Ekonomika
Poslední 9-5 je ten typ auta, které když člověk potká na ulici, vždy se za ním otočí a případně neodolá si jej vyfotit, protože vypadá opravdu majestátně a jedinečně. Tak to je a vždy bude. :yes😒br />
K článku...znám rodinu ujíždějící na Saabech tak, že si teď pořídili třetí, takže mě to nepřekvapuje. 😄
K článku...znám rodinu ujíždějící na Saabech tak, že si teď pořídili třetí, takže mě to nepřekvapuje. 😄
Saaby jsou opravdu dobra auta. Jako mladsi jsem je moc nedocenoval, protoze byly pro me, narozdil od italu, malo emotivni. Ale i kdyz jizda v Saabu v cloveku nezapali ten spravny ohen a vasen jako italske auto, tak maji proste sve kouzlo, sala z nich jakysi seversky klid a clovek je s nimi proste spokojeny. Segra si koupila v r. 2009 9-3 SportCombi jako nove. Tehdy chtela spise BMW, protoze do te doby jezdila v E36 320i a kdyz po druhem diteti prisla potreba kombiku, tak jako prvni zamirila omrknout E90 Touring. Jenze tenkrat uz mel SAAB sve problemy a nabizel na auta zajimave slevy, zatimco u BMW si sebevedome stali za svym cenikem, coz ve finale znamenalo rozdil 200tis. Kc mezi srovnatelne motorizovanym a vybavenym 3er a 9-3.
Dodnes je se Saabem tak spokojena, ze by ho koupila i kdyby byl za stejne penize jako BMW.
Dodnes je se Saabem tak spokojena, ze by ho koupila i kdyby byl za stejne penize jako BMW.
Jezdim uz nekolik let 9-5 Aero sportcombi (MY2004) s upravou od Hirsche (cca 220kW/400Nm - slo by vic, ale tohle je max tocivy moment pro automat).
Na to auto nedam dopustit..maximalni mozna vybava (vsechny sedacky v el, vetrany a vyhrivany, kvalitni kuze, hlinikove klicky ve dverich, ambientni osvetleni, vsechna zrcatka auto tmaveni, vnejsi el. sklopna built in navi, automat, destovy senzor, kvalitni audio system, dvouzona + prihradka, bufik, xenony uzasnej komfort a poradne silnej motor s uzasnym zatahem a krasnym zvukem ve vyssich otackach.
Vzadu mista na rozdavani, nalozim do toho skoro vsechno. Na dalkove cestovani ideal.
Chci poridit NG 9-5, ale svoje Aero prodavat nebudu 😄
Za celou tu dlouhou dobu nemelo absolutne zadnou zavaznou zavadu - menil jsem jen par zarovicek v interieru (jsou pekelne drahy) a samozrejme olej. Jinak nic.
Nove brzdy, tlumice, soudky atd - s tim se pocita a pro cloveka, kterej chce mit auto v naprostem poradku je to samozrejmost.
Ma najeto 270tis a neni to znat - nic nemlati, nevrze, zadna koroze, nic.
Mam ho rad. Saaby jsem mel vzdycky rad 😄
[odkaz]
SAAB, out.
Na to auto nedam dopustit..maximalni mozna vybava (vsechny sedacky v el, vetrany a vyhrivany, kvalitni kuze, hlinikove klicky ve dverich, ambientni osvetleni, vsechna zrcatka auto tmaveni, vnejsi el. sklopna built in navi, automat, destovy senzor, kvalitni audio system, dvouzona + prihradka, bufik, xenony uzasnej komfort a poradne silnej motor s uzasnym zatahem a krasnym zvukem ve vyssich otackach.
Vzadu mista na rozdavani, nalozim do toho skoro vsechno. Na dalkove cestovani ideal.
Chci poridit NG 9-5, ale svoje Aero prodavat nebudu 😄
Za celou tu dlouhou dobu nemelo absolutne zadnou zavaznou zavadu - menil jsem jen par zarovicek v interieru (jsou pekelne drahy) a samozrejme olej. Jinak nic.
Nove brzdy, tlumice, soudky atd - s tim se pocita a pro cloveka, kterej chce mit auto v naprostem poradku je to samozrejmost.
Ma najeto 270tis a neni to znat - nic nemlati, nevrze, zadna koroze, nic.
Mam ho rad. Saaby jsem mel vzdycky rad 😄
[odkaz]
SAAB, out.
Nj, si klikař a co vím, tak většina je hodně spolehlivá, ale zrovna ten můj je sbírka extra chyb 😊. A rezne jak zběsilý, 9-5 MY2002.
Skoda, ze tohle nevyslo..
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
tak se stávají dostupnější a ten, kdo se chce odlišit, si ho koupí. Zrovna včera jsem pokukoval po nějakém kabriu 9-3.
Jak ktery. Vrcholove verze na cene spise rostou. Navic, ty nejlepsi auta majitele proste prodat nechteji, samozrejme 😄
Kabra se se docela dost krouti a tahaji za volant (Aero), ale jinak jsou skvely, jiny.. Saab.
Kabra se se docela dost krouti a tahaji za volant (Aero), ale jinak jsou skvely, jiny.. Saab.
když jedete třeba švýcarskem tak tam jich je hodně, bezva auta, ale případně bacha na to kde koupit, jak se píše tady [odkaz]
Je docela skoda, ze GM nechtel Opel prodat drive. Pamatuji si, ze pred lety v dobe financi krize, kdy GM a Chrysler krachovali a Ford rozprodaval svoje premiove znacky, mel Fiat puvodne zajem o evropske casti GM s Opelem a Saabem. GM ale tenkrat Opel prodat nechtelo a Fiat nakonec koupil Chrysler. A pak GM Opela stejne streli zabozroutum... Pritom na zakladech nove 9-5 by jiste vznikla lepsi Thema, nez prelepenim znaku na Chrysleru a celkove si myslim, ze by sdileni techniky Lancie a Saabu dalo sanci prezit oboum znackam. Ostatne uz projekt Tipo 4 byl sveho casu velkym komercnim uspechem.
Nejvíce asi příbývá 9-3, jelikož stále vypadají moderně a pomalu ale jistě klesají na bazarové cenové dno.
Nedávno jsem viděl na ulici 9-4X V6 a vypadá skvěle. Ze zájmu a zvědavosti jsem se podíval na inzerce a v šoku zjistil, že za 7 let staré ojetiny chtějí i milion korun. To je krapet úlet 8-s
Takze jsi mel opravdu stesti, pokud jsi 9-4X potkal na silnici.
Ono Saaby v perfektnim stavu jdou, stejne jako napr. Lancie, s cenami pekne nahoru. Ja svuj 9000 servisuji u nedalekeho specialisty na Saaby, ktery ma i nekolik desitek aut na prodej. Staci mrknout na jeho ceny: [odkaz]
Holt ne kazda ojetina se prodava za ceny vybydlenyho Golfa IV... 😉
Me osobne by se libila nova 9-5, ovsem chtel bych 2,0T AWD s manualem, coz je samo o sobe asi nejvzacnejsi provedeni nove 9-5. Kdyz se k tomu prida pozadavek na u me prakticky povinnou tmave zelenou metalizu a idealne svetly interier, tak by bylo opravdu hooodne velke stesti, kdybych na podobny nekdy kus narazil.
Tak jako mě všechna SUV nechávají klidným, tak 9-4X V6 Turbo by se mi moc líbilo 😄
To je (asi) přesně ten kus, co jsem potkal [odkaz]
BTW: 9-5 kombi sice homologované nebyly, ale přesto některé z nich normálně jezdi. Myslím, že i ty, které se nechází v Česku, jsou přihlášené.
Po komercni strance slo vsak o poradny uspech jak pro italy, tak i pro svedy.
Všechno ve své době dobrá a úspěšná auta.
Obycejny lidi, ktery nejsou automobilovy nadsenci, tak drzi auto jednoduse tak dlouho, dokud ho mohou bezproblemu servisovat. To jde u tech koncernovych pastik i po 20 letech a proto je stale potkas na silnici. Nic vic za tim nehledej.