Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Barry Lyndon
Ať si říká TG co chce, tak ty podložky po koly (ať už jsou skutečné nebo virtuální) na fotce v titulku jsou podvod na zákazníka. :no:
Standa77
Pod pojmem „auto pro velké rodiny“ si představuji něco úplně jiného, například by se do druhé řady měly vejít 3 plnohodnotné dětské sedačky vedle sebe.
Na tohle se soudruzi ve Škodověnce poněkud vykvajzli.
Na tohle se soudruzi ve Škodověnce poněkud vykvajzli.
myšleny jsou velké rodiny s dvěma dětmi a jedním křečkem.
(jen na okraj: včera jsem koukal u dealera na Tiguan a to má pocitově kufr asi jako můj Golf (krátký), takže pro Kodiaqa žádný konkurent...)
(jen na okraj: včera jsem koukal u dealera na Tiguan a to má pocitově kufr asi jako můj Golf (krátký), takže pro Kodiaqa žádný konkurent...)
On je to obecne problem techto ,,SUV". Vsechno nafoukle naoko, cimz se zmensuje vnitrni prostor. Rikam si proc ?
jednak to lidi chtějí a druhak tomu moc nepřidává MQB (asi nebude tak modulární, jak se nám snaží namluvit - viz kufr Superbu/Kodiaqu stejně široký jako kufr Fabie, tedy 1 m, což je u 1,9m širokého auta na pováženou (u Mondea je to asi 115 cm))
Fabia není na MQB. A metr mezi podběhy mít nebude. Udělat auto širší není zase taková věda, že. Natahovat platformy (do délky i šířky) uměli i dříve, modularita spočívá v něčem jiném. 115 pak myslím nemá ani E-Klasse a to je řádný pohřebák.
Jo, dobrá kravina. Mimochodem v tý třetí řadě to, dle fotek, nemá isofix? Možná je to normální, nevim.
Nicméně až budu řešit tři děti, ideální mi přijde Alhambra.
Nicméně až budu řešit tři děti, ideální mi přijde Alhambra.
Zrovna jsem to chtel napsat s tema trena sadackama, zvlaste kdyz se me to osobne dotyka, a pri premiere a prvnich fotkach interieru nasledovalo velke zklamani. Tri deti se dozadu nevejdou a nema ani 3xIsofix (nikde jsem tuto informaci nenasel).
Ale mozna jde o to, ze ve VB je velka rodina uz ta se dvema detma.
Ale mozna jde o to, ze ve VB je velka rodina uz ta se dvema detma.
vzhledem k mnozstvi negru a arabu je tam normalni rodina dneska 8 a vic. na nikoho jinyho tenhle hnuj v britanii mirit nemuze. tam je schade porad pro plebs
Tohle není jen Škodovka, najít auto na tři sedačky je problém u všech značek - a ještě je magie ty sedačky kombinovat, protože některé se vejdou, některé ne.
Škodovka nepostavila velké auto, jen opakuje marketing, jako všichni ostatní výrobci. SUV = "velká auto pro aktivní život, co se tam vejde celá velká rodina i s bagáží na výlet napříč Evropou i tajgou".
(Jasně, občas se auta pro vícečlenou rodinu najdou, ale nejsou to ta "velká auta pro velké rodiny".)
Škodovka nepostavila velké auto, jen opakuje marketing, jako všichni ostatní výrobci. SUV = "velká auto pro aktivní život, co se tam vejde celá velká rodina i s bagáží na výlet napříč Evropou i tajgou".
(Jasně, občas se auta pro vícečlenou rodinu najdou, ale nejsou to ta "velká auta pro velké rodiny".)
Tak zase pokud auto prodavaji, jako sedmimistne a nakonec tam stejne das jenom dve deti, tj. tolik, co do citigo...
Taky se mi to nelíbí. Jenže to takhle dělají všichni ;-\ , není to zvlášnost "soudruhů ze Škodovky".
Ono je to spíš 5+2, respektive 4+3 (pětimístná také nebývají skutečně, plnohodnotně pětimístná, ale spíš 4+1, a u některých je to páté místo komické, viz 6er GC). Nemluvě o tom, že v podobných autech skutečně nechceš sedět ve třetí řadě. Když pominu pohodlí, v případě nárazu zezadu budeš mít hlavu na kapotě, obrazně řečeno (i když nevím, kolik prostoru je zrovna v Kodiaqu). Nedělal bych si pak iluze ani o ochraně poskytované dodávkami, kde to místo pro velkou rodinu skutečně je (děti mají alespoň sedačky).
Jinak běžně můžeš převézt tři děti (v plnohodnotných dětských sedačkách), ještě máš sedadlo spolujezdce.
Jinak běžně můžeš převézt tři děti (v plnohodnotných dětských sedačkách), ještě máš sedadlo spolujezdce.
No auto pro velké rodiny bych označil civilní verze dodávek. Tři sedačky vzadu a dostatečný kufr pro všechno harampádí k dětem.
3 sedačky vzadu řešil kolega v práci a nakonec z té bídy nabídky šel do Opel Zafira
Anonym
Denní přísun povinných článků velebících mocného Godyjáka!
Já zatím ani nevím, jaký to auto je, ale z tohohle vylizovačství je mi už nanic.
Já zatím ani nevím, jaký to auto je, ale z tohohle vylizovačství je mi už nanic.
Th0r
a nekorektně. Pane Mička a spol. Jděte už s tou zrůdou do *.
Za hvězdičku si dosaďte zadní část těla, protože pokrytecká redakce to bere jako sprosté slovo, přestože ho každý z redakce používá :no😒br />
Schválně jestli si jí koupíte, když jí tady denně servilně velebíte >😁
Za hvězdičku si dosaďte zadní část těla, protože pokrytecká redakce to bere jako sprosté slovo, přestože ho každý z redakce používá :no😒br />
Schválně jestli si jí koupíte, když jí tady denně servilně velebíte >😁
_Karel_
"Rodiny si nemusí dělat starosti, zda vůz zvládne úkoly, které se v rodinném životě vyskytnou: ať už se jedná o nakládku věcí a přepravu osob, schopnost táhnout těžké přívěsy nebo průchodnost lehkým terénem nebo jízdu na kluzkých silnicích – Škoda Kodiaq splňuje všechny požadavky,“ napsal britský magazín."
Rozumím tomu správně, že ostatní velká SUV nepřevezou osoby, náklad, neutáhnou karavan a neprojedou lehkým terénem?
Pokud ovšem Kodiaqa srovnávali s Fábií, pak nepochybně je nejlepší auto pro rodinu.
Je to jenom můj pocit, že v Británii mají neuvěřitelnou slabost pro Škodovky? Pamatuji na obdivné testy nového Superba, jak je lepší než MB-E.............
Mám za to, že Škoda je pořád, s každým modelem, pod VW. Že Superb není lepší než Passat, že Kodiaq nebude lepší než Touareg.
Rozumím tomu správně, že ostatní velká SUV nepřevezou osoby, náklad, neutáhnou karavan a neprojedou lehkým terénem?
Pokud ovšem Kodiaqa srovnávali s Fábií, pak nepochybně je nejlepší auto pro rodinu.
Je to jenom můj pocit, že v Británii mají neuvěřitelnou slabost pro Škodovky? Pamatuji na obdivné testy nového Superba, jak je lepší než MB-E.............
Mám za to, že Škoda je pořád, s každým modelem, pod VW. Že Superb není lepší než Passat, že Kodiaq nebude lepší než Touareg.
Kodiaq je možné porovnávat teoreticky s Tiguanem (jako je možné porovnávat Octavii s Golfem nebo Superb s Passatem), ale ne s Touaregem (jako není možné porovnávat Superb s Phaetonem). To jsou jiné třídy!
Jinak tu slabost pro Škodovky v Británii nejčastěji vysvětlují tím, že je to německé, ale přesto neněmecké auto (a asi se jim do vkusu trefuje lépe než třeba Seat a taky je tu otázka ceny, která je tam prostě nižší než u etablovanějších značek (VW, Vauxhall), což v Česku moc neznáme)
Jinak tu slabost pro Škodovky v Británii nejčastěji vysvětlují tím, že je to německé, ale přesto neněmecké auto (a asi se jim do vkusu trefuje lépe než třeba Seat a taky je tu otázka ceny, která je tam prostě nižší než u etablovanějších značek (VW, Vauxhall), což v Česku moc neznáme)
Skoda je v CR nejlevnejsi v Evrope. Urcity rozdil mohou delat akcni pakety a vybava, ale minimalne je to vsude +- stejne a Skoda k nejlevnejsim znackam nepatri. On to totiz neni zadny low-end, jak se nas snazi nekteri zamindrakovani skoda hateri presvedcit, ale jsou to zcela svebytne modely s dobrou cenou/uzitna hodnota. Seat je ala emoce a VW ani tak prakticky, ani tak emotivni, ale neco co se tvari nejseriozneji a nejusedleji. Octavia + Superb a ted podle vseho Kodiaq je hodne silna trojka. Jedine, co nicim nevybocuje je Fabia a Rapid je neco, co by snad bylo lepsi zrusit. Ale lepsi mit osklive kacatko mezi lowendy, nez v nizsi stredni nebo stredni tride.
Kodiaq je rozměrově mezi. Resp. rozvorem je napůl mezi Tiguanem a Touaregem, délkou má pak výrazně blíž k Touaregu.Tiguan na něj ztrácí 20cm.
A všude se mluví o Kodiaqu jako o vyšším Superbu.
A všude se mluví o Kodiaqu jako o vyšším Superbu.
Coz je, vzhledem k faktu, ze je stejne dlouhy, jako octavie (byt rozvorem se blizi spise superbu), prehnane. Kazdopadne skodovka ma v Britanii novinare asi slusne "podmazle", protoze tech clanku o novem, obrim, takrka petimetrovem SUV tam bylo dost a treba zrovna v Top Gearu chvalili rapida, pritom stejne toledo dostalo snad 2,5 hvezdicky, nebo tak nejak.
AnGeor
slo by davat k takovym "vyjadrenim" odkazy? na strankach top gear-u nic takoveho nikde nepisou?
Joky
navrhuji udělat veřejnou sbírku a peníze použít, že za každý takový článek někdo dostane
pořádných pár facek .... a snad z lidí přestanou dělat blbce .
pořádných pár facek .... a snad z lidí přestanou dělat blbce .
holden_holden
ma klakson na volantu [odkaz]
ozawasan
co zabrání každodennímu stresu? Wauuuuu, wow, uch ...ech......... phenomenal. Auto, co vás položí na gauč a udělá terapii...... Bravwo Schade....
Jen já jsem trošku ve stresu, že se tu na mne každý den vyvalí Kchoudy.....
Je tady, tady, tady a tady......Kchoudy, kam se na Autoškoda.cz podíváš.........
Doktore - není to příliš?
Jen já jsem trošku ve stresu, že se tu na mne každý den vyvalí Kchoudy.....
Je tady, tady, tady a tady......Kchoudy, kam se na Autoškoda.cz podíváš.........
Doktore - není to příliš?
Sumi2000
Dokud si to auto neprojedu , a neosahám , nemůžu napsat že je dobré či špatné !
Design je podle mne pouze průměrný , auto působí poměrně úzce a vysoce.
Interier je zajímavý....uvidíme. Cena slušná na velikost SUV.
😉
Design je podle mne pouze průměrný , auto působí poměrně úzce a vysoce.
Interier je zajímavý....uvidíme. Cena slušná na velikost SUV.
😉
Já tipuju to druhé.
Jeremyho nazorna ukazka absurdity testovat takovíé auto a ja se bavil.
To fakt jako někdo ze škodovkářů věří, že škodovka je super auto proto, že se jí dá přistát na střeše s vrtulníkem? Nebo že když projede rozkopanou (asi rekonstrukce) závodní trať s lepším časem než Ferrari, že jako je lepším vozem než Ferrari? A mohl bych pokračovat....