Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - maxi!
sen!
| 13. 9. 2016 08:13
Dakujem za pripomienku - to auto bol kedysi moj velky sen, mal som sancu na par kilometrov okolo Balatonu a doteraz si rad na ten zazitok spominam.
:-!
sen!
| 13. 9. 2016 14:33
Vacsine ludom MB ostane stale len vlhkym snom.... Potesme sa s hviezdou na kapote nech ludia vidia , snivaju a zavidia >:D
Avatar - maxi!
sen!
| 13. 9. 2016 14:44
pre mna bola 190 prvy pekny dizajn klasickych limuziniek od mercedesu a potom logicky aj rada 124 ( najme vzadu ten tvar kufra )
ale potom som presiel na prve 12 valcove BMW ( 750 iL) a tam som si uzival rozne kusy bavarie _ az po prichod Bangla, ten ma vyhnal naspet do E klasse ( bohuzial v tych rokoch mizerna dielenska kvalita ) :-!
lehkost ovladani
| 13. 9. 2016 13:02
opravdu je dobre, kdyz jdou pedaly a volant zlehka???
ackoli jsem ten posledni, ktery by obhajoval rizeni poslednich BMW (vyjma M2, ktera je pro mne OK), lehke rizeni, razeni a lehky chod pedalu ve sportovnim aute je spatne.
takze ano, v tomto je mozna Mercedes moderni - bohuzel
lehkost ovladani
| 13. 9. 2016 13:13
Jde spíš o přiměřenou lehkost, nezaměňoval bych to s blátivostí. Pokud se dá nakládat s ovládáním jemně, není to rozhodně na škodu. Nesmí přijít o přesnost, odezvu a preciznost ;-)
lehkost ovladani
| 14. 9. 2016 18:37
Ja jsem tim autem jezdil, protoze jsem mel m3 e30 a zajimalo me srovnani. 190 byla obecne super, ale ten sport ji vazne moc nesel. A vse slo skutecne velmi zlehka...
To mechanicke spojeni o kterem pisete bylo naopak vlastni tehdejsi M3 a to vyraznym rozdilem.
lehkost ovladani
| 14. 9. 2016 11:25
nezapomínejte, že jde o mechanický převod
lehkost ovladani
| 14. 9. 2016 16:41
Ona to není lehkost nebo blátivost dnešních eletropedálů, spíš se jedná o celkový komfort a samozřejmost ovládání bez ztráty mechanikého kontaktu s autem. W201 a W124 mají navíc velmi komplikovanou víceprvkovou zadní nápravu, nesrovnatelnou se současnými lowcostovými řešeními. Člověk se s Mercedesem té doby prostě musí svézt, blbě se to popisuje. V top gearu si z 2.3-16V dělali legraci kvůli jedničce dozadu. ale co už.
MB
| 13. 9. 2016 14:28
Pozeram ze ten interier je este stale lepsi ako u novej Dacie r v 2016...co uz jeblka a hrusky by som nemal miesat ja viem...
Avatar - maxi!
MB
| 13. 9. 2016 14:47
ja tie starsie medvede som ako interier nemusel.... radsej som mal bavarie ale dnes naopak - stredovy panel bavoraku, alebo tlacidla, vetraky, memory na sedackach ma bavor otrasne lacne....
to uz aj C klasse je uplne inde! :-!
MB
| 13. 9. 2016 16:04
Ja mam tiez este zastaraly stredak v predoslom E cku , tie tlacidla tam vobec nepouzivam ani neviem na co su ci to je na telefon alebo radio... Nastastie nove E to cele zmenilo a je to spicka v triede. Inak poskladane je to dobre aj materialy su v pohode nic nevrzga nepraska zatial... Presadol som minule do kamaratovej A 5 a oproti staremu E cku to je o dost horsie. Ty mas uz v novom C novy Hi tech interier a asi sa da zvyknut aj na ten tablet. Ten interier v starsich MB nicim nenadchne ale po par dnoch jazdenia si na to zvyknes a ked sadnes do inych lacnejsich aut ostanes vyvaleny z tej plastovej spuste okolo....zena ma Fiestu a tam ked zabuchnes zadne dvere tak to je zvuk ako pri S 120 nieco otrasne a ten interier je tvrda kava nastastie exterier este drzi cas a jazdi to OK. na to ze to stalo 18 000 Euri to je vnutry velka bieda....
co Senna, ale božský Kája
| 13. 9. 2016 20:02
Karel ho měl v polovině osmdesátek s nezapomenutelnou espézetkou 69 69 :-) Jediná chyba toho auta byla ta, že mu tam rachotila palubka, nějak se mu asi seschlo dřívko, či co?
co Senna, ale božský Kája
| 14. 9. 2016 21:45
Ano, máš naprostou pravdu, asi tak v r. 1986 jsem jako vyjevený puberťák viděl, jak po koncertě v hale na pražském Výstavišti do něj nasedá. Dodnes si vzpomínám, že jeho 2.3-16 mělo erzetu ACV 69-69 a stříbrnou metalízu... Byl jsem z něj (z toho auta) tenkrát naprosto odvařenej...:-) :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku