Novinky
Veď už dávno majú jednu lacnú značku a to škodu. Teda lacnú >😁 lacnú len kvalitou. Ale peňazí si vedia riadne vypýtať. Veď taký rapid, to je na úrovni dacie by som povedal ale cenovo jak keby to bolo niečo úžasné.
Určitě to je za hodně peněz málo muziky, třeba ty Dacie sice mají dobrý ceny, ale taky mají dost záporů. Rapid je přeci jen někde jinde co se týče bezpečnosti apod
No rád bych to apod. viděl... Rapid je sice v určitých lepší než Dacia, ale cenou atakuje nižší střední ostatních výrobců a zde už by měl hrát druhé housle (je to prostě úzká, uskákaná a uřvaná plečka)... samozřejmě Český trh je nutné brát s rezervou :-! Tady stačilo říct, že je Rapid taková menší Octávka a spousta zastydlých strejdů to sežralo i s navijákem.
Evropská čísla kompaktů za 2016 jsou už na leftlane k dispozici... a Rapid je zhruba tam, kam patří - spolu s i30, Ceedem a Tipem někde na hraně první desítky s prodeji kolem 70t.
Jako obyčejný chudý dělník se dostanu často do obyčejných aut typu Škoda Rapid, Dacia Logan a podobných. Proto ze zkušenosti vím, že si v nich asi ani neseděl.
On ten Rapid je laciný ale pořád jinde než Logan, Peugeot 301, Citroen c Elysse atd.
On ten Rapid je laciný ale pořád jinde než Logan, Peugeot 301, Citroen c Elysse atd.
Zrovna "daleko jinde" od 301 není...možná tak cenou >😒]
Dokonce komfortem jízdy tu uskákanou kozu z Bolky deklasuje.
Dokonce komfortem jízdy tu uskákanou kozu z Bolky deklasuje.
Ja nehovorím že ten rapid je úplne najhoršie auto na svete a je v niečom lepšie ako dacia a v niečom horšie ale to za aké ceny ju predávajú je nepochopiteľné.
Nabídkou motorizací je Rapid o parník dál, bezpečnost to samé, interiér taky ( i když ok, poFL neznám).
Myslel som, že ĽUDOVÉ AUTO = LACNÉ AUTO, tým pádom dostupné každému, a ono asi že nie? Fakt sklamanie...
konkurencia ide na to rozumne.
Renault s Nissanom skúpili značky Dacia, Lada, Datsun. Formujú ich od začiatku ako low cost.
PSA kúpilo Hindustan a ide ho formovať ako low cost pre Indiu.
Aj VW kúpil dve lacné značky - Škoda a Seat. Obe však presahujú už do jemne brandových značiek.
Vymyslieť novú značku bez histórie je nákladné a zbytočné. A zvlášť, ak sa značka uvádza na úplne novom trhu ako je Čína.
Renault s Nissanom skúpili značky Dacia, Lada, Datsun. Formujú ich od začiatku ako low cost.
PSA kúpilo Hindustan a ide ho formovať ako low cost pre Indiu.
Aj VW kúpil dve lacné značky - Škoda a Seat. Obe však presahujú už do jemne brandových značiek.
Vymyslieť novú značku bez histórie je nákladné a zbytočné. A zvlášť, ak sa značka uvádza na úplne novom trhu ako je Čína.
Založení nové lowcost značky taky není žádné unikum, viz Scion... a tenhle krok v podání Toyoty měl taky svou logiku, je zajímavé si k tomu něco přečíst.
Renaultu vyšel krok s Dacií, to beru... jenže ono to budou mít lowcosty v Evropě asi trošku složité, s tlakem na emise a bezpečnost. A značka Dacia třeba v Číně neznamená nic, to můžeš stejně dobře začít na zelené louce (teda myslím, e😜ert na Čínu nejsem).
Škoda už si svou cestu našla a nemá smysl na tom teď něco měnit. Když se podíváš na vývoj prodejů a zisku za posledních třeba 5 let, tak je zřejmé, že je to cesta dobrá - čísla rostou, Škodě se daří prodávat dražší auta (Octavia + Superb). Samozřejmě je otázka, nakolik kanibalizuje VW třeba v Německu... podle mě až tolik ne, ale to se těžko posuzuje.
Renaultu vyšel krok s Dacií, to beru... jenže ono to budou mít lowcosty v Evropě asi trošku složité, s tlakem na emise a bezpečnost. A značka Dacia třeba v Číně neznamená nic, to můžeš stejně dobře začít na zelené louce (teda myslím, e😜ert na Čínu nejsem).
Škoda už si svou cestu našla a nemá smysl na tom teď něco měnit. Když se podíváš na vývoj prodejů a zisku za posledních třeba 5 let, tak je zřejmé, že je to cesta dobrá - čísla rostou, Škodě se daří prodávat dražší auta (Octavia + Superb). Samozřejmě je otázka, nakolik kanibalizuje VW třeba v Německu... podle mě až tolik ne, ale to se těžko posuzuje.
hm, Zaujimalo by ma, ze ako nazvat ludove vozidlo v lacnej variante?
asi ze kua-ludove vozidlo!!!
Kua to sme sa dozili zvlastnych casov....
:-!
asi ze kua-ludove vozidlo!!!
Kua to sme sa dozili zvlastnych casov....
:-!
...jak si tihle investoři myslí, že tady budeme ještě za 30 let.
[odkaz]
[odkaz]
nemohu si pomoct,ale levným volkswagenem byl původně Golf.Jenže z toho postupem času udělali "prémiové" vozidlo,ač výbava,prostornost a ani spolehlivost tomu neodpovídá.Celý VW má nos příliš nahoru nato,aby se snížili vyrobit levný ,jednoduchý vůz.A low-cost SUV si vážně neumím představit.Snad jedině Nivu.
Když vezmu jaký je např. Škoda v základu holobyt, tak si neumím představit " výbavu "
té nové levnější značky .....
té nové levnější značky .....
Tak trénuj krom dělení i představivost 😉
Prostě auto, které nebude dle evropských standardů - nebude mít v základu 7 airbagů a ESP, nebude mít denní svícení, kontrolu tlaku, imobilizér, hlavové opěrky vzadu, nastavitelné sedadlo a volant, start/stop, centrál, rádio, elektrická okna atd.
Prostě auto, které nebude dle evropských standardů - nebude mít v základu 7 airbagů a ESP, nebude mít denní svícení, kontrolu tlaku, imobilizér, hlavové opěrky vzadu, nastavitelné sedadlo a volant, start/stop, centrál, rádio, elektrická okna atd.
Takže podle tohoto bych spíš napsal, že VW chystá další značku na trh. Levná totiž evidentně nebude...