Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Dlouhodobý test Seat Ateca 2.0 TDI DSG – Roční fuška začíná!

Máme tady další dlouhodobý test a znovu se do Auto.cz nastěhovalo SUV, tentokrát Seat Ateca s dvoulitrovým TDI a převodovkou DSG.
Zpět na článek
26. 4. 2017 12:38
26. 4. 2017 12:58
26. 4. 2017 13:38
26. 4. 2017 22:16
27. 4. 2017 14:01
27. 4. 2017 18:39
26. 4. 2017 13:16
26. 4. 2017 13:34
26. 4. 2017 13:59
26. 4. 2017 14:47
27. 4. 2017 01:31
3. 5. 2017 06:53
26. 4. 2017 15:39
26. 4. 2017 13:36
26. 4. 2017 16:40
26. 4. 2017 19:01
27. 4. 2017 08:34
26. 4. 2017 15:36
26. 4. 2017 15:45
26. 4. 2017 15:55
26. 4. 2017 16:22
26. 4. 2017 16:02
26. 4. 2017 16:38
26. 4. 2017 18:45
3. 5. 2017 06:58
26. 4. 2017 14:08
26. 4. 2017 15:27
26. 4. 2017 15:59
26. 4. 2017 16:13
26. 4. 2017 17:17
26. 4. 2017 17:53
26. 4. 2017 18:22
27. 4. 2017 08:37
26. 4. 2017 18:27
26. 4. 2017 19:27
26. 4. 2017 23:55
28. 4. 2017 08:11
28. 4. 2017 15:21
26. 4. 2017 15:41
26. 4. 2017 15:52
26. 4. 2017 15:56
26. 4. 2017 16:10
26. 4. 2017 19:07
26. 4. 2017 20:21
28. 4. 2017 19:45
26. 4. 2017 20:08
27. 4. 2017 17:42
28. 4. 2017 00:42
28. 4. 2017 19:44
28. 4. 2017 19:40
28. 4. 2017 09:38
Avatar - Ozzman
26. 4. 2017 12:38
Sluší
Takhle nakonfigurovaná Ateca vypadá docela k světu, líbí se mi i interiér, odpustil bych si DSG, ale jako druhé auto do rodiny pro ženu :-) Nestyděl bych si jí občas půjčit :-)

Hrůza pak vyvstane při pohledu do ceníku >:D
Rozbalit vlákno
40
Avatar - Hammunasakra
26. 4. 2017 12:53
Re: Sluší
Otázka co na to ta žena >:-[]
Avatar - Ozzman
26. 4. 2017 12:58
Re: Sluší
To je otázka na ní a né na tebe... ty na žádnou otázku stejně neumíš odpovědět... :-!
Avatar - Jaros71
27. 4. 2017 18:39
Re: Sluší
Myslím , že pro ženu by tato specifikace a motorizace byla zcela zbytečná..
S normálním motorem bez blbostí typu navigace,parkpilot,kůže atd..ta cena může být někde kolem 660-700 tis..
A když navigaci tak Garmin s doživotní aktualizací zdarma je za 4-5 tis.. :-)
Avatar - Uživatel_5340709
26. 4. 2017 13:12
Re: Sluší
Auto pro ženu? ...... tak jedině v DSG nebo automatu. I ta technika ti za čas za to rozhodnutí poděkuje. :-)
Avatar - Ozzman
26. 4. 2017 13:16
Re: Sluší
>:-[] Jsi krutej >:D Má žena umí řadit! >:-[] Zvláště, když tady DSG cuká :-)
Avatar - Uživatel_5340709
26. 4. 2017 13:24
Re: Sluší
Pokud není petrolhead/ka, tak mám vysledované skoro u všech žen /i těch co umí slušně řadit/, že mají tendenci:
1, Po čase kvalty vůbec nerozjíždět, řadit v čím dál nižších otáčkách a postupně je rychle vyskládat jen tak bez ohledu na rychlost. Nové motory totiž neprotestují extrémním hrkáním, a dunění ženy stejně neslyší.
2, Občas neřadí, takže se rozjíždí na světlech, nebo z pravoúhlé křižovatky na dvojku, nebo i trojku.
Avatar - Ozzman
26. 4. 2017 13:34
Re: Sluší
1. to jsem nepozoroval
2. ano, tady naprostý souhlas - dost hřeší na objem motoru, to, co třeba naftový dvoulitr promine, tak benzinová jednadvojka už krutě odskáče >:D

Ono u mne by neprošla ATECA spíše z důvodu, že je to SUV >:D Já musím šetřit na jiný dárek k vánocům >:D

p.s. za tvou definci ženské jízdy by ti nejedna feministka vyškrábala oči >:D
Avatar - Uživatel_5340709
26. 4. 2017 13:55
Re: Sluší
K bodu jedna - mám také příběh. :-) To mám jednu kamarádku, už má xx-té služební koncernové auto vždy 2,0 TDI. Jinak je to velice chytrá ženská, ale všechny jí užívaná auta /když měly manuál/ zhruba po 100 tis. km táhnou někde mezi volnoběhem a 2,5 tis. otáčkami, které jsou strop. V tomto režimu to auto jede celkem normálně, i kdy má asi cca. celkově o 1/4 nižší výkon, než ostatní. Když to točíš, jen dlouho a neochotně to leze přes 3 tisíce. Tak to auto naučila vždy jednomu režimu jízdy. Několikeré vysvětlování že to auto musí dýchat nikdy nepomohlo, až když teď fasuje DSG je po problému.
Avatar - Ozzman
26. 4. 2017 13:59
Re: Sluší
>:-[] No a pak si ho koupí nějaký bazarmistr a bude říkat, jak ty tédéíčka nemají výkonovou špičku >:D
Avatar - Emel
26. 4. 2017 14:47
Re: Sluší
Ono teda DSG v D režimu to taky zrovna nepřetáčí...
Avatar - Uživatel_5340709
26. 4. 2017 16:10
Re: Sluší
To máš 100% pravdu. Furt by to ale mělo být /i když to dunění je někdy nesnesitelné/ v technicky trochu přijatelném režimu.
Avatar - woody-alien
26. 4. 2017 16:31
Re: Sluší
Kdybyste někdo chtěl vědět, jak vypadá eufemismus, tak Emel by ho mohl z fleku vyučovat. ;-)
Avatar - Barry Lyndon
26. 4. 2017 23:33
Re: Sluší
Přesně! >:D S tím "ženským řazením" sice souhlasím, ale on ten koncernový elektronický radil radí to samé a DSG v tom taky není o nic lepší, ba právě naopak. Vyskládá tam v mžiku rychlosti od 1 do 7 a tu sedmičku už tam pak nechá celou prakticky dobu. Typická situace, mráz, motor studená chatrná 1.4TSI, rychlost 60km/h, DSG drží 7°. Tak trochu přidáte plyn, jestli nepodřadí, ne nepodřadí - hrká to z těch 1200 otáček...

reklamováno skrze známého na Jarově přímo u jakéhosi experta v Boleslavi - samozřejmě neuznáno, taková je holt koncernová řadící politika.. a pak prý "ženy řadí"... :-)
27. 4. 2017 01:31
Re: Sluší
A co ti brání zatáhnout za ten klacík mezi sedačkami a dát jej do polohy "S" a nechat převodovku řadit ve vyšších otáčkách?
Avatar - Barry Lyndon
28. 4. 2017 12:51
Re: Sluší
To, že by to byl zase opačný extrém... ;-)
3. 5. 2017 06:53
Re: Sluší
Tak to je vazne trefne s tim eufemismem :-)
Dsg je totiz vazne naladene nesmyslne. Mel jsm tu cest se stejnou prevodovkou v octavii 2 a byla naladena mnohem lepe....
Avatar - praděda7
26. 4. 2017 15:39
Re: Sluší
p.s. za tvou definci ženské jízdy by ti nejedna feministka vyškrábala oči

Já bych vyškrábal oči všem feministkám........... >:D
Avatar - _Karel_
26. 4. 2017 13:36
Re: Sluší
Moje žena není žádná Junková a nic z toho co píšeš u ní neplatí. V tomhle bych neviděl rozdíl mezi ženskou a chlapem.
Často jedu za autem, rvu si vlasy, 5km rovinka 70kmh a pod., předjedu, nadávám "ty krávo bl.bá" - a von tam chlap. Častěji, než je zdrávo. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
26. 4. 2017 13:46
Re: Sluší
Určitě se najdou výjimky, to s tebou Karle souhlasím a blahopřeji. Jinak právě DSG nebo moderní hydroměnič vše řeší. A člověk i technika může být v klidu i když jede řekněme s "technicky slabší" uživatelkou automobilů.
Avatar - woody-alien
26. 4. 2017 16:28
Re: Sluší
No, moje žena je přesně taková. Piánko, nebudeme se pouštět do žádných větších akcí atd. Já jsem za to ale rád, automat jí navíc žádné větší prohřešky nedovolí a fatální chyby typu chcípnutí motoru při výjezdu na frekventovanou hlavní už vůbec ne. No a pak si auto jednou týdně půjčím já, vrátím průměrnou spotřebu na patřičnou hodnotu ;-) , ručičkou tachometru trochu obrousím červené políčko a všichni jsme spokojeni. :-)
Avatar - _Karel_
26. 4. 2017 16:40
Re: Sluší
>:D člověče ty i když napíšeš úplnou banalitu, nic zvlášť zajímavýho, stejně to podáš tak , že se řežu a dal by se podle toho natočit i nějakej krátkej film >:D
Avatar - woody-alien
26. 4. 2017 18:28
Re: Sluší
I když si nejsem úplně jistej, zda to mám brát jako kompliment nebo urážku ;-) , jednu banalitku z nedávné doby máš v SZ. :-)
Avatar - _Karel_
26. 4. 2017 19:01
Re: Sluší
Za "banalitku" díky, skvělá! :-) :yes:
Asi jsem to nenapsal nejlíp, ale bylo to myšleno veskrze pozitivně, prostě vykřešeš vtip ze všeho. ;-) Ale když to po sobě čtu, možná bych se taky urazil, tak sorry
Avatar - Dinar
27. 4. 2017 08:34
Re: Sluší
Má pravdu, Karel, jsi pokračovatel Navtechova stylu, toho jsem měl moc rád. ;-) :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
26. 4. 2017 13:32
Re: Sluší
3, Většinou mají ženy /mimo rozjezd/ pro skládání kvaltů, podřazování, brždění motorem /meziplyny po nich nechi :-! / v hlavě, že je to úplně stejné rychlé puštění spojky. Když jim říkáš že každá operace vyžaduje trošku jinou manipulaci, tak na tebe čumí jak kybys mluvil Španělsky. ;-\
Avatar - sargis
26. 4. 2017 15:36
Re: Sluší
Chlapci, na zaklade toho, co tuna citam, potrebujete dve veci:

1 - manzelku s penisom
2 - manzelku bez penisu ktora ked nejazdi podla Vasho gusta, kaslat na kecy v auto.cz diskusii a bud ju zobrat na zacvik alebo akceptovat ako jazdi

PS...Ked bude o 10 rokov 90% aut s automatom som zvedavy, kam budete potom striekat ego a testosteron :-!
PS2...ten bod 2 je asi pre Vas tazky, tak odporucam bod 1.
Avatar - sargis
26. 4. 2017 15:55
Re: Sluší
Nie...trafena hus zagagala? ;-)
Avatar - praděda7
26. 4. 2017 16:22
Re: Sluší
Tak co tě trápí....?
26. 4. 2017 16:02
Re: Sluší
Teda pradědo to ještě nevíš, že u našich východních sousedů se nesmí na ženy nadávat ani v hospodě, natož si z nich dělat legraci ;-)
Avatar - praděda7
26. 4. 2017 16:38
Re: Sluší
Hahaha....tady u nás ženatí chlapi už do hospody ani nesmí.......... ;-\ Proto hospody krachují už delší dobu. Se zavedením EET to má málo společného......... ;-) Chlapi zkrátka vyměkli a ženských se bojí. Kde jsou ty doby, co chlapi chodili do hospody na pivo a na mariáš a ženské se staraly o domácnost a o děcka.......já to pamatuju. :-! Prodeje lahváčů jdou nahoru, čepované dolů......... ;-\ Svádí se to na cenu, ale smutná pravda je úplně jinde. ;-\
26. 4. 2017 18:45
Re: Sluší
Největší kritici žen za volantem bývají zároveň největší hovada na silnici. Pár takových znám.
26. 4. 2017 17:14
Re: Sluší
DSG v naftě mám a cukání sem si nevšiml a DSG není o tom jestli umíš řadit nebo ne.
3. 5. 2017 06:58
Re: Sluší
Nevsiml??? Tak to me zajimaji tve nazory na cokoli jineho...
Avatar - rohYpnol
26. 4. 2017 13:08
A já četl...
,,,roční fraška začíná >:-[]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Uživatel_5340709
26. 4. 2017 13:14
Re: A já četl...
Je to fuška /hlavně pro svědomí/ potom napsat tu "koncernovou frašku".
Avatar - Ozzman
26. 4. 2017 14:00
Re: A já četl...
Pověz, co je na tom autě vlastně tak špatně? Cena je mimo, to uznávám, ale jinak jako celek v kontextu konkurence není výrazně horší, nebo máš jinou zkušenost?
Avatar - rohYpnol
26. 4. 2017 14:10
Re: A já četl...
Na autě? Proč na autě?
Avatar - Ozzman
26. 4. 2017 15:30
Re: A já četl...
Protože zrovna tohle nezní jako vynášení do nebes, jen jako strohý popis modelu...
26. 4. 2017 17:16
Re: A já četl...
Kritizuje budoucí popis vlastností automobilu.....ne automobil jako takovej. >:-[]
Avatar - rohYpnol
26. 4. 2017 19:11
Re: A já četl...
já zatím nic nekritizuji >:D
Avatar - rohYpnol
26. 4. 2017 13:16
Teď už jsem pochopil srovnávačku
Leon vs. Civic [odkaz]

Jo, něčím se musí jezdit, že ... :-!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - KANKUNEN
26. 4. 2017 13:22
Re: Teď už jsem pochopil srovnávačku
2 body v kolonce spotřeba nepravdivá mluví za vše.
26. 4. 2017 14:26
Re: Teď už jsem pochopil srovnávačku
Ale, ale snad bys nechtěl aby zvítězila ta neforemná japosnká ošklivka. To vubec není auto pro evropu - rozměry mimózní, tvary mimózní a nic za to. Evropě seat rozumí daleko víc.
Avatar - rohYpnol
26. 4. 2017 19:12
Re: Teď už jsem pochopil srovnávačku
jasně, Civic je přeci auto stavěné pro Ulanbátar, že >:-[] 8-s
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2017 20:31
Re: Teď už jsem pochopil srovnávačku
tak zrovna tam je tava vzacnejsia a dolezitejsia pre cloveka ako auto ;-)

novy civic mi pride skor americky svojim stylom.. europa je pre neho skor len okrajova zalezitost... ale to uz skoro pre kazdeho velkeho vyrobcu ( tych domacich nevynimajuc ) ... ;-)
27. 4. 2017 13:30
Re: Teď už jsem pochopil srovnávačku
Nie ze by som cudoval, ze o svete vela netusis, ale skusme mali kviz. Takto [odkaz] vyzera Ulaambatar. Co myslis s cim tam jazdia s tavou alebo autami? Skus niekedy vystrcit nos z Kosic ;-)

Kazdpopadne suhlasim, ze EU trh nie je pre Hondu nosny, aj ked urcite tu chcu predavat viac ako sa im momentalne dari.
26. 4. 2017 21:41
Re: Teď už jsem pochopil srovnávačku
Že by pro Hondu byly důležitější Státy? Co?
26. 4. 2017 13:36
predni svetla
tak nevim,a le ty predky Seatu jsou vazne celkem osklivy, takova to uhnuti dolu k blatniku, hmm..celkem hnus, ale skodovka ma prakticky to samy. a kodiaqu s navic tou osklivou cernou mrizkou nemluve...o Atece jsem uvazolval ale tohle me tedy dost odradilo.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2017 15:35
Re: predni svetla
mne zacina vadit ta maska.. pride mi uz zastarala ;-\ .. svetla este ujdu.. ale ta maska je dnes uz out... skoda ma krajsiu aj konkurencia od renaultu ci kie
Avatar - praděda7
26. 4. 2017 15:48
Re: predni svetla
No o škodovácké masce raději pomlčet. Ta už pamatuje Zápotockého..... >:D
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2017 19:39
Re: predni svetla
tak voci seatu je skodovacka maska aspon o 10 rokov dalej a kazdym novym modelom vidim na nej pokrok ci uz pozriem na kodiaq superb... lenze seat tapa v tomto smere.. ta plocha maska atecy ktora je este z leonu z r 2011 je uz ozaj za zenitom a bez ziadneho vizualneho pokroku voci 6 rokov staremu leonu ... seat akoby bol stale na jednom bode.. este aj ta ateca je defakto buduca yetina s 6 rocnou maskou seatu .. takisto tie hranate blatniky ozaj seatovske nie su ani nahodou ... je to jasny skodovacky prvok.. prvok yetiny... osobne by som si pockal na original yetiho ... prekapotovana ateca mi je proti srsti totalne .. ale tak uspech bez debaty mat bude... osobne by som ale radsej chcel original v podobe buducej yetiny :yes:
26. 4. 2017 14:08
střecha
ta prosklená střecha je problém už od začátku OIII atd, vrzání a různé zvuky. Divím se, že to ještě není vyřešené. Docela špatná vizitka.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
26. 4. 2017 14:56
Re: střecha
Zlaté klasické střešní okno. Škoda, že člověk nikdy nemá na výběr.
26. 4. 2017 15:20
Dlouhodobý test Mazda 6
Bude nějaký výsledek dlouhodobého testu Mazdy 6? Před 2 lety tu byl článek o jeho začátku a od té doby nic... [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2017 15:30
Re: Dlouhodobý test Mazda 6
asi ju este stale testuju >:D .. zrejme ide o nejaky hodne dlhy test ;-) ... az tak dlhy ze na neho uz kazdy zabudol.. aj samotni testeri
Avatar - Ozzman
26. 4. 2017 15:45
Re: Dlouhodobý test Mazda 6
Někdo ji odcizi a už ji testují na ukrajině, možná je už svařená do další inkarnace >:-[]
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2017 15:53
Re: Dlouhodobý test Mazda 6
no ale vazne.. vysledok tohto testu by tu uz mal niekde byt nie? akoze ved to je uz 2 roky co ten test zacal ... tak neviem.. teda ak vobec zacal... to je tiez pravda
Avatar - Jaros71
27. 4. 2017 18:44
Re: Dlouhodobý test Mazda 6
Jenže to testoval Svět motorů..byl to převzatý článek.
Ale VÝSLEDEK TESTU tady být měl. ;-)
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2017 15:27
atecu
som uz asi 3-4 krat videl... tak normalne v premavke.. bielu aj orandzovu... a opat som toho nazoru ze keby prisila s tymto vzhladom tak pred 5-6 rokmi v case este noveho leona tak by to bola sleha... ale dnes mi prisla s tym dizajnom leona uz vcelku "okukana" ... nechcem povedat ze nudna ale taky tucson je podla mna uz inde.. aj sportage alebo CX5 .. a dokonca aj ten nefotogenicky tigi mi pride tiez este zaujimavejsi ;-) ... kadopadne o uspechu atecy niet pochyb.... koncernove vozy tu nikdy nesklamu v tomto...

este ale viac som zvedavy na novu mensiu aronu... a ta dufam ze nebude len nejaka ta nafuknuta ibiza lebo to by si ani nezasluzila.. chce to uz novy dizajn a posunut sa uz vpred... uz mam tych vsetkych leonov ibizy a atecy ( ktore su vsetky vizazou na jedno brdo ) ozaj dost... lebo pouzivat jednu masku aj jeden dizajn na vsetko je kusok pod uroven seatu .. a tato znacka ma podla mna na viac... ovela viac.. ako vyrabat len 4 rozne karosarske varianty podla jednej a stale tej istej sablony
Rozbalit vlákno
11
Avatar - iudex
26. 4. 2017 15:59
Re: atecu
Prosím Ťa aká je to farba tá "orandzova"? Považoval by som to za preklik, ale píšeš to takto už niekoľký krát.
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2017 16:13
Re: atecu
mal som na mysli tuto akoby zlatistu farbu [odkaz] ... ani neviem ako ju presne nazvat .. tak sorry ;-)
Avatar - speedfred
26. 4. 2017 17:17
Re: atecu
kolega asi myslel,že to nevieš napísať ako "oranžová"

koniec jazykového okienka.
Avatar - iudex
26. 4. 2017 17:53
Re: atecu
Tak tak. Asi som dal málo smajlíkov, aby to bolo jasnejšie. ;-)
Avatar - wikinko
26. 4. 2017 18:22
Re: atecu
mal... si dat tri bodky... pochopil by ta skor... a mozno aj nie...
Avatar - Dinar
27. 4. 2017 08:37
Re: atecu
Třeba čeká, že dostane auto od Orange, akože od Orindžu... >:D
Avatar - wikinko
26. 4. 2017 18:27
Re: atecu
topper co tym myslis ze tucson je inde? v com? v dizajne? zartujes. som si dnes na autosalone preliezol tucson aj sportage, su skarede, neprakticke a maju maly kufor.
keby si sa ty rozhodoval medzi sportage, tucsonom a atecou, tak vies dobre ze by si vzal atecu. jedine pouzitelne korejske auto je optima, ktorej bohuzial chyba motor.
mimochodom, autosalon dnes u mna vyhrala... Insignia!!!
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2017 19:27
Re: atecu
tak takej optime v GT verzii motor rozhodne nechyba... aj ked samozrejme cenou je inde ako ta "eko" 1,7crdi ...
Avatar - wikinko
26. 4. 2017 23:55
Re: atecu
ono ked to chcu aspon niekomu predat okrem tych dvoch ludi ktori si to kupia sukromne, tak musia ponuknut normalny diesel, kedze vacsina firiem ma policy diesel only. v strednej triede sa auta kupuju z 99% ako sluzobne. neboj, ja som tiez chcel OIII RS 2.0TSI a jazdim v dieslovej...
Avatar - speedfred
28. 4. 2017 08:11
Re: atecu
no ja som bol skúšať obe O RS-y a po jazde som zvrhol obe.
28. 4. 2017 15:21
Re: atecu
Panenka skakava, Ty pri kazdom clanku o Atece toto riesis :-) Si pamatam, ze rok dozadu si hudol o tom istom. Ja mam Atecu pol roka, najazdene nejakych 7 tis. km, a pomaly uz ani neviem ako vyzera. Proste idem, nastupim, soferujem, vystupim, nemam cas si ju obzerat, toboz nie z takej dialky a uhla aby som ju aj poriadne videl. Viem, ze vyzera tak, ze sa nemusim za nu hanbit, a to mi staci.

Ak mi nieco na Atece naozaj po tom case vadi, tak su to hlavne 2 veci:

- tvrdsi podvozok, najma na 18 palc. kolesach, sice to zlepsuje jazdne vlastnosti ale vidno, ze sudruhovia v Spanielsku to ladili na ich cesty a nie na nase tankodromy

- vselijake pazvuky v interieri pri prejazde vacsich nerovnosti alebo na hrubom asfalte - spolujazdcove dvere mi drncali uz pri prvej ceste z autoservisu. Potom to zas prestane, inokedy zacnu drncat ine dvere, potom zas palubovka. Zavisi to aj od pocasia/teploty, asi ako co stuhne, uvolni sa. Samozrejme, je to aj tym tvrdsim podvozkom a vacsimi kolesami, viac sa to prenasa do interieru.

Neviem, ci je to chyba kusu (mali sme ju dost skoro a mozno sa zlate ceske rucicky este len ucili to poriadne poskladat) alebo je to dlhodoby problem chudobnejsej znacky. Ale inak je to auto super :-)
Avatar - sargis
26. 4. 2017 15:41
hm...
Je to ateca? Není to ateca?
Od doby, co se po českých silnicích rozšiřuje Škoda Kodiaq, začínám mít problém s jednoznačnou identifikací atecy.

Za prve, pise sa Ateca. Za druhe, ked "motoristicky" novinar dokonca vo vlastnom clanku spochybnuje svoju schopnost spoznat auto akoze na ukor koncernovej uniformity, treba dat vypoved.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - praděda7
26. 4. 2017 15:52
Re: hm...
Přesně! Jezevčiaq je zkrátka žížalka a tohle to je takový šikovný oříšek... ;-)
Avatar - hedvin
26. 4. 2017 16:10
100 000
Máte v plánu překonat za rok metu 100 000 km? Nebo jaký máte odhad kilometrů, které s autem najedete za ten rok?
Rozbalit vlákno
4
Re: 100 000
100 tisíc je na dlouhodobý test málo. Tak 250 - 300 tisíc teprve něco ukáže. Auta mají plánovanou životnost 100 tisíc mil.
Avatar - 3_diamanty
26. 4. 2017 20:21
Re: 100 000
pripomenul si mi jednu moju oblubenu pesnicku od proclaimers .. 500 miles.... pecka do auta ideal hudba odporucam :yes:
28. 4. 2017 19:45
Re: 100 000
30, možná 40 tisíc. >:D
26. 4. 2017 17:08
2.0 TDI splňující nejvyšší normu Euro 6 ?
Problémy s dodržováním emisních norem mají také ostatní výrobci aut. Aktuální testy německých úřadů ukázaly, že dieselové vozy splňující nejvyšší normu Euro 6 vyprodukují ve skutečném provozu 507 miligramů oxidů dusíku na kilometr, norma přitom počítá s emisemi maximálně 80 miligramů na kilometr. :-(
Rozbalit vlákno
0
Ruční brzda
je kde? Vždyť to auto je úplně znehodnocené! A to nemluvím o nemožnosti odklopit sedáky zadních sedadel, aby po sklopení opěradel vznikla rovná ložná plocha. :no: Zbytečně extravagantní světla kabanův ***istřih už jen korunují. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
26. 4. 2017 20:08
Auto
Auto aj keby bolo ok, cena ani nahodou. Takze nic.
Rozbalit vlákno
0
27. 4. 2017 17:42
Kuny
Po motore sa prechádzali kuny?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JohnST
27. 4. 2017 21:21
Ludia tu kecaju o hovadinach
Ja zasnem co tu vsetko ludia riesia. Na com jazdi koho zena, aku ma v aute prevodovku no proste hovadiny. Tlachania a pucoviny. :-!
Rozbalit vlákno
2
28. 4. 2017 04:50
Re: Ludia tu kecaju o hovadinach
Proto sem chodí diskutovat. To se o tobě moc říct nedá tvrdý Johne! :-!
Avatar - speedfred
28. 4. 2017 08:13
Re: Ludia tu kecaju o hovadinach
kedysi sa tliachalo pri pive a opekačke,teraz aj na nete.
Avatar - Bubáq
28. 4. 2017 00:42
Cukání DSG
... není normální a nelze jej přejít v testu s tím, že auto je jinak vynikající!!!!
Tato naprostá novinářská sprosťárna se šíří jako mor. Cukání dvojspojek je zmiňováno u Audi (!!!!!), u škodovky a teď i u Seatu. S takovou nechutností nejenže nemůže být auto vítězem srovnávacích testů (jako že vždycky je- v podání českých i německých motoristických "novinářů"), ale musí automaticky znamenat snížení hodnocení celého vozu na nejvýše průměrnou úroveň. DSG necukalo od r. 2003 nikdy, až v posledních 3 letech. To je obrovský podvod na zákaznících a jeho bagatelizování ze strany "novinářů" si zaslouží VEŘEJNÉ ODSOUZENÍ!
Na protest jsem po posledním vydání odhlásil předplatné Auto Tipu a dnes končím definitivně s Auto CZ. Divím se inzerentům, že podporují tak nepoctivou "novinařinu"...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2017 08:15
Re: Cukání DSG
Nojo někde cukání DSG vadí = v novym německym testu Q5

No a někde ne >:-[]

Je faktem že to tady chvílema dost přeháněj = třeba Karel řikal že jemu při popojíždění v koloně, couvání, parkování necukla nikdy ani jedinkrát = nejspíš má manuál nebo spíš HDM nebo variátor >:D
28. 4. 2017 19:44
Re: Cukání DSG
A také nemusí. Když šla na trh poslední A3, tak jsem schválně vyzkoušel suchou, která má bezesporu nejhorší pověst. Naordinoval jsem jí parkování do řady v kopci a k mému překvapení to krásně zvládla. Ne, že bych ji chtěl, ale překvapila.
28. 4. 2017 19:40
Re: Cukání DSG
Tak to se pleteš. Jeden čas na DQ250 měnili i mechatroniku, to je tak 2008. Rozhodně ne záležitost posledních tří let.

Má zkušenost je, že záleží i na zacházení. Třeba to cuknutí při rozjezdu bývá podle mne výsledek práce s pedály. V autě ji však nemám, zkušenosti mám tedy celkem omezené.
28. 4. 2017 09:38
Milion sto
Hehehe milion sto tisic za "Yetiho" :-)

Za to si koupim - a to pozor - Ford Kuga Vignale 4x4 s dvouspojkou automatem a rekl bych DOST naslapanou vybavou a sluzbami ... :-)

... o Mercedesech ani nemluvim ... :-)
Rozbalit vlákno
0
3. 5. 2017 07:16
Pokus o objektivitu se ceni
S prekvapenim jsem si precetl tento text. Casto zde kritizuji nevyvazenost a tendencni nadrzovani ( neuveritelnym pripadem je srovnani civicu s leonem ci co to bylo) koncernovym autum. Tento text ale zminuje skutecna negativa soucasne koncernove techniki a to se zde nevidi kazdy rok!

Ano dsg je v poslednich modelech nejhure naladene, co pamatuju. Redaktorem popsane chovani je kombinaci klasickeho podtaceni spolecneho pro posledni generace aut a nes hopneho motoru 140kw, ktery dole proste nejede a vetsi turbo se roztaci neskutecne dlouho...
Sestikvalt je navic jeste strasnejsi.
Nevidanou veci je rovnez zminena spotreba. 8,2 je i muj prumer s timto motorem v passatu a kdyz to tu zminim, nikdo mi nechce verit. Ano tento motor je to nejhorsi tdi po vsech strankach.
Nejsem haterem ACZ ani koncernu. Kritizuji zdejsi clanky, ale pro kritiku tohoto kousku tezko hledam duvod. A takovy pocin se zde musi pochvalit.

Souhlasim s hodnocenim motoru ve spojeni s dsg, spotreby, sklenenych infotainmentu i komfortu odpruzeni s vetsimi koly. V souhrnu jde o veci nejdulezitejsi pro pocit z auta a jsou spatne ( u atecy s vyjimkou infotainmentu samozrejme)

Z vyse zminenych duvodu vola BRAVO MACHALA!!!
Rozbalit vlákno
0