To se pleteš. Metoda výpočtu spotřeby plug-in hybridů se měnit nemá. Jen ty dvě spotřeby, z kterých se počítá (zjednodušeně řečeno, s bateriemi a bez baterií), naměří podle nového cyklu. Pořád bude platit, že plug-inu s dojezdem 25 km na baterie (za předpokladu, že zvládne celý cyklus na baterie, což ty evropské alespoň v případě NEDC typicky zvládnou) klesne normovaná spotřeba na polovinu. Při 50 km klesne na třetinu.
Dá se čekat, že ve WLTP klesne dojezd. Ale u skupiny VW je typicky kolem 50 km, takže to pořád bude masivní redukce.
proc by Porsche mělo jit s davem? na to ma VW dost jinych znacek.
zatím se Porsche dari drzet jakous exkluzivitu. nemaji spatne auto, každý model je vždy na spicce segmentu.
napr. nova panamera je super, ta stara byla nejslabsim clankem nabídky...
Pokud to tak budou delat dal, bude to jen dobře.
na svete je spousta sportovních extremne rychlych aut. Pro tabulkove srovnavace je rozhodnuti snadne. Ti, kdo se skutečnými sportovními auty mají zkušenost pak ale k velkému prekvapeni tabulkaru tvrdi, ze ta auta jsou prilis dobra, extremne rychla a s tim bohužel zaroven nezazivna při rizeni...
Tomu se porsche doufam rozhodlo celit...
Tabulkari kupuji mclaren...