Takhle nakonfigurovaná Ateca vypadá docela k světu, líbí se mi i interiér, odpustil bych si DSG, ale jako druhé auto do rodiny pro ženu :-) Nestyděl bych si jí občas půjčit :-)
Myslím , že pro ženu by tato specifikace a motorizace byla zcela zbytečná..
S normálním motorem bez blbostí typu navigace,parkpilot,kůže atd..ta cena může být někde kolem 660-700 tis..
A když navigaci tak Garmin s doživotní aktualizací zdarma je za 4-5 tis.. :-)
Pokud není petrolhead/ka, tak mám vysledované skoro u všech žen /i těch co umí slušně řadit/, že mají tendenci:
1, Po čase kvalty vůbec nerozjíždět, řadit v čím dál nižších otáčkách a postupně je rychle vyskládat jen tak bez ohledu na rychlost. Nové motory totiž neprotestují extrémním hrkáním, a dunění ženy stejně neslyší.
2, Občas neřadí, takže se rozjíždí na světlech, nebo z pravoúhlé křižovatky na dvojku, nebo i trojku.
1. to jsem nepozoroval
2. ano, tady naprostý souhlas - dost hřeší na objem motoru, to, co třeba naftový dvoulitr promine, tak benzinová jednadvojka už krutě odskáče >:D
Ono u mne by neprošla ATECA spíše z důvodu, že je to SUV >:D Já musím šetřit na jiný dárek k vánocům >:D
p.s. za tvou definci ženské jízdy by ti nejedna feministka vyškrábala oči >:D
K bodu jedna - mám také příběh. :-) To mám jednu kamarádku, už má xx-té služební koncernové auto vždy 2,0 TDI. Jinak je to velice chytrá ženská, ale všechny jí užívaná auta /když měly manuál/ zhruba po 100 tis. km táhnou někde mezi volnoběhem a 2,5 tis. otáčkami, které jsou strop. V tomto režimu to auto jede celkem normálně, i kdy má asi cca. celkově o 1/4 nižší výkon, než ostatní. Když to točíš, jen dlouho a neochotně to leze přes 3 tisíce. Tak to auto naučila vždy jednomu režimu jízdy. Několikeré vysvětlování že to auto musí dýchat nikdy nepomohlo, až když teď fasuje DSG je po problému.
Přesně! >:D S tím "ženským řazením" sice souhlasím, ale on ten koncernový elektronický radil radí to samé a DSG v tom taky není o nic lepší, ba právě naopak. Vyskládá tam v mžiku rychlosti od 1 do 7 a tu sedmičku už tam pak nechá celou prakticky dobu. Typická situace, mráz, motor studená chatrná 1.4TSI, rychlost 60km/h, DSG drží 7°. Tak trochu přidáte plyn, jestli nepodřadí, ne nepodřadí - hrká to z těch 1200 otáček...
reklamováno skrze známého na Jarově přímo u jakéhosi experta v Boleslavi - samozřejmě neuznáno, taková je holt koncernová řadící politika.. a pak prý "ženy řadí"... :-)
Tak to je vazne trefne s tim eufemismem :-)
Dsg je totiz vazne naladene nesmyslne. Mel jsm tu cest se stejnou prevodovkou v octavii 2 a byla naladena mnohem lepe....
Moje žena není žádná Junková a nic z toho co píšeš u ní neplatí. V tomhle bych neviděl rozdíl mezi ženskou a chlapem.
Často jedu za autem, rvu si vlasy, 5km rovinka 70kmh a pod., předjedu, nadávám "ty krávo bl.bá" - a von tam chlap. Častěji, než je zdrávo. ;-)
Určitě se najdou výjimky, to s tebou Karle souhlasím a blahopřeji. Jinak právě DSG nebo moderní hydroměnič vše řeší. A člověk i technika může být v klidu i když jede řekněme s "technicky slabší" uživatelkou automobilů.
No, moje žena je přesně taková. Piánko, nebudeme se pouštět do žádných větších akcí atd. Já jsem za to ale rád, automat jí navíc žádné větší prohřešky nedovolí a fatální chyby typu chcípnutí motoru při výjezdu na frekventovanou hlavní už vůbec ne. No a pak si auto jednou týdně půjčím já, vrátím průměrnou spotřebu na patřičnou hodnotu ;-) , ručičkou tachometru trochu obrousím červené políčko a všichni jsme spokojeni. :-)
>:D člověče ty i když napíšeš úplnou banalitu, nic zvlášť zajímavýho, stejně to podáš tak , že se řežu a dal by se podle toho natočit i nějakej krátkej film >:D
Za "banalitku" díky, skvělá! :-):yes:
Asi jsem to nenapsal nejlíp, ale bylo to myšleno veskrze pozitivně, prostě vykřešeš vtip ze všeho. ;-) Ale když to po sobě čtu, možná bych se taky urazil, tak sorry
3, Většinou mají ženy /mimo rozjezd/ pro skládání kvaltů, podřazování, brždění motorem /meziplyny po nich nechi :-! / v hlavě, že je to úplně stejné rychlé puštění spojky. Když jim říkáš že každá operace vyžaduje trošku jinou manipulaci, tak na tebe čumí jak kybys mluvil Španělsky. ;-\
Chlapci, na zaklade toho, co tuna citam, potrebujete dve veci:
1 - manzelku s penisom
2 - manzelku bez penisu ktora ked nejazdi podla Vasho gusta, kaslat na kecy v auto.cz diskusii a bud ju zobrat na zacvik alebo akceptovat ako jazdi
PS...Ked bude o 10 rokov 90% aut s automatom som zvedavy, kam budete potom striekat ego a testosteron :-!
PS2...ten bod 2 je asi pre Vas tazky, tak odporucam bod 1.
Hahaha....tady u nás ženatí chlapi už do hospody ani nesmí.......... ;-\ Proto hospody krachují už delší dobu. Se zavedením EET to má málo společného......... ;-) Chlapi zkrátka vyměkli a ženských se bojí. Kde jsou ty doby, co chlapi chodili do hospody na pivo a na mariáš a ženské se staraly o domácnost a o děcka.......já to pamatuju. :-! Prodeje lahváčů jdou nahoru, čepované dolů......... ;-\ Svádí se to na cenu, ale smutná pravda je úplně jinde. ;-\
Pověz, co je na tom autě vlastně tak špatně? Cena je mimo, to uznávám, ale jinak jako celek v kontextu konkurence není výrazně horší, nebo máš jinou zkušenost?
Ale, ale snad bys nechtěl aby zvítězila ta neforemná japosnká ošklivka. To vubec není auto pro evropu - rozměry mimózní, tvary mimózní a nic za to. Evropě seat rozumí daleko víc.
tak zrovna tam je tava vzacnejsia a dolezitejsia pre cloveka ako auto ;-)
novy civic mi pride skor americky svojim stylom.. europa je pre neho skor len okrajova zalezitost... ale to uz skoro pre kazdeho velkeho vyrobcu ( tych domacich nevynimajuc ) ... ;-)
Nie ze by som cudoval, ze o svete vela netusis, ale skusme mali kviz. Takto [odkaz] vyzera Ulaambatar. Co myslis s cim tam jazdia s tavou alebo autami? Skus niekedy vystrcit nos z Kosic ;-)
Kazdpopadne suhlasim, ze EU trh nie je pre Hondu nosny, aj ked urcite tu chcu predavat viac ako sa im momentalne dari.
tak nevim,a le ty predky Seatu jsou vazne celkem osklivy, takova to uhnuti dolu k blatniku, hmm..celkem hnus, ale skodovka ma prakticky to samy. a kodiaqu s navic tou osklivou cernou mrizkou nemluve...o Atece jsem uvazolval ale tohle me tedy dost odradilo.
mne zacina vadit ta maska.. pride mi uz zastarala ;-\ .. svetla este ujdu.. ale ta maska je dnes uz out... skoda ma krajsiu aj konkurencia od renaultu ci kie
tak voci seatu je skodovacka maska aspon o 10 rokov dalej a kazdym novym modelom vidim na nej pokrok ci uz pozriem na kodiaq superb... lenze seat tapa v tomto smere.. ta plocha maska atecy ktora je este z leonu z r 2011 je uz ozaj za zenitom a bez ziadneho vizualneho pokroku voci 6 rokov staremu leonu ... seat akoby bol stale na jednom bode.. este aj ta ateca je defakto buduca yetina s 6 rocnou maskou seatu .. takisto tie hranate blatniky ozaj seatovske nie su ani nahodou ... je to jasny skodovacky prvok.. prvok yetiny... osobne by som si pockal na original yetiho ... prekapotovana ateca mi je proti srsti totalne .. ale tak uspech bez debaty mat bude... osobne by som ale radsej chcel original v podobe buducej yetiny :yes:
no ale vazne.. vysledok tohto testu by tu uz mal niekde byt nie? akoze ved to je uz 2 roky co ten test zacal ... tak neviem.. teda ak vobec zacal... to je tiez pravda
som uz asi 3-4 krat videl... tak normalne v premavke.. bielu aj orandzovu... a opat som toho nazoru ze keby prisila s tymto vzhladom tak pred 5-6 rokmi v case este noveho leona tak by to bola sleha... ale dnes mi prisla s tym dizajnom leona uz vcelku "okukana" ... nechcem povedat ze nudna ale taky tucson je podla mna uz inde.. aj sportage alebo CX5 .. a dokonca aj ten nefotogenicky tigi mi pride tiez este zaujimavejsi ;-) ... kadopadne o uspechu atecy niet pochyb.... koncernove vozy tu nikdy nesklamu v tomto...
este ale viac som zvedavy na novu mensiu aronu... a ta dufam ze nebude len nejaka ta nafuknuta ibiza lebo to by si ani nezasluzila.. chce to uz novy dizajn a posunut sa uz vpred... uz mam tych vsetkych leonov ibizy a atecy ( ktore su vsetky vizazou na jedno brdo ) ozaj dost... lebo pouzivat jednu masku aj jeden dizajn na vsetko je kusok pod uroven seatu .. a tato znacka ma podla mna na viac... ovela viac.. ako vyrabat len 4 rozne karosarske varianty podla jednej a stale tej istej sablony
topper co tym myslis ze tucson je inde? v com? v dizajne? zartujes. som si dnes na autosalone preliezol tucson aj sportage, su skarede, neprakticke a maju maly kufor.
keby si sa ty rozhodoval medzi sportage, tucsonom a atecou, tak vies dobre ze by si vzal atecu. jedine pouzitelne korejske auto je optima, ktorej bohuzial chyba motor.
mimochodom, autosalon dnes u mna vyhrala... Insignia!!!
ono ked to chcu aspon niekomu predat okrem tych dvoch ludi ktori si to kupia sukromne, tak musia ponuknut normalny diesel, kedze vacsina firiem ma policy diesel only. v strednej triede sa auta kupuju z 99% ako sluzobne. neboj, ja som tiez chcel OIII RS 2.0TSI a jazdim v dieslovej...
Panenka skakava, Ty pri kazdom clanku o Atece toto riesis :-) Si pamatam, ze rok dozadu si hudol o tom istom. Ja mam Atecu pol roka, najazdene nejakych 7 tis. km, a pomaly uz ani neviem ako vyzera. Proste idem, nastupim, soferujem, vystupim, nemam cas si ju obzerat, toboz nie z takej dialky a uhla aby som ju aj poriadne videl. Viem, ze vyzera tak, ze sa nemusim za nu hanbit, a to mi staci.
Ak mi nieco na Atece naozaj po tom case vadi, tak su to hlavne 2 veci:
- tvrdsi podvozok, najma na 18 palc. kolesach, sice to zlepsuje jazdne vlastnosti ale vidno, ze sudruhovia v Spanielsku to ladili na ich cesty a nie na nase tankodromy
- vselijake pazvuky v interieri pri prejazde vacsich nerovnosti alebo na hrubom asfalte - spolujazdcove dvere mi drncali uz pri prvej ceste z autoservisu. Potom to zas prestane, inokedy zacnu drncat ine dvere, potom zas palubovka. Zavisi to aj od pocasia/teploty, asi ako co stuhne, uvolni sa. Samozrejme, je to aj tym tvrdsim podvozkom a vacsimi kolesami, viac sa to prenasa do interieru.
Neviem, ci je to chyba kusu (mali sme ju dost skoro a mozno sa zlate ceske rucicky este len ucili to poriadne poskladat) alebo je to dlhodoby problem chudobnejsej znacky. Ale inak je to auto super :-)
Je to ateca? Není to ateca?
Od doby, co se po českých silnicích rozšiřuje Škoda Kodiaq, začínám mít problém s jednoznačnou identifikací atecy.
Za prve, pise sa Ateca. Za druhe, ked "motoristicky" novinar dokonca vo vlastnom clanku spochybnuje svoju schopnost spoznat auto akoze na ukor koncernovej uniformity, treba dat vypoved.
Problémy s dodržováním emisních norem mají také ostatní výrobci aut. Aktuální testy německých úřadů ukázaly, že dieselové vozy splňující nejvyšší normu Euro 6 vyprodukují ve skutečném provozu 507 miligramů oxidů dusíku na kilometr, norma přitom počítá s emisemi maximálně 80 miligramů na kilometr. :-(
je kde? Vždyť to auto je úplně znehodnocené! A to nemluvím o nemožnosti odklopit sedáky zadních sedadel, aby po sklopení opěradel vznikla rovná ložná plocha. :no: Zbytečně extravagantní světla kabanův ***istřih už jen korunují. :no:
... není normální a nelze jej přejít v testu s tím, že auto je jinak vynikající!!!!
Tato naprostá novinářská sprosťárna se šíří jako mor. Cukání dvojspojek je zmiňováno u Audi (!!!!!), u škodovky a teď i u Seatu. S takovou nechutností nejenže nemůže být auto vítězem srovnávacích testů (jako že vždycky je- v podání českých i německých motoristických "novinářů"), ale musí automaticky znamenat snížení hodnocení celého vozu na nejvýše průměrnou úroveň. DSG necukalo od r. 2003 nikdy, až v posledních 3 letech. To je obrovský podvod na zákaznících a jeho bagatelizování ze strany "novinářů" si zaslouží VEŘEJNÉ ODSOUZENÍ!
Na protest jsem po posledním vydání odhlásil předplatné Auto Tipu a dnes končím definitivně s Auto CZ. Divím se inzerentům, že podporují tak nepoctivou "novinařinu"...
Nojo někde cukání DSG vadí = v novym německym testu Q5
No a někde ne >:-[]
Je faktem že to tady chvílema dost přeháněj = třeba Karel řikal že jemu při popojíždění v koloně, couvání, parkování necukla nikdy ani jedinkrát = nejspíš má manuál nebo spíš HDM nebo variátor >:D
A také nemusí. Když šla na trh poslední A3, tak jsem schválně vyzkoušel suchou, která má bezesporu nejhorší pověst. Naordinoval jsem jí parkování do řady v kopci a k mému překvapení to krásně zvládla. Ne, že bych ji chtěl, ale překvapila.
Tak to se pleteš. Jeden čas na DQ250 měnili i mechatroniku, to je tak 2008. Rozhodně ne záležitost posledních tří let.
Má zkušenost je, že záleží i na zacházení. Třeba to cuknutí při rozjezdu bývá podle mne výsledek práce s pedály. V autě ji však nemám, zkušenosti mám tedy celkem omezené.
S prekvapenim jsem si precetl tento text. Casto zde kritizuji nevyvazenost a tendencni nadrzovani ( neuveritelnym pripadem je srovnani civicu s leonem ci co to bylo) koncernovym autum. Tento text ale zminuje skutecna negativa soucasne koncernove techniki a to se zde nevidi kazdy rok!
Ano dsg je v poslednich modelech nejhure naladene, co pamatuju. Redaktorem popsane chovani je kombinaci klasickeho podtaceni spolecneho pro posledni generace aut a nes hopneho motoru 140kw, ktery dole proste nejede a vetsi turbo se roztaci neskutecne dlouho...
Sestikvalt je navic jeste strasnejsi.
Nevidanou veci je rovnez zminena spotreba. 8,2 je i muj prumer s timto motorem v passatu a kdyz to tu zminim, nikdo mi nechce verit. Ano tento motor je to nejhorsi tdi po vsech strankach.
Nejsem haterem ACZ ani koncernu. Kritizuji zdejsi clanky, ale pro kritiku tohoto kousku tezko hledam duvod. A takovy pocin se zde musi pochvalit.
Souhlasim s hodnocenim motoru ve spojeni s dsg, spotreby, sklenenych infotainmentu i komfortu odpruzeni s vetsimi koly. V souhrnu jde o veci nejdulezitejsi pro pocit z auta a jsou spatne ( u atecy s vyjimkou infotainmentu samozrejme)