To je ten korektní pořad, kde moderátoři říkají jenom to co se může, aby někoho náhodou neurazili? Tak to si počkám až na vyjádření Jeremyho poté co předtím někoho urazí >:D
nebyl nahodou Jeremi ten kdo v TG takoveto "velke" Skodovky typu Romster nebo Yeti vyzdvihoval jak jsou dobre a prakticke? pokud se k nemu Kodiaq nekdy dostane, tak bych rekl ze s nim taky nebude mit problem :-)
Yeti byl tenkrat rychlejsi nez Ferrari a zvladl i pristani vrtulniku na strese. Skvele auto.
Jeremyho nazorna ukazka absurdity testovat takovíé auto a ja se bavil.
No záleží na tom jestli je stejně kvalitní jako ty předchozí Škodovky, aby až se budou Kodiaqem procházet hasiči ty sedačky neurvali to by moc dobré hodnocení nebylo >:D
to e právě to obrovské nepochopení. On je chválil a adoroval, čímž si z nich dělal srandu. Jenže škodovkáři to nepochopili.
To fakt jako někdo ze škodovkářů věří, že škodovka je super auto proto, že se jí dá přistát na střeše s vrtulníkem? Nebo že když projede rozkopanou (asi rekonstrukce) závodní trať s lepším časem než Ferrari, že jako je lepším vozem než Ferrari? A mohl bych pokračovat....
na tech testech bylo nejdulezitejsi vzdy az to zdeleni nakonci ve studiu a co onich i nalsal do online a tisteneho TG ;-) takze jsi to evidentne nepochopil ty >:D
No Top Gear, o kterém se mluví v článku, je TG magazine, který má pramálo společného s Jeremym, Jamesem a Richardem. Tím chci říct, že jejich názory se mnohdy hodně liší. A ano, časopis staví na úspěchu těch tří, ale společný mají hlavně název.
Na světě jsou fotky nového a krásného CRV!!! To je kočár, že ho mám už na ploše!!! Ne jak ten váš povoz za koně Koniak. Tady opět ani zmínka o CRVéčku. KLASIKA.
Pod pojmem „auto pro velké rodiny“ si představuji něco úplně jiného, například by se do druhé řady měly vejít 3 plnohodnotné dětské sedačky vedle sebe.
Na tohle se soudruzi ve Škodověnce poněkud vykvajzli.
jednak to lidi chtějí a druhak tomu moc nepřidává MQB (asi nebude tak modulární, jak se nám snaží namluvit - viz kufr Superbu/Kodiaqu stejně široký jako kufr Fabie, tedy 1 m, což je u 1,9m širokého auta na pováženou (u Mondea je to asi 115 cm))
Fabia není na MQB. A metr mezi podběhy mít nebude. Udělat auto širší není zase taková věda, že. Natahovat platformy (do délky i šířky) uměli i dříve, modularita spočívá v něčem jiném. 115 pak myslím nemá ani E-Klasse a to je řádný pohřebák.
Jo, dobrá kravina. Mimochodem v tý třetí řadě to, dle fotek, nemá isofix? Možná je to normální, nevim.
Nicméně až budu řešit tři děti, ideální mi přijde Alhambra.
Zrovna jsem to chtel napsat s tema trena sadackama, zvlaste kdyz se me to osobne dotyka, a pri premiere a prvnich fotkach interieru nasledovalo velke zklamani. Tri deti se dozadu nevejdou a nema ani 3xIsofix (nikde jsem tuto informaci nenasel).
Ale mozna jde o to, ze ve VB je velka rodina uz ta se dvema detma.
vzhledem k mnozstvi negru a arabu je tam normalni rodina dneska 8 a vic. na nikoho jinyho tenhle hnuj v britanii mirit nemuze. tam je schade porad pro plebs
Tohle není jen Škodovka, najít auto na tři sedačky je problém u všech značek - a ještě je magie ty sedačky kombinovat, protože některé se vejdou, některé ne.
Škodovka nepostavila velké auto, jen opakuje marketing, jako všichni ostatní výrobci. SUV = "velká auto pro aktivní život, co se tam vejde celá velká rodina i s bagáží na výlet napříč Evropou i tajgou".
(Jasně, občas se auta pro vícečlenou rodinu najdou, ale nejsou to ta "velká auta pro velké rodiny".)
Ono je to spíš 5+2, respektive 4+3 (pětimístná také nebývají skutečně, plnohodnotně pětimístná, ale spíš 4+1, a u některých je to páté místo komické, viz 6er GC). Nemluvě o tom, že v podobných autech skutečně nechceš sedět ve třetí řadě. Když pominu pohodlí, v případě nárazu zezadu budeš mít hlavu na kapotě, obrazně řečeno (i když nevím, kolik prostoru je zrovna v Kodiaqu). Nedělal bych si pak iluze ani o ochraně poskytované dodávkami, kde to místo pro velkou rodinu skutečně je (děti mají alespoň sedačky).
Jinak běžně můžeš převézt tři děti (v plnohodnotných dětských sedačkách), ještě máš sedadlo spolujezdce.
"Rodiny si nemusí dělat starosti, zda vůz zvládne úkoly, které se v rodinném životě vyskytnou: ať už se jedná o nakládku věcí a přepravu osob, schopnost táhnout těžké přívěsy nebo průchodnost lehkým terénem nebo jízdu na kluzkých silnicích – Škoda Kodiaq splňuje všechny požadavky,“ napsal britský magazín."
Rozumím tomu správně, že ostatní velká SUV nepřevezou osoby, náklad, neutáhnou karavan a neprojedou lehkým terénem?
Pokud ovšem Kodiaqa srovnávali s Fábií, pak nepochybně je nejlepší auto pro rodinu.
Je to jenom můj pocit, že v Británii mají neuvěřitelnou slabost pro Škodovky? Pamatuji na obdivné testy nového Superba, jak je lepší než MB-E.............
Mám za to, že Škoda je pořád, s každým modelem, pod VW. Že Superb není lepší než Passat, že Kodiaq nebude lepší než Touareg.
Kodiaq je možné porovnávat teoreticky s Tiguanem (jako je možné porovnávat Octavii s Golfem nebo Superb s Passatem), ale ne s Touaregem (jako není možné porovnávat Superb s Phaetonem). To jsou jiné třídy!
Jinak tu slabost pro Škodovky v Británii nejčastěji vysvětlují tím, že je to německé, ale přesto neněmecké auto (a asi se jim do vkusu trefuje lépe než třeba Seat a taky je tu otázka ceny, která je tam prostě nižší než u etablovanějších značek (VW, Vauxhall), což v Česku moc neznáme)
Skoda je v CR nejlevnejsi v Evrope. Urcity rozdil mohou delat akcni pakety a vybava, ale minimalne je to vsude +- stejne a Skoda k nejlevnejsim znackam nepatri. On to totiz neni zadny low-end, jak se nas snazi nekteri zamindrakovani skoda hateri presvedcit, ale jsou to zcela svebytne modely s dobrou cenou/uzitna hodnota. Seat je ala emoce a VW ani tak prakticky, ani tak emotivni, ale neco co se tvari nejseriozneji a nejusedleji. Octavia + Superb a ted podle vseho Kodiaq je hodne silna trojka. Jedine, co nicim nevybocuje je Fabia a Rapid je neco, co by snad bylo lepsi zrusit. Ale lepsi mit osklive kacatko mezi lowendy, nez v nizsi stredni nebo stredni tride.
Kodiaq je rozměrově mezi. Resp. rozvorem je napůl mezi Tiguanem a Touaregem, délkou má pak výrazně blíž k Touaregu.Tiguan na něj ztrácí 20cm.
A všude se mluví o Kodiaqu jako o vyšším Superbu.
Coz je, vzhledem k faktu, ze je stejne dlouhy, jako octavie (byt rozvorem se blizi spise superbu), prehnane. Kazdopadne skodovka ma v Britanii novinare asi slusne "podmazle", protoze tech clanku o novem, obrim, takrka petimetrovem SUV tam bylo dost a treba zrovna v Top Gearu chvalili rapida, pritom stejne toledo dostalo snad 2,5 hvezdicky, nebo tak nejak.
navrhuji udělat veřejnou sbírku a peníze použít, že za každý takový článek někdo dostane
pořádných pár facek .... a snad z lidí přestanou dělat blbce .
co zabrání každodennímu stresu? Wauuuuu, wow, uch ...ech......... phenomenal. Auto, co vás položí na gauč a udělá terapii...... Bravwo Schade....
Jen já jsem trošku ve stresu, že se tu na mne každý den vyvalí Kchoudy.....
Je tady, tady, tady a tady......Kchoudy, kam se na Autoškoda.cz podíváš.........
Doktore - není to příliš?
Dokud si to auto neprojedu , a neosahám , nemůžu napsat že je dobré či špatné !
Design je podle mne pouze průměrný , auto působí poměrně úzce a vysoce.
Interier je zajímavý....uvidíme. Cena slušná na velikost SUV. ;-)