Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Tatra Prezident (1994): Nástupce šestsettřináctky zůstal osamocen

22 komentářů

DEVIL
Nevypadá zle... ale na první pohled mi to připomnělo FSO Polonez >😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
já tam vidím čumák z Alfy
Avatar - Anonym
Anonym
tenhle nástupce se nepovedl a faktickým nástupcem byla až Tatra 700, kterou naopak živily hlavně státní zakázky (ministerstva, vláda, státní podniky) a pár nadšenců
Somewhere je už preč
Aj T700 sa dá nazvať rozsiahlym faceliftom... A toto určite nebol žiadny nástupca, je to len zbastardená 613 - výsledok snahy udržať auto vo výrobe s minimálnymi, resp. vpodstate nulovými nákladmi. Mne to najviac pripomína ruské modernizácie...
Avatar - Anonym
Anonym
Jo jenže rusové - pokud se bavíme o modernizacích 90. let apon upravili motor, nebo dali jinej - krom toho že trošku změnili plechy a světla.

Tenhle styl jel Moskvič, vím na co narážíš, ale tam byly aspon motory Renault, možnost 4x4 a další věci.

Tady byl jen jinej volant, klima, zaoblené rohya jinak nic
jam2015
Devil, máš snáď vlčiu hmlu?
Avatar - beibej
beibej
Asi p.Král dostal zadání: nic nesmíte změnit a i s vaším honorářem to nesmí přesáhnout 50tis korun. Jestli ne tak to ukazuje naprostou tvůrčí impotenci. Nemůžu jinak než naprosto odsoudit "tohle". Tehdejší vedení bylo asi totálně v háji: papaláš mobil T613 nikdo nechce a na nový model nemáme. Tohle ale fakt nebyla cesta jak dál. President byl vzhledově nepodarek. To T700 je absolutně jiná káva. Z minima vytěžila naprosté maximum. Hotový maestrštych. Škoda, že ho politici a podnikatelé potopili.
Atila_
Ti podnikatele byli ale smejdi ze si za sve penize radeji kupovali sedmickove baworaky nez cesky srot T700. >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
jo suhlas... tatra T700 sa dokonca u nas kedysi normalne predavala pamatam si ju .... a par kuskov v 90 rokoch aj bolo sem tam na cestach vidiet... bola to sice rarita ako povedzme roadster MGF s motorom v strede... alebo malajsky proton 416 ... ktore sa v 90 rokoch u nas tiez dali nahodne stretnut..
Avatar - wakantanka
wakantanka
či normálne netuším, viem že vozil po výstavách 2 kusy Troliga, ktorý predával aj nákladné Tatry. Ale či sa nejaký kus vôbec na SK predal by som za to ruku do ohňa nedal. Tie 700 síce boli dosť inovované 613, ale bolo na nich vidieť, že sa šetrilo pri prerábke na mnohých viditeľných miestach. Vhľadom k cenám, za ktoré sa tie autá predávali sa ani nečudujem že neuspeli. Súdobá západná konkurencia už bolo v tejto cenovej kategórii niekde úplne inde. Bohužiaľ.
comper
Vidiet si ju mohol akurat vo svojich snoch, nie sem tam na ulici. Celkovo sa 700viek vyrobilo len 37, takmer vylucne pre cesku vladu, tu na Slovensku mohli akurat doviezt ozrateho Zemana na statnu navstevu.
zbynek68
Zemanovi by slušela
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dyť v ní jako premiér jezdil [odkaz]

Viděl sem ho po návratu z Číny, myslim že příště pojede [odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
v 613 jezdilo lidí z vlády, já myslím že agent Bureš se v ní taky někdy svezl a pár lidí z ODS, ČSSD určitě taky >😁 >😁 >😁

Jenom převlíkači kabátů, nic víc
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj Bureš [odkaz] = možná náš příští premiér >😁 >😒]
Ludek_II
Tomu ulhanýmu alkoholikovi by slušela odvykací kúra a ne nějaké auto !
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ten jestli pude na odvykačku tak [odkaz] >😒]
rrren9
špatná lafeta, toho povezou na ho*vno*cu*cu :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ale konkretne tento dizajn je priserny... pritom tatra mala kedysi tak krasne kusky ...
Avatar - dochtor
dochtor
jedným slovom
T U Z I N G
wlken
Nojo, dokud Tatrovky navrhoval Kardaus, člověk který vystudoval design za první republiky ve Francii, tak byly naše výrobky světové aspoň vzhledem...Kdoví co asi říkali pánové z Vignale na to, co zbylo z jejich povedeného dílka po dvaceti letech českého tvořeníčka😄
starý_kluk
Se skeletem karoserie nešlo nic dělat. A tak, přestože 700-ovka měla vše zaoblené, čelní svislejší okno nešlo položit, aby dotvořilo kompaktní tvar a mělo lepší obtékání vzduchu. To si myslím byla hlavní překážka stylistické změny. Přesto působila v těch 90-ých letech Sedmistovka majestátně a dýchala na pozorovatele svou technickou podstatou, tolik vtipnou a dodnes neobvyklou.
A přitom měla T613-700 za sebou úctyhodné čtvrt století !!

V období oněch zamotaných 90-ých let (i pozdějších) nemohla Tatra jinak dopadnout ! Nebyla vůle k tomu, aby něco šlo.