejezdím polňačky a i na ty bych neriskoval s 5er. Nemá to prostě smysl. Pro tento druh auta nehledám kompromis, ale přesně mi sedí SUV.
Nejezdím polňačky a i na ty bych neriskoval s 5er. Nemá to prostě smysl. Pro tento druh auta nehledám kompromis, ale přesně mi sedí SUV.
Je to komerční zboží a zákazník určuje co chce. Z toho je potřeba vycházet. Jaguar přežil jen díky koupi Tatou a spojení s LR. LR živí offroady a SUV. Bylo logické, že SUV nabídne i Jag.
V tu chvíli, kdy má střední sedan, vyšší střední a lux limo spolu s kupé, připravuje se XJ kupé...to vše bude podporováno právě prodeji SUV a mě to natolik nevadí, že kočkový sedan rád doplním právě F-P. Vejdou se do něj psi líp než do kombíku (výška) a nemusím se bát, že odrbu spodek na prvním terénním zlomu 😄
V tu chvíli, kdy má střední sedan, vyšší střední a lux limo spolu s kupé, připravuje se XJ kupé...to vše bude podporováno právě prodeji SUV a mě to natolik nevadí, že kočkový sedan rád doplním právě F-P. Vejdou se do něj psi líp než do kombíku (výška) a nemusím se bát, že odrbu spodek na prvním terénním zlomu 😄
presne tak... vyrobcovia v prvom rade vyrabaju to co sa predava..... auta su dnes nic ine len spotrebny tovar a na rozdiel od minulosti kedy boli auta aj umenim dnes su uz len velkym biznisom ..... je jasne vidiet ze dnes uz frcia SUV a crossy... naopak .... kabria a kupatka dnes uz vyrobcov nelakaju tak ako v minulosti pretoze zakaznici dnes uz radsej luxusne SUV ako vysokovykonne neprakticke kupatka ... dokonca som toho nazoru ze je len otazka casu kedy aj luxusne limuziny budu uplne zvalcovane velkymi luxusnymi SUVeckami ( priority zakaznikov sa uz skratka menia )
kazdopadne ale treba povedat ze taky koniec legendy menom viper urcite zamrzi.... a aj napriek spustu SUVeciek na trhu ho v portfoliu mohli nechat... podobne ako aj RCZ od peugeota ... a iste najdeme aj dalsie kupatka/kabria ktore si ozaj takyto koniec nezasluzili ;-\
kazdopadne ale treba povedat ze taky koniec legendy menom viper urcite zamrzi.... a aj napriek spustu SUVeciek na trhu ho v portfoliu mohli nechat... podobne ako aj RCZ od peugeota ... a iste najdeme aj dalsie kupatka/kabria ktore si ozaj takyto koniec nezasluzili ;-\
Jestli chce zákazník Jaguara na převážení větších psů a překonávání terénních zlomů, pak se to vysvětluje... :-!
Nebýval na takové věci Land Rover? To je ta věc, která mě docela zaráží. Všichni by chtěli auto, do kterého se pohodlně nastupuje, převeze se v tom skříň, neodře se to atd. Ale zároveň to musí mít kočku nebo koníka ve znaku, aby všichni viděli. 8-s Na své parametry to sice stále má slušné jízdní vlastnosti, ale pochybuji, že tohle majitelé těchto aut řeší (protože kdyby to řešili, skončili by nakonec stejně u něčeho nízkého).
Neber to jako nějaký pokus o flame, jen se v tomhle prostě míjíme. Možná jsem v tomhle vážně nenapravitelná konzerva. 😉
Nebýval na takové věci Land Rover? To je ta věc, která mě docela zaráží. Všichni by chtěli auto, do kterého se pohodlně nastupuje, převeze se v tom skříň, neodře se to atd. Ale zároveň to musí mít kočku nebo koníka ve znaku, aby všichni viděli. 8-s Na své parametry to sice stále má slušné jízdní vlastnosti, ale pochybuji, že tohle majitelé těchto aut řeší (protože kdyby to řešili, skončili by nakonec stejně u něčeho nízkého).
Neber to jako nějaký pokus o flame, jen se v tomhle prostě míjíme. Možná jsem v tomhle vážně nenapravitelná konzerva. 😉
Na běžný cestování mám sedan, ale nevím proč odcházet od značky v případě potřeby SUV, když je to tak jednoduché.
Jde jen o vysvětlení proč.
A proč kočka? Protože se mi v ní jednoduše skvěle jezdí.
To je jako se ptát někoho kdo kouše šunku, proč si nekoupil junior...je to póza? 😉
Jde jen o vysvětlení proč.
A proč kočka? Protože se mi v ní jednoduše skvěle jezdí.
To je jako se ptát někoho kdo kouše šunku, proč si nekoupil junior...je to póza? 😉
Spíš bych to přirovnal k popíjení piva značky Chateauneuf du Pape, nošení teplákové soupravy Armani nebo hraní na elektrickou kytaru od Stradivariho... >😒]
Ale vážně, netvrdím, že je to póza v tvém konkrétním případě, ale těch pozérů mezi majiteli drahých SUV je jak máku, to neokecáš.
Jinak pokud jsi ochotný dát Jaguaru peníze za F-Pace a oni potom díky tomu mohou vyrábět F-Type, tak vlastně dobře že tak. Beru-li to racionálně, musím to uznat. 😉
Ale vážně, netvrdím, že je to póza v tvém konkrétním případě, ale těch pozérů mezi majiteli drahých SUV je jak máku, to neokecáš.
Jinak pokud jsi ochotný dát Jaguaru peníze za F-Pace a oni potom díky tomu mohou vyrábět F-Type, tak vlastně dobře že tak. Beru-li to racionálně, musím to uznat. 😉
Takto by se dalo diskutovat i u Ferrari, Bentley nebo Lamba...ten kdo tato auta neřeší, bude majitele označovat za pozéry. Není tomu tak. A že jsou SUV kupovaná? Marketing z nich udělal to co jsou a vyšší univerzalita tomu nahrává.
Ještě proč to ten marketing z nich udělal....
SUV jsou takové džíny. Až na několik málo příležitostí (pro většinu lidí) se dají nosit stále.
moc sikovne napisane... ano su hodne prakticke a na kazdu prilezitost... dnes sa s SUV uz kludne mozes vybrat aj na svadbu... manazersku cestu .... ale na druhej strane aj s rodinou k moru alebo nejaku tu chlapsku rybacku .... tiez som kedysi neveril ze SUV budu take uspesne a tiez som ich mal za vcelku zbytocne ... dnes by som ale chcel radsej SUV ako nejaku limuzinu 😉
F-pace je krasny.... za mna ... dokonaly :yes:
F-pace je krasny.... za mna ... dokonaly :yes:
To jo, to se daj. Ale ono to s těmi SUV bude jak s džínama - v 35 na du nulou v tom z tebe teče, do divadla se to zrovna moc nehodí, k vodě taky ne, dělat v tom práci třeba v dílně a na zahradě taky ne.
Ale dá se to nosit všude. Ale nikdy to nebude takový jako když místo toho vezmeš na jednotlivé akce kalhoty od obleku, kratasy, montérky, tepláky atd.
To samé je SUV - umí to leccos ale vždy jen za cenu kompromisu 😄)
Na okresce to na sedan nemá, v terénu to nemá na offroad atd
Ale dá se to nosit všude. Ale nikdy to nebude takový jako když místo toho vezmeš na jednotlivé akce kalhoty od obleku, kratasy, montérky, tepláky atd.
To samé je SUV - umí to leccos ale vždy jen za cenu kompromisu 😄)
Na okresce to na sedan nemá, v terénu to nemá na offroad atd
to mas jak vreckovy victorinox s 20 funkciami vs lovecka dyka .... a ono dnes uz velakrat totiz skor vyuzijes prave ten victorinox...
za mna SUV skratka maju sirokospektralnejsie pouzitie ako povedzme luxusne sedany ... s dnesnymi SUV uz totiz kludne mozes aj na svadbu aj na rodinnu dovolenku ale aj do lesa na huby... v tomto su neporazitelne ... a este ti ponuknu imidz o akom sa limuzinam ani len nesniva :yes😒br />
nevahal by som ani sekundu ci RR alebo bmw 7... RR jasna volba :yes😒br />
a ze nemaju take zrychlenie alebo jazdne vlastnosti ako carrera? vadi to? v realnej premavke ( kde nenahanas casy ako na ringu ) istotne nie 😉
za mna SUV skratka maju sirokospektralnejsie pouzitie ako povedzme luxusne sedany ... s dnesnymi SUV uz totiz kludne mozes aj na svadbu aj na rodinnu dovolenku ale aj do lesa na huby... v tomto su neporazitelne ... a este ti ponuknu imidz o akom sa limuzinam ani len nesniva :yes😒br />
nevahal by som ani sekundu ci RR alebo bmw 7... RR jasna volba :yes😒br />
a ze nemaju take zrychlenie alebo jazdne vlastnosti ako carrera? vadi to? v realnej premavke ( kde nenahanas casy ako na ringu ) istotne nie 😉
Že jsou SUV univerzálnější, v tom se shodneme. Ale s tou image, to platí fakt možná tak u H/K a rozhodně ne u luxusních značek. A u těch jízdních vlastností jde o jednoduchou věc - je to vyšší a těžší. Nemusíš jezdit kudlu, ale SUV se v zatáčkách mají tendenci překlápět (nemyslím jako na střechu, ale například při myšce při vyhýbání se nerovnosti se s tím člověk musí víc prát) a obecně se těžší auto hůře řídí (musíš přeposilovat řízení a brzdy, čímž se ztrácí cit, má to hroznou setrvačnost atd.). A taky vyšší karoserie produkuje víc aerodynamického hluku. To je jednoduchá fyzika, kterou nepřečůráš sebelepším podvozkem.
Btw, i pro mě by byl Rolls-Royce jasná volba. >😒]
Btw, i pro mě by byl Rolls-Royce jasná volba. >😒]
Tyhle kecy o tom kdo je pozer a kdo neni me vazne bavi. Vubec nechapu proc to resit?? Stejne tak by nekdo mohle rict, ze f- type je daleko vice o pozerstvi...
Resme auta a vykasleme se na plosne soudy a odsuzovani lidi na zaklade vyberu auta.
Jako kdyby me pri vyberu auta melo zajimat, co si o tom mysli mistni diskuteri...
Resme auta a vykasleme se na plosne soudy a odsuzovani lidi na zaklade vyberu auta.
Jako kdyby me pri vyberu auta melo zajimat, co si o tom mysli mistni diskuteri...
"aby to všichni viděli"
Tohle je příliš jednoduché vidění světa. Hlavní rozdíl mezi Kiou a Jaguarem přece není v té kočce ve znaku. Když už jsem schopen a ochoten dát za SUV 1,5M, tak si přirozeně vybírám z hvězdy nebo vrtulky nebo kočky apod... a odsoudit to jako pozérství podle mě svědčí spíš o neschopnosti vcítit se do situace.
Tohle je příliš jednoduché vidění světa. Hlavní rozdíl mezi Kiou a Jaguarem přece není v té kočce ve znaku. Když už jsem schopen a ochoten dát za SUV 1,5M, tak si přirozeně vybírám z hvězdy nebo vrtulky nebo kočky apod... a odsoudit to jako pozérství podle mě svědčí spíš o neschopnosti vcítit se do situace.
Všetci, ktorí krútia nosom nad kúpou prémiovky so slovami, že Kia, VW, Honda (skrátka mainstream) poskytnú to isté, len lacnejšie a teda ide len o image a znak na kapote, zrazu zmenia postoj, keď sa dostanú do tej finančnej situácie, že si tú prémiu môžu dovoliť. Potom sú oni prví, ktorí nakráčajú do salónu prémioviek a zrazu je debatujú úplne inak. Česť výnimkám, ale myslím, že tých, ktorí majú na Jaguar či Range Rover, ale kúpia si Kiu Sorento, bude mizivé promile.
spravne - minule som to aj spomenul, ze vela ludi sniva o urcitej triede, ale ked uz skutocne tie peniaze máš v ruke, tak sa rozhoduje uz trochu inak! :-!
Mainstream ti rozhodně nenabídne to samé, co prémie. Jen mě fascinuje ta všeobecná touha lidí po SUV. Jasně, že F-Pace je úplně něco jiného, než Sorento. Ale přesedni z F-Pace do XE nebo XF, projeď s nimi svižně první zatáčku, nebo to rozjeď na 200 a více po německé dálnici a budeš mít pocit, že jsi se posunul o další level dále.
To není o penězích, ale o prioritách. S penězmi, co mám teď, si raději koupím Focuse než Kugu. A kdybych byl milionář, koupím si raději Quattroporte než Levante. 😉
To není o penězích, ale o prioritách. S penězmi, co mám teď, si raději koupím Focuse než Kugu. A kdybych byl milionář, koupím si raději Quattroporte než Levante. 😉
Potřeby a touhy se časem mění. Ne, že bych částečně nesouhlasil, ale chápu jejich kupce 😉
v tomto suhlas.... kto uz neriesi cenu auta tak si rozhodne skor a radsej vyberie RR sport alebo F-pace ako santa fe alebo sorento ... to bez debaty... tu nie je o com.... a u mna by to v takejto situacii tiez nebolo ine ... ine uz to ale je vtedy ak ozaj nemas prachy na rozdavanie .. ale to je vo vsetkom takto... nielen pri autach 😉
:yes: jasně zdiagnostikováno 😄 . Poslal jsem ti foto krásné modré. V6 se prodávají i u nás 😉
Krásavec; caesium blue je po italian racing red najkrajšia farba na XE. A je fajn, že nie všetci chcú naftu, byť to podľa predajnosti BMW, benzín môžu rovno vypustiť z ponuky.
kedysi mali jaguare tusim aj nejaku peknu tmavu zelenu v ponuke taku typicky jaguarovsku.... ale neviem ako je to s tou farbou dnes ci sa ponuka aj na dnesne nove modely ako XE alebo F-pace .. lebo popravde takych tych typicky zelenych jagov ake poznam z minulosti dnes ozaj uz nevidno nikde
tusim este S-type mal kedysi taku peknu tmavu luxusnu zelenu v ponuke.... ako ihlicie
tusim este S-type mal kedysi taku peknu tmavu luxusnu zelenu v ponuke.... ako ihlicie
BRG 😉
ano ano... nejaky green to asi malo oznacenie na konci ale neviem nic blizsie >😁
minule som v meste videl tmavy zeleny jag... mozno 80-90 roky este .. nejaky XJ starucky.. ale ta jeho matna tmava zelena ( aku nema nik iny ) z neho "ziarila" dodnes
minule som v meste videl tmavy zeleny jag... mozno 80-90 roky este .. nejaky XJ starucky.. ale ta jeho matna tmava zelena ( aku nema nik iny ) z neho "ziarila" dodnes
to má tak slušné parametry, že to v zatáčce předjezdu s 20 let starou amerikou, který se všichnis mějou kvůli podvozku - co je asi tak o půlku nižší a sedí asi tak 5x líp než tyhle vysoký 2,5 tunový bedny.
Fakt? Dáme sraz 😉
Můžem, 1,8- 1,9 tuny vs 1,4 tuny a výška 1652 vs 1399
ještě lepší to bylo s Auid Q7, tu sem tafjnul v druhý zatáčce za cedulí konec obce, samozřejmě na rovince mě pak předjel......
To může být dost zajímavý, mít to dnešní moderní převodovky a tak 220 koní, tak bys mě nedohnal už ani na rovince >😁 >😁
ještě lepší to bylo s Auid Q7, tu sem tafjnul v druhý zatáčce za cedulí konec obce, samozřejmě na rovince mě pak předjel......
To může být dost zajímavý, mít to dnešní moderní převodovky a tak 220 koní, tak bys mě nedohnal už ani na rovince >😁 >😁
ta Q7 ti ale lezi v zaludku, uz je to po nekolikaty, co tu o ni pises >😁 >😁
ale uprimne, pokud to nebyl tvuj znamy, o kterem vis, ze to neni mamlas a jezdit s auty trochu umi, tak je takovy porovnani o nicem.
Me by spis zajimalo, jak rychle by jsi to s Q7 projel ty a pak to porovnat.
A na druhou stranu, pokud to, co ztrati v zatacce, dozene na rovine, a je s tim sam spokojeny, tak proc ne. Kazdyho vec....
ale uprimne, pokud to nebyl tvuj znamy, o kterem vis, ze to neni mamlas a jezdit s auty trochu umi, tak je takovy porovnani o nicem.
Me by spis zajimalo, jak rychle by jsi to s Q7 projel ty a pak to porovnat.
A na druhou stranu, pokud to, co ztrati v zatacce, dozene na rovine, a je s tim sam spokojeny, tak proc ne. Kazdyho vec....
Co bych dělal s autobusem pro maminy jak se Q7 přezdívá?
Ani mě to neláká tkaový auta řídit, na SUV mi nic zajímavýho nepřipadá a nikdy bych si to nekoupil - ani nový, ani ojetý.
Na rovince to umí rozpálit každej, když má motor výkon a nová převodovka řadí rychle. zatáčky už bejvaj s těmihle obludami poněkud problémek.... A vyndat ti relé a pojistky od ABS, ASR, ESP, TCS, EBD apod. to bys teprve valil očka >😁 >😁 >😁
Ani mě to neláká tkaový auta řídit, na SUV mi nic zajímavýho nepřipadá a nikdy bych si to nekoupil - ani nový, ani ojetý.
Na rovince to umí rozpálit každej, když má motor výkon a nová převodovka řadí rychle. zatáčky už bejvaj s těmihle obludami poněkud problémek.... A vyndat ti relé a pojistky od ABS, ASR, ESP, TCS, EBD apod. to bys teprve valil očka >😁 >😁 >😁
Proc ja ? Ja nemam ani Q7, ani jine SUV.
Jen jsem chtel rict, ze takovy pomerovani, jaky predvadis, je k nicemu.
Jen jsem chtel rict, ze takovy pomerovani, jaky predvadis, je k nicemu.
Všechno je vždycky k ničmu, když se to někomu nehodí do kapsy.
Žádné SUV nemůže mít stejné jízdní vlastnosti jako placatý a lehčí sedan či kupé. A bez el. pomocníků už vůbec ne. S tím skončíš v poli.
A marketingová oddělení si můžou psát bláboly jaký chtěj >😁
Žádné SUV nemůže mít stejné jízdní vlastnosti jako placatý a lehčí sedan či kupé. A bez el. pomocníků už vůbec ne. S tím skončíš v poli.
A marketingová oddělení si můžou psát bláboly jaký chtěj >😁
Takhle zobecněné je to blbost. Sedan má samozřejmě výhodu v menší výšce... jenže SUV má svůj adaptivní podvozek a aktivní diferenciály a široké (letní) gumy...
Taky mam široký gumy - 215 sériově z fabriky. Obdobná EU auta měla tak 195 z fabriky. >😁
Podvozek může mít i sedan adaptivní,stavitelný tlumiče a já nevím co ještě a pořád je to lehčí a nižší. fyziku neošálíš.
Podvozek může mít i sedan adaptivní,stavitelný tlumiče a já nevím co ještě a pořád je to lehčí a nižší. fyziku neošálíš.
No a jsme u toho. Sedan může mít stejné gumy a stejnou techniku - a pak samozřejmě jezdí líp, dobrý sedan je lepší než dobré SUV, o tom nikdo nepolemizuje.
Když ale vezmeš starý sedan třeba na těch 215, s vůlemi ve starém podvozku, s gumama co kroutí osmou sezónu... a vyšlápneš si na nějakého Cayenna, obutého do nových Michelinek 255, tak... tak uvidíš 😉
Když ale vezmeš starý sedan třeba na těch 215, s vůlemi ve starém podvozku, s gumama co kroutí osmou sezónu... a vyšlápneš si na nějakého Cayenna, obutého do nových Michelinek 255, tak... tak uvidíš 😉
A to ty 255 má Cayenne (obyčejný S) na 18", pokud si dobře vzpomínám. S disky to jen roste a roste (265, 275, 21" jsou myslím 295).
Na sedan si taky můžeš narvat negerský kola o rozměru 22" a šířce bambilion, když někomu nevadí jezdit na šlupkách a cejtit na tom každou díru, tak proti gustu...
Můžeš, můžeš... můžeš začít tím, že si koupíš normální letní gumy.
Výška profilu gumy přece nutně nesouvisí ani s velikostí kola, ani s šířkou gumy... u Cayenne jsou 19" pořád konzervativní velikost.
Výška profilu gumy přece nutně nesouvisí ani s velikostí kola, ani s šířkou gumy... u Cayenne jsou 19" pořád konzervativní velikost.
Viděl si někdy gumy třeba řekněme 245 /20 s profilem 65?
Já teda faakt ne, na osobák >😁 >😁
Všechno to bejvaj šlupky 45/40/35
Já teda faakt ne, na osobák >😁 >😁
Všechno to bejvaj šlupky 45/40/35
Kolik sedanů má aktivní stabilizátory? Najdou se, ale není to tak časté, protože to díky nižšímu těžišti tolik nepotřebují. Jinak ano, fyziku neošálíš a vyšší hmotnost a těžiště jsou prostě nevýhodou. V souboji Cayenne s Panamerou si na Cayenne nevsadím.
Preplatite mi zabity den a palivo ? >😁
Strestam a zosmiesnim ho so staruckym Cayenom S... >😒] >😒] >😒] >😒]
Strestam a zosmiesnim ho so staruckym Cayenom S... >😒] >😒] >😒] >😒]
S Q7 manzelky obcas taky jezdim a takovejch Bariku potkam mraky. Ta Q7 je ale spis na pohodu. Na zabavu jsou jiny auta. Kazdopadne je legracni, jak si ti Barikove mysli, ze s nima nekdo soutezi >😁
Nesouteží, ale zdržují nás. 60-70 na okresce v zatáčkách, protože víc se bojí na 25 na kruháči širokým na 2 tatry 815 >😁 >😁
ja som s MPV minulý týžden tajfnul Ferrari,tak to bude asi o ničom auto od taliánov >😒]
a mimochodom Barik, ja mám 3 deti (1 za seba ,1 za ženu ,1 pre štát)
a mimochodom Barik, ja mám 3 deti (1 za seba ,1 za ženu ,1 pre štát)
Jasně, ale to Ferrari stálo zaparkovaný na prakovišti vid >😁 >😁
Anebo ses pak vzbudil s mokrým prostěradlem, druhá možnost >😁
Anebo ses pak vzbudil s mokrým prostěradlem, druhá možnost >😁
Na D1
Tak tos byl ty co se kolem mě na 80tce prohnal minimálně stovkou? 😄
Dokud daní za to nebude ukončení výroby sportovních aut nebo cestovních kupé (dobrá, i sedanů), tak je mi to srdečně jedno.
webpaja
V nadpisu...jinak je test napsán dobře. Sám jen nesouhlasím s diskomfortem v nízkých rychlostech a ochotu zatáčet až na macan vidím jako nejlepší ve třídě. Zároveň je F-P potřeba brát jako šikovně pozičně postavený mezi Macanem a Cayennem.
Ten kdo vůz bere v dvoulitru musí počítat s budgetovým pohonem, který bych nedoporučil. Zcela bez pardonu je V6 nafta, kompresorový benzín má atmo charakter a ten kdo není zvyklý točit se nepobaví. Rozdíl ve spotřebě bude víc než 50%.
Ten kdo vůz bere v dvoulitru musí počítat s budgetovým pohonem, který bych nedoporučil. Zcela bez pardonu je V6 nafta, kompresorový benzín má atmo charakter a ten kdo není zvyklý točit se nepobaví. Rozdíl ve spotřebě bude víc než 50%.
euro89
Nevypadá špatně, dokonce bych řekl, že patří po boku Maserati a Range Roveru do top 3 nejhezčích SUV v dané kategorii. A když si člověk místo traktoru vybere normální motor, tak to může být i dobré auto. Ale stejně se nemůžu dočkat, až mu to v nějakém srovnávacím testu, ať už tady na ACZ či jinde v ČR, nandá nová škodovka pojmenovaná zcela logicky po ostrově kdesi v Aljašce. >😒] :yes:
Buď všichni zapomněli jak se dělaj auta a jen škoda, vw, audi a seat to uměj, nebo Mička a spol. trochu kecaj = buď vs anebo? A nebo B?
Hlasujte = třeba přes :no: :yes: k tomuhle příspěvku 😉
Když je ale výkonnější dynamičtější auto hodnocený jako míň dynamický a větší jako menší = je to už moc. Že ACZ je skoro vzor neobjektivity neni zrovna tajemství 😉
Prostě hlasuj podle svýho vědomí a svědomí 😄
Tohle není srovnávačka s Kodiaqem, auto dostalo 4*, v testu jsou jak plusy (obecně jízda a technika) i mínusy (obecně kabina, jak prostornost vzadu tak provedení). Já se dozvěděl co jsem chtěl a vcelku mi to štymuje s tím, co jsem slyšel a četl jinde.
Nelíbí se mi nešťastně zvolené nadpisy, začal jsem číst mírně vystrašen, jen abych zjistil, že se vlastně žádná vážná chyba nestala... ale nevidím v tom záměr poškodit Jaguar, aby se lépe prodávala koncernová konkurence... což je teda asi Porsche?
PS: Macan tu ale v testu ještě nebyl, to jen tak na okraj...
DS 4 - Míra soudnosti
Lexus RC 200t - sportovcem jen na oko
Kuga TDCI - změňtě kabinu
Mini JCW Cabrio - Tohle bych si nekoupil
Opakem😒br />
Golf GTE - Hot Hybrid z Wolfsburgu
Superb Greenline kombi - Vysoká liga úspor
Touran 1.2TSI - K čemu TDI ( To mne pobavilo nejvíc společně se Seatem >😁 )
Audi A3 1.0TSI - Tříválce se nebojte
Seat Ateca - Šifra mistra Kabaně! >😁
Tiguan BiTDI - Dvě turba dávají křídla
Ozzman :yes:
Sakra :yes:
Představa, že někoho odradí nadpis článku (od auta, ne od přečtení 😉 )... no nevím, jestli se mám smát, nebo brečet. Jak takový člověk vůbec může fungovat?
Už ses dostal k vyzkoušení [odkaz]
Za druhé, je silnější.
Za třetí design... no, Macan se mi líbí o kousek víc, to je pravda... souhlasím s redaktorem, že FP kupodivu moc nesluší tmavé barvy.
Jinak - Jaguar postavil auto, které je pohodlné, dobře jezdí, má adekvátní techniku... za mě :yes: , na prvotinu hodně slušné. Jediná vážná výtka směřuje k materiálům... a tam určitě hodně záleží na tom, co si člověk nakonfiguruje.
F-pace sa predava v eu zatial len nejake 3-4 mesiace a tak kym sa tento slager rozbehne este kusok potrva ... 😉
Někdo v redakci to možná už ví >😒]
PS: Kodiaq si vsadím na 4 nebo 4,5*. 3,5* už si nese pachuť toho, že něco nebylo v pořádku... a 5* je výjimečných.
Hanba mluvit bohužel občas jo :-!
4,5 nebo 5 😄
A sou další souvislosti = máš připravenej třeba srovnávací test nebo další s jinou motorizací. Ale s hodně ale fakt hodně vysokou pravděpodobností to bude 4,5 nebo [odkaz] 😄
Co sázíš ty hrdino = 4,5 nebo 5? >😁
Narodil sem se u Apolináře 😄
Kousek za Jiřákem znám fajn holku [odkaz] = nejseš u ní? >😁
To isto, ty si sa tak v lepsom pripade vyliahol z diveho vajca >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
Ale i sem píše pár normálních = pak by to mohlo bejt jen těch 4, 5
Na 4 neVWěřim >😒]
Co z toho závisí na víc faktorech = třeba na autorovi
Překvapivě první měsíc po hodně dlouhý době nastal pokles prodejů = uvidíme jak moc to Škoda bude chtít tlačit
A vidim, ze dnes tu bude este veselo. >😁 >😁 >😁 >😁
odo mna 7x :yes: >😒]
Na 5* by to mohlo být, pokud by se Kodiaq povedl a zároveň dostal půl hvězdy jen za znáček na kapotě. Já myslím, že se to tu neděje, takže čekám standardní hodnocení v rozmezí 3,5* (spíše se nepovedlo) po 4,5* (povedlo se nad rámec očekávání).
A na 3,5* nevěřím, protože věřím Škodovce, že nešlápne vedle...
PS: když mrknu do historie testů... RS TSI nebo Superb TSI 4x4 jsou podle mě dvě Škodovky, které by eventuálně mohly těch 5* mít... ale nemají.
Jo, za značku se platí a za Porsche víc než za Jag, to je asi v pořádku...
Jakej si měl pocit z Jeepu GC? Jakou si měl verzi? Dík
Takze u teba je Jeep na prvom mieste?
Lepsie ako GLE? ( lebo GLC je asi dost malé)
Záleží na podvozku. Na vzduchu jde zvednout na cca. 30 cm IIRC, nebo snad i o něco víc u Terrain Tech verze. Jenže vzduch k Nomadu nekoupíš, pokud vím. Nicméně k tomu standardnímu nabízí výbavu za stovky tisíc "zdarma", respektive zvýhodněné balíčky, takže bych se spíš koukal tam.
to je fakt také hrozné?
Jaguar sa mi zda ako dobre hodnotene auto - vsetky podstatne veci dopadli vyborne!
Dizajn je subjektívny, rozhodne by som netvrdil, že F-P vyzerá hnusne, naopak, je to jedno z najkrajších stredných SUV. Či Macan lepšie jazdí, si musíme počkať (samotný Honza uvádza, že je citeľný rozdiel medzi F-P s benzínom a naftou, tak uvidíme, či to nebude rovnako u Macana). Dôvodná sa teda javí iba výhrada k interiéru; tam zrejme treba rešpektovať radu miestneho znalca Jaguaru webpaju, že si treba priplatiť za kožou čalúnenú palubku.
vzdy to bude kusok teda subjektivne 😉 suhlas
Tohel konkrétní auto je z první série (což nikdy není žádná sláva) a v ně příliš atraktivní vnější výbavě. Nechápu, že nedali verzi "First edition" v krásné modré nebo verzi S, kde se dá objednat (narozdíl od XF) i právě V6 v naftě.