Větší exoty mezi trucky měl DeRooy a jejich DAFy. Jednak ten dvoukabinový a pak ty slavné Turbotwiny, v 88 s tím předejl na poušti Vatanena v jeho Peugeotu rychlostí 210 km/h a Vatanane prý vzteky mlátil do volantu a nadával. Výkon přes 1000 koní a dva motory no. DeRooy byl borec.
Dokud neodstoupili kvůli tragické havárii druhého vozu, tak byl DeRooy celkově pátý ze všech aut a akmionů dohromady. Naprosto famozní.
Rok 1988? a start Tatra 815 8x8, tehdy ještě doprovodné kamiony měli startovní čísla a musely jet na čas. Takže vlastně největší závoˇdák. ˇRíkalo se jí TotalTatra
Normálně ho Citroën vyráběl a jmenoval se Sahara. Výkon každého motoru byl 12 koní, potom 13 a poslední kusy už měly celých 14 koní každý. Aby se dostali na těch 50 koní, tak to si museli do motorů docela hrábnout.
když už se "inspirujete" cizími články, naučte se je alespoň překládat. U té 2cv jste jaksi nepostřehli, že je to 4x4 bimoto, každý motor pohání jednu nápravu, jsou tam dvě převodovky, celkový výkon 100ps.
Chtěl bych vidět těch vašich 100ps z předválečného dvouválce.