Vypadá hezky, designově parádní sporťáček. Jenže předpokládám, že cílová skupina vozu s motorem V8 z Corvetty jsou spíše muži, tak co ten růžový interiér? :-)
Autu evidentně chybí a chybělo to správné logo na kapotě..
Nemusí to být hned Ferrari...stačila by Tatra .
A prodeje by před 20 lety zřejmě nejaké byly.
Design pěkný , interier by měl mít jasně jinou barvu.
Innotech Mysterro měl evidentně dvě fáze. V první byly přední světla s pohyblivou částí a v současné podobě jsou světla pod průhledným krytem. V článku o tom nic. Jinak co se barvy interiéru týče, tak znáte rozdíl mezi růžovou a fialovou? Ne?
Známe, tohle je jasná růžovka :-) Kulantně by se dalo říci lososová, ale na situaci by to nic nezměnilo. Když ale neberu v potaz barvu, tak se mi design líbí, je to neobvyklé auto a ta záď je nepřehlédnutelná. Škoda, že v česku se takovým typům vozů nedaří, a většinou vše skončí pouze jako prototyp, nedostane se to ani do malosérie. Taková Tatra MTX V8 od zesnulého pana Krále je dodnes krásný kousek.
"... Devadesátá léta byla v českém prostředí zlatý věk superaut a sporťáků ..." >:D autor tento výrok zřejmě usuzuje od představení první generace octavie >:D
mel se moznost toto auto videt v garazi firmy Gordon pred hodne lety v Rokycanech. Hezky auto se zajimavou barvou vnitrku a venku. Co vim tak auto umyslne nemelo sterace prej diky dobre aerodynamice okna. Problem auto byl, ze mel moc tezky zadek a zadny napravy to lehce nezvladali.Kazdpadne zajimavy kousek.
Poprvé jsem se s Innotech Mysterro setkal na https://kralmotoru.cz/…cesky-supersport a to auto mě totálně uhranulo. Jde vidět, že na tom autě pracovaly české ručičky, protože na tu dobu a prostředky dokázali vytvořit opravdu skvělé auto. Škoda, že se jich moc nevyrobilo...