Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Audi A3 Sportback 1.4 TFSI CoD ultra S tronic – Kdo by šetřil?

255 komentářů

Anonym
Mě asi nikdo neobviní, že nemám rád německou prémii nebo Audi
Ale ku..wa 1.212.000 za uslintanou A3 1.4TSi je hodně silný kafe. NA.SR.AT!!!
Avatar - Emel
Emel
Tak víš co, pokud máš potřebu utratit 80t za normální šedou metalízu... :-)
Avatar - CHerokee
CHerokee
Suhlas, to je hodně přestřelené za menší auto s ještě menším motorem. To by měl být tak základ.
Avatar - fOE
fOE
Ctu test, za ktery to btw. autor, zvlaste tento autor, v komentech pekne slizne >:D , a nechapu kde se vzalo hodnoceni 3,5 hvezdy. Podle textu jsem si pripadal ze ctu o citroenu DS, text za 2, max 2,5 hvezdy...
Bud byl autor prilis kriticky v textu a pri rozdelovani hvezdicek se toto snazil korigovat, nebo naopak text odpovida a radil nam tu hvezdickovy sotek. :-)
Avatar - Emel
Emel
Místní optikou 3,5* už znamená, že něco nebylo v pořádku. Standard pro normální dobré auto je 4*.

Test celkem v pohodě, já tam žádnou zásadní kritiku nevidím... systém vypínání válců funguje v rámci možností dobře - pokud se snažíš tak jezdíš za 5, pokud ne tak za 7+, bez výrazných akustických problémů, bez nějaké prodlevy - to je přece ok. Fajn, taky bych si to klidně odpustil a jezdil za těch 7, ale nějaký smysl to asi má.
Avatar - fOE
fOE
Ta mistni optika je pak solidne pokrivena, ale to uz se tu resilo a nevyresilo snad 100x.
Kazdopadne ctu kritiku na podvozek (stare audi v textu nestoji jako pochvala, odskakovani atd.), na motor (ku*vitko navic a uspora jen s vypetim sil a nervu?), na MMI, na strohost interieru, na prevodovku... Vylozene pochvalen je jen vnitrek (plasty, ovladace, sedadla) a virtual cockpit. Cely test se ale dle me nesl v silne negativnim duchu.
Rozpravu o sile motoru nechavam stranou, ktery podobne objemny a podobne silny foukany benzin v kompaktu nepusobi stejne(?).
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Velké snížení spotřeby v reálu čekám u 1,5 TSI, ale mezi tím nám Mazda ukáže, jak to má vypadat. Škoda, že 2,5T (v CX-9) se nenabízí v Evropě. Podle mě se jedná o nejpovedenější motor mezi čtyřválci...
Avatar - CHerokee
CHerokee
S malým benzínovým turbomotorem se žádný zázrak se spotřebou nekoná. Když s tím člověk jede normálně tak to bude žrát víc než 2x větší diesel.
Joab
Taky mě to překvapilo, a ještě víc teda plusy a mínusy. V textu autor píše, že byl rozpačitej z jízdních vlastností a že mu nesvědčí zatáčky. A plác ho, hned první (největší) plus - ovladatelnost a stabilita v zatáčkách. To su z toho blbé:)
Avatar - fOE
fOE
"Navíc do kabiny proniká valivý hluk od sportovních pneumatik, trošku překvapivě značky Kumho. "

Plusy: Potlačení aerodynamického a valivého hluku

Nevim no, vazne mi to prijde jakoby hvezdicky s plusy/minusy a text nepsal jeden a ten samej clovek. A ti dva si to po sobe vzajemne neprecetli. :-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslim že to napsal jeden Fokt = nejdřív napsal jak to je a pak se vyděsil co to napsal a trochu to zmírnil bodovánim

Podle textu je to fakt tak na 2-2,5 * :-!
Avatar - Michal Fokt
Michal Fokt
Je to bohužel opravdu tak, plusy a mínusy zůstaly v textu videt od předešlého testu A3, za což se omlouvám, už jsem požádal grafika o přehození, bude napraveno co nevidět.
King of rain
Nejhorší je, že jste nepochopil, jak ten motor funguje a kdy spoří a kdy ne.To
o není dobrá vizitka.
webpaja
Promiň, ale spalovací běžný čtyřhrnek nemá být o pochopení, má se jezdit. A tenhle motor to zvládá, King se jen potřeboval vymezit. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako vždy OOOObjektivní pája >:-[]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Asi autorovi nefungovala pocas pisania textu klima. :*) :-! >:-[]
Alebo mozno aj ano, ale ... A vobec, pri tomto autorovi je vlastne jedno co o nejaponskom aute napisal. Vlastne by som sa cudoval, keby to napisal inac... 8-s
PS: obycajna A3 mna nejako netrapi, takze to tu ani nejako neidem riesit. Majte sa ! ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne ne ne = viz já 12:29 >:D
webpaja
Vizja >:-[] >:-[] >:-[] Po tomhle se mi stýskalo. A3 jsi stejně jako spousta rozumbradů (a mám obavu, že mezi vámi jeden Honda guru) nejel.
Ale nakydáno tu je slušně. >:D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Na tvý kydy o A8 nemá nikdo a nic ;-)

Tak pobav a napiš něco k A3 >:-[]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Opět jsem se pobavil hned v prvním odstavci... Prémiové značky že se hrnou do novinek? Fakt? Vypínání válců zkopírované z amerických pick-upů, tříválce jako ústupek eurokratům taky nejsou vynálezem BMW... Hodně blbá propaganda nesmyslů.
Avatar - Michal Fokt
Michal Fokt
Myslím, že to zbytečně hrotíte. Tříválec dnes zatím stále ještě nepatří k samozřejmým základním motorizacím a vypínání válců u čtyřválce je stále ojedinělá záležitost. V kontextu toho, o jakých značkách jde řeč, to rozhodně nelze považovat za pochvalu...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Vskutku nepatří? Ale notak, to zkoušejte na lidi, kteří auta nesledují...
webpaja
Zbytečná ironie je to, že zrovna ty tu píšeš podoné kopance. Aktuálně má prémie R6, pětihrnek, RWD a k základnímu FWD i AWD.
Honda má...problémy v Evropě prodat auta a nástěnkář dostal za úkol záškodničit?

Sorry, ale ten test je hloupost Michale. Tak jak jsi ho napsal je kravina. Motoru by se jinak oproti ne COD verzi zvedla spotřeba o litr a o hodnocení jízdních vlastností ani nemluvě.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty fakt ztrácíš kOOOOntakt s realitou >:D
Avatar - Dinar
Dinar
jestli ježdění za pět na sto je s motorem srovnatelného výkonu u konkurence běžné, a to i v případě "zenového" režimu jízdy. Jinými slovy, nevidím důvod systém cod hanět, pokud tato a3 za pět litrů jezdit umí.

Nelíbí se mi s-line doplňky, styling nárazníků, příliš výrazné tvarování prahů, působí to přehnaně, naopak kola zapadle, bez s-line paketu vypadá dle mého a3ka lépe.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Prostor pro zlepšení spotřeby bude ještě velký. Jestli 1,4 TFSI CoD jezdí za 7,4l, tak 2,0 TDI tím samým stylem pojede max. za 5,7l... Ne že bych byl fanda nafty, ale rozdíl tu je, a nemalý, takže koupě TDIčka má někdy smysl.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Je otázkou, jestli s tím TFSI chtěli jezdit tím defenzivním stylem, který by vedl k nižší spotřebě. Sám autor testu píše, že moc ne... Tedy tvé porovnání moc smyslu nedává.
Avatar - Dinar
Dinar
Dýzl bych do toho netahal, ptám se, v kontextu kritiky autora testu, jestli jsou konkurenční stopadesátikoňové motory (1,4 tsi je benzin, proto se ptám na benziny) ve stejně velkém autě úspornější, resp. je možné s nimi jezdit za pět litrů. Ano/ne?
stealth01
Myslím ze ne.

Ja jsem toto auto mel tri roky a 35 tisic kilometru. Za pet se dalo jezdit s max soustředěním. Obvyklý mix dálnic silnic a města 6.5
Avatar - fOE
fOE
S focusem s 1.5 ecoboostem jsem jel klidnou jizdou za 6L, ale neslo o snahu, spis o donuceni okolnostma, takze otazka na kolik by to kleslo pri opravdove snaze dostat se co nejniz. Sviznejsi tempo neumim srovnat, to byla Autobahn a 10L+ furt. Vysledek byl u kratkeho focusu kolem 7,5L i bez CoD.
A kdyz pro pomoc sahnu k testum ACZ, tak 110kw 1.4tsi s DSG bez vypinani valcu tu zajela redakcni test v kombinaci za 7,8L i v Touranu.
MariAchi
Kolega je s predchozi 116i - tedy se ctyrvalcem 100 kW - dlouhodobe mezi 6 a 6,5, je to zadokolka s osmikvaltem ZF.
Avatar - Tycoon
Tycoon
Souhlas, ten S-line paket se mi taky nelíbí, k tomu jako pěst na oko na střeše ližiny, a předražená šedá za 70 tisíc celé auto znevýrazňuje. Úplně mimo je ten pseudosportovní volant se rovnou spodní částí. Holt novinářská specifikace auta, do které dovozce nakonfiguroval všechny možné příplatky. Stačí se konfigurátorem proplétat obezřetně a auto bude hezčí i funkčnější a taky asi o 400 tisíc levnější.
Gvick2
by autor očekával? O půl litru nižší spotřeba proti konkurenci je podle mě dobrý výsledek.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - CommonUser
CommonUser
[odkaz]
Avatar - Emel
Emel
To ale není dynamicky srovnatelné auto.
Avatar - CommonUser
CommonUser
OK ... a cenovo taky ne a spolahlivost - taky ne.
Ber to ako informacny doplnok do nejakeho sirsieho pseudo prehladu od Gvicka
TTT si fajci sama sebe. Mohli tam dat 1,8 a z 0-100 by to slo pod 9s.
Kde su tie casy, ked Corolla 1,8 TS trhala mainstream na povel.
Avatar - Emel
Emel
Mohli tam dát kde co, ale dali tam atmo 1.6. Pokud fakt žere A3 s 1.4TSI jen o 0,3l víc než Auris s atmo 1.6, tak to beru jako úspěch turba... ale to asi není pointa, kterou jsi chtěl docílit :-)
Avatar - CommonUser
CommonUser
Tak to joooo ... si ma odhalil ;-)

BTW Ja tam vidim hlavne vacsi rozptyl. A smerom hore to budu desiatky percent. Ale ma to svoje caro, to sa neda tomu TSI upriet, teda kym funguje.
Avatar - Emel
Emel
Ten větší rozptyl je daný právě tím, že třeba v německém dálničním režimu dokážeš to turbo mnohem víc "ždímat"... a pak to samozřejmě bude i víc žrát.
Avatar - CommonUser
CommonUser
Tak nejak, len nam to male turbo dost padne s efektivitou aj pri vyssej ustalenej zatazi.
Avatar - Emel
Emel
Za prvé, v dnešní době v kompaktu už bych 1.4 v kompaktu neříkal úplně malé turbo, je to spíš normální turbo. Zejména pokud k tomu stavíš atmo 1.6.

Za druhé, zázraky se prostě nedějí. Benzínový motor při vyšší zátěži prostě žere, atmo stejně jako turbo, jen je atmo složitější v té vyšší zátěži udržet... u turba to díky plošší křivce momentu vypadá, že ho až tolik nehoníš, ale vlastně jo. Faktem je, že třeba starší atmo BMW třílitry dokázaly jezdit rychle po dálnici za míň, než dnešní ekvivalentní turba... no, BMW prostě umí... umělo... ne, umí :-) .
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, v principu ano... ale jsou i atmosferické motory, které jsou extrémně dlouhozdvihové... a mají na 1.500 otáček už přes 80% maxima, a na 2.500 už přes 90%... ale pokračují až k asi 6.000 otáček... a s těma je pak opravdu radost jezdit.
:-)
Avatar - Emel
Emel
Určitě myslíš nějaký konkrétní motor... jaký? A za kolik jezdí?

Já si nedělám iluze ani o atmo ani o turbo, jsou dobré a špatné atmosféry stejně jako dobrá a špatná turba. Klidně bych atmo koupil... pokud by ji výrobci nabízeli v autech co se mi líbí a za ceny adekvátní k podobně dynamickým turbům. Nejblíž k tomu má Mazda 6 2.0G Wagon.
Avatar - CommonUser
CommonUser
Emele nemas pravdu.

[odkaz]
Avatar - Emel
Emel
Píše se tam něco jiného než tvrdím?

1.4TSI je výrazně dynamičtější než 1.6GDI, umí při lehké noze jezdit za stejně, při těžké noze si pápne víc, ale je taky o hodně rychlejší...
Avatar - CommonUser
CommonUser
Zeby citanie bol problem:

"Např. po stejné trase (je to 130 km, takže žádné „vyjeli jsme za město a viděli číslo”) jako i30 při průměru 12,1 litru a rychlosti 148 km/h jel Golf za podobných podmínek za 15,2 při průměru 124 km/h. Bylo nutné se krotit, aby spotřeba nebyla extrémní, stejně byla vyšší a rychlost nižší. V efektivitě produkování vysokého výkonu je prostě atmosférický motor nepřekonatelný, zdaleka."

[odkaz]
Avatar - Emel
Emel
Myslíš jako problém odlišit v psaném textu Yaris od Pola ;-) ?

Hele já nevím, přiznávám, že GDI najeté nemám. Co jsem ale tak slyšel okolo je, že ten motor zdaleka na těch 99kW nejede a většina lidí co s ním má zkušenost by ho tipla spíš někam k 80kW. Silnější koncernovou 1.4TSI znám třeba z Leonu a je to letadlo, bez problémů stíhá ty lepší dvoulitry (jako třeba 2.0G 121kW). Pokud v testu píšou, že ten motor nenabídne v dynamice nic navíc, tak jim to nevěřím.
Avatar - CommonUser
CommonUser
Tak krivku toho GDI nemam, ani som nejazdil (len starsi CVVT). Vetsina ludi mozno caka TDI spravanie a to tam nedostanu - typicky problem vnimania krivky zrychlenia.
Avatar - Emel
Emel
Aby atmosféra kompenzovala větší krouťák (jinými slovy, dostupnost výkonu v nižších otáčkách), potřebuje mít vyšší výkon nahoře. Typicky k tomu potřebuje tak +50% objemu. 1.4TSI 110kW 250Nm se vyrovná 2.0G 121kW 211Nm... s tím, že abys stíhal, musíš tu atmosféru točit nad 4000.

1.6GDI 99kW 164Nm nevím, podle mě je to spíš konkurence pro 1.0TSI 81kW 200Nm.
Avatar - CommonUser
CommonUser
Emele, nepocitajme zasa integraly tych kriviek. Uz sme to tu raz riesili, tak hadam stacilo ... ;-)
Avatar - Emel
Emel
To si po pravdě úplně nevzpomínám... integrály to fakticky jsou a záleží na zadání, jestli řešíš maximální možnou dynamiku při řazení na redline a tedy integrál pro nějaké 4000-6000, nebo jestli tě spíš zajímá běžná jízda a budeš řešit jiné spektrum otáček.
Avatar - CommonUser
CommonUser
Emele ma nepal, to mas taku slabu pamat ? :-(
Pocitali sme to s Mino21 (ma Hondu Accord 2.0 VTEC). Riesili sme cele spektrum. Proste co nam to vlastne predavaju ...
Problemom zostali z krivky neviditelne dynamicke zmeny v roznych otackach aj ked mas rovnaky moment.
Fakt nic ?
Avatar - Emel
Emel
Diskuse s Minem si pamatuju, s ním se obvykle celkem shodneme. Ale na "neviditelné dynamické změny" si nevzpomínám, co si pod tím představuješ?
Avatar - CommonUser
CommonUser
"Z krivky neviditelnych" - nieco ako prechodove javy v elektrike.
Avatar - Emel
Emel
Pořád nechápu. Křivka výkonu nebo křivka momentu (kterákoli z nich, protože jsou na sobě lineárně závislé) popisuje 95% toho, jak se bude motor chovat, když po něm v těch kterých otáčkách budeš chtít maximum (laicky řečeno, zašlápneš plyn do podlahy).

Co nepopisuje je laicky řečeno reakce na plyn, prostě to, co se třeba stane pokud jedeš na pětku 1600 otáček z kopce bez plynu a v tu chvíli na to šlápneš, musí se roztočit turbo atd... tohle myslíš?
Avatar - CommonUser
CommonUser
"Křivka výkonu nebo křivka momentu popisuje 95% toho, jak se bude motor chovat, "

Nemas celkom pravdu. Popisuje len maximalny moment/vykon v maximalne stabilnom stave systemu v danych otackach.
Ani jednoduchy vztah R=U/I nepopisuje prechodovy jav.
Avatar - iudex
iudex
Jandov test veľmi chabý a málo hodnoverný argument (a jeho opovrhovanie Golfom je roky známe, oproti nemu je Michal Fokt etalónom objektivity).
Reálni užívatelia hovoria, že Tebou spomínaný motor 1,4TSI 140k (teda ešte staršia verzia) má priemer 6,79 l na sto: [odkaz] , kdežto (podľa Jandu úspornejší) Hyundai i30 1,6GDI má 7,20 l: [odkaz] . Teda objektívne výkonnejší i subjektívne oveľa živší turbobenzín žerie o dosť menej, ako ten podľa Jandu efektívnejší atmobenzín.
Avatar - CommonUser
CommonUser
iudex co zasa citas ?
Spritmonitor je bezne uzivanie auta, nie priemerka 150 km/h ! Nedocvakava ?
Bezne jazdenie Janda praveze ohodnotil ako podobne ...
Si myslis, ze ked stupis na pedal, tak turbo motor len natrepe viac vzduchu do valca a preto viac zatiahne ??? >:D >:D >:D
Avatar - iudex
iudex
Sorry, ale tie Jandove "testy" nemá zmysel ani rozoberať. V reálnej premávke je skrátka turbobenzín úspornejší než atmosféra a to len Janda objavil Ameriku, keď našiel jeden špecifický režim, kde je tomu naopak. Ale je mi šumafuk, akú má auto spotrebu pri priemernej rýchlosti 150 km/h, neviem si reálne predstaviť, kde sa dá jazdiť tak, že máš priemernú rýchlosť 150 km/h, snáď len na tej bájnej nemeckej diaľnici v noci. To akoby som povedal, že downsizing stojí za p.d, lebo cez víkend, keď som bol jazdiť na okruhu, mi auto žralo 25 litrov na sto. Skrátka je to veľmi špecifický režim, ktorý tvorí mizivé percento celkového nájazdu, presne ako tie jazdy, kde dosiahneš priemernú rýchlosť 150 km/h.
Avatar - CommonUser
CommonUser
Ono sa to prejavi aj v beznej premavke.
Ked nebudes vyuzivat potencial turba, tak sa prejavi mensi obsah motora. Tot jednoducha fyzika !
Zacni jazdit predpisovo ale s max zrychlenim na slusne zapchatej ceste. Este nieco naloz do kufra ... a potom porovnaj.
A zisti nam, co je "novy" pojem LSPI.
[odkaz]
_MT_
Přeplňování z principu však není na vině. Problém je, že reálné řešení má nějaká omezení. Jako teplotní limit turbíny. To, že máš překážku v sání a výfuku nebo menší kompresní (respektive expanzní) poměr, se projeví i při nižší zátěži. Nechce se mi teď koukat na nějaká měření, ale umím si představit, že se účinnost atmosférického motoru se zátěží tak zvedne, že přeplňovaný předběhne. Protože významným zdrojem ztrát je škrcení motoru.

A nechápu souvislost s LSPI. To je něco, co ti dokáže zničit motor. Ale jak to souvisí se spotřebou? Kromě faktu, že k tomu vede kombinace nízkých otáček a relativně vysoké zátěže, tedy něco, co je příznivé pro spotřebu.
Avatar - CommonUser
CommonUser
Ano, narazal som presne na to. LSPI a spotreba resp. radca spravneho kvaltu.
stealth01
Od kdy jsou Toyoty nespolehlivé?
Avatar - CommonUser
CommonUser
To sme sa nepochopili :-O
stealth01
Ale pochopili ;-)
Jen me trochu zaráží takové hlášky: Toyoty jsou spolehlivostí daleko pred Evropou. Proč by jako měly byt spolehlivější? Myslím ze Audi si poslední dobou vede v mnoha testech spolehlivosti velmi dobře.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Proč zaráží? Nemysli a dohledej si = Audi vede, ale často z tý blbý strany :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
To, že nejmenovaná pojišťovna odmítá pojistit Audi, nevidím jako známku spolehlivosti.
Vynikající výsledky např. v testech na 100tkm nejsou ukázkou spolehlivosti, ale kvality.
Toyoty, resp. japonci jsou ve spolehlivosti dlouhodobě leadery.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] = ale to všechno znáš

Souhrnně se tomu řiká známky nespolehlivosti
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nechápu, proč mi to píšeš, když jsem napsal, že Audi nepovažuji za příliš spolehlivou značku, ve srovnání s Toyotou?
Avatar - CommonUser
CommonUser
Tak to jo ...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

TPI pre 1,8/2,0 TSI asi netreba z autobildu prefocovat ...

Mam/mal som z oboch taborov a jazdil do 200 tkm, mozes hadat ako to dopadlo.
Ty mas mozno ine skusenosti, tak hod sem nieco. Toyota ma kopec much, ale spolahlivost atmo benzinov je niekde inde.
Avatar - Emel
Emel
Tak třeba
[odkaz]
stealth01
Tak já hodnotím na základě své zkušenosti a zpětné vazby, která se mi dostává od mých známých nebo rodiny. Audi bez jediného problému + další majitel už najel dalších 15 tisíc a žádný problém.
Q5/Q7/A6 Allroad C7, A4 vše přes sto tisíc kilometrů v průměru (A4 dokonce 280.000 km).
Kromě standardních věcí = běžné opotřebení provozem NIC. Prostě žádná závada.

Mimo Audi má vlastní zkušenost v koncernem:

3x Octavia s dieslem NIC (kromě válečku na pedálu spojky u 1.6 TDI), 1x Passat
4Motion (hadička k ostřikovačům)

1x Octavia RS 117 tisíc - zvlněné kotouče
1x Golf GTI 69 tisíc - absolutně NIC...

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

[odkaz]
(porovnání s Aurisem, který je na 58. místě mi nepřijde taky jako známka super spolehlivosti...
Avatar - CommonUser
CommonUser
Emel:
Dost specificky pohlad:
"The survey took views from more than 13,000 owners of vehicles that are 12-36 months old."
Takze v podstate vsetko v zaruke a s malom km.

"The most commonly reported problem related to Bluetooth pairing with a mobile phone, while fewer exterior and engine problems were reported this year."
Tazky prieser ten modry zub ...

stealth:
Hore mas link, kde je uvedene:
"Best compact car - Toyota Auris"

"Dacia and Audi, which recorded 174 problems and 170 problems per 100 cars respectively."

A take Q3 na 100tkm uplne v ...

TUV linky davas naco ?
Akoze na TUVku sa dostane rozfrckany motor ????????

V tych tabulkach nevidno motorovu paletu. Za japonsky diesel by som sa nepostavil (teda za ziadny).
Benzin nema problem.
Ja beham skoro vylucne DE dialnice a mam opacnu skusenost.
Okrem toho, TTT servis je jednoduchsi a teda aj lacnejsi.
Prve roky je skoro vsetko kryte MOBILItou (cez skryty ADAC).
U mna v okoli 3x TSI a vsetky problemy 2x KO - vymena motora.
TDI klasika - zranie oleja, EGR, DPF ...

Takze ano, ked do toho rvem prachy, tak kazde auto je spolahlive a zvysok je bezna feature, .... :no:
stealth01
Mas jiný pohled a jinou zkušenost. Ja bych vzdy sáhl po Audi. Jednak je to ma srdcovka uz od mala (anglicaky, první katalogy) a jednak mam proste z tech aut dobrý pocit (taková ta poctivá práce a bytelnost). Všechno to je jen subjektivní a ničím nepodložené.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Právě že podložené = objektivní
Gvick2
To je hodně mizerná spotřeba na hybrid s tak zoufalou dynamikou.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - CommonUser
CommonUser
Kde vidis hybrid experte ?
Gvick2
Hned ve druhém řádku seznamu, který jsi postnul.
Avatar - CommonUser
CommonUser
Vynimka potvrdzuje pravidlo.
Jedna vlastovka jaro nedela
....
jak je to dal ?
:-)
Avatar - Emel
Emel
Takhle, plugin hybrid je něco úplně jiného, ten jezdí na elektriku :-)
Gvick2
No on hybrid jezdí také na elektriku. Rozdíl je v dobíjení.
Na to co sem kolega dal dynamicky stačí s prstem v nose 1.0 tsi s daleko nižší spotřebou.

[odkaz]
Avatar - CommonUser
CommonUser
Ak vezmem ten Falschwagen, ze v realnom merani (tak ako Octa3) ide pomalsie a zere viac ako ukazuje BC (v zatazi este viac), tak nechcem vidiet co si vytiahnie to 1.0 TSI z toho nosa - zeby vytahany remienok ci len napinak ?
Gvick2
Možná tě to bude šokovat, ale údaje na spritmonitoru jsou podle tankování ne podle BC.
Ale i kdyby byly podle BC tak jsem si nevšiml, že by koncernové BC švidlovaly víc než konkurence.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - CommonUser
CommonUser
Toyota s benzinovymi atmo nesvidluje. BC presny na 0,1. Co robi Falschwagen uz viem tiez. Ale budem rad, ked uz tento TSI sa konecne podari. Uz by bolo na case. Kolega to kupil bez CoD (Schade), tak budem mat zasa info z prvej ruky. 3 TSI zatial neprezili svoj osud.
Gvick2
Toyota s benzínovými atmo motory švindluje BC ještě daleko víc než VW:
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ještě daleko víc než VW? A to je možný? :-)
Avatar - CommonUser
CommonUser
Kde svindluje BC u Yarisu ?
Gvick2
Tam kde ukazuje 130km/h při reálné rychlosti jenom 123 km/h. Takže nadhodnocuje dráhu nebo podhodnocuje čas nebo obojí.
Avatar - Emel
Emel
Kupodivu měření ujeté vzdálenost a rychloměr nemají vždycky stejnou odchylku. U Octavie je taková ta standardní odchylka (tj. 130 tacho je třeba 127 apod.), ale při měření vzdálenosti proti GPS tam fakticky žádná odchylka není.

A třeba u P407 to bylo taky zajímavé, tam dokonce neseděl úplně tacho proti tempomatu - 50 na tempomatu bylo fakt +-50, ale na tacho bylo 53 třeba.
Gvick2
Ano máš pravdu, to si dovedu vysvětli tak, že podhodnocuje čas a dráhu měří správně nebo měří obojí správně ale ubírá nějaká procenta kvůli definici, že zobrazovaná rychlost nesmí být nikdy menší než skutečná. Ovšem měření dráhy je podle mě "přesné" jenom pro jeden konkrétní rozměr pneu a při jejich správném huštění, protože dráhu počítají BC z obvodu kola a snímače otáček na kolech, jakmile výrobce dovoluje více rozměrů ráfků/kol, tak v měření dráhy nastávají odchylky, protože obvod kola se s rozměry trochu mění.
Avatar - Emel
Emel
Rozhodně, absolutní přesnost nemá ani to měření podle GPS. Jen říkám, že
a) odchylka tacho není lineární, tj. není to pořád 5%
b) když jsem parkrát zkoušel měřit na delším úseku ujetou vzdálenost na BC proti google maps, tak tam na 100km nelítalo víc než 1km
Avatar - CommonUser
CommonUser
Gvick: Inak si kompletny ? Bavime sa tu o spotrebe a ty vytiahnes tacho.
BC - je Board Computer nie tacho ani Kombi Instrument !

Tu mas z dielne VAGu tu tvoju radost:
[odkaz]
Gvick2
Ano bavíme se o spotřebě, ta na spritmonitoru vůbec nijak nesouvisí s BC, protože je měřená dotankováním u pumpy, takže tvůj včerejší příspěvek v 18:38 byl totální kravina.
Ale když jsi do diskuze nesmyslně zatáhl BC, tak tachometr je už řadu let součástí BC. BC dnes měří vzdálenost, čas, průtok paliva plus další veličiny a ty zobrazuje na přístrojovém štítu, analogově, digitálně nebo obojí. Podle toho jak přesně měří BC vzdálenost a rychlost lze usuzovat i na přesnost měření spotřeby.
Nevím co má tvůj odkaz dokladovat, že oba vozy měří rychlost plus mínus stejně a jejich odchylka je podobná?
Avatar - CommonUser
CommonUser
Mas tvrde reci - mozes potvrdit kazdeho jedneho cloveka zo spritmonitoru, ze pise realne dotankovanie a ze tankuje z toho isteho stojanu a nedotlaca po vypnuti pistole a ...

" Podle toho jak přesně měří BC vzdálenost a rychlost lze usuzovat i na přesnost měření spotřeby."
Tak to je najvacsia hovaaadina, co si zatial pustil. Mas nejake podlozene statisticke meranie s velkou skupinou ?
BC je viewer na CAN hodnoty - nic viac. Wake up !

Moj link dokazuje, ze Rapid (VAG) mal este vacsiu odchylku merania (130km/h) ako Yaris od teba. Teda defacto dokaz sporom - ak vies o co ide.
Avatar - Emel
Emel
To fakt dokazuje? Rapid má při tachometrových 130 reálně 125,5km/h, to je vcelku průměrný výsledek. Yaris má 123km/h, to je jeden z těch slabších. Polo má 126, to je taky ten průměr.
Avatar - CommonUser
CommonUser
OK, pozrel som na Polo hodnotu. :*)
Avatar - Emel
Emel
Nojo, Volkswagen... tam holt takovou odchylku neuvidíš ;-) . Ale takhle, ty 2km/h jsou možná milimetr na tachometru... jestli teda Yaris nemá digitál.
Gvick2
1. Každého jednoho člověka ze spritmonitoru potvrdit samozřejmě nemohu, ovšem je jich tam hromada a statisticky se chovají stejně bez ohledu na značku. Je tam hodně lidí co mají GPS systém s automaticky zaznamenávanou vzdáleností a vkládají do systému tankování, tyto údaje pak ze systému odevzdávají někde v účtárně svého zaměstnavatele a podle obou údajů se jim proplácí náklady na auto (pochybuji, že by se někdo dobrovolně šidil vykazováním nižší spotřeby než reálně platil u stojanu) a zároveň dávají kopii na spritmonitor.
2. O BC si něco nastuduj, CAN viewer to byl tak možná před 10 roky. To co je na dnešním "tachometru" lhostejno zda digitálním či analogovém jsou údaje z BC.
3. Tvůj link dokazuje, že nerozumíš vůbec ničemu, viz. Emel.
Avatar - CommonUser
CommonUser
1. Ty nemozes potvrdit ani 1%. Len dedukujes.
2. BC je v podstate CAN viewer, nejake to pocitanie z ECU a persistovanie svojich dat z neho ziadny power controller nerobi. Nastuduj si nejaku K-Matrix.
3. Esteze si tu ty, expert so skusenostami. Tento server by inak padol na hubu.
Gvick2
U současných aut BC integruje a řídí všechny palubní systémy, zobrazování rychlosti je jedna z jeho mnoha funkcí. Házíš pojmy a netušíš co se pod nimi skrývá.
Avatar - CommonUser
CommonUser
Pekna blbost. Mozno tvoje anglicaky tak funguju. Nejake prepinanie modov cez CAN je fakt riadenie palubnych systemov ! Kup si CANoe a pohraj sa. HU toho teda ma podstatne viac.
CIze podla tvojich uzasnych reci, BC riadi pocet vstrekov do valca ... >:-[]
Gvick2
Kde jsem psal, že BC řídí počet vstřiků? Od toho je snad ECU. Psal jsem, že řídí veškeré palubní systémy. Nauč se číst.
Avatar - CommonUser
CommonUser
" Podle toho jak přesně měří BC vzdálenost a rychlost lze usuzovat i na přesnost měření spotřeby."
BC nemeria spotrebu. Nema ziadny priamy senzor ani ine priame moznosti ako to vykonat.
Gvick2
Typická diskuze s tebou, vždy uhneš někam jinam, takže zopakuji otázku, kde jsem psal, že BC řídí počet vstřiků?
BC dostává informace z čidel a spotřebu vypočítává. A aby mohl zobrazit průměrnou spotřebu na palubní obrazovce tak musí umět integrovat údaje průtokového čidla paliva a vypočítávat mimo jiné ujetou vzdálenost. A pokud tuto ujetou vzdálenost neumí vypočítávat přesně, tak neudává přesně ani spotřebu l/100km.
Avatar - CommonUser
CommonUser
BC dostava informace z cidel? Leda tak ve snu.
Mohol by si popisat ako je pripojene cidlo na CAN pre BC ?
Gvick2
No jestli máš pocit, že BC zobrazovanou rychlost, ujetou vzdálenost nebo spotřebu vypočítává z vyděšeného výrazu řidiče a nepoužívá k tomu údaje z čidel auta tak ti to vyvracet nebudu.
Avatar - CommonUser
CommonUser
Aha, prdlajz vieme, tak to otocime na vtip. 8-s
_MT_
Vždyť spritmonitor slouží ke sledování nákladů. To si jako myslíš, že si lidé ta tankování vymýšlí? Samozřejmě, že normálně nikdo nebude jezdit k jednomu stojanu a nebude laborovat s tím, aby pokaždé natankoval stejně. Ani to není nutné. Tahle chyba se zmenšuje s nájezdem a je velmi brzy prakticky zanedbatelná. Podstatná je přesnost průtokoměrů stojanů. A samozřejmě také ujeté vzdálenosti.
Avatar - CommonUser
CommonUser
A co s tym, ze odpisu nejake cislo ?
Ja mam rozdiel v spotrebe az do 2 litrov, ked jazdim v DE alebo na SK. Celkovy rozptyl mam vsak 5 litrov. Meriam zasadne min. 500 km. So what the f...
Tak aku spotrebu ma moje auto, ked jazdim podla spritmonitoru vzdy vsetky typy ciest ???
Hovorim o statistickych chybach a nepresnych meraniach, ked uz tu niekto opisuje super stav, ze to zerie o 0,3 menej.
_MT_
Z tohohle:

"Mas tvrde reci - mozes potvrdit kazdeho jedneho cloveka zo spritmonitoru, ze pise realne dotankovanie a ze tankuje z toho isteho stojanu a nedotlaca po vypnuti pistole a ..."

vůbec nebylo zřejmé, že ti jde o vliv paliva nebo stylu jízdy na spotřebu. Já v tom vidím starost o to, kolik jsi natankoval. A vliv téhle chyby postupem času (při počítání celkového průměru) mizí. A také, jestli si lidé nevymýšlí čísla, která dávají do nástroje, který by jim měl pomoci hlídat náklady.

Ano, vzorky na spritmonitoru bývají příliš malé. Že jsou z velké části z Německa, mi nevadí, beru je prostě jako konzervativnější. Pro mne je to bez pochyb lepší zdroj než testy novinářů.
stealth01
Jen opravím. U "hnuswagenu" a "schade" se to jmenuje ACT. Obchodní označeni CoD používá myslím jen Audi.

Jinak z Tvých příspěvků mám pocit, ze Toyota je automobilka s mimořádně čistým morálním profilem. Píšeš to sam: nepodvadi, spolehlivé atd atd.
No kez by to tak bylo. Ja si myslím, ze u Toyoty v mamagementu sedí stejní lidé jako u VW. Jde jim především o prachy a vlastní blahobyt. Pokud by mohli vyměnit část te "pověstné kvality" za novy bazén a dě...v..ky, tak to okamžitě udělají.
Proč děláme vlastně z tech Japonců takové ty poctivce? Vždyť je to nesmysl. Jde jim jen o to jak vydělat a co říct akcionářům.
Avatar - CommonUser
CommonUser
ACT / COD - vela mien, ale to iste. Kolega ma teda bez ACT. Octa3 ma taku variantu.

Ja Toyotu neobhajujem. Ma tiez slusne muchy, ale mam najmensi pocit osieeerania a nikdy ma nenechala stat na krajnici, ci skakala do nudzaku. Proste best value/money. Celozivotne zamestnanie u JPN tiez robi svoje. Dnesna prezmrrrdovana EU prebaluje Cinu.
Viem co som riesil s oooo a co s TTT.
Je to na dlhsie Staci zatial tak ?
stealth01
Jasně ze stačí. Jak jsem psal. Mas jiný pohled na věc a ja mam asi jiné směřování. U Japonců jsem dělal nějakou dobu (NEC corporation) a pak hodně dlouhou dobu u Korejců (LG electronics).
Ja osobně mam s japonskými vozy jen špatné zkušenosti. Koupil jsem 2005 manželce novou Mazdu3. Po 57km šla do nouzového režimu (vadná Lambda). Pak dvě další závady na motoru, tak jsem ji proste vrátil. Otci jsem kupoval Subaru Forester Turbo ve 2004. Po 80 tisících se rozpadla převodovka (třetí rychlostní stupeň - to ozubené kolo se rozpadlo na kusy a zničilo velkou část cele převodovky.
U koncernu jsem neměl nikdy jediný problém. Proste jiné reálné zkušenosti. Tot vše.
Avatar - CommonUser
CommonUser
Beriem to. Z JPN mam len Toyo. Ine neviem posudit, este kolega MAzda 6 160tkm len s malym zavahanim (brzda).
Ja fakt neviem, aky motor si vybrat z EU, ked nechcem turbo problemy.
Problemy, ktore som mal ja za 200 tkm by boli na celu stranu. A nudzaky pri predbiehani ma teda uplne odvarili ...
stealth01
Ja to rovněž nerozporuju. Jinak z EU motorů doporučuji 5.2l V10. To si myslím bude celkem spolehlivá atmosféra ;-)
Avatar - CommonUser
CommonUser
To dostanem v nejakom kombiku za slusne prachy ??? ;-) Stacil by nejaky 2,5 V6.
Portfolio motorov v triedach u JPN je katastrofa. To je tiez fakt. Bohuzial.
Ktovie kolko by to zobralo pri plnom zatazeni auta a priemerke cez 150 na 400km ... moja predposledna jazda nocnym Reichom.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
hmmm..., ani nie... :-| Teda aspon ta z S6 / S8. To V8 4.2 nieFSI bola proste maratonec a na FSI som tiez nic extra nepocul. Zatial nepocuvam ani o problemoch s 4.0 TFSI... ;-)
Jo, a samozrejme 2.5 R5 TFSI ! :-! :yes: :yes: :yes: :yes:
- ak sa teda bavime o benzinoch. ;-)
Avatar - CommonUser
CommonUser
Starsiu S8 som mal sluzobne. Pekne vozenie, ked sa nestaras o servis ani palivo.
A to je tak vsetko, co k tomu dodam.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Švindlují.. rafinovaně. Mají na to firemní programy...
;-)
Takže třeba Passat ukazoval cca 10% rychlosti + a k tomu ukazoval, že jsem ujel cca 5% víc, než jsem opravdu ujel.
Takže když jsi se orientoval podle budíků, tak ses prsil, žes ujel 100km rychlostí 130 km/hod... no a ve skutečnosti jsi ujel jen 95km, rychlostí 117 km/hod...

Ve finále ta spotřeba, už tak mizerná na 2.0 TDI, cca 7 litrů byla vlastně cca 7,5 při o dost nižší rychlosti... prostě švindl propracován do důsledků.
Avatar - Emel
Emel
+10% při 130 ti neukazuje žádné auto. V testech se poměrně často uvádí reálná rychlost při 130 a hodnoty jsou typicky od nějakých 122 po nějakých 128. Hodnotu pod 120 jsem snad ještě neviděl. Passat tu ve srovnávačce byl a měl při 130 celkem průměrných 126.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To ukazoval "můj" Passat.. sorry - jinou zkušenost nemám. Tohle číslo jsem teď dopočítal, ale ta odchylka je skutečná.
Když jsem dal tempomat na 130, tak tachometr ukazoval zhruba 135, a GPS ukazovala těsně přes 120... 121, max 122.

Proměřování vzdálenosti jsem měřil opakovaně. Začalo mi být divný, že když jedu stejnou cestu Passatem, tak je najednou delší... a tak jsem si dal tu práci a změřil jsem to na dálnici - proti kilometrovému značení D1. Na různých úsecích.. nejkratší úsek byl 10km, ale jednou jsem to měřil i na vzdálenosti 100km.
Gvick2
Ano, měl jsem dva služební passaty B5.5 a B6 a u obou byla odchylka rychloměru stejná, cca 126-127 při 130 (u zimáků 127, na letních 126) a ujetá vzdálenost se vždy vešla do +/- 1km na trasách 600-700km, tedy to co jsi psal u Octavie.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ten můj byl B7... a zkušenost mám jen jednu.
Natolik děsivou, že podruhé už prostě nejsem ochoten.
Gvick2
To je v pořádku, pokud má někdo špatnou zkušenost s výrobkem nějaké značky (neplatí to jen pro auta), tak už danou značku nikdy nezvolí a volí jinde, to je logické. Značka, která má takových naštvaných klientů nejvíc, tak se díky takovému přirozenému výběru stane bezvýznamnou.
Avatar - CommonUser
CommonUser
A nakoniec zisti, ze nema na vyber.
Gvick2
Blbost, na výběr je vždycky.
Avatar - CommonUser
CommonUser
Kolko aut roznych znaciek si uz vlastnil a nabehal aspon tych 50tkm ?
King of rain
Tak tenhle motor oproti "klasice" při normální jizdě mimo město ušetří cca max 0,4 litru paliva.Jinak "vypínaní" je v rozmezí od 1400 do 4000/min při využití 25 až 100 Nm točivého momentu.Největší úspora ale nastane ve městě , kde oproti klasice lze ušetřit klidně až 1 litr paliva.Samozřejmě berte v potaz, tahle věc se dostala do auta i kvůli emisím.V každém případě, ten motor si dle mého názoru kritiku nezalouží a hlavně narozdíl od jiných motorů VW je spolehlivý.I ve velkém Superbu tento motor dokáže nahradit 1,8TSI.Spousta lidí ho také kupuje....hlavně s DSG, kde je krouťak u 1,8 TSI ořezán na stejnou hodnotu, jako má 1,4TSI 110 kW.
6B6
Nad 3000 ot to jede vždy ve čtyřválcovém režimu. Dva roky zkušeností.
Obecně: úspora paliva je jen virtuální, stejné 1,4 TSI ,sice jen 92 kW, ale výrazně krabicovější tvar a motor bere méně, při stejném režimu jízdy a bez vypínání válců... Udivují mě všichni novináři, jak je kultivovaný chod na dva válce a že změna režimu je nepostřehnutelná. I v Audi je postřehnutelná zřetelně, chochtavý zvuk i při zaplém rádiu nebo hudbě z karty.
Závěr: vypínání válců je omyl. Pokud novináři neslyší, že je motor pak o hodněhlučnější, jsou buď hluší, nebo lžou....nebo?
Avatar - CommonUser
CommonUser
Vola sa to - subjektivne potlacanie reality.
Avatar - iudex
iudex
Zrovna Michal Fokt by príležitosť skritizovať koncernové auto ochotne využil, takže ak on píše, že nepostrehol, tak to tak bude vnímať 99% vodičov.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Přesně naopak >:-[]
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
:-!
okoloidúci
A načo by bol v osobnom aute motor z traktora?
Avatar - CommonUser
CommonUser
Aby si Ada nemusel zvykat na to ticho, ked prestupuje zo Zetora.
labota
Sice jsem benzínovej, ale naftu chápu. Palivo je levnější, spotřeba je nižší, náklady na servis jsou dnes už pomalu srovnatelné... Navíc pokud třeba někdo kupuje pouze ojetiny, tak najít služné auto v beznínu je pomalu nemožné.
Avatar - _Karel_
_Karel_
"přední náprava by raději jela rovně, geometrie neustále způsobuje jistou, lehkou formu nedotáčivosti a pneumatiky začínají poměrně brzy „ševelit"
Tak tohle jsem moc nepobral.
Jinak dobrý test asi ne moc dobře nakonfigurovaného auta.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Cos na tom nepobral? Prostě blbý auto = i AUDIRS6 to vlastně napsal a z diskuze vycouval ;-)
Avatar - _Karel_
_Karel_
Teď koukám, že jsem se přehlídl, a místo "geometrie poskytuje JISTOU formu..." jsem četl, že poskytuje JISTOTU, což mi nesedělo ke zbytku věty. Moje chyba.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Sakrbleee, Sakrbleee...
Zase klasicke prekrucanie - A3 s tymto pohonnym ustrojenstvom je pre mna proste NEZAUJIMAVE ! To je cele, takze neprekrucuj a neber ma ako priklad. Mam aj inu zabavu. :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
S jeho chápáním psaného textu tě to přece nemůže udivovat.
Když se těšíš na A8 s osmiválcem, zjevně ne každý pochopí, že tě nezajímá nižší střední se sto kilowaty. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: >:D >:D
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nevyrovnané Audi, nevyrovnaný test.

Vlastně se přiznám, že vůbec nevím, co si z testu odnést. Z jedné strany autor tvrdí, že auto většinu času stráví v režimu dvou válců. Zároveň podle něj v režimu dvou válců je úsporný. Ale pak není spokojený se spotřebou, která je neúměrně vysoká. Tohle je prostě protichůdné tvrzení, kde něco není pravdivé... 8-s 8-s

A závěr tvrdí basu. Poslední odstavec jako by snad ani nepsal autor. Že by povinná koncernová korektura??

Nevím, opravdu test s otazníkem.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Chce být vším, a v důsledku není ničím. Designem počínaje, výslednými vlastnostmi konče. A3 stará 10 let vypadá asi tak o 300% atraktivněji, než tahle přemotivovaná hypertrofovaná zrůdička 8-s :-!

Audi :no: :no:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Typický Rohypnol.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Máš pravdu :yes: :yes: :-)

Jako často napsal fakta a ty si jako obvykle myslíš: To přece neni možný ;-)
Avatar - _Karel_
_Karel_
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dej to znova a bez s = to smaž = jen htttp://

Místní IŤák je lempl
Avatar - _Karel_
_Karel_
[odkaz]
přehlídl jsem httpS
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Sice to tu furt píšu dokola, ale taky se mi to občas stane :-)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano. Pro některé je to k nevíře, ale jsem ve svých názorech konzistentní. Zvláštní, že >:-[]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ano, tvé názory jsou - mimo jiné - konzistentní. >:-[]
To nepopírám.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
opravdu nečekaně - vtipný dvojsmysl >:-[] ;-)
webpaja
:yes: ;-)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
100% času v 3-válcovém režimu, nebo 50% času na 4 válce a 50% na dva válce?? No, v koncernu, hlavně tom prémiovém, to začíná být docela složitá volba >:-[] Nakonec k tomu dodají 100% času v režimu elektrospotřebiče a bude vymalováno 8-s :-!
webpaja
ACZ je jednoduše nevyvážená. Jedna část redakce testuje vše optikou zabrždění se na jednom koncernu a cokoliv je jinak (a nezřídka líp) je špatně. Vyvažovat by to měl King, který si pravdu otáčí na svou hondostranu. Nicméně podobným způsobem jako první část redakce.
Naštěstí tu mají dost Rohypnolů a podobného obecenstva, kteří ač bez jediné zkušenosti píšou dalekosáhlé ságy o tom, kterém autě (u zmíněného štěkala je lehké odhadnout kam se blafání ponese).

S naprosto čerstvou zkušeností s A3 1,4TSI tedy svědomitě prohlašuji:
- i po FL si zachovala lehkonohost a ochotu zatáčet. Nedotáčivost se může dostavit až při přehnané rychlosti v nájezdu (což by Hondař měl vědět, vše se odehrává u FWD, max SUV AWD)
- motor 1,4 150HP jezdí spolehlivě při běžném užívání s jízdami lehce nad limity za 6-6,5l/100km. Dálniční provoz do 140kph tacho pak bez pardonů za 7. Má naopak plošší křivku výkonu, špičku hledat těžko.
- kdo si koupí S-Line jako uni podvozek na záplatované okresky, spláče nad vejdělkem. Zbytečná tvrdost tlumičů na dírách ruší jízdu, o bouchání jako u některého mainstreamu nemůže být ovšem řeč. Zůstal bych u běžného naladění. V něm ukazuje A3 jednoznačně, za co se připlácí a že nejde jen o marketingovou bublinu.
- Za interiér a jeho zpracování by většina konkurence i o třídu výš vraždila.
- A3 se v některých běžných specifikacích až příliš blíží A4. Nejen na našem trhu a ve finále se jí zřejmě čtyřkruhová squadra snaží prodávat jako A4HB. Což nefunguje...a většinou první jednání žene cenu dolů. Testovaná verze je nakonfigurovaná tak, aby ukázala co je možné, stejný nesmysl jako Octa za mega.

Štěknám a nástěnkářům ZDAR! :yes: :-! ;-)
stealth01
Perfektní. Dekuji. :yes:
Z S-line podvozku jsem byl taky trochu na prášky. Bylo to proste zbytečně tvrdé, ale zatacelo to skvěle. Neměl jsem pocit nedotacivosti. Nikdy.
Kdyz porovnám S-line v A3 na 18" a M3 na 19", tak třeba přes koleje mi to přijde podobně tvrdé, ale celkově mam pocit z komfortu daleko vetsi v M3.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bajkařum taky zdar :-)

Já já já jenom já = to už je dost starý ne? Kolik ti je že to je doteď tvá oblíbená hymna >:D
Avatar - iudex
iudex
Ako obvykle, k autu nemáš čo povedať, nemáš s ním žiadne skúsenosti, zrejme si ho po facelifte ani len nevidel, ale obúvaš sa do človeka, ktorý s ním má osobnú skúsenosť. Ako Kylie si bol väčším prínosom do diskusie. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
ANO = do bajkaře páji s chutí. Obzvlášť když si začne = jako většinou i jako dneska :-)

Nevím jak tady ale o A8 plácal takový nesmysly že s ní buď nejel nebo je horší řidič než moje babička = bez p.dele! ;-)

Pamatuju jak se do krve hádal o vyznění testu FoFo vs C4 = dokud druhej den nezjistil že test vyhrálo to druhý auto >:D

Jj závod mezi Kylií když ji připomínáš a pájou by byl asi zajimavej. Prvních pár vteřin >:-[]

Ty s Foktovym textem o A3 nesouhlasíš?
Avatar - Ozzman
Ozzman
A co řekneš na to, že se s Pájou většinou ztotožní více majitelů, či lidí, kteří ta auta opravdu jela ? Viz reakce nejen tady, ale i v jiných testech, o kterých píše z vlastní zkušenosti. Nechci ti napovídat, ale to už o objektivnosti jeho dojmů lecos vypovídá, nemyslíš? ;) Rozhodně více, než od Topperů, či tebe, který bytostně Audi nesnáší a málokteré auto o kterém diskutuješ si opravdu projel :-) Jak jinak popsat dojmy, než se s autem svézt? Z nenávisti k značcce? Nebo z videa či z psaného textu? Nehledě na tom, že on tu reálnou zkušenost opravdu má ;)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano o neobjektiVWnosti jeho závěrů leccos vypovídá :-)

Nemotej do toho metodiku ta je v pořádku. Jen hodnotitel je na pytel >:-[]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já jsem si nevšiml, že by Paja jezdil výhradně koncernovymi vozy.... :-) Třeba jen nemá problém si přiznat realitu, že i koncernu se někdy auto fakt povede a já to vidím stejně a mě rozhodně z naddrzovani koncernu taky vinit nemůžeš :-)
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Ale prd ! Koncernu predsa nadrzuje kazdy, kto tu na nich "nenablije" tak ako Holden na Skodovku.
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
stealth01
Ty se tomu smejes. Ja to vnímám jako smutnou realitu.
;-\
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne, jde o to, že řešení koncernu VAG jsou paušálně "ta správná", zatímco když někdo zvolí jiné řešení, je to automaticky horší. Typicky ergonomie a rozmístění ovládacích prvků. Ergonomicky bezchybná Octavia či Golf nebo Superb s navigací u kolen... Naopak Áčku nebo Mazdě se vyčítá, že display nevzhledně trčí uprostřed. Atp. , takových případů člověk najde desítky... Když vzadu neměla Astra či Mégane víceprvek, tak to bylo zlé. Teď i prémiovka A3 vzadu hrká na lešenářské trubce a je to naprosto ok...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tesat do kamene = a tim kamenem mlátit do hlavy. Třeba by to zabralo ;-)
stealth01
Omlouvám se za nevědomost, ale jakou trubku? Já jsem měl zato, že snad kromě základní motorizace mají všechny A3 víceprvek + vepředu pomocný hliníkový rám (který má u VW až Golf GTI/R)... Asi něco změnili.
webpaja
Ano změnili, nicky trollů. Teď šik vedou Sakra s Rohypnolem. >:-[]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
8-s 8-s vždyť sis sám odpověděl - kromě základní motorizace... >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Podle toho kterýmu koncernu >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dyť sem psal že k největším pájovejm perlám patří spor o test FoFo C4 a A8 = to je jeden koncern německej druhej francouzskej a třetí americkej :-)
webpaja
Ty jsi perlař >:-[] :yes: Tvrdící, že C4 má lepší podvozek a řízení, viď? K A3 máš asi tolik jako ke všemu předtím.

Zas*rání diskuzí umíš, jen bohapustě tupě a hloupě, tedy tak jak ti dovolí mozková kapacita ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
C4 má lepší podvozek? Ty už ani nevíš co si popíral co? :yes: >:D >:D >:-[]
webpaja
Aby jsi dál neplevil diskuzi auta o kterém nemáš jako o spoustě dalších ani ánung:

viz já, k předmětnému srovnávacímu testu:

"Je mi šuma fuk, co píše svět motorů. Focus má pevnější a v souhrnu mnohem komfortnější podvozek, protože dokáže bez jakýchkoliv problémů odfiltrovat nedokonalosti vozovky a ještě být u toho jistější. Pokud jsi auta nejel, chápu, že se tu budeš zakrývat jindy kritizovaným časopisem."

Znovu, nezkoušej a radši šoupej nohama, dnes už tady kredit nemáš, ale až si jednou změníš zase nick, začneš od nuly a pak se ti tohle možná bude hodit. ;-)
Avatar - Kolouš
Kolouš
že Tě baví na toho tranďáka reagovat...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nic proti tvý sračce v hlavě = každej sme holt nějak vyrobenej >:D

Tebe holt berou [odkaz] a nic proti, mě zase [odkaz]

Jestli si jen tupej homofob tak táhni za svejma [odkaz] >:-[]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já tu nechci pořád obhajovat někoho, ale tu diskuzi o Fokusu si pamatuji a taky to, co se tam psalo a místo argumentů tu urážíš >:D A ten odkaz na * nefunguje... škoda :-( >:D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo tu diskuzi o nečekaně povedenym testu kterej pája 2 dny tvrdě kritizoval = než přiznal že ho nečet taky pamatuju. Teda vlastně nepřiznal = jen tak nějak prasklo že si 2 dny myslel že vyhrálo to druhý auto >:-[]

Odkazy fungujou všechny :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nicky neměnim = a o vozech bajky jako ty nevyprávim ;-)
Nizmo
V tvojom pripade si zmenil(a) aj nick aj pohlavie shemale Kylie
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Co hermafrodit? [odkaz] >:D
webpaja
Ale i ty jsi se měl najít už v titulku. Ano, neurážej se...nezapoměl jsem na tebe. Jsi stejným štěkalem jako Rohypnol. Vyzbrojen teoretickými žvásty kohokoliv (a kolikrát ještě špatně pochopenými), vrháš se tupě do diskuzí na které nemáš minimálně vědomosti.

Hafikyhaf...a opět si nezklamal :yes: Pěkný ráno štěkno >:D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj pravda bolí = to je jasný ;-)
webpaja
:yes: Přesně, záblesky sebereflexe Sakro? ;-)

To by ski potěšil nejen mě, ale i valnou většinu čtenářů webu, kterým sem třeba přestaneš psát teoretický plácání pod každou diskuzi :-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra