V rámci faceliftu dostane golf řadu vylepšení v oblasti pohonných jednotek. Ušetřena nebude ani vrcholná verze R, která bude mít více výkonu i točivého momentu.
je skvělý. Ale pokud sednete do A45AMG budete v šoku, jak strašný rozdíl to je.
Takže jen a jen škoda, že dieselgate zařízl GolfR400(nebo 420) :-(
Byl to můj favorit na denní ježdění.
Mercedes znova ukázal, že vie čo?:
M2 = R6, RS3 = R5, A45AMG = R4
Mercedes je zase "první" (v ds), podobně jako jeho (ještě nedávno) R4 diesel (S 250 CDI) v S-kládě!
O to nejde ... Myslím si, že dovedu podle komentářů docela slušně odhadnou, kdo je píše. Fostek je pro mě záhada, tak nějak si představuju, že to bude nějaký atyp jako můj 83-letý soused, který nosí čepici kšiltem dozadu, poslouchá techno a jezdí SL 63 AMG ;-)
https://www.youtube.com/watch?…… />
Mercedes umí = a VW na Dieselgate svádí všechno od zastavení vývoje různejch modelů, odchod z WRC nebo vyhození 30 tisíc lidí = neudělali Dieselgate schválně?
Nojo vlastně udělali >:-[]
Mrkni na to video = s vypětím sil myslím pomalej nárůst rychlosti už v rychlosti kolem 200 km/h = v tu chvíli je A45AMG na 240 km/h a docela svižně zrychluje na těch 250 km/h
Zrovna 0-100 je parametr hodně o ničem = u podobnejch malejch aut se stejně objemnym motorem skoro neni možný aby byl nějak zásadně větší rozdíl. Čas na kolo nebo zrychlení třeba na 200 nebo těch 250 km/h to už je něco jinýho = tam se pozná co a jak
koukám na video a je to klasika Hammunasakra- MB má jinak cejchovaný ručičky tacho, a vypadá to tedy dramatičtěji. Když má GR 200kmh, MB má něco přes 220, když má MB 250, Golf má cca 230.Což je rozdíl, kterému už věřím.
[odkaz]
Nárůst rychlosti u GR vypadá zoufale, protože mezi 200kmh-250kmh je na tacho velmi krátká, možná poloviční vzdálenot, než u stejného rozmezí v MB. :no:
??? je ti 14? Jak by mohlo AMG s +80hp a +95Nm prohrát? Jen jsem poukázal na tvoje trapný kecání, ne sorry, na to jak jsi zaslepený a vidíš jen co chceš.
Jak GR "s vypětím všech sil nad 200 nezrychluje" a podobný Hammunasakroviny, špatně vyčtený z internetu.
I takový závodnický máslo jako já to pozná, a ty ne, to je smutný.
Speciálně pro tebe- AMG je rychlejší, zcela bez debaty. Jen ne tak moc, jak jsi špatně vyčetl ty.
Jj AMG je na okruhu i ve zrychlení rychlejší = jen ne tak jak si to představuju já ale jen tak jak to vidíš ty :-)
Co ten čas na okruhu? White napsal že GR je přes prohru ve všech měřeních v komplexu lepší HH a že vítězi ve srovnávačkách = proč neodporuješ jemu? ;-)
Čas na okruhu z tvýho videa - na těch 80koní to o moc nevyhrál. Máš jinej názor?
Který z nich je lepší HH je mi mega extra totálně šumák. Tobě ne?
Já si HH nekupuju. A kdybych si koupil GGTI, tak by mi to stejně bylo jedno. Jak R tak AMG považuju za trochu výkonově "přepálený" vzhledem k dvoulitru, o R420 ani nemluvě.
1. Okruh zdaleka není jen o rozdílu v koních = hybridní Lexus GS to na okruhu nandal silnější Alpině
2. Kolik by sis představoval rozdíl? Podle mě byl v reálu až až ;-)
3. Podle mýho špatně vyčtenýho názoru je rozdíl mezi GR a A45AMG jasnej = razantně větší by byl už trapas a hlavně není reálnej
4. Já reagoval na whitovy bajky o jasně lepším Golfu R a ne jednoznačně napsanej první příspěvek = faktama = odkázána
5. Bacha ten AMG 2litr umí 600 koní = dal bych odkaz ale autoforum tu zablokovali
6. Taky to není zrovna má kategorie = jak sem řek jen sem uváděl odkazy věci na pravou míru
ou ou, beru zpět- to co jsi sem dal je 2x sprint na rovince, žádný okruh. Takže se bohužel není o čem bavit.
Podle tvýho špatně vyčtenýho názoru GR nad 200 skoro nezrychluje na rozdíl od AMG, což dle mého odkazu není pravda. Lhals.Tečka.
Whiteův názor o tom, co je lepší HH- on na rozdíl ode mě má HH a zajímá se o to, což neznamená, že má pravdu, ale znamená to, že s ním nebudu polemizovat, páč nemám čím argumentovat. Fostek- evidentně jel obojím a nikdo s ním nepolemizuje.
Tys nejel ničím a kecáš o"vypětí všech sil", protože nejsi schopen zaregistrovat VÝRAZNĚ jinak cejchovanej tachometr. Místo abys uznal chybu, začneš plkat cosi o okruhu, o kterým jsem já do té doby ani necekl.
Tak si užij svátky a dej mi svátek.
"jen jsem uváděl odkazama věci na pravou míru" >:D >:D - a čím? dvěma stejnými odkazy na drag-race?
Boha, měl bych tě urážet. Do vašeho sporu "co je lepší hh"se nijak nepletu, dokázal jsem jen tvou jinou lež, a ty si z toho vyvodíš (jako vždy ) že mám problém s AMG a vadí mi, jak je dobrý hh. Může být někdo větší vůl????
Já nemám spor = já jak řikáš jen blbě čtu a dávám odkazy = white si jen vwymejší :-)
Hele GR teď dostane +10 koní = třeba to ten rozdíl o nějakej metr zlepší :-)
Nevyvozuju nic = jen řikám že white to otočil a fostek napsal trochu nejednoznačně = přičemž s jeho formulací že jde o strašnej rozdíl skoro souhlasim = a zmírňuju to na jasnej rozdíl
Třeba Severní smyčku dá AMG o 4s rychlejš, japonskou Tsukubu o 3s = podle mě to tak nějak odpovídá = představoval by sis míň nebo víc?
Prakticky ve všem..., kromě výkonu/rychlosti?
Těch srovnávaček vyšlo tolik, že mi neříkej, žes ani jednu z nich nečetl, nebo aspoň neviděl konečné pořadí...
Zejména před faceliftem schytával A45AMG velmi důraznou kritiku v testech.
Dávám přednost jiným zdrojům, než je AutoTiP, nebo Svět Motorů apod. Ale úpolkud bereš AutoTip jako bernou minci, tak s ním jistě podobně souhlasil, že Suparb může být lepším autem, než MB-E, že jo? A nebo si snad vybíráš jen ty výsledky testů, které se ti zrovna hodí do krámu? :*)
K 308 GT ti nenapíšu nic, protože jsem s ním zatím nejel a k autům se kterými nemám osobní zkušenost se nijak zásadněji nevyjadřuji.., na rozdíl právě od tebe, který má jasno okamžitě podle značky. :-O;-)
Tyhle testy nejsou českej AutoTip ale převzatý z německa = jak víš ;-)
Jen sem se ptal jak to snášíš = vidim že stejně jako porovnání výkonů GR a AMG :-)
S tim rozdílem že 308 to Golfu GTI nandala jak celkově tak v ceně tak v naměřenejch hodnotách
A TopGear našel ve prospěch GR proti A45AMG jen 2 věci = nižší výkon celkem logicky provází nižší spotřeba a nižší cena. Na těchle 2 parametrech to stavíš?
No tak já ne = u auta typu Prius apod. naopak jo = u nejostřejších HH fakt ne :no::-!
A45 AMG je snad ve všech (EVO, TG, Speed, AMuS, AZ...) srovnávačkách hodnocen celkově hůře (při velkém počtu hh končil pravidelně o několik pozic níž a mnohokrát až v druhé polovině celkového pořadí), než často vítězný (zejména do příchodu Fo3RS) GR, a to přesto, že je A45 zřetelně výkonnější, a proto (logicky) i rychlejší. Celková kvalita hh logicky není zdaleka jen o výkonu/rychlosti, tím spíš jen o čase na nějakém uzavřeném okruhu apod.
Prostě slabší, levnější a pouze mainstreamový Golf zpravidla celkově poráží vrcholný prémiový R4 hh od MB. A to, že je právě A45 AMG konfrontováno nejčastěji s GR je rozhodně lepší vizitka pro GR, než pro A45AMG, které by mělo soupeřit hlavně s prémiovým! vrcholem konkurence, vedle kterého působí jeho R4 plebejsky, a to bez ohledu na max. výkon.
To je tvůj problém, že znáš pouze dynamická měření/parametry, ale to jo je u tebe/vás normální, že znáte vždycky jen to, co se vám zrovna hodí.
Napiš do EVO, TG, Speedu..., že jsou amatéři, a ať tě/vás příště zkusí požádat o "odbornou" pomoc.
Deš na to správně!! Je třeba zcela ignorovat argumenty druhých. Když tě usvědčí z omylu nebo lži, nereaguj a hned vytáhni jiné téma! Když mají pravdu, opakuj do zblbnutí nějakou zjevnou, i když nesouvisející pravdu- třeba že 1+1=2.Nemůžeš prahrát!
Buď svůj! Buď Hammunasakrou!
A45 AMG má sice vyšší výkon (a taky cenu!), ale to je asi tak všechno podstatnější. Golf R je v komplexu jasně lepší auto/hh, viz i jejich srovnávačky.
Stopky pro GR 420 je škoda, protože měl mít (mimo jiné) dvoustupňové přeplňování, což je na podobný výkon z daného objemu lepší řešení, než velké "monoturbo" ala A45 AMG.
Na co Golf R400? S A45AMG si vytře laufy i přes daleko nižší výkon GTI Clubsport S na jakémkoliv okruhu rozdílem třídy.
[odkaz]
A pokud ti jde jenom o předvádění se na světlech, tak tam mu dá zase nakládačku rozdílem třídy prémiová konkurence.
[odkaz] :-)
Jak mi přijdou ty 4s? Přijdou mi vcelku dobrý, na těch 80 koní. Jak přijde tobě těch 14s na NR co dostalo AMG od o 70koní slabšího CS?? Málo? Hodně? Akorát?
A vem to komplexně a vysvětli proč ten čas neni v tabulkách Nurburgringu a jako nejlepší HH tam je Honda Civic Type R s časem 7:50:63 a za ní Renault Megane RS 275 Trophy R s časem 7:54:36 :-)
No realita je že A45AMG je fakt na všech okruzích rychlejší než GR = na některejch i docela hodně
Odpovídá to časum zrychlení i pružnosti = pár sem jich tu uved :-!
V tabulce NS jsou Golf GTI CS, Megane RS a Seat Cupra protože tato auta zajely okruh s produkční verzí
[odkaz]
Naopak není tam Civic Type R, protože ten čas zajel s prototypem.
Zajímavý = ty dáváš odkaz na fastlaps.com já to čtu přímo na stránkách Nurburgringu
[odkaz]
Nejdou sem dávat odkazy z autofora = zrovna tam čtu o GTI CS = vyndaný sedačky, menší lehčí baterie, komplet bez odhlučnění, atd. = daleko větší úpravy než Type R
Konkrétní formulace: Ve srovnání s GTI CS lze o Type R mluvit jako o běžném modelu, o to víc je jeho čas 7 minut 50,63 s ještě působivější :yes::-)
Jaké vyndané sedačky? Clubsport S se prodává bez zadních sedaček a s rámem a s gelovou baterií, bez řady odhlučnění kvůli dosažení co nejnižší váhy (podobně jako MRS Trophy R), to nejsou žádné úpravy proti prodávanému modelu. Naopak CTR byl proti sérii vykuchaný, sedačky (v sérii má, na okruhu neměl, rám v sérii nemá na okruhu měl, klimu v serii má, na okruhu neměl etc.
[odkaz]
Za to, že na autoforu nemají ani páru o tom, jak vypadá sériový GTI CS já nemohu i když to chápu, protože to je web, kde testovali nějaké lepší auto někdy v minulém století, protože jim dnes už nikdo nic nepůjčí a od té doby se živí jenom opisováním, na všech ostatních webech vědí, že vyhozené zadní sedačky nahrazené trubkama a sítí etc. je sériová výbava.
[odkaz]
Clubsport S je auto, tak jak se prodává, s rámem, bez sedaček, s gelovou baterkou, bez tlumících hmot.
CTR který zajel ring (s rámem, bez sedaček, bez klimy etc.) je auto, které si nikdo nikdy nemohl koupit, protože to byl tovární prototyp, který nikdy nešel do prodeje. Honda sice slíbila, že NS zajede znovu se sériovým autem, ale to nikdy nesplnila. Se sériovým autem zajela NS redakce Sport auto a výsledek byl 8:15.
[odkaz]
Pro porovnání stejná redakce se stejným řidičem Clubsport S (7:57) a Clubsport (8:07)
[odkaz]
Čas redakce s GTI Clubsport S je tomu továrnímu daleko blíž (rozdíl 8 sec.) než čas CTR proti továrnímu prototypu v rukou stejné redakce (rozdíl 25sec.).
To tedy mění, protože čas auta ve specifikaci, ve které se neprodává ani nikdy neprodávalo je zcela nezajímavý, Clubsport S, Cupru nebo MRS T-R si každý může (mohl) koupit, tak jak zajely rekord, prostě sériová auta a to je také důvod proč figurují zde
[odkaz] a CTR nikoliv
Co vyndali z CTR je celkem jedno, tím, že něco vyndali a něco přidali (proti sérii), tak je to celkem nezajímavý čas. Jediný relevantní čas na NS se sériovým CTR je 8:15 a to je o dost horší než časy jiným sériových HH. A co měli Japonci udělat? No to co slíbili, zajet NS se sériovým CTR.
Uvidíme, v každém případě se AMG 45 na okruhu na GTI CS S ukrutně nechytá, takže dělat nějakou přemotorovanou bestii jako R400 jak zde navrhoval fostek je docela zbytečné a bez ohledu na nějaké časy na okruhu je to dnes nejlépe hodnocený HH, mimo jiné druhý nejlepší sporťák hned za 911 R v hodnocení EVO 2016.
[odkaz]
Ty toho nenecháš ani na svátky? Jo u nejostřejších HH beru v potaz časy = a když je jedno auto ve všech a na všech okruzích lepší = narozdíl od tebe tenhle drsnej fakt nepopírám ;-)
Ale klidně popiš svoje řidičský srovnání A45AMG a GR >:-[]