Můžu se zeptat, jak přelaďuješ rádio z volantu? Já zmáčknu jedno tlačítko té-které konkrétní stanice, kterou zrovna chci poslouchat. Jedno tlačítko, a poslouchám rádio které jsem chtěl. Taky to máš na volantu tak?
Klidně ti to může vyhovovat. Jen nehledej nic zvláštního v tom, že jiným to vyhovuje jinak. Mám v autě na volantu totéž (roler, výběr stanice) a nikdy jsem to nepoužil.
Proč? Dáš teplotu = AUTO = a vyřešeno. Maximálně vnitřní okruh když vjíždíš do tunelu nebo stojíš za smraďochem
Nebo když je chladnějš tak jí vypnu = většinou hned v garáži nebo po vyjetí
Pozná se to tak že když se chceš podívat na rychloměr a otáčkoměr, tak se nemusíš naklánět k volantu abys na ně přes něj viděl. Dotykáče mají téměř všichni, ale začíná se od toho ustupovat. A ovládání funkcí dotykáčem Pegueot dotáhl ad absurdum. Takže za mě Pegueot ne dokud se nevrátí k běžnému uspořádání kokpitu.
V tom autě jsem seděl. Když jsem se chtěl podívat na budíky přístrojovky, nikam jsem se nenakláněl a normálně jsem je viděl, nad volantem. Myslím že se to píše v návodu k použití, jak se má v autě sedět. A že by se někam ustupovalo s dotykovými displeji, to jsem si teda nevšiml, kdo například ? Nejsem nějaký příznivec dotykových ovládání, Astra J s údajným přetlačítkováním se mi právě naopak líbila a líbí. Ale ono je to z velké části jenom o zvyku. A zde na tomto "nezávislém" auto webu o tom, jaké pšoukové větry zrovna vanou z VW do Boleslavi.
Já v tom jel, s volantem problém nebyl. Otáčkoměr...by asi chtěl trochu zvyku. Dotykové ovládání všeho je ale nesmysl a přišel na to i Peugeot. Ne že by od něj zcela ustupoval, ale v nejnovějších modelech máš aspoň tlačítka pro jednotlivé nabídky. A taky volant už mají nahoře zploštělý, celkově je nový i-kokpit jinde.
Sice jsem neseděl v nové 3008 a 5008, ale tam vypadá, že trochu ustoupili od ovládání všeho přes dotykovou obrazovku, což by bylo plus. Na druhou stranu jsem nikdy neměl problém s ovládáním v 308. Na dotykovku matlám jen na červené, ale na klimu to není nutné - jezdím na jedno nastavení, případně si před jízdou přihodím stupně podle teploty venku.
Rádio se dá ovládat přes volant.
Tak třeba u kruhových ručičkových ukazatelů je nejen v autech normální, když měřená veličina stoupá ve směru hodinových ručiček. Peugeot to má u otáčkoměru obráceně. Co vymyslí příště? Označí stupnici otáčkoměru římskými číslicemi?
Zkusil jsem si naklikat Seata, a dostal jsem se na stejnou, ne-li vyšší cenu po tom, co jsem si tam naházel věci, co má 308GTi. Každopádně tohle už bude na preferencích a upřednostňování značky, jakou kdo má raději.