Novinky
"Bude to drahé, ale co na tom záleží? Můžeme to dokázat!"
No a my vám věříme, protože žádná automobilka současnosti na sportovních modelech neškudlí a vůbec jim nevadí, když do vývoje nasypou spoustu peněz a vrátí se jim jenom část. Nakonec, co na tom záleží ? 😄
No a my vám věříme, protože žádná automobilka současnosti na sportovních modelech neškudlí a vůbec jim nevadí, když do vývoje nasypou spoustu peněz a vrátí se jim jenom část. Nakonec, co na tom záleží ? 😄
PSA nepodchytilo jako VW investice do Asie a teď na tom tratí a snaží se to dohnat v Jižní Americe a vůbec kde se dá. Nevím jak to vnímají na západě, ale pětilené zdražení nižší střední třídy o 150 000 - 200 000 Kč napříč všemi značkami taky hraje své. Krize je sice pryč, ale platy stále stagnují.
Zatímco na jaře 2013 se 200k GTi dalo sehnat za 411 tisíc, dneska Gtčko se stejným motorem na ceně okolo 600 tisíc. "Slušně vybavená" 308 na 88kW benzín stála ještě před pár lety okolo 350k, teď se člověk dostane s tříhrnkem 1,2 a stejnou výbavou k půl mega.
BTW u 308 se pouze doprodávají staré vozy a od září vyjede facelift včetně dieselu 1.5, tak uvidíme jak se hoši od PSA pochlapí s cenama. 😄 😄 😄
Zatímco na jaře 2013 se 200k GTi dalo sehnat za 411 tisíc, dneska Gtčko se stejným motorem na ceně okolo 600 tisíc. "Slušně vybavená" 308 na 88kW benzín stála ještě před pár lety okolo 350k, teď se člověk dostane s tříhrnkem 1,2 a stejnou výbavou k půl mega.
BTW u 308 se pouze doprodávají staré vozy a od září vyjede facelift včetně dieselu 1.5, tak uvidíme jak se hoši od PSA pochlapí s cenama. 😄 😄 😄
A u DS se dal očekávat lepší výsledek, kdyby byla více DS a méně marketingová.
V té době už bude známý nástupce nynější 208, ale tam nepředpokládám, že by dali nějakého většího zabijáka, než evoluci stávající 200 koňové 1.6. Na druhou stranu by tam ale mohli jít po stopách Fordu a narvat do toho vytuněný vysavač.
Rko by teoreticky mohlo být u další řady nynější 308, protože nelze předpokládat, že by PSA šla do sebe a udělali extra sportovní model. Taktéž se nedá očekávat nějaká evoluce v motorech, kde by třeba představili větší objem a víc válců. To by bylo maximálně možné, kdyby se jim dařilo na US trhu, kde se ale nedá na 100% počítat s tím, že by motor byl i pro EU.