Ctu test, za ktery to btw. autor, zvlaste tento autor, v komentech pekne slizne >:D , a nechapu kde se vzalo hodnoceni 3,5 hvezdy. Podle textu jsem si pripadal ze ctu o citroenu DS, text za 2, max 2,5 hvezdy...
Bud byl autor prilis kriticky v textu a pri rozdelovani hvezdicek se toto snazil korigovat, nebo naopak text odpovida a radil nam tu hvezdickovy sotek. :-)
Místní optikou 3,5* už znamená, že něco nebylo v pořádku. Standard pro normální dobré auto je 4*.
Test celkem v pohodě, já tam žádnou zásadní kritiku nevidím... systém vypínání válců funguje v rámci možností dobře - pokud se snažíš tak jezdíš za 5, pokud ne tak za 7+, bez výrazných akustických problémů, bez nějaké prodlevy - to je přece ok. Fajn, taky bych si to klidně odpustil a jezdil za těch 7, ale nějaký smysl to asi má.
Ta mistni optika je pak solidne pokrivena, ale to uz se tu resilo a nevyresilo snad 100x.
Kazdopadne ctu kritiku na podvozek (stare audi v textu nestoji jako pochvala, odskakovani atd.), na motor (ku*vitko navic a uspora jen s vypetim sil a nervu?), na MMI, na strohost interieru, na prevodovku... Vylozene pochvalen je jen vnitrek (plasty, ovladace, sedadla) a virtual cockpit. Cely test se ale dle me nesl v silne negativnim duchu.
Rozpravu o sile motoru nechavam stranou, ktery podobne objemny a podobne silny foukany benzin v kompaktu nepusobi stejne(?).
Velké snížení spotřeby v reálu čekám u 1,5 TSI, ale mezi tím nám Mazda ukáže, jak to má vypadat. Škoda, že 2,5T (v CX-9) se nenabízí v Evropě. Podle mě se jedná o nejpovedenější motor mezi čtyřválci...
Taky mě to překvapilo, a ještě víc teda plusy a mínusy. V textu autor píše, že byl rozpačitej z jízdních vlastností a že mu nesvědčí zatáčky. A plác ho, hned první (největší) plus - ovladatelnost a stabilita v zatáčkách. To su z toho blbé:)
Je to bohužel opravdu tak, plusy a mínusy zůstaly v textu videt od předešlého testu A3, za což se omlouvám, už jsem požádal grafika o přehození, bude napraveno co nevidět.
Asi autorovi nefungovala pocas pisania textu klima. :*):-! >:-[]
Alebo mozno aj ano, ale ... A vobec, pri tomto autorovi je vlastne jedno co o nejaponskom aute napisal. Vlastne by som sa cudoval, keby to napisal inac... 8-s
PS: obycajna A3 mna nejako netrapi, takze to tu ani nejako neidem riesit. Majte sa ! ;-)
Vizja >:-[] >:-[] >:-[] Po tomhle se mi stýskalo. A3 jsi stejně jako spousta rozumbradů (a mám obavu, že mezi vámi jeden Honda guru) nejel.
Ale nakydáno tu je slušně. >:D
Opět jsem se pobavil hned v prvním odstavci... Prémiové značky že se hrnou do novinek? Fakt? Vypínání válců zkopírované z amerických pick-upů, tříválce jako ústupek eurokratům taky nejsou vynálezem BMW... Hodně blbá propaganda nesmyslů.
Myslím, že to zbytečně hrotíte. Tříválec dnes zatím stále ještě nepatří k samozřejmým základním motorizacím a vypínání válců u čtyřválce je stále ojedinělá záležitost. V kontextu toho, o jakých značkách jde řeč, to rozhodně nelze považovat za pochvalu...
Zbytečná ironie je to, že zrovna ty tu píšeš podoné kopance. Aktuálně má prémie R6, pětihrnek, RWD a k základnímu FWD i AWD.
Honda má...problémy v Evropě prodat auta a nástěnkář dostal za úkol záškodničit?
Sorry, ale ten test je hloupost Michale. Tak jak jsi ho napsal je kravina. Motoru by se jinak oproti ne COD verzi zvedla spotřeba o litr a o hodnocení jízdních vlastností ani nemluvě.
jestli ježdění za pět na sto je s motorem srovnatelného výkonu u konkurence běžné, a to i v případě "zenového" režimu jízdy. Jinými slovy, nevidím důvod systém cod hanět, pokud tato a3 za pět litrů jezdit umí.
Nelíbí se mi s-line doplňky, styling nárazníků, příliš výrazné tvarování prahů, působí to přehnaně, naopak kola zapadle, bez s-line paketu vypadá dle mého a3ka lépe.
Prostor pro zlepšení spotřeby bude ještě velký. Jestli 1,4 TFSI CoD jezdí za 7,4l, tak 2,0 TDI tím samým stylem pojede max. za 5,7l... Ne že bych byl fanda nafty, ale rozdíl tu je, a nemalý, takže koupě TDIčka má někdy smysl.
Je otázkou, jestli s tím TFSI chtěli jezdit tím defenzivním stylem, který by vedl k nižší spotřebě. Sám autor testu píše, že moc ne... Tedy tvé porovnání moc smyslu nedává.
Dýzl bych do toho netahal, ptám se, v kontextu kritiky autora testu, jestli jsou konkurenční stopadesátikoňové motory (1,4 tsi je benzin, proto se ptám na benziny) ve stejně velkém autě úspornější, resp. je možné s nimi jezdit za pět litrů. Ano/ne?
S focusem s 1.5 ecoboostem jsem jel klidnou jizdou za 6L, ale neslo o snahu, spis o donuceni okolnostma, takze otazka na kolik by to kleslo pri opravdove snaze dostat se co nejniz. Sviznejsi tempo neumim srovnat, to byla Autobahn a 10L+ furt. Vysledek byl u kratkeho focusu kolem 7,5L i bez CoD.
A kdyz pro pomoc sahnu k testum ACZ, tak 110kw 1.4tsi s DSG bez vypinani valcu tu zajela redakcni test v kombinaci za 7,8L i v Touranu.
Souhlas, ten S-line paket se mi taky nelíbí, k tomu jako pěst na oko na střeše ližiny, a předražená šedá za 70 tisíc celé auto znevýrazňuje. Úplně mimo je ten pseudosportovní volant se rovnou spodní částí. Holt novinářská specifikace auta, do které dovozce nakonfiguroval všechny možné příplatky. Stačí se konfigurátorem proplétat obezřetně a auto bude hezčí i funkčnější a taky asi o 400 tisíc levnější.
OK ... a cenovo taky ne a spolahlivost - taky ne.
Ber to ako informacny doplnok do nejakeho sirsieho pseudo prehladu od Gvicka
TTT si fajci sama sebe. Mohli tam dat 1,8 a z 0-100 by to slo pod 9s.
Kde su tie casy, ked Corolla 1,8 TS trhala mainstream na povel.
Mohli tam dát kde co, ale dali tam atmo 1.6. Pokud fakt žere A3 s 1.4TSI jen o 0,3l víc než Auris s atmo 1.6, tak to beru jako úspěch turba... ale to asi není pointa, kterou jsi chtěl docílit :-)
Za prvé, v dnešní době v kompaktu už bych 1.4 v kompaktu neříkal úplně malé turbo, je to spíš normální turbo. Zejména pokud k tomu stavíš atmo 1.6.
Za druhé, zázraky se prostě nedějí. Benzínový motor při vyšší zátěži prostě žere, atmo stejně jako turbo, jen je atmo složitější v té vyšší zátěži udržet... u turba to díky plošší křivce momentu vypadá, že ho až tolik nehoníš, ale vlastně jo. Faktem je, že třeba starší atmo BMW třílitry dokázaly jezdit rychle po dálnici za míň, než dnešní ekvivalentní turba... no, BMW prostě umí... umělo... ne, umí :-) .
No, v principu ano... ale jsou i atmosferické motory, které jsou extrémně dlouhozdvihové... a mají na 1.500 otáček už přes 80% maxima, a na 2.500 už přes 90%... ale pokračují až k asi 6.000 otáček... a s těma je pak opravdu radost jezdit. :-)
Určitě myslíš nějaký konkrétní motor... jaký? A za kolik jezdí?
Já si nedělám iluze ani o atmo ani o turbo, jsou dobré a špatné atmosféry stejně jako dobrá a špatná turba. Klidně bych atmo koupil... pokud by ji výrobci nabízeli v autech co se mi líbí a za ceny adekvátní k podobně dynamickým turbům. Nejblíž k tomu má Mazda 6 2.0G Wagon.
"Např. po stejné trase (je to 130 km, takže žádné „vyjeli jsme za město a viděli číslo”) jako i30 při průměru 12,1 litru a rychlosti 148 km/h jel Golf za podobných podmínek za 15,2 při průměru 124 km/h. Bylo nutné se krotit, aby spotřeba nebyla extrémní, stejně byla vyšší a rychlost nižší. V efektivitě produkování vysokého výkonu je prostě atmosférický motor nepřekonatelný, zdaleka."
Myslíš jako problém odlišit v psaném textu Yaris od Pola ;-) ?
Hele já nevím, přiznávám, že GDI najeté nemám. Co jsem ale tak slyšel okolo je, že ten motor zdaleka na těch 99kW nejede a většina lidí co s ním má zkušenost by ho tipla spíš někam k 80kW. Silnější koncernovou 1.4TSI znám třeba z Leonu a je to letadlo, bez problémů stíhá ty lepší dvoulitry (jako třeba 2.0G 121kW). Pokud v testu píšou, že ten motor nenabídne v dynamice nic navíc, tak jim to nevěřím.
Tak krivku toho GDI nemam, ani som nejazdil (len starsi CVVT). Vetsina ludi mozno caka TDI spravanie a to tam nedostanu - typicky problem vnimania krivky zrychlenia.
Aby atmosféra kompenzovala větší krouťák (jinými slovy, dostupnost výkonu v nižších otáčkách), potřebuje mít vyšší výkon nahoře. Typicky k tomu potřebuje tak +50% objemu. 1.4TSI 110kW 250Nm se vyrovná 2.0G 121kW 211Nm... s tím, že abys stíhal, musíš tu atmosféru točit nad 4000.
1.6GDI 99kW 164Nm nevím, podle mě je to spíš konkurence pro 1.0TSI 81kW 200Nm.
To si po pravdě úplně nevzpomínám... integrály to fakticky jsou a záleží na zadání, jestli řešíš maximální možnou dynamiku při řazení na redline a tedy integrál pro nějaké 4000-6000, nebo jestli tě spíš zajímá běžná jízda a budeš řešit jiné spektrum otáček.
Emele ma nepal, to mas taku slabu pamat ? :-(
Pocitali sme to s Mino21 (ma Hondu Accord 2.0 VTEC). Riesili sme cele spektrum. Proste co nam to vlastne predavaju ...
Problemom zostali z krivky neviditelne dynamicke zmeny v roznych otackach aj ked mas rovnaky moment.
Fakt nic ?
Pořád nechápu. Křivka výkonu nebo křivka momentu (kterákoli z nich, protože jsou na sobě lineárně závislé) popisuje 95% toho, jak se bude motor chovat, když po něm v těch kterých otáčkách budeš chtít maximum (laicky řečeno, zašlápneš plyn do podlahy).
Co nepopisuje je laicky řečeno reakce na plyn, prostě to, co se třeba stane pokud jedeš na pětku 1600 otáček z kopce bez plynu a v tu chvíli na to šlápneš, musí se roztočit turbo atd... tohle myslíš?
"Křivka výkonu nebo křivka momentu popisuje 95% toho, jak se bude motor chovat, "
Nemas celkom pravdu. Popisuje len maximalny moment/vykon v maximalne stabilnom stave systemu v danych otackach.
Ani jednoduchy vztah R=U/I nepopisuje prechodovy jav.
Jandov test veľmi chabý a málo hodnoverný argument (a jeho opovrhovanie Golfom je roky známe, oproti nemu je Michal Fokt etalónom objektivity).
Reálni užívatelia hovoria, že Tebou spomínaný motor 1,4TSI 140k (teda ešte staršia verzia) má priemer 6,79 l na sto: [odkaz] , kdežto (podľa Jandu úspornejší) Hyundai i30 1,6GDI má 7,20 l: [odkaz] . Teda objektívne výkonnejší i subjektívne oveľa živší turbobenzín žerie o dosť menej, ako ten podľa Jandu efektívnejší atmobenzín.
iudex co zasa citas ?
Spritmonitor je bezne uzivanie auta, nie priemerka 150 km/h ! Nedocvakava ?
Bezne jazdenie Janda praveze ohodnotil ako podobne ...
Si myslis, ze ked stupis na pedal, tak turbo motor len natrepe viac vzduchu do valca a preto viac zatiahne ??? >:D >:D >:D
Sorry, ale tie Jandove "testy" nemá zmysel ani rozoberať. V reálnej premávke je skrátka turbobenzín úspornejší než atmosféra a to len Janda objavil Ameriku, keď našiel jeden špecifický režim, kde je tomu naopak. Ale je mi šumafuk, akú má auto spotrebu pri priemernej rýchlosti 150 km/h, neviem si reálne predstaviť, kde sa dá jazdiť tak, že máš priemernú rýchlosť 150 km/h, snáď len na tej bájnej nemeckej diaľnici v noci. To akoby som povedal, že downsizing stojí za p.d, lebo cez víkend, keď som bol jazdiť na okruhu, mi auto žralo 25 litrov na sto. Skrátka je to veľmi špecifický režim, ktorý tvorí mizivé percento celkového nájazdu, presne ako tie jazdy, kde dosiahneš priemernú rýchlosť 150 km/h.
Ono sa to prejavi aj v beznej premavke.
Ked nebudes vyuzivat potencial turba, tak sa prejavi mensi obsah motora. Tot jednoducha fyzika !
Zacni jazdit predpisovo ale s max zrychlenim na slusne zapchatej ceste. Este nieco naloz do kufra ... a potom porovnaj.
A zisti nam, co je "novy" pojem LSPI.
[odkaz]
Přeplňování z principu však není na vině. Problém je, že reálné řešení má nějaká omezení. Jako teplotní limit turbíny. To, že máš překážku v sání a výfuku nebo menší kompresní (respektive expanzní) poměr, se projeví i při nižší zátěži. Nechce se mi teď koukat na nějaká měření, ale umím si představit, že se účinnost atmosférického motoru se zátěží tak zvedne, že přeplňovaný předběhne. Protože významným zdrojem ztrát je škrcení motoru.
A nechápu souvislost s LSPI. To je něco, co ti dokáže zničit motor. Ale jak to souvisí se spotřebou? Kromě faktu, že k tomu vede kombinace nízkých otáček a relativně vysoké zátěže, tedy něco, co je příznivé pro spotřebu.
Ale pochopili ;-)
Jen me trochu zaráží takové hlášky: Toyoty jsou spolehlivostí daleko pred Evropou. Proč by jako měly byt spolehlivější? Myslím ze Audi si poslední dobou vede v mnoha testech spolehlivosti velmi dobře.
To, že nejmenovaná pojišťovna odmítá pojistit Audi, nevidím jako známku spolehlivosti.
Vynikající výsledky např. v testech na 100tkm nejsou ukázkou spolehlivosti, ale kvality.
Toyoty, resp. japonci jsou ve spolehlivosti dlouhodobě leadery.
TPI pre 1,8/2,0 TSI asi netreba z autobildu prefocovat ...
Mam/mal som z oboch taborov a jazdil do 200 tkm, mozes hadat ako to dopadlo.
Ty mas mozno ine skusenosti, tak hod sem nieco. Toyota ma kopec much, ale spolahlivost atmo benzinov je niekde inde.
Tak já hodnotím na základě své zkušenosti a zpětné vazby, která se mi dostává od mých známých nebo rodiny. Audi bez jediného problému + další majitel už najel dalších 15 tisíc a žádný problém.
Q5/Q7/A6 Allroad C7, A4 vše přes sto tisíc kilometrů v průměru (A4 dokonce 280.000 km).
Kromě standardních věcí = běžné opotřebení provozem NIC. Prostě žádná závada.
Mimo Audi má vlastní zkušenost v koncernem:
3x Octavia s dieslem NIC (kromě válečku na pedálu spojky u 1.6 TDI), 1x Passat
4Motion (hadička k ostřikovačům)
1x Octavia RS 117 tisíc - zvlněné kotouče
1x Golf GTI 69 tisíc - absolutně NIC...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
(porovnání s Aurisem, který je na 58. místě mi nepřijde taky jako známka super spolehlivosti...
Emel:
Dost specificky pohlad:
"The survey took views from more than 13,000 owners of vehicles that are 12-36 months old."
Takze v podstate vsetko v zaruke a s malom km.
"The most commonly reported problem related to Bluetooth pairing with a mobile phone, while fewer exterior and engine problems were reported this year."
Tazky prieser ten modry zub ...
stealth:
Hore mas link, kde je uvedene:
"Best compact car - Toyota Auris"
"Dacia and Audi, which recorded 174 problems and 170 problems per 100 cars respectively."
A take Q3 na 100tkm uplne v ...
TUV linky davas naco ?
Akoze na TUVku sa dostane rozfrckany motor ????????
V tych tabulkach nevidno motorovu paletu. Za japonsky diesel by som sa nepostavil (teda za ziadny).
Benzin nema problem.
Ja beham skoro vylucne DE dialnice a mam opacnu skusenost.
Okrem toho, TTT servis je jednoduchsi a teda aj lacnejsi.
Prve roky je skoro vsetko kryte MOBILItou (cez skryty ADAC).
U mna v okoli 3x TSI a vsetky problemy 2x KO - vymena motora.
TDI klasika - zranie oleja, EGR, DPF ...
Takze ano, ked do toho rvem prachy, tak kazde auto je spolahlive a zvysok je bezna feature, .... :no:
Mas jiný pohled a jinou zkušenost. Ja bych vzdy sáhl po Audi. Jednak je to ma srdcovka uz od mala (anglicaky, první katalogy) a jednak mam proste z tech aut dobrý pocit (taková ta poctivá práce a bytelnost). Všechno to je jen subjektivní a ničím nepodložené.
Ak vezmem ten Falschwagen, ze v realnom merani (tak ako Octa3) ide pomalsie a zere viac ako ukazuje BC (v zatazi este viac), tak nechcem vidiet co si vytiahnie to 1.0 TSI z toho nosa - zeby vytahany remienok ci len napinak ?
Možná tě to bude šokovat, ale údaje na spritmonitoru jsou podle tankování ne podle BC.
Ale i kdyby byly podle BC tak jsem si nevšiml, že by koncernové BC švidlovaly víc než konkurence.
[odkaz]
[odkaz]
Toyota s benzinovymi atmo nesvidluje. BC presny na 0,1. Co robi Falschwagen uz viem tiez. Ale budem rad, ked uz tento TSI sa konecne podari. Uz by bolo na case. Kolega to kupil bez CoD (Schade), tak budem mat zasa info z prvej ruky. 3 TSI zatial neprezili svoj osud.
Kupodivu měření ujeté vzdálenost a rychloměr nemají vždycky stejnou odchylku. U Octavie je taková ta standardní odchylka (tj. 130 tacho je třeba 127 apod.), ale při měření vzdálenosti proti GPS tam fakticky žádná odchylka není.
A třeba u P407 to bylo taky zajímavé, tam dokonce neseděl úplně tacho proti tempomatu - 50 na tempomatu bylo fakt +-50, ale na tacho bylo 53 třeba.
Ano máš pravdu, to si dovedu vysvětli tak, že podhodnocuje čas a dráhu měří správně nebo měří obojí správně ale ubírá nějaká procenta kvůli definici, že zobrazovaná rychlost nesmí být nikdy menší než skutečná. Ovšem měření dráhy je podle mě "přesné" jenom pro jeden konkrétní rozměr pneu a při jejich správném huštění, protože dráhu počítají BC z obvodu kola a snímače otáček na kolech, jakmile výrobce dovoluje více rozměrů ráfků/kol, tak v měření dráhy nastávají odchylky, protože obvod kola se s rozměry trochu mění.
Rozhodně, absolutní přesnost nemá ani to měření podle GPS. Jen říkám, že
a) odchylka tacho není lineární, tj. není to pořád 5%
b) když jsem parkrát zkoušel měřit na delším úseku ujetou vzdálenost na BC proti google maps, tak tam na 100km nelítalo víc než 1km
Ano bavíme se o spotřebě, ta na spritmonitoru vůbec nijak nesouvisí s BC, protože je měřená dotankováním u pumpy, takže tvůj včerejší příspěvek v 18:38 byl totální kravina.
Ale když jsi do diskuze nesmyslně zatáhl BC, tak tachometr je už řadu let součástí BC. BC dnes měří vzdálenost, čas, průtok paliva plus další veličiny a ty zobrazuje na přístrojovém štítu, analogově, digitálně nebo obojí. Podle toho jak přesně měří BC vzdálenost a rychlost lze usuzovat i na přesnost měření spotřeby.
Nevím co má tvůj odkaz dokladovat, že oba vozy měří rychlost plus mínus stejně a jejich odchylka je podobná?
Mas tvrde reci - mozes potvrdit kazdeho jedneho cloveka zo spritmonitoru, ze pise realne dotankovanie a ze tankuje z toho isteho stojanu a nedotlaca po vypnuti pistole a ...
" Podle toho jak přesně měří BC vzdálenost a rychlost lze usuzovat i na přesnost měření spotřeby."
Tak to je najvacsia hovaaadina, co si zatial pustil. Mas nejake podlozene statisticke meranie s velkou skupinou ?
BC je viewer na CAN hodnoty - nic viac. Wake up !
Moj link dokazuje, ze Rapid (VAG) mal este vacsiu odchylku merania (130km/h) ako Yaris od teba. Teda defacto dokaz sporom - ak vies o co ide.
To fakt dokazuje? Rapid má při tachometrových 130 reálně 125,5km/h, to je vcelku průměrný výsledek. Yaris má 123km/h, to je jeden z těch slabších. Polo má 126, to je taky ten průměr.
1. Každého jednoho člověka ze spritmonitoru potvrdit samozřejmě nemohu, ovšem je jich tam hromada a statisticky se chovají stejně bez ohledu na značku. Je tam hodně lidí co mají GPS systém s automaticky zaznamenávanou vzdáleností a vkládají do systému tankování, tyto údaje pak ze systému odevzdávají někde v účtárně svého zaměstnavatele a podle obou údajů se jim proplácí náklady na auto (pochybuji, že by se někdo dobrovolně šidil vykazováním nižší spotřeby než reálně platil u stojanu) a zároveň dávají kopii na spritmonitor.
2. O BC si něco nastuduj, CAN viewer to byl tak možná před 10 roky. To co je na dnešním "tachometru" lhostejno zda digitálním či analogovém jsou údaje z BC.
3. Tvůj link dokazuje, že nerozumíš vůbec ničemu, viz. Emel.
1. Ty nemozes potvrdit ani 1%. Len dedukujes.
2. BC je v podstate CAN viewer, nejake to pocitanie z ECU a persistovanie svojich dat z neho ziadny power controller nerobi. Nastuduj si nejaku K-Matrix.
3. Esteze si tu ty, expert so skusenostami. Tento server by inak padol na hubu.
U současných aut BC integruje a řídí všechny palubní systémy, zobrazování rychlosti je jedna z jeho mnoha funkcí. Házíš pojmy a netušíš co se pod nimi skrývá.
Pekna blbost. Mozno tvoje anglicaky tak funguju. Nejake prepinanie modov cez CAN je fakt riadenie palubnych systemov ! Kup si CANoe a pohraj sa. HU toho teda ma podstatne viac.
CIze podla tvojich uzasnych reci, BC riadi pocet vstrekov do valca ... >:-[]
" Podle toho jak přesně měří BC vzdálenost a rychlost lze usuzovat i na přesnost měření spotřeby."
BC nemeria spotrebu. Nema ziadny priamy senzor ani ine priame moznosti ako to vykonat.
Typická diskuze s tebou, vždy uhneš někam jinam, takže zopakuji otázku, kde jsem psal, že BC řídí počet vstřiků?
BC dostává informace z čidel a spotřebu vypočítává. A aby mohl zobrazit průměrnou spotřebu na palubní obrazovce tak musí umět integrovat údaje průtokového čidla paliva a vypočítávat mimo jiné ujetou vzdálenost. A pokud tuto ujetou vzdálenost neumí vypočítávat přesně, tak neudává přesně ani spotřebu l/100km.
No jestli máš pocit, že BC zobrazovanou rychlost, ujetou vzdálenost nebo spotřebu vypočítává z vyděšeného výrazu řidiče a nepoužívá k tomu údaje z čidel auta tak ti to vyvracet nebudu.
Vždyť spritmonitor slouží ke sledování nákladů. To si jako myslíš, že si lidé ta tankování vymýšlí? Samozřejmě, že normálně nikdo nebude jezdit k jednomu stojanu a nebude laborovat s tím, aby pokaždé natankoval stejně. Ani to není nutné. Tahle chyba se zmenšuje s nájezdem a je velmi brzy prakticky zanedbatelná. Podstatná je přesnost průtokoměrů stojanů. A samozřejmě také ujeté vzdálenosti.
A co s tym, ze odpisu nejake cislo ?
Ja mam rozdiel v spotrebe az do 2 litrov, ked jazdim v DE alebo na SK. Celkovy rozptyl mam vsak 5 litrov. Meriam zasadne min. 500 km. So what the f...
Tak aku spotrebu ma moje auto, ked jazdim podla spritmonitoru vzdy vsetky typy ciest ???
Hovorim o statistickych chybach a nepresnych meraniach, ked uz tu niekto opisuje super stav, ze to zerie o 0,3 menej.
"Mas tvrde reci - mozes potvrdit kazdeho jedneho cloveka zo spritmonitoru, ze pise realne dotankovanie a ze tankuje z toho isteho stojanu a nedotlaca po vypnuti pistole a ..."
vůbec nebylo zřejmé, že ti jde o vliv paliva nebo stylu jízdy na spotřebu. Já v tom vidím starost o to, kolik jsi natankoval. A vliv téhle chyby postupem času (při počítání celkového průměru) mizí. A také, jestli si lidé nevymýšlí čísla, která dávají do nástroje, který by jim měl pomoci hlídat náklady.
Ano, vzorky na spritmonitoru bývají příliš malé. Že jsou z velké části z Německa, mi nevadí, beru je prostě jako konzervativnější. Pro mne je to bez pochyb lepší zdroj než testy novinářů.
Jen opravím. U "hnuswagenu" a "schade" se to jmenuje ACT. Obchodní označeni CoD používá myslím jen Audi.
Jinak z Tvých příspěvků mám pocit, ze Toyota je automobilka s mimořádně čistým morálním profilem. Píšeš to sam: nepodvadi, spolehlivé atd atd.
No kez by to tak bylo. Ja si myslím, ze u Toyoty v mamagementu sedí stejní lidé jako u VW. Jde jim především o prachy a vlastní blahobyt. Pokud by mohli vyměnit část te "pověstné kvality" za novy bazén a dě...v..ky, tak to okamžitě udělají.
Proč děláme vlastně z tech Japonců takové ty poctivce? Vždyť je to nesmysl. Jde jim jen o to jak vydělat a co říct akcionářům.
ACT / COD - vela mien, ale to iste. Kolega ma teda bez ACT. Octa3 ma taku variantu.
Ja Toyotu neobhajujem. Ma tiez slusne muchy, ale mam najmensi pocit osieeerania a nikdy ma nenechala stat na krajnici, ci skakala do nudzaku. Proste best value/money. Celozivotne zamestnanie u JPN tiez robi svoje. Dnesna prezmrrrdovana EU prebaluje Cinu.
Viem co som riesil s oooo a co s TTT.
Je to na dlhsie Staci zatial tak ?
Jasně ze stačí. Jak jsem psal. Mas jiný pohled na věc a ja mam asi jiné směřování. U Japonců jsem dělal nějakou dobu (NEC corporation) a pak hodně dlouhou dobu u Korejců (LG electronics).
Ja osobně mam s japonskými vozy jen špatné zkušenosti. Koupil jsem 2005 manželce novou Mazdu3. Po 57km šla do nouzového režimu (vadná Lambda). Pak dvě další závady na motoru, tak jsem ji proste vrátil. Otci jsem kupoval Subaru Forester Turbo ve 2004. Po 80 tisících se rozpadla převodovka (třetí rychlostní stupeň - to ozubené kolo se rozpadlo na kusy a zničilo velkou část cele převodovky.
U koncernu jsem neměl nikdy jediný problém. Proste jiné reálné zkušenosti. Tot vše.
Beriem to. Z JPN mam len Toyo. Ine neviem posudit, este kolega MAzda 6 160tkm len s malym zavahanim (brzda).
Ja fakt neviem, aky motor si vybrat z EU, ked nechcem turbo problemy.
Problemy, ktore som mal ja za 200 tkm by boli na celu stranu. A nudzaky pri predbiehani ma teda uplne odvarili ...
To dostanem v nejakom kombiku za slusne prachy ??? ;-) Stacil by nejaky 2,5 V6.
Portfolio motorov v triedach u JPN je katastrofa. To je tiez fakt. Bohuzial.
Ktovie kolko by to zobralo pri plnom zatazeni auta a priemerke cez 150 na 400km ... moja predposledna jazda nocnym Reichom.
hmmm..., ani nie... :-| Teda aspon ta z S6 / S8. To V8 4.2 nieFSI bola proste maratonec a na FSI som tiez nic extra nepocul. Zatial nepocuvam ani o problemoch s 4.0 TFSI... ;-)
Jo, a samozrejme 2.5 R5 TFSI ! :-!:yes::yes::yes::yes:
- ak sa teda bavime o benzinoch. ;-)
Švindlují.. rafinovaně. Mají na to firemní programy... ;-)
Takže třeba Passat ukazoval cca 10% rychlosti + a k tomu ukazoval, že jsem ujel cca 5% víc, než jsem opravdu ujel.
Takže když jsi se orientoval podle budíků, tak ses prsil, žes ujel 100km rychlostí 130 km/hod... no a ve skutečnosti jsi ujel jen 95km, rychlostí 117 km/hod...
Ve finále ta spotřeba, už tak mizerná na 2.0 TDI, cca 7 litrů byla vlastně cca 7,5 při o dost nižší rychlosti... prostě švindl propracován do důsledků.
+10% při 130 ti neukazuje žádné auto. V testech se poměrně často uvádí reálná rychlost při 130 a hodnoty jsou typicky od nějakých 122 po nějakých 128. Hodnotu pod 120 jsem snad ještě neviděl. Passat tu ve srovnávačce byl a měl při 130 celkem průměrných 126.
To ukazoval "můj" Passat.. sorry - jinou zkušenost nemám. Tohle číslo jsem teď dopočítal, ale ta odchylka je skutečná.
Když jsem dal tempomat na 130, tak tachometr ukazoval zhruba 135, a GPS ukazovala těsně přes 120... 121, max 122.
Proměřování vzdálenosti jsem měřil opakovaně. Začalo mi být divný, že když jedu stejnou cestu Passatem, tak je najednou delší... a tak jsem si dal tu práci a změřil jsem to na dálnici - proti kilometrovému značení D1. Na různých úsecích.. nejkratší úsek byl 10km, ale jednou jsem to měřil i na vzdálenosti 100km.
Ano, měl jsem dva služební passaty B5.5 a B6 a u obou byla odchylka rychloměru stejná, cca 126-127 při 130 (u zimáků 127, na letních 126) a ujetá vzdálenost se vždy vešla do +/- 1km na trasách 600-700km, tedy to co jsi psal u Octavie.
To je v pořádku, pokud má někdo špatnou zkušenost s výrobkem nějaké značky (neplatí to jen pro auta), tak už danou značku nikdy nezvolí a volí jinde, to je logické. Značka, která má takových naštvaných klientů nejvíc, tak se díky takovému přirozenému výběru stane bezvýznamnou.
Tak tenhle motor oproti "klasice" při normální jizdě mimo město ušetří cca max 0,4 litru paliva.Jinak "vypínaní" je v rozmezí od 1400 do 4000/min při využití 25 až 100 Nm točivého momentu.Největší úspora ale nastane ve městě , kde oproti klasice lze ušetřit klidně až 1 litr paliva.Samozřejmě berte v potaz, tahle věc se dostala do auta i kvůli emisím.V každém případě, ten motor si dle mého názoru kritiku nezalouží a hlavně narozdíl od jiných motorů VW je spolehlivý.I ve velkém Superbu tento motor dokáže nahradit 1,8TSI.Spousta lidí ho také kupuje....hlavně s DSG, kde je krouťak u 1,8 TSI ořezán na stejnou hodnotu, jako má 1,4TSI 110 kW.
Nad 3000 ot to jede vždy ve čtyřválcovém režimu. Dva roky zkušeností.
Obecně: úspora paliva je jen virtuální, stejné 1,4 TSI ,sice jen 92 kW, ale výrazně krabicovější tvar a motor bere méně, při stejném režimu jízdy a bez vypínání válců... Udivují mě všichni novináři, jak je kultivovaný chod na dva válce a že změna režimu je nepostřehnutelná. I v Audi je postřehnutelná zřetelně, chochtavý zvuk i při zaplém rádiu nebo hudbě z karty.
Závěr: vypínání válců je omyl. Pokud novináři neslyší, že je motor pak o hodněhlučnější, jsou buď hluší, nebo lžou....nebo?
Sice jsem benzínovej, ale naftu chápu. Palivo je levnější, spotřeba je nižší, náklady na servis jsou dnes už pomalu srovnatelné... Navíc pokud třeba někdo kupuje pouze ojetiny, tak najít služné auto v beznínu je pomalu nemožné.
"přední náprava by raději jela rovně, geometrie neustále způsobuje jistou, lehkou formu nedotáčivosti a pneumatiky začínají poměrně brzy „ševelit"
Tak tohle jsem moc nepobral.
Jinak dobrý test asi ne moc dobře nakonfigurovaného auta.
Teď koukám, že jsem se přehlídl, a místo "geometrie poskytuje JISTOU formu..." jsem četl, že poskytuje JISTOTU, což mi nesedělo ke zbytku věty. Moje chyba.
Sakrbleee, Sakrbleee...
Zase klasicke prekrucanie - A3 s tymto pohonnym ustrojenstvom je pre mna proste NEZAUJIMAVE ! To je cele, takze neprekrucuj a neber ma ako priklad. Mam aj inu zabavu. :-!
S jeho chápáním psaného textu tě to přece nemůže udivovat.
Když se těšíš na A8 s osmiválcem, zjevně ne každý pochopí, že tě nezajímá nižší střední se sto kilowaty. ;-)
Vlastně se přiznám, že vůbec nevím, co si z testu odnést. Z jedné strany autor tvrdí, že auto většinu času stráví v režimu dvou válců. Zároveň podle něj v režimu dvou válců je úsporný. Ale pak není spokojený se spotřebou, která je neúměrně vysoká. Tohle je prostě protichůdné tvrzení, kde něco není pravdivé... 8-s8-s
A závěr tvrdí basu. Poslední odstavec jako by snad ani nepsal autor. Že by povinná koncernová korektura??
Chce být vším, a v důsledku není ničím. Designem počínaje, výslednými vlastnostmi konče. A3 stará 10 let vypadá asi tak o 300% atraktivněji, než tahle přemotivovaná hypertrofovaná zrůdička 8-s:-!
100% času v 3-válcovém režimu, nebo 50% času na 4 válce a 50% na dva válce?? No, v koncernu, hlavně tom prémiovém, to začíná být docela složitá volba >:-[] Nakonec k tomu dodají 100% času v režimu elektrospotřebiče a bude vymalováno 8-s:-!
ACZ je jednoduše nevyvážená. Jedna část redakce testuje vše optikou zabrždění se na jednom koncernu a cokoliv je jinak (a nezřídka líp) je špatně. Vyvažovat by to měl King, který si pravdu otáčí na svou hondostranu. Nicméně podobným způsobem jako první část redakce.
Naštěstí tu mají dost Rohypnolů a podobného obecenstva, kteří ač bez jediné zkušenosti píšou dalekosáhlé ságy o tom, kterém autě (u zmíněného štěkala je lehké odhadnout kam se blafání ponese).
S naprosto čerstvou zkušeností s A3 1,4TSI tedy svědomitě prohlašuji:
- i po FL si zachovala lehkonohost a ochotu zatáčet. Nedotáčivost se může dostavit až při přehnané rychlosti v nájezdu (což by Hondař měl vědět, vše se odehrává u FWD, max SUV AWD)
- motor 1,4 150HP jezdí spolehlivě při běžném užívání s jízdami lehce nad limity za 6-6,5l/100km. Dálniční provoz do 140kph tacho pak bez pardonů za 7. Má naopak plošší křivku výkonu, špičku hledat těžko.
- kdo si koupí S-Line jako uni podvozek na záplatované okresky, spláče nad vejdělkem. Zbytečná tvrdost tlumičů na dírách ruší jízdu, o bouchání jako u některého mainstreamu nemůže být ovšem řeč. Zůstal bych u běžného naladění. V něm ukazuje A3 jednoznačně, za co se připlácí a že nejde jen o marketingovou bublinu.
- Za interiér a jeho zpracování by většina konkurence i o třídu výš vraždila.
- A3 se v některých běžných specifikacích až příliš blíží A4. Nejen na našem trhu a ve finále se jí zřejmě čtyřkruhová squadra snaží prodávat jako A4HB. Což nefunguje...a většinou první jednání žene cenu dolů. Testovaná verze je nakonfigurovaná tak, aby ukázala co je možné, stejný nesmysl jako Octa za mega.
Perfektní. Dekuji. :yes:
Z S-line podvozku jsem byl taky trochu na prášky. Bylo to proste zbytečně tvrdé, ale zatacelo to skvěle. Neměl jsem pocit nedotacivosti. Nikdy.
Kdyz porovnám S-line v A3 na 18" a M3 na 19", tak třeba přes koleje mi to přijde podobně tvrdé, ale celkově mam pocit z komfortu daleko vetsi v M3.
Ako obvykle, k autu nemáš čo povedať, nemáš s ním žiadne skúsenosti, zrejme si ho po facelifte ani len nevidel, ale obúvaš sa do človeka, ktorý s ním má osobnú skúsenosť. Ako Kylie si bol väčším prínosom do diskusie. ;-)
A co řekneš na to, že se s Pájou většinou ztotožní více majitelů, či lidí, kteří ta auta opravdu jela ? Viz reakce nejen tady, ale i v jiných testech, o kterých píše z vlastní zkušenosti. Nechci ti napovídat, ale to už o objektivnosti jeho dojmů lecos vypovídá, nemyslíš? ;) Rozhodně více, než od Topperů, či tebe, který bytostně Audi nesnáší a málokteré auto o kterém diskutuješ si opravdu projel :-) Jak jinak popsat dojmy, než se s autem svézt? Z nenávisti k značcce? Nebo z videa či z psaného textu? Nehledě na tom, že on tu reálnou zkušenost opravdu má ;)
Já jsem si nevšiml, že by Paja jezdil výhradně koncernovymi vozy.... :-) Třeba jen nemá problém si přiznat realitu, že i koncernu se někdy auto fakt povede a já to vidím stejně a mě rozhodně z naddrzovani koncernu taky vinit nemůžeš :-)
Ne, jde o to, že řešení koncernu VAG jsou paušálně "ta správná", zatímco když někdo zvolí jiné řešení, je to automaticky horší. Typicky ergonomie a rozmístění ovládacích prvků. Ergonomicky bezchybná Octavia či Golf nebo Superb s navigací u kolen... Naopak Áčku nebo Mazdě se vyčítá, že display nevzhledně trčí uprostřed. Atp. , takových případů člověk najde desítky... Když vzadu neměla Astra či Mégane víceprvek, tak to bylo zlé. Teď i prémiovka A3 vzadu hrká na lešenářské trubce a je to naprosto ok...
Omlouvám se za nevědomost, ale jakou trubku? Já jsem měl zato, že snad kromě základní motorizace mají všechny A3 víceprvek + vepředu pomocný hliníkový rám (který má u VW až Golf GTI/R)... Asi něco změnili.
Aby jsi dál neplevil diskuzi auta o kterém nemáš jako o spoustě dalších ani ánung:
viz já, k předmětnému srovnávacímu testu:
"Je mi šuma fuk, co píše svět motorů. Focus má pevnější a v souhrnu mnohem komfortnější podvozek, protože dokáže bez jakýchkoliv problémů odfiltrovat nedokonalosti vozovky a ještě být u toho jistější. Pokud jsi auta nejel, chápu, že se tu budeš zakrývat jindy kritizovaným časopisem."
Znovu, nezkoušej a radši šoupej nohama, dnes už tady kredit nemáš, ale až si jednou změníš zase nick, začneš od nuly a pak se ti tohle možná bude hodit. ;-)
Já tu nechci pořád obhajovat někoho, ale tu diskuzi o Fokusu si pamatuji a taky to, co se tam psalo a místo argumentů tu urážíš >:D A ten odkaz na * nefunguje... škoda :-( >:D
Nojo tu diskuzi o nečekaně povedenym testu kterej pája 2 dny tvrdě kritizoval = než přiznal že ho nečet taky pamatuju. Teda vlastně nepřiznal = jen tak nějak prasklo že si 2 dny myslel že vyhrálo to druhý auto >:-[]
Ale i ty jsi se měl najít už v titulku. Ano, neurážej se...nezapoměl jsem na tebe. Jsi stejným štěkalem jako Rohypnol. Vyzbrojen teoretickými žvásty kohokoliv (a kolikrát ještě špatně pochopenými), vrháš se tupě do diskuzí na které nemáš minimálně vědomosti.
Hafikyhaf...a opět si nezklamal :yes: Pěkný ráno štěkno >:D
Máš jednu výraznou slabost vizjá, není to ani tak omezenost, kterou si neuvědomuješ (což je pro tebe nejlepší stadium).
Ale hlavně to, že z pozice teoretika pindala tu můžeš psát co chceš a nikdo ti to neuvěří. Dost by mě mrzelo, kdyby jsi mě považoval za někoho kdo má cit pro auta. Vzhledem k tvým "schopnostem" by to dehonestovalo vše čím pro mě auta jsou.
Tobě totiž auta neříkají nic, jsi nicka chodící akorát opruzovat na anonymních diskuzích, není tak těžké pochopit proč sem. V reálném světě by většina z nás neztratila s někým podobným víc než jen zdvořilostní frázi. ;-)
Až budeš mít něco reálného k autům, je možná diskuze, do té doby štěkej v hloučku s diskuzním kolegou - "televizním" psem :-)
Omezenci typu já já já si vždycky myslej že všemu rozuměj = že sou chytřejší než Vaculík v autech a ekonomice a geopolitice rozuměj líp než ekonom a geopolitik = vzpomínáš? >:D
Tak jak to je? Bajkaříš, nebo fakt vopruzuješ na dealerstvích a svezeš se s čimkoli od 300 tisíc po 3 miliony? :-)
Hele............, tragikomedie byla tvoje interpretace Vaculíkových závěrů.
Jinak, když pominu, že test psal podle tebe nejhorší člen redakce Auto.cz (=a to myslím fakt vážně >:-[] ), ale náhle je to pro tebe směroplatný,máňo, pak autor testu zkritizoval tvrdý podvozek (webpaja taky), pochválil kvalitu interiéru (webpaja taky), a jel za vyšší spotřebu naž webpaja. Neshodují se v "ochotě zatáčet".
Tys z toho vyčetl, že je to tragický auto (=protože audi), já v tom vyčetl- nekupuj podvozek S-line a dostaneš to co čekáš.
Štěkno, ty můžeš leda šourat nohama. Tvé hloupoučké dutání bez jediné znalosti je pouhou hrou trolla (i když na to je potřeba elementární inteligence).
Jak si ňouma může dovolit napsat něco podobného k X4 M40i bez toho, aniž by to auto znal? Jednoduše stejně jako ke všemu, věříc vybraným idolům, utápí se ve virtuálním světě.
Do huby si mě bereš tak často, že by mě to mělo až potěšit jak ti ležím v žaludku...já jezdím a vím. Ty sakrarohypnolovsky plkáš :-)
Nevím jestli bajkaříš nebo fakt obcházíš dealery a objednej blok všim co ti pučí od plenky za 300 tisíc s třema válcema po tu A8 V8 ale to je jedno = výsledky sou žalostný :-)
Tak co furt myslíš že Vaculík žvatlá a tvoje slova tesat do kamene? Co je jistý že pravdu muže mít jen jeden ;-)
Řekl bych ti, že obdivuju tvou trpělivost, ale to bych tě podcenil. Tohle je na metál, jen za něj Sakra nestojí.
Co za to stojí nenechat štěkny zaplevelit diskuze nesmysly, kterých se někde dopátrali, nechápou je, ale tady je plamenně obhajují ačkoliv nemají ani ponětí ;-)
Bezvadně vystiženo. Auto jsem koupil před půl rokem manželce na vožení dětí do školy. Přidám ještě pár postřehů:
- bezvadné odhlučnění, lepší, než současná mainstreamová střední třída, kterou jsem jel (passat, mondeo, C5)
- podvozek výborný, s běžným Golfem se nedá srovnat (GTI jsem nezkoušel). Skvěle zatáčí a velmi dobře a harmonicky filtruje nerovnosti včetně ostrých krátkých, samozřejmě to není eskový MB, ale je to pohodlnější, než současný passat s adaptivními tlumiči v režimu komfort. S lepším podvozkem jsem v této třídě jel jen u BMW1. Jen pozor - zkoušel jsem i A3 s 1.6 TDI, který má vzadu torzku, a je to jízdně výrazně horší (drncá a hůř zatáčí). Zajímavé, že 1.2 TSI má s manuálem vzadu odlehčenou torzku, stejný motor s automatem víceprvek.
- interiér skvělý, možná bych vyměnil tu postříbřenou lištu na palubní desce. Jinak vše bytelné, kvalitní.
Dovolim si nesouhlasit s tim odhlucnenim. A3 jsem jel jen predFL (1,6tdi a 2.0tdi), tak mozna na tom audi mezicasem zapracovalo, ale jinak je odhlucneni 1) urcite na te lepsi strane pokud jde o nizsi stredni, ostatne jak se na premii slusi a patri (prislo mi velice podobne MB A), ale 2) ne na urovni tech lepsich ze stredni tridy, tim spis ne mondea. Pokud jde o passat, nemam srovnani navazujici rychle po sobe, ale ten mam zapamatovany jako tichsi svezeni.
No, já mezi A3 a Passatem přesedám, tak si to ohledně odhlučnění troufám tvrdit dost jistě (samozřejmě nepočítám to, že Passat je v naftě, to by bylo nefér, jde o hluk aerodynamický a od kol). A to mám v Passatu zdvojená boční skal. U Mondea nemám přímé srovnání, nepřeskakoval jsem z auta do auta, ale odhlučnění Mondea mi nepřišlo lepší. Áčkový MB jsem nejel, BMW1 ano, tam je odhlučnění znatelně horší, ale má jiné výhody (podvozek a sladění motoru a převodovky). Ono to může být postupným vylepšování odhlučnění u Audi, prémiovky někdy provádějí postupné vylepšování v průběhu životního cyklu, nejen při faceliftech. Někde byl odkaz na měření hluku, kde A3 vyšla jako jedno z nejlépe odhlučněných aut celkově, skončila tuším 3.
Jinak pokud jde o cenu, pokud jste v cílové skupině automobilky (typicky JUDr., MUDr.), dá se na A3 dostat cca 25 % sleva.
jasně, takže nám tu předhazuješ srovnání jablek s hruškama, kdy nafta má přecijen jinou akustiku... Možná, kdybys do ruky dostal decibelometr, tak by ses sám divil >:-[]
Seděl jsi v těch autech? Nejlépe bezprostředně po sobě? Vím, že diskuse tohohle typu je zbytečná, protože oč menší máš s auty zkušenosti, o to radikálnější a jednodušší jsou tvé názory.
Díky, už roky čtu zdejší diskusi a kromě Tebe, Dinara a pár dalších se z ostatních příspěvků nic o autech nedozvíš. Rozdělí si automobilky na ty hodné a ty zlé a pak už mají jasno. :-)
Teď budu zlej já = bacha webpajovy příspěvky sou tu a tam přínosný a tu a tam těžký bajky. Bez urážky a bez ironie = nevim jestli si je vymejší nebo nebo fakt nemá vůbec cit na auta
Zdůrazňuju že se to netýká všech příspěvků = zjednodušeně těch o jízdních vlastnostech, ale to je fakt zjednodušení :-)
No, já toho zdaleka tolik jako on projetýho nemám, tak nevím. Ale přijde mi, že Webpaja píše konstruktivně na základě vlastní zkušenosti. Mně jde v principu o to, že táhnout tady metrový vlákna vzájemnýho napadání je k ničemu. Jenom na dovysvětlenou k tý A3 - jak mě docela zklamal novej Passat (vrže interiér, podvozek zbytečně tvrdej i v komfortním režimu, problémy se SW), tak A3 mě nadchla, až jsem si říkal, že by mi se silnějším motorem stačila, protože jezdím zpravidla sám. A to jsem vždycky jezdil v autech (vyšší) střední třídy (Audi A4, Citroen C5, Volvo XC70). Standardní podvozek i bez adaptivních tlumičů je velmi povedenej, odhlučnění, bytelnost. Je to o poznání dál, než třídní mainstream, který jsem zkusil, o něm jsem nikdy neuvažoval.
No já nevím kolik toho reálně má projetýho takže taky nevím. Zpočátku mi taky přišlo že prostě píše zkušenosti. Časem sem ale narazil na rozpory a jako příklad sem zmínil až absolutní rozpory
Proto sem napsal že nevim jestli je to bajka, jestli sou to z části bajky nebo fakt vůbec nemá cit pro auta. Na druhou stranu občas píše věci který seděj a vim že sou pravda = takže prostě jen upozorňuju že něco jo a něco asi ne
Že je malá a i s nic moc motorem pěkně drahá A3 o poznání dál než mainstream je v pořádku. Přesto bych chtěl vědět jak to Fokt myslel = jestli napsal test jak to cítil a pak se trochu leknul a dal lepší hodnocení. Textově mi to totiž taky přijde ostřejší než výsledný hvězdy
Jasný, text recenze nekoresponduje s hodnocením, v tom jsme za jedno. V testu BMW 3 jsem zase nějak nepobral stížnosti na malý prostor vzadu, zodpovědně můžu říct, že je to naprosto v pohodě. Prostorově je na tom trojka podle mého (zdůrazňuju subjektivního) hodnocení nejlépe z D3.
Jinak největší slabinou A3 jsou podle mě malé zadní dveře, špatně se nastupuje. Místo vzadu žádná hitparáda, ale sám za sebe si bez rezervy pro hlavu i nohy sednu (191 cm, 101 kg), takže OK.
Hele Ty víš, že mě Webpaja moc nemusí, protože jsem (zcela objektivně) kritizoval sve auto za příšerně humpolacká řešení v interiéru. Samozřejmě me názory se krystalizovaly v čase, poté, co jsem zjistil, ze po velké porci kilometru je interier pětky pořád jako nový. Udělal jsem to, co umím. Napsal jsem blog, v podstatě jsem zmírnil svuj pohled.
Asi bych to čekal i od jiných. Pokud mas nějaké skalopevne přesvědčení a pak zjistíš, ze to tak pevné jako skála není, bylo by vhodné to přiznat (třeba tady v příspěvcích). Webpaja tedy uz se mnou nediskutuje, ale tady a v tomto případě ma proste pravdu. Popsal přesně vlastnosti A3 tak, jak je mam zažité z tříletého soužití s 1.4 TFSI CoD a S line podvozkem.
Proč tedy v tomto případě píšeš, ze nema cit pro auta?
U D3 plus Porsche je speciální nabídka slevy (typicky 23 až 25%) pro osvč s titulem JUDr., MUDr. celkem běžná záležitost, oni tyhle lidi vidí jako svoji cílovku, a nutno říct, že úspěšně. Že to nevíš, mě nepřekvapuje... ;-)
Dobře víš, jak vypadal tvůj původní koment z 8:05, a čím jsi ho po gůglení doplnil. >:D
Každým příspěvkem se jen více a více odkopáváš, jsi náš místní malý pentlisicintálek. ;-)
No, nabízí to většina automobilek, ne všechny (třeba u Škodovky se tvářili nechápavě), ale u většiny je ta sleva celkem symbolická, u prémie je výrazně vyšší. Tak jsem to myslel.
Ono to myslím neváže na cenu, ale na to, že prémiovky "tituláře" skutečně chtějí. A samozřejmě taky fleeťáky. Prohrabal jsem se nabídkou, abych jen neplácal, a samotná sleva na "titul" vedle dalších bonusů dělala cca 6,5%. A mimochodem, takhle drzýho prodejce, s jakým jsem se setkal u Audi, jsem v životě neviděl a doufám, že už ani neuvidím. Dokonce jsem uvažoval, že napíšu importérovi. Ale to je jiná kapitola.
Navíc ten titul a cena dou částečně ruku v ruce. Což nebrání nabízet zvýhodnění osvč malířum pokojů stejně jako MUDr. a JUDr.
Namyšlený nuly = prodejce potkáš u všech značek. Nevim proč zrovna prodejce ale tohle téma sme před časem diskutovali a fakt se jedná snad o všechny značky. Možná že to je práce na kterou nepotřebuješ naprosto žádný znalosti a když seš na dobrym fleku dá se i pěkně vydělat
Napsat a stěžovat si je asi správná volba = už nikdy nekoupit, tu restauraci či místo kde sem nespokojenej nenavštívit lepší. Kdyby to důsledně začala dělat většina lidí = myslim že by se mnozí divili a hodně. Ale to je asi utopie
Jo máš pravdu, i když třeba u BMW chtějí nejen titul JUDr., ale i prokázat členství v advokátní komoře :-)
K ostatnímu stručně - vyhni se Audi v Pardubicích.
Ještě k ceně - velmi zhruba řečeno - při podobné výbavě odpovídá cena A3 po maximální slevě ceně Superbu po maximální slevě. Já to kupoval jako auto na 5-6 tis. manželčiných městských kilometrů ročně, takže větší auta mi nedávala smysl. A abych byl místním diskutérům úplně pro srandu, tak máme 1.2 TFSI 81 kW s automatem. Cokoliv silnějšího mi vzhledem k nájezdu přišlo zbytečný. Samozřejmě, že by stačil Golf nebo Mazda 3, ale manželce se líbila A3, tak proto.
Dík od normálu tvýho typu se fakt učit nechci! Bez urážky = smrtelně vážně! ;-)
Co si psal o jízdních dojmech sem čet = doteď sem to nevydejchal >:-[]
Tak co mudrlante? Víš bez Googlu co sou ty tituly? Nebo že tuhle běžnou marketingovou praaktiku kterou Dinar a kozoovečkin připisujou Audi respektive D3 + Porsche samozřejmě používaj úplně všichni? :-)
Budeš machrovat bajkařit a vymýšlet si jako většinou nebo po pravdě přiznáš: Nevim neznám ;-)
je vždy úsměvné, když někdo káže vodu a pije víno... Aneb všichni ostatní jsou štěkny, a pravdu mám jenom já já já jenom já, viď že... Blahopřeju >:-[]
Ne teď kecáš = ten kdo tvrdí že všechno umí všude byla všechno vyzkoušel sám a na nikoho nedá = to nejsem já. O mě dokonce řikáš přesnej opak! ;-)
Jinak musim říct že diskuzi pod A8 považuju za jednu z nejúchylnějších věcí co znám = ty trapnosti lži a místy fakt bláboly co ste tam ty, AUDIRS6, WL nebo Karel předvedli = jen abyste vyvraceli naměřený hodnoty a info z testu Vaculíka = to byla fakt šílenost i na tebe :-)
Ano, nejel a přesto jsi tím, co jsi napsal, jen potvrdil moje slova. Za to, že ty pro názor potřebuješ s vozem jet, opravdu nemůžu. Já to zvládám i bez odkroucených kilometrů >:-[]
Jo, aspoň můžeš ostatní o diskusi vedle obohatit o svůj fundovaný názor na Cupru TDI, což se webpajovi trapně spoléhajícímu na osobní zkušenost asi ještě dlouho nepoštěstí >:-[]
Nevím, zeptej se těch, kteří ho vyvinuli...nebo teoretika Sakry ;-) . Fakt je ten, že se s ním žije stejně jako s verzí bez Call Of Duty a funguje kultivovaně, navíc mnohem úsporněji než psal redaktor.
Kde našel výkonovou špičku nevím, možná to porovnal s přeplňovaným Hondím motorem. Žádná špicka tam není, plochá křivka jako u nafťáka.
Nevím jak vypadají všechny verze DCC u VW, ale třeba u Škodovky DCC znamená klasický tlumič s přepouštěním kapaliny z/do tělesa tlumiče do/z druhé zásobní komory tlumiče (chamber 2), regulace se tedy děje pomocí klasického ventilu.
[odkaz]
Magnetic ride používá magneto-rheologického principu, kdy je hustota kapaliny (a tedy útlum kapaliny) v tlumiči měněna pomocí magnetického pole, regulačním prvkem je tedy nějaký elektromagnet v kombinaci se spešl kapalinou v tlumiči.
[odkaz]
První princip asi dovoluje jenom určité pevně přednastavené stupně nastavení charakteristik tlumičů, druhé asi umožňuje kontinuální regulaci.
Joo, díky, už jsem se na to díval, dcc funguje na zákl. eletromagnetického ventilu, který přepouští kapalinu z jedné komory do druhé podle dat z čidel.
V magnetoroligických tlumičích u audi se mění viskozita kapaliny působením elektromag. pole, tj. jiný princip, změny v tvrdosti/měkkosti jsou plynulé, reakce rychlejší.
Nevím, kdo to dodává VW, ale u Audi by mělo jít o Delphi MagneRide (i když dnes už Delphi nepatří), který najdeš u Cadillacu, Range Roveru nebo Ferrari.