Srovnávací testy
OnkelKonrad
8
Audi s každým novým modelem představuje větší a větší krabicoidní nudu. Vrchní designer má asi k ruce přirostlý úhelník. Ten kontrastní C-sloupek mně připomíná přepravní prostor Fiatu Ducato, které má obložený dřevotřískou přepravní prostor, akorát tady je to naruby. Jakkoliv je AUDI technicky na výši, víc pozornosti u mě má Toyota.
Přejít do diskuze
fOE
Ne to ze Vorsprung durch Technik se zjevne nekona je tristni, nakonec, kdo kupuje lowcost audi dostane... lowcost audi, zakon zachovani energie plati i v automobilovem vesmiru, ale trisni je pohled na uvodni (nebo jakoukoliv) fotku. Pokud designove dostane audi napraskano i od Toyoty, ktera se prezentuje kdyz to reknu hodne smirlive futuristickym a neotrelym designem, to by se pani od ctyr kruhu meli zamyslet. Tak jak vypustili do sveta Q2 bych si totiz predstavoval ze bude vypadat cinsky klon audi, ktery nekdo nekde obslehnul behem 10 minut z 320-160px obrazku co nasel nekde na netu, a ne regulerni original. 8-s
PS: To plastove kralovstvi kteremu Audi dalo ucel vyplni dveri vazne nevypada moc premiove. Do skodovek asi dobry, ale tady? Je tohle standart pro vsechny Q2, nebo se s tim da neco delat pri vhodne konfiguraci?
PS: To plastove kralovstvi kteremu Audi dalo ucel vyplni dveri vazne nevypada moc premiove. Do skodovek asi dobry, ale tady? Je tohle standart pro vsechny Q2, nebo se s tim da neco delat pri vhodne konfiguraci?
Joky
Ta Audi vypadá vedle té Toyoty jako nějaký Youngtimer z minulého století.. .
Horst Fuchs
U Audi by možná mohli umístit na přístrojovou desku fotku člověka, kterého napadlo naroubovat na C sloupek alobal. Chápu, že nejspíš má připomínat legendární sloupek slovutného Audi Quattro, ale někde při výběru a sladění barev došlo k poměrně fatální chybě. Ostatně i SPZ naznačuje, jaký má auto vztah ke svému vzhledu.
Toyota by asi byla zajímavějí jako hybrid, ta 1.2 mi připadá poněkud podvyživeně. Ale je to úžasně šílené auto, jedno potkávám v grafitové šedi a vypadá jako nějaký batmobil.
Toyota by asi byla zajímavějí jako hybrid, ta 1.2 mi připadá poněkud podvyživeně. Ale je to úžasně šílené auto, jedno potkávám v grafitové šedi a vypadá jako nějaký batmobil.
webpaja
Obě dvě auta jsou pro mě tvarově nepřijatelná a snad pouze Toyotou bych bavil děti (než bych je zavřel do temného vězení na zadních sedadlech.
Už kvůli ceně není vůbec o čem. Q2 nenabízí vyjma silnějšího motoru nic navíc.
Z obou tvarových parodií pak u mě vyhrává ta, co k nám musí putovat po lodi ze země vycházejícího slunce.
Už kvůli ceně není vůbec o čem. Q2 nenabízí vyjma silnějšího motoru nic navíc.
Z obou tvarových parodií pak u mě vyhrává ta, co k nám musí putovat po lodi ze země vycházejícího slunce.
Anonym
nechal Fokta psát článek,kde se porovnává něco s Toyotou.
Vlastně...PROBOHA KDO nechal Fokta psát...
:-!
Vlastně...PROBOHA KDO nechal Fokta psát...
:-!
removed
Design nemá vítěze (tvá slova), čili tam nemá smysl tě rozporovat (mě jsou sympatické obě koncepce, ale s počínající pleší bych si připadal blbě - při vystupování - v obou kusech). Nebýt pleše, jdu do Japonce, i když případní spolujezdci na zadních sedadlech by možná museli navštívit psychoanalytika kvůli klautrofobickým stavům.
Q2 mě ale zaujala při jednom testu, respektive její 4x4, když ji Rasťo Chvála roztančil na ledě a kamera v detailu ukázala práci jednotlivých kol.
Když tedy pominu desing, obě auta mají něco do sebe. Toyota hybridní technologii a Audi funkční quatro.
Cenový úlet a "konfigurační" politiku u Audi neřeším. Není zkrátka v mé sociální kategorii. U Toyoty si myslím, že si svou cenu obhájí.
Q2 mě ale zaujala při jednom testu, respektive její 4x4, když ji Rasťo Chvála roztančil na ledě a kamera v detailu ukázala práci jednotlivých kol.
Když tedy pominu desing, obě auta mají něco do sebe. Toyota hybridní technologii a Audi funkční quatro.
Cenový úlet a "konfigurační" politiku u Audi neřeším. Není zkrátka v mé sociální kategorii. U Toyoty si myslím, že si svou cenu obhájí.
kaiserlábus
U tý audiny jsou za příplatek i tyto díly😒br />
Světlomet/zadní sdružená svítilna [Kč] 8537/8485
Přední/zadní nárazník [Kč] 8772/10.868
Přední blatník [Kč] 5987
Čelní sklo [Kč] 6868
Brzdové destičky přední
8-s
Světlomet/zadní sdružená svítilna [Kč] 8537/8485
Přední/zadní nárazník [Kč] 8772/10.868
Přední blatník [Kč] 5987
Čelní sklo [Kč] 6868
Brzdové destičky přední
8-s
woody-alien
Taky tak. Nemusím vždy souhlasit, ale jeho testy jsou informativní, čtivé, zajímavé. Kdo raději e😜erta Františka, má možnost.
woody-alien
Vzhledem k tomu, že tvary C-HR připomínají cvičení z deskriptivní geometrie, chtěl jsem napsat něco o "Klubu přátel průniků těles". Ale když jsem si to po sobě přečetl,raději to beru rovnou zpět. >😒]
white label
Přesně tak..., jinak v C-HR jsem nějakou chvíli seděl a prošel jsem ji..., ovšem napsat o tomto interiéru, že působí luxusně (a že by auto mohlo klidně nést logo Lexusu) to vyžaduje slušné klapky na očích "toyotafuns"... 😉
Blue Sun
Co u Toyoty hledají, prosímtě? Designový směr? Ten mají jasný a jdou za ním. Nebo snad techniku? Tam je taky jasno...
Ale jestli potřebuješ k dokázání toho, že jsi muž, nějaké maskulinně vypadající auto, problém s orientací bude asi v tobě...
Ale jestli potřebuješ k dokázání toho, že jsi muž, nějaké maskulinně vypadající auto, problém s orientací bude asi v tobě...
webpaja
Mám vlastně problém se všemi Q. Dvojka je opravdu krabice bez špetky nápadu, Q3 ocucaná s děsnými proporcemi, Q5 mě nadchla na prezentačních fotkách, reál je mnohem sušší a prostor v kufru naprosto neodpovídá tomu, co bych ve třídě očekával. Větší pes by musel projít odoperováním hlavy, aby se vešel. Q7 umí za určitých okolností vypadat přijatelně, ale to je vše.
Jak nemám problém s běžnou produkcí (až na A8, která oproti minulé generaci dost designově zbačkorovatěla), tak gazíky pánům z Ingolstadtu jednoduše nejdou.
Jak nemám problém s běžnou produkcí (až na A8, která oproti minulé generaci dost designově zbačkorovatěla), tak gazíky pánům z Ingolstadtu jednoduše nejdou.
white label
Pokud ti k luxusnímu dojmu stačí horní strana palubky polepená koženkou..., pro mě je to celkový dojem po usednutí do interiéru vozu...
Hammunasakra
To by mě zajímalo jakou mám mít kádrovou příslušnost 😄
A jakou máš ty? 😉
S C-HR hybrid sem jezdil = jo líbí se mi fakt hodně = myslim si že to je lepší auto než Q2
Nejen na místní poměry slušně napsaná srovnávačka :yes:
A jakou máš ty? 😉
S C-HR hybrid sem jezdil = jo líbí se mi fakt hodně = myslim si že to je lepší auto než Q2
Nejen na místní poměry slušně napsaná srovnávačka :yes:
Tymkoo
Toyota pusobi jako zjevni a v sede barve je to fakt hukot. Ale libi se mi.
Audi je sice proti Toyote trochu usedlejsi, ale na ceste jde rozhodne videt. A tady v Nemecku uz jich zacina byt videt cim dal vic.
Audi je sice proti Toyote trochu usedlejsi, ale na ceste jde rozhodne videt. A tady v Nemecku uz jich zacina byt videt cim dal vic.
twistedTSD
C-HR je pro mě nové Evoque (nebrat doslova). :yes: Zajímavé oživení trhu.
MGRR
Audi - (desítky aut) mám velmi, velmi špatné zkušenosti se servisem, kvalitou, servisními náklady, kulance, lumpárny. Jak končí záruka, ukazují prostředník a vy musíte ukázat tlustou šrajtofli.
Toyota - (hlavně Priusy, Camry, Corolly, Lexusy LS, od nových, po staré), prakticky nulový servis. Většinou motory s poctivými a ocelovými rozvody, takže se nevyhazují desítky tisíc z našich peněženek servismanům.
Dříve jsem měl Audi rád... ztratila mou důvěru a ta se velmi těžce obnovuje zpět, pokud pominu katasrofu počínaje skoda, vw, audi, seat. Německý výrobce automobilu, z principu vyrobí auto tak, aby z toho v budoucnu neustále něco měl a čím více kapek kapá, tím lépe.
Ano, po zkušenostech jsem zaujatý.
Toyota - (hlavně Priusy, Camry, Corolly, Lexusy LS, od nových, po staré), prakticky nulový servis. Většinou motory s poctivými a ocelovými rozvody, takže se nevyhazují desítky tisíc z našich peněženek servismanům.
Dříve jsem měl Audi rád... ztratila mou důvěru a ta se velmi těžce obnovuje zpět, pokud pominu katasrofu počínaje skoda, vw, audi, seat. Německý výrobce automobilu, z principu vyrobí auto tak, aby z toho v budoucnu neustále něco měl a čím více kapek kapá, tím lépe.
Ano, po zkušenostech jsem zaujatý.
Horst Fuchs
Co ti konkrétně na testu vadí? Že má pan Fokt pro CR-H evidentně slabost, je nám známo. Q2 je ale tak podivná, že to měl poměrné jednoduché. Připomíná mi (tedy ta Q2) rádoby světáckého byznysmena s rolexkami od Ťamanů.
webpaja
To jsou dneska hádanky >😁
Ozzy si i řízek stylizuje do modrého oválu a ty si rohlíky skládáš do tvaru L, ze kterého jsi schopen jedním tahem udělat T >😒]
Ozzy si i řízek stylizuje do modrého oválu a ty si rohlíky skládáš do tvaru L, ze kterého jsi schopen jedním tahem udělat T >😒]
white label
Jj, už jenom čekám, kdy se objeví nějaké dvoumístné auto (normální šířky), pro jistotu se dvěma páry dveří.
Když jsem byl kluk, tak jsme doma mívali dvoudveřové sedany (Ford Cortina, Fiat 128 rally, nebo můj děda měl dvoudveřovou Octaviii Super...), což už se dnes vůbec nevidí a i 3dv. hb jsou pomalu na vymření.
Když jsem byl kluk, tak jsme doma mívali dvoudveřové sedany (Ford Cortina, Fiat 128 rally, nebo můj děda měl dvoudveřovou Octaviii Super...), což už se dnes vůbec nevidí a i 3dv. hb jsou pomalu na vymření.
woody-alien
Hmm, tak zrovna motory by mě u S-Crosse vůbec netrápily. AWD můžeš mít ke všem, ale hlavně není naprosto důvod, proč brát 1.0 BJ. Rozdíl ceny vůči 1.4 BJ je ve stejné výbavě (4x2 i 4x4) 33t a za to kromě lepšího motoru dostáváš i 6MT. Celkový proporce OK, rozměrově by vyhovoval....ale ten předek Tacumy říznutej čínskou představou chlapáctví, to nezvládám. Snažila, plakala, nezvládla... 😉
_MT_
Mně tedy ano. Nic proti tomu, vzadu lidi nevozím a kabát si nestěžuje. Jen mi přijde úsměvné, jak se na jednu stranu snaží zadní dveře zapřít, na druhou je tam musí mít. To není o nějaké holi, pro mne je to jedna z nejzajímavějších Toyot. Jen je škoda, že si nemůžou dovolit udělat to auto třídveřové.
samdoma
Nevím o tom, že by si někdo stěžoval na zadních sedadlech že má pocit jako v kobce. Ani nejmenší vnuk, který měří cca 100cm. Jeden zákazník se mnou absolvoval cca 200km na zadních sedadlech a ani on neměl pocit jízdy v kopce. Chválil si pohodlná sedadla, pohodu a ticho. Ve výhledu ven neviděl žádný problém. Inu kdo chce psa bíti, hůl si vždy najde, že.
white label
Redaktor s ním snad jezdil několik měsíců, nebo je to obhajoba vlastní garáže?
Na posouzení toho, jestli interiér působí luxusně (doslova: "luxusně působící interiér") s ním logicky není nutno jezdit několik měsíců...
Na posouzení toho, jestli interiér působí luxusně (doslova: "luxusně působící interiér") s ním logicky není nutno jezdit několik měsíců...
Ozzman
Já Q2 považuji za docela pohledné v rámci segmentu mini SUV, který sám o sobě mimo snad Capturu a Hondy FRV je bída s nouzí. Toyota má pro mne nezkousnutelný předek... byť může být lepším vozem 😄
JohnST
Pozeram sa na to auto a zamyslam sa komu je asi urcene. Japonskym teenegerkam s failovo cervenym prelivom a v karovanej suknicke. Kupit si toto ako muz ,tak zacnem pohybovat o svojej orientacii. Da sa s tym ist na dovolenku? Mozem s tym prist na obchodne stretnutie, na golf?
No neviem. U Toyoty sa uz dlho hladaju, ale nevedia sa najst. Toto auto sa hodi na pripevnenie na detsky kolotoc a mozu sa v nom vozit deti.
No neviem. U Toyoty sa uz dlho hladaju, ale nevedia sa najst. Toto auto sa hodi na pripevnenie na detsky kolotoc a mozu sa v nom vozit deti.
praděda7
A s tou maskou-nemaskou jsi to trefil. Na jedné straně Yaris, který je samá maska....... [odkaz]
a na druhé straně C-HR žádná maska.............[odkaz]
Som z toho volaký zmatený......čo vy na to Kefalín? Já taky soudruhu majore.... :-!
a na druhé straně C-HR žádná maska.............[odkaz]
Som z toho volaký zmatený......čo vy na to Kefalín? Já taky soudruhu majore.... :-!
Karlll
Ten youngtimer je povedenej, asi zacnu pouzivat ve spojeni s koncernovymi auty, protoze to plne vystihuje design audin a i ostatnich aut VW. Jeich auta jsou okoukana hned jak vyjednou z pasu, na prvni kouknuti konzervativni na druhe uz zastaraly.
Karlll
Ta Q2 je proste takovy divny, mozna rychly bastl, nevidim na em nic co by me zaujalo, nic co by bylo extra pekne. Ten naskok diky technice se v designu uz nejakou dobu nekona. Q2 pusobi opravdu vedle Toyoty hodne stare a divne
unicorn64
Battle v dynamike [odkaz]
Brzdna draha podla ZePerfs.com (pouziva zdroje z roznych zahr. casopisov)😒br /> C-HR (100-0) -> 35.1 m (priemer 33.3 - 38.2 m, 4 zdroje ku 24.3.)
Q2 (100-0) -> 39.0 m (1 zdroj ku 24.3.)
C-HR (130-0) -> 61.5 m (priemer 59 - 64)
Q2 (130-0) -> 62.0 m (1 zdroj)
C-HR [odkaz] Q2 [odkaz]
Brzdy C-HR patria k najlepsim aj v pripade hybrida (km77.com)😒br /> C-HR Hybrid (120-0) -> 50.8 m [odkaz]
Q2 (120-0) -> 51.4 m [odkaz]
Brzdna draha podla ZePerfs.com (pouziva zdroje z roznych zahr. casopisov)😒br /> C-HR (100-0) -> 35.1 m (priemer 33.3 - 38.2 m, 4 zdroje ku 24.3.)
Q2 (100-0) -> 39.0 m (1 zdroj ku 24.3.)
C-HR (130-0) -> 61.5 m (priemer 59 - 64)
Q2 (130-0) -> 62.0 m (1 zdroj)
C-HR [odkaz] Q2 [odkaz]
Brzdy C-HR patria k najlepsim aj v pripade hybrida (km77.com)😒br /> C-HR Hybrid (120-0) -> 50.8 m [odkaz]
Q2 (120-0) -> 51.4 m [odkaz]
Ozzman
Tak ona jistá zaujatost pana Fokta k Japonským autum tady je >😁 To se zase musí říct >😁
Emel
Hele... mně se ty testy líbí... člověk se dozví pár věcí a je i čtivě napsané, přečetl jsem to s chutí. Jasně, je nutná korekce mířidel u japonských vozů tak o hvězdu doleva... ale s tím nemám problém.
fOE
Heh, leon s 32kkm po 4 letech bude docela raritka. Ikdyz, ted jsem si uvedomil, ze zena s 2,5r Jukem jeste taky neprelezla 20kkm, aspon myslim... 😄
Atecu zacinam potkavat v provozu a libi se mi cim dal vic. Obycejne nejsem fanda nejakych prekombinovanych, diodama tvorenych patvaru v prednich svetlech, ale ta ateca me necim zaujala. Jak je na tom uvnitr proti leonu? Je tam nejaky posun?
Atecu zacinam potkavat v provozu a libi se mi cim dal vic. Obycejne nejsem fanda nejakych prekombinovanych, diodama tvorenych patvaru v prednich svetlech, ale ta ateca me necim zaujala. Jak je na tom uvnitr proti leonu? Je tam nejaky posun?
_MT_
Někdy si říkám, jestli lidé nekupují pětidveřové HB pro jistotu, co kdyby se to hodilo. A japonské automobilky braly třídveřové verze spíš jako lacinější, kolikrát je nenabídly ve vyšších výbavách (až na případný sportovní model). Něco podobného je u třímístných lavic vzadu. Když Audi představilo A5 a A7 SB, byly čtyřmístné s tím, že bude pětimístná verze, pokud bude zájem. Zájem očividně byl, protože ta možnost časem přibyla. A tahle auta mají relativně ploché lavice. Když přišlo 6GC, tak jsem při pohledu dozadu málem vyprskl smíchy. Standardně pětimístné, ale lavice je celkem výrazně profilovaná, takže to prostřední místo je takový kozlík. Třetí místo vzadu je kolikrát přinejlepším nouzovka. Tak proč to lidé chtějí? Lepší vysvětlení než pro jistotu mě nenapadá. I když u toho druhého páru dveří se dá uvažovat o tom, že se tam snadněji dává kabát, aktovka atp. Zase se může hůř nastupovat (B sloupek příliš vpředu). Chápu, že možnosti jsou skvělé, pro mne je ta preference hlavně o estetice. Nemluvím teď o situacích, kdy někdo má dobrý důvod.
Kupé, roadstery a kabriolety snad přežijí. Je škoda, že prakticky vymřela třídveřová SUV/ terénní auta. Mezi nimi se našly zajímavé kousky.
Kupé, roadstery a kabriolety snad přežijí. Je škoda, že prakticky vymřela třídveřová SUV/ terénní auta. Mezi nimi se našly zajímavé kousky.
woody-alien
Asi jo. C-HR sice pro mě nepředstavuje něco, za co bych se měl stydět, ale umírněnější design Atecy, lepší motor + nižší cena je pro mě dost silný argument. Na druhou stranu třeba podobně extrovertní Juke se až překvapivě chytl a jezdí v něm manželky (viz fOE) i starší páry. Je možné, že C-HR se chytne podobně. I když je cenově o dost výš.
Každopádně v téhle kategorii malých SUV jsem dost ztracenej a měl bych problém vybrat. Být Vitara S o 10-15 čísel větší (a že by se to projevilo taky uvnitř), možná bych díky sympatiím překousl interiér (přece jen by to bylo to "další" auto v rodině), vyměnil černý hliníky a skončil u ní.
Každopádně v téhle kategorii malých SUV jsem dost ztracenej a měl bych problém vybrat. Být Vitara S o 10-15 čísel větší (a že by se to projevilo taky uvnitř), možná bych díky sympatiím překousl interiér (přece jen by to bylo to "další" auto v rodině), vyměnil černý hliníky a skončil u ní.
3_diamanty
Q5 je podla mna vzhladovo celkom fajn.. obzvlast prva generacia ... 😉
woody-alien
Když už Nick, tak Cave...ten by to mohl napsat slušně. 😉
Jinak souhlas.
Jinak souhlas.
webpaja
Po shlédnutí toho co se nabízí a zralém uvážení jsem se rozhodl po 4 letech nevystřelit Leona FR do vesmíru, ale s klidným svědomím si zatím doma ho nechat. Jednak najel za celou dobu 32kkm a jediná alternativa vyjma městských SUV by byla i3, tam uvidím co FL.
Captur je zvenku sice pěkný, ale uvnitř by to byl sešup, Mokka buchta, Ateca čekací a spíš zbytečně velká, X1 dtto a nejsem ok s interiérem, Q jsem ohodnotil, Mini na chůdách snad, 500X jsem neměl v žádné výbavě, kde bych si nepřipadal jen o stupínek výš než v Capturu. Japonci jsou (nejen) na mě moc e😜resivní a tím jsme skončili 😉
Captur je zvenku sice pěkný, ale uvnitř by to byl sešup, Mokka buchta, Ateca čekací a spíš zbytečně velká, X1 dtto a nejsem ok s interiérem, Q jsem ohodnotil, Mini na chůdách snad, 500X jsem neměl v žádné výbavě, kde bych si nepřipadal jen o stupínek výš než v Capturu. Japonci jsou (nejen) na mě moc e😜resivní a tím jsme skončili 😉
white label
Interiér sladěný s čím? Na luxusní dojem je to celkově málo.
Umělá kůže = koženka, ještě něčemu nerozumíš?
Umělá kůže = koženka, ještě něčemu nerozumíš?
drack2
Zajimave srovnani. Design z boku je opravdu jak zmenseny Lexus RX.
Design Lexusu je mi sympaticky, nicmene nechapu co bude mit za smysl, kdyz uplne stejne bude vypadat toyota.
Prave to, ze Lexus vyrazneji oddelil sve modely od Toyoty (az na nektere modely). Tady jsem tedy zvedav. Lexus asi bude jeste vice zmuchlany a ta tlama to audi Q2 sezere komplet.
Toyota pozitivne prekvapila, audio jiz tradicne tape... je skoro smutne sledovat, ze krom lexusu, volva a range roveru mnoho automobilek ma naprosto fadni a nijak inovativni design.
Sakra i skodovka je zajimavejsi nez soudobe audi.
Design Lexusu je mi sympaticky, nicmene nechapu co bude mit za smysl, kdyz uplne stejne bude vypadat toyota.
Prave to, ze Lexus vyrazneji oddelil sve modely od Toyoty (az na nektere modely). Tady jsem tedy zvedav. Lexus asi bude jeste vice zmuchlany a ta tlama to audi Q2 sezere komplet.
Toyota pozitivne prekvapila, audio jiz tradicne tape... je skoro smutne sledovat, ze krom lexusu, volva a range roveru mnoho automobilek ma naprosto fadni a nijak inovativni design.
Sakra i skodovka je zajimavejsi nez soudobe audi.
samdoma
Myslíš si, že palubní deska v kůži, celý interiér sladěný a perfektní zpracování není důvod napsat, že je luxusní? Jaký by měl být luxusní interiér podle tebe?
webpaja
Ono je spíš smutné, že Q2 neumí vypadat znatelně lépe o za znatelně vyšší cenu 😉
white label
Stejně jako někdo nevidí problém tam, kde ho vidět nechce, typicky třeba prodejci... 😉
samdoma
Neumíš číst. Interiér sladěný a perfektní zpracování je málo? Horní část palubky není polepená koženkou. Asi máš vlčí mlhu. Jo a ergonomie v pořádku. Co ještě?
Ozzman
A teď bez ohledu na tvou kádrovou příslušnost, tobě se fakt líbí více tahle Toyota? >😁
Morgan Wheeler
Je to v současnosti určitě nejlepší malý crossover. Je vidět, že se to auto snažili postavit poctivě včetně naladění. S hybridem jsem nejel, ale dle papírových parametrů nadšení nesdílím, navíc je o 100 tis. dražší, maximálka hodně nízká. Spíše do města než na nějakou kombinaci. Auto působí masivně a má i docela velkou hmotnost, takže ta 1.2 je tak akorát žádný dravec, chtělo by to ještě silnější benzín.
Morgan Wheeler
Taky jsem měl o víkendu možnost auto shlédnout a projet se. Opravdu vypadá futuristicky a velmi koukatelně zvenku. Líbili se mi spíše tmavší barvy. Jinak interiér je opravdu velmi kvalitní a určitě je nad běžnými standarty v této třídě. Přístrojová deska je zajímavá natočená k řidiči a neruší palubními systémy. Myslel jsem že mi bude vadit středový tunel, ale během jízdy mě nic netlačilo. Sedačky s dobrým vedením, sedáky mohli být o trošku delší, ale sedí se v nich velmi dobře. Dveře mají správné žuchnutí při zabouchnutí. Vzadu je místa dost, jen je tam tmavo a tmavý strop taky nepomůže. Jel jsme s 1.2, vše je sladěno velmi dobře, pedál plynu spojka, brzy, volant hned padne do ruky. V běžných otáčkách je motor línější, při točení se rozproudí. Ale trhač asfaltu to není. Řazení je lehké, ale není úplně mechanické, řízení podobně. Jízdní vlastnosti nedokážu úplně posoudit s tak krátké jízdy, ale odhlučnění a komfort podvozku je neskutečný. To je zcela mimo třídu těchto vozů. Spotřeba 6.5 l i při zkouškách plné akcelerace. Povedené auto. U nás asi moc drahé, ale kvalita bych řekl, že převyšuje cenu.
Jan Bob
Chrr jako zjevení? Určitě ano.
Reálné svezení s 1,2 turbo mi potvrdilo velmi útulný interiér, efektně zpracovanou grafiku elektronických srandiček, bytelný a jistý podvozek ale,...
Výkon motoru se hodí pro letité penzisty, kteří chtějí vybíjet svůj elán spíš na zahrádce, než za volantem auta - bohužel silnější u nás nekoupíme, opravdu škoda.
Nestálé protivné svištění vzduchu od 70 km/h a výše je velmi otravné - snad by pomohlo zapnout rádio.
Reálné svezení s 1,2 turbo mi potvrdilo velmi útulný interiér, efektně zpracovanou grafiku elektronických srandiček, bytelný a jistý podvozek ale,...
Výkon motoru se hodí pro letité penzisty, kteří chtějí vybíjet svůj elán spíš na zahrádce, než za volantem auta - bohužel silnější u nás nekoupíme, opravdu škoda.
Nestálé protivné svištění vzduchu od 70 km/h a výše je velmi otravné - snad by pomohlo zapnout rádio.
samdoma
Můj vzor?
Já jsem byl přesvědčený, že je Tvůj. I on překrucoval informace a vytvářel svoji pravdu, tak jako ty. 😲
Já jsem byl přesvědčený, že je Tvůj. I on překrucoval informace a vytvářel svoji pravdu, tak jako ty. 😲
_MT_
Asi se nějaká dodávka se zašupovačkami na obou stranách najde. 😄
Nevím, kde se ta změna myšlení vzala. I když nevím, možná se tolik podíly prodejů nezměnily a je to otázka ekonomiky. Tak jako tak, je to škoda.
Nevím, kde se ta změna myšlení vzala. I když nevím, možná se tolik podíly prodejů nezměnily a je to otázka ekonomiky. Tak jako tak, je to škoda.
Beekey
Uprimne, cekal snad nekdo neco jineho?
Q2 je nudna krabice, jo treba u vyssich trid to jde, tam se kupuje velikost, lidi nechteji ani zadne modni vystrelky, ale tohle je segment malych aut primarne do mesta, idealne pro mlade lidi. E😜erimenty, ostrost a napad se ceni, kdyz se to spoji s kvalitnim interiem a vyvazenymi jizdnimi vlastnosti, tak se to projevi i na vysledku testu. Nejem na vyse napsanem, ale i v motoristickych casopisech napric Evropou...
Jo, vkus je individualni vec, bejt fanosukem AUDI taky, ale kdyz je neco jako celek lepsi, tak je proste lepsi...
Q2 je nudna krabice, jo treba u vyssich trid to jde, tam se kupuje velikost, lidi nechteji ani zadne modni vystrelky, ale tohle je segment malych aut primarne do mesta, idealne pro mlade lidi. E😜erimenty, ostrost a napad se ceni, kdyz se to spoji s kvalitnim interiem a vyvazenymi jizdnimi vlastnosti, tak se to projevi i na vysledku testu. Nejem na vyse napsanem, ale i v motoristickych casopisech napric Evropou...
Jo, vkus je individualni vec, bejt fanosukem AUDI taky, ale kdyz je neco jako celek lepsi, tak je proste lepsi...
praděda7
Už jsme to se soudružkou manželkou také řešili. C-HR se jí líbí moc. Bohužel v tuto chvíli víc potřebujeme něco menšího jako runabout. A na to je C-HR moc velké. Plus, vlastně mínus, je daná nabídka motorizací. Snad se časem objeví nějaká sport verze s akceptovatelným motorem jak to udělal Nissan s Juke. To ale bude nejspíš Lexus verze s turbo dvoulitrem, který Lexus už používá. Měli by si ale pohnout, než bude Toyota verze okoukaná.... :-! Jo, ten 1.2 T motor by byl ok do Yarise. Snad i bude... 😉
lamal
o tych pochybnostiach o tvojej orientacii, asi to nevychadza len z toho, ze by si si kupil C-HR
3_diamanty
to tsi ma odspodu taky akoby dunivejsi zvuk... taky chraplak trosku naprv ide odspodu az mas mozno najprv divny pocit ze ci je vsetko ok ... ale ked uz si aspon na 1800 az 2000 ot tak zacinas mat pocit vytocenejsej lahuckej atmosfery... je to zrazu kusok take lahke tym zvukom... take prijemne na pocuvanie... hluk pritom ale nie je nijako vyrazny ak to vzdy drzis do tych zhruba 2500ot bez ohladu na rychlost ... ono nejak vytacat tsi do 4 tisic je tiez nezmysel.. drviva vacsina toho co jazdim aj ked predbieham sa deje v ramci 2500-3500ot... a tsi po otackach moc ani neprahne... mam pocit ze nad 3500 uz toho vela ani nespravim aj ked neskusal som to este nejako vytacat... ale napriklad lancer s 1,6 nad 3500 prave len oziva... ja nejake zasahy kvoli 2 decibelom hluku neplanujem.... to by sa zislo na felde skusat 😉 ale dik za tip ...
inak na 4ke ked idem tych 50-55 okolo 1500ot ani nevies ze mas motor v aute.. naproste ticho... mohol by si ho krajat... az to mrazi 😉 pocujes si aj vlastne skvrkanie v bruchu
pri 130 tocim na 5tke nejakych 3200-3300 otacok ... lancer s 1,6 zhruba to iste.. tiez okolo 3300 .. len viac huci
PS: doteraz po prvych 1500km jazdim zhruba za 7 litrov ( 7,1 )... ale vzhladom na zimne jazdy v mrazoch .. zimne pneu.. a nezabehnute auto je to slusne... felda v zime zerie aj 8 a to sa vlecies a je davno uz zabehnuta .... ja ocakavam ze spotreba zacne klesat az po par tisicoch km ale hlavne v lete ked bude teplejsie tak by to uz mohlo byt lepsie ... samozrejme ofiko papierovu sporebu 4,7L nemas ziadnu sancu dosiahnut .. to je proste blud 😉 ale verim ze za 5,5-6L by to mohlo casom ist to by bola parada
inak na 4ke ked idem tych 50-55 okolo 1500ot ani nevies ze mas motor v aute.. naproste ticho... mohol by si ho krajat... az to mrazi 😉 pocujes si aj vlastne skvrkanie v bruchu
pri 130 tocim na 5tke nejakych 3200-3300 otacok ... lancer s 1,6 zhruba to iste.. tiez okolo 3300 .. len viac huci
PS: doteraz po prvych 1500km jazdim zhruba za 7 litrov ( 7,1 )... ale vzhladom na zimne jazdy v mrazoch .. zimne pneu.. a nezabehnute auto je to slusne... felda v zime zerie aj 8 a to sa vlecies a je davno uz zabehnuta .... ja ocakavam ze spotreba zacne klesat az po par tisicoch km ale hlavne v lete ked bude teplejsie tak by to uz mohlo byt lepsie ... samozrejme ofiko papierovu sporebu 4,7L nemas ziadnu sancu dosiahnut .. to je proste blud 😉 ale verim ze za 5,5-6L by to mohlo casom ist to by bola parada
Emel
Pro mě není Nick vyloženě ve středu zájmu, mám naposlouchaných spíš pár starších věcí z Murder Ballads apod., ale taky ne všechno... takže do kina na to asi nutně jít nemusím. Depresivní nevadí, víš co se říká... zážitek nemusí být pozitivní, hlavně když je silný 😄
KANKUNEN
Ta brzdná dráha je tak velká, že by si to zasloužilo nějaké vysvětlení. Že to autorovi není podivné se divím, dá tam pět bodu a neřeší to. Co by to musely být za gumy, co by tak nebrzdily.
Horst Fuchs
Neviděl jsem, on běžel jen v pár kinech. Ale podle info na webu má vyjít 31.3. na DVD a BR, takže je to už za pár...
20.000 dnů na zemi byl ale také bezvadný. Všech pět nás bylo v kině spokojeno. Spíš se bojím, aby nebyl One more... až moc depresivní a sebestředný, ale uvidíme. Ona i ta nová placka není snadno stravitelná.
20.000 dnů na zemi byl ale také bezvadný. Všech pět nás bylo v kině spokojeno. Spíš se bojím, aby nebyl One more... až moc depresivní a sebestředný, ale uvidíme. Ona i ta nová placka není snadno stravitelná.
Nonsens
jedna vec je dnes fakt fajn, že aj v pole sa krásne, pohodlne, ticho a rýchlo odvezieš kamkoľvek. Voľakedy ťa v malom lacnom aute išlo rozdrapiť od hluku, zlých jazných vlastností a slimačieho tempa, ale dnes ti každé auto bez problémov poskytne vlastne luxusnú jazdu v rámci rýchlostných limitov. Ak ho zbytočne nenabúchaš výbavou, tak za sympy prachy máš dobrú káru. Ostatné je už len o radosti, nie o potrebe.
Emel
Viděl jsi One more time with feeling? Ten film má super recenze, ale zatím jsem na něj nikde nenarazil... ani v kině, ani na netu.
webpaja
Já bych chudáka Františka nevyčleňoval, patří do týmu od kterého se liší pouze jinými citoslovci. 😉
3_diamanty
mne sa paci S-cross po facelifte.. akurat ze uz v nom tusim nemas benzinovy 4 valec v 4x4 ale len litrovy trojvalec v turbe... ma aj dobre ceny... ma velkost leonu .. razvorom aj dlzkou je to nieco opodobne ... pritom mas vyssiu svetlost vacsi kufor... a vyzera tiez celkom drsne a chlapsky co by slo .... v takej bordovej je krasne a vynikne aj maska a linie auta ... len ako vravim.. tie motory.. to je diskutabilne s cim to vlastne kupit...
Emel
Ateca je přesně moje odpověď na dnešní hádanku. V oranžové, s motorem z toho Q2, se čtyřkolkou a s LEDkama se pořád vlezu pod cenu toho CH-R s 1.2.
samdoma
Ano Lexus má luxusní interiéry.
Nemyslím si, že lze posuzovat luxus mezi jednotlivými kategoriemi. Mohu posuzovat luxus mezi Lexusem a např. MB a nebo nějakým jiným výrobcem luxusních aut, ale ne s autem jiné, nižší kategorie. To je jako posuzovat hodinky vyráběné masově a ručně. To jsou velice vzdálené světy.
Nemyslím si, že lze posuzovat luxus mezi jednotlivými kategoriemi. Mohu posuzovat luxus mezi Lexusem a např. MB a nebo nějakým jiným výrobcem luxusních aut, ale ne s autem jiné, nižší kategorie. To je jako posuzovat hodinky vyráběné masově a ručně. To jsou velice vzdálené světy.
_Karel_
Já teda souhlasím s tím, že svůj subjektivní pohled prezentuješ jako obecnou pravdu.
Jako luxusní interiéry rozhodně vidím Lexusy, ty jsou parádní. Interiér téhle Toyoty je stejně luxusní jako celý zbytek mainstreamu. Max můžeš napsat, že je kvalitní, nic proti. Evidentně jsi v "luxusním" interiéru neseděl, nebo ti chybí trocha soudnosti. 😉
Jako luxusní interiéry rozhodně vidím Lexusy, ty jsou parádní. Interiér téhle Toyoty je stejně luxusní jako celý zbytek mainstreamu. Max můžeš napsat, že je kvalitní, nic proti. Evidentně jsi v "luxusním" interiéru neseděl, nebo ti chybí trocha soudnosti. 😉
samdoma
Ano, nemáš argument na obhajobu svého názoru, tak začneš kopat, a posuzuješ jiného člověka asi podle přísloví "Podle sebe soudím tebe".
S tebou nemá cenu diskutovat, pokud jiný člověk nemá stejný pohled na svět jako ty.
S tebou nemá cenu diskutovat, pokud jiný člověk nemá stejný pohled na svět jako ty.
white label
Na rozdíl od tebe, tu nikde o sobě netvrdím, že jsem objektivní, to o sobě může napsat jen absolutní "narcis", případně člověk mimo realitu.
Názory, které tu prezentuji ohledně vzhledu/dojmu apod., jsou logicky subjektivní, kdežto ty naopak tvrdíš, že ty tvoje jsou ryze objektivní. Takže, pokud si tu někdo hraje na Boha, já to rozhodně nejsem.
P.S. Ty asi budeš mít hodně bohaté rodiče, když si pro tebe mohli dovolit tak extrémně dlouhé vedení...
Názory, které tu prezentuji ohledně vzhledu/dojmu apod., jsou logicky subjektivní, kdežto ty naopak tvrdíš, že ty tvoje jsou ryze objektivní. Takže, pokud si tu někdo hraje na Boha, já to rozhodně nejsem.
P.S. Ty asi budeš mít hodně bohaté rodiče, když si pro tebe mohli dovolit tak extrémně dlouhé vedení...
white label
Ty jsi podle tebe objektivní? Tak to pak úplně mění celou situaci..., škoda, že jsi to nenapsal hned, nemuseli jsme vůbec subjektivně diskutovat, já vědět (jako ty), že jsem absolutně objektivní, tak do diskusí vůbec nechodím. >😁
samdoma
Ano to o sobě nemusíš psát, že nejsi objektivní.
Už Goebels měl teorii, 100x opakovaná lež se stává pravdou.
Už Goebels měl teorii, 100x opakovaná lež se stává pravdou.
white label
Že mezi sebou všechno ladí, tvrdíš ty, jako prodejce. I kdyby vše ladilo, luxusní pocit jsem v tom neměl ani omylem.
Takže palubka "polepená" koženou a vrstvou nějakého "molitanu"...
Takže palubka "polepená" koženou a vrstvou nějakého "molitanu"...
Ozzman
Kádrovat je urážet? Aha, dobře 😄 Já sem sebe určil v 11:07 😄 Mám rád od všeho něco 😄 Vybírám si to nejlepší >😁
webpaja
Díky vyšší výšce určitě jiný posaz a víc místa na kolena vzadu. Je škoda, že jinak interiér nic nového nepřináší.
samdoma
Ježiši, co to znamená?
Nikdo nemůže mít jiný názor než ten tvůj?
Jedině tvoje objektivita je ta skutečná a jediná?
Tvoje vidění světa je jediné a správné?
Tvoje hodnoty jsou ty jedinečné a jediné.
Ty jsi asi bůh.
Tak promiň.
Na rozdíl od tebe než něco začnu tvrdit, tak si to ověřím a to vždy na vlastní kůži. Pak nemohu plácat neověřené informace, ale vyjadřovat svoje zkušenosti.
Nikdo nemůže mít jiný názor než ten tvůj?
Jedině tvoje objektivita je ta skutečná a jediná?
Tvoje vidění světa je jediné a správné?
Tvoje hodnoty jsou ty jedinečné a jediné.
Ty jsi asi bůh.
Tak promiň.
Na rozdíl od tebe než něco začnu tvrdit, tak si to ověřím a to vždy na vlastní kůži. Pak nemohu plácat neověřené informace, ale vyjadřovat svoje zkušenosti.
samdoma
Nejsem prodejce. Auta kupuji a užívám. Ani nejsem fan klub žádného výrobce aut. Jen jsem objektivní, na rozdíl od jiných.
samdoma
A zase dokola. Sladěný interiér. Ptáš se s čím? Dohromady, mezi sebou všechno ladí, nic se nepřebíjí.
Palubka má na sobě tapecírung tvořený umělou kůží, ale není to jen polepená palubovka je to něco navíc jakýsi polštář.
Palubka má na sobě tapecírung tvořený umělou kůží, ale není to jen polepená palubovka je to něco navíc jakýsi polštář.
white label
Jo, na poměry Toyoty to určitě (svým způsobem) zajímavé auto je, byť to není zrovna můj šálek čaje.
S těmi zadními dveřmi stopro souhlas, ale bohužel to není problém jen tohoto auta.
Zanedlouho zřejmě vše, co nebude mít dva páry dveří, nebude vůbec existovat... 8-s
S těmi zadními dveřmi stopro souhlas, ale bohužel to není problém jen tohoto auta.
Zanedlouho zřejmě vše, co nebude mít dva páry dveří, nebude vůbec existovat... 8-s
samdoma
Ono je něco jiného chvilku sedět a něco jiného jezdit několik měsíců. Myslím, že je pravda co je napsáno v testu. Kombinace materiálů a zpracování si zaslouží napsat, že je luxusní i bez klapek "toyotafuns"
_MT_
Předek mi nevadí, zadek je horší. Na poměry Toyoty to jde.
Líbí se mi, jak to pro styl udělají tak, že je to vzadu jak v kobce. Ale jeden pár dveří to mít nemůže, to ne. Kobka musí mít své vlastní dveře se schovanou klikou. >😁
Líbí se mi, jak to pro styl udělají tak, že je to vzadu jak v kobce. Ale jeden pár dveří to mít nemůže, to ne. Kobka musí mít své vlastní dveře se schovanou klikou. >😁
Freddka
Podle recenzi se zda byt C-HR dost dobre auto.
Ovsem ja bych zvazoval jedine hybrid, tam teprve to dava za ty penize nejaky smysl, Toyota to umi, jezdil jsem s predchozim i s poslednim Priusem a ohledne motoru/prevodovky to zkratka maji vychytany a je to velmi prijemna jizda, paradni spotreba (ikdyz CVT zvuk/otacky jsou podle me otravna vec, ale budiz). Londynsti taxiky (dnes ubery) dokazuji, ze ta auta skutecne vydrzi hodne! Pry je v C-HR hybrid jinak nalazeny nez v Priusu, asi zbytecne ostre, ale co... zase rikaji, ze je oproti Priusu tissi, coz je dobre, hluk v Priusu od podvozku je pro me jeho nejvetsi minus. Ten posledni je lepsi, ale treba s Golfem nebo Focusem to ani nema smysl srovnavat).
Bez hybridu by u me C-HR svou cenovku neobhajil i pres velmi svezi design (ustupky na ukor designu bych zkousnul).
Ovsem ja bych zvazoval jedine hybrid, tam teprve to dava za ty penize nejaky smysl, Toyota to umi, jezdil jsem s predchozim i s poslednim Priusem a ohledne motoru/prevodovky to zkratka maji vychytany a je to velmi prijemna jizda, paradni spotreba (ikdyz CVT zvuk/otacky jsou podle me otravna vec, ale budiz). Londynsti taxiky (dnes ubery) dokazuji, ze ta auta skutecne vydrzi hodne! Pry je v C-HR hybrid jinak nalazeny nez v Priusu, asi zbytecne ostre, ale co... zase rikaji, ze je oproti Priusu tissi, coz je dobre, hluk v Priusu od podvozku je pro me jeho nejvetsi minus. Ten posledni je lepsi, ale treba s Golfem nebo Focusem to ani nema smysl srovnavat).
Bez hybridu by u me C-HR svou cenovku neobhajil i pres velmi svezi design (ustupky na ukor designu bych zkousnul).
Hammunasakra
Důchodců je po světě asi dost = roční plánovaná produkce C-HR je vpodstatě rozebraná 😄
woody-alien
Film jsem neviděl. Skeleton Tree mám a ve vhodných chvílích (fakt to není řachanda do auta) poslouchám. Co se samotného Cavea týká, pro sebe jsem si ho "objevil" až v období Murder Ballads a Boatman´s Call, následně se vracel zpátky a průběžně ho sleduju.
alesvladik
Poprvé co bych preferoval Toyotu před Audi 😁
Mnohem lepší volba je A3 SB (s adaptivním podvozkem)
Mnohem lepší volba je A3 SB (s adaptivním podvozkem)
Nonsens
bol tu nedávno článok o oktávke2 a výmene prevodových koliesok z inej konfigurácie oktávky, čím sa znížili otáčky o 500 pri 130. Stálo to len 8 tis českých a bolo to jednoduché a bezpečné riešenie. Znížila sa spotreba cca o pol litra, znížil sa hluk motora na diaľnici a dynamika vraj neutrpela. Neviem čo máš za konfiguráciu a zrejme na novom nebudeš chcieť stvárať psie kusy, ale.po 2 - 3 rokoch môžeš skúsiť, ak zatúžiš po tichu na dialnici. Ale netuším, koľko ti točí pri 130.
Horst Fuchs
Ono vzhledem k okolnostem popravdě není divu, že jsou deska a údajně i film opravdu neveselé. Jinak teď má vyjít nějaká nová bestofka Lovely Creatures: The Best Of Nick Cave & The Bad Seeds 1984-2014, snad začátkem května. Výběrovky ale moc nemusím, protože zrovna u Cavea má každá deska zvláštní náladu.
Hammunasakra
Jo a jak si popisoval sebe to bylo taky dobrý :yes: 😄
A začals ty = já jen řikám že to je dobře napsaná srovnávačka = souhlas?
A začals ty = já jen řikám že to je dobře napsaná srovnávačka = souhlas?
3_diamanty
aj polo kusok huci.... po case ked som si uz na neho zvykol uz mi take tiche nepride... ale tak samozrejme voci felde je to tichucke... vybava je primerana dnesnemu standardu podla mna.. samozrejme taky highline ma este par veci navyse ako su led svetla ... vyhrievane sedacky ktore su zaroven aj sportovejsie tvarovane ... ma aj vacsi displej uz nie 5 palcovy ale tusim ze 6 palcovy ... a par dalsich veci ale comfortline je podla mna uz velmi slusne naslapany ja som uplne spokojny.... inak mne sa tie "letne" elektrony ( vid galerka .. je tam jedno foto ) pacia tak nejak menej ako tie "zimne" co som mal doteraz ... ale na druhej strane posobia asi elegantnejsie a decentnejsie s tymi nahusto nasekanymi lucmi lucmi ako tie iba 5 lucove "derave" ... ktore ale vyzeraju kusok viac sportovo ( vidis cez diery aj kotuce ) ... no co no.... bude mi za tymi zimnymi teraz kusok smutno 😉 :😉 lebo vyrysovanemu polu taketo 5 lucove seknu
suhlas.... dnes uz aj male auto jede ako pila... necitis ziadny hendikep v tomto smere... ani ziadne trapenie z hladiska pohodlia alebo dynamiky .... vcera som bol v PO doobedu.... bol som u znamych prave po letne kolesa ... a 130 kopec nekopec ide ako nic ... .... zaroven citis maximalne pohodlicko a bezpecie ... pocity ze auto sa ide rozpadnut ako pri felde nad 120 tu fakt nehrozia.... hudba pekne hraje ... nasavas len ten uzasny pocit z jazdy.... voci felde nieco neskutocne ... proste dnesne vozy aj tie male su uz v tomto smere plne dospele a na urovni aj tych vacsich ... na takuto beznu jazdu pre dvoch mladych alebo sameho cloveka plne dostacujuce auto... nemozem ani slovicko povedat.. jazdne vlastnosti su velmi dobre a velmi citatelne ... predbiehaci manever je namiesto 10s vo felde teraz otazkou 2s... radost predbiehat... v tomto velka spokojnost... velmi zive auto.. obzvlast ked jazdim sam az moc zive :yes:
suhlas.... dnes uz aj male auto jede ako pila... necitis ziadny hendikep v tomto smere... ani ziadne trapenie z hladiska pohodlia alebo dynamiky .... vcera som bol v PO doobedu.... bol som u znamych prave po letne kolesa ... a 130 kopec nekopec ide ako nic ... .... zaroven citis maximalne pohodlicko a bezpecie ... pocity ze auto sa ide rozpadnut ako pri felde nad 120 tu fakt nehrozia.... hudba pekne hraje ... nasavas len ten uzasny pocit z jazdy.... voci felde nieco neskutocne ... proste dnesne vozy aj tie male su uz v tomto smere plne dospele a na urovni aj tych vacsich ... na takuto beznu jazdu pre dvoch mladych alebo sameho cloveka plne dostacujuce auto... nemozem ani slovicko povedat.. jazdne vlastnosti su velmi dobre a velmi citatelne ... predbiehaci manever je namiesto 10s vo felde teraz otazkou 2s... radost predbiehat... v tomto velka spokojnost... velmi zive auto.. obzvlast ked jazdim sam az moc zive :yes:
3_diamanty
sam predajca vw mi povedal... a ja to ocenujem .. ze dnesne auta ktore predavaju uz zdaleka nie su tak kvalitne ako tie pred 20 rokmi ( pretoze som mu spominal ze som mal aj polo 6N1 este kedysi davno ) .. nepovedal mi pritom nic nove ... no ale co narobis... auta su dnes uz spotrebaky bez ohladu na znacku ( az na par vynimiek samozrejme.. ako rolls bentley lotus a podobne ) ... a cim dalej tym to bude este v tomto asi horsie... proste automobilky dnes vyrabaju na kvantitu a stale viac a viac ... a ziju aj vdaka servisom... cakat ze si kupis superkvalitu od niecoho co sa vyraba na miliony a vychadza z linky kazdych 30s asi nejde... a automobilky dnes ani netuzia vyrabat auta ktore vydrzia 20 rokov lebo by neprezili...
no ale kedze jazdit musime a auto treba tak nejake si uz vybrat clovek musi... otazkou ostava kolko dnes vlastne investovat do 4 kolesoveho tatosa aby to este malo zmysel a nevyhadzoval si prachy do vetra ( len kvoli logu a podobnym blbostiam ) ... lebo dnes uz mas ozaj niekde dost male rozdiely a skoro to iste co audi ti kludne da mozno dnes uz aj mazda... ktora bude predsa len lacnejsia a urcite za mna je aj pohladnejsia a spolahlivostne asi tiez na tom horsie nebude ... ba mozno bude aj lepsia v tomto ako drahsie audi
PS: este raz vdaka chlapci za rady s tlakom pneu ci uz tu alebo v SZ ... uz mam prezute ... dnes rano som to uz stihol ... nakoniec som bol prea len v pneuservise kvoli casovej tiesni ... tlak mam 2,3 vsetkych pneu .. a kedze vonku je uz pekne tak zajtra drobca pofotim uz na tych "letnych" diskoch 😉 a kusok galerku opat rozsirim :yes:
no ale kedze jazdit musime a auto treba tak nejake si uz vybrat clovek musi... otazkou ostava kolko dnes vlastne investovat do 4 kolesoveho tatosa aby to este malo zmysel a nevyhadzoval si prachy do vetra ( len kvoli logu a podobnym blbostiam ) ... lebo dnes uz mas ozaj niekde dost male rozdiely a skoro to iste co audi ti kludne da mozno dnes uz aj mazda... ktora bude predsa len lacnejsia a urcite za mna je aj pohladnejsia a spolahlivostne asi tiez na tom horsie nebude ... ba mozno bude aj lepsia v tomto ako drahsie audi
PS: este raz vdaka chlapci za rady s tlakom pneu ci uz tu alebo v SZ ... uz mam prezute ... dnes rano som to uz stihol ... nakoniec som bol prea len v pneuservise kvoli casovej tiesni ... tlak mam 2,3 vsetkych pneu .. a kedze vonku je uz pekne tak zajtra drobca pofotim uz na tych "letnych" diskoch 😉 a kusok galerku opat rozsirim :yes:
wakantanka
To s tým kufrom u Q5 ale platilo aj u minulej generácie nie? >😁 Žeby to bola daň za 4x4 ? Inak aj u prvej Q7 mi ten kufor prišiel nejaký plytký, dlhý a široký ak bol ohraničený roletkou, vzhľadom k vonkajšej veľkosti auta.
fOE
S Q3 nemam problem, jop, je to ocucany bonbon, ale osobne mi tenhle styl nevadi ani na dnesnich mercedesech, ani na Q3 (kdyz vidim Q3 nemyslim na sebe, ale na manzelku, tak mozna proto). Tam spis uz zacina byt videt vek uvnitr, s tim bych mel problem pri nakupu dnes dat ty penize za 6 let stare auto? Q5 jsem nazivo nevidel, tim spis ne uvnitr, nebudu soudit. Q7 je krabice co dostane designove napraskano od cehokoliv, prijatelna za me jen ve stribrne barve, ale furt za 4.
Takze jo, audi gaziky asi fakt neumi, na druhou stranu vnejsi vzhled audi nikdy neprodaval takze jen z fotek zavrhnout cokoliv od audi je podle me chyba. U Q2 bych se ji ale i tak v klidu dopustil, ze vsech qecek vizualne nejhorsi.
Takze jo, audi gaziky asi fakt neumi, na druhou stranu vnejsi vzhled audi nikdy neprodaval takze jen z fotek zavrhnout cokoliv od audi je podle me chyba. U Q2 bych se ji ale i tak v klidu dopustil, ze vsech qecek vizualne nejhorsi.
fOE
Mit katakomby misto zadnich sedadel je fail, tim spis ze toto jsou prototypy aut pro nase lepsi polovicky, casto na rozvoz deti, ktere si tu jizdu takhle vylozene "uziji". Ale jinak proti toyote nereknu pul slova, snad jako jedina z tech jejich uchylaren (kdyz opustim svuj diplomaticky slovnik z komentu nize >😁 ) vypada dokonce povedene, ne jen akceptovatelne, ale vazne se mi libi. Je neotrela jako vetsina toyot, tahle ale na me funguje. Kdyby si zena hledala novy povoz dnes nejspis by byla v hledacku (pravda, chtelo by to neco vic nez 1.2t). 😉
Sumi2000
Pro mne nejsou zajímavá ničím.
Obě..
Malinké a předražené.
Pro rodinu nepoužitelné , pro mladé drahé , pro ženu zbytečné.. >😒]
Snad tedy pro důchodce...taky cílová skupina. 😉
Ale pár zájemců se asi najde.
Myslím , že na prodeje Kaškaje si obě auta ani zdaleka nesáhnou.
Obě..
Malinké a předražené.
Pro rodinu nepoužitelné , pro mladé drahé , pro ženu zbytečné.. >😒]
Snad tedy pro důchodce...taky cílová skupina. 😉
Ale pár zájemců se asi najde.
Myslím , že na prodeje Kaškaje si obě auta ani zdaleka nesáhnou.
white label
I to, co teď zmiňuješ, může být původcem nepřiměřeněho pesimismus apod.
_MT_
Nebo odtrženost od reality/ nezkušenost, kdy ty problémy jsou spíš hypotetické.
white label
Podle mě, v těchto konkrétních případech, předpokládají určitou formu zaujatosti obě citace, i když ve druhém případě (obecně) v tom může být i nezaujatá motivace, typu nepřiměřeného pesimismu.
white label
white label
Tak to máš "zajímavé" životní vzory...
A taky byl tak objektivní, jako ty? :😉
A taky byl tak objektivní, jako ty? :😉
white label
To o sobě psát nemusíš, to vidí každý, kdo si přečte tuhle diskusi..., na druhou stranu i taková sebereflexe se cení.
Freddka
Jen aby si to tady nekdo nepopletl, jako skoro ja - jeste ze jsi napsal 130 na petku. Mluvis o 1.2 TSI 66kW. Tady je v testu TSI 110kW, to je trochu jina liga.
Jen tak mimochodem ja jezdil dlouhodobe golf 6 1.2TSI 77kW a na 4.7 se neni problem dostat (tj. nekde 85-90km/h po rovince na sestku, treba na dalnici). Pri normalni jizde jsem mival s dalnici kolem 5.8-6.5 (lehka noha), bez dalnice i pod 5.5, dalnice tachometrovych 140 (navigace 134) byla 6.8.
Ja jsem s tim tvym motorem a petikvaltem najezdil par tisic km v Rapidu a spotrebu jsem mel o par deci nizsi, je to mensi a lehci auto nez golf, to uz byl ten s remenem, ktery ma obecne o trochu nizsi spotrebu nez ten predchozi s retezem (a chlazenymi svody), ale proste u 66kW neni sestka, tak se to vicemene srovna.
Jinak najetych 1500km to je jeste opravdu syrove, to jeste nema smysl resit spotrebu u zadneho auta. Nekde po deseti tisicich rekneme, ze to ma smysl, rika se, ze motor je zajety nekde ve 20-40 tisicich.
A kdyz budes menit olej poctive kazdych 15 tisic, vymenit rozvody jak se ma a jezdit s ohledem na to, ze to neni zadna raketa, ale jen malej moturek, ten motor vydrzi v pohode 200 tisic bez zasahu jak nic, to mam vyzkousene (v tezsim vetsim aute).
PS: hodnoty spotreby jsou podle pocitace, parkrat jsem to porovnal s realnym mnoztvim doliteho benzinu a pocitac ukazoval cca 0.1 litru na sto mene, to je podle me OK. (mereno jak na pulku tak na celou nadrz - to casem zjistis, ze prumernou spotrebu ti bude pocitac podle stavu nadrze jednou ukazovat o dve deci vic, jindy o dve deci min, to je skoro u vsech aut, ve kterych jsem jezdil, proste to neni dokonaly).
Jen tak mimochodem ja jezdil dlouhodobe golf 6 1.2TSI 77kW a na 4.7 se neni problem dostat (tj. nekde 85-90km/h po rovince na sestku, treba na dalnici). Pri normalni jizde jsem mival s dalnici kolem 5.8-6.5 (lehka noha), bez dalnice i pod 5.5, dalnice tachometrovych 140 (navigace 134) byla 6.8.
Ja jsem s tim tvym motorem a petikvaltem najezdil par tisic km v Rapidu a spotrebu jsem mel o par deci nizsi, je to mensi a lehci auto nez golf, to uz byl ten s remenem, ktery ma obecne o trochu nizsi spotrebu nez ten predchozi s retezem (a chlazenymi svody), ale proste u 66kW neni sestka, tak se to vicemene srovna.
Jinak najetych 1500km to je jeste opravdu syrove, to jeste nema smysl resit spotrebu u zadneho auta. Nekde po deseti tisicich rekneme, ze to ma smysl, rika se, ze motor je zajety nekde ve 20-40 tisicich.
A kdyz budes menit olej poctive kazdych 15 tisic, vymenit rozvody jak se ma a jezdit s ohledem na to, ze to neni zadna raketa, ale jen malej moturek, ten motor vydrzi v pohode 200 tisic bez zasahu jak nic, to mam vyzkousene (v tezsim vetsim aute).
PS: hodnoty spotreby jsou podle pocitace, parkrat jsem to porovnal s realnym mnoztvim doliteho benzinu a pocitac ukazoval cca 0.1 litru na sto mene, to je podle me OK. (mereno jak na pulku tak na celou nadrz - to casem zjistis, ze prumernou spotrebu ti bude pocitac podle stavu nadrze jednou ukazovat o dve deci vic, jindy o dve deci min, to je skoro u vsech aut, ve kterych jsem jezdil, proste to neni dokonaly).
Hammunasakra
Tos doteď nevěděl? Tak to je smutný 😄
Multikulti? Bacha to dneska přiznat je skoro nebezpečný >😒]
Multikulti? Bacha to dneska přiznat je skoro nebezpečný >😒]
Hammunasakra
Přesně = viz 8:43kádruješ 😉
Navíc blbě 😄
Kam teda řadíš sebe kádrovaku? 😉
Navíc blbě 😄
Kam teda řadíš sebe kádrovaku? 😉
Ozzman
Tam někdě urážím přímo tebe? Jen píšu co máš a nemáš rád, navíc reaguji na Páju 😉
Hammunasakra
Tos netrefil stodolu pako = viva [odkaz] :yes: :yes😒br />
Radši už nemysli >😒]
Radši už nemysli >😒]
Ozzman
To máš jednou L, pak T, potom Citron..... hlavně, ale nikdy, za žádnou cenu, nesmí projet nic z říše velkoněmecké, natožpak to, co patří pod ten ohavný, prohnilý koncern s dvěma V !!!!
Já sice snídám z modrého oválu, ale nepohrdnu ani modrou vrtulí, francouzským vínem, či Japonským sushi.... ale nic extra exotického, jako je tohle, nebo většina aut Hondy >😒] >😁
Já sice snídám z modrého oválu, ale nepohrdnu ani modrou vrtulí, francouzským vínem, či Japonským sushi.... ale nic extra exotického, jako je tohle, nebo většina aut Hondy >😒] >😁
white label
Tak jaký je v principu rozdíl mezi:
"...kdo chce psa bíti, hůl si vždy najde..." a
"...hledat problém, tam kde není..."
Máš snad nějaký blok, nebo jen delší vedení?
"...kdo chce psa bíti, hůl si vždy najde..." a
"...hledat problém, tam kde není..."
Máš snad nějaký blok, nebo jen delší vedení?
MGRR
On píše skvěle a jemu podobné v Česku spočítáte na prstech jedné ruky.
Nick Fostek, by to napsal jistě lépe, tak sem s tím.
Nick Fostek, by to napsal jistě lépe, tak sem s tím.
Nonsens
myslím, že odprezentovaná červená farba so sivým igelitom je najhoršia možná kombinácia bez vkusu, ale v normálnejších a k audi primeranejších farbách je to celkom ok.
Blue Sun
Vzhledem k běžným setinovým rozdílům mezi testovanými auty jsou tři desetiny doslova parní válec...
white label
A seděl jsi už taky v obou autech? Q2 na poměry Audi žádná sláva, ale na C-HR to přesto "nemá".
Q2 je za (prémiové) ceny Audi, C-HR za (mainstreamové) ceny Toyoty, kdyby to mělo to vzpomínané logo Lexusu, taky by cena vypadala jinak. Kdybys porovnal cenu VW/Seatu s Lexusem dopadne to podobně. Zrovna u Q2 bych si za logo určitě nepřiplácel, ale nedivím se, že Audi chce i takovou možnost nabídnout.
Q2 je za (prémiové) ceny Audi, C-HR za (mainstreamové) ceny Toyoty, kdyby to mělo to vzpomínané logo Lexusu, taky by cena vypadala jinak. Kdybys porovnal cenu VW/Seatu s Lexusem dopadne to podobně. Zrovna u Q2 bych si za logo určitě nepřiplácel, ale nedivím se, že Audi chce i takovou možnost nabídnout.
3_diamanty
u toyoty sa mi nepaci ze to nema nejaku jednoznacnu masku ako povedzme kaskaj ... proste je to take na nahodu vpredu .. zadne klucky dveri ani nepomentujem... pre mna absolutne neprijatelne riesenie... megakukadla cel pol predku uz tiez su dnes davno out... ja tento origami dizajn akosi uz prestavam zrat ( asi starnem ) ... a nie je to ani zivocisne ako juke.. skor to pripomina chladny transformer ... je to take cele nahodne tie krivky... nemozem si pomoct.... a u audi sa mi nepacia tie sive plastove otvory dole v narazniku... uplne ze nevkus.. rovnako aj ten zadny sivy stlpik je hruza .... aj ked uz som to pisal neraz ze tak nejak celkovo sa mi Q2 vlastne aj paci... len neviem preco to takto farebne pokaslali.. keby to bolo v cervenej ale povedzme s bielou strechou aj zkadlami .. a bez tych sivych gycovyn a kdejakych haluznych otvorov s normalne nenasilne tvarovanou maskou ako pri Q5 .. tak hadam by Q2 aj pripominala evoque... takto ale posobi skor nevkusne ako stylovo..... inak tie zadne svetla a la polo a v podstate aj predne su mi v tomo blizke a ocenujem ich kompaktnost to je fakt ok na rozdiel od toyoty ... len este raz skoda tej nie vhodne zvolenej farebnosti kasne a na zlych miestach .. vitara toto vie daleko lepsie a stylovejsie .. Q2 akoby nevedelo odhadnut co je este styl a co uz zacina byt nevkus...
ako ma vyzerat pekne male SUV ukazuje vitara alebo evoque .. toto su jasne dizajnove tahaky segmentu ktore to vedia farebne zladit a aj na vhodnych miestach.. :yes: .. pritom Q5 je tak krasna ... Q2 si toto fakt nezasluzila... aj ked o uspechu CH-R ani Q2 nemam najmensich pohyb... ludia dnes taketo menej konzervativne a neraz aj nie moc prakticke vozy skratka zeru cim dalej tym viac 😉 ale aj vdaka nim je to na cestach aspon pestre :yes:
ako ma vyzerat pekne male SUV ukazuje vitara alebo evoque .. toto su jasne dizajnove tahaky segmentu ktore to vedia farebne zladit a aj na vhodnych miestach.. :yes: .. pritom Q5 je tak krasna ... Q2 si toto fakt nezasluzila... aj ked o uspechu CH-R ani Q2 nemam najmensich pohyb... ludia dnes taketo menej konzervativne a neraz aj nie moc prakticke vozy skratka zeru cim dalej tym viac 😉 ale aj vdaka nim je to na cestach aspon pestre :yes: