Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
fOE
Ctu test, za ktery to btw. autor, zvlaste tento autor, v komentech pekne slizne >:D , a nechapu kde se vzalo hodnoceni 3,5 hvezdy. Podle textu jsem si pripadal ze ctu o citroenu DS, text za 2, max 2,5 hvezdy...
Bud byl autor prilis kriticky v textu a pri rozdelovani hvezdicek se toto snazil korigovat, nebo naopak text odpovida a radil nam tu hvezdickovy sotek. :-)
Bud byl autor prilis kriticky v textu a pri rozdelovani hvezdicek se toto snazil korigovat, nebo naopak text odpovida a radil nam tu hvezdickovy sotek. :-)
Místní optikou 3,5* už znamená, že něco nebylo v pořádku. Standard pro normální dobré auto je 4*.
Test celkem v pohodě, já tam žádnou zásadní kritiku nevidím... systém vypínání válců funguje v rámci možností dobře - pokud se snažíš tak jezdíš za 5, pokud ne tak za 7+, bez výrazných akustických problémů, bez nějaké prodlevy - to je přece ok. Fajn, taky bych si to klidně odpustil a jezdil za těch 7, ale nějaký smysl to asi má.
Test celkem v pohodě, já tam žádnou zásadní kritiku nevidím... systém vypínání válců funguje v rámci možností dobře - pokud se snažíš tak jezdíš za 5, pokud ne tak za 7+, bez výrazných akustických problémů, bez nějaké prodlevy - to je přece ok. Fajn, taky bych si to klidně odpustil a jezdil za těch 7, ale nějaký smysl to asi má.
Ta mistni optika je pak solidne pokrivena, ale to uz se tu resilo a nevyresilo snad 100x.
Kazdopadne ctu kritiku na podvozek (stare audi v textu nestoji jako pochvala, odskakovani atd.), na motor (ku*vitko navic a uspora jen s vypetim sil a nervu?), na MMI, na strohost interieru, na prevodovku... Vylozene pochvalen je jen vnitrek (plasty, ovladace, sedadla) a virtual cockpit. Cely test se ale dle me nesl v silne negativnim duchu.
Rozpravu o sile motoru nechavam stranou, ktery podobne objemny a podobne silny foukany benzin v kompaktu nepusobi stejne(?).
Kazdopadne ctu kritiku na podvozek (stare audi v textu nestoji jako pochvala, odskakovani atd.), na motor (ku*vitko navic a uspora jen s vypetim sil a nervu?), na MMI, na strohost interieru, na prevodovku... Vylozene pochvalen je jen vnitrek (plasty, ovladace, sedadla) a virtual cockpit. Cely test se ale dle me nesl v silne negativnim duchu.
Rozpravu o sile motoru nechavam stranou, ktery podobne objemny a podobne silny foukany benzin v kompaktu nepusobi stejne(?).
Velké snížení spotřeby v reálu čekám u 1,5 TSI, ale mezi tím nám Mazda ukáže, jak to má vypadat. Škoda, že 2,5T (v CX-9) se nenabízí v Evropě. Podle mě se jedná o nejpovedenější motor mezi čtyřválci...
S malým benzínovým turbomotorem se žádný zázrak se spotřebou nekoná. Když s tím člověk jede normálně tak to bude žrát víc než 2x větší diesel.
Taky mě to překvapilo, a ještě víc teda plusy a mínusy. V textu autor píše, že byl rozpačitej z jízdních vlastností a že mu nesvědčí zatáčky. A plác ho, hned první (největší) plus - ovladatelnost a stabilita v zatáčkách. To su z toho blbé:)
"Navíc do kabiny proniká valivý hluk od sportovních pneumatik, trošku překvapivě značky Kumho. "
Plusy: Potlačení aerodynamického a valivého hluku
Nevim no, vazne mi to prijde jakoby hvezdicky s plusy/minusy a text nepsal jeden a ten samej clovek. A ti dva si to po sobe vzajemne neprecetli. :-)
Plusy: Potlačení aerodynamického a valivého hluku
Nevim no, vazne mi to prijde jakoby hvezdicky s plusy/minusy a text nepsal jeden a ten samej clovek. A ti dva si to po sobe vzajemne neprecetli. :-)
Myslim že to napsal jeden Fokt = nejdřív napsal jak to je a pak se vyděsil co to napsal a trochu to zmírnil bodovánim
Podle textu je to fakt tak na 2-2,5 * :-!
Podle textu je to fakt tak na 2-2,5 * :-!
Je to bohužel opravdu tak, plusy a mínusy zůstaly v textu videt od předešlého testu A3, za což se omlouvám, už jsem požádal grafika o přehození, bude napraveno co nevidět.
Nejhorší je, že jste nepochopil, jak ten motor funguje a kdy spoří a kdy ne.To
o není dobrá vizitka.
o není dobrá vizitka.
Asi autorovi nefungovala pocas pisania textu klima. :*) :-! >:-[]
Alebo mozno aj ano, ale ... A vobec, pri tomto autorovi je vlastne jedno co o nejaponskom aute napisal. Vlastne by som sa cudoval, keby to napisal inac... 8-s
PS: obycajna A3 mna nejako netrapi, takze to tu ani nejako neidem riesit. Majte sa ! ;-)
Alebo mozno aj ano, ale ... A vobec, pri tomto autorovi je vlastne jedno co o nejaponskom aute napisal. Vlastne by som sa cudoval, keby to napisal inac... 8-s
PS: obycajna A3 mna nejako netrapi, takze to tu ani nejako neidem riesit. Majte sa ! ;-)
Ne ne ne = viz já 12:29 >:D
Blue Sun
Opět jsem se pobavil hned v prvním odstavci... Prémiové značky že se hrnou do novinek? Fakt? Vypínání válců zkopírované z amerických pick-upů, tříválce jako ústupek eurokratům taky nejsou vynálezem BMW... Hodně blbá propaganda nesmyslů.
Myslím, že to zbytečně hrotíte. Tříválec dnes zatím stále ještě nepatří k samozřejmým základním motorizacím a vypínání válců u čtyřválce je stále ojedinělá záležitost. V kontextu toho, o jakých značkách jde řeč, to rozhodně nelze považovat za pochvalu...
Zbytečná ironie je to, že zrovna ty tu píšeš podoné kopance. Aktuálně má prémie R6, pětihrnek, RWD a k základnímu FWD i AWD.
Honda má...problémy v Evropě prodat auta a nástěnkář dostal za úkol záškodničit?
Sorry, ale ten test je hloupost Michale. Tak jak jsi ho napsal je kravina. Motoru by se jinak oproti ne COD verzi zvedla spotřeba o litr a o hodnocení jízdních vlastností ani nemluvě.
Honda má...problémy v Evropě prodat auta a nástěnkář dostal za úkol záškodničit?
Sorry, ale ten test je hloupost Michale. Tak jak jsi ho napsal je kravina. Motoru by se jinak oproti ne COD verzi zvedla spotřeba o litr a o hodnocení jízdních vlastností ani nemluvě.
Dinar
jestli ježdění za pět na sto je s motorem srovnatelného výkonu u konkurence běžné, a to i v případě "zenového" režimu jízdy. Jinými slovy, nevidím důvod systém cod hanět, pokud tato a3 za pět litrů jezdit umí.
Nelíbí se mi s-line doplňky, styling nárazníků, příliš výrazné tvarování prahů, působí to přehnaně, naopak kola zapadle, bez s-line paketu vypadá dle mého a3ka lépe.
Nelíbí se mi s-line doplňky, styling nárazníků, příliš výrazné tvarování prahů, působí to přehnaně, naopak kola zapadle, bez s-line paketu vypadá dle mého a3ka lépe.
Prostor pro zlepšení spotřeby bude ještě velký. Jestli 1,4 TFSI CoD jezdí za 7,4l, tak 2,0 TDI tím samým stylem pojede max. za 5,7l... Ne že bych byl fanda nafty, ale rozdíl tu je, a nemalý, takže koupě TDIčka má někdy smysl.
Je otázkou, jestli s tím TFSI chtěli jezdit tím defenzivním stylem, který by vedl k nižší spotřebě. Sám autor testu píše, že moc ne... Tedy tvé porovnání moc smyslu nedává.
Dýzl bych do toho netahal, ptám se, v kontextu kritiky autora testu, jestli jsou konkurenční stopadesátikoňové motory (1,4 tsi je benzin, proto se ptám na benziny) ve stejně velkém autě úspornější, resp. je možné s nimi jezdit za pět litrů. Ano/ne?
Myslím ze ne.
Ja jsem toto auto mel tri roky a 35 tisic kilometru. Za pet se dalo jezdit s max soustředěním. Obvyklý mix dálnic silnic a města 6.5
Ja jsem toto auto mel tri roky a 35 tisic kilometru. Za pet se dalo jezdit s max soustředěním. Obvyklý mix dálnic silnic a města 6.5
S focusem s 1.5 ecoboostem jsem jel klidnou jizdou za 6L, ale neslo o snahu, spis o donuceni okolnostma, takze otazka na kolik by to kleslo pri opravdove snaze dostat se co nejniz. Sviznejsi tempo neumim srovnat, to byla Autobahn a 10L+ furt. Vysledek byl u kratkeho focusu kolem 7,5L i bez CoD.
A kdyz pro pomoc sahnu k testum ACZ, tak 110kw 1.4tsi s DSG bez vypinani valcu tu zajela redakcni test v kombinaci za 7,8L i v Touranu.
A kdyz pro pomoc sahnu k testum ACZ, tak 110kw 1.4tsi s DSG bez vypinani valcu tu zajela redakcni test v kombinaci za 7,8L i v Touranu.
Kolega je s predchozi 116i - tedy se ctyrvalcem 100 kW - dlouhodobe mezi 6 a 6,5, je to zadokolka s osmikvaltem ZF.
Souhlas, ten S-line paket se mi taky nelíbí, k tomu jako pěst na oko na střeše ližiny, a předražená šedá za 70 tisíc celé auto znevýrazňuje. Úplně mimo je ten pseudosportovní volant se rovnou spodní částí. Holt novinářská specifikace auta, do které dovozce nakonfiguroval všechny možné příplatky. Stačí se konfigurátorem proplétat obezřetně a auto bude hezčí i funkčnější a taky asi o 400 tisíc levnější.
Gvick2
by autor očekával? O půl litru nižší spotřeba proti konkurenci je podle mě dobrý výsledek.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
To ale není dynamicky srovnatelné auto.
OK ... a cenovo taky ne a spolahlivost - taky ne.
Ber to ako informacny doplnok do nejakeho sirsieho pseudo prehladu od Gvicka
TTT si fajci sama sebe. Mohli tam dat 1,8 a z 0-100 by to slo pod 9s.
Kde su tie casy, ked Corolla 1,8 TS trhala mainstream na povel.
Ber to ako informacny doplnok do nejakeho sirsieho pseudo prehladu od Gvicka
TTT si fajci sama sebe. Mohli tam dat 1,8 a z 0-100 by to slo pod 9s.
Kde su tie casy, ked Corolla 1,8 TS trhala mainstream na povel.
Mohli tam dát kde co, ale dali tam atmo 1.6. Pokud fakt žere A3 s 1.4TSI jen o 0,3l víc než Auris s atmo 1.6, tak to beru jako úspěch turba... ale to asi není pointa, kterou jsi chtěl docílit :-)
Tak to joooo ... si ma odhalil ;-)
BTW Ja tam vidim hlavne vacsi rozptyl. A smerom hore to budu desiatky percent. Ale ma to svoje caro, to sa neda tomu TSI upriet, teda kym funguje.
BTW Ja tam vidim hlavne vacsi rozptyl. A smerom hore to budu desiatky percent. Ale ma to svoje caro, to sa neda tomu TSI upriet, teda kym funguje.
Ten větší rozptyl je daný právě tím, že třeba v německém dálničním režimu dokážeš to turbo mnohem víc "ždímat"... a pak to samozřejmě bude i víc žrát.
Tak nejak, len nam to male turbo dost padne s efektivitou aj pri vyssej ustalenej zatazi.
Za prvé, v dnešní době v kompaktu už bych 1.4 v kompaktu neříkal úplně malé turbo, je to spíš normální turbo. Zejména pokud k tomu stavíš atmo 1.6.
Za druhé, zázraky se prostě nedějí. Benzínový motor při vyšší zátěži prostě žere, atmo stejně jako turbo, jen je atmo složitější v té vyšší zátěži udržet... u turba to díky plošší křivce momentu vypadá, že ho až tolik nehoníš, ale vlastně jo. Faktem je, že třeba starší atmo BMW třílitry dokázaly jezdit rychle po dálnici za míň, než dnešní ekvivalentní turba... no, BMW prostě umí... umělo... ne, umí :-) .
Za druhé, zázraky se prostě nedějí. Benzínový motor při vyšší zátěži prostě žere, atmo stejně jako turbo, jen je atmo složitější v té vyšší zátěži udržet... u turba to díky plošší křivce momentu vypadá, že ho až tolik nehoníš, ale vlastně jo. Faktem je, že třeba starší atmo BMW třílitry dokázaly jezdit rychle po dálnici za míň, než dnešní ekvivalentní turba... no, BMW prostě umí... umělo... ne, umí :-) .
No, v principu ano... ale jsou i atmosferické motory, které jsou extrémně dlouhozdvihové... a mají na 1.500 otáček už přes 80% maxima, a na 2.500 už přes 90%... ale pokračují až k asi 6.000 otáček... a s těma je pak opravdu radost jezdit.
:-)
:-)
Určitě myslíš nějaký konkrétní motor... jaký? A za kolik jezdí?
Já si nedělám iluze ani o atmo ani o turbo, jsou dobré a špatné atmosféry stejně jako dobrá a špatná turba. Klidně bych atmo koupil... pokud by ji výrobci nabízeli v autech co se mi líbí a za ceny adekvátní k podobně dynamickým turbům. Nejblíž k tomu má Mazda 6 2.0G Wagon.
Já si nedělám iluze ani o atmo ani o turbo, jsou dobré a špatné atmosféry stejně jako dobrá a špatná turba. Klidně bych atmo koupil... pokud by ji výrobci nabízeli v autech co se mi líbí a za ceny adekvátní k podobně dynamickým turbům. Nejblíž k tomu má Mazda 6 2.0G Wagon.
Emele nemas pravdu.
[odkaz]
[odkaz]
Píše se tam něco jiného než tvrdím?
1.4TSI je výrazně dynamičtější než 1.6GDI, umí při lehké noze jezdit za stejně, při těžké noze si pápne víc, ale je taky o hodně rychlejší...
1.4TSI je výrazně dynamičtější než 1.6GDI, umí při lehké noze jezdit za stejně, při těžké noze si pápne víc, ale je taky o hodně rychlejší...
Zeby citanie bol problem:
"Např. po stejné trase (je to 130 km, takže žádné „vyjeli jsme za město a viděli číslo”) jako i30 při průměru 12,1 litru a rychlosti 148 km/h jel Golf za podobných podmínek za 15,2 při průměru 124 km/h. Bylo nutné se krotit, aby spotřeba nebyla extrémní, stejně byla vyšší a rychlost nižší. V efektivitě produkování vysokého výkonu je prostě atmosférický motor nepřekonatelný, zdaleka."
[odkaz]
"Např. po stejné trase (je to 130 km, takže žádné „vyjeli jsme za město a viděli číslo”) jako i30 při průměru 12,1 litru a rychlosti 148 km/h jel Golf za podobných podmínek za 15,2 při průměru 124 km/h. Bylo nutné se krotit, aby spotřeba nebyla extrémní, stejně byla vyšší a rychlost nižší. V efektivitě produkování vysokého výkonu je prostě atmosférický motor nepřekonatelný, zdaleka."
[odkaz]
Myslíš jako problém odlišit v psaném textu Yaris od Pola ;-) ?
Hele já nevím, přiznávám, že GDI najeté nemám. Co jsem ale tak slyšel okolo je, že ten motor zdaleka na těch 99kW nejede a většina lidí co s ním má zkušenost by ho tipla spíš někam k 80kW. Silnější koncernovou 1.4TSI znám třeba z Leonu a je to letadlo, bez problémů stíhá ty lepší dvoulitry (jako třeba 2.0G 121kW). Pokud v testu píšou, že ten motor nenabídne v dynamice nic navíc, tak jim to nevěřím.
Hele já nevím, přiznávám, že GDI najeté nemám. Co jsem ale tak slyšel okolo je, že ten motor zdaleka na těch 99kW nejede a většina lidí co s ním má zkušenost by ho tipla spíš někam k 80kW. Silnější koncernovou 1.4TSI znám třeba z Leonu a je to letadlo, bez problémů stíhá ty lepší dvoulitry (jako třeba 2.0G 121kW). Pokud v testu píšou, že ten motor nenabídne v dynamice nic navíc, tak jim to nevěřím.
Tak krivku toho GDI nemam, ani som nejazdil (len starsi CVVT). Vetsina ludi mozno caka TDI spravanie a to tam nedostanu - typicky problem vnimania krivky zrychlenia.
Aby atmosféra kompenzovala větší krouťák (jinými slovy, dostupnost výkonu v nižších otáčkách), potřebuje mít vyšší výkon nahoře. Typicky k tomu potřebuje tak +50% objemu. 1.4TSI 110kW 250Nm se vyrovná 2.0G 121kW 211Nm... s tím, že abys stíhal, musíš tu atmosféru točit nad 4000.
1.6GDI 99kW 164Nm nevím, podle mě je to spíš konkurence pro 1.0TSI 81kW 200Nm.
1.6GDI 99kW 164Nm nevím, podle mě je to spíš konkurence pro 1.0TSI 81kW 200Nm.
Emele, nepocitajme zasa integraly tych kriviek. Uz sme to tu raz riesili, tak hadam stacilo ... ;-)
To si po pravdě úplně nevzpomínám... integrály to fakticky jsou a záleží na zadání, jestli řešíš maximální možnou dynamiku při řazení na redline a tedy integrál pro nějaké 4000-6000, nebo jestli tě spíš zajímá běžná jízda a budeš řešit jiné spektrum otáček.
Emele ma nepal, to mas taku slabu pamat ? :-(
Pocitali sme to s Mino21 (ma Hondu Accord 2.0 VTEC). Riesili sme cele spektrum. Proste co nam to vlastne predavaju ...
Problemom zostali z krivky neviditelne dynamicke zmeny v roznych otackach aj ked mas rovnaky moment.
Fakt nic ?
Pocitali sme to s Mino21 (ma Hondu Accord 2.0 VTEC). Riesili sme cele spektrum. Proste co nam to vlastne predavaju ...
Problemom zostali z krivky neviditelne dynamicke zmeny v roznych otackach aj ked mas rovnaky moment.
Fakt nic ?
Diskuse s Minem si pamatuju, s ním se obvykle celkem shodneme. Ale na "neviditelné dynamické změny" si nevzpomínám, co si pod tím představuješ?
"Z krivky neviditelnych" - nieco ako prechodove javy v elektrike.
Pořád nechápu. Křivka výkonu nebo křivka momentu (kterákoli z nich, protože jsou na sobě lineárně závislé) popisuje 95% toho, jak se bude motor chovat, když po něm v těch kterých otáčkách budeš chtít maximum (laicky řečeno, zašlápneš plyn do podlahy).
Co nepopisuje je laicky řečeno reakce na plyn, prostě to, co se třeba stane pokud jedeš na pětku 1600 otáček z kopce bez plynu a v tu chvíli na to šlápneš, musí se roztočit turbo atd... tohle myslíš?
Co nepopisuje je laicky řečeno reakce na plyn, prostě to, co se třeba stane pokud jedeš na pětku 1600 otáček z kopce bez plynu a v tu chvíli na to šlápneš, musí se roztočit turbo atd... tohle myslíš?
"Křivka výkonu nebo křivka momentu popisuje 95% toho, jak se bude motor chovat, "
Nemas celkom pravdu. Popisuje len maximalny moment/vykon v maximalne stabilnom stave systemu v danych otackach.
Ani jednoduchy vztah R=U/I nepopisuje prechodovy jav.
Nemas celkom pravdu. Popisuje len maximalny moment/vykon v maximalne stabilnom stave systemu v danych otackach.
Ani jednoduchy vztah R=U/I nepopisuje prechodovy jav.
Jandov test veľmi chabý a málo hodnoverný argument (a jeho opovrhovanie Golfom je roky známe, oproti nemu je Michal Fokt etalónom objektivity).
Reálni užívatelia hovoria, že Tebou spomínaný motor 1,4TSI 140k (teda ešte staršia verzia) má priemer 6,79 l na sto: [odkaz] , kdežto (podľa Jandu úspornejší) Hyundai i30 1,6GDI má 7,20 l: [odkaz] . Teda objektívne výkonnejší i subjektívne oveľa živší turbobenzín žerie o dosť menej, ako ten podľa Jandu efektívnejší atmobenzín.
Reálni užívatelia hovoria, že Tebou spomínaný motor 1,4TSI 140k (teda ešte staršia verzia) má priemer 6,79 l na sto: [odkaz] , kdežto (podľa Jandu úspornejší) Hyundai i30 1,6GDI má 7,20 l: [odkaz] . Teda objektívne výkonnejší i subjektívne oveľa živší turbobenzín žerie o dosť menej, ako ten podľa Jandu efektívnejší atmobenzín.
iudex co zasa citas ?
Spritmonitor je bezne uzivanie auta, nie priemerka 150 km/h ! Nedocvakava ?
Bezne jazdenie Janda praveze ohodnotil ako podobne ...
Si myslis, ze ked stupis na pedal, tak turbo motor len natrepe viac vzduchu do valca a preto viac zatiahne ??? >:D >:D >:D
Spritmonitor je bezne uzivanie auta, nie priemerka 150 km/h ! Nedocvakava ?
Bezne jazdenie Janda praveze ohodnotil ako podobne ...
Si myslis, ze ked stupis na pedal, tak turbo motor len natrepe viac vzduchu do valca a preto viac zatiahne ??? >:D >:D >:D
Sorry, ale tie Jandove "testy" nemá zmysel ani rozoberať. V reálnej premávke je skrátka turbobenzín úspornejší než atmosféra a to len Janda objavil Ameriku, keď našiel jeden špecifický režim, kde je tomu naopak. Ale je mi šumafuk, akú má auto spotrebu pri priemernej rýchlosti 150 km/h, neviem si reálne predstaviť, kde sa dá jazdiť tak, že máš priemernú rýchlosť 150 km/h, snáď len na tej bájnej nemeckej diaľnici v noci. To akoby som povedal, že downsizing stojí za p.d, lebo cez víkend, keď som bol jazdiť na okruhu, mi auto žralo 25 litrov na sto. Skrátka je to veľmi špecifický režim, ktorý tvorí mizivé percento celkového nájazdu, presne ako tie jazdy, kde dosiahneš priemernú rýchlosť 150 km/h.
Ono sa to prejavi aj v beznej premavke.
Ked nebudes vyuzivat potencial turba, tak sa prejavi mensi obsah motora. Tot jednoducha fyzika !
Zacni jazdit predpisovo ale s max zrychlenim na slusne zapchatej ceste. Este nieco naloz do kufra ... a potom porovnaj.
A zisti nam, co je "novy" pojem LSPI.
[odkaz]
Ked nebudes vyuzivat potencial turba, tak sa prejavi mensi obsah motora. Tot jednoducha fyzika !
Zacni jazdit predpisovo ale s max zrychlenim na slusne zapchatej ceste. Este nieco naloz do kufra ... a potom porovnaj.
A zisti nam, co je "novy" pojem LSPI.
[odkaz]
Přeplňování z principu však není na vině. Problém je, že reálné řešení má nějaká omezení. Jako teplotní limit turbíny. To, že máš překážku v sání a výfuku nebo menší kompresní (respektive expanzní) poměr, se projeví i při nižší zátěži. Nechce se mi teď koukat na nějaká měření, ale umím si představit, že se účinnost atmosférického motoru se zátěží tak zvedne, že přeplňovaný předběhne. Protože významným zdrojem ztrát je škrcení motoru.
A nechápu souvislost s LSPI. To je něco, co ti dokáže zničit motor. Ale jak to souvisí se spotřebou? Kromě faktu, že k tomu vede kombinace nízkých otáček a relativně vysoké zátěže, tedy něco, co je příznivé pro spotřebu.
A nechápu souvislost s LSPI. To je něco, co ti dokáže zničit motor. Ale jak to souvisí se spotřebou? Kromě faktu, že k tomu vede kombinace nízkých otáček a relativně vysoké zátěže, tedy něco, co je příznivé pro spotřebu.
Od kdy jsou Toyoty nespolehlivé?
To sme sa nepochopili :-O
Ale pochopili ;-)
Jen me trochu zaráží takové hlášky: Toyoty jsou spolehlivostí daleko pred Evropou. Proč by jako měly byt spolehlivější? Myslím ze Audi si poslední dobou vede v mnoha testech spolehlivosti velmi dobře.
Jen me trochu zaráží takové hlášky: Toyoty jsou spolehlivostí daleko pred Evropou. Proč by jako měly byt spolehlivější? Myslím ze Audi si poslední dobou vede v mnoha testech spolehlivosti velmi dobře.
To, že nejmenovaná pojišťovna odmítá pojistit Audi, nevidím jako známku spolehlivosti.
Vynikající výsledky např. v testech na 100tkm nejsou ukázkou spolehlivosti, ale kvality.
Toyoty, resp. japonci jsou ve spolehlivosti dlouhodobě leadery.
Vynikající výsledky např. v testech na 100tkm nejsou ukázkou spolehlivosti, ale kvality.
Toyoty, resp. japonci jsou ve spolehlivosti dlouhodobě leadery.
Tak to jo ...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
TPI pre 1,8/2,0 TSI asi netreba z autobildu prefocovat ...
Mam/mal som z oboch taborov a jazdil do 200 tkm, mozes hadat ako to dopadlo.
Ty mas mozno ine skusenosti, tak hod sem nieco. Toyota ma kopec much, ale spolahlivost atmo benzinov je niekde inde.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
TPI pre 1,8/2,0 TSI asi netreba z autobildu prefocovat ...
Mam/mal som z oboch taborov a jazdil do 200 tkm, mozes hadat ako to dopadlo.
Ty mas mozno ine skusenosti, tak hod sem nieco. Toyota ma kopec much, ale spolahlivost atmo benzinov je niekde inde.
Tak já hodnotím na základě své zkušenosti a zpětné vazby, která se mi dostává od mých známých nebo rodiny. Audi bez jediného problému + další majitel už najel dalších 15 tisíc a žádný problém.
Q5/Q7/A6 Allroad C7, A4 vše přes sto tisíc kilometrů v průměru (A4 dokonce 280.000 km).
Kromě standardních věcí = běžné opotřebení provozem NIC. Prostě žádná závada.
Mimo Audi má vlastní zkušenost v koncernem:
3x Octavia s dieslem NIC (kromě válečku na pedálu spojky u 1.6 TDI), 1x Passat
4Motion (hadička k ostřikovačům)
1x Octavia RS 117 tisíc - zvlněné kotouče
1x Golf GTI 69 tisíc - absolutně NIC...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
(porovnání s Aurisem, který je na 58. místě mi nepřijde taky jako známka super spolehlivosti...
Q5/Q7/A6 Allroad C7, A4 vše přes sto tisíc kilometrů v průměru (A4 dokonce 280.000 km).
Kromě standardních věcí = běžné opotřebení provozem NIC. Prostě žádná závada.
Mimo Audi má vlastní zkušenost v koncernem:
3x Octavia s dieslem NIC (kromě válečku na pedálu spojky u 1.6 TDI), 1x Passat
4Motion (hadička k ostřikovačům)
1x Octavia RS 117 tisíc - zvlněné kotouče
1x Golf GTI 69 tisíc - absolutně NIC...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
(porovnání s Aurisem, který je na 58. místě mi nepřijde taky jako známka super spolehlivosti...
Emel:
Dost specificky pohlad:
"The survey took views from more than 13,000 owners of vehicles that are 12-36 months old."
Takze v podstate vsetko v zaruke a s malom km.
"The most commonly reported problem related to Bluetooth pairing with a mobile phone, while fewer exterior and engine problems were reported this year."
Tazky prieser ten modry zub ...
stealth:
Hore mas link, kde je uvedene:
"Best compact car - Toyota Auris"
"Dacia and Audi, which recorded 174 problems and 170 problems per 100 cars respectively."
A take Q3 na 100tkm uplne v ...
TUV linky davas naco ?
Akoze na TUVku sa dostane rozfrckany motor ????????
V tych tabulkach nevidno motorovu paletu. Za japonsky diesel by som sa nepostavil (teda za ziadny).
Benzin nema problem.
Ja beham skoro vylucne DE dialnice a mam opacnu skusenost.
Okrem toho, TTT servis je jednoduchsi a teda aj lacnejsi.
Prve roky je skoro vsetko kryte MOBILItou (cez skryty ADAC).
U mna v okoli 3x TSI a vsetky problemy 2x KO - vymena motora.
TDI klasika - zranie oleja, EGR, DPF ...
Takze ano, ked do toho rvem prachy, tak kazde auto je spolahlive a zvysok je bezna feature, .... :no:
Dost specificky pohlad:
"The survey took views from more than 13,000 owners of vehicles that are 12-36 months old."
Takze v podstate vsetko v zaruke a s malom km.
"The most commonly reported problem related to Bluetooth pairing with a mobile phone, while fewer exterior and engine problems were reported this year."
Tazky prieser ten modry zub ...
stealth:
Hore mas link, kde je uvedene:
"Best compact car - Toyota Auris"
"Dacia and Audi, which recorded 174 problems and 170 problems per 100 cars respectively."
A take Q3 na 100tkm uplne v ...
TUV linky davas naco ?
Akoze na TUVku sa dostane rozfrckany motor ????????
V tych tabulkach nevidno motorovu paletu. Za japonsky diesel by som sa nepostavil (teda za ziadny).
Benzin nema problem.
Ja beham skoro vylucne DE dialnice a mam opacnu skusenost.
Okrem toho, TTT servis je jednoduchsi a teda aj lacnejsi.
Prve roky je skoro vsetko kryte MOBILItou (cez skryty ADAC).
U mna v okoli 3x TSI a vsetky problemy 2x KO - vymena motora.
TDI klasika - zranie oleja, EGR, DPF ...
Takze ano, ked do toho rvem prachy, tak kazde auto je spolahlive a zvysok je bezna feature, .... :no:
Mas jiný pohled a jinou zkušenost. Ja bych vzdy sáhl po Audi. Jednak je to ma srdcovka uz od mala (anglicaky, první katalogy) a jednak mam proste z tech aut dobrý pocit (taková ta poctivá práce a bytelnost). Všechno to je jen subjektivní a ničím nepodložené.
To je hodně mizerná spotřeba na hybrid s tak zoufalou dynamikou.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Kde vidis hybrid experte ?
Takhle, plugin hybrid je něco úplně jiného, ten jezdí na elektriku :-)
No on hybrid jezdí také na elektriku. Rozdíl je v dobíjení.
Na to co sem kolega dal dynamicky stačí s prstem v nose 1.0 tsi s daleko nižší spotřebou.
[odkaz]
Na to co sem kolega dal dynamicky stačí s prstem v nose 1.0 tsi s daleko nižší spotřebou.
[odkaz]
Ak vezmem ten Falschwagen, ze v realnom merani (tak ako Octa3) ide pomalsie a zere viac ako ukazuje BC (v zatazi este viac), tak nechcem vidiet co si vytiahnie to 1.0 TSI z toho nosa - zeby vytahany remienok ci len napinak ?
Možná tě to bude šokovat, ale údaje na spritmonitoru jsou podle tankování ne podle BC.
Ale i kdyby byly podle BC tak jsem si nevšiml, že by koncernové BC švidlovaly víc než konkurence.
[odkaz]
[odkaz]
Ale i kdyby byly podle BC tak jsem si nevšiml, že by koncernové BC švidlovaly víc než konkurence.
[odkaz]
[odkaz]
Toyota s benzinovymi atmo nesvidluje. BC presny na 0,1. Co robi Falschwagen uz viem tiez. Ale budem rad, ked uz tento TSI sa konecne podari. Uz by bolo na case. Kolega to kupil bez CoD (Schade), tak budem mat zasa info z prvej ruky. 3 TSI zatial neprezili svoj osud.
Toyota s benzínovými atmo motory švindluje BC ještě daleko víc než VW:
[odkaz]
[odkaz]
Kde svindluje BC u Yarisu ?
Tam kde ukazuje 130km/h při reálné rychlosti jenom 123 km/h. Takže nadhodnocuje dráhu nebo podhodnocuje čas nebo obojí.
Kupodivu měření ujeté vzdálenost a rychloměr nemají vždycky stejnou odchylku. U Octavie je taková ta standardní odchylka (tj. 130 tacho je třeba 127 apod.), ale při měření vzdálenosti proti GPS tam fakticky žádná odchylka není.
A třeba u P407 to bylo taky zajímavé, tam dokonce neseděl úplně tacho proti tempomatu - 50 na tempomatu bylo fakt +-50, ale na tacho bylo 53 třeba.
A třeba u P407 to bylo taky zajímavé, tam dokonce neseděl úplně tacho proti tempomatu - 50 na tempomatu bylo fakt +-50, ale na tacho bylo 53 třeba.
Ano máš pravdu, to si dovedu vysvětli tak, že podhodnocuje čas a dráhu měří správně nebo měří obojí správně ale ubírá nějaká procenta kvůli definici, že zobrazovaná rychlost nesmí být nikdy menší než skutečná. Ovšem měření dráhy je podle mě "přesné" jenom pro jeden konkrétní rozměr pneu a při jejich správném huštění, protože dráhu počítají BC z obvodu kola a snímače otáček na kolech, jakmile výrobce dovoluje více rozměrů ráfků/kol, tak v měření dráhy nastávají odchylky, protože obvod kola se s rozměry trochu mění.
Rozhodně, absolutní přesnost nemá ani to měření podle GPS. Jen říkám, že
a) odchylka tacho není lineární, tj. není to pořád 5%
b) když jsem parkrát zkoušel měřit na delším úseku ujetou vzdálenost na BC proti google maps, tak tam na 100km nelítalo víc než 1km
a) odchylka tacho není lineární, tj. není to pořád 5%
b) když jsem parkrát zkoušel měřit na delším úseku ujetou vzdálenost na BC proti google maps, tak tam na 100km nelítalo víc než 1km
Gvick: Inak si kompletny ? Bavime sa tu o spotrebe a ty vytiahnes tacho.
BC - je Board Computer nie tacho ani Kombi Instrument !
Tu mas z dielne VAGu tu tvoju radost:
[odkaz]
BC - je Board Computer nie tacho ani Kombi Instrument !
Tu mas z dielne VAGu tu tvoju radost:
[odkaz]
Ano bavíme se o spotřebě, ta na spritmonitoru vůbec nijak nesouvisí s BC, protože je měřená dotankováním u pumpy, takže tvůj včerejší příspěvek v 18:38 byl totální kravina.
Ale když jsi do diskuze nesmyslně zatáhl BC, tak tachometr je už řadu let součástí BC. BC dnes měří vzdálenost, čas, průtok paliva plus další veličiny a ty zobrazuje na přístrojovém štítu, analogově, digitálně nebo obojí. Podle toho jak přesně měří BC vzdálenost a rychlost lze usuzovat i na přesnost měření spotřeby.
Nevím co má tvůj odkaz dokladovat, že oba vozy měří rychlost plus mínus stejně a jejich odchylka je podobná?
Ale když jsi do diskuze nesmyslně zatáhl BC, tak tachometr je už řadu let součástí BC. BC dnes měří vzdálenost, čas, průtok paliva plus další veličiny a ty zobrazuje na přístrojovém štítu, analogově, digitálně nebo obojí. Podle toho jak přesně měří BC vzdálenost a rychlost lze usuzovat i na přesnost měření spotřeby.
Nevím co má tvůj odkaz dokladovat, že oba vozy měří rychlost plus mínus stejně a jejich odchylka je podobná?
Mas tvrde reci - mozes potvrdit kazdeho jedneho cloveka zo spritmonitoru, ze pise realne dotankovanie a ze tankuje z toho isteho stojanu a nedotlaca po vypnuti pistole a ...
" Podle toho jak přesně měří BC vzdálenost a rychlost lze usuzovat i na přesnost měření spotřeby."
Tak to je najvacsia hovaaadina, co si zatial pustil. Mas nejake podlozene statisticke meranie s velkou skupinou ?
BC je viewer na CAN hodnoty - nic viac. Wake up !
Moj link dokazuje, ze Rapid (VAG) mal este vacsiu odchylku merania (130km/h) ako Yaris od teba. Teda defacto dokaz sporom - ak vies o co ide.
" Podle toho jak přesně měří BC vzdálenost a rychlost lze usuzovat i na přesnost měření spotřeby."
Tak to je najvacsia hovaaadina, co si zatial pustil. Mas nejake podlozene statisticke meranie s velkou skupinou ?
BC je viewer na CAN hodnoty - nic viac. Wake up !
Moj link dokazuje, ze Rapid (VAG) mal este vacsiu odchylku merania (130km/h) ako Yaris od teba. Teda defacto dokaz sporom - ak vies o co ide.
To fakt dokazuje? Rapid má při tachometrových 130 reálně 125,5km/h, to je vcelku průměrný výsledek. Yaris má 123km/h, to je jeden z těch slabších. Polo má 126, to je taky ten průměr.
1. Každého jednoho člověka ze spritmonitoru potvrdit samozřejmě nemohu, ovšem je jich tam hromada a statisticky se chovají stejně bez ohledu na značku. Je tam hodně lidí co mají GPS systém s automaticky zaznamenávanou vzdáleností a vkládají do systému tankování, tyto údaje pak ze systému odevzdávají někde v účtárně svého zaměstnavatele a podle obou údajů se jim proplácí náklady na auto (pochybuji, že by se někdo dobrovolně šidil vykazováním nižší spotřeby než reálně platil u stojanu) a zároveň dávají kopii na spritmonitor.
2. O BC si něco nastuduj, CAN viewer to byl tak možná před 10 roky. To co je na dnešním "tachometru" lhostejno zda digitálním či analogovém jsou údaje z BC.
3. Tvůj link dokazuje, že nerozumíš vůbec ničemu, viz. Emel.
2. O BC si něco nastuduj, CAN viewer to byl tak možná před 10 roky. To co je na dnešním "tachometru" lhostejno zda digitálním či analogovém jsou údaje z BC.
3. Tvůj link dokazuje, že nerozumíš vůbec ničemu, viz. Emel.
1. Ty nemozes potvrdit ani 1%. Len dedukujes.
2. BC je v podstate CAN viewer, nejake to pocitanie z ECU a persistovanie svojich dat z neho ziadny power controller nerobi. Nastuduj si nejaku K-Matrix.
3. Esteze si tu ty, expert so skusenostami. Tento server by inak padol na hubu.
2. BC je v podstate CAN viewer, nejake to pocitanie z ECU a persistovanie svojich dat z neho ziadny power controller nerobi. Nastuduj si nejaku K-Matrix.
3. Esteze si tu ty, expert so skusenostami. Tento server by inak padol na hubu.
U současných aut BC integruje a řídí všechny palubní systémy, zobrazování rychlosti je jedna z jeho mnoha funkcí. Házíš pojmy a netušíš co se pod nimi skrývá.
Pekna blbost. Mozno tvoje anglicaky tak funguju. Nejake prepinanie modov cez CAN je fakt riadenie palubnych systemov ! Kup si CANoe a pohraj sa. HU toho teda ma podstatne viac.
CIze podla tvojich uzasnych reci, BC riadi pocet vstrekov do valca ... >:-[]
CIze podla tvojich uzasnych reci, BC riadi pocet vstrekov do valca ... >:-[]
Kde jsem psal, že BC řídí počet vstřiků? Od toho je snad ECU. Psal jsem, že řídí veškeré palubní systémy. Nauč se číst.
" Podle toho jak přesně měří BC vzdálenost a rychlost lze usuzovat i na přesnost měření spotřeby."
BC nemeria spotrebu. Nema ziadny priamy senzor ani ine priame moznosti ako to vykonat.
BC nemeria spotrebu. Nema ziadny priamy senzor ani ine priame moznosti ako to vykonat.
Typická diskuze s tebou, vždy uhneš někam jinam, takže zopakuji otázku, kde jsem psal, že BC řídí počet vstřiků?
BC dostává informace z čidel a spotřebu vypočítává. A aby mohl zobrazit průměrnou spotřebu na palubní obrazovce tak musí umět integrovat údaje průtokového čidla paliva a vypočítávat mimo jiné ujetou vzdálenost. A pokud tuto ujetou vzdálenost neumí vypočítávat přesně, tak neudává přesně ani spotřebu l/100km.
BC dostává informace z čidel a spotřebu vypočítává. A aby mohl zobrazit průměrnou spotřebu na palubní obrazovce tak musí umět integrovat údaje průtokového čidla paliva a vypočítávat mimo jiné ujetou vzdálenost. A pokud tuto ujetou vzdálenost neumí vypočítávat přesně, tak neudává přesně ani spotřebu l/100km.
BC dostava informace z cidel? Leda tak ve snu.
Mohol by si popisat ako je pripojene cidlo na CAN pre BC ?
Mohol by si popisat ako je pripojene cidlo na CAN pre BC ?
Vždyť spritmonitor slouží ke sledování nákladů. To si jako myslíš, že si lidé ta tankování vymýšlí? Samozřejmě, že normálně nikdo nebude jezdit k jednomu stojanu a nebude laborovat s tím, aby pokaždé natankoval stejně. Ani to není nutné. Tahle chyba se zmenšuje s nájezdem a je velmi brzy prakticky zanedbatelná. Podstatná je přesnost průtokoměrů stojanů. A samozřejmě také ujeté vzdálenosti.
A co s tym, ze odpisu nejake cislo ?
Ja mam rozdiel v spotrebe az do 2 litrov, ked jazdim v DE alebo na SK. Celkovy rozptyl mam vsak 5 litrov. Meriam zasadne min. 500 km. So what the f...
Tak aku spotrebu ma moje auto, ked jazdim podla spritmonitoru vzdy vsetky typy ciest ???
Hovorim o statistickych chybach a nepresnych meraniach, ked uz tu niekto opisuje super stav, ze to zerie o 0,3 menej.
Ja mam rozdiel v spotrebe az do 2 litrov, ked jazdim v DE alebo na SK. Celkovy rozptyl mam vsak 5 litrov. Meriam zasadne min. 500 km. So what the f...
Tak aku spotrebu ma moje auto, ked jazdim podla spritmonitoru vzdy vsetky typy ciest ???
Hovorim o statistickych chybach a nepresnych meraniach, ked uz tu niekto opisuje super stav, ze to zerie o 0,3 menej.
Z tohohle:
"Mas tvrde reci - mozes potvrdit kazdeho jedneho cloveka zo spritmonitoru, ze pise realne dotankovanie a ze tankuje z toho isteho stojanu a nedotlaca po vypnuti pistole a ..."
vůbec nebylo zřejmé, že ti jde o vliv paliva nebo stylu jízdy na spotřebu. Já v tom vidím starost o to, kolik jsi natankoval. A vliv téhle chyby postupem času (při počítání celkového průměru) mizí. A také, jestli si lidé nevymýšlí čísla, která dávají do nástroje, který by jim měl pomoci hlídat náklady.
Ano, vzorky na spritmonitoru bývají příliš malé. Že jsou z velké části z Německa, mi nevadí, beru je prostě jako konzervativnější. Pro mne je to bez pochyb lepší zdroj než testy novinářů.
"Mas tvrde reci - mozes potvrdit kazdeho jedneho cloveka zo spritmonitoru, ze pise realne dotankovanie a ze tankuje z toho isteho stojanu a nedotlaca po vypnuti pistole a ..."
vůbec nebylo zřejmé, že ti jde o vliv paliva nebo stylu jízdy na spotřebu. Já v tom vidím starost o to, kolik jsi natankoval. A vliv téhle chyby postupem času (při počítání celkového průměru) mizí. A také, jestli si lidé nevymýšlí čísla, která dávají do nástroje, který by jim měl pomoci hlídat náklady.
Ano, vzorky na spritmonitoru bývají příliš malé. Že jsou z velké části z Německa, mi nevadí, beru je prostě jako konzervativnější. Pro mne je to bez pochyb lepší zdroj než testy novinářů.
Jen opravím. U "hnuswagenu" a "schade" se to jmenuje ACT. Obchodní označeni CoD používá myslím jen Audi.
Jinak z Tvých příspěvků mám pocit, ze Toyota je automobilka s mimořádně čistým morálním profilem. Píšeš to sam: nepodvadi, spolehlivé atd atd.
No kez by to tak bylo. Ja si myslím, ze u Toyoty v mamagementu sedí stejní lidé jako u VW. Jde jim především o prachy a vlastní blahobyt. Pokud by mohli vyměnit část te "pověstné kvality" za novy bazén a dě...v..ky, tak to okamžitě udělají.
Proč děláme vlastně z tech Japonců takové ty poctivce? Vždyť je to nesmysl. Jde jim jen o to jak vydělat a co říct akcionářům.
Jinak z Tvých příspěvků mám pocit, ze Toyota je automobilka s mimořádně čistým morálním profilem. Píšeš to sam: nepodvadi, spolehlivé atd atd.
No kez by to tak bylo. Ja si myslím, ze u Toyoty v mamagementu sedí stejní lidé jako u VW. Jde jim především o prachy a vlastní blahobyt. Pokud by mohli vyměnit část te "pověstné kvality" za novy bazén a dě...v..ky, tak to okamžitě udělají.
Proč děláme vlastně z tech Japonců takové ty poctivce? Vždyť je to nesmysl. Jde jim jen o to jak vydělat a co říct akcionářům.
ACT / COD - vela mien, ale to iste. Kolega ma teda bez ACT. Octa3 ma taku variantu.
Ja Toyotu neobhajujem. Ma tiez slusne muchy, ale mam najmensi pocit osieeerania a nikdy ma nenechala stat na krajnici, ci skakala do nudzaku. Proste best value/money. Celozivotne zamestnanie u JPN tiez robi svoje. Dnesna prezmrrrdovana EU prebaluje Cinu.
Viem co som riesil s oooo a co s TTT.
Je to na dlhsie Staci zatial tak ?
Ja Toyotu neobhajujem. Ma tiez slusne muchy, ale mam najmensi pocit osieeerania a nikdy ma nenechala stat na krajnici, ci skakala do nudzaku. Proste best value/money. Celozivotne zamestnanie u JPN tiez robi svoje. Dnesna prezmrrrdovana EU prebaluje Cinu.
Viem co som riesil s oooo a co s TTT.
Je to na dlhsie Staci zatial tak ?
Jasně ze stačí. Jak jsem psal. Mas jiný pohled na věc a ja mam asi jiné směřování. U Japonců jsem dělal nějakou dobu (NEC corporation) a pak hodně dlouhou dobu u Korejců (LG electronics).
Ja osobně mam s japonskými vozy jen špatné zkušenosti. Koupil jsem 2005 manželce novou Mazdu3. Po 57km šla do nouzového režimu (vadná Lambda). Pak dvě další závady na motoru, tak jsem ji proste vrátil. Otci jsem kupoval Subaru Forester Turbo ve 2004. Po 80 tisících se rozpadla převodovka (třetí rychlostní stupeň - to ozubené kolo se rozpadlo na kusy a zničilo velkou část cele převodovky.
U koncernu jsem neměl nikdy jediný problém. Proste jiné reálné zkušenosti. Tot vše.
Ja osobně mam s japonskými vozy jen špatné zkušenosti. Koupil jsem 2005 manželce novou Mazdu3. Po 57km šla do nouzového režimu (vadná Lambda). Pak dvě další závady na motoru, tak jsem ji proste vrátil. Otci jsem kupoval Subaru Forester Turbo ve 2004. Po 80 tisících se rozpadla převodovka (třetí rychlostní stupeň - to ozubené kolo se rozpadlo na kusy a zničilo velkou část cele převodovky.
U koncernu jsem neměl nikdy jediný problém. Proste jiné reálné zkušenosti. Tot vše.
Beriem to. Z JPN mam len Toyo. Ine neviem posudit, este kolega MAzda 6 160tkm len s malym zavahanim (brzda).
Ja fakt neviem, aky motor si vybrat z EU, ked nechcem turbo problemy.
Problemy, ktore som mal ja za 200 tkm by boli na celu stranu. A nudzaky pri predbiehani ma teda uplne odvarili ...
Ja fakt neviem, aky motor si vybrat z EU, ked nechcem turbo problemy.
Problemy, ktore som mal ja za 200 tkm by boli na celu stranu. A nudzaky pri predbiehani ma teda uplne odvarili ...
Ja to rovněž nerozporuju. Jinak z EU motorů doporučuji 5.2l V10. To si myslím bude celkem spolehlivá atmosféra ;-)
To dostanem v nejakom kombiku za slusne prachy ??? ;-) Stacil by nejaky 2,5 V6.
Portfolio motorov v triedach u JPN je katastrofa. To je tiez fakt. Bohuzial.
Ktovie kolko by to zobralo pri plnom zatazeni auta a priemerke cez 150 na 400km ... moja predposledna jazda nocnym Reichom.
Portfolio motorov v triedach u JPN je katastrofa. To je tiez fakt. Bohuzial.
Ktovie kolko by to zobralo pri plnom zatazeni auta a priemerke cez 150 na 400km ... moja predposledna jazda nocnym Reichom.
hmmm..., ani nie... :-| Teda aspon ta z S6 / S8. To V8 4.2 nieFSI bola proste maratonec a na FSI som tiez nic extra nepocul. Zatial nepocuvam ani o problemoch s 4.0 TFSI... ;-)
Jo, a samozrejme 2.5 R5 TFSI ! :-! :yes: :yes: :yes: :yes:
- ak sa teda bavime o benzinoch. ;-)
Jo, a samozrejme 2.5 R5 TFSI ! :-! :yes: :yes: :yes: :yes:
- ak sa teda bavime o benzinoch. ;-)
Starsiu S8 som mal sluzobne. Pekne vozenie, ked sa nestaras o servis ani palivo.
A to je tak vsetko, co k tomu dodam.
A to je tak vsetko, co k tomu dodam.
Švindlují.. rafinovaně. Mají na to firemní programy...
;-)
Takže třeba Passat ukazoval cca 10% rychlosti + a k tomu ukazoval, že jsem ujel cca 5% víc, než jsem opravdu ujel.
Takže když jsi se orientoval podle budíků, tak ses prsil, žes ujel 100km rychlostí 130 km/hod... no a ve skutečnosti jsi ujel jen 95km, rychlostí 117 km/hod...
Ve finále ta spotřeba, už tak mizerná na 2.0 TDI, cca 7 litrů byla vlastně cca 7,5 při o dost nižší rychlosti... prostě švindl propracován do důsledků.
;-)
Takže třeba Passat ukazoval cca 10% rychlosti + a k tomu ukazoval, že jsem ujel cca 5% víc, než jsem opravdu ujel.
Takže když jsi se orientoval podle budíků, tak ses prsil, žes ujel 100km rychlostí 130 km/hod... no a ve skutečnosti jsi ujel jen 95km, rychlostí 117 km/hod...
Ve finále ta spotřeba, už tak mizerná na 2.0 TDI, cca 7 litrů byla vlastně cca 7,5 při o dost nižší rychlosti... prostě švindl propracován do důsledků.
+10% při 130 ti neukazuje žádné auto. V testech se poměrně často uvádí reálná rychlost při 130 a hodnoty jsou typicky od nějakých 122 po nějakých 128. Hodnotu pod 120 jsem snad ještě neviděl. Passat tu ve srovnávačce byl a měl při 130 celkem průměrných 126.
To ukazoval "můj" Passat.. sorry - jinou zkušenost nemám. Tohle číslo jsem teď dopočítal, ale ta odchylka je skutečná.
Když jsem dal tempomat na 130, tak tachometr ukazoval zhruba 135, a GPS ukazovala těsně přes 120... 121, max 122.
Proměřování vzdálenosti jsem měřil opakovaně. Začalo mi být divný, že když jedu stejnou cestu Passatem, tak je najednou delší... a tak jsem si dal tu práci a změřil jsem to na dálnici - proti kilometrovému značení D1. Na různých úsecích.. nejkratší úsek byl 10km, ale jednou jsem to měřil i na vzdálenosti 100km.
Když jsem dal tempomat na 130, tak tachometr ukazoval zhruba 135, a GPS ukazovala těsně přes 120... 121, max 122.
Proměřování vzdálenosti jsem měřil opakovaně. Začalo mi být divný, že když jedu stejnou cestu Passatem, tak je najednou delší... a tak jsem si dal tu práci a změřil jsem to na dálnici - proti kilometrovému značení D1. Na různých úsecích.. nejkratší úsek byl 10km, ale jednou jsem to měřil i na vzdálenosti 100km.
Ano, měl jsem dva služební passaty B5.5 a B6 a u obou byla odchylka rychloměru stejná, cca 126-127 při 130 (u zimáků 127, na letních 126) a ujetá vzdálenost se vždy vešla do +/- 1km na trasách 600-700km, tedy to co jsi psal u Octavie.
Ten můj byl B7... a zkušenost mám jen jednu.
Natolik děsivou, že podruhé už prostě nejsem ochoten.
Natolik děsivou, že podruhé už prostě nejsem ochoten.
To je v pořádku, pokud má někdo špatnou zkušenost s výrobkem nějaké značky (neplatí to jen pro auta), tak už danou značku nikdy nezvolí a volí jinde, to je logické. Značka, která má takových naštvaných klientů nejvíc, tak se díky takovému přirozenému výběru stane bezvýznamnou.
King of rain
Tak tenhle motor oproti "klasice" při normální jizdě mimo město ušetří cca max 0,4 litru paliva.Jinak "vypínaní" je v rozmezí od 1400 do 4000/min při využití 25 až 100 Nm točivého momentu.Největší úspora ale nastane ve městě , kde oproti klasice lze ušetřit klidně až 1 litr paliva.Samozřejmě berte v potaz, tahle věc se dostala do auta i kvůli emisím.V každém případě, ten motor si dle mého názoru kritiku nezalouží a hlavně narozdíl od jiných motorů VW je spolehlivý.I ve velkém Superbu tento motor dokáže nahradit 1,8TSI.Spousta lidí ho také kupuje....hlavně s DSG, kde je krouťak u 1,8 TSI ořezán na stejnou hodnotu, jako má 1,4TSI 110 kW.
Nad 3000 ot to jede vždy ve čtyřválcovém režimu. Dva roky zkušeností.
Obecně: úspora paliva je jen virtuální, stejné 1,4 TSI ,sice jen 92 kW, ale výrazně krabicovější tvar a motor bere méně, při stejném režimu jízdy a bez vypínání válců... Udivují mě všichni novináři, jak je kultivovaný chod na dva válce a že změna režimu je nepostřehnutelná. I v Audi je postřehnutelná zřetelně, chochtavý zvuk i při zaplém rádiu nebo hudbě z karty.
Závěr: vypínání válců je omyl. Pokud novináři neslyší, že je motor pak o hodněhlučnější, jsou buď hluší, nebo lžou....nebo?
Obecně: úspora paliva je jen virtuální, stejné 1,4 TSI ,sice jen 92 kW, ale výrazně krabicovější tvar a motor bere méně, při stejném režimu jízdy a bez vypínání válců... Udivují mě všichni novináři, jak je kultivovaný chod na dva válce a že změna režimu je nepostřehnutelná. I v Audi je postřehnutelná zřetelně, chochtavý zvuk i při zaplém rádiu nebo hudbě z karty.
Závěr: vypínání válců je omyl. Pokud novináři neslyší, že je motor pak o hodněhlučnější, jsou buď hluší, nebo lžou....nebo?
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
:-!
A načo by bol v osobnom aute motor z traktora?
Sice jsem benzínovej, ale naftu chápu. Palivo je levnější, spotřeba je nižší, náklady na servis jsou dnes už pomalu srovnatelné... Navíc pokud třeba někdo kupuje pouze ojetiny, tak najít služné auto v beznínu je pomalu nemožné.
_Karel_
"přední náprava by raději jela rovně, geometrie neustále způsobuje jistou, lehkou formu nedotáčivosti a pneumatiky začínají poměrně brzy „ševelit"
Tak tohle jsem moc nepobral.
Jinak dobrý test asi ne moc dobře nakonfigurovaného auta.
Tak tohle jsem moc nepobral.
Jinak dobrý test asi ne moc dobře nakonfigurovaného auta.
Cos na tom nepobral? Prostě blbý auto = i AUDIRS6 to vlastně napsal a z diskuze vycouval ;-)
Teď koukám, že jsem se přehlídl, a místo "geometrie poskytuje JISTOU formu..." jsem četl, že poskytuje JISTOTU, což mi nesedělo ke zbytku věty. Moje chyba.
Sakrbleee, Sakrbleee...
Zase klasicke prekrucanie - A3 s tymto pohonnym ustrojenstvom je pre mna proste NEZAUJIMAVE ! To je cele, takze neprekrucuj a neber ma ako priklad. Mam aj inu zabavu. :-!
Zase klasicke prekrucanie - A3 s tymto pohonnym ustrojenstvom je pre mna proste NEZAUJIMAVE ! To je cele, takze neprekrucuj a neber ma ako priklad. Mam aj inu zabavu. :-!
rohYpnol
Nevyrovnané Audi, nevyrovnaný test.
Vlastně se přiznám, že vůbec nevím, co si z testu odnést. Z jedné strany autor tvrdí, že auto většinu času stráví v režimu dvou válců. Zároveň podle něj v režimu dvou válců je úsporný. Ale pak není spokojený se spotřebou, která je neúměrně vysoká. Tohle je prostě protichůdné tvrzení, kde něco není pravdivé... 8-s 8-s
A závěr tvrdí basu. Poslední odstavec jako by snad ani nepsal autor. Že by povinná koncernová korektura??
Nevím, opravdu test s otazníkem.
Vlastně se přiznám, že vůbec nevím, co si z testu odnést. Z jedné strany autor tvrdí, že auto většinu času stráví v režimu dvou válců. Zároveň podle něj v režimu dvou válců je úsporný. Ale pak není spokojený se spotřebou, která je neúměrně vysoká. Tohle je prostě protichůdné tvrzení, kde něco není pravdivé... 8-s 8-s
A závěr tvrdí basu. Poslední odstavec jako by snad ani nepsal autor. Že by povinná koncernová korektura??
Nevím, opravdu test s otazníkem.
rohYpnol
Chce být vším, a v důsledku není ničím. Designem počínaje, výslednými vlastnostmi konče. A3 stará 10 let vypadá asi tak o 300% atraktivněji, než tahle přemotivovaná hypertrofovaná zrůdička 8-s :-!
Audi :no: :no:
Audi :no: :no:
Typický Rohypnol.
Máš pravdu :yes: :yes: :-)
Jako často napsal fakta a ty si jako obvykle myslíš: To přece neni možný ;-)
Jako často napsal fakta a ty si jako obvykle myslíš: To přece neni možný ;-)
rohYpnol
100% času v 3-válcovém režimu, nebo 50% času na 4 válce a 50% na dva válce?? No, v koncernu, hlavně tom prémiovém, to začíná být docela složitá volba >:-[] Nakonec k tomu dodají 100% času v režimu elektrospotřebiče a bude vymalováno 8-s :-!
webpaja
ACZ je jednoduše nevyvážená. Jedna část redakce testuje vše optikou zabrždění se na jednom koncernu a cokoliv je jinak (a nezřídka líp) je špatně. Vyvažovat by to měl King, který si pravdu otáčí na svou hondostranu. Nicméně podobným způsobem jako první část redakce.
Naštěstí tu mají dost Rohypnolů a podobného obecenstva, kteří ač bez jediné zkušenosti píšou dalekosáhlé ságy o tom, kterém autě (u zmíněného štěkala je lehké odhadnout kam se blafání ponese).
S naprosto čerstvou zkušeností s A3 1,4TSI tedy svědomitě prohlašuji:
- i po FL si zachovala lehkonohost a ochotu zatáčet. Nedotáčivost se může dostavit až při přehnané rychlosti v nájezdu (což by Hondař měl vědět, vše se odehrává u FWD, max SUV AWD)
- motor 1,4 150HP jezdí spolehlivě při běžném užívání s jízdami lehce nad limity za 6-6,5l/100km. Dálniční provoz do 140kph tacho pak bez pardonů za 7. Má naopak plošší křivku výkonu, špičku hledat těžko.
- kdo si koupí S-Line jako uni podvozek na záplatované okresky, spláče nad vejdělkem. Zbytečná tvrdost tlumičů na dírách ruší jízdu, o bouchání jako u některého mainstreamu nemůže být ovšem řeč. Zůstal bych u běžného naladění. V něm ukazuje A3 jednoznačně, za co se připlácí a že nejde jen o marketingovou bublinu.
- Za interiér a jeho zpracování by většina konkurence i o třídu výš vraždila.
- A3 se v některých běžných specifikacích až příliš blíží A4. Nejen na našem trhu a ve finále se jí zřejmě čtyřkruhová squadra snaží prodávat jako A4HB. Což nefunguje...a většinou první jednání žene cenu dolů. Testovaná verze je nakonfigurovaná tak, aby ukázala co je možné, stejný nesmysl jako Octa za mega.
Štěknám a nástěnkářům ZDAR! :yes: :-! ;-)
Naštěstí tu mají dost Rohypnolů a podobného obecenstva, kteří ač bez jediné zkušenosti píšou dalekosáhlé ságy o tom, kterém autě (u zmíněného štěkala je lehké odhadnout kam se blafání ponese).
S naprosto čerstvou zkušeností s A3 1,4TSI tedy svědomitě prohlašuji:
- i po FL si zachovala lehkonohost a ochotu zatáčet. Nedotáčivost se může dostavit až při přehnané rychlosti v nájezdu (což by Hondař měl vědět, vše se odehrává u FWD, max SUV AWD)
- motor 1,4 150HP jezdí spolehlivě při běžném užívání s jízdami lehce nad limity za 6-6,5l/100km. Dálniční provoz do 140kph tacho pak bez pardonů za 7. Má naopak plošší křivku výkonu, špičku hledat těžko.
- kdo si koupí S-Line jako uni podvozek na záplatované okresky, spláče nad vejdělkem. Zbytečná tvrdost tlumičů na dírách ruší jízdu, o bouchání jako u některého mainstreamu nemůže být ovšem řeč. Zůstal bych u běžného naladění. V něm ukazuje A3 jednoznačně, za co se připlácí a že nejde jen o marketingovou bublinu.
- Za interiér a jeho zpracování by většina konkurence i o třídu výš vraždila.
- A3 se v některých běžných specifikacích až příliš blíží A4. Nejen na našem trhu a ve finále se jí zřejmě čtyřkruhová squadra snaží prodávat jako A4HB. Což nefunguje...a většinou první jednání žene cenu dolů. Testovaná verze je nakonfigurovaná tak, aby ukázala co je možné, stejný nesmysl jako Octa za mega.
Štěknám a nástěnkářům ZDAR! :yes: :-! ;-)
Perfektní. Dekuji. :yes:
Z S-line podvozku jsem byl taky trochu na prášky. Bylo to proste zbytečně tvrdé, ale zatacelo to skvěle. Neměl jsem pocit nedotacivosti. Nikdy.
Kdyz porovnám S-line v A3 na 18" a M3 na 19", tak třeba přes koleje mi to přijde podobně tvrdé, ale celkově mam pocit z komfortu daleko vetsi v M3.
Z S-line podvozku jsem byl taky trochu na prášky. Bylo to proste zbytečně tvrdé, ale zatacelo to skvěle. Neměl jsem pocit nedotacivosti. Nikdy.
Kdyz porovnám S-line v A3 na 18" a M3 na 19", tak třeba přes koleje mi to přijde podobně tvrdé, ale celkově mam pocit z komfortu daleko vetsi v M3.
Bajkařum taky zdar :-)
Já já já jenom já = to už je dost starý ne? Kolik ti je že to je doteď tvá oblíbená hymna >:D
Já já já jenom já = to už je dost starý ne? Kolik ti je že to je doteď tvá oblíbená hymna >:D
Ako obvykle, k autu nemáš čo povedať, nemáš s ním žiadne skúsenosti, zrejme si ho po facelifte ani len nevidel, ale obúvaš sa do človeka, ktorý s ním má osobnú skúsenosť. Ako Kylie si bol väčším prínosom do diskusie. ;-)
ANO = do bajkaře páji s chutí. Obzvlášť když si začne = jako většinou i jako dneska :-)
Nevím jak tady ale o A8 plácal takový nesmysly že s ní buď nejel nebo je horší řidič než moje babička = bez p.dele! ;-)
Pamatuju jak se do krve hádal o vyznění testu FoFo vs C4 = dokud druhej den nezjistil že test vyhrálo to druhý auto >:D
Jj závod mezi Kylií když ji připomínáš a pájou by byl asi zajimavej. Prvních pár vteřin >:-[]
Ty s Foktovym textem o A3 nesouhlasíš?
Nevím jak tady ale o A8 plácal takový nesmysly že s ní buď nejel nebo je horší řidič než moje babička = bez p.dele! ;-)
Pamatuju jak se do krve hádal o vyznění testu FoFo vs C4 = dokud druhej den nezjistil že test vyhrálo to druhý auto >:D
Jj závod mezi Kylií když ji připomínáš a pájou by byl asi zajimavej. Prvních pár vteřin >:-[]
Ty s Foktovym textem o A3 nesouhlasíš?
A co řekneš na to, že se s Pájou většinou ztotožní více majitelů, či lidí, kteří ta auta opravdu jela ? Viz reakce nejen tady, ale i v jiných testech, o kterých píše z vlastní zkušenosti. Nechci ti napovídat, ale to už o objektivnosti jeho dojmů lecos vypovídá, nemyslíš? ;) Rozhodně více, než od Topperů, či tebe, který bytostně Audi nesnáší a málokteré auto o kterém diskutuješ si opravdu projel :-) Jak jinak popsat dojmy, než se s autem svézt? Z nenávisti k značcce? Nebo z videa či z psaného textu? Nehledě na tom, že on tu reálnou zkušenost opravdu má ;)
Ano o neobjektiVWnosti jeho závěrů leccos vypovídá :-)
Nemotej do toho metodiku ta je v pořádku. Jen hodnotitel je na pytel >:-[]
Nemotej do toho metodiku ta je v pořádku. Jen hodnotitel je na pytel >:-[]
Já jsem si nevšiml, že by Paja jezdil výhradně koncernovymi vozy.... :-) Třeba jen nemá problém si přiznat realitu, že i koncernu se někdy auto fakt povede a já to vidím stejně a mě rozhodně z naddrzovani koncernu taky vinit nemůžeš :-)
Ale prd ! Koncernu predsa nadrzuje kazdy, kto tu na nich "nenablije" tak ako Holden na Skodovku.
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Ne, jde o to, že řešení koncernu VAG jsou paušálně "ta správná", zatímco když někdo zvolí jiné řešení, je to automaticky horší. Typicky ergonomie a rozmístění ovládacích prvků. Ergonomicky bezchybná Octavia či Golf nebo Superb s navigací u kolen... Naopak Áčku nebo Mazdě se vyčítá, že display nevzhledně trčí uprostřed. Atp. , takových případů člověk najde desítky... Když vzadu neměla Astra či Mégane víceprvek, tak to bylo zlé. Teď i prémiovka A3 vzadu hrká na lešenářské trubce a je to naprosto ok...
Omlouvám se za nevědomost, ale jakou trubku? Já jsem měl zato, že snad kromě základní motorizace mají všechny A3 víceprvek + vepředu pomocný hliníkový rám (který má u VW až Golf GTI/R)... Asi něco změnili.
Dyť sem psal že k největším pájovejm perlám patří spor o test FoFo C4 a A8 = to je jeden koncern německej druhej francouzskej a třetí americkej :-)
Ty jsi perlař >:-[] :yes: Tvrdící, že C4 má lepší podvozek a řízení, viď? K A3 máš asi tolik jako ke všemu předtím.
Zas*rání diskuzí umíš, jen bohapustě tupě a hloupě, tedy tak jak ti dovolí mozková kapacita ;-)
Zas*rání diskuzí umíš, jen bohapustě tupě a hloupě, tedy tak jak ti dovolí mozková kapacita ;-)
C4 má lepší podvozek? Ty už ani nevíš co si popíral co? :yes: >:D >:D >:-[]
Aby jsi dál neplevil diskuzi auta o kterém nemáš jako o spoustě dalších ani ánung:
viz já, k předmětnému srovnávacímu testu:
"Je mi šuma fuk, co píše svět motorů. Focus má pevnější a v souhrnu mnohem komfortnější podvozek, protože dokáže bez jakýchkoliv problémů odfiltrovat nedokonalosti vozovky a ještě být u toho jistější. Pokud jsi auta nejel, chápu, že se tu budeš zakrývat jindy kritizovaným časopisem."
Znovu, nezkoušej a radši šoupej nohama, dnes už tady kredit nemáš, ale až si jednou změníš zase nick, začneš od nuly a pak se ti tohle možná bude hodit. ;-)
viz já, k předmětnému srovnávacímu testu:
"Je mi šuma fuk, co píše svět motorů. Focus má pevnější a v souhrnu mnohem komfortnější podvozek, protože dokáže bez jakýchkoliv problémů odfiltrovat nedokonalosti vozovky a ještě být u toho jistější. Pokud jsi auta nejel, chápu, že se tu budeš zakrývat jindy kritizovaným časopisem."
Znovu, nezkoušej a radši šoupej nohama, dnes už tady kredit nemáš, ale až si jednou změníš zase nick, začneš od nuly a pak se ti tohle možná bude hodit. ;-)
že Tě baví na toho tranďáka reagovat...
Nic proti tvý sračce v hlavě = každej sme holt nějak vyrobenej >:D
Tebe holt berou [odkaz] a nic proti, mě zase [odkaz]
Jestli si jen tupej homofob tak táhni za svejma [odkaz] >:-[]
Tebe holt berou [odkaz] a nic proti, mě zase [odkaz]
Jestli si jen tupej homofob tak táhni za svejma [odkaz] >:-[]
Já tu nechci pořád obhajovat někoho, ale tu diskuzi o Fokusu si pamatuji a taky to, co se tam psalo a místo argumentů tu urážíš >:D A ten odkaz na * nefunguje... škoda :-( >:D
Nojo tu diskuzi o nečekaně povedenym testu kterej pája 2 dny tvrdě kritizoval = než přiznal že ho nečet taky pamatuju. Teda vlastně nepřiznal = jen tak nějak prasklo že si 2 dny myslel že vyhrálo to druhý auto >:-[]
Odkazy fungujou všechny :-!
Odkazy fungujou všechny :-!
Ale i ty jsi se měl najít už v titulku. Ano, neurážej se...nezapoměl jsem na tebe. Jsi stejným štěkalem jako Rohypnol. Vyzbrojen teoretickými žvásty kohokoliv (a kolikrát ještě špatně pochopenými), vrháš se tupě do diskuzí na které nemáš minimálně vědomosti.
Hafikyhaf...a opět si nezklamal :yes: Pěkný ráno štěkno >:D
Hafikyhaf...a opět si nezklamal :yes: Pěkný ráno štěkno >:D
Ale ku..wa 1.212.000 za uslintanou A3 1.4TSi je hodně silný kafe. NA.SR.AT!!!