Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Aktivní pérování: V čem spočívá a jaký je rozdíl mezi pérováním a tlumením?

11 komentářů

kalousek
Nj, klasická splácanina. Dozvídáme s že tlumič v Airmaticu je dodáván jako náhradní díl, že tlak v kapalině se šíří rovnoměrně všemi směry (jako by to u plynů mělo být jinak ??), že dusík nad membránou se vyznačuje konstantní hmotností a podobné hluboké pravdy

Ale nedozvíme ze vůbec, že hlavní odlišností plynového pérování proti klasickým pružinám je progresivita účinku, že síla při propružení plynu roste mnohem strměji než u lineární pružiny.

A to už přehlížím takové perly jako například že "...stlačení pružin zvýšeným zatížením vozidla se vyrovná změnou hmotnosti vzduchu při jeho stálém objemu..."

Uff ..musím konstatovat že články pana Dusila jsou pro mě velmi špatně stravitelné
Mx
Smutné je, že spousta lidí (nejvíce lituji nadšených mladých) tento článek přečte a budou mu věřit. Pak má být veřejnost v obraze, když na "největším webu o autech" se co chvíli objeví článek, který se snaží vrtat do strojařiny, nedej bože fyziky a je plný základních chyb. Když už chce web uveřejňovat články z o technice, ať je nechá napsat, nebo opravit někoho, kdo má komplexní znalosti techniky. Tyhle pokusy typu "přečtu pár článku a mezery vyplním tím, jak by to asi mohlo být" jsou skutečně nehoráznost vůči všem čtenářům.

Nás "remcaly" vem čert, ale přece nejde takto pravidelně krmit veřejnost články se zcela jednoznačnými omyly.
šofér
článku téma?? Já se obávám, že moc ne. Souhlasím s názorem, že je splanáno vše bez ladu a skladu. ;-\
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Protože tohle je trochu moje profese troufnu si tipnout: Nejde o nepochopení ale neznalost. Dusil se snaží = za to :yes: = a občas mu to vyjde líp, občas prostě takhle. Je to relativně odborná věc a zřejmě dal dohromady všechno co našel a vytvořil z toho článek. Na to jak bohatej je tenhle web by měli zlomeček peněz [odkaz] taky investovat = do znalostí svejch zaměstnanců :-!
kalousek
Tak v prvé řadě bych čekal, že se zaměstanci budou vzdělávat aspoň trochu sami. Třeba už jen pro vlastní poučení, protože jejich mezery byť jen v základní technické orientaci jsou občas dost tristní. Já osobně bych se za takové články docela styděl
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Souhlasim + takhle se holt stydíme my za ně 😉

Nicméně nějakej přístup bohatýho nakladatelství by moh a měl bejt. Vzdělávání zaměstnanců je běžná věc ve všech oborech

I malej chudej web [odkaz] dokáže občas ke spolupráci ukecat největší špičky oboru [odkaz] = tady by jistě zvládli zaplatit nějakýho Vaculíka, nebo třeba tebe 😄
Mx
Přesně tak, chci napsat článek na téma převodovka, za pár peněz mi to napíše spousta lidí z univerzity (nebo i leckdo ze studentů). Chápu, že komplexní pochopení technických a fyzikálních souvislostí na úrovní absolventa vš vyžaduje spoustu práce, ale tak píšu o tom novinkách, zajímavostech, testy, nebo (moje oblíbené) články o hystorii modelů, nebo čehokoli, ale NE o technice a fyzice. O tom prostě může rozumně psát jen ten kdo tomu rozumí.
starý_kluk
Jo, jo. Názor, že není potřeba nic vědět, protože si všechno najdu, je dneska umocněn internetem a takhle se projevuje.

Internet ale není špatný, naopak !
jam2015
Bohužiaľ, nikde nikde neinvestuje - a pritom je konjunktúra. Iba sa rozdeľujú akcionárom tantiémy.
Je to vidieť a cítiť všade. Namiesto toho, aby si zaplatili externistov podkutých v odbore, tak to smolia snaživí, ctižiadostiví, ... zamestnanci ;-\
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Austin dělal taky plynokapalinove podvozky... a přesto zcela jine.
😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
je mi špatně od žaludku. Pohodlí jako na těhotenském balónu... :no: