Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové BMW 5 odhaluje ceny. Kolik stojí?

BMW prakticky zároveň s odhalením nové generace řady 5 zveřejnilo ceník pro německý trh. Začínají na 45.200 eurech (cca 1.225.000 Kč) za model 520d. České ceny se příliš lišit nebudou.
Zpět na článek
14. 10. 2016 10:45
14. 10. 2016 15:34
14. 10. 2016 18:12
15. 10. 2016 06:18
14. 10. 2016 10:05
Manuál jen pro 520d
Zřejmě jsou mezi jejich řidiči největší nadšenci pro radost z jízdy:)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - KANKUNEN
14. 10. 2016 10:23
Re: Manuál jen pro 520d
Automat řadí stejně jako by dobrý šofér kvedlal, takže u velkého auta to není mínus. Manuál patří do vyloženě puritánských aut typu MX5. Do supersportů jasně pádla.
14. 10. 2016 12:58
Re: Manuál jen pro 520d
...absolutní nesmysl :-)
Avatar - Barry Lyndon
14. 10. 2016 13:17
Re: Manuál jen pro 520d
spíš puristických ;-)
14. 10. 2016 19:39
Re: Manuál jen pro 520d
Puritánské auto >:D >:D >:D >:D >:D
jó jak se dvě cizí slova trochu podobají to je vždycky malér:)
Avatar - Ham.
14. 10. 2016 13:15
Re: Manuál jen pro 520d
Nikoliv, řidiči 520d jsou z 99,9% manažerští čerti třetí kategorie, kteří dostali tuto verzi od zaměstnavatele a protože na čertech třetí kategorie se musí co nejvíce ušetřit, tak levná nafta v kombinaci s manuálem je typická soc. edition pro fleety. :-)
Avatar - Dinar
14. 10. 2016 13:31
Re: Manuál jen pro 520d
Přesně tak. ;-)
14. 10. 2016 18:11
Re: Manuál jen pro 520d
Tož já to samozřejmě chápu. To byla ironie.
Nicméně, nejspíš by mohli ty auta rovnou nabízet povinně i s pohonem všech čtyř kol, když se jich stejně jako s automatem prodá valná většina.
Pokud už tam ten jednou manuál zastavěný mají, potom si myslím, že by mohl být volitelný i pro ostatní motorizace...
Avatar - Ham.
15. 10. 2016 00:09
Re: Manuál jen pro 520d
No vždyť o stupeň výše to udělali i s awd, 550i si v manuálu nekoupíš a jakmile přijede 540d nebo 550d tak si vsadím, že to bude zase výhradně xDrive. A to že tam mají zastavěný manuál pro 20d ještě neznamená, že to je manuál, který snese třeba o 50% vyšší točivý moment v 30d nebo 40d nebo že jde vrznout do M5. A i kdyby šel, tak stejně je řada nákladů, kterou takový krok vyvolá minimálně při homologaci a o nákladech je dnes úplně všechno.
Avatar - KANKUNEN
14. 10. 2016 10:06
Downsizing už na papíře nefunguje
Rozdíl mezi 2,0d a 3,0d je 0,3 litru, přitom kultura a výkon R6 je jinde.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
14. 10. 2016 10:21
Re: Downsizing už na papíře nefunguje
R4 dýzl nedává z hlediska spotřeby už smysl ani v autě velikosti a váhy střední třídy, ve vyšší střední tím tuplem. V reálu je při horších dynamických parametrech spotřeba R4 oproti R6 ve stejném autě vyšší. R4 je v nabídce pro cenu "již od", fleetům musí čtyřhrnek stačit.
Avatar - maxi!
14. 10. 2016 12:56
Re: Downsizing už na papíře nefunguje
to by som az tak nezovseobecnoval - pri normalnom zivote ( nieco nad rychlostne limity ) bude rozdiel dlhodobo aj plus 2 litre ( napriklad som mal sucasne CLS 250 a 350)
ale pri vysokych rychlostiach uz mensi motor sa zacina trapit, tam mas pravdu, ze sa karta moze aj obratit! :-!
Avatar - Dinar
14. 10. 2016 13:30
Re: Downsizing už na papíře nefunguje
Klidně zevšeobecním, u MB bude asi třeba počkat na nový R6 dýzl, akt. 350d není extra úsporná, naopak nový 220d je super motor, ale u ostatních z D3 to je jak říkám, biturbo vw proti V6 tdi nebo 20d proti 30d u bmw, tam je právě v dlouhodobém průměru šestiválec lepší.
Avatar - Londonbridge
14. 10. 2016 16:19
Re: Downsizing už na papíře nefunguje
Tak nejak. Ta 3 l nafta v meste nie je moc usporna nema problem zozrat 9 l nafty. karta sa otaca na dialnici tam sa tych 6 valcov ukludni... neviem aku pruznost maju 4 valce ale urcite by mi to stacilo. je pravda ze ked zmacknem plyn tych 620 N/m je pre takeho bezneho presuvaca z bodu A do bodu B aj trosku zbytocna sila a manzelka sa stazuje ze je jej spatne pli plnej akceleracii...neviem co by potom robila napr. v E 63 AMG asi poblila interier alebo kapsy na dverach... >:D
Avatar - Uživatel_5340709
14. 10. 2016 10:09
Včera jsem potkal
jedno na živo před Tescem v Brně, a ty "upíří tesáky" v předním nárazníku na mě nepůsobily moc pěkně.
Rozbalit vlákno
4
14. 10. 2016 12:13
Re: Včera jsem potkal
Včera představeno a rovnou směr Tesco?
Avatar - maxi!
14. 10. 2016 12:51
Re: Včera jsem potkal
vsak kazdy si musi nakupit veceru,nie?
Tesco value jogurt... etcccc.....

....
ach jo, tak ked unikli predcasne fotky, tak preco by neuniklo par kusov bavora pre miestneho dealera znacky??? :-!
Avatar - Uživatel_5340709
14. 10. 2016 13:19
Re: Včera jsem potkal
Nedá se to splést s nějakým jiným.
Avatar - JH Loc
14. 10. 2016 18:42
Re: Včera jsem potkal
ně? třeba 7 s M paketem ?

[odkaz]
14. 10. 2016 10:45
Krásný vůz
Jednou mi bude stát před domem. :-)
Rozbalit vlákno
2
14. 10. 2016 13:42
Re: Krásný vůz
Tak může se stát, třeba sousedovi přijede návštěva atp >:D >:D
15. 10. 2016 06:18
Re: Krásný vůz
No mne, na rozdil od tebe, nestoji pred domem popelnice z minulyho stoleti.
14. 10. 2016 15:34
Číslování
Tohle prostě nechápu, proč se benzinový dvoulitr prostě nejmenuje 520i a třílitr 530i? Obzvlášť, když je nabídka tak jednoduchá a variant není mnoho. Chápu, že u 114, 116, 118 a 120 se to prostě tím číslem musí odlišit i když některé motory jsou objemové stejné, ale tady to nechápu.
Rozbalit vlákno
1
14. 10. 2016 18:12
Re: Číslování
A jak by se jmenoval dvoulitr se sníženým výkonem?
15. 10. 2016 06:18
Designovy duel?
Chystate se na porovnani se starsi generaci?
Rozbalit vlákno
0