"provozní náklady jsou stále stejně drahé" - pán Fokt, kašlite na novinárčinu a choďte robiť do lesa. Takúto neznalosť češtiny netolerujú ani študákom a vy ste vraj profesionál. Náklady môžu byť vysoké či nízke, nie drahé alebo lacné.
"Olej a filtry se mění po 25 tisících kilometrů, což není zlé..." - to akože fakt? Píše sa stále o superšporte? To fakt "zírám".
"Také si myslíte, že majitel za možnost s diablem stále jezdit dá téměř cokoli?" nemá byť Diablo náhodou s veľkým písmenom? Je to meno, že?
Teď jde o to, jaké jméno, že. :-) Přijel jsem fabií, je například správně. Alespoň v češtině, ale myslím, že i ve slovenštině. V té větě to totiž není jméno vlastní.
Tak ja ti povim jak je to u mne presne podle navodu. Vymena oleje v normalnim provozu po 7500 km, nebo 6 mesicich, pokud auto jede v zatezi jako okruh rallye a apod, doporucuje se vymena po teto zatezi. V jakekoliv fazi at ma 1000 nebo 5x tolik, se meni olej (pouzivam Castrol Edge 10W-60, tak je cerny, no jako vyjety olej.
Mě by taky zajímalo jak vypadá motor, který ujede 25k km na okruhu na jeden olej >:D Stejně tak by mě zajímala cena výměny oleje doma na zahradě a ne v origo servisu, kde 90% te částky bude plat vedení :-!
I kdyby příručka říkala, že se normálně má (respektive může) měnit po 25 tisících, tak to rozhodně neznamená, že normálně znamená jezdění po okruzích. Když se zeptáš, tak ti řeknou, že bys měl být v servisu před tím, než vyjedeš na okruh (aby se auto připravilo a například ti neupadlo kolo, vyměnily se třeba brzdové destičky za "okruhové" místo "silničních" atp.), a znovu po té, co přijedeš z okruhu, aby auto dali do pořádku.
Najdou se samozřejmě hlupáci, kteří jezdí na okruhy a auto servisují podle normálního plánu. A také to podle toho vypadá.
v Berlinette som menil olej vzdy po sezone, t.j. asi 4 max 6 tisic kilometrov
.
v Turbe pri cca 10.000 km ale po uprave v Tech Art mi odporucili polovicu - takze pri 5 max 6 tisic km som menil a aj zadne pneu ( Zero corsa ), predne pneu zhruba 2x viac vydrzali :-!
tak James, hey? :-!
ze by to bol pribuzny s tym jazdcom v F1?
( Jenson Button), no mozna len menovec...?
inak to je fakt, ze na Veyrone sa nemenia iba pneu, ale dost casto i disky.
F1 nesleduju je to hrozná nuda a názvy těch řidičů mě naprosto nezajímají, je mi fuk jestli se jmenuje ten chuj jenson nebo James, je mi to fuk rozumíš
Je divný, že když je to nuda, nesleduješ to a je ti fuk, jak se ten chuj jmenuje, tak si o něm začal psát první ty a dokonce víš, jaký má příjem a co utáhne a co ne. >:D >:D >:D
VW je v pohodě , nejhorší jsou Italové, takže Fiat, Alfa Romeo , Jeremy má pravdu ten krásný pocit když všechno funguje je fajn, ale to neustálé cestování do servisu je otravné a hlavně časté
koukam ze srandy s takovou karou je jak s gumovym hownem, ale tim pozitiva konci. No takovy servis to bych se na to >:D clovek vyplazne 4,5,6 micu za karu na zacatku a to samy za par let servisovani, tezka brutalita pro penezenku i prachateho cloveka.
na to abys někam letěl si přece nemusíš koupit letadlo a kvůli dovolené na jachtě si taky nekupuješ pokaždé jachtu. Asi racionální řešení pro někoho, kdo se chce svézt dvakrát do roka...
nebo si na dovolenou kupuješ pokaždé nový apartmán u moře?