Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Paříž 2016

Zpět na článek

Nový Land Rover Discovery oficiálně: V hlavní roli rodina

17 komentářů

Avatar - Bubáq
Bubáq
Cokoliv, co je v případě nového discovery vylepšeno oproti D4 je už jen dalším vylepšením řidičského nebe... Nejpřátelštější auto, jaké znám, přichází s designem, který si (skoro) každý hned zamiluje. Zlepšení údaje o maximální hloubce brodění mezigeneračně z 800 na 900 mm je jen malou třešinkou na dortu plném nejlahodnějších přísad. Ale co to pevné zasklení střechy?! Ještě že D5 nenásleduje stupidní downsizingovou módu...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Design chce být svěží, jenže to, co na Discovery Sport sedlo jak pr-del na hrnec, tady prostě nefunguje ani za mák. Tenhle pohled [odkaz] je jak z katalogu Ssangyongu...

Přitom už boční profil ukazuje na to, že harmonie pro každý den dostala od nového Discovery pořádně zahulit [odkaz] ... Zadní batoh je až příliš násilný, navíc umocněný masivním vpřed skloněným C-sloupkem a zadními bočními dveřmi s prosklením opticky posunutým vpřed.

Jistě, ústupky jdou na vrub praktičnosti. Jenže jestli tohle [odkaz] má být představa prémiové přepravy psa, tak takhle opravdu ne 8-s :no: Pes zavřený do temného stanu, který navíc totálně zabije prostor a není kam dát psí příslušenství 8-s 8-s Zřejmě nemají v Land-Roveru psa...

Z druhé strany jsem rád, že je zde snaha o praktičnost, a naopak není 9st. automat. A zůstaly V6... Takže tak 50 :50. Když to ale srovnám s dosavadním Discovery, tak vidím spíš jeden krok vpřed a dva vzad :-!
Avatar - nezvykle tichý pozorovatel
nezvykle tichý pozorovatel
Když Vy ve svém vyjadřování vždy uděláte jednu základní diskutérskou chybu... začínáte negací. A proto Vás čtu maximálně do prvního souvětí... zkuste třeba přehodit pořadí, když 50:50, a vyhnete se tím netradičně častým útokům trotlů.
Jinak s Vaší kritikou nesouhlasím. Land Rover je v současnosti nejspíš to nejlepší, co se na světě v dané kategorii vyrábí. Chcete-li mu vyčítat drobnosti, běžte si jej nejprve osahat... od shora až dolů.
jam2015
rohYpnol, kiež by v Ssangyongu vedeli vyrobiť aspoň derivát tohoto!
Ibaže máš v génoch šikmé oči - >😒]
Nonsens
ja s rohypňákom súhlasím a máme právo sa tu vyjadriť aj bez ošahania, hlavne keď sa momentálne dá ošahať až v paríži. Ja som tiež nikdy neprišiel na chuť dizajnu diskavery, ktoré mi vždy pripadalo jak s kontajnerom prilepeným na chrbte, nový je lepší, ale furt je to tam. Ale bavíme sa o ideále, bez problémov by som ho bral, ak by som mal záujem o suv.
jam2015
Sorry, kontajnery na kolesách boli predchádzajúce modely.
Nonsens
šak ja doňho nejak moc nerýpem a tie prirovnania sú nafúknuté, ale ten ruksak tam vidím, aj keď lepšie zakomponovaný
IcePickLodger
...cista katastrofa, pohrebny voz :no:
samozrejme kvalitne auto s riadnou davkou elegancie a charizmy, kto by ho neprijal v garazi, ze?
jam2015
strieborný pohrebák ... [odkaz]
webpaja
Tvary byly jasné už od představení studie, ani nevím, zda se vůbec něco změnilo. Od Disco I se postupně zmenšuje optické nalepení batohu (spíš skleníku), tady určitě nejcitlivější přístup. Klidně bych snesl konzervativněkší řešení C sloupků, ale chápu snahu ukázat, že jde o úplnou novinku.
Interiér nepřekvapil, čekal jsem víc novinek, stejně tak v motorové paletě a nasazení benzínových R4 Ingenium.

Celkově tedy půl tuny dole, zachovány V6 včetně kompresoru, světlá výška skoro 300mm...jo, Disco se udrželo ve hře :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Technicky ok, uvidíme jak cenově. Design, interier je na jedničku, použití ovladačů, volantu, atp. z Range naznačuje, že plnotučné disco bude skutečně o level nad disco sportem, nejen pro své rozměry.
Exterier ale úplně nezvládli, přední pohled ok, předoboční ok, zadní ok, ale zadoboční a profil odhalují přehnaný "batoh", auto je opticky těžké na zadek. Disco bude mít nejspíš bezkonkureční kufr, resp. místo pro dvě další sedačky, ale nevypadá to dobře. 😉
Avatar - Emel
Emel
Přesně, celý auto super, ale ten batoh je trošku pěst na oko.
webpaja
Zad ma byt podle me moderni reminiscenci na predchudce. Co fungovalo s hranami tady kouzlo ztratilo. Jsem zvedavy na zivy dojem.
Prostor bude, technologie a motory taky. Jen podle konfig uz nebude fungovat jako levnejsi varianta RRS. Dostal jsem se na 2,5mio...
DrRS
Je jen otázka zda V6 benzín bude i v ČR, aby to nebylo jako v předchozí generaci - v ČR nedostupné... a osobně taky tipuji, že se cena benzínového V6 bude blížit, nebude-lí výšší, 2 milionům...
webpaja
V6 kompresor se dal pres dovozce objednat.
Sup
kdepak jsem tzohle řešení už viděl?

auto.kataloge.cz/…saab-9-5-facelif
Elixir
Discovery si myslim touto radikalnou zmenou stratil na jedinecnosti. Predchadzajuce tvary posobili rozhodne robustnejsie, silovejsie, neuniformne. A tie zadne svetla pretiahnute az po zadne koleso? 8-s