Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Další zvláštní nehoda Tesly? Model S prý sám vjel až do tělocvičny

49 komentářů

150 kWh
Tak vela neplatenej reklamy nemá na ACZ ani VW 😄

Mimochodom Tesla už včera z logov potvrdila prudké zošlapnutie plynového pedálu (zjavne namiesto brzdového).
qp
No to určitě ne, když všechna je "placená" >😁
přezdívaný alias
Třeba to byla součást autonomního řízení, se kterým Tesla e😜erimentuje. Paní měla tlustý zadek, až z toho Teslu bolely sedačky, a tak se Tesla rozhodla odvézt ji rovnou do tělocvičny. >😒]
vecernicek2
To bude vono >😁
Avatar - IbizaFR
IbizaFR
a nebo ji ovládá skynet >😒] >😒]
vecernicek2
Věřte mi to nebo ne, už když jsem viděl nadpis, bylo mi jasné, které jméno uvidím, až článek rozkliknu.

A je to tu zase. Krásný objektivní článek, ani slovo o vyjádření Tesly k celému problému. Článek končí řečnickou otázkou, zda je možné poplést si pedály během (vy)parkování, ale autor už se neobtěžoval najít si k tomu data. Ano, je to velmi běžný typ havárie, v USA dle statistik je takových nehod 16 tisíc každý rok.

Ale co, je to Fokt. Má svůj styl, člověk jeho články pozná kolikrát už podle nadpisu, to se mu nedá upřít.

Ale fakt by mě zajímalo, jestli ho chrání fotr, nebo jestli někomu přijde roztomilej, nebo proč v tý redakci jako vůbec je. Nebo je šéfredaktor takový ignorant, že je mu úplně fuk, že mu jeden redaktor píše pořád takovýhle průjmy?

:no:
Avatar - Pixla
Pixla
Auto snů Tesla? OK, ale poslední odstavec je zbytečný, protože kuriózní nehody Tesla prostě má. Při tak malém ročním prodeji proti S, A8, 7 a další prémii má pořád něco. Beru jen cenu vozu, nikoliv servis a provozní komfort. Tesla je v pozici Priusu, kde každá celebrita chce být vidět v eko voze, ale na koncerty, jednání, dovolenou jede vozem s V12... Nebo si tam zaletí. Tesla má velmi omezenou životnost, jako automobilka, protože jestli bude další trend elektrifikace, pak všechny silné automobilky mají kapacity a servisní zázemí k vrhnutí takových aut na trh. Jenže doba bez ropy ještě nenastala a ruku v ruce s levnou ropou ještě dlouho nebude. Na dveře klepe díky E6 a E7 doba hybridní, Tesla padne na kolena s prvním omezením dotací nebo naopak s prvním "stejným" vozem prémiové značky. To ví i pan Fokt, ale žádný slepý obdivovatel Tesly.
vecernicek2
Malé prodeje? Byl jsi někdy v posledních 3 letech v USA, někde v nějakém větším městě? Tesly všude. Tesla prodeji válcuje luxusní třídu.

Mimochodem, můj příspěvek není o tom, jestli Fokt má rád Teslu nebo ne. Takovýto čecháčkovský myšlení, že budu pochlebovat všem, kteří mají stejný názor a hanit všechny, kteří mají názor odlišný, já fakt neprovozuju. Já kritizuju Fokta za to, že jeho články jsou ***ské, překroucené, bez formy a záměrně jednostranné. Kdyby psal stejným způsobem ve prospěch Tesly, tak to bude stejně blbé jako toto.

Člověk by měl trochu přemýšlet a mít v sobě nějakou základní myšlenkovou poctivost, tzn. všechno posuzovat s ohledem na validitu argumentů a ne s ohledem na to, co si přeju, aby byl výsledek. Pak by i ta politika vypadala trochu jinak..
Avatar - Pixla
Pixla
No když už jsme si potykali, Tesla vyrobí za rok kolik procent vozů v segmentu sto kUSD? Dělá padesát procent produkce třeba M-B S? Nebo půlku BMW 7? Myslím že neválcuje nikoho jiného, než sebe sama, protože třeba M-B není *** a vysosané technologie z časů držení podílu v Tesle umí dát na trh velmi rychle, pouze ještě nemusí. Tesla je módní značka, nikoliv nositel pokroku a elektrifikace světa. Černá díra na vklady investorů a státní dotace. Musk je ale i pro mě borec, protože našel díru na trhu, kterou perfektně zhodnotil. Bohužel mi Tesla ale nenabízí a ještě dlouho nenabídne stejnou pohodu jako v M-B S mojí ženy nebo model X, jako moje nejmilejší auto. Umím přivřít oči nad nedostatky kteréhokoliv vozu, ale zavírat je nebudu, to už je ten fanatismus....
vecernicek2
Trochu si ty úvahy okořeň fakty😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Pixla
Pixla
Proč? Zatím nemusím dělat kompromisy, Tesla nedokázala vyrobit ani 100k vozů za rok, přitom každý kus je vázaný na dotace. Víc vyrobí M-B eSek..... Ony fakta jsou k pláči, protože sází na jednu kartu. jede svou lajnu a nemůže uhnout, aby neztratila tvář.
vecernicek2
Proč to okořenit fakty? Protože diskuze bez faktů nedává smysl, a taky proto, že jsi ve svých úvahách došel k naprosto nesprávným vývodům😒br />
" Tesla vyrobí za rok kolik procent vozů v segmentu sto kUSD? Dělá padesát procent produkce třeba M-B S? Nebo půlku BMW 7? Myslím že neválcuje nikoho jiného, než sebe sama, protože třeba M-B není *** a vysosané technologie z časů držení podílu v Tesle umí dát na trh velmi rychle, pouze ještě nemusí."

Z odkazů, které jsem ti poslal, vyplývá, že tvoje úvahy jsou mylné a nezakládají se na pravdě.

Pokud mi na to odpovíš tím, že mi řekneš, že "nemusíš dělat kompromisy" a fakta tě vlastně vůbec nezajímají, tak pro mě nemá žádný smysl se s tebou dál bavit. Ty si taky jedeš svoji lajnu, hezky prsty do uší a "lá, lá, lá, neřikej mi ty fakta, lá, lá lá..."

Čus bus.
IPace
jeden o koze druhy o voze, v USA Tesla opravdu luxusni znacky docela valcuje, jenze celosvetove se Tesla nedostava ani na 5% daneho segmentu, z celkove produkce aut celosvetove Tesla nezabira ani 0.08% trhu, takze kdys proti ni postavis treba ten Mercedes ktery ma celosvetove asi 1.5% trhu, tak us ty cisla pro Teslu tak uzasne nevypadaj, a kdys se to postavi treba proti zde milovanemu VW s lehce prez 8% celosvetoveho trhu, olalaaaa
vecernicek2
Ty sis ty clanky taky ani neotevrel, jeden clanek je o USA, druhy uz je o Evrope. Tesla existuje asi 10 let, ma dva modely luxusni tridy.

Jestli ti v teto situaci pripada 0.08% svetoveho trhu malo, tak nevim, z jake planety pochazis.

Jasne, budu proti tesle stavet mercedes, ktery ma 120 let naskok a asi 90 ruznych modelu ve 460 verzich. To je teda fakt porovnatelny.

Tak se zamysli nad tim, jakou ma perspektivu rustu Tesla a jakou Mercedes. Zamysli se nad tim, jak navysil svou produkci Mercedes za poslednich 8 let a jak Tesla.

Kuva lidi, myslete trochu. Kazdy degoš si umí vymyslet arbitrární parametry na míru svýmu koni. To je debata vo *.

No nic. Tady si asi s nikym myslicim uz dneska nepokecam.
IPace
koho zajima nejaky naskok? ty cisla jsou za rok prodeju, za rok 2015 a ne za poslednich 120 let 😉

90 modelu ve 460 verzich? opravdu? a Tesla jen 2 modely v kolika verzich? >😁 kdybys neprehanel 😉

Tesla ma potencial rustu jen do doby nez prave Mercedes, BMW, Audi, Jaguar a dalsi podobne znacky prijdou s podobnym dojezdm v EV, pak Tesla zazije stagnaci v prodejich aut a Musk to moc dobre vi a proto se snazi Teslu nabalit i dalsima moznostma na kterych bude moct vydelavat 😉
Avatar - Bazalt
Bazalt
Nerad vám kazím krásnou diskuzi, ale nějak nerozumím souvislosti že Tesla nedokázala vyrobit ani 100k vozů za rok ale za necelých pět let prodala skoro 100 tisíc aut ;-\
Avatar - Bazalt
Bazalt
Tesla je prostě moc vidět a když to třeba posledně někdo napálil ve 170 do stromu tak za to samozřejmě nemohl řidič ale auto... Před pár lety všichni šíleli z přeskakujících řetězů TSI a dnes už ani nikdo neví že se to dělo. Že je Prius auto celebrit aby se ukázaly v ekoautě jsem nevěděl. Tak to až jich zase dnes na ulicích Londýna stovky potkám tak budu koukat v které nějaké jede 😄 tady je to spíš oblíbené auto dispečinkových taxikářů, lidí a firem co sídlí nebo pracují v centru. A já když jezdím do práce na kole (jako dalších 30 tisíc lidí) jsem rád za každý hybrid nebo elektromobil který potkám na úkor "eko" TDI. 😄
xpaja
Prius byl auto hollywoodských celebrit v době, kdy ještě nebyla Tesla. Prius byl první masový hybrid a jako takový byl součásti ECO image celebrit. Ale to už dávno neplatí, protože ještě víc "zelené" jsou dnes Tesly. Ono se to nezdá, ale to v čem se vozí celebrity, má podstatný vliv na prodeje v US. Sama Toyota to při uvedení aktuálního Priusu říkala, že předpokládá nižší odbyt než u předchozí generace, protože už není tolik IN. Takže dnes už v LA Priusy nefrčí a místo toho frčí v Londýně, kvůli levnějšímu vjezdu do centra.
Avatar - Bazalt
Bazalt
Díky za vysvětlení, ve světě celebrit se moc nevyznám 😒
IPace
velke automobilky kapacity nemaji, maji kapacity na auta, ale schazi kapacita na to nejdulezitejsi co v EV je, kapacita na vyrobu baterek 😉 jinak souhlas, az dostavej automobilky vyrobni kapacity na baterky, tak Tesla s prichodem prvniho rozumneho konkurenta zapadne do prumeru a jeji jedinou vyhodu zustane pak sit Superchargeru, i ta ale take za cas padne protoze se jiz zkousi i vykonnejsi standardy nez jake nasadila Tesla u svejch nabijecek

Tesla se postupne stane spis nez automobilkou, tak dodavatelem baterek a dodavatelem domacich instalaci pro elektromobilisty, auta budou mit jen jako takovou bokovku aby mohli udrzovat nejaky trend co nastavili kdys se snazili trh s EV rozhejbat, coz se jim i povedlo 😄
vecernicek2
Až bude Tesla zapadlá v průměru, to budou panečku teprv jezdit fára. Už se na to těšim.
To budou fakt maximální žihadla, tyve. :-!
IPace
ale prdlacky, Tesla sazi pouze na fakt ze ma neco co dosud zadna velka automobilka na trh nepustila a par let jeste nepusti, velkou baterku a tedy "velky" dojezd mezi EV, v ostatnich parametrech na tom lepe nez ostatni neni, luxusem zaostava i za auty stredni tridy a pomalu jiz i nizsi stredni, kvalitou zpracovani interieru jsou Tesly bohuzel na urovni aut v hodnote 250-300 tisic (ano vozil jsem se s modelem S a prolezl si na vystave model X celkem zevrubne) i jeden z prvnich majitelu modelu X v CR o tom aute nema valne iluze a popisuje jeho nedostatky v kvalite celkem dobre, takze prvni EV od nejake z dnesnich "premiovych" znacek se stejnym dojezdem proste Teslu zaradi do prumeru kde jedina vyhoda bude sit Superchargeru zdarma 😉

mimochodem, jak Musk jiz od zacatku hlasa, Tesla mela za ukol probudit ostatni automobilky aby se zacalo neco dit v elektromobilite, ale stale vice fanousku Tesly na to tak nejak zapomina ze to kdy Musk rekl 😉 proc myslis ze Tesla pomalu zacina testovat credity na Superchargerech, a snazi se uspisit stavbu GigaFactory? prave proto ze vi ze cas zastavit nedokazou a ze musi mit i dalsi moznosti jak znacku Tesla zivit a privest ji odnekud finance 😉
Avatar - Bazalt
Bazalt
Nevím kde žiješ, ale nezapomeň že lidí v ČR mají pocit, že automat je něco ďábelského co nikdy nefunguje, zaručeně se to rozbije po pár tisíc kilometrech, nikdo to nechce a správný řidič by s tím nikdy nejezdil. Vysvětlovat jak je jednoduché šlápnout na jiný pedál a pak zazmatkovat je asi jako kdyby se měli všichni přiznat, že občas špatně pracují se spojkou auto jim poskočí nebo chcípne... 😄
Toky1
U nás, na Slovensku, každý komu poviem že mám automat vraví, že on by automat nechcel lebo ho baví radiť rýchlosti. Sranda, nie? Koľko radosti to len zažívajú pri radení, škoda že väčšinou to je len podľa rečí. Každý nakoniec povie, že keby stál automat rovnako ako manuál, tak by bral automat. O tom to je, nie o radosti z radenia.
Avatar - Bazalt
Bazalt
Mě také baví řazení, ale jen u auta kde si to opravdu užiji což znamená něco sportovního. Rozhodně mě nebaví během průjezdu průměrného kruháku řadit asi 6x, lovit spojku, šátrat po řadící páce, přehazovat páčku blinkrů a kdo ví co ještě. jestli není lepší mít ruce na volantu. A požitek z jízdy? ten mám právě s automatem protože se můžu věnovat řízení a kochání krajiny a nestarat se o řazení a třetí pedál. krom toho mi zůstává jedna ruka volná třeba pro pití nebo pojídání dobrot 😄 Škoda že je ta Evropa tak zaostalá a automat je luxusní výbava.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Vo velkych mestach je manual dost otravny a niekedy nemusis posilovat litkove svaly budu OK po vymackavani spojky ... Posuvanie medzi krizovatkami a tiez mimo je automat lepsi a dnes uz maju padla pod volantom sport mode atd. Na lepsie si ludia lahko zvyknu...
Toky1
Taktak, hlavne automat poteší v zápchach, keď sa treba každú chvíľu pohnúť o desať metrov a zas zastať. A to je dnes aspoň u nás v KE bežná vec. Automat z toho spraví relax.
Avatar - praděda7
praděda7
Taktak...lidi zkrátka zlenivěli.... 😉
Toky1
Ono niektorí e😜eri používajú pri riadení automatu obe nohy, videl som to na vlastné oči. Potom to končí pri parkovaní obvykle práve takýmto vystrelením vpred.
_MT_
Používání obou nohou jako takové by k něčemu takovému vést nemělo. Pro mozek není tak snadné si splést levou a pravou končetinu. Naopak se toho využívá, když nechceš (snažíš se snížit pravděpodobnost), aby si člověk něco spletl. Spíš si umím představit, že zapomene přendat nohu a pak prostě vyšle pokyn k sešlápnutí, načež se očekávaná reakce nedostaví. Podobně, jako když si zapomeneš podřadit, pak na to šlápneš a místo plynulého zrychlení auto začne nadávat, jakého vola to vozí. 😄 Leda by na takovou techniku nebyli zvyklí, tedy byli naučeni jezdit s manuální převodovkou, to bych si uměl představit, že to nadělá bordel.

Můj názor je, že většina případů samovolného zrychlení je výsledkem popletení si pedálů. Jen člověk nechápe případy, kdy došlo k nehodě, přestože bylo prostoru dost.
Toky1
Na tom čo vravíš niečo bude, i keď nechápem ako si niekto môže zabudnúť preložiť nohu.
IMHO, prechod z manuálu na automat: V panickom brzdení človek na manuále dupne naraz oboma nohami, ľavou na spojku, pravou na brzdu. Ak prejde na automat a spanikári, tak kludne môže dupnúť jednou nohou na brzdu a druhou na plyn. Ale to by auto takto vyslovene neposkočilo dopredu ako na videu, skôr by zaváhalo ani tak ani tak.
_MT_
Asi jako můžeš zapomenout zhasnout v koupelně (předpokládejme, že máš klasický vypínač). Také naprosto automatické (mnohokrát opakované), ale stačí drobné rozptýlení a je to. Vůbec si to neuvědomíš. Už se ti někdy stalo, že jsi pustil spojku při zařazené rychlosti, když auto stálo a motor běžel? Nemyslím jako při rozjezdu, prostě dal nohu pryč, aniž by sis uvědomil, že motor běží a máš tam rychlost.

Já jdu automaticky jen na brzdu, spojku dle potřeby. Přinejhorším motor chcípne. Ale jinak ano, v panice se vracíme k základním (silnějším, více zakořeněným) návykům, abych tak řekl. Což je potenciálně nebezpečné.
Avatar - Bazalt
Bazalt
Já jsem se jednou omylem po dlouhé době řízení manuálu pokoušel rozjet automat na dva pedály (podvědomě jsem sešlápl levou nohou "spojku" a přidal plyn). samozřejmě z toho byly jen dva sotva metrové poskoky a ostuda v autopůjčovně 😄
Toky1
Hej, to poznám, otec takto šiel na mojej corolle s automatom, zabudol sa a pred kruháčom chcel vyradiť rýchlosť - auto zaflekovalo lebo zmáčkol brzdu keďže spojka tam nieje, čo mňa ako spolujazdca mierne prekvapilo ale to nebolo nič oproti tomu týpkovi v MLkovom mercedese tesne za nami - keď som videl jeho vypúlené oči a šokovaný pohľad, tak som si vravel že tam teraz sedí vydesený asi vo vlastných exkrementoch.
_MT_
Jo, jo, podvědomí je v tomhle zrádné.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Řízení elektromotoru je dávno zvládnuté, ale problém je vyrobit baterku levnou, lehkou a ekologickou. Výroba takové baterky je možná nemožné a elektriku pak vytlačí jiná technologie
King of rain
Viditelně zatím TEchnicky SLAbé. 😉
hipisko
ja nechapem, v Norsku sa preda tretina tesiel, ale tam sa taketo veci nestavaju.....maju asi iny soft alebo co.....
Toky1
Tak ono nieje to stále len v USA, jeden nemecký týpek sa tuším cca pred dvoma týždňami zabil pri havárke Tesly.
Avatar - praděda7
praděda7
...majú asi cenzuru......... 😉
Avatar - nezvykle tichý pozorovatel
nezvykle tichý pozorovatel
Co na tom, že TESLA je malý technologický zázrak. Jsme v zemích Českých, kde se stává synonymem pro rozmáchlé výkřiky o ekoterorismu. Je spušťadlem pro politické debaty, pro fňukání tisíců, kteří odmítají pochopit přínos vozidel s velkým „T“ do automobilové historie a zabíjí je (a vnitřně i sebe samé) neskrývanou závistí.
Tesla je sexy, nabízí emoci, pocit exkluzivity. Je návyková. Podobně, jako třeba osmiválcový Mustang ROUSH. Elektrizuje, způsobuje příjemné mrazení v zátylku… jen potichu. Člověk se stává nezvykle tichým pozorovatelem…
Proč taková frekvence dehonestací na tomto serveru?
Toky1
Mne osobne nesadne nabíjanie keďže bývam v paneláku a parkujem auto na parkovisku - infraštruktúra pre takto bývajúcich nieje na masové rozšírenie elektromobilov ešte pripravená. A vadí mi aj to, že by malo auto samo šoférovať, nemám z toho práve najlepší pocit. Asi tak. Ale myslím si že chápem jej (Teslácke) technologické priekopníctvo v automobilizme.
Xylo
Na mě je to zase trochu drahé 😉 , ale líbí se mi ...
Avatar - praděda7
praděda7
Je vůbec možné při dobrzďování takto nepochopitelně poplést pedály a zarazit plyn až do podlahy? Je! U žen se přesně takto projevuje panika za volantem........zažil jsem u 3 různých žen...... 😉
T.E.S.L.A už na ACZ serie
U 3 z koľkých? 😉
Avatar - praděda7
praděda7
....ze 3 ..... 😉
Avatar - Bazalt
Bazalt
Jo jo, ženský za volantem jsou neschopný... trošku názory z minulého století ne? Až nebudou muži ješitní jedinci a dovolí ženám aby řídily stejně často tak to možná bude jiné. Chyba není v tom kdo se něco neměl šanci naučit, ale v tom který tu šanci neumožnil. Poznal jsem hodně řidiček, osobních aut, sanitek, policistek, kamionů, autobusů jak MHD tak dálkových. Různého stáří i národností a často řídily vozidla která by 90% místních hrdinů nebyla schopna ani vyparkovat, natož zaparkovat.

tady je třeba jedna blbá německá blondýna s dodávkou...
www.youtube.com/watch?…
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Blondcka nemůže mít hnědé oči. To je podvodná blondcka :no:
Avatar - praděda7
praděda7
Názory se možná změnily...ženy nikoliv... ;-\