Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojeté Audi A4 B8: Revoluce na německý způsob. Je ale spolehlivá?

Od roku 1994 plní model A4 roli nejmenšího vozu značky s tradičním uspořádáním pohonu. Tedy motorem uloženým podélně před přední nápravou a převodovkou za ní. Jak si stojí coby ojetina?
Zpět na článek
Avatar - Machýrek
2. 2. 2017 08:42
Re: Otázka rádia Jerevan
Hummunasakra = Kylie = parecek nejvetsich blbu, co tu kdy psali === :yes:
1. 2. 2017 07:49
Re: Otázka rádia Jerevan
No to je zase jiná věc. Nad tím zůstává rozum stát.
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2017 22:01
Re: Otázka rádia Jerevan
Jak se k vozu chováš má určitě vliv = ale jen o tom to určitě neni

Třeba seš klikař :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2017 21:59
Re: Otázka rádia Jerevan
Nojo u nás nemaj statisíce lidí ani povinný ručení :-)
31. 1. 2017 19:32
Re: Odborník
To je přesný! Nejsem na to hrdej a povedlo se mi tam koupit šrot, ale takhle hezky bych to nenapsal >:D
31. 1. 2017 10:39
Re: zkušenosti majitelů
tak zkušenost ti dám. mam sportovni podvozek , motor 3.0 TDi 4x4, pohon super na ujetym snehu na silnici, ale kdyz jsou na horach vyjety vetsi koleje musim si davit pozir abych nedrhnul o ten prostredek co je vyvysenej jak je to vyjety.... nedavno jsme zapadl ve snehu, protoze se mi pod auto navalil snich a jak je nizkej podvozek tak si to na to sedlo a 4x4 bylo na nic.... az budu menit casem tlumice, rpedelam to na standardni podvozek, kazdej milimetr dobrej.
31. 1. 2017 10:13
Re: Otázka rádia Jerevan
Měl jsem proklínanej motor1.8 TSI, najeto 230 000 když jsem ji prodával. Olej nežrala, nic se mi nepodělalo kromě jednoho zámku.
teď mám stejný model 3.0 TDi najeto 170 000 žádnej problem.
asi je to o tom, jak se k tomu autu kdo chova....
Olej měním po 15 000 a dávám kvalitní olejovej filtr, cože je asi jediná věc mimo to, co je předepsané.
31. 1. 2017 08:38
Re: Otázka rádia Jerevan
Ty hlásíš na pojišťovnu závady, který řešíš na autě? Já teda ne a neznám ve svým okolí nikoho kdo by to dělal. Proč taky?
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2017 00:33
Re: zkušenosti majitelů
Celej Cayenne z prvních let výroby je skoro průser = v lepšim případě zklamání :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2017 00:32
Re: Otázka rádia Jerevan
Jo motor šel = ale zpětně to neni dobře hodnocený auto. Jiný to bylo když objednával takže mu nevadilo mega a čtvrt a totálně úchylná čekací doba třičtvrtě roku. Přístup servisu i celková spolehlivost nic moc. Klimatizace, nekvalitní lak, po 2 letech prošoupaná alcantara = je to kravaťák co nejvíc jezdí sám atd.
A to naštěstí nešel do toho 2,5 TDI

Ve vedlejšim příspěvku je odkaz na seznam největších průserů za posledních 15 let = pro někoho může bejt docela překvapivej možná i šokující :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 1. 2017 00:27
Re: Otázka rádia Jerevan
Jak to že ne? [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] a takovej bonus [odkaz]
30. 1. 2017 11:40
Re: Otázka rádia Jerevan
Na pojišťovně data ohledně poruch a ceny za opravu neseženeš. Jak by se k nim ty pojišťovny dostaly?

Autorizáky jsou drahý generelně všechny. Pamatuju si jak se na služební Oktávce TDI zasekla regulace tlaku turba. Banální oprava, kdy se regulace rozebere vyčistí, případně se vymění podtlaková baňka, která to ovládá nebo ventil, který to otevírá. No když hodně tak to stojí 5000 korun. (Já to řešil na svým autě 2x. Jednou za 4500 a podruhý za 2000 korun. V autorizovaným Škoda servisu řekli, že se musí vyměnit celý turbo a vybafli cenovku 30000 materiál plus práce. A teď si vezmi, že někdo kdo autorizovanýmu servisu věří se nechá takhle okrást a to číslo ti pak leze do statistik. U servisování AUDI to je stejný. Když se necháš okrást, tak je to pouze tvoje věc. To ale neznamená, že se musíš nechat okrádat a nemůžeš servis pořešit v nějakým serióznějším servisu. Spíš než nic neříkající částka by mě zajímal seznam poruch, který bylo potřeba za těch třeba 300 tis km řešit. To by byl mnohem zajímavější údaj. Jestli v tom byla kupříkladu 2x spojka, kterou ti v Audi udělají dejme tomu za 40000 korun, přičemž reálná cena takový opravy je 10000 korun, to ti pak dost výrazně zkresluje statistiku.
30. 1. 2017 11:31
Re: Otázka rádia Jerevan
To si ovšem pořídil nějakou past. Zrovna tenhle motor funguje.

V6 2,5 TDI byla katastrofa a 1,2 HTP taky. Výrazně se dala zlepšit životnost HTP motoru přechodem na výměny oleje po 10 tis km a použití olejů s vysokou teplotní odolností (tj racingový oleje 10W-60 atp). Pak se na tom dalo najezdit bez problémů 300 tis (kamarád takovou Fabii měl a jezdila bez problémů i po 300 tis) Taky bylo dobrý pořešit rozvody ještě než se to stihlo poprvé potkat. Takový typický doma-dodělej motor. Ostuda VW za kterou by se měli sami ještě dnes veřejně lynčovat.

Dobře tak 15 let :-)
30. 1. 2017 11:23
Re: Otázka rádia Jerevan
No pokračuj dál. Podvozkový díly (tlumiče, péra, ramena, spojovačky), destičky kotouče, elektronický serepetičky (čidla, sondy), napadá mě spojka (pochybuju, že A4 má úplně jiný spojky než zbytek koncernu) Možná by se toho našlo víc. Zkrátka a dobře není to žádný exotický auto. Jasně, když to někde opřeš, tak světlo, blatník ani nárazník ti z ničeho jinýho pasovat nebude, ale to je problém u každýho auta.
Avatar - Barrichello
29. 1. 2017 21:17
Re: zkušenosti majitelů
A když zůstaneme u koncernu, další perličky

Cayenne - osmiválec 4,5 l z prvních let výroby. To je nepovedený motor, u kterého dochází k obrušování povrchu válce, ztrátám oleje a celkovému nadměrnému opotřebení.

Porsche motory měnilo dokonce i po záruce. Ale u starého auta po několikátém majiteli vám už automobilka opravu hradit nebude.

Opravdu sou německá auta nejkvalitnější nebo sou to jen bludy omílané majiteli uberwagenů? Moje zkušenosti a data od lidí, servisů, ex-majitelů atd říkaj že spíš to druhé
Avatar - Barrichello
29. 1. 2017 21:14
Re: zkušenosti majitelů
myslím že se tu dozvíš hodně.

Další model na holení - Q7. ol.

Plno lidí volí automaticky šestiválec 3.0 TDI, ale to není nesmrtelná jistota. Spíše představuje dobrý kompromis, protože je rozšířený a servisy s ním umějí pracovat.

Osmiválec 4.2 TDI se objevuje za stejné peníze, ale právě to, že málo servisů tyto motory zná, vás bude nutit jezdit s problémy do značkových dílen Audi. Za to si logicky připlatíte. Stejně jako 3.0 TDI trpí osmiválec na natahování rozvodového řetězu, což se u něj objevuje kolem nájezdu 150 000 km.

HEHE
29. 1. 2017 16:31
Re: Facelift
Presne to mi napadlo, ze bud je to prerabka na FL alebo chyba v roku...
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2017 15:27
Re: Otázka rádia Jerevan
To víš že jo = hlavně dej vědět jaká byla = nebo je, jestli si ji koupil ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2017 15:21
Re: Plky teoretiků zní...
Stejně jako ty? ;-)

Ale důkladně ji testoval a napsal docela dobrej test = narozdil od totálních blbostí cos o ni napsal ty :-)

Furt navrhuju tvý perly z díkuze projít = bude sranda >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2017 15:17
Re: Ruďák
Jestli tak vidíš sám sebe tak určitě >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 1. 2017 15:07
Re: Plky teoretiků zní...
Blbá víra = nejvíc poruchový byly R4 nafty. Nejhorší 2.0 TDI PD = dohledem si! Dočteš se to všude = dokonce i na ACZ ;-)
28. 1. 2017 14:18
Odborník
Odborník z ESA Vám namaže kolem pusy cokoliv, i exkrement popíše tak že voní jako panna z ráje.
28. 1. 2017 12:32
zkušenosti majitelů
Měl jsem nedávno jako náhradní vůz zapůjčenou A4 quattro v sedanu, motor 2 tdi, 2 roky starou. Zrovna při té sněhové kalamitě, jezdilo to fajn. Dokonce i za málo. Jenom to vystupování skoro od země, to už jsem si odvykl. Za víkend jsem najel cca 600. K věci. Čekal jsem, že se zde dozvím nějaké zkušenosti majitelů, já naivní blbec. Co čekat od některých zdejších přispěvatelů, kteří to auto znají leda z parkovišť.
Tohle auto bylo z půjčovny, najeto 110 tis. Ten člověk pronajímá několik set aut a pochybuji, že by si zrovna nějakou na provoz náročnou šunku do té půjčovny pořídil. Na to je on co se týče provozních nákladů hodně opatrný.
Avatar - Barrichello
27. 1. 2017 21:22
Re: Za ty prachy
Ameriko, co takhle vyjádření na ty olejničky a zadřený motory 1,8 a 2,0 TFSI, kde lidi jen dolejvali a pak ende? Pořád čekám....

Napsali jste tu účelové lži, že se jedná o jeden motor, kde stačí dolejvat a je to nezajímavý, a vono se jedná o dva motory a dolejvat nestačí. A VW zaplatilo brutální pálky jako odškodné v USA a v Anglii. Sranda co? Lžete nebo o tom v lepším případě vůbec nic nevíte a jen tu kopete za německou herku.

Gro je v tom, že servis na Oktávku může stát víc než na Cadillac. A že ta německá prémie není vůbec spolehlivá jak tu básníte, realita je někde úplně jinde.
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 20:30
Re: Otázka rádia Jerevan
Používaj se třeba i data pojišťoven = ideální zdroj

Ale jo samozřejmě autorizák vyjde dráž = nicméně i to je měřítko. A rozdíly po třeba těch 10 letech sou obří = průměrnejch 130 tisíc za Toyotu, 430 t. za BMW
Nebo za 10 let let provozu Priusu asi 100 000, 125 t. za Camry, proti tomu 310 t. za Audi A4 nebo 370 t. za BMW 3 :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 20:27
Re: Otázka rádia Jerevan
Já ti nevim = znám zkazky od majitele pašíka B5 2.8 a sou fakt šílený. A to neměl motor s tehdejší nejhorší pověstí V6 2,5 = zrovna ten přesně stejně testovali na první generaci zákazníků. Když sem u motorů stejně první a druhá verze 1,2 HTP

To bude starší praktika než 10 let
27. 1. 2017 20:13
Re: Otázka rádia Jerevan
Další výjimkou bude třetí generace Touaregu. Ale to je budoucnost. A tam to sdílení bude se současnou A4, ne s B8.
27. 1. 2017 20:08
Re: Otázka rádia Jerevan
MQB. >:D No jasně, v roce 2008. A mají tam vidlicový šestiválec podél. Co šestiválec, i osmiválec. Teď už ho jen strčit do Superbu, viď. >:D Viděl jsi vůbec někdy motorový prostor A4? Nebo třeba zavěšení?

Ale jo, najdeš je i v jiných koncernových autech. Třeba Bentley používá tuhle platformu. A některé díly budou nejspíš sdílet i mezi platformami. Třeba alternátor může být klidně stejný u motoru napříč i podél. Nebo kompresor klimatizace. Pohon stěračů. Atd. Psal jsi však snad něco o nějakých platformových dílech, ne?
Avatar - AUDIRS6
27. 1. 2017 19:33
Re: Otázka rádia Jerevan
dalsi expert 8-s
MLB !!!
a teraz hladaj aktualnu Skodu, Seat, VW s tou platformou.
( coskoro bude 1 vynimka - VW Phideon, ale to len v Číne )
Avatar - twistedTSD
27. 1. 2017 17:53
Re: Za ty prachy
Nějak nechápu, co chceš tím srovnáním servisu v garáži a v autorizáku říct a jak to jako souvisí s Francouzi. Předpokládám, že jediná myšlenka tvého příspěvku je "AMERIKY JSOU NEJLEPČÍ."
Avatar - Ozzman
27. 1. 2017 13:05
Re: Hamunalí-Sakrblé
Ok, ale na to jsem se ptal hned nazačátku >:D Já treba doufal, že mi tu někdo hodí zkušenost s Cklasse kombikem, což je přirozený konkurent jako ojetina i cenově a zaměřením, nebo E91 (které tu bylo docela dobře popsáno minule a tam bych se bál sáhnout, abych se nespálil, po tom, co jsem se dočetl).
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 13:02
Re: Hamunalí-Sakrblé
Ano tohle jaksi nejde nechápat :-)

Ale pokud nějaký auto, třeba A4 B6, 7 a částečně B8 dopadne křížově všude podobně = a nejde o žárovky = je to něco jinýho.

Prostě když A4 tak co nejnovější B8 s šestiválcem = ale to už víme taky odvčera ;-)

Čau :-)
Avatar - Ozzman
27. 1. 2017 12:59
Re: Hamunalí-Sakrblé
Třeba tak, že statisticky průměrné auto, o které mám zájem, tak se dočtu-doslechu od majitelů, že má problémy rozšířená verze (třeba tady s automatem), tak pokud auto chci, budu hledat takové, které automat nemá... (příklad). Nebo půjdu jinam. Je to podpoření posouzení. Stejně jako když v nějaké statistice kraloval myslím Renault za prasklé žárovky a obsadil tak spodní příčky... Chápeš? Já se tu bavím obecně o interpretaci, ne už o Audi (už od včera >:D ) Hele, o tomhle se dá polemizovat hodiny a hodiny. Já měl vždy taky tenhle tvůj přístup, striktně exaktní posouzení a nad čísla není, ale pokud hodnotíš něco, co má i sociologický přesah, nelze se opírat jen o čísla, byť se mi to stokrát nelíbí... a to je zrovna ojetý automobil.... Tím bych to ukončil.
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 12:53
Re: Hamunalí-Sakrblé
Jo a na Jiřík jezdí taky Krtek = vyřešeno >:-[]

Souhrn statistik a přehledů který od začátku zmiňuju praxí moc nepodpoříš = co je na tom k nepochopení? Nebo jak si to podpoření představuješ? :-)
Avatar - Ozzman
27. 1. 2017 12:50
Re: Hamunalí-Sakrblé
Ano jedna zkušenost pájova je irelevantní v pohledu na celý model, vždyť sem to napsal, Sakro to české školství se na tobě podepslo v podobně neúplné gramotnosti co? >:D Dodal jsem, že nelze vždy jednoznačně osobní zkušenot suplovat statistikou a naopak. Ideální případ je statistika pdopořená praxí. Co je k tomu k nepochopení? >:D

Diplomy si chtěl vidět ty >:D Ani nevim, kde je mam a kdo řekl , že je mam jen z ČR >:D Prosimtě, neřeš už to vzdělání jo? >:D

Jo a taky sem jezdí i autobus ;)
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 12:45
Re: Hamunalí-Sakrblé
Multitronic = správný rozhodnutí

Nelžu = 1 osobní zkušenost jedno jestli pájova když už ho zdůrazňuješ proti xy statistikám přehledum atd. má hodnotu nic. Nula. Doslova nula celá nula

Vim že naše škoslství stojí za prd = svejma diplomama mi to nemusíš dokazovat ;-)

Svejma popisama Laguny apod. jen dokazuješ že nechápeš význam statistiky = a těch k A4 sem ti dal víc = z různejch úhlů pohledu
Jak sem už napsal: I u největšího křápu je to ca 50% = máš poloviční šanci :-)

Na Jiřák jezdí i metro >:-[]
27. 1. 2017 12:38
Re: Otázka rádia Jerevan
Je to MQB. Myslíš si že A4 používá nějaký extra díly, který nejsou použitý v žádným jiným koncernovým autě?
Avatar - Ozzman
27. 1. 2017 12:35
Re: Hamunalí-Sakrblé
Zpracovat výsledky statistického měření zabere čas a úsilí, které nechci vynakládat jen pro tvou potěchu :-) Zpracovat míněno správně a né jen papuškovat pořadí.

Kombinaci jsem volil jako konkurenta testovaného auta - co bych koupil já je irelevantní, já v této kategorii a prémii nekupuji. K tomu už se nebudu vyjadřovat, napsal sem ti to 100x

Lžeš, já nepsal o jedné zkušenosti, ale obecně jsem napsal, že nadřazovat pro kupce auta osobní zkušenost (né jednoho Páji, ale obecně, jakoukoliv v jakémkoliv množství), primárně nelze nad jakoukoliv statistiku (protože a zase podotýkám obecně ! může být statistika dost ovlivněna, nemyslím tím konkrétní případ Audi! ). Je to vždy na komplexním posouzení ! Sakro dohaje.... běž si něco přečíšt o vyhodnocování !! Mě už to nebaví :-(

Multitronic mne nezajímá - proč mi to pořád cpeš? Já auto s automatem nechci a ani o něm nepíšu. A ani Pája a ani já nezpochybnujeme, že statisticky se kazil více, než já nevím kdoví co.... Pája napsal, že jeho dva kusy se nepokazili... co na tom nechápeš? Měl sem Lagunu II - statisticky a i zkušenostmi od majitelů (tady se právě snoubí ta objektivita, kdy se statistické pozorování doplňuje i s praxí, což je nejlepší možný výsledek) to byl křáp, kde se kazilo kdoví co. Já ti řeknu, že mne se věci, které se kazili nejvíce (elektronika) nestaly - elektronika mi fungovala. Popřel sem někde tu statistiku? Tvrdím, že takový problém neexistoval? Bože, už stačí >:D Nebaví mě to, jestli to chceš pořád řešit, tak se stav na Jiřáku za mnou, ukážu ti svoje studie a diplomy, když si potřebuješ něco dokazovat >:D Čau >:D P.s. jezdí sem i tramvaj...
27. 1. 2017 12:34
Re: Otázka rádia Jerevan
Jo to tvrdím já, že VW prototypy nestestuje. Přímo je uvádějí do výroby a testují to na zákaznících. Do týhle kvalitativní žumpy ale VW spadlo během posledních 10 let zřejmě v rámci úspor za každou cenu. Dřív to nebývalo.
27. 1. 2017 12:31
Re: Otázka rádia Jerevan
Protože si uvědom odkud ty data sbíráš. Jedině z autorizovaných servisů. To je ale žalostně málo. To že přijdeš do Audi servisu otevřeš dveře, řekneš dobrý den a oni ti už za to naúčtují 1000 korun a pak ti to leze do statistiky o kterou ty se opíráš je pěkný, ale pak bude existovat nezanedbatelná množina lidí, který budou jezdit do neautorizovaných servisů kde panují jiný cenový podmínky a pečovat o svoje auta tam. Jenže tyhle auta v těch statistikách nemáš. Data z pojišťoven v tomhle případě nemáš šanci získat, protože tam se úkony o servisních zásazích nedostanou.
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 12:16
Re: Hamunalí-Sakrblé
Jak nemáš čas? Druhej den tu znova a znova a furt tvrdíš že ty statistiky a přehledy atd. sou blbost = zpracovat je by trvalo setinu toho času co řikáš ne a ne a ne ;-)

A furt nevim proč trváš na tý kombinaci = co sem měl pochopit z přečtení článku. Napsal ti to už Barik i já = je to až extrémně omezující požadavek = se nediv že ti na maličkym českym trhu vypadla jedna Alpina :-)
Tak proč to musí bejt zrovna tahle kombinace? Teda kombi chápu = funkčně cenově často i parametrama = lepší komplet výsledků včetně ceny a dalších nákladů než dneska tak populární SUV. Ale co ten zbytek? Proč to za tak málo peněz musí bejt prémie?
Teda to si trochu střídal = aktuálně platí že to má bejt prémie? Jestli A4 tak leda co nejnovější B8 s V6

Nelze nadřazovat statistickou zkušenost nad 1 osobní? Hele ty o statistice víš větší ovno než já ;-)

Multitronic je fakt jedna z nejproblematičtějších převodovek a všude bez výjímky a to včetně ACZ se dočteš to samý = nedoporučejeme, vyhněte se

Jestli takhle prosťoučkou jednoznačnou a hlavně totálně jednoznačnou věc nechápeš a proti tomu hledáš nějakej účel pájovy zkušenosti = fakt nemá smysl diskutovat ;-\

No já krtkem ne zrovna často ale tu a tam jo = tramvají fakt čestně nevim kdy naposled :-)
Avatar - Ozzman
27. 1. 2017 12:11
Re: Hamunalí-Sakrblé
Bohužel, nemam čas ani chuť zpracovávat statistiku A4, je mi to k ničemu a jen proto, abych se s tebou hádal v diskuzi mam strávit hodinami čtením a počítáním? >:D Notak... Za to mi nestojíš :-)

Ano, Pájova situace ze statistického hlediska nemá žádnou hodnotu, ale z lidského hlediska a pohledu kupujícího jistě má. Nelze nadřazovat statistickou zkušenost nad osobní a zas naopak. Každá má svůj účel. Navíc ani Pája tu statistiku nezpochybnil (a já také ne, jestli ano, ukaž mi kde jsem psal, že je špatně).

S tou tramvají jsem ti dal příklad :-) Já s ní jel naposledy včera ráno, protože jsem byl línej lézt do metra a ona zrovna jela stejným směrem >:D Radši preferuji tramvaj, než jízdu v tunelu ;) Né vždy je to však výhodné vzhledem k času.
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 11:46
Re: Hamunalí-Sakrblé
Tak ty ani nevíš jaký přehledy a statistiky? >:D

2 dny se tu o nich bavíme a teď v poslednim příspěvku sem ti je vymenoval! A ty nejdřív napíšeš že jednu a teď netušíš jaký :yes: >:-[]

Ty se překonáváš = taky dobře informacim odolnej = ty chceš trumfnout páju žejo? :yes: :yes: >:D

ad PS: Drzej bejt umíš = co takhle místo vymejšlení paniců a tramvají a podobnejch blbin kde seš docela vynalézavej = zlomek toho času věnovat zpracování infomrací o ojetině A4 = třeba bys došel k podobnejm závěrum co nejen já ;-)

Žiju blaze dík za přání :-)

Psal si něco o statististickym vzdělání = což je teda blbá formulace ale budiž = takže víš že pájova jedna zkušenost má hodnotu ovno = nula. Nula celá nula nula ;-) :-!

Na světě je málo jistot = že nejsi člen Mensy je jedna z nich :-) A k čemu je to dobré? No to ti asi nevysvětlim >:-[]

K jistotám dál patří že 2.0 TDI nebo obecně vznětový 4válce sou nejproblematičtější z motorů v A4. Ale olejmasivněžeroucí TSI se je snažej dohnat ;-)
A Multitronic je přes pájovu jednu zkušenost a flipmodeovejch 12 nebo 15 = neni si jistej = fakt neskutečně nepovedená převodovka. VW většinu prvních generací kupců používá jako testovací = u Multitronicu se testu nedobrovolně zúčastnil i poslední kupující = to je skoro na zápis do Guinessovky :yes: :-)

S tou tramvají si mě docela dostal = už 2 den přemejšlim kdy sem naposled jel tramvají. Sockou teda metrem tu a tam jedu, ale tramvaj si fakt nemůžu vzpomenout = poslední 2 možná i 3 roky ne. Co ty? :-)
Avatar - Ozzman
27. 1. 2017 11:42
Re: Hamunalí-Sakrblé
Jaký statistiky? >:D To ti tu mam jmenovat co jsem kdy zpracoval? >:D Ale notak..... to jsme tu abychom si poměřovali * ? >:D Věř si čemu chceš, dokonce jestli sleduješ dění kolem sebe, tak si dost možná nějaké mé výsledky z úst jiných mohl slyšet :-) Ale to je jedno.... Ne, nejsem člen Mensy, k čemu to je dobré? Vůbec bych tu o své profesi nemluvil, kdyby si tu jen nevytrhával věci z kontextu :-)

A na mou interpretaci testů na 100 tisíc a na 10 let provozu si počkej, ale nevím do kdy, zatím se k tomu nechystám a ani má pracovní náplň se aut netýká >:D Až si vygooglíš to
slovo teoretický příklad, tak pochopíš, na co jsem se tě ptal, navíc jsem žádné tvá čísla nezpochybnil (Což ani Pája nedělal, jen napsal zkušenost);) Nemám k tomu důvod, když neznám a nezajímá mne taková statistika, protože si ojetou A4 nekupuju >:-[] Žij blaze od tabulek a článků >:D

P.s. Pája diskutuje u Nivy a Dusteru, tak můžeš běžet si na něj zas zaštěkat :D
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 11:32
Re: Ruďák
Jo poslední TDI je na tom velmi dobře = to je všeobecně známo :-) ´

Stejně jako že celej způsob měření u osobních aut je levárna = narozdíl od nákladních = kterej navzdory lobbingu automobilek měl stejně platit i pro osobáky. A nebyla by žádná Dieselgate
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 11:24
Re: Hamunalí-Sakrblé
Nemáš na to od prvního příspěvku = schválně si svoje úvodní perly přečti = jak vidim nikam si nepokročil = furt jen popíráš že to neni možný a že to tak určitě neni nic víc ;-)
Případně že rozdíl mezi nejspolehlivějšim Lexusem a nejporuchovějšim Audi přece nemůže bejt tak velkej :-)

Po dnu opakování napíšeš: Jednu? Ty seš fakt cvok? ;-)

Zkus zaklepat hlavou, dát restart, osprchovat se = a v klidu si přečíst pár faktů co sem napsal já nebo Barik. A teď to fakt drsný = většinou sou to fakt fakta. Navíc známý veřejně dostupný!

Někoho tak nesoudnýho sem neviděl ani nepamatuju = stejně extrémní je pája když se rozjede = jedno když pod článkem o A8 dehonestoval všechno co Vaculík napsal včetně měření. Nebo když se 2 dny hádal o výsledek testu C4 vs FF = než zjistil že vyhrálo to druhý auto než myslel >:-[]

Ale čekám na tvou interpretaci souhrnu informací = testů na 100 t. km a statistik poruchovosti, statistik nákladů na servis a statistik nákladů za 10 let provozu = tak to shrň po tvym už se fakt moc těšim >:-[]
To mi fakt po tom dnu dlužíš! Napiš mi jak si to vyhodnotila tvoje hlava = to prostě musíš!! :-)

Snazší to má wepbaja = ten prostě na cizí info nedá a věří jen tomu co si sám vymyslí :yes: >:D

To neni náhoda = Kylie je člen Mensy = ty na 100% ne :-!
Já teda taky ne ale holt mám asi blíž k ní než tobě ;-)

Tak už přestaň trollovat což děláš od prvního příspěvku a postav se čelem = a máš-li na to napiš jak dostupný info a statistiky zpracoval tvuj mozek = na to se fakt těšim :yes: :yes: >:D
27. 1. 2017 11:14
Re: Ruďák
Nevidím nic špatného na tom chtít znát detaily. To je základ pro interpretaci. I když tomu nerozumíš, je zajímavé si přečíst, co všechno zohlednili a odůvodnění jejich rozhodnutí. To se bude hodit příště.

Co je špatného na té větě? Samozřejmě po zohlednění toho emotikonu. V dokumentu je jasně vidět, že se některá auta vejdou pod průměr nákladních aut a mezi nimi je několik s 2,0 TDI. Některá to zvládla i komplet pod limit Euro 6 a hle, všechna mají 2,0 TDI. I podle jiných měření NOx jsou na tom poslední 2,0 TDI velmi dobře (podle EQUA z 12 aut se vznětovým motorem, které splnily Euro 6 i v provozu, je 10 ze skupiny VW a většina bude mít dvoulitry; pak je tam jedno BMW a jeden MB).
Avatar - Ozzman
27. 1. 2017 11:01
Re: Hamunalí-Sakrblé
Už na to nemam >:D Ty pořád lpíš na jednom příkladu, odprosti se od Audi, od těch žebříčků a najdi si v googlu, co znamená teoretický příklad. Ty mi se mě tu tážeš na vzdělání a neumíš pochopit psaný text ( a to není jen můj, ani Pájův názor na tvé moudra).....Je snad jedno jaké mám vzdělání ne? Já o něm nikde nepsal, pouze, čím se žívím.... Nebo se pochlub první ;)

Mě je uplně jedno, jak je na tom jaká a která motorizace... ty si tu shodil Audi A4 jako celek vykřikujíc jednu informaci z kdovíjaké statistiky.....a já tě jen tázal na 2 jednoduché věci:

1. jaký je jiný podobný konkurent této kategorie (míněno typu auta, ceny a stáří), který je lepší koupě (tam si horko těžko dotáhl jednu jedinou Alpinu na českém trhu po 12 hodinách vytáček a výmlv)

2. Jak správně interpretovat výsledné pořadí ve statistickém souboru pozorování (v obecné teoretické rovině, několikrát jsem zdúrazňoval, že to není konkrétní příklad). To jen opravdu pomyslně občůráváš roh a štěkáš, až jsem ti přeformuloval dotaz jak malému dítěti, načež si to jak je u tebe zvykem celé obrátil, že je to vlastně samozřejmé (což si do té doby nenapsal) a že ten hlupák jsem já >:D

Výsledek je ten, že jsi dokázal uboze odpovědět na jednu jedinou, jednoduchou otázku ze dvou v rekordním čase 24 hodin !!!!! , stovkách vět textu !!! a desítkách příspěvcích !!!. Teď by vážně zajímalo zase mne tvé vzdělání, protože i spolužáci ze ZŠ, kteří nedodělali ani výučák, dokázali jednoduchou otázku pochopit rychleji a odpovědět >:D

I tak se během toho všeho snažíš odvést téma někam jinam a zamést svou do nebe volající stupiditu :-) Pokud opoemnu, že nemáš žádnou vlastní zkušenost skoro s žádným autem, o kterých se tu přeš s majiteli, tak mne asi nejvíce dostává, že existuje dnes člověk, který neumí odpovědět na jednodchou otázku, ale napíše tisíc věcí okolo....... kdysi sem chodila jedna taková diskutérka, která měla podobné problémy s komunikací a chápáním... myslim, že jí znáš, říkala si Kylie... zvláštní náhoda že? >:D
27. 1. 2017 10:59
Re: Ruďák
Přímo po měření VTT labs jsem se koukal, ale nic odpovídajícího jsem nenašel. Pro norský TOI dělali podobná měření, ale v menším měřítku. Čekal bych, že ICCT poskytne odkazy, ale ta data nemusí být veřejně dostupná. Je to jen briefing paper, tedy shrnuje poznatky. Nešlo o měření jimi zadaná. Ty cykly nemusí být shodné, nakonec nákladní auto nebo autobus jezdí typicky v jiném režimu než osobní. Snad měli detaily, když to publikovali, a mohli posoudit, jestli ta data mají vypovídající hodnotu.

Po pravdě jsem to sem včera dal, jak jsem to našel. Viděl jsem, že je tam graf s auty, grafika seděla s článkem (ten se jen odkazoval na předpokládám starší verzi, kterou smazali, takže odkaz nefungoval), ale nečetl jsem to (bylo to příliš dlouhé na to, abych to okamžitě přečetl). Nepředpokládám, že autoři českých článků četli tenhle dokument. Ale tam někde na konci to snad někdo i četl.
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 09:44
Re: Otázka rádia Jerevan
Já to vidim víceméně jako ty = na základě 1000 informací

Otázka je proč tolik lidí ne? Vždyť to co píšeš sou celkem obecně známý informace = nechtěj vidět nebo čim to je? Tohle sem zatim nikdy nějak nepochopil :-|

Třeba teď simon_sez = Vaculíkem naměřenejm hodnotám ani technickýmu zdůvodnění nevěřim = ale proč to neřeknu = nechápu nerozumim :-O
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 09:42
Re: Dotaz na technicky znalé
V poho = pája taky nevěří :-)

A můžu se zeptat na základě čeho nevěříš? V testu je docela důkladně vysvětlený i proč to tak je

Sko je v tom textu jako porovnání taky zmíněný = tomu že je ve vysokejch rychlostech jistější taky nevěříš?
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 09:36
Re: Otázka rádia Jerevan
Přečet a vim = a skoro všechny byly spolehlivostí podprůměrný = největší průser byly R4 turbodiesly. Vim že je to při těch problémech s olejem u benzínů šok ale král nespolehlivosti motorů A4 je 2.0 TDI :-)

Dusil správně jako jedinej doporučuje V6 = tam máš sice skoro 100% jistotu že ti párkrát za životnost odejde EGR ventil ale to je celkem normální a furt je drtivě spolehlivější než čtyřválcový nafty = ať starší nebo novější
Nejlepší bude asi V6 benzín = nutný používat vysooktanový palivo, jinak vydrží prd, ale slušnej výkon a tak = v česku asi spíš výjímka
Avatar - simon_sez
27. 1. 2017 09:36
Re: Dotaz na technicky znalé
ja si tu diskusiu pamatam - neverim, ze A8cka ma problem s brzdenim pri vyssich rychlostiach; ak by to bolo Sko, ani ty by si neveril...
Avatar - Barrichello
27. 1. 2017 09:35
Re: Otázka rádia Jerevan
Jak můžeš být audi spolehlivý, když je to jen naleštěné lidév vozidlo, které podvádí kudy to jen jde, spolehlivost věcí jako V10 TDI je profláklá, známá kauza s reklamací Passatu CC, to bylo tak na 6 A4 stránek, problémy Touranů, Touaregů, reklamace trub v záruce, které museli uznat, váhy vzduchu v háji, nápravy atd. Je toho prostě moooc.

Ten olej je jen taková nejvíc viditelná kapka v moři a VW to stálo v USA a Anglii slušnej balík :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 09:32
Re: Otázka rádia Jerevan
Nojo můžeš taky koupit TDI = Citace: Nejčastěji zlobí čtyřválcové turbodiesly především pak 2.0 TDI který přináší majitelům nejvíc vrásek na čele. Mezi hlavní poruchy patří.. ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 09:25
Re: Otázka rádia Jerevan
Tak viz Ozzy najdou se eště bojovníci.. :-)

A ztichli dneska = oni se oklepou a až na to za čas příště příjde zase budou tvrdit že.. >:-[]
Avatar - Barrichello
27. 1. 2017 09:21
Re: Otázka rádia Jerevan
Je o tom celej článek na autoforum, už sem sem dával asi 5x link, od té doby místní uberwagen group nějak ztichla >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
27. 1. 2017 09:19
Re: 2009 so 150000km?...
Kde píšu o tom jet do IT po okreskách?

Já píšu když vás baví jezdit rovně po dálnici, at si užijete 1000-2000 dlouhé cesty po evropě.
Mě to nebaví, mam radši ty okresky, tak tak autem nejezdím.

BTW např. v Německu sem po okreskách byl, no problem. Samo do Itálie by to asi mco nešlo.
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 09:14
Re: Hamunalí-Sakrblé
To si ze mě děláš *? iTy cos začal diskuzi: Dva trolové si přišli kopnout? >:D

To si fakt myslíš že tyhle triviálnosti někdo nechápe? = ptám se vážně! No možná pája = ten je tomu co nevzejde z jeho hlavy fakt silněodolnej :-)

Mimochodem ty se od začátku hodně nesoustředíš = to 12. od konce bylo v jinym žebříčku: nákladů na opravu = tos pomotal = tvá snaha okecat je neuvěřitelná
A už včera v 9:48 sem ti to zdůrazňoval! Když si v 9:26 psal přesnej opak reality: A4ka neni extra nákladná na servis! ;-)

A takovej popleta pak napíše: Správná interpretace závisí na znalosti celého pozorovaného souboru a ne na výsledném pořadí = víš tyhle perly píše webpaja ale tebe sem viděl dost vejš. No tak nic

Umíš sám napsat výsledek těch testů a statistik = jak vychází tobě nebo ne? :-!

Hele co že to máš za vzdělání že se vidíš tak = jak se vidíš? :-)

Ty rozdíly ti shrnu takhle = zjednodušeně se poruchovost aut pohybuje někde od 5 do 50% = i když je to naprosto totální šmejd tak máš furt šanci jak při házení mincí = takže vlastně ne úplně špatnou = takhle to asi chceš vidět ne? >:-[]

Jo a i když tu dostkrát padlo že problém je TSI, nejhorší je prej 2.0 TDI + samozřejmě Multitronic = přes pájovy pozitivní zkušenosti
;-)
Avatar - Ozzman
27. 1. 2017 09:11
Re: Hamunalí-Sakrblé
Koukám, že jsi editoval : Takže dobrá, z tvých odpovědí bereš pořadí jako dogma, je 12 od konce, je špatný. Takže šance na napravení interpretace si promrhal :-)

Pohybuji se teď v teoretické rovině, protože nemám čas, ani chuť a vlastně mě to ani nezajímá, abych hledal kde a v jakých testech skončilo Audi.

Správná interpretace výsledků závisí na znalosti celého pozorovaného souboru a né jen na výsledném pořadí.

Záleží na vzdálenostech jednotlivých pozorování a né na jejich pořadí. Prakticky ti to shrnu asi takto, jak pro blbé, co nemají statistické vzdělání:

Příklad č. 1: Na 1. místě se umístilo vozidlo, které mělo 98 bodů...... .na 50. místě se umístilo vozdilo, které získalo 80 bodů. Maximální počet bodů je 100 (100% spolehlivost).

Příklad č. 2: Na 1. místě je vozidlo s 98 body a na 50. místě vozidlo s 20 body.

Už chápeš kam tím mířím? V prvním případě se jedná sice o 50. místo, ale i tak jde o 80% spolehlivost, kdežto v druhém je 50. místo pouze 20 % spolehlivé, než to nejlepší (1. místo). Takže, pořadí jako takové, bez znalosti celého souboru a všech aspektů je irelevantní pro to, jak moc je auto spolehlivé pro reálného kupce ! A je jedno, jestli je to Lexus, Audi, či Renault...

Mohli by jsme tady začít ještě přesně počítat různé hladiny přípustné chyby a podobně, ale to bych si tu musel vycucat z prstu celé pořadí atd... Tohle snad pochopí i dítě :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 09:07
Re: Hamunalí-Sakrblé
Nevykrucuj se! Politici mě leda serou

Papouškování a citace sou 2 hodně odlišný věci = dal sem ti na to i odkaz = myslel sem že to pochopíš ;-)

Tak zamachruj a krom furt nekončícího popírání = napiš jak si souhrn dostupnejch dat = dal dohromady tvuj mozek = fakt se těšim! :-)

Já už ho napsal = a ty furt jen řikáš ne tak to neni a ne to je špatná interpretace = tak krom toho nekonečnýho ne a ne napiš jak to je. Teda jak to interpretuješ ty >:-[]
Avatar - Ozzman
27. 1. 2017 09:02
Re: Hamunalí-Sakrblé
Nedokážeš odpovědět, děkuji..... Byl bys dobrý politik >:D Vykrucuješ se z otázky, až to druhého omrzí >:D

A hádáš - pořád papouškuješ, že Audi skončilo 12. od konce. Já to nerozporuji, jen se ptám, jak bys interpretoval teoretický příklad formulovaný výše ? Poslední možnost, než propadneš u zkoušky >:-[] Co? >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 08:58
Re: Hamunalí-Sakrblé
Já se taky nehádám o pořadí už ti to došlo? ;-)

Já svuj výklad napsal = teď seš na řadě ty :-)

A já se moc těšim! ;-)

A nejde o 1 statistiku = je to soubor dostupnejch dat = no a ty se víceméně shodujou = dám na ně víc než na pájův popisek že jemu Multitronic nezazlobil :-)

Takže přestaň hledat výmluvy = a když se mi už 2. den snažíš vysvětlit jak to vidim neobjektivně a blbě = ukaž jakej výsledek z toho vychází tobě :-!
Avatar - Ozzman
27. 1. 2017 08:56
Re: Hamunalí-Sakrblé
Já nic nekombinoval, nečetl a je mi to jedno, nehádám se s tebou o pořadí Audi, už ti to došlo? >:D Já se tě ptám na teoretický statistický příklad, který dokáže, zdali zvládneš interpretovat statistickou analýzu správně a objektivn. Umíš na to odpovědět, nebo ne? A nestyď se, dost lidí to neumí :-) . Prosim.
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 08:53
Re: Hamunalí-Sakrblé
Ne to neni dobře žes to zase nepochopil = napiš jak sis ty zkombinovat články o poruchovosti A4, statistiky atd. = co z toho vyšlo tobě: Chci se pobavit :-)
Avatar - Ozzman
27. 1. 2017 08:51
Re: Hamunalí-Sakrblé
Dobře, jen okecáváš, jak jsme zvyklí, zkusím to ještě jednou a položím ti tutéž otázku:

"Pověz, když se bude lišit to 66. místo od 10. místa o 5 % bodů z celkových možných... jak to budeš interpretovat? "

Nechci žádné citace, žádné konkrétní případy, dal jsem ti teoretický statistický a jasně forumlovaný příklad, jako ve škole u zkoušky a zajímá mne, jak interpretuješ výsledek, popřípadě pořadí (rank test). Na tomhle se ukáže, zdali tomu rozumíš, nebo ne a plácáš vodu a vytrhuješ věc z kontextu... :-) Teď se odprosti od nějakých článků co jsi četl a zkus zapojit mozek. Netahej teď do toho Audi, a jeho výsledky.

Na tu otázku limitu jsem ti odpověděl již několikrát, tak naposledy : Testovalo se Audi A4 z roku 2009 v ceně 300 tisíc Kč. Což je limit dost lidí na nákup auta, láme se tu chleba, zdali nový B segment (popřípadě hodně osekaný C segment), nebo koupit větší a lepší ojetinu. Pokud se někdo rozhodne pro prémiovou ojetinu, jakou má jinou možnost volby, než je ta Audi? Dal si mi sem po 12 hodinách utrpení Alpinu... beru, to jako dostatečnou odpověď.
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 08:38
Re: Ruďák
Tvá obvyklá nedůvěra v cizí práci který vůbec nerozumíš je pozoruhodná :-)

Možná bys měl začít u pochopení proč to tak je = ze samotnýho principu věci ;-)

Vim že seš tvrdej popírač toho co Vaculík napíše = ale nechceš pro jednou udělat výjímku a dát na něj? :-)

I když jak čtu tvou závěrečnou větu = ty prostě zůstaneš u svý logiky = i když ti vycházej přesný opaky než odborníkum viď? Neni možný že by někdo něčemu rozuměl líp :-)
Avatar - simon_sez
27. 1. 2017 08:29
Re: 2009 so 150000km?...
jasne do IT po okreskach, a este aj usetris za znamku/myto >:D
Bariku - pre teba 100%ne plati 'mlceti zlato'
Avatar - Hammunasakra
27. 1. 2017 08:25
Re: Hamunalí-Sakrblé
Ty Ozzmane = nebude nejlepší když si je projdeš sám = a schválně co z tebe vypadne jinak :-)

Nepleteš si papouškování [odkaz] [odkaz] s citací? ;-)

Na tvou interpretaci výrazně podpůrměrnejch výsledků B7 a výrazně lepších ale furt nijak zázračnejch B8 se těšim = tak se nevykrucuj a napiš je sem! >:D

Pak se uvidí kdo je úplně mimo a nechce vidět realitu = a kdo nudně cituje ;-)

No a už bys mi moh odpovědět na x krát opakovanou otázku = proč s timhle limitem právě..? :-|
Avatar - Ozzman
27. 1. 2017 07:37
Re: Hamunalí-Sakrblé
Ty statistiko, odpověz mi na otázku k tématu a nemlž >:D Pak se uvidí, kdo tady rozumí a statistice a její interpretaci a kdo je uplně mimo a papouškuje, co? :-)
27. 1. 2017 05:37
Re: Otázka rádia Jerevan
tak tak, nielen 1.8 TFSI. Autobild o tom písal celú sériu článkov. Napr. [odkaz]
27. 1. 2017 04:19
Re: Ruďák
MT, ale tady jsem se opět dočetl to samé. Jednu laboratoří byla testována skupina OA, další otestovala NA. Jaká byla metodika testování?
Bez problémů by se daly nasimulovat podmínky pro výsledek jaký chci.

Je ale dobře vědět, z jakého zdroje opsané články vycházejí, že údajně nejhorší 2,0TDI v splňuje podmínky, atd. ;-)
27. 1. 2017 00:22