Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Joky
předčí hlavně cenou
| 9. 6. 2017 08:08
on hlavně hravě předčí Passat í konkurenci i cenou

a na té fotce trochu Audi s maskou VW ... hm....
Avatar - maxi!
vec vkusu....
| 9. 6. 2017 08:18
mne sa to pozdavalo na fotkach, ale live mi ten predok az tak nesedel.
:-!
Avatar - iudex
vec vkusu....
| 9. 6. 2017 08:44
U mňa to bolo presne naopak: na fotkách ma úplne nepresvedčilo, ale live na mňa spravilo dojem vcelku veľký. Z časti to bolo tým, že sa jednalo o predvádzačku s výraznou žltou metalízou a 20" diskami, ale na priamom slnku tá farba úplne žiarila a robila z auta magnet pre oči (a to je pri VW čo povedať). Tipujem, že tradičná šedá na menších diskoch nebude zďaleka tak pôsobivá, ale top verzia je fakt parádna.
Avatar - speedfred
vec vkusu....
| 9. 6. 2017 08:54
však som ti to písal >:D , po prvom "lajf" stretnutí s ním.
Avatar - iudex
vec vkusu....
| 9. 6. 2017 08:58
Ono sa mi javí, že toto auto bude silne závislé od farby: v žltej kurkuma či červenej chilli to bude výrazné a nápadné auto, v ostatných klasických 50 odtieňoch šedej to bude trochu väčší Passat, za ktorým sa asi neotočíš.
Avatar - speedfred
vec vkusu....
| 9. 6. 2017 09:06
na výstavách tam dajú úplný top,aby ťa očarili. No a potom na salóne príde troška rozčarovanie bez paketu a farby ,ale ke´d tam už si tak nejakú slabšiu povahu môžu "zlomiť".
za mňa po GTI je to druhý najkrajší VW
vec vkusu....
| 9. 6. 2017 09:39
nejhezčí byl původní passat CC a měl v nabídce šestiválec.
vec vkusu....
| 9. 6. 2017 09:57
Přesně! Tato věc mě z profilu připomíná Tatraplán.......... ;-)
vec vkusu....
| 9. 6. 2017 11:30
Tatraplán...ts.. >:D ja tam slyším řvát nudu od bolesti = Das AUTO!!! Má to charisma mokrého hadru v rohu garáže. Opel Insignia rulez! >:D
Avatar - Kjirka
vec vkusu....
| 14. 6. 2017 09:42
to bych nevymyslel
Avatar - white label
vec vkusu....
| 14. 6. 2017 12:13
Že tys ty brýle ještě pořád nenašel... >:D ;-)
vec vkusu....
| 14. 6. 2017 13:12
Tenhleten specifický zadek je vidět i bez brýlí................[odkaz] ;-) Včera jsem je viděl naživo v Olympii v Brně...mají tam Tatra výstavu...
Avatar - white label
vec vkusu....
| 14. 6. 2017 15:33
Jak vypadá Tatraplan vím, bylo to otcovo první auto, měl ho ve zlaté metle a v něm motor z T603.
Jen nevidím v Arteonu Tatraplan, ani bez, ani s brýlemi. ;-)
Avatar - maxi!
vec vkusu....
| 9. 6. 2017 10:37
suhlas - na farbe ( a kolesach) to vzdy zalezi, ja tu vidim ( Cestlice ) asi stale ten isty kus.
Ta maska a linky okolo svetiel mi nesedia...
a pripajam sa, ze prve CC na mna urobilo vtedy fajn dojem :-!
Avatar - Skipper
Nic moc
| 9. 6. 2017 08:26
Nemůžu si pomoct, ale nelíbí se mi. Celkem nechápu, jak je možné vytvořit předek, který je zároveň nudný i přeplácaný, ale VW se to nějakým zázrakem povedlo. Zajímalo by mě, jak by to vypadalo bez té lišty v barvě karoserie, která je mezi světly nad znakem VW...
Nic moc
| 9. 6. 2017 11:33
Někdy není třeba si pomáhat. Přednní maska = je to katastrofa, která začala na novém pasratu....sterilní, neosobní a neosobité, nudné, fádní mám pokračovat? Radši nein, nein, nein... :-!
Avatar - Skipper
Nic moc
| 9. 6. 2017 16:18
U toho Passatu mé to až tak nevadí. Je to sterilní a neosobní, ale aspoň jednoduché a čisté. Tady už ne.
Odvážnější nenajdete ...
| 9. 6. 2017 08:27
Ano, ten "žaluzioidní ksicht" je vážně odvážný designový prvek na pomezí luxusu ...

Jak se píše v článku, na parkovišti přede mnou nakonec stálo více než 4,8 metru německé velkoleposti. >:-[]
Avatar - iudex
Odvážnější nenajdete ...
| 9. 6. 2017 08:52
Priprav sa na to, že žaluzoidný ksicht bude novým dizajnovým markantom nasledujúcich Volkswagenov, najbližšie to bude na novom Touaregu a potom nový Passat, nový Golf atď.
Odvážnější nenajdete ...
| 9. 6. 2017 11:15
Jj "německá velkolepost" je super. Zvláště ve spojení s VW. Pokud by to byl třeba Mercedes třídy S tak prosím.
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 08:35
Koukam na ty psane pohotovostni hmotnosti a uvedomujic si, ze realita bude jeste o takovych 100kg vyssi mi prijde zvlastni ze tohle neni zmineno (asi nebyl cas se timto zabivat pri psani (pod)titulku vykladni skrin, vsadte na krale, odvaznejsi nenajdete atd.). Pritom jak rado se zde vyssi hmotnost vycitala insigniim, mondeum... :-)

Problem aertonu bude cena, tam je ten hlavni utok na premii, jinak je technika i znacek na kapote ryze mainstreamovy. Dat pak v Aertonu za vrcholny benzin nejmene 1,32mil kdyz BMW 430i xDrive Gran Coupé stoji 1,29mil? Ikdyz vim, ze se ty nuzky s vybavou precijen trochu rozevrou, sam jsem zvedav kolik jich potkam v provozu (a kolik z nich bude nejaka lepsi verze nez zakladni nafta).

PS: Kdyz uz zminuju to BMW, to ma psanout pohotovostni hmotnost 1615kg. ;-)
Avatar - skejpa
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 08:44
Bude to jako vždy. Většina bude na firmu, kdy dá firma na výběr manažerovi VW dle jeho výběru >:D A 2.0TDI samozřejmě >:D
Avatar - iudex
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 08:51
Jj, tá cena je zabijak, ak aj po ňom pokukujem, konfigurátor a cenník ma bezpečne odradili. Ak by som sa uspokojil s najslabším motorom 1,5TSI (čo by vzhľadom na opisovaný charakter auta bez štipky športovosti nevadilo), tak som obmedzený iba na základnú výbavu (a nemôžem R-line ani Elegance). To by ešte tak nevadilo, už základ je veľmi bohatý (LED svetlá, trojzónová klíma, parkovacie senzory, všetko veci, ktoré sa u prémie priplácajú), ale vadilo mi obmedzenie farieb. Totiž pre základ sú na výber len klasické bielo-čierne, tá propagačná Kurkuma gelb ani krásna Chilli rot k dispozícii nie sú, tie si možno priplatiť až pri Elegance či R-line. A tieto verzie výbavy sú až od dvojlitrov, ktoré stoja cca. 40000 eur a viac. A to je za elegantnejší Superb sakra veľký peniaz, výbava-nevýbava.
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 10:01
Na Slovensku máte 1,5? V Německu je jen 206 kW dvoulitr (ze zážehových) a to až od druhé výbavy (Elegance). Ale to se asi změní.
Avatar - iudex
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 10:05
Jj, základ je 1,5TSI za 32810 eur: [odkaz]
Trochu cvalik
| 10. 6. 2017 08:17
Pěkné. Musel jsem se podívat, za kolik máte Passat, protože v Německu se 110 kW 1,4 a manuální převodovkou začíná na asi 31.500. A to má za ty peníze myslím halogeny. LED má v základu až Highline a tam ten stejný motor vyjde na cca. 35.
Avatar - white label
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 12:28
Jo, na Slovensku už mají v konfigurátoru i manuální převodovky, taky jsem na to čuměl. ;-)
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 10:00
Nebo pro homologaci nepoužili takové holátko jako obvykle. Schválně jsem se šel podívat a všiml jsem si, že VW uvádí u užitečného zatížení interval. Nepamatuji si, že by tohle dříve dělali. Uvádí 465 až 599 kg (206 KW 2,0 TSI). 599 přesně odpovídá udávané provozní 1.716. Z toho se dá usoudit, že by nejtěžší specifikace měla mít 1.850 včetně 75 kg řidiče a zavazadla. Passat je na tom podobně, 1.813 se stejným motorem, ale starší (šestistupňovou) převodovkou. Rozdíl tedy 37 kg, v celkových hmotnostech je rozdíl 20 kg. U Passatu je ten interval 482-680, což by odpovídalo horší základní výbavě.
Avatar - iudex
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 10:10
Ako píšeš, okrem toho, že Arteon je rozmerovo väčší, je v základe podstatne nabitejší výbavou, ktorá niečo váži.
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 10:16
Normálně však není žádná garance, že se ta vyšší základní výbava promítne do udávané pohotovostní/ provozní hmotnosti, protože ta extra výbava nebude nutná pro homologaci. Vypadá to, že VW změnil přístup. Tak snad alespoň to maximum bude sedět.

Oproti 4er je to jasné. Arteon by měl být větší, má pohon všech kol, samočinnou převodovku. To je velký rozdíl. Nemluvě o výbavě, která by mohla být započítaná.
Avatar - iudex
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 10:32
Ale my hovoríme o základnej výbave, auto musí byť homologované v stave, v akom vyjde na cesty, teda aj pohotovostná hmotnosť sa musí udávať pre sériovú výbavu. A ako som písal, aj 1,5TSI v základnej výbave Arteon má automatickú trojzónovú klímu, adaptívny tempomat, 17ky atp., nič z toho Passat v základe nemá a teda nie je zohľadnené v jeho udávanej pohotovostnej hmotnosti.
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 10:46
Realita je taková, že auta mívají jednu provozní hmotnost pro celý trh EU, přitom se klidně základní výbava liší. A není podle mne vůbec jisté, že to provedení, pro které ta hmotnost platí, lze vůbec někde v EU koupit (to jim ostatně nechává ruce volné k okleštění výbavy, kdyby se jim později zachtělo). Obzvláště podezřelé je to u motorizací, které jsou jen ve vyšších stupních.

Auto k získání homologace potřebuje například ESP. Takže to tam být musí. Musí tam být všechna sedadla. Ale u toho zbytku, co potřeba není (jako klimatizace), si nejsem jistý, jestli předpisy nějak odlišují základní výbavu od příplatkové. Všechno to samozřejmě musí mít odpovídající papíry, ale to se dá udělat zvlášť. Matně si vybavuji i něco jako že nemusí měřit emise u všech karosářských verzí, dá se aplikovat nějaká korekce na základě odporů (to celkem dává smysl pro spotřebu/ CO2, ale u škodlivin je to zvláštní; musel bych to dohledat). Něco takového jsem kdysi četl. :-)
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 11:07
Cely trh EU vcetne UK? Pokud jo je to zajimava informace.
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 11:44
Po pravdě, na britské weby (automobilek) skoro vůbec nekoukám (možná dvakrát za život). Volant mají na opačné straně, takže jsou pro mne mimo hru. A nevím, co z hlediska homologace obnáší přehození volantu na druhou stranu. Jestli je to jen nějaká modifikace, nebo jestli musí postavit celé auto s řízením na pravé straně a musí projít kompletní homologací. Tipoval bych spíš jen modifikaci. Není zase takový problém se orientačně podívat na několik modelů, jestli se nenajde auto s odlišnými britskými a třeba německými hodnotami.

Tohle je jen lenost. Pokud vím, nic jim nebrání na každém trhu uvést správně hmotnost alespoň pro základní výbavu (dané motorizace). Jen nemusí a normálně to nedělají.
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 13:19
Neslo mi ani tak o prehazovani volantu na druhou stranu, uprimne mne nenapada jaky by toto mohlo mit dopad na hmotnost. Slo mi spis o ty vybavy, UK trh mam nejak zafixovany jako z tech kde se (minimalne "lepsi auta") prodavaji v zakladu s vybavou o ktere si kontinentalni evropan muze nechat zdat. Myslim ze BMW/MB davali do vsech svych aut alespon tu jednoduchsi navigaci uz v zakladu, jaguar zrovnatak (tam snad byli v zakladu i xenony, kuze)... na premii pociny nevidane. Proto bych cekal ze zakladni nemecka verze a zakladni britska, to muze byt klidne 100kg rozdil jen tak fikne.
Nikdy jsem se nad tim nezamyslel z pohledu "jedna homologace pro cely EU trh", je to zajimave. :-)
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 18:15
Má úvaha byla: pokud by museli homologovat komplet auto s volantem napravo, mohlo by být jinak vybavené, mohli by vzít v potaz jiný standard v UK. Pokud je to jen varianta, tak tam pravděpodobně plácnou to stejné, co jinde (jak píšeš, umístění řízení by se nemělo projevit na hmotnosti).

Také vnímám výbavy v UK o něco bohatší. Taková ta úplná holátka, která nabízí v Německu, tam nebývají v nabídce.

Zběžně jsem se podíval u BMW a v UK uvádí naprosto stejné hmotnosti jako v DE. A když jsem byl v tom prohlížení, tak jsem si všiml, že 1.615 je hmotnost 430iA, nikoli 430xiA. S xDrive udávají 1.690 (1.615 je tedy pohotovostní bez řidiče; DIN, jak to značí třeba Porsche). Tys to tak asi myslel, ale já to vzal jako normovanou (dle EU, tedy s řidičem = provozní). Jak jsem napsal, člověk si na to musí dávat pozor. Když jsem napsal, že Passat má také 1.615, tak jsem míchal jablka a hrušky.

EU má sjednocenou homologaci jak malo-, tak velkosériových aut. Jen kusovky se snad homologují pod národní (i když předpokládám, že bys mohl využít té malosériové). Proto může například Škoda homologovat svá auta v UK pro celou EU a EFTA. Pokud vím, zastoupení můžou nahlásit na ministerstvech dopravy jednotlivých států správné údaje. Jen je to asi víc práce. :-) A už vůbec nic jim nebrání mít to správně v katalozích, konfigurátorech a cenících.
Avatar - speedfred
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 11:13
keď to má už adapt. tempomat v základe,nevieš či sa dá prepnúť aj na normál tempomat?
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 11:15
"Základ" pre homologáciu môže byť odlišný od základom pre jednotlivé trhy.
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 11:06
BMW 430i xDrive Gran Coupé o kterem pisu (a jak nazev napovi) ma taky pohon 4x4 a dela se pouze v automatu, tedy i tento "pridavac kilogramu" si muzes skrtnout a zustava jen ta velikost a vybava. Velikost beru, aerton je snad o 20cm delsi, ale ta vybava... i to BMW ma vzakladu automatickou klimu, lichtpaket (vcetne prednich LED svetel i s ostrikem) atd.
Avatar - iudex
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 11:22
Ono ten veľkostný rozdiel je pomerne veľký, Arteon je dlhší o 23 cm a širší o 5 cm, to je na polceste medzi 4GC a 6GC, takže tá vyššia hmotnosť má svoje odôvodnenie.
Skôr by som to porovnal s rovnako veľkou Insigniou Grandsport, to je asi najbližší súper (veľkostne).
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 11:30
xDrive mi nějak vypadl z hlavy (pamatoval jsem si, že jsi zmínil 430i a předpokládal jsem GC a že bude dostupné i s manuální převodovkou). :-) Pořád jsem zvyklý na "xi" místo výslovného xDrive.

Passat má také 1.615 (sedan, 206 kW 2,0 TSI, Haldex, jen starší převodovka) a malý také není. A podle čísel to nevypadá, že by Arteon byl ve srovnatelné výbavě o moc těžší.
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 11:39
Tak tady ctu 1716kg jako pohotovostni hmotnost (ne provozni), s euroridicem a eurobagazi jsme u 1,8t v homologacni vybave a s vybavou navic budeme u 1,9t. To je na auto stredni tridy ulet, sedi li cisla / popisky v tabulce.
Pokud se tabulka plete a bude to vazne jen par kilo sem a tam (par kilo nad passat), a zvlaste pak pokud jsou ta kila na spravnych mistech (treba v tlumicich materialech - kde podle clanku usuzuju ze i jsou), pak proti tomu ani popel. ;-)

Jen mi to pripomelo jak se sveho casu vsem vycitali tvrde plasty v interieru, a jak to ma VW jinak. Kdyz zacal bakelitovatet i VW se Skodovkou, tahle vytka se neprenesla i na ne, proste se s touhle vytkou prestalo. Tak jen jestli mame cekat podobny obrat v nazorech redakce i ted, pokud jde o hmotnosti. Tam jsem prvne miril. :-)
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 11:55
Ta hmotnost je samozřejmě provozní. I přepočet přes celkovou a užitečné sedí. Bez řidiče a zavazadla je to 1.641 (+599 užitečné = 2.240 celkové). V cizích jazycích bývá jen jeden výraz, nemívají zvlášť pohotovostní a provozní. Byť dříve mohl znamenat hmotnost s palivem, ale bez řidiče a zavazadel, dnes znamená hmotnost včetně 90 % paliva, 68 kg řidiče a 7 kg zavazadla. Takže je na tobě, aby sis na to dával pozor, protože i v češtině řada lidí použije pohotovostní ve smyslu provozní (ať už je to důsledek špatného překladu, nebo nevědomosti).

A základní výbava je opravdu bohatá. Pokud hmotnost skutečně sedí na základní výbavu, tak to vůbec není špatné (podle toho rozdílu oproti Passatu to vypadá, že by i mohla).

Když to srovnáš s Passatem, tak jsou čísla v těžké konfiguraci velmi blízko. Nepředpokládám, že by Arteonu něco oproti Passatu chybělo; pokud tam bude rozdíl, tak spíš naopak. A rozdíl je 37 kg. Neměl by tedy ve srovnatelné výbavě vážit o moc víc než Passat.
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 16:18
Takze smutna prace redakce, zase.
Ano, 37kg rozdilu, to bych ani nezminoval, vice nez 100kg rozdilu bylo to co mi prislo za carou. ;-)
Trochu cvalik
| 10. 6. 2017 17:55
_MT_, napríklad vo Francúzsku udáva PSA tzv. Masse ŕ vide. ;-)
Trochu cvalik
| 11. 6. 2017 12:45
A jaká je pointa? Pokud vím, normálně řidiče zahrnuje (byť je to doslova prázdná hmotnost, což je přesně to, o čem jsem psal). Přiznám se však, že PSA moc nesleduji.
Avatar - _Karel_
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 15:48
Tak tak. 1,85t má A6 3,0TDI Quattro automat, tedy o třídu větší auto s šestiválcem ;-\
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 18:45
A6 ale o třídu větší nebude (větší bude, ale ne o tolik). Prémiová střední je sice také střední, ale stejná velikost jako mainstreamová to není a už vůbec ne co do prostornosti. A když tu A6 vybavíš, bude mít spíš ke dvěma tunám (s řidičem).
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 10:35
Hmotnost nebývá o 100kg víc, u Passatu a teď i Kodiaqu sedí dle TP, respektive je to plus mínus 20kg, ale o 100 navíc to určitě není.
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 11:24
U Passatu v nemeckem testu myslim ze v autobildu namerili o vic nez 100k nad udavanou hmotnost v TP, ten link na ten test tu parkrat koloval. U Mondea to pak bylo snad temer 200k nad TP. 8-s
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 12:08
Já vážil B7 4x4 103 kW manuál a hmotnost s plnou nádrží bez řidiče byla cca 30 kg mínus oproti TP. Stejně vyšel i 130kW DSG 4mot. Kodiaq 1,4 TSI má mít 1550 až 1750 a tak asi napůl vybavený auto bez řidiče ale s plnou nádrží mělo 1640 Kg. Takže to sedělo...
Ale tím neříkám, že tam 100kg nemohlo být. Ono v reálu ke 100kg se budou blížit kožený elektro sedačky, skleněná střecha a třeba tažný s pár blbostma k tomu..
Trochu cvalik
| 9. 6. 2017 12:19
Teď jde o to, jestli VW nezměnil "metodiku." Před nějakou dobou několik automobilek mluvilo o tom, že udávané hmotnosti vůbec neodpovídají (což je veřejné tajemství) a že je začnou uvádět přesnější. Jak jsem napsal, dříve jsem si nevšiml, že by VW uváděl interval u užitečného zatížení. Takže k nějaké změně zřejmě došlo. Kdo ví, jak blízko jsou teď (jestli ta nejnižší skutečně odpovídá základní výbavě, nebo jestli alespoň ta nejvyšší odpovídá nejtěžší konfiguraci a máš alespoň představu o "worst case"). U Passatu je to rozpětí 198 kg, což působí celkem realisticky alespoň co se týče té nejtěžší konfigurace (osobně jsem u D3 počítal 200 kg na výbavu a doufal jsem, že je to konzervativní :-) ).
Avatar - Kjirka
Trochu cvalik
| 14. 6. 2017 09:50
a to myslím, že cena bude ještě přiškrcená, oproti cenám v DE. Když jsem kupoval CC, v DE vycházelo o 150t. dráž, než tady. Tohle auto je ale zase ještě o kus dražší. Alespoň v těch vyšších motorizacích. Jako líbí se mi, ale to už bych opravdu koukal i k jiným značkám, za ty peníze. Protože za 1,3mio se teprve začíná.
Avatar - Avanti
už len kvôli nadpisu
| 9. 6. 2017 09:09
To nečítam. Inak môj teplovzdušný ventilátor na zimu má podobnú masku ako toto monštrum. :no:
už len kvôli nadpisu
| 9. 6. 2017 11:36
Ses teda strefil! :yes: :yes:
Avatar - Warrual
Superb
| 9. 6. 2017 09:27
..se mi líbí víc. Nedávno jsem ho potkal (liftback) v té zelené barvě co má i Fóbia a Rapid a mohl na něm oči nechat. Vetšina Superbů je v bílé, černé a padesáti odstínech šedi a přitom ta zelená, co měl jeden jediný, mu tak sluší.
Avatar - iudex
Superb
| 9. 6. 2017 09:41
Neviem, akú zelenú myslíš, Fabia, Rapid i Octavia majú pomerne výraznú zelenú rallye: [odkaz] ale túto farbu Superb nemá. Možno myslíš špeciálnu farbu dragon skin, ktorá je len pre Sportline, ale to je úplne odlišný odtieň: [odkaz] Táto dá Superbu úplne iný charakter a auto úplne vystúpi z davu.
Avatar - Warrual
Superb
| 9. 6. 2017 10:01
Je to ta z Tvého prvního odkazu na Octavii. Nevím zda ji Superb může mít jen v nějakém paketu nebo to byl polep.(Nemyslím, že to byla jen fólie). Prostě ji měl a vypadal dokonale. Byl chvíli na čerpačce MOL u Velkého Meziříčí která je na D1, směr Brno, hned za dálničním mostem (most Vysočina) co tu máme.
Avatar - iudex
Superb
| 9. 6. 2017 10:08
Je možné, že je to fleetová farba, tam si za príplatok možno vybrať asi z 50 lakov, zrejme aj tú rallye green, ktorá normálne na Sup nie je.
Avatar - Warrual
Superb
| 9. 6. 2017 10:10
Koukám do konfigurátoru a asi je to druhý lak z nabídky Zvláštní laky. Vypadá tu světlejší tak nevím zda je to stejná barva co na fotce z Octavkou. Konfigurátory všech značek mají barvy strašně nereálný. Nicméně podle Tvojí živé fotky myslím, že je to opravdu barva, kterou jsem viděl na Supu
prostě
| 9. 6. 2017 09:35
nový kabát na mizerném technickém základu, ale prodávat se to asi bude slušně
Avatar - iudex
prostě
| 9. 6. 2017 09:43
Takže podľa Teba aj Passat a Superb sú mizerné autá? Hmm, to by ma zaujímalo, čo je podľa Teba špička v mainstreame, za ktorou technika a platforma MQB tak zaostáva.
prostě
| 9. 6. 2017 10:14
tak se trošku podívej co dělají jiní a budeš mít jasno
prostě
| 9. 6. 2017 10:22
Ano, co dělají jiní v mainstreamu? Nevidím na tom nic mizerného. Spíš naopak.
prostě
| 9. 6. 2017 10:33
proč by to mělo být z mainstreamu?
prostě
| 9. 6. 2017 10:51
A co VW je? Lowend nebo snad prémie?
prostě
| 9. 6. 2017 10:59
tys to nepochopil tak znova. Proč bych si měl vybírat z mainstreamu, když za stejné peníze mohu mít daleko lepší auto.
prostě
| 9. 6. 2017 11:12
Co si myslíš, že od auta chce 90% lidí? Co porovnáváš? Dej sem svoje zkušenosti s Artritidoenem a srovnání s podobně vybavenou konkurencí za stejné peníze.
prostě
| 9. 6. 2017 11:32
jak jsem již psal Arteon je stylovka a měl by tedy oslovit zákazníky, kteří mohou mít za stejné peníze AR Giulii nebo Jaguar XE.

U klasického Passatu je to jinak, tam ho převálcuje pohledný, ale stejně “dobrý” Superb a z lepších třeba Mazda 6, nová Insignia a podobně
prostě
| 9. 6. 2017 11:34
Zkus si vybavit XE, Giulii apod na stejnou úroveň. Zkus do XE někoho posadit dozadu. Jiné auto, jiní zákazníci.

Superb má lepší podvozek? V čem?
prostě
| 9. 6. 2017 11:42
Superb má podvozek stejný, ale je narozdíl od Passatu hezký.

90% jízdy je na předních sedadlech a podle toho mám volit auto? 100% jízdy je na podvozku a podle toho vybírám, až budu taxikář, tak se budu dívat na místo vzadu a koupím si třeba Mazdu 6
prostě
| 9. 6. 2017 11:44
Subjektivně hezčí je objektivně lepší? XE má vzadu míň místa než většina hatchů, s tím je potřeba počítat.
prostě
| 9. 6. 2017 11:53
to nepopírám, já mám XF a vzadu by mohlo být místa víc, ale za posledních 5 let jsem vzadu neseděl.
prostě
| 9. 6. 2017 11:57
Mám XE a jezdím ho většinou ve dvou, víc se prostě nedá. U XF SB, které jsem měl předtím to bylo o něco lepší.
prostě
| 9. 6. 2017 12:07
mým jediným požadavkem na praktičnost byly sklopné zadní sedačky a 5 míst vzadu (kdyby náhodou), tudíž odpadl MB CLS 500, který ani jedno nenabízel. Hlavně jsem chtěl velký motor bez přeplňování, skvělé jízdní vlastnosti a originalitu.
prostě
| 9. 6. 2017 12:11
XF nemá velký motor bez přeplňování a kompresor v něm funguje skvěle.
prostě
| 9. 6. 2017 12:25
já mám první generaci s atmosférickým V8 4.2 (SV8 jsem nebral z obavy před životností kompresoru a taky má aktivní tlumiča a ty by se mi nechtělo měnit - platit) a myslím, že jsem volil dobře, dodnes jen základní servis, víc po mně nechce.
prostě
| 9. 6. 2017 12:39
Z kompresoru není potřeba mít obavy, aktivní tlumiče jsem měl na XF i teď a fungují skvěle.
prostě
| 9. 6. 2017 12:40
to s kompresorem jsem tehdy ještě nevěděl a tlumiče je třeba jednou vyměnit a pak to příjde
Avatar - Barrichello
prostě
| 9. 6. 2017 12:47
kompresor se ne*ere, spíš se u jaguarů sra*y jiné věci, hlavně elektrika, topení a dobíjení. U prvních XF ještě přofláklé neotáření výdechů vnetilace a nevyjíždění voliče převodovky
prostě
| 9. 6. 2017 12:52
nikdy jsem neměl problém ani s ventilací ani s voličem, dokonce i přihrádka funguje tak jak má, ikdyž pozdější verze měly už chromovaný knoflík namísto kontaktního. Profláknutý problém bylo otevírání nádrže, ale to jde celkem lehce obejít [odkaz]
prostě
| 9. 6. 2017 13:20
S víčkem nádrže jsem měl problém u poFL verze taky.
Avatar - Barrichello
prostě
| 9. 6. 2017 20:37
asi si měl dobrý kus nebo pozdější rok výroby
prostě
| 9. 6. 2017 23:43
mám uplně první ročník a funguje skvěle. Myslím, že ty řeči kolem spolehlivosti jsou buď minulostí, nebo pověry, neznám nikoho, kdo by s tím měl problémy, jen se o tom psalo jako o potenciálním problémovém místě a asi odtud se to v povědomí rozšířilo.
prostě
| 9. 6. 2017 12:32
Nekoupis. Az to bude za tve penize, koupis toho Passata. MA6 apod. jsou auta, ktera se kupuji jen v diskuzich. Jinak te zklame tisic a jedna vec od lacineho dojmu, interieru, motoru ktery nejede, vybavy az po cenu a jsi zpatky u VW.
prostě
| 9. 6. 2017 12:38
Ma6 je skvělý vůz a jedinou chybou je absence silnějších benzínů nebo nemožnost konfigurace.
prostě
| 9. 6. 2017 12:44
Andy nemáš pravdu, u VW určitě ne
Avatar - Barrichello
prostě
| 9. 6. 2017 13:26
Taky si myslím, toužit po Mazdě a skončit u VW to je hodně trapné >:D To je na to dát si facku >:D
Avatar - Barrichello
prostě
| 9. 6. 2017 13:25
Mazda 6 jezdí po Praze docela dost, vídám je hdoně často.
prostě
| 9. 6. 2017 11:40
"A co VW je? Lowend nebo snad prémie?"
Hm, od tebe bych nečekal takovou otázku: VW = Volks wagen , česky lidový vůz.
Spíš to ma slovně blíž k lowend, ale u kasy se to blíží k prémii. Je to paskvil. :-!
prostě
| 9. 6. 2017 11:44
přesně, téměř Lowend za cenu prémie
prostě
| 9. 6. 2017 11:45
Takže VW je lowend? Proto jsou miliony lidí ročně za něj zaplatit vysoké kupní ceny ve srovnání s konkurencí?
prostě
| 9. 6. 2017 11:57
milióny lidí si myslí, že kupují to nejlepší a ani je nenapadne se podívat jinde. Myslím, že by byli hodně překvapení.
prostě
| 9. 6. 2017 11:59
Nemám vůči VW žádnou zášť, ačkoliv nejsem klient. Když to porovnám s třídní konkurencí, pak rozhodně nejde o nic, co by se nedalo nazvat lepším průměrem.
prostě
| 9. 6. 2017 12:02
je konkurence třídní a cenová a to je třeba rozlišovat.
prostě
| 9. 6. 2017 12:03
Pro mě cena je taková, kterou jsou kupci ochotni zaplatit. ;-)
prostě
| 9. 6. 2017 12:13
z pohledu prodejce a výrobce určitě ano, ale já jsem kupující, tak nebudu koukat na to jestli to výrobce dělá ekonomicky, ale na to co za požadovanou částku nabízí.
Avatar - Dinar
prostě
| 9. 6. 2017 12:52
Ve stejné specifikaci a podobné výbavě vyjde střednětřídní premie o nějakých 300k více, legitimní otázkou je, dát těch 300k za značku a lepší jízdní vlastnosti (umí-li to zákazník vůbec rozeznat) nebo ne, protože znak vw na kapotě nevadí?

Chci-li ovšem srovnat aerton s mainstreamovou konkurencí, pak jednak nemám moc s čím, jednak bych se vůbec nebál, že v takovém srovnání neobstojí, jak technikou, výbavou, tak projevem.
Avatar - iudex
prostě
| 9. 6. 2017 14:07
No ja by som ako konkurenciu, ktorá je Arteonu úplne najbližšie (koncepciou, veľkosťou, motoricky) videl Insigniu Grandsport. A keď som konfiguroval porovnateľné verzie, t.j. 1,5ky s približne rovnakou výbavou (autoklíma, 18ky disky, parkovacie senzory, LED svetlá atp.), tak som sa dostal na cca. 26t vs. 35t eur, rozdiel skoro 9000 eur. Budem musieť prejsť obe, aby som sa vedel vyjadriť, nakoľko je Arteon hodnotnejšie auto (od pohľadu sa mi tak javí) a či ten rozdiel stojí za to. Pri najsilnejších benzínoch s automatom a 4x4 sa ten rozdiel zväčší na 15000 eur (!) To je v rámci mainstreamu sakra veľa peňazí.
Avatar - _Karel_
prostě
| 9. 6. 2017 16:05
Vidím to podobně. První představení Arteonu mě obrovsky nadchlo, ceník naprosto zmrazil. Za ty prachy ne asi i z principu. Pořád je to Passat, i když hezčí a snad o něco komfortnější. 1,5TSI za milion! 8-s
Avatar - Dinar
prostě
| 9. 6. 2017 16:08
Ano, insignie je asi nejblíž, na prodeji jejích vyšších verzí se uvidí, jestli to vw s cenou aertona přestřelil. ;-)
Avatar - white label
prostě
| 9. 6. 2017 16:38
Je to Arteon (viz i 12:52), ale evidentně nejsi sám, kdo s tím může mít problém:
[odkaz]
"Název Arteon - přízvuk je na první slabice - se skládá ze dvou částí: "Art" (anglicky umění) popisuje atraktivní design a emocionální náboj limuzíny. Koncovka "eon" označuje prémiový model, obdobně jako u vrcholného modelu Volkswagen "Phideon" na čínském trhu."
prostě
| 9. 6. 2017 17:29
Insignie je ultra unisex nedesign.... strasne se podle me nepovedla. Hlavne interier. To je Passat jeste zlatej.

Artron vzhledem k cene uz konkuruje opravdu spis premii...
prostě
| 9. 6. 2017 18:55
Insignie stojí hlavně proti Passatu. Arteon očividně míří výš. S Insignií ho spojuje akorát to, že je to také liftback. Kdyby Insignia byla sedan, tak se to nabízet nebude. A vzhledem k cenám si asi tolik konkurovat nebudou. Bude stát spíš proti Passatu, byť je to sedan vs. liftback. Podobně jako Mondeo, to je v EU sedan jen v okrajových verzích (hybrid a Vignale, pokud vím). Když už jsem zmínil Vignale, to by se mohlo pohybovat v podobné cenové relaci (i když Ford na ně snad dával velké slevy) a má být nad obyčejným Mondeem.

Insignia má ceny nasazené relativně nízko, ale co si vzpomínám, pohled na výbavu mě moc nepotěšil.
Avatar - white label
prostě
| 9. 6. 2017 19:55
Jj, viz 18:23.
Arteon není úplně typický/klasický lb, viz bezrámová skla, typičtější spíš pro "kupé".
prostě
| 10. 6. 2017 04:50
Ale nebudeme se tu o Arteonu bavit jako o kupé, že ne? Mimochodem za jiný radiátor na xichtu a bezrámová okna je ta cena strašná, úděsná. To je fakt.
Kam míří Artreon je jedno, jestli ho zákazníci srovnají s top verzí Insignie, pak mu to na ceně nepřidá.
prostě
| 10. 6. 2017 08:06
Je samozřejmě otázka, jestli si tu cenu obhájí. Je však zřejmé, že nemíří na lidi, kteří si nehodlají připlatit a hledají klasickou střední. CC byl pro mne nepochybně pohlednější než sedan a stál za rozumný příplatek. U tohohle je to trochu složitější. A jelikož mě víc berou kupé, tak bych opravdu šilhal po 4er a srovnával. Jablka a hrušky, ale tam mě to táhne, jen v mainstreamu nepochodím. Možná i 2er; podle toho, jaké bych měl potřeby.

Srovnával už někdo cenu s ekvivalentně vybaveným Passatem? Ten také není v ceníku levný (s 206 kW TSI byl přes 45 tisíc €, jestli si dobře vzpomínám). To je podle mne podstatnější. Samozřejmě, i sto tisíc je hodně, pokud se na Arteon díváš jako na jinou masku a bezrámová okna.
Avatar - white label
prostě
| 10. 6. 2017 12:16
Ale 4er a 2er jsou dvoudveřáky, to už jsou pak opravdu jablka a hrušky.
Arteon může nahlodat zákazníky A5SB/4erGC apod., kterým navíc stačí R4, chtějí raději více prostoru a přivítají více výbavy za méně peněz.
prostě
| 11. 6. 2017 12:32
Ano, jsou. Také jsem napsal kupé. Jak jsem napsal, v tomhle směru mě mainstream neuspokojí (ne, že by se výjimka nenašla, ale nabídka je hodně omezená). Tam bych se musel spokojit tak s pěkným sedanem nebo liftbackem. Dá se říct, že u mne proti sobě stojí z nutnosti, z nouze. Nemá smysl srovnávat s GC, když dám přednost Coupé (v cenách moc velký rozdíl nebude).
Avatar - white label
prostě
| 11. 6. 2017 20:00
Chápu, ale pokud chci cíleně jen jeden pár dveří,tak si na Arteon ani nevzpomenu..
Druhá věc je, že nás, příznivců dvoudveřových verzí, strmě ubývá a jsme pomalu na vymření. ;-)
prostě
| 11. 6. 2017 21:51
Víš co, něčím jezdit musíš (no, "musíš" :-) ) a když na vyhovující kupé nedosáhneš, může to být alespoň pohledné (v rámci možností).
Avatar - white label
prostě
| 12. 6. 2017 11:30
Na fotkách se mi nelíbil "přelamelovaný" předek, který v reálu není tak špatný, z některých uhlů mi ale přišel trochu dlouhý zadní převis....
Avatar - white label
prostě
| 10. 6. 2017 12:40
A proč bychom se o něm měli bavit jako o kupé? Není to kupé stejně jako CC, nebo CLS a stejně tak není kupé A5SB/4erGC apod. Prostě jak to nemá jeden pár dveří, není to kupé, i kdyby se to na zadní stavělo při každém rozjezdu. ;-)
Proti Insignii stojí Passat, Arteon (úmyslně) nemá ambice cenově konkurovat běžným modelům střední třídy, bez ohledu na to, jaký typ karoserie mají, to by popřelo jeho smysl, tedy to, být "nad Passatem".
Jestli bude Arteon (za ty háky) na trhu úspěšný ukáže čas, ale pokud by měl/musel cenově konkurovat Insignii, byl by to neúspěch bez ohledu na jeho prodeje.
VW nechce Passat liftback (tím je do značné míry Superb), chce něco na pomyslném vrcholu středního mainstreamu, a tomu musí odpovídat i cenový rozdíl a jak dobře ten rozdíl trefí uvidíme.
Avatar - white label
prostě
| 9. 6. 2017 18:23
Insignie je logicky především konkurencí Passatu. To, že Insignia nabízí místo sedanu liftback, je věc druhá.
Arteon je ale zacílen výš, je to nástupce CC, tzv. 5dv. kupé, viz i bezrámová skla bočních dveří (což klasický lb nemá). Čekat tedy jeho cenu na úrovni Passatu/Insignie, nelze, otázkou tak zůstává, jak velký cenový odskok od nich ještě unese.
Na druhou stranu ten cenový rozdíl nemůže být ani příliš malý, pokud to chtějí nabízet jako něco "lepšího", než Passat apod., musí tomu odpovídat i cena, která nemůže být tzv. pro každého.
Avatar - twistedTSD
prostě
| 9. 6. 2017 10:24
Vskutku vyčerpávající odpověď.
Avatar - iudex
prostě
| 9. 6. 2017 10:27
To si mi to objasnil, dík. ;-)
prostě
| 9. 6. 2017 10:57
Ty nevidíš, jak dělá auta Rolls nebo Ferrari? To jsou ti jiní. Doufám, že teď Ti to už bude jasné!!! :-! >:D
prostě
| 9. 6. 2017 10:52
Kolik si toho s auty na MQB najezdil, že tomu říkáš mizerný základ?
Zrovna ta platforma není špatně udělaná a auto na ní může jezdit velmi slušně. A to, že používají jednu platformu na víc aut není nic proti ničemu, dělají to tak ostatně všichni včetně prémie.
prostě
| 9. 6. 2017 10:57
nemáš pravdu
prostě
| 9. 6. 2017 10:58
Argument?
prostě
| 9. 6. 2017 11:10
platforma, která je dělaná pro golf nemůže stačit na Passat a jeho další klony, pak se to dohání různými asistenty a uživatelé si myslí jak to je všechno super. Podívej se třeba na Alfu Romeo Giulii, ta jezdí na úplně nové platformě Giorgio a přitom mohli použít platformu z Maserati Ghibli, ale neudělali to a vyrobili plaformu zcela novou přímo pro Giulii. Když mám za něco platit, tak proč bych se měl spokojit jen s nataženou platformou Golfu, která ma základ dokonce ve VW Polo. Nebudu hájit VW jen proto, že jsou lidi zaslepení a koncern z toho jen těží a nedělá další vývoj. Před dvaceti léty jezdil Passat na platformě Audi A4, proč nemůže dneska? Zisk Zisk a ještě jednou ZISK a to mám schvalovat ? Proč ? Protože je to božský VW ? Ať si to klidně každý kupuje, ale ať ví proč a né jen proto, že to každý říka. Kam se poděly motory VR6 a podobně, všechno jenom výrobně ekonomické čtyřválce v různých modifikacích.
prostě
| 9. 6. 2017 11:17
AR si láme hlavu jak rozmělnit náklady na platformu a neboj se, že tato bude muset najít spoustu uplatnění, aby se zaplatila. Giulia snad není konkurentem Arteonu. Neumím si představit, že jdu koupit AR a skončím u VW.
Proč by měl VW s maintreamem jezdit na platformě prémiové Audi?

Co je špatného na podvozku Passatu oproti konkurenci?
prostě
| 9. 6. 2017 11:23
protože už na platformě Audi jezdil a jestli se tváří jako mistři světa, tak ať podle toho dělají. Srovnávám cenově a za peníze Arteonu (stylovka od VW) mohu mít Giulii. Beru to napříč značkami a tam VW prostě nemá co nabídnout (za ty prachy)

Co je na podvozku Passatu špatně jsem už napsal - není pro Passat.

Jestli bude Alfa dělat další modely na platformě Giorgio, tak je to jen a jen dobře.
prostě
| 9. 6. 2017 11:33
Kdo se tváří jako mistr světa? Proč by platforma nemohla v upravené podobě sloužit pro auto nižsí i střední třídy.
Chceš Alfu, tak jí kup, ale tyhle rádobypovídačky jsou hloupost.
prostě
| 9. 6. 2017 11:35
jednoduše, proč kupovat za stejné peníze horší, když mohu mít lepší ? Prostě PROČ ?
prostě
| 9. 6. 2017 11:38
Já Arteonem nejel, rád si ho srovnám s lepšími a nemám problém říct, zda-li je pro mě lepší nebo horší. Mám ale obavu, že tyhle teorie co se tu píší jsou založeny na sympatiích, či nenávosti ke značce. Navázat třetí říši na VW tu zvládá poslední otroubek, ale spojovat AR s Mussolinim tu nikoho koukám ani nenapadne.
prostě
| 9. 6. 2017 11:49
s politikou to nemá co dělat srovnávat je třeba nabízenou techniku s cenou a je úplně jedno kdo to dělá.

Arteon pojede jako Passat, jen bude líp vypadat
prostě
| 9. 6. 2017 11:56
Přesně tak, líbivější vzhled u slušného mainstreamového auta. Víc od toho nikdo nemůže čekat. Reálnou cenu určí poptávka.
Avatar - iudex
prostě
| 9. 6. 2017 14:14
Ad "Arteon pojede jako Passat, jen bude líp vypadat". Presne o tom Arteon je. Mainstreamová technika vo väčšej a oveľa pohľadnejšej karosérii (naviac praktickejšej s ohľadom na karosériu liftback). A že bude jazdiť ako Passat, to predsa nie je nič zlé, Passat jazdí solídne. Sú aj šoférskejšie autá v triede, ale o to asi pri takomto skôr luxusne ladenom aute až tak nejde; celkovo patrí podvozok Passatu k tomu lepšiemu v triede.
Druhá vec je ten príplatok za odlišnú vizáž, ja som sa už vyjadril, že podľa mňa je ten rozdiel privysoký. Na tých cenách už začína prémia a či to ľudia zožerú mainstreamovej automobilke, je otázne.
Avatar - white label
prostě
| 9. 6. 2017 14:30
Ano, na těch cenách už začíná prémie, ale s podstatně menším prostorem (v rámci střední třídy) a výrazně chudší základní výbavou.
Avatar - iudex
prostě
| 9. 6. 2017 14:36
To samozrejme, žiadna A5 či 4GC nemá v základe trojzónovú klímu, 18ky disky, full LED svetlá a i., za to sa kruto pripláca a rozdiel v cene rastie. Ale mnohí na to pozerajú štýlom "za 40000 už je BMW 4", do detailov cenníka ani nejdú a Arteon rovno odpíšu ako drahý.
prostě
| 10. 6. 2017 04:51
Pro 4GC půjdu kvůli jízdním vlastnostem a pak mě ceník nezajímá. Dtto Giulia. Pokud chci max výbavy v dejme tomu stylovém autě, budu klidně řešit tohle s tím divným názvem. ;-)
prostě
| 9. 6. 2017 12:44
Až do te poslední tečky za slovem "nenapadne" 100% souhlasím s každým slovem. Jsem rad, ze někdo dokáže nastavit zrcadlo těmto rádoby fanouškům aut. :yes:
Avatar - Plautus
prostě
| 10. 6. 2017 14:53
Alfa Romeo nevznikla z popudu Mussoliniho, kdežto Volkswagen z popudu Hitlera áno.
Preto to, čo si napísal, je mimo misu.
prostě
| 15. 6. 2017 01:30
Ja bych rekl, ze Giulia a Arteon jsou naopak primi konkurentni. Sam jsem pri vyberu auta (kupuji vuz pro sebe na pracovni cestovani, chci neco v ramci moznosti silneho, styloveho, c me bude bavit) na oba tyto vozy koukal, jsou nastejno i cenovkou.

Nakonec jsem hlavne kvuli cene zalovil v mainstreamu a objednal Mazdu 6 2.5i. Ted jsem videl cenovky Insignie turbo a trochu premyslim, jestli si nemam zacit skubat vlasy. :-)
prostě
| 9. 6. 2017 12:20
Platforma MQB je vytvořená pro střední a nižší střední třídu. Ale auta na ní jsou dost odlišná a existují různé verze MQB a chová se to jinak. Audi A4 sdílí platformu s kde čím od Audi. Vadí snad někomu, že na jedné platformě bude Bentayga, Q7, Lambo a Toureg? Mimochodem již několikrát jsem četl, že v porovnatelný motorizaci (2,0 tsi) je dokonce MQB lépe vyvážená než MLB.
BMW je na tom stejně, sdílí dvě, reskeptive tři platformy.
Nechci tu tvrdit, že MQB je nějaká díra do světa. Rozhodně má své chyby. Ale přišla brzo a za konkurencí v žádném případě nezaostává. To, že na ní lze postavit slušné auto ukazuje třeba TTRS. Ostatně třeba platforma na které je MB A za MQB dost zaostává a to je to prémie.
Passat je na MQB hlavně proto, že oproti A4 musí nabídnout větší vnitřní prostor na menším obrysu. Stejně jako Tiguan oproti Q5. Mimochodem třeba testy Tiguanu na MQB a minulé Q5 ukazují, že MQB může jezdit i lépe. Nová generace Q5 bude zase jinde, ale hlavně kvůli vzduchu.
A zrovna platforma v B5 Passatu byla docela průšvih. Přední náprava bídná a jízdní vlastnosti nicmoc, B6 tomu hodně pomohl. Jezdil jsi ty auta, když o tom tak mluvíš?
VR6 mi chybí, to uznávám. Ale zrovna v Arteonu se má vrátit a docela vážně o tom autě přemýšlím, pokud se to teda dočká uvedení na trh.
prostě
| 9. 6. 2017 12:59
jezdil jsem je a né jedno. Přední náprava byla problém servisní, ale né technický.
Avatar - twistedTSD
prostě
| 9. 6. 2017 13:31
Když už, má "základ" ve VW up!. A jistě, platforma Giorgio byla vyvinuta jen a pouze, výhradně pro Giulii: [odkaz]

Kam se poděly V(R)6? Tam, kam se (snad s teoretickou výjimkou Stingeru) poděly všude jinde. V propadlišti emisně přiznivějších dějin.

Ve všech tvých příspěvcích opakuješ teoretické kecy o Golfu a nesdělil jsi jednu jedinou konkrétní výtku k platformě Passatu.
prostě
| 9. 6. 2017 14:21
za stejné peníze lze mít mnohem lepší výrobek
Avatar - white label
prostě
| 9. 6. 2017 14:00
Přitom stačilo napsat, že toho o platformách (obecně) moc nevíš...
prostě
| 9. 6. 2017 14:19
když nevíš, tak nevíš, já za to nemohu
Avatar - white label
prostě
| 9. 6. 2017 14:23
Racionálních reakcí na tvůj omyl je tady dost na to, abys to mohl pochopit i ty.
prostě
| 9. 6. 2017 18:26
já teda nevím, ale žádné kloudné reakce tu nevidím. Jen tu několik lidí píše, že je lepší si za stejné peníze koupit guláš namísto roštěné a to teda chápat raději ani nechci
Avatar - Barry Lyndon
na poměry VW už je to teda docela přeplácané,
| 9. 6. 2017 09:58
ale základ se mi docela líbí. Cirkus paket (R-line paket) je pak klasická tuzingová šaškárna.
Avatar - Bubáq
Tak jo, jezdí tiše, ale....
| 9. 6. 2017 09:59
Největší nevýhodou Arteonu vůči konkurenci je jeho přístrojová deska. Její design a provedení nepřipomínají luxus ani v nejmenším, naopak důrazně upomínají jen a pouze "volkswagenovský" původ vozu.
Rovněž tvarování a provedení zadních sedadel nevypadá ani trochu prémiově: myslím, že autory Arteonu byl jednoznačně upřednostněn požadavek na maximalizaci prostoru, komfort cestujícího (který by měl být jednoznačnou prioritou u takto koncipovaného vozu) ustoupil trochu do pozadí. A sedět v drahém voze vzadu na prosté lavici pro tři osoby mi přijde poněkud nemístné.
Tak jo, jezdí tiše, ale....
| 9. 6. 2017 11:15
Komfort vzadu těžko může být u podobného auta prioritou. I když málo místa na hlavu není důvod neudělat slušné sedačky. Co se tvarování týče, možná si představují, že vzadu budou spíš dětské sedačky než dospělí.

A7 na tom vzadu, řekl bych, není o moc lépe (takhle z fotky). Původně šla na trh ve čtyřmístném provedení, ale zákazníci si vyžádali pětimístnou verzi (to samé u A5 SB; lidé asi rádi jezdí jako sardinky :-) 6er ani jinak nekoupíš a tam je to díky výraznému tvarování obzvláště komické).
Avatar - 3_diamanty
Tak jo, jezdí tiše, ale....
| 9. 6. 2017 15:39
v interieri sa nezaprie ze je to klasiky vw.. ale na druhej strane maj svoj styl to musime uznat >:D .. alebo ako to nazvat slusne >:D .... kazdpadne to asi bude lepsie ako ten mis mas chaos v 5008micke alebo to co predvadza volvo so svojim kupelnovym studiom ktore sa uz ani zenam nemoze pacit

arteon je kazdpadne prijemne sprestrene ak zvazime ze takychto aut stale ozaj moc nemame... este mozno nejaka pekna mazda 6 insignia.. stinger... ale inak maloktory masovy vyrobca ma dnes nieco tak paradne ako arteon.. ved si len zoberme PSA alebo fiat .. co by dali za arteona.. alebo nejake suzuki seat a podobne ;-)
Avatar - vabis
4,8 cm nemecke velkoleposti :-D
| 9. 6. 2017 10:29
At koukam, jak koukam na ten svrastely kozovity predek, evokuje “4,8 cm nemecke velkoleposti”. pote, kdyz se vyleze ze studeneho bazenu. Snad to maji kluci podchycene, ze po nem bude hlad. Protoze nejen A7 a 6er, ale i takove w213 nebo 5er mi prijdou osobitejsi a cistejsi. Toto zde dava vzpomenout na Opel Senator, navonena Omega mirici nekam, kam nepatri. Nasledny zajem tomu take odpovidal. Auto vyzaruje jen nejaky preplacany VW, jak kdyz pejsek s kocickou varili dort. Maximum “spolehlive” dvoulitry, at TSI na doraz nebo Bi-Turbo, jakkoliv nemusi jet spatne, tomu take nepridaji. Radeji asi Phaeton V8 nebo nejakou panenskou ulozenku v podobe Golfu II-III-IV. … Doufejme, ze se pletu a realita bude presne opacna.
4,8 cm nemecke velkoleposti :-D
| 9. 6. 2017 18:32
"Auto vyzaruje jen nejaky preplacany VW, jak kdyz pejsek s kocickou varili dort."
:yes:
Kompenzovat tuto zosobněnou teutonskou impotenci lze například tímto: [odkaz]
Já si nemůžu pomoci,
| 9. 6. 2017 10:34
ale Volkswagen pro mě zůstane lidovým vozem pro masy ve Třetí říši. Odpor ke značce je takový, že bych se v jakémkoliv voze se znakem VW styděl jezdit. Vím, je to trochu ujeté, ale zajímalo by mě, zda to má také někdo tak.
Já si nemůžu pomoci,
| 9. 6. 2017 10:38
od jisté doby to mám stejně (všechno na jedné natahované platformě a podobně)
Avatar - Bubáq
Já si nemůžu pomoci,
| 9. 6. 2017 10:41
Já ne.
Třetí říše, to je pro mě spíše MB, Horch. Tam mám opravdu blok.
Avatar - Barry Lyndon
Já si nemůžu pomoci,
| 9. 6. 2017 10:42
Mám to se svým Dolfíkem, teda Golfíkem přesně naopak! Ne, dělám si srandu >:D , je mi to jedno.
Já si nemůžu pomoci,
| 9. 6. 2017 10:56
Tyhle názory jsou nesmysl. Koukáš stejně i na japonskou produkci? Vnímáš podobně i automobilky států, které se vměšují do suverenity jiných?

Hloupost.
Avatar - 3_diamanty
Já si nemůžu pomoci,
| 9. 6. 2017 15:17
par modelov ale maju peknych... paci sa mi polo >:D .. podla mna solidny je aj golfik ( aj ked jeho kombik s placatym zadkom uz nemusim ) .. aj passat uz je podstatne krajsi a stylovejsi ako jeho predchodcovia... rovnako Up po facelifte je docela fesak ( aj cross Up ).. tigi mohol byt krajsi ( je dost tupy a kratky na predok ) ale v tej specialnej orandzovej na 19tkach je proste neprehliadnutelny a uspech ma .. rovnako podla mna sucasny touareg je fajn a s R line paketom posobi doslova ako premiant .. vcera som videl cross touran a len som cumel ake je to nakoneic fesne auto... tu konkurencia pritom nic ani nema ... ono vsetko su to samozrejme vozy pre masy ale tak skoda vyraba tiez pre masy... rovnako aj hyundai... opel alebo peugeot a dalsi nepremianti... a arteon aj ked spredu som si na neho este nezvykol ma urcite na to aby bol uz kusok inde ako bezny passat alebo superb co podla mna iste aj bude.. a uz teraz sa tesim na porovnanie so stingerom ;-) ... to bude v zavere sezony este suboj roka.. :yes:

co podla mna nezvladaju je beetle.. nezvladli scirocco... eos... phaeton... nezvladaju ziadne kabrio od golfa uz.... ale inak maju velmi uspesne vozy ... :yes:
Avatar - Cloner
Já si nemůžu pomoci,
| 14. 6. 2017 12:01
Tak kdybys měl odsoudit každou značku která pomáhala Říši. Třeba Coca Cola ta to hrála na obě strany a podporovala jak američany tak němce. Dále: Coco Chanel, Hugo Boss, Fanta. Jo a Henry Ford je taky podporoval + VW. Těch značek bylo a lidí co je podporovali bylo. Bylo to špatné ale nepřijde mi to jako důvod proč ty značky teď v současnosti odsuzovat když ti lidé kteří to ovládali předtím už nežijí. :-) VW je podle mě fajn značka, můj názor.
Avatar - rimow11
vw
| 9. 6. 2017 11:33
zvonku podarený ale interiér je hnus ako starý golf.. :no:
trefa
| 9. 6. 2017 15:01
za mňa je arteon trefa do čierneho. Passat posunuli o stupeň vyššie, nehrajú sa na šport, ale zas o krok posunuli imidž a schopnosti vw, správna stratégia. Mne sa páči aj dizajn, okrem iného aj preto, že ponúka možnosť umiernenej elegantnej voľby aj vodvazu.
Avatar - 3_diamanty
trefa
| 9. 6. 2017 15:27
uspech tu podla mna bude.. arteon bude velmi sikovny preskokan k docela drahsim ale neraz len o chlp lepsim ( ak vobec lepsim ) premiovkam... arteon moze kludne brat zakaznikov volvu... mozno nejakym 3-kovym baworakom alebo nejakemu mondeu vignnale ci povedzme talismanu initial paris...

este tak 3 krat sa na arteona pozriem a normalne sa mi zapaci . .ale pssst .. nikomu ani muk :yes:
Avatar - _Karel_
Pro white labela
| 9. 6. 2017 16:39
Sranda jak jim to funguje, asi jsi editoval? >:D
Mě to udělalo myslím včera, chtěl jsem editovat, prý "neoprávněný přístup" a pak ten příspěvek úplně zmizel.
Avatar - white label
Pro white labela
| 9. 6. 2017 16:48
Jo, to mi taky dělá..., od té doby, co nám zrevidovali naše "hacklé" nicky. ;-)
Avatar - _Karel_
Pro white labela
| 9. 6. 2017 16:55
Tak to mě nenapadlo, že to dělá jen nám dvěma. Ale pokud si pamatuju, nedávno to tu ventiloval i někdo jiný - ten "neoprávněný přístup do editace".
Avatar - white label
Pro white labela
| 9. 6. 2017 18:05
Je možné, že to dělá všem...
Avatar - twistedTSD
Pro white labela
| 9. 6. 2017 18:19
Jen vám asi ne, párkrát se mi to stalo (a paradoxně to zrovna přišlo vhod). Ale ne v posledních (tý)dnech.
Avatar - white label
Pro white labela
| 9. 6. 2017 18:25
U mě to funguje s železnou pravidelností. Pokud jakýkoli poslední! příspěvek edituji s prázdným textem, automaticky se vymaže s hláškou o neoprávněné editaci.
Pro white labela
| 9. 6. 2017 19:30
Prázdný text nebude dovolený (dříve to v editaci šlo, ale u nových příspěvků tuhle kontrolu měli; podobně jako u spamu) a výsledek selhání validace (kontroly) bude zřejmě smazání, místo zachování stávajícího příspěvku. Po uložení změn se normálně opět zobrazí editace. Pokud byl však příspěvek smazán, snažíš se upravovat neexistující příspěvek. Ta hláška by mohla pocházet z kontroly vlastníka (autora) - tedy jestli je to tvůj příspěvek, který se snažíš editovat. Neexistující příspěvek nebude tvůj.
Pro white labela
| 9. 6. 2017 19:15
I mě to mazalo příspěvky při editaci. Narazil jsem na to velmi krátce po nějaké změně, kterou udělali (editace aktualizovala čas odeslání). Poslal jsem to šéfredaktorovi, předal to "programátorům" a od té doby jsem ten problém neměl, časy se přestaly aktualizovat (upozornil jsem je na víc věcí, když už jsem v tom byl), ale netestoval jsem to.

V mém případě šlo o vyhodnocení příspěvku jako spam. Dříve jsi tuhle kontrolu mohl obejít přes editaci, zřejmě tam chyběla, nebo byla jinak udělaná. Tohle změnili, kontrolovalo to i při editaci, ale příspěvek to smazalo, místo aby to tam nechalo původní verzi. Neoprávněný přístup bude důsledek smazání příspěvku - příspěvek neexistuje (právě byl smazán), tak je snaha ho editovat neoprávněná. :-)
Pro white labela
| 9. 6. 2017 19:20
Po pravdě, stačí mi otevřít historii tabu, abych si říkal, jací ňoumové pro ně musí pracovat. Ta pitomost, že se ti může opakovaně odeslat příspěvek... to je chyba samouka, který si nepořídil zrovna nejlepší knížku. :-)
Proc
| 9. 6. 2017 19:28
Zcela bez ironie .... jaky duvod (krome toho ze mi v korporaci naridi VW a daji slusny budget) povede spotrebitele k tomu si za penize za ktere si muze koupit BMW/MB kupoval VW.

Marne se na to uz chvili snazim prijit (to ze auto je hnusny jak pr@@l je vec subjektivni takze to neresim)
Proc
| 9. 6. 2017 19:40
no tady se to nedozvíš, napadá mě jediné “VW náš jenž jsi na nebesích...”
Avatar - Ham.
Proc
| 9. 6. 2017 20:50
Nesmysl, stejně vybavená prémiová střední střední třída bude minimálně o 300 spíše o 400 tczk dražší a navíc menší. Takže důvod je jasný auto velikostí někde mezi A5 sportback a A7 za nižší cenu.
Proc
| 9. 6. 2017 23:51
promluvil CML
Avatar - Ham.
Proc
| 10. 6. 2017 08:05
To si umí ověřit i cvičená opice.
Proc
| 10. 6. 2017 10:34
napsat, že je převlečený Passat někde mezi A5 a A7 to je fakt síla. V téhle mezeře je přece A6 a to je podle tebe něco jako Passat jo ? No tak to jsme klidní, to klidně ověřuj dál...
Avatar - _Karel_
Proc
| 10. 6. 2017 10:52
Koukám, že je tu kromě Hammunasakry další expert nerozumějící psanému textu.
Ham. psal jasně VELIKOSTÍ mezi A5 a A7.
Proc
| 10. 6. 2017 13:22
ale podle toho se nikdo nerozhoduje
Avatar - _Karel_
Proc
| 10. 6. 2017 13:32
Podle mě teda místo vzadu bude zajímat minimálně rodinu s dospívajícími dětmi. Když jsem stál u nové A5, byl jsem z místa vzadu dost vyjevenej, a to nejsme basketbalisti. Různí lidé vybírají podle různých kritérií a prostor asi není úplně poslední z nich. Kdo bude soukromě váhat mezi A5/7 a Arteonem, to nevím, já bych očekával spíše převažující fleetové prodeje.
Proc
| 10. 6. 2017 14:05
no jo, ale lady řešené auto si hraje na stylovku a rodina bude řešit možná nějaký kombík a né tohle. Stylovky podle rozměru nikdo nevybírá
Avatar - white label
Proc
| 10. 6. 2017 18:54
Takže kdo má třeba rodinu, ten zřejmě "stylovky" odmítá už z principu... >:-[]
Proc
| 11. 6. 2017 20:22
určitě to není cílová skupina
Avatar - Ham.
Proc
| 10. 6. 2017 12:10
Na CML se vykašli, ale zkus si sehnat alespoň M, to by ti úžasně bodlo.
Proc
| 3. 7. 2017 22:39
ty jsi prostě blbec
Proc
| 10. 6. 2017 11:50
Takze tohle ma sebrat tedy zakazniky A6/5, BMW5 a Ecku ? Nebo spis jakoze mam penize na ok vybavenou 4ku a na poslednich chvili si reknu ze chci vetsi kufr a vzadu vic mista na nohy a skocim do tohohle prifouklyho passatu ? Nebo jak ....

Tak snad to pujde lip nez Phaeton :-! I kdyz prodat vic nez Phaeton se darilo asi i Yugu :-!
Avatar - Ham.
Proc
| 10. 6. 2017 12:23
Píši snad něco takového? Je to mainstremový model mainstreamového výrobce. S prémií to tady porovnával jiný expert na kterého jsem reagoval. V podstatě v této třídě konkurence moc není, řada mainstreamových výrobců v Evropě ze střední třídy zdrhla úplně, někteří jiní s bídou lepí nový model v sedanu a kombi, VW vedle klasického sedanu a kombi staví ještě tuto stylovější možnost, nic víc a nic méně. A protože mainstreamová konkurence v podstatě není, tak střílí cenu výš než základní Passat, ale níž (a to byla podstata mé reakce) než prémie. Nakolik jim to bude fungovat nevím, ale CC fungovalo co se prodejů týče skvěle a cenově bylo poziciované úplně stejně, nad Passat a pod prémii.
Proc
| 10. 6. 2017 13:06
Dovud vyrobce chapu - vo tom neni treba diskutovat.
Me zajimal duvod spotrebitele - mam 1.2 nebo 1.3 a rikam si "mam si koupit VW nebo D3" ? To mi hlava nebere.

I kdyz cesky prakticky narod udela pro 3 cm vice mista v kufru cokoliv tak porad je tu Superb coz je dle meho vytecna vec pve smyslu value for money a pod kapotou je to to same (neber me doslovne).

A kdyz se podivam na zapad od Ase kde jsou vsichni obsessed znackou auta, kterym jezdi a volcvagen je auto pro uklizecky a mladez tak proste rikam, ze tomu nerozumim.

Ale ja bych si za tyhle prachy koupil volvo takze asi nejsem smerodatnej ....
Avatar - white label
Proc
| 10. 6. 2017 12:28
Napsal jasně "prémiová střední střední třída", tak co tady motáš o A6/5er/Ečku.
Příměr mezi A5 a A7 se týkal jednoznačně a pouze velikosti/prostornosti.
Tak zabrzděného tě tu sad ani nepamatuju...
Kdo má na vyšší střední prémii, toho z mainstreamu logicky nemusí zajímat vůbec nic.
Arteon, ale může zviklat některé zákazníky uvažující o střední! prémii, včetně A5SB/4erGC apod,, komu stačí R4 a dá přednost prostoru a větší výbavě v základu, může klidně skončit u Aertonu, samozřejmě za předpokladu, že se mu taky líbí, ale to platí u koupě téměř každého vozu.
Avatar - Machýrek
Proc
| 10. 6. 2017 00:17
Nekde ti daj rozpocet a vyber treba ze tri znacek, to by mohla byt cesta.
Cena...
| 10. 6. 2017 15:33
Cena Arteonu v UK staruje u 38 000 a to je cenovo vo vodach E cka alebo novej 5 tky aby niekto dal za vagen 40 K to musi by velky fanda koncernu . Ano je to pekny autak ale s out cenou to prepalili. .... :no:
Avatar - white label
Cena...
| 10. 6. 2017 18:51
To nové Ečko/5er za ceníkových 38 tis., bych chtěl vidět naživo, to by muselo být social edition s motorem ze sekačky. ;-)
Srovnatelně vybavená vyšší střední prémie, bude cenově výrazně jinde, než Arteon, a naopak prostorově, to zas až tak velký rozdíl nebude, myslím samozřejmě sedany.

P.S. 5er u nás začíná na 1,3 mil, a to je doslova holátko s nejslabším dieselem a s manuálem bez 4x4.
Za tuto cenu je vrcholná verze Arteonu (206kW, automat, 4x4) ve výbavě R-line, což je výbavou v ceně někde úplně jinde.
Na vyšší střední prémii bych potřeboval minimálně 1,5 milionu, ale spíš + 1,75 milionu, jinak mi nedává investice v této třídě smysl.
Cena...
| 11. 6. 2017 21:29
E 220 d zozenies cenikovo za 36 000 ano mozes tam este nasukat tisice do roznych potrebnych a nepotrebnych veci len ide o to ze Arteon je cenovo ako A5 a nahryzuje zakladne modely od MB E a BMW 5 . Potom tam vznikaju otazky preferencie ze ci radsej kupit menej vybaveny MB so slabsim motorom alebo lepsie vybaveny Arteon so silnejsim motorom. Ja osobne by som bral radsej A5 a park assist , lane assist, umrtny assist a 10 dalsich blbovin by mi vobec v aute nechybali...
???
anonym
| 10. 6. 2017 16:49
[odkaz]
Avatar - aproximus
výkladní skříň
| 10. 6. 2017 19:08
zajisté to také bude výkladní skříň spolehlivosti >:-[]
Avatar - .StenLi.
Hromadnu hodinovu vypoved VW dizajnerom
| 10. 6. 2017 22:31
Interier aj Exterier.. beznadej, sterilita a nuda.. Opak pohodlia a prijemneho "byvania" z interierov Volvo a Mercedes a uplny opak prijemnych organickych tvarov Mazdy a Oplu.. pre mna mozu mat techniku aku chcu (nespolahlivu) ale kupuju oci, a na techniku ani nestihne dojst..
Avatar - Kjirka
vsadím boty,
| 14. 6. 2017 09:54
že většina těch, co tady jako obvykle vedou největší kritiku, na takový auto nemá ani omylem, ale o to víc to musí sepspout. To už je taková česká, ubohá povaha.
vw v krizi
| 18. 6. 2017 22:12
tak přesně takové auto nechci a nepotřebuju,zlatej můj 11let starej mercedes..
O.T. bezpečnost?
| 2. 10. 2017 21:27
Slovenská reklama na Arteon zmiňuje "asistenta priťahování pohľadov" a nemůžu si pomoct, ale ta volkswagenská vychytávka "aktivních" blinkrů podle mého názoru opravdu přitahuje více pozornosti, než je vhodné. Vzhledem k faktu, že předpisy někde zakazují např. telefonování přes HF, bojujeme proti reklamám u silnic a dalšímu nejen optickému "odpadu" v zorném poli řidičů, jak je možné, že homologací projde věc, která je určená hlavně k tomu, aby odpoutávala pozornost ostatních účastníků provozu od vlastního dění a naopak přitahovala pozornost zcela samoúčelně? Nestačí ledkové blinkry bez toho divadélka? Podle mě čím méně pohybu v už tak dost pohyblivém silničním provozu, tím přehlednější je situace, ale asi němečtí inženýři mají jiný názor... mohu se mýlit. A ano, na takové auto nemám :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku