Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Levná značka VW Group přece jen vznikne. Kdy přijde a co nabídne?

35 komentářů

Futurista
Tak nevím, podle mne už těch "levných" značek VW Group už pár má. A podle článku - viz: "Cílem je totiž prodávat auto na čínském trhu za méně než 70.000 juänů, což je v přepočtu asi 259.000 korun. Třeba taková Škoda Fabia na čínském trhu začíná na 69.000 juänech."- bude někde na úrovni Škodovky. Dacia šla o hodně níž s cenou, než mateřský Renault. A vyšlo to. Cesta VW, kdy se chystá vyrábět podobně drahá auta, jako ta z Evropy, mi přijde dost krkolomná.

Takže podle tohoto bych spíš napsal, že VW chystá další značku na trh. Levná totiž evidentně nebude...
Joab
Tak já to chápu tak, že za cenu Fábie nabídnou o dost větší kus auta, dyk píšou i o třetí řadě sedadel.. jasně že nebudou mít střední SUV za kilo.
minn1483
Veď už dávno majú jednu lacnú značku a to škodu. Teda lacnú >😁 lacnú len kvalitou. Ale peňazí si vedia riadne vypýtať. Veď taký rapid, to je na úrovni dacie by som povedal ale cenovo jak keby to bolo niečo úžasné.
Avatar - JiRkA997CZ
JiRkA997CZ
Určitě to je za hodně peněz málo muziky, třeba ty Dacie sice mají dobrý ceny, ale taky mají dost záporů. Rapid je přeci jen někde jinde co se týče bezpečnosti apod
Riceeater
No rád bych to apod. viděl... Rapid je sice v určitých lepší než Dacia, ale cenou atakuje nižší střední ostatních výrobců a zde už by měl hrát druhé housle (je to prostě úzká, uskákaná a uřvaná plečka)... samozřejmě Český trh je nutné brát s rezervou :-! Tady stačilo říct, že je Rapid taková menší Octávka a spousta zastydlých strejdů to sežralo i s navijákem.
Avatar - Emel
Emel
Evropská čísla kompaktů za 2016 jsou už na leftlane k dispozici... a Rapid je zhruba tam, kam patří - spolu s i30, Ceedem a Tipem někde na hraně první desítky s prodeji kolem 70t.
jiras_
Fascinuje mě, jak každý ví, co chce a potřebuje někdo jiný. Ať je Rapid jaký je, ať je cena třeba 50 tis. výš, tak pořád má něco do sebe a jakmile je potřeba kufr a nechce se kombík, tak je liftback sakra výhoda.
Avatar - Warrual
Warrual
Jako obyčejný chudý dělník se dostanu často do obyčejných aut typu Škoda Rapid, Dacia Logan a podobných. Proto ze zkušenosti vím, že si v nich asi ani neseděl.

On ten Rapid je laciný ale pořád jinde než Logan, Peugeot 301, Citroen c Elysse atd.
Riceeater
Zrovna "daleko jinde" od 301 není...možná tak cenou >😒]

Dokonce komfortem jízdy tu uskákanou kozu z Bolky deklasuje.
minn1483
Ja nehovorím že ten rapid je úplne najhoršie auto na svete a je v niečom lepšie ako dacia a v niečom horšie ale to za aké ceny ju predávajú je nepochopiteľné.
Avatar - Emel
Emel
Ty markanty lowcostu jsou jasné - konstrukce, výbava, bezpečnost, motorizace.

Rapid má sice jen low xenony, je to mix platforem, je úzký a má menší kola... pořád má ale 5* z EuroNcap a top motorizaci 1.4TSI. 301 je výbavou, motorizacemi i bezpečností jasně o stupeň níž.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nabídkou motorizací je Rapid o parník dál, bezpečnost to samé, interiér taky ( i když ok, poFL neznám).
webpaja
"Pýtajú" tolik na kolik je ocení trh. S Dacií bych rozhodně nesrovnával.
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Myslel som, že ĽUDOVÉ AUTO = LACNÉ AUTO, tým pádom dostupné každému, a ono asi že nie? Fakt sklamanie...
Avatar - pumpkin
pumpkin
Neboj, spravia nejaký Socialwagen. [odkaz]
minn1483
A za príplatok bude volant alebo zámky na dverách >😁
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Nebojím, nekúpim si ani ten ľudový luxus, čo predávajú.
Avatar - nalimer
nalimer
konkurencia ide na to rozumne.
Renault s Nissanom skúpili značky Dacia, Lada, Datsun. Formujú ich od začiatku ako low cost.
PSA kúpilo Hindustan a ide ho formovať ako low cost pre Indiu.
Aj VW kúpil dve lacné značky - Škoda a Seat. Obe však presahujú už do jemne brandových značiek.
Vymyslieť novú značku bez histórie je nákladné a zbytočné. A zvlášť, ak sa značka uvádza na úplne novom trhu ako je Čína.
Avatar - Emel
Emel
Založení nové lowcost značky taky není žádné unikum, viz Scion... a tenhle krok v podání Toyoty měl taky svou logiku, je zajímavé si k tomu něco přečíst.

Renaultu vyšel krok s Dacií, to beru... jenže ono to budou mít lowcosty v Evropě asi trošku složité, s tlakem na emise a bezpečnost. A značka Dacia třeba v Číně neznamená nic, to můžeš stejně dobře začít na zelené louce (teda myslím, e😜ert na Čínu nejsem).

Škoda už si svou cestu našla a nemá smysl na tom teď něco měnit. Když se podíváš na vývoj prodejů a zisku za posledních třeba 5 let, tak je zřejmé, že je to cesta dobrá - čísla rostou, Škodě se daří prodávat dražší auta (Octavia + Superb). Samozřejmě je otázka, nakolik kanibalizuje VW třeba v Německu... podle mě až tolik ne, ale to se těžko posuzuje.
šofér
Renault na trzích Ruska a jižní ameriky prodává Dacii jako Renault. V Číně nevím, možná to bude podobné.
v každém případě ji neprodává pod neznámou značkou tam, kde by mohl narazit.
Avatar - praděda7
praděda7
Verglwagen na zkroucenou gumu... >😁 >😁 >😁
Avatar - Beefcake
Beefcake
Hejteri si musia rozsirit zoznam znaciek >😒]
Avatar - maxi!
maxi!
hm, Zaujimalo by ma, ze ako nazvat ludove vozidlo v lacnej variante?
asi ze kua-ludove vozidlo!!!
Kua to sme sa dozili zvlastnych casov....
:-!
šofér
lidové vozidlo- volkswagen, tedy VW
laciné vozidlo low-cost wagen, tedy LCW

😄 😄 😄
Avatar - narona
narona
>😁 >😒]
Avatar - del42sa
del42sa
na co levná značka když máme "falschwagen" ? >😒]
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
...jak si tihle investoři myslí, že tady budeme ještě za 30 let.

[odkaz]
darkom73
nemohu si pomoct,ale levným volkswagenem byl původně Golf.Jenže z toho postupem času udělali "prémiové" vozidlo,ač výbava,prostornost a ani spolehlivost tomu neodpovídá.Celý VW má nos příliš nahoru nato,aby se snížili vyrobit levný ,jednoduchý vůz.A low-cost SUV si vážně neumím představit.Snad jedině Nivu.
Avatar - Emel
Emel
Levným Volkswagenem byl Brouk, včetně plánu na financování. Golf, to jsou až sedmdesátá léta, konkurence aut jako Renault 14 nebo Escort Mk2, to už tehdy levné auto nebylo... a třeba GTI se objevilo hned v první generaci.
Avatar - Hittman
Hittman
může být ještě ojebanejsi než Škoda?
vondry87
Seat
Avatar - Joky
Joky
Když vezmu jaký je např. Škoda v základu holobyt, tak si neumím představit " výbavu "
té nové levnější značky .....
Avatar - Emel
Emel
Tak trénuj krom dělení i představivost 😉

Prostě auto, které nebude dle evropských standardů - nebude mít v základu 7 airbagů a ESP, nebude mít denní svícení, kontrolu tlaku, imobilizér, hlavové opěrky vzadu, nastavitelné sedadlo a volant, start/stop, centrál, rádio, elektrická okna atd.
Avatar - Joky
Joky
a zadní okna půjdou stahovat? Trochu mi to připomíná Š105 S
Avatar - Emel
Emel
Můžeš se pro inspiraci podívat třeba na Renault Kwid pro Indii... elektronika nakonec zase tolik nestojí, ale třeba airbag řidiče je za příplatek. Zajímavé auto je i dodávka německé pošty 😄