Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
Tohle auto
| 22. 9. 2016 11:04
je veliká pecka!
pro mě osobně takovej kříženec supersportu a hot-hatche. A z obojího má to nejlepší.
Děkuji předem za mínusy zakomplexovaným klikálkům, co nikdy neřídili ani pořádnej HH ani supersport. >:D :-!
Tohle auto
| 22. 9. 2016 11:29
Oproti starším verzím je určitě lepší,ale za ty prachy si můžeš koupit opravdový kapesní supersport-Lotus Exige.Není sice zrovna pohodlný,ale pohodlnost není u sporťáku to hlavní.Tím je syrový zážitek z jízdy a ten ti dají jen opravdová hard-core auta.A tím TT není.
Avatar - fostek
Tohle auto
| 22. 9. 2016 11:41
JJ, to jo.
Lotus je ale jiná kategorie. Puristickej sporťák. Skoro jako AR Mito. Nebo první Opel GT (což byl taky Lotus). Ne teda ten úplně starej.
Asi takhle - tohle Audi si dovedu s přivřenejma očima představit jako jediný auto v baráku. Ale s Exigem bych rozhodně na dálnice nebo na hory nechtěl.
Tohle auto
| 22. 9. 2016 11:48
Já ani s přivřenýma očima,i když to není ortodoxní sporťák jako Exige,tak je skoro stejně nepraktické.Zkrátka a dobře,ať už si koupíš Exige či TT,tak prostě budeš potřebovat i "normální" auto na každodenní provoz.
Avatar - Bully_
Tohle auto
| 22. 9. 2016 12:43
Pro jednoho, pro par nebo pro dvojici nadsencu i s ditetem je i to TT normalne kazdodenne vyuzitelne auto, jako treba kazdy HH, i kdyz s jistymi omezenimi (pocet dveri, moznych pasazeru a velikost kufru). Tohle pisou vzdycky ti, co nic podobneho nezkusili.
Zalezi na uhlu pohledu, znam treba cloveka, co jezdi v letni sezone Caterhamem a na zimu ma Lotus Elise :-)
Avatar - AUDIRS6
Tohle auto
| 22. 9. 2016 12:46
Ty uz mas aj Caterham ? >:D >:D >:D >:D ;-)
VW AUDI ?? slabý jak čajček :)))))
| 23. 9. 2016 09:24
jj
KDO UŽ SE V PRAZE SVEZL OPRAVDOVOU STÍHAČKOU?? [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
VW AUDI ?? slabý jak čajček :)))))
| 22. 9. 2016 13:27
ver mi, ze to resim... a na youtube jsou videa, kde se snazi tam narvat detskou sedacku.... ja mam deti uz vetsi a nevejdou se...
nicmene to auto me prestalo zajimat kvuli sterilnim jizdnim vlastnostem, takze dal jsem neresil...
VW AUDI ?? slabý jak čajček :)))))
| 22. 9. 2016 11:55
Ten Opel se jmenoval Speedster ...
Avatar - Bully_
VW AUDI ?? slabý jak čajček :)))))
| 22. 9. 2016 12:39
Na hory (alpske prusmyky v lete) je to naopak snad to nejlepsi, co muzes vubec co do ridicskych zazitku chtit. Zvlast, kdyz jeste sundas strechu ;-) Na lyzovacku jasne ze ne.
A na dalnici to prezijes taky,kdyz je to nutne. Uz nekolikrat jsem s Exigem prejizdel 1000 km vzdalenosti. Jasne, ze to radsi prejedu v aute stredni tridy, ale jde to i tak. Driv se jezdilo jinymi kramy, bez vykonu, bez klimy atd. .
Nejak mne unika, co je tak sportovniho na jakekoli AR Mito. Stejne tak prvni Opel GT [odkaz] nemel s Lotusem spolecneho nic, jde o technicky zaklad z Kadettu B. "Druhy" Opel GT pak sdili platformu s Pontiacem Solstice a Saturnem Sky. Ze stejne linky jako Lotus sjizdel Opel Speedster, jak uz ti tu pisou jini. Slo +- o dvojce Lotusu Elise, jeden z hlavnich rozdilu byl samozrejme motor od Opelu.
Avatar - Dinar
VW AUDI ?? slabý jak čajček :)))))
| 22. 9. 2016 13:00
Speedster turbo jsem měl, považuju ho za lepší variantu než soudobý elise, díky tomu motoru, každopádně do diskuse o TTRS bych ho netahal, stejně jako elise, protože to byly čisté víkendovky, TTRS může být klidně daily car.
Avatar - Bully_
VW AUDI ?? slabý jak čajček :)))))
| 22. 9. 2016 13:29
Vsak to o te dailyne pisu i jinde, o tom neni sporu. Reaguju jenom na prispevek nekoho jineho.
Speedster 2.0 T jinak dokazal pojet i nepreplnovany Elise s NA 1,8 2ZZ-GE, natoz jeho varianta s kompresorem. I kdyz uzivatelsky privetivejsi byl kvuli kroutaku urcite oturbeny 2.0 T Ecotec, pokud to od sportaku nekdo chtel. Zase jde Ecotec kvuli turbu chipovat a vubec snadneji zvysovat vykon :-)
VW AUDI ?? slabý jak čajček :)))))
| 22. 9. 2016 13:33
cerny speedster turbo jsem chtel... priletel jsem kvuli koupi z britanie abych po kratke projizdce zjistil, ze motor vypovedel sluzbu. a ani v servisu netusili proc a z koupe seslo...
fascinovalo me to chrasteni kaminku na hlinikove podlaze :)dneska uz bych mel problem i nastoupit
Avatar - Bully_
VW AUDI ?? slabý jak čajček :)))))
| 22. 9. 2016 13:38
edit- SpeedsterA dokazal pojet i nepreplnovany Elise 2ZZ-GE, i pres svuj nizsi vykon a kroutak. Jenom ho bylo proste potreba tocit.
Skoda, ze sis tenkrat ten sen nesplnil, podobna auta jsou ty opravdove tovarny na zazitky, ne tahle pohodlna kupe a HH. Ryzejsi uz je jenom motocykl.
Avatar - Dinar
VW AUDI ?? slabý jak čajček :)))))
| 22. 9. 2016 13:47
Co to je "pojet"?
Avatar - Bully_
VW AUDI ?? slabý jak čajček :)))))
| 22. 9. 2016 14:59
Neco jako analogie terminu "ojet" u lidi :-)
Avatar - Dinar
VW AUDI ?? slabý jak čajček :)))))
| 22. 9. 2016 16:01
Tuším, že je to jeden z Jandových slovních paskvilů, ale přít o to, které z těch aut je rychlejší, se nebudu. Napřímo jsem je neporovnával, ale Elise atmo se mi zdál výrazně pomalejší. Kompresor verzi jsem nejel, sérii, jen závodní speciál, a to byla zas úplně jiná dimenze. ;-)
Pro mně byl u těchto aut největší problém vůbec se vsoukat za volant, jinak bych si speedstera asi nechal. :-)
VW AUDI ?? slabý jak čajček :)))))
| 22. 9. 2016 14:08
ono bylo tezke najit dobry kousek a na novy tenkrat nebylo... nebourany byly samozrejme v inzerci vsechny, ale prece jen ten lepeny ram v tehdejsi CR byl o strach. a vetsina byla v realu zubozena. problem speedsteru bylo brzdeni. lehky predek a abs mu jaksi neumoznovaly efektivne zastavit...
jezdil jsem zavodnim elisem na siverstonu jako pasazer se zavodnim jezdcem. to bylo neskutecny.
po presednuti fo f430 pak neslo jinak nez ohrnout nos nad ferrari

motorku mam ;)
VW AUDI ?? slabý jak čajček :)))))
| 22. 9. 2016 20:43
Snad nemyslíš velké GS (tedy ne že by se s ním nedalo jet rychle, ale je to kráva).
VW AUDI ?? slabý jak čajček :)))))
| 22. 9. 2016 22:20
myslim! neni to moje prvni motorka. je vysoka, velka, ale ma uzasnej predek a na okresky je uzasna. na okruhu je to samozrejme nesmysl >:D ale co si budem povidat, 90 procent pilotu na tom neumi, takze vetsina supersportu na duby nema sanci.
i kdyz tohle video je slusny ;-)
[odkaz]
VW AUDI ?? slabý jak čajček :)))))
| 23. 9. 2016 17:14
Ani já nejsem na supersporty (na silnici). Ale GS je takový ekvivalent Range Roveru, ne zrovna něco, co bych zmiňoval v tomhle kontextu. Kdyby to byla alespoň S1000XR, i když je to koza, ale koza na cracku. >:D
VW AUDI ?? slabý jak čajček :)))))
| 23. 9. 2016 18:43
Tak vem svuj supersport a pujdem se sklouznout ;) ten kluk co mel takovy reci posledne, rikal ze jezdil mistrovstvi republiky v sestikilech na duby jsem mu ujel asi o pul minuty... >:D ja tomu rikam jelen. Sedi se vysoko a preklapeni ze strany na stranu je tim padem daleko vetsi pohyb. Ja v obci rychle nejezdim, takze tam me predjede kazdy pako na supersportu, ktery mi pak prekazi....
VW AUDI ?? slabý jak čajček :)))))
| 24. 9. 2016 11:02
Jak jsem napsal, na supersporty nejsem. Nejsem ani na okruhy, mám radši okresky. Tedy ani žádný nemám. A na silnici to není motorka, co by mě omezovalo; nakonec můj hlavní stroj je pořád "jen" 675. Nicméně s GS mám nějaké zkušenosti, byl jsem na něm v Maroku nebo Albánii (z Francie) a je to kráva (těžká, vysoká) a je cítit, že je to kráva, nehledě na to, že se na ní pořád dá jet rychle. Rychle se dá jet i s tím Range Roverem (výkon/ hmotnost je u motorek samozřejmě někde jinde). I když dnes bych si na další takovou cestu vzal Multistradu.
Avatar - Hittman
Mit
| 22. 9. 2016 11:19
na to love, asi lepší jako S5...
Avatar - fostek
Mit
| 22. 9. 2016 11:24
jj, na image ne, ale na svezení určitě.
Tohle auto je peklo. Čekal jsem tenhle motor v základní R8, ale poslali tam šestihrnek.
Jinak tohle je v reálným světě rychlejší než R8 V8, protože už starý Plus bylo stejný....
Bomba na nasírání pitomečků ve vodlítanejch Modenách nebo 911. :-)
Mit
| 22. 9. 2016 11:37
Ty si kupuješ auto proto,abys nasr@l "pitomečky" ve Ferrari a Porsche?Tak to tě teda lituju. >:D
Avatar - fostek
Mit
| 22. 9. 2016 11:44
Ne, ale vono se to tak říká. "Porschejäger" Já TT RS nemám.
Jinak - díky že ses tak soucitně vyjádřil, v těžkých dnech mi tvá účast a lítost jistě dodá nové síly poprat se se svým ubohým a politováníhodným životem. >:D :-!

Za mě - kup si co chceš a proč chceš, mě je to jedno. Neštvě mě to, nelituju tě, nekážu.

Asi budeme každý někde jinde. >:D

Tak ahoj, jdu off line.
Mit
| 22. 9. 2016 11:51
Já tě lituju jako řidiče,netvrdím, že máš ubohý a politováníhodný život.
Mit
| 22. 9. 2016 12:02
ses nejakej naspeedovanej, ne?

to nejlepsi ze supersportu a HH??? co doma pijete??
je to golf s petivalcem vpredu. nic vic. Jediny auto v baraku?
vzdyt si dozadu nesedne ani dite!
mam pocit, ze s touhle kategorii aut vubec zkusenosti nemas...
za ty penize je M2, kde si dozadu sedne dospely, a narozdil o TT RS je to o zabave a rizeni...
ale na mindrak je to super naplast, asi...
Mit
| 22. 9. 2016 12:16
Jojo, já tim dneska jel do práce a normálně jsem nudou šestkrát usnul, během dvaceti kiláků. Počítám, že máš stejnou zkušenost.
Mit
| 22. 9. 2016 13:21
mezi usnutim a absenci zabavy (vzhledem k tomu, o jakem aute se bavime) a o ktere mimochodem zcela korektne pise i redaktor, je docela velky rozdil.
jestli to necitis, tak te to nemusi stvat ;)
Avatar - Hittman
Mit
| 22. 9. 2016 12:53
Právě ne všichni potřebujeme mít druhou či třetí řadu sedadel a za němi ještě hangár. Bohužel pro mne je těch dvoumístných na trhu velmi málo (dobrých)...
Mit
| 22. 9. 2016 13:29
reagoval jsem na jedine auto v baraku. pokud to znamena pro 2, pak je tu cayman a neni co resit...
Mit
| 22. 9. 2016 20:39
A TT RS není o zábavě a řízení? Jak se definuje ta zábava? Jezdit přetáčivými kontrolovanými smyky do zatáček? Já nevím, opravdu nechci těmito dotazy provokovat, já prostě netuším, co je na M2 více zábavného než na TT RS když jedu co nejpřesněji a snažím se o tzv. "čistou stopu".
Vezměme si příklad. Oba vozy budou připravené někde na pomyslné startovní čáře a úkol bude zajet velmi precizně a rychle určitý úsek okresky s mnoha zatáčkami. Přece mi neříkej, že za volantem M2 budu cítit daleko větší vzrušení, požitek z jízdy, než za volantem TT RS. V čem je to jiné? Obě dvě auta budou ukrutně rychlé a přilepené k silnici.
Chci jen říct, že v tomto ještě tápu...
Mit
| 22. 9. 2016 20:59
.......budu cítit daleko větší vzrušení, požitek z jízdy,.......ale jen pokud bude M2 s manuálem... ;-)
Mit
| 22. 9. 2016 22:23
jestli v tom tapes, pujc si silnou zadokolku na vikend.
nebo si nalad youtube a srovnani nejlepsich HH s M2 tam ti to povedi...
Mit
| 23. 9. 2016 05:32
Pokud je silná zadokolka M3 F80, tak tu mam uz pul roku, miluji to auto. Tvá odpověd je taková nějaká. Myslel jsem, ze to dokážeš nejak vysvětlit. V čem je to zábavnější nebo jinak. Pokud pominu driftovani v zatáčkách, proč bych se mel bavit více v M2 než v TT RS? Jako, kdyby to byl názor jedince, kdybys pouze Ty mel takovou úvahu, tak si o Tobě pomyslím své a je to vyřešeno. Ale oni novináři jedou s M2 a srovnávají to třeba s RS3 nebo A45 AMG a stejne všichni do jednoho vyzdvihnou zábavnou jízdu emdvojky, zatímco u ostatních prohlásí, ze se bavoraku nemůže zábavou rovnat. V polovině října jsem pozvaný na RS days, tam si TT RS vyzkousim.
Pořad nevím, jestli to o te zábavě za volantem silných zadokolech je zase další klišé nebo pravda. Ja se za volantem M3 cítím skvěle, každy den jezdím bez cíle stovky kilometrů, protože proste musím s ni byt, musím v ni aspoň jednou denně sedět. Ale taky stále hledám tu naprostou extázi, která podle fanoušků značky je cítit z každého metru jízdy s M modelem. Cítil bych se o vesmír hůře (sterilne, jak píšeš) v RS3 nebo dokonce RS6?
Mit
| 23. 9. 2016 07:12
sorry, ale was M3 a ja ti mam vysvetlovat, rozdil mezi audi TT a silnou zadokolkou?
vypada to, ze si pri vyberu slapl vedle, kdyz ten rozdil nevidis.
primarne jde podle meho nazoru o to, jak se auto chova na limitu, co s nim muzes na limitu udelat.
zatimco napr v bmw si na limitu s autem muzes pohrat, protoze stale reaguje na rizeni a zadek se dotaci, v audi TT je na limitu reakce na volant tupa, auto je nedotacive a hur se upravuje stopa.
v bmw musis mit rychle ruce protoze hrozi pretoceni, v TT muzes ridit jednou rukou, protoze nehrozi NIC.
myslim, ze hlavne to definuje zabavu, pocit, ze jsi soucasti hry, ze tvuj vykon muze vyrazne ovlivnit vysledek a ze to neni snadne. pak se muzes radovat. Nemyslim si, ze je to primarne a jedine o driftech. jde o agilitu a nasazeni ridice.

nedal jsi mi lehky ukol, ale zkusil jsem to :-)
btw na motorce je to jeste silnejsi a casto se pristihnu, jak si po skvele projete zatacce rvu do helmy ;-) to se, myslim, v audi TT nikdy nestane....
Mit
| 23. 9. 2016 07:35
To na me nezkoušej ;-) Neslapl jsem vedle, to je můj splněny sen a ja žádné jiné auto nechci. Je to dokonalé a úžasné. Jak jsem psal, proste zapichnu prst do mapy a na dané místo musim ten den dojet. Za 5 měsíců mam 22 tisic najeto a můj účet je na nule, protože krmivo je drahé. >:D
Takové ty řeči o přešlapu apod jsou stejne, jako bys řekl panně raději nikdy nemá sex. Ja to proste chci taky zažít a byt součástí hry. Kvůli Tvé poznámce ze včerejška jsem dneska v šest ráno vzbudil cely dum (M3 je po ránu hlucnejsi ;-) ) a jel jsem na Strahov na tu plochu se zákazem vjezdu. Tam jsem zkoušel driftovat a hrál jsem si asi deset minut s autem. Zatím jen v MDM módu, mam strach úplně vypnout stabilizaci.
Proč je audi tupé na limitu a BMW ne? Obě značky jsou synonymem pro motoristický sport. Proste nechápu, proč teda audi neudělá něco tak zábavného. Anebo je všechno jinak, co ja vím. Nemohl bys me někdy ukazat tu zábavu, ja to nemyslím jako provokaci, ja proste chci uz jednou zažít pořádnou zábavu, o které jsi psal. Ja se to chci naučit a umět toho využívat. Musim absolvovat asi nějaké školy.
m3 je mimochodem taky nedotaciva, ale když přidám plyn, tak se auto fakt hezky srovná, to je fakt. A pak bych se chtěl taky naučit využívat ruční brzdu.
Mit
| 23. 9. 2016 12:09
ok, mam tu jedno konkretni doporuceni.
obcas, kdyz jedu na sever, zamerne sjedu z D8 na usti jen abych v zapeti opet najel.
ten sjezd se utahuje a je do nej dobre videt.
zkus ho jet na limitu s M140 a pak s TT ci necim podobnym (pozor i mezi predokolkami jsou zabavna auta - Megane RS)
pak dej vedet, bude lekce 2 :-)
Mit
| 23. 9. 2016 10:29
modely s quattrem se dají "vyléčit", na youtube je spousta zadokolkových R8. na haldex existuje nějaký "haldex controller" ale moc tomu nevěřím, prý to umí posunout třeba 90% na zadek nastálo...
Avatar - Hajzlík
Mit
| 23. 9. 2016 10:49
No to musí být hodně nevyrovnané pako, když si koupí R8 a pak ji "léčí" na dvojkolku. Buď 4x4 chci protože mě baví její efektivita a rychlost a koupím si ji nebo ji nechci protože mě baví rychle ujíždějící zadek (nebo předek) a pak si koupím 4x2. "Léčit" 4x4 na dvoukolku je asi tak stejné jako mít po narození dvě oči a posléze konstatovat, že jedno oko mi stačí a druhé si vydloubnout.
Mit
| 23. 9. 2016 11:18
gallardo bylo 4x4 i jako zadokolka. Který jiný supersport resp. auto s motorem uprostřed za ty peníze můžeš mít s pohonem zadních kol?
že se tvoje názory neshodují s názory jiných neznamená, že ti druzí jsou paka. Např. kolega je fanda do BMW, ale pořídil si R8 V10, protože nic takového u BMW nekoupí.
A pak si ji upravil k obrazu svému a říká, že co se týče zábavnosti, je to sto a jedna...
edit: sám jsem zvažoval S5 a udělal bych s ní totéž...
Mit
| 23. 9. 2016 12:07
R8 je ale uplne jinde. tu bych sem rozhodne netahal.
motor uprostred, zcela jina ctyrkolka s 80% kroutaku primarne vzadu... presto je ve sve kategorii opet tim nedotacivejsi autem.
Mit
| 23. 9. 2016 12:10
R8? Hele nemáš něco proti Audi? R8 ma primárně poháněny zadek, vepredu 42% hmotnosti a vzadu 58% a je stále nedotaciva. Tady mi fakt uz něco nehraje. :-|
Mit
| 23. 9. 2016 13:27
nemam. podivej se na par testu - popravde zrovna R8 jsem nejel, ale je to nazor novinaru, jejichz nazoru si vazim.
proste je mezi primou konkurenci smerovano spis do te bezpecnosti...
Avatar - AUDIRS6
Mit
| 23. 9. 2016 12:45
Velmi by ma zaujimalo, ako by si s "S5 udelal totez"... >:D >:D >:D >:D
Motor mas vpredu pozdlzne, za nim prevodovku, v ktorej mas integrovany medzinapravovy diferak a z neho ti idu hriadele dopredu k prednemu dif. a dozadu ku zadnemu...
Takze rozobrat, rozhadzat komplet celu prevodovku, vyhodit Torsen, predny dif, zaslepit "zvysne otvory", prerobit napojenie na kardan bez Torsenu.... :-O
No a potom este doladit ESP ku komplet zmenenej charakteristike celeho auta...
Nuz, na to ti poviem len: Viel Glück ! >:D >:D >:D >:D
Mit
| 23. 9. 2016 13:14
Dotaz. Je s Audi (jedno jaký model zábava)? Nerad bych, aby se mi zhroutil cely můj autosvet. Prosím. Řekni ze je. ;-)
Avatar - AUDIRS6
Mit
| 23. 9. 2016 13:20
Jasneee ! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] ;-)
Neviem kde na to tito chalani chodia, alebo ktorym testerom veria...Ale aj tu boli redaktori nadseni z R8 a RS6. A toto su 2 auta, ktore bezvyhradne aj ja povazujem za zabavne. ;-)
Ostatne starsie alebo slabsie verzie - tam uz treba jemnu selekciu: Napr. aktualna A6 v quattre a s priplatkovym zadnym sportovym diferakom je hrava tiez.
Novu 4/5-ku som este neskusal, ale ked budem mat moznost, dam vediet. Testeri ich chvalia.
Proste mi to pripada, ako keby niektori zaspali kdesi v minulosti a ziju len zo zavedenych predsudkov. :-!
Mit
| 23. 9. 2016 13:36
tak s R8 zabava urcite je :-)
je to super auto a motor V10 je bozi.
samozrejme do doby, kdyby ses me zeptal, jetli nechci radeji 911 turbo >:D

ona i s trabantem je zabava. jde jen o miru zabavnosti auta. a audi stavi standardni auta tak, ze s nimi muze jezdit rychle kdokoli. neni za tim zadna schopnost ani usili ridice. proto je i v tomto testu zminka o playstationu.
Mit
| 23. 9. 2016 13:48
Poslal jsem ti sz
Avatar - white label
Mit
| 23. 9. 2016 18:49
Proč myslíš, že je zrovna s Turbem (911) větší zábava, než s atmo R8 V10?
Píšeš, žes R8 nejel, ale přesto máš jasno. Jel jsi teda "aspoň" to Turbo (myslím v některé ze dvou posledních generací 911ky)?
Mit
| 23. 9. 2016 20:15
turbo (predposledni) je pro me ideal everyday car. R8 jsem nejel, protoze v teto kategorii jsem jen plakatovej frajer tak ani netestuju a cerpam z dostupnych srovnani.

kdyby to mela byt jen vikendovka gt3 rs...

ale zpet na zem..
Avatar - white label
Mit
| 23. 9. 2016 20:28
No právě, zrovna ohledně "zábavy" by bylo poukázání na GT3/GT3RS (v rámci 911) mnohem logičtější, než na Turbo (také 4X4 a navíc přeplňované).
Mit
| 23. 9. 2016 20:36
Tys turbo jel? To auto umi vsechno takovym stylem, ze si nemuzu pomoct... Pritom je pohodlny i se skorepinama. A absolutne pouzitelny vzdy a vsude. Gt3 RS je na silnici trochu moc. Ale asi bych se nechal ukecat :-)
Avatar - white label
Mit
| 23. 9. 2016 21:00
Jo, a jel jsem (krátce) i s (aktuálním) Turbem S, byť jen jako spolujezdec.
Použitelné a velmi velmi rychlé to je, v "otevřeném" provozu až příliš.
GT3 je pomalejší, ale zároveň zábavnější, tím spíš někde na okresce. GT3RS je taková "okruhová GT3", mě by určitě klasická GT3 bohatě "stačila". ;-)
Turbo/TurboS tě spíš "ohromí", GT3/GT3RS spíš "pobaví", takže je vlastně všechno tak, jak to být má.
Mit
| 23. 9. 2016 13:18
Ham: tady máš jedno pako:)
[odkaz]

RS6: dej si do youtube Audi RWD uvidíš kolik takových přestaveb je...
[odkaz]
Avatar - Hajzlík
Mit
| 23. 9. 2016 17:26
Aut s motorem uprostřed a zadním pohonem je hromada, asi dokonce daleko víc než s pohonem 4x4, od levnějších než je R8 třeba Cayman, přes podobně drahé jako R8 třeba Huracán LP 580-2 (cca o 10teur levnější bez VAT než R8 V10 plus) až po třeba dražší 488. Takže blábolit, že jediné auto s motorem uprostřed je R8 a předělávat ji na 4x2 je zcela mimo mísu. Kolegovi vyřiď že je pako, mohl si koupit třeba ten Huracán a ještě ušetřit na benal na pár let. Takto vozí metrák přidané hmoty navíc (proti tomu LP 520-2) a má tudíž horší auto než kdyby si koupil levnější LP-580. A zábavnost závisí na tom, co kdo preferuje, někdo létající zadek, pak chápu volbu 4x2 (ale ne předěláváním R8, protože existuje dostatek jiných, na 4x2 stavěných alternativ), někdo jiný za vrchol zábavy zase považuje power slide všech čtyř kol což 4x2 nikdy nenabídne.
No a předělávat S5 na zadokolku, tak k tomu slušný komentář nemám, opět vozit metrák železa navíc, nevyužívat jej a přitom vlastně veškerá prémiová konkurence nabízí 4x2, to by mě tedy hlavou nenapadlo.
Mit
| 24. 9. 2016 10:25
Nekupoval novou, nejlevnější R8 V10 stojí na mobile.de 62 000 EUR, nejlevnější Huracán 185 000 EUR, to je statisticky poměrně významný rozdíl:)
A k té S5, ojeté kusy se prodávají za 300-400 tisíc, trojka s osmiválcem je trošku někde jinde:)
Mit
| 23. 9. 2016 12:03
haldex dozadu poslat 90% tociveho momentu za standardnich podminek NEMUZE.
jedina chvilka, kdy by se mu to mohlo podarit je kdyz predni naprava bude stat na ledu a zadek na necem s lepsi adhezi.
pri jizde je takova situace nerealna. jedine, co haldex umi je sepnout - jako uzaverka mezinapravoveho diferencialu. nedokaze odpojit predni kola, ke kterym se zadek pouze pripojuje.
jedina sance, jak rozhodit TT je na hulvata volantem. jenze, jak rada testeru rika, u TT byste museli do zatacky vjet skoro pozadu aby to fungovalo...
Mit
| 23. 9. 2016 12:08
U TT je to jasné. U R8 je to jinak. R8 je zadokolka a přední náprava se k ni přiřazuje.
Jinak dneska jsem všeho nechal a jel jsem na okresky okolo Slap. MDM mód a maximální možné soustředění. Řízení bylo dost náročné a práce s plynem mi několikrát skoro nevyšla. Ale uz začínám chápat. Byl jsem tak nějak příjemně unavený. :-)
Mit
| 23. 9. 2016 13:23
Možná jsem to domotal, už je to chvilku, co jsem na to koukal, je jich víc druhů...
[odkaz]
Mit
| 22. 9. 2016 15:00
Neprijde mi uplne OK nazyvat fandy, kteri si treba koupi ojetou Modenu v dobrem stavu a splni si svuj sen, pitomecky. Chtelo by to trochu respektu a mene "soutezivosti" - ver mi a zklamu te, ale kdyz me v R8 V10 na semaforech s TTRS predjedes, vubec me to nevzrusi a nevydam se za tebou v silenem tempu a tezke snaze Te dohnat....obcas me spis chvilku bavi dat si 135 km/h na tempomat a pozorovat udiveny xichty predevsim pubertaku jakoze "proc s tim jedes tak pomalu woe?"
velke turbo zvladne tlak az 1,35...
| 22. 9. 2016 12:04
pri predstaveni 1.0 TSI jsme se bavili o zivotnosti a redaktori tu psali, ze turbo tlaci JEN 1,6!!!
tolik asi ke konzistenci a spolehlivosti nejlepsiho trihrnku ve vesmiru...
Autodráha
| 22. 9. 2016 12:10
Vůbec nepochybuju, že TT RS bude lítat jako z praku a držet se silnice jako oslizlý listí. Problém je, že tahle zábava není nikterak výživná. Alespoň pro mě je dealbreakerem...

Fantastická data tak pro mě mohou v klidu zůstat jen na papíře s pocitem, že jsem neřídil autíčko na autodráze v kolejnici.

P.S: podívej se do schránky a dej vědět.
Autodráha
| 22. 9. 2016 13:00
Co je to dealbrekekek
Avatar - Dinar
Autodráha
| 22. 9. 2016 13:16
Když sporťák není zábavný, je to něco, přes co je těžko se u této kategorie auta přenést, prostě je tato vlastnost deal brakerem. Studuj, Vlastiku! ;-)
Hezký test ...
| 22. 9. 2016 12:40
... jen bych doporučil nepoužívat básnické obraty stylu "...nejlépe se cítí někde okolo 5800 otáček, kde se i protíná křivka výkonu a točivého momentu..."

Pan redaktor přece dobře ví, že tyto křivky se nikde neprotínají když každá z nich vyjadřuje jinou veličinu. Takže touhle nesmyslnou formulací jen zbytečně plete technicky méně zdatné čtenáře

ale jinak určitě fajn
Hezký test ...
| 22. 9. 2016 13:23
pan redaktor nevi, kdyz to takhle napise...
Avatar - AUDIRS6
Davide díky...
| 22. 9. 2016 12:41
Velmi pekne a komplexne popisane ! Klobuk dolu ! :-! :yes:
Dokonca aj s väcsinou tvojich vytok sa zhodnem, akurat niektore tie typicke "RS" markanty kritizujes marne / zbytocne / nevhodne...
Proste 2 velke ovalne koncovky vyfukov a difuzor medzi nimi - to je RS poznavaci znak.
A je to dobre, tak to ma byt, poväcsine zakaznikom sa to paci, takze to sa menit nebude. ;-)
Hranatost, kockatost, blaa, blaa...ok, niekde to mozno prehnali, nehadam sa.

Tvoje jazdne zazitky a celkovo text okolo nich ti ani rozporovat neidem - je Vas mozno par stoviek, co s tym vozom jazdili, ja k nim nepatrim, takze zatial nerozporujem.
Co ale rozporujem je sposob, akym si to zaklincoval:
Ze ved tak nedotacavo ( ci ako ) jazdia vsetky Audi... 8-s NEJAZDIA !
R8 ste tam mali, RS6-ku tiez - toto su moderne dobre Audiny, kde ide standardne nadpolovicna väcsina vykonu dozadu a jazda tomu zodpoveda - dokaze byt zabavna !
TT RS je len dalsia MQB skladacka, takze FWD + Haldex 5, plus more elektroniky, ktore sa ti snazi pomoct, ale vsetko to citis a vies, ze vdaka tymto technickym danostiam to rposte pretacave samo od seba nebude nikdy. Vypnes ESP a mozno by sa ho dalo vyprovokovat, ale bude to asi ako prave so starymi Audinami, ktore mali este Torsen deleny 50:50 a boli este tazsie na predok. Proste dalo sa, len vzdy tam bolo treba trosku viac snahy a odvahy... >:-[]
Toz este raz diky, vcelku dobra robota ! :-! :yes:
Davide díky...
| 22. 9. 2016 14:03
Lenže to je na tom práve to smutne. Vrazia kopec peňazi do motora R5 aby sa odlíšili a potom tam hodia haldex a spravia auto, ktoré jazdy ako rýchlejší R-kovi Golf, úplne sterilne.
Ja som nie tak dávno vlastnil Imprezu s klasickým mechanickym diferákom. Nebolo to najrýchlejšie auto aké som jazdil. Ale bolo to niečo úplne iné. Riadenie tuhe, brzda a spojka tvrde, žiadne ESP rýchla jazda rozhodne nebola zadarmo, ale určite bola zábavnejšia ako to čo dnes dostaneš v autách s dvojnásobným výkonom..
Avatar - AUDIRS6
Davide díky...
| 22. 9. 2016 14:18
Njn, ono, podla mna sa stala chyba v momente, ked miesto uz daaavno planovaneho kupe s R5 TFSI, len supli tento motor do TT. Totiz studia Coupe Quatro - co mala tento motor pozdlzne, 408 PS, Torsen... - o takomto aute vraj uvazovali tesne predtym, ako sa rozhodli pre prve TT RS. Keby sa vtedy rozhodli pre to Coupe Quattro, bol by dnesny svet ovela veselsi - bol by tu stroj s odkazom na legendu, s technikou podobnou legende. Lenze uz aj vtedy hrali naklady nemalu rolu. Potom neskor sa znovu pokusali o podobne kupe, ale uz s V8 TFSI, a aj to zapadlo prachom.
Proste, postavit voz, ktory bude dobre predajny a slusne zarabat je pre nich lahsie (a ekonomicky vyhodnejsie ) na MQB-cku, ako na MLB-cku..., To, ze to nieje "ono"... Smutna historia... :-!
Davide díky...
| 22. 9. 2016 15:30
To je práve to, petrolheadi nie sú cieľový trh. A tam smeruje cely automobilový priemysel, aby každý kto ma prachy vedel s tým autom isť rýchlo a nemusel sa pri tom obťažovať takými vecami ako vedieť poriadne zvládať auto.
Davide díky...
| 22. 9. 2016 21:02
.......aby každý kto ma prachy vedel s tým autom isť rýchlo a nemusel sa pri tom obťažovať takými vecami ako vedieť poriadne zvládať auto....a nebo šlapat na spojku a řadit.... ;-)
Avatar - Dinar
Rybarak
| 22. 9. 2016 13:07
Nepochybuju o účinnosti TTRS, 3,7 na sto je dost pecka, odladěný haldex, bude to těžko setřesitelný soupeř i pro mnohem ambicioznější auta, ale co s tím? Kde je fun factor? V kategorii "malý sporťák" prostě chci zadokolku, a ještě lépe zadokolku s kvedlačkou, tohle nemá být kategorie "auto na každý den", na to jsou HH.
Avatar - Bully_
Rybarak
| 22. 9. 2016 13:36
Taky se nejak pozastavuju nad titulkem o motokare a obsahem clanku.
Avatar - white label
Rybarak
| 22. 9. 2016 22:51
Jo, titulek je s obsahem/závěrem článku jasně v rozporu, přičemž pravda bude někde mezi titulkem a obsahem/závěrem článku.
Rybarak
| 22. 9. 2016 19:19
;-) Rychlý kadeřník, stále kadeřník :-!
Rybarak
| 22. 9. 2016 19:40
:yes: >:D
Avatar - iudex
Rybarak
| 23. 9. 2016 11:07
Ale no, dizajnovo je TT od bacuľatého kaderníckeho TT I. gen. na míle vzdialené, aktuálne sa dá označiť za zmenšené R8. Keďže som s RS nešiel, nechcem vynášať súdy, ale akosi sa mi nechce veriť, že auto postavené na aktuálnej platforme ako ostatné vydarené koncernové HH, naviac podstatne placatejšie, s nižším ťažiskom a hlavne s charizmatickým R5 a výkonom a dynamikou staršieho Ferrari bude nuda. Ako dobre vieš, úplná nuda nie je ani rodinný 5-dverový hotheč s 230k, takže placaté kupé so skoro dvojnásobným výkonom jednoducho musí byť parádne zvezenie.
Rybarak
| 22. 9. 2016 20:49
Tak někomu bude stačit lehce dostupná rychlost. Pro mne je také zajímavější Cayman (což je ale ve slušné specifikaci dobře 80 tisícová záležitost). I když tahle dvě auta se u mne míjí. TT mě nejvíc zajímá jako menší auto do města a okolí, prostě A3 s líbivější karoserií (skutečně mě netrápí, že vzadu nesmí sedět nikdo vyšší než 150 cm, nebo kolik je ten limit). Na to by stačil ten 162 kW dvoulitr.
Avatar - white label
Rybarak
| 22. 9. 2016 23:02
Já jsem jel právě s TT/162kW/4x4 (v zimním období na skoro suchu) a fungovalo to překvapivě dobře, a že by s tím nebyla žádná zábava to bych neřekl. V tomto ohledu mi přijde závěr příliš pesimistický, nebude to sice "motokára" (viz nadpis), ale nějaká "zábava" s tím bude rozhodně taky.
Rybarak
| 23. 9. 2016 17:08
Ano, ale Cayman to prostě není, že. I když každý máme trochu jiné potřeby. Na TT mě nejvíc láká vzhled.
Avatar - white label
Rybarak
| 23. 9. 2016 18:40
Cayman to sice (nejen tomto ohledu) není, ale to přece nutně neznamená, že s tím nemůže být zábava. Kdyby bylo TT RS ve velikosti RS5ky, tak by se mi líbilo víc.
Rybarak
| 24. 9. 2016 10:46
Neříkám, že nemůže. Je i s GTI, tak proč by nebyla s TT (i když je podle mne škoda, že Audi nenabízí u předokolky VAQ; nebo se něco změnilo?).

Já ti nevím, neumím si ho tak dlouhé ani představit a mám pochybnosti o proporcích.
Rybarak
| 22. 9. 2016 21:04
..........prostě chci zadokolku, a ještě lépe zadokolku s kvedlačkou............tak tak......třeba M140i/M240i nebo M2 nebo M3/M4........ ;-)
Avatar - iudex
Rybarak
| 23. 9. 2016 11:10
Dobre vieš, že sa v tomto zhodneme, každopádne ako človek so skúsenosťami s predokolkovým HH a aktuálne zadokolkou vieš povedať, že RWD je o ligu zábavnejšie, ako bola FWD MPS? Nie je to len subjektívne nadšenie z nového auta? A šiel si už s 1er tak na limite, že vnímaš ten prínos? No flame, just askin´.
Rybarak
| 23. 9. 2016 22:00
Listen, dnes jsem byl v Rožnově a najel nějaké ty Km. (Zatím cca 550). Motor se pomalu uvolňuje, ale přes 4500 ot/min jsem zatím nešel. Mohu ale říct, že při 4000 ot. se v comfort mode motor teprve probouzí. Do té doby je to jen poctivý 3 litrový šestiválec. Sport a Sport+ mode jsem zatím nezkoušel. RWD zábavnější než FWD MPS? V tuto chvíli je ještě brzy na tento judgement. Jedno je ale již teď jisté. Co se týče řazení, tak MPS strčí M140i do kapsy. Myslím, že BMW má v této záležitosti co dohánět a to ještě do toho netahám Hondu, která řadí ještě lepší než Mazda.
Rybarak
| 22. 9. 2016 23:18
No nepochybuju o tom, že při slušné nájezdové rychlosti se to bude taky dát utrhnout bokem... a Audi je quattro, mají v tom tradici, což mi připomíná, že dávali k lepšímu, že nový model A8 bude primárně zadokolka? Ví o tom někdo něco?
Rybarak
| 23. 9. 2016 17:02
Před lety se spekulovalo, že by další generace A8 (ale hlavně hypotetická A9) mohly mít stejnou platformu jako druhá generace Panamery, což by mohlo znamenat stejný pohon všech kol (ale nemuselo). Continentaly/ Flying Spur by měly přejít z MLB (současná A8) na MSB (současná Panamera). Nevím, jestli se něco nezměnilo, ale já bych si na to nevsadil. Podle mne se Audi nebude chtít vzdát vlastní platformy, to by to museli dostat příkazem od VW, takže předpokládám MLB evo.
Rybarak
| 22. 9. 2016 23:19
Pro mně je největším problém pořád vzhled. Pro ženušku dobrý, ale pro mužíčka je to moc gay...
Rybarak
| 23. 9. 2016 17:03
Copak? Nejsi si jistý svou orientací? ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku