Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2017

Autosalon Ženeva 2017

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Rok 2017 je již 87. ročníkem ženevské výstavy. Vstupenky jsou k dispozici přímo v Geneva Palaexpo nebo na webových stránkách autosalonu. Akce byla naplánována od 9. do 19. března 2017. Obvykle je výstava otevřena od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi.

Kdy: od 9. - 19. 3. 2017

Kde: Ženeva, Švýcarsko, z Prahy 920 km

VSTUPENKY http://www.gims.swiss/en/page/entry-rates-online-tickets-8947

Zpět na článek

Range Rover Velar již není tajemství. Podoba odhalena!

31 komentářů

autogurman
uz konecne hosi u RR pochopia, ze stredovy display ma byt co najvyssie a nie utopeny niekde v podpalubi... za mna v dnesnej dobe dost fail ;-\
xpaja
no kdyby byl jen špatně umístěný, ale díky tomu sklonu se na něm bude přišerně odrážet slunce a bude na něj blbě vidět.
Avatar - dewill
dewill
a hlavně bude neskutečně upatlanej 8-s
Avatar - Dinar
Dinar
Takto umístěné je mají všechny range, odrážení se slunce, resp. viditelnost je daná spíše kvalitou displeje než jeho sklonem, každopádně v tomto směru nepozoruju problém ani u současných displejů v rangeích, takže neočekávám, že nový by měl být horší.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Dobrý den, autogurman.
Už jste někdy v RR seděl? Pokud máte tu zkušenost, jistě mi dáte za pravdu, že tyto vozy nemají (díky vysoké poloze přístrojové desky) nijak hluboko utopený. A už vůbec ne v podpalubí. Dokonce ani sklon displeje nevadí, jeho čitelnost je prvotřídní, pane 😜aja.
Jo, RR ví, co je kvalita. Za displej v tomto voze se žádný řidič stydět nemusí.
xpaja
No z hlediska bezpečnosti a ergonomie jde především o to, aby byl nad úrovní přístrojového štítu, někde blíž k čelnímu sklu, aby řidič nemusel zklouzavat pohledem dolů a to není v žádném RR. Range Rover ma displej proti tomuhle skoro kolmo a Evoque je tak někde napůl mezi RR a tímhle Velarem.
nextart
Tak toto (jako má RR) umístění displeje (podobně jako má třeba Honda) mi vyhovuje více... Důvod je jednoduchý. Display netrčí nad palubní desku (zorné pole řidiče) a obvzvlášť v noci je to důležité, zvlášť když systém neumožňuje vypnout kompletně display i s ovládacíma tlačítkama, takže vás stále roztptiluje a po delší době vám vypálí ty tlačítka do hlavy (Toyota CH-R atd.)
xpaja
Nemožnost vypnout displej nebo aspoň výrazně stáhnout podsvícení mě taky irituju, kde jsou ty časy kdy šlo u Saabů vypnout podsvícení všeho krom rychloměru. Z toho by si měli vzít inspiraci všichni výrobci.
Avatar - Dinar
Dinar
Tohle jde u Range samozřejmě taky.
Avatar - Dinar
Dinar
je velar jako range sport po jemném stlačení v lisu, celkově žádné překvapení, klasické range tvary, snížené, rozšířené, sportovní, pěkné a elegantní. 😄 :yes:
Uvnitř vidíme, jak budou vypadat interiery všech dalších rangeů po fl a v příští generaci, infotainment konečně na výši, módní dotykové všechno. Vypadá to hezky, což o to, i když je tu otázka, jak se na tom skleněném klima panelu budou vyjímat otisky prstů, ale použití dotyk. plošek místo tlačítek na volantu mi už přijde diskutabilní, jsem zvědav, jak bude fungovat (odezva plošek) třeba u tempomatu, jestli si řidič pořád nebude muset zrakem kontrolovat jestli navolil, co navolil. Uvidíme...
Avatar - removed
removed
Souhlas. Sportovni a elegantni zaroven. Souhlas i s rozpaky dotykovych plosek na volantu. Celkove ale pusobi opravdu "lahodne"
Avatar - Emel
Emel
Ty víš jak budou ty "dotykové plošky" řešené? Tj. třeba jestli je to tvrdá plocha, nebo jestli se to prohne/smáčkne?

Tvary jo, ok, možná se mi zatím z fotek víc líbí klasika než ten přizvedlý zadek tady, ale pořád je to třídní špička... já v tom vidím i kus Evoque.
Avatar - Dinar
Dinar
Nevím, spekuluju, ale z fotky to vypadá, že třeba vyhř. volantu je jen senzor, ale to okruží, na kterém je tempomat, by se mohlo chovat jako kolékové tlačítko, uvidíme.
Avatar - boost.
boost.
Fungují dotykáče v autech i když má řidič kožené rukavice? Třeba mobil mi s nimi ovládat nejde.
Jimbo
řidit profesionálně není důležitý. Důležitý je připojení k internetu, Wi-Fi !!!! >😒]
Avatar - Brumbal
Brumbal
Telefon uz kolem 5tis. treba vyprodejovy Huawei P8 lite ma rezim rukavice, kde dotyk reaguje v rukavicich. Tohle nebude problem mit poreseno v luxusnim SUV pro rok 2017.
_MT_
Takže si musíš vzpomenout a zapnout ho, než si vezmeš rukavice? 😉 To jméno tak nějak implikuje, že je určený jen pro rukavice.

Nokia tohle vyřešila před lety, stačilo mít nastavenou nejvyšší citlivost. Fungovalo to i přes dva páry rukavic, když byla opravdu kosa. Jestli si dobře vzpomínám, důvod, proč člověk mohl chtít snížit citlivost, byla o něco vyšší spotřeba. Algoritmus za tím byl myslím adaptivní.

O tom, že něco není problém, když dojde na automobilky a výpočetní techniku, mám své pochybnosti. 😄
webpaja
Snad dorazí i nějaká motorová novinka.

Nechápu, že firma s tak širokým barevným rozsahem fotí první snímky v šedé 8-s

Interiér i exteriér navazuje na ostatní RR, líbí...placaté, široké. :yes: 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Z profilu to vypadalo na alespoň 4 řady sedadel a ono ničevó...... 😉
Avatar - Dinar
Dinar
To je auto velikosti fpace, to není na tři řady. 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Když se mrkneš do galerie na poslední obrázek, tak uvidíš o čem mluvím... 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Rozumím, je to placaté a vypadá natáhnutě, ale reálně je to krátké, ta zadní sedadla jsou hodně zapuštěna (proto jsou tak "sportovně" tvarovaná) mezi c sloupky, takže tam na třetí řadu prostě není místo. 😉
Avatar - Bubáq
Bubáq
Jako obvykle, nový model LRJ vyniká svým skvostným designem zvenku i uvnitř. A všimněte si těch hluboce profilovaných zadních sedadel. Konečně vůz, který pasažéry ve druhé řadě netrestá za to, že nemohou sedět na předních sedadlech. Po Panameře další pionýr pohodlí a komfortu ve druhé řadě.....
Avatar - Dinar
Dinar
Jo, je to ukázka moderního designu, jen mám trošku obavu, aby to nebylo místy moc na úkor praktičnosti, tj. jak budou fungovat ta dotyková ovládání všeho, kam si dá řidič lahev s vodou nebo kafe apod. 😉
Avatar - Brumbal
Brumbal
Nejkrasnejsi SUV
honza_f
To je snad poprvé, co vidím na běžném autě i v sériovém provedení "vyjížděcí" kliky dveří. Myslel jsem si, že důvodem, proč je nelze použít, je bezpečnost v případě nehody...

Jinak :yes: :yes: :yes:
Avatar - Bubáq
Bubáq
Auta běžně v případě aktivace airbagů automaticky odemykají dveře; předpokládám proto, že "vyjetí" klik do vnější polohy nebude problém. Zatím tedy jen o drahých aut....
Ivo Ivo
Tesly to mají, jak to je s tou bezpečností to nevím 😄
Ondris
Model S to má taky, občas je to slušný zabezpečení i proti tomu, aby se do auta dostal majitel.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nádhera.
Avatar - happy_driver
happy_driver
Tradične veľa nadšenia a ochkania, ale predpoklad je taký ako vždy, je to len RR, kde až prax ukáže, že aké spiatočnícke, resp. nepraktické riešenia použili...