Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Deutsche Bank varuje před možným kolapsem prodejů aut v USA

Podle analytiků německé banky jsou prodeje nových aut v USA na pokraji kolapsu. K němu by mohlo dojít už v průběhu letošního roku.
Zpět na článek
11. 4. 2017 14:17
11. 4. 2017 11:52
11. 4. 2017 12:22
11. 4. 2017 13:33
11. 4. 2017 14:19
11. 4. 2017 13:56
11. 4. 2017 22:23
19. 4. 2017 12:38
11. 4. 2017 14:33
11. 4. 2017 14:16
12. 4. 2017 00:36
12. 4. 2017 12:48
11. 4. 2017 11:16
Trh v USA
Trh v USA má lepší vyhlídky než v Evropě. Důvod? Tak v prvé řadě populace USA relativně rychle roste téměř 1%, což je cca 3 milióny ročně. Za další jsou to velké vzdálenosti, které nutí lidi kupovat vlastní automobily, podobně jako v Austrálii. Za další veřejná doprava snad kromě letectví je daleko méně rozvinutější než v Evropě a auta jsou v USA relativně levné, respektive od nižší střední výše jsou levnější.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hittman
11. 4. 2017 14:17
Re: Trh v USA
Dodal bych i levnější ceny aut než v Evropě a o polovinu levnější pohonné hmoty.
Avatar - Joky
11. 4. 2017 11:52
VW a spol ....
Zatímco VW a spol si naivně myslí, že budou prodeje růst do nekonečna a díky zdejší redakci
o tom chtějí přesvědčit i nás...
Rozbalit vlákno
1
11. 4. 2017 13:32
Re: VW a spol ....
Přesně tak. Trh je přesycený a důsledkem je/bude pokles prodejů, který ovšem taky nebude nekonečný, protože auta stejně jako všechno stárnou, takže dřív nebo později se poptávka po nových autech zase oživí. Je to naprosto normální jev. Neustálý růst není možný. Líbí se mi jak se v článku odkopávají holá fakta, která nejsou běžně až tak zjevná. Podstatou je točit peníze na ekologii každý kašle. To že se z několika milionů aut ročně stává odpad, který zatěžuje přírodu (už podruhé, poprvé to bylo při jeho vyprodukování) nikoho nezajímá. To maximálně čteme všude jen nesmyslný velkohubý kecy o neekologických VW dieselech, který je potřeba sešrotovat (hlavně kvůli tomu, aby se mohli vyrobit nový auta ne kvůli ekologii) Takže cílem automobilek je jediný. Po prodeji nového auta se už už nemůžou dočkat kdy se toto nenávratně rozbije nebo zrezaví a zákazník bude donucený přijít si pro nové. Z článku chápu, že je potřeba životní cyklus auta uměle a rapidně snižovat. Ideálně 3-5 let a prohnat ho komínem. Je neuvěřitelný kam jako lidstvo směřujeme.
11. 4. 2017 12:22
Jasne
Kolaps jak svin.. A amici budu chodit do prace a na kolobezke. Vacsina bezne zarabajucich amikov si berie auto na operativny lizing a to robi do konca zivota. V zivote si jazdene auto nekupi, ponevac posledna vec co potrebuje je riesit starosti s pokazenym autom.
Rozbalit vlákno
6
11. 4. 2017 13:33
Re: Jasne
No a co se pak děje s takovými 3 let starými auty po operativním leasingu?
Avatar - Hittman
11. 4. 2017 14:19
Re: Jasne
Koupí si je Amíci, co nemají na to, aby živili operativní leasing.
Avatar - Barrichello
11. 4. 2017 13:56
Re: Jasne
i v Americe sou veteránisti a fandové starších aut i chudí lidé co na nová auta nemaj. Takže tam jezdí všechno možné. Další velká spoousta aut se jako ojetiny vyváží do Evropy a dalších zemí. :-)
11. 4. 2017 22:23
Re: Jasne
I v ČR je veteránistů plno :-) co by jinak třeba Němci, Italové apod dělali s tím svým šrotem. Nebýt Čechů kteří jsou ochotni za to ještě dobře zaplatit.
19. 4. 2017 12:38
Re: Jasne
Já osobně jsem hrdý veteránista. Nechápu, na co je mi nové auto, když si Němec pořídí fungl káru, která ho za pět let přestane bavit a já mám díky němu čerstvě zajetý auto. Ale taky bych nepořídil bazarovku pod 150.000,-
Avatar - Hittman
11. 4. 2017 14:16
Prodeje
se zvyšují a snižují v téměř cyklických intervalech, které ovlivňují různé faktory (dotace, růst mezd, nízké úroky úvěrů, apod.). Co je jisté je to, že po růstu přijde zase pokles, otázkou je, kdy a jak hluboko. A kdy to přijde do Evropy?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
12. 4. 2017 00:36
NDR
Tragicky zoufala a naprosto pruhledna snaha NDR o pomstu za dieselgate.
Rozbalit vlákno
0
12. 4. 2017 12:48
Jiné podmínky
Tak jako kdybych měl každému členu rodiny koupit obrkáru, která žere 12 litrů při úsporném režimu, tak bych už taky neměl na nový auto >:D A ani tak bych nový auto nekoupil, vždyť je to k prdu
Rozbalit vlákno
0