Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Panoz chce do Le Mans s elektromobilem...

4 komentáře

Somperle
Myslím že pre Elektromobily by sa konečne mala tiež začať počítať spotreba, lebo také green to až tak nebude.. Príde na LeMans, spáli tam elektriky ako jedna dedina za rok a bude vraj "green".. Aha.. No tak dajme mu podmienku, že tú elektriku si musí sám vyrobiť 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Tak on svět není fér. Viz. vítězství turbodieselů proti neturbo benziňákům....
Avatar - mustafa
mustafa
Ono dobrej byl komentář u F1 v Kanadě, kde tam komentátor říkal, že ty zelené elektrické formule, které se tam jezdí vedle klasických F1, nejsou až tak zelené. Přes noc totiž u nich stojí dieselové generátory, které je nabíjí a to pak jde celá ekologie do pr... Ze sítě by to nenabyli, protože na takovej počet formulí to není nikde stavěné, takže dieselgenerátory, smrad a hluk všude celou noc. Ale hlavně, že těch pár minut co to jede, tak je to zelené....
IPace
LMP1 specialy na LeMans maji spotrebu 30-35 litru paliva na 100km a za celej zavod to dela nejakych 1600 litru paliva, jen techto 1600 litru vysokooktanoveho paliva znamena ze nejaka elektrarna musela vyrobit cca 3.2MW elektriny aby to palivo vubec mohlo vzniknout 😉

nektere servery odhaduji podle jinych sportovnich BEV ze spotreba takoveho zavodniho specialu ktery samozrejme hraje i na vahu, by s dojezdem 175km na nabiti mohl mit 100-120kWh baterii, vitezove LeMans vetsinou najedou mezi 5100 az 5170 kilometry (jedno kolo ma 13.6km) a tankuji 25-30x za zavod, coz odpovida i cca 30 zastavkam ktere by musel uskutecnit tento Panoz pri dojezdu 175km na nabiti, a to by delalo tedy pri 120kWh baterii 3.6MW elektriny, rozdil tedy minimalni oproti hybridum LMP1 😉

zajimave na tom je, ze dojezd maj ty auta velice podobnej, uvadi se ze v zavodnim rezimu LMP1 zvladaji 200 az 160km

mimochodem jen osletlovaci technika zavodu v LeMans na nocni cast zavodu ma prikon prez 15MW >😁