Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Praha jde proti kamionům: Radní schválili nejtvrdší variantu zákazu vjezdu!

Praha zakáže nákladním autům nad 12 metrů délky sjíždět z Pražského okruhu do města. Radní dnes zároveň schválili zákaz vjezdu kamionů na Jižní a Štěrboholskou spojku a Spořilovskou, které v současnosti nahrazují nedokončenou jihovýchodní část okruhu.
Zpět na článek
18. 7. 2017 14:54
18. 7. 2017 15:12
18. 7. 2017 21:38
18. 7. 2017 17:04
19. 7. 2017 09:10
18. 7. 2017 23:01
19. 7. 2017 12:50
19. 7. 2017 09:16
18. 7. 2017 21:32
18. 7. 2017 22:55
19. 7. 2017 16:38
18. 7. 2017 15:20
18. 7. 2017 15:52
18. 7. 2017 16:06
18. 7. 2017 20:29
18. 7. 2017 17:06
18. 7. 2017 18:08
18. 7. 2017 20:32
18. 7. 2017 20:34
18. 7. 2017 21:42
18. 7. 2017 17:09
19. 7. 2017 11:27
19. 7. 2017 14:32
Avatar - praděda7
18. 7. 2017 14:54
Vidíte...
vy nenažraní Pražáci....kdyby jste nechtěli být středem vesmíru a nenasměrovali si všechny dálnice do Prahy, tak jste neměli problém. Měli jste poslechnout Baťu a postavit páteřní dálnici. Praze by se ulehčilo a zbytku republiky by to pomohlo. :-! [odkaz]
Rozbalit vlákno
24
Avatar - removed
18. 7. 2017 15:12
Re: Vidíte...
Já bych si tedy ani v tomto případě nedovolil pražáky házet do jednoho pytle... ti, co se tenkrát ozývali, že to není úplně ready, byli přehlasováni inteligencí z lidu...
Avatar - praděda7
18. 7. 2017 15:15
Re: Vidíte...
...I like....inteligencí z lidu..... >:D
Avatar - WinDiesel
18. 7. 2017 16:51
Re: Vidíte...
Já jsem naplavený Pražák a ty jsi dle hodnoty tvého příspěvku de-m-ent. Jdi se laskavě bodnout s takovými sr-ač-ka-mi.
A zeptej se laskavě někoho v Brně jak to mají tam zorganizované, z jihu od D1 na sever je to naprostá katastrofa.
Takže můžeš obvinit Brňáky že si natahali cesty do Brna.
A můžeš jim doporučit aby své problémy řešili Baťovou dálnicí.
Jsi ma-g-or.
18. 7. 2017 17:34
Re: Vidíte...
"...Já jsem naplavený Pražák..." na gumovém člnku přes Mediterranean? >:-[]
Nech si ty osobní napadaní od cesty. :-!
Avatar - Cuba66
18. 7. 2017 21:38
Re: Vidíte...
CrancyDude - hezký no - "osobní napadání si nech od cesty" ... a to, že beru od pradědy7 pomlouvání Pražáků jako osobní napadení, ti nevadí?? Pokrytče.
18. 7. 2017 17:38
Re: Vidíte...
Popisuješ Banánovou republiku bez banánu. :-!
Avatar - LuCZiano
18. 7. 2017 15:18
Re: Vidíte...
Myšlenka pana Bati to byla jistě dobrá, nicméně taková Bratislava, Ostrava a jiná města by neměla moc radost z toho, že je magistrála míjí o desítky kilometrů...

To je asi tak, spíš než vymýšlet vysokorychlostní železnice, mělo by se milé ministerstvo dopravy, potažmo ŘSD velmi intenzivně soustředit na dostavění dálnic, dostavění obchvatů a to nejen pražského, ale i ostatních tranzitních měst, potom kamionů z měst ubude a všem se uleví...

jinak to dopadne, že budeme mít deset nedostavěných dálnic, půl vysokorychlostní tratě a bude nám to celkem na houby.
18. 7. 2017 17:04
Re: Vidíte...
pro budoucnost CR v oblasti dopravy je mnohanasobne dulezitejsi prave ta VRT nez nejake dalnice ;-) VRT na vlastnich korydorech totiz neskutecne ulehci a umozni expanzi nakladni zeleznicni doprave, ktera je v soucasnosti prave v oblasti Prahy extremne uzkym hrdlem, kde zeleznicni doprava vpodstate jiz nyny nestiha, primestske vlaky jsou casto preplnene, nakladni doprava dostava drtivou vetsinu oken na jizdu jen v noci a jedna banalni porucha dokaze odstavit Prazskou cast tranzitniho koridoru, spousta kamionu prez CR projizdi prave proto, ze se zeleznicni sit v CR dlouha leta zanedbavala a poslat kontejner se prez CR na vlaku vpodstate nevyplaci z zadneho pohledu, ani finacne ani casove, vubec neni vyjimkou ze z Hamburgu do Drazdan jede naklad po kolejich, v Drazdanech se ptelozi do kamionu, aby se nasledne ve Vidni zase prelozil na vlak, tyhle kamiony v CR platej jen mitne a vetsinou zde ani netankujou
Avatar - Hammunasakra
18. 7. 2017 23:07
Re: Vidíte...
Jj nelze zmínit aktuální výplod Ťokova ministerstva o budoucích VRT = pro maximální rychlost 200 km/h a hlavně dál s železničními přejezdy :yes: :yes: >:D >:-[]
19. 7. 2017 09:10
Re: Vidíte...
Tok je * co jen dal nahrava Skansce, proste nochsled Burese
Avatar - praděda7
18. 7. 2017 18:44
Re: Vidíte...
Možná by bylo dobře myšlenku J. Bati ještě trochu rozebrat. Ona ta páteřní dálnice měla především přinést rozvoj i mimo velká města. Když se podíváme kolem sebe, tak vidíme kam se hrnou investoři a kde naopak investoři a investice chybí. Ano, je to dané dobrou dostupností na dálnici. Různé magasklady a průmyslové zóny by pak vznikly poblíž páteřní dálnice a ne na okraji Prahy, a Praha by dnes nemusela řešit dopravní katastrofu. :-!
18. 7. 2017 23:01
Re: Vidíte...
no, vzhledem k tve logicke argumentaci (rozvoj oblasti kolem dalnic) mi vubec neni jasne, jak jsi mohl sklouznout ke zkratce, ze mezisklady rostou v praze. praha je centrum, dalnice do vsech stran potrebuje. ty v jejim okoli jsou zdaleka nejvytizenejsi, je to dano zejmena lokalni dopravou. urcite by bylo rozumne planovanou sit o nejake dalsi propojky doplnit (napada me napriklad spojka plzen - tabor - brno), ale v prvni rade je potreba planovanou sit vubec dodelat. a na to nam chybi legislativa a odhodlani.
Avatar - praděda7
19. 7. 2017 09:24
Re: Vidíte...
Baťův argument o nutnosti rozvoje všech krajů republiky byl neodiskutovatelný! Proto měl Baťa také plán B, kde se k jižní páteřní dálnici, přidávala ještě severní páteřní dálnice. Tím by byla pokryta celá republika A ano, do velkých měst by z páteřních dálnic vedly spojky. Baťovi šlo především o to, aby se pracovní příležitosti a s nimi spojený blahobyt pro obyvatele, co možná nejrovnoměrněji rozdělil. Proto také Baťa krom Zlína stavěl svoje závody a města po celé republice. Baťa správně identifikoval nebezpečí pragocentrizmu pro celou republiku. Dnešek je toho důkazem. [odkaz] [odkaz]
19. 7. 2017 12:50
Re: Vidíte...
ta polovina firem sidlicich v Praze ma ale sve opodstatneni, a to ucetnictvi a jeho kontrolovatelnost, v Praze diky takovemu navalu je vpodstate sance ze bude danou firmicku kontrolovat FU asi jako ze dneska vyhraju ve sportce >:D je proste sakra velkej rozdil pokud je na jednoho urednika FU 5000 firem a nebo 50 firem

no schvalne zkus si fungovat nekde na malomeste s firmou ktera ma 90% personalu na svarc system i presto ze ty lidi sedej v kanclu a zaroven tech lidi je treba 100-200 a firma po 3-5 let generuje jen stratu (herni nebo filmovej prumysl takhle funguje) a pak najednou vydela desitky az stovky milionu behem 1 roku a pak zase sup na 3-5 let do straty, na tom by si FU smlslo kan mravenecnik na mravencich, v Praze je to ale tak mala firma a v tak obrim chumlu podobnych firem, ze na to vpodstate nikdo neprijde
Avatar - Hammunasakra
20. 7. 2017 23:47
Re: Vidíte...
Jj nejlepší je Praha 2 = pokud tě někdo nenabonzuje přijdou jednou za 100 let :yes: >:-[]
19. 7. 2017 09:16
Re: Vidíte...
myslis to budovani skladu a prekladist daleko od dostupne pracovni sily? no za par desetileti az to bude plne automatizovane a celou fabriku bude stacit jeden "vidlak" asi dobrej napad, jenze do te doby se toho muze jeste hodne zmenit i v oblasti logistiky, a verim ze i zmeni, protoze dnes se to vozi tam a zpet aby se to za tyden zase vezlo tam a zpet >:D v Evrope je transport cehokoliv vpodstate nejprotezovanejsi business >:D v prvni rade vydelaj automobilky, v druhe rade vydelaj dopravci, v etreti tezari, rafinerky a ceradlari a stat, a ve ctvrte rade prodejci, aby ten celej kolotoc zaplatil spotrebitel ktery je z casti zamestnan v tom samem kolecku od vyroby tech kamionu, prez ridice tech kamionu az po prodavace v obchodech nebo nekde v procesu premeny ropy na palivo, a to jen proto aby se Cesky cesnek mohl doves do Spanelska a Spanelsky cesnek do Ceska :yes:
Avatar - Cuba66
18. 7. 2017 21:32
Re: Vidíte...
Hele pradědo7, ty budeš nějakej dopravní inženýr :-)
18. 7. 2017 22:55
Re: Vidíte...
tahle batova myslenka by byla je z hlediska dnesnich dopravnich vykonu naprosto nefunkcni. jedna paterni dalnice v zadnem pripade kapacitne nestaci a nestaci ani obsluzne pro cele uzemi. ona ani nereflektuje historicke cleneni zeme a centra. takze ta jeho myslenka nebyla zrovna promyslena, ale bylo to poplatne dobe.

klic reseni spociva v dostavbe soucasne site, konkretne vnejsi prazsky okruh je pro celou republiku priorita cislo 1. a to suse konstatuju jako jihocech, ktery se na dalnicni sit nepripoji ani za dvacet let.
Avatar - Hammunasakra
18. 7. 2017 23:17
Re: Vidíte...
Naopak tahle Baťova myšlenka na víceméně rovně bez oklik vedenou páteřní dálnici byla skvělá a zřejmě by dobře fungovala dodnes. To je totiž hlavní nejvytíženější trasa mezinárodního tranzitu.

A vedení páteřní dálnice mimo hlavní město = je věc rozumná stejně jako severo-jižní trasa vedená přes Václavský náměstí. Fakt těžko rozhodout co je blbější = jestli vedení dálnice centrem hlavního města nebo nasměrování všech dálnic k tomu hlavnímu městu = a tam nepostavit okruh :yes: >:-[]

Smutnější je už jen to že tohle řešíme v 21. století = páteřní síť dálnic stejně jako okruhy velkoměst se stavěly = v době kdy my budovali sociaslismus >:D

Nicméně je fakt hrubá sakra velká a hrubá chyba že ten okruh doteď neni :no: ;-\
19. 7. 2017 16:38
Re: Vidíte...
jedna pater funguje skvele jen do chvile, kdy se pater rozbije ;-) ostatne je to ted videt na D1 jak uzasne je mit jednu hlavni dalnici kdys je treba ji opravit a neni zadna kloudna nahrada jak to objet, spravna a funkcni dalnicni sit musi bejt opravdu sit skrz uzemi krizem krazem, a okolo mest by mela mit dokoncene dalnicni obchvaty tak aby tranzitni doprava nemusela jezdit primo mestem
Avatar - Hammunasakra
20. 7. 2017 23:45
Re: Vidíte...
Jj D35 sakra chybí = teda o tom fakt žádná. Ale místo baťovy líp trasovaný páteřní dálnice = máme blbějš vedenou D1 ;-)

Je fakt smutný že tenhle problém kterej se po Evropě řešil v poválečnejch letech = my řešíme skoro 30 let po revoluci = sakra velký zpoždění :-)

Sem optimista = věřim že 100 let po tom co síť páteřních dálnic řešili státy co vzaly Marshallův plán = to nakonec dotáhneme i my >:-[]

D3 na hranice, alternativa k D1 = D35, D52 = to už bude aspoň 10 let co EU silně tlačila ať jí postavíme = že zaplatí 80% ceny = nám nikdo přikazovat nebude >:D

Třeba se jednou podaří nalej dostatek tun betonu do podloží blbě trasovaný D8 a nakonec jí otevřeme ;-)

Fakt smutný že sme je nepostavili po tý 2. SV = a řešíme to dneska, navíc pomalu a blbě :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 7. 2017 23:29
Re: Vidíte...
Vypadlo mi tam úchylná a už nejde editovat takže: severo-jižní trasa vedená přes Václavské náměstí úchylná.
Avatar - Hammunasakra
18. 7. 2017 23:05
Re: Vidíte...
Nemel kraviny = tohle nemá co dělat s pražákama ale debilama co Baťovu verzi típli a severojižní magistrálu skrz centrum i dálnice směr Praha zavedli = bez okruhu kolem města :yes: >:D
Tohle vymyslel spíš úhlavní nepřítel pražáků >:[]

Vim že komanči pos.ali co šlo = ale tohle bylo tupý i na ně >:D
Avatar - jimmbo205
18. 7. 2017 15:20
geniální
Praha není schopná za 15 let vyřešit dostavbu pár km okruhu. A svojí neschopnost teď hodí na dopravce, aby se s tím nějak popasovali. Tleskám...
Rozbalit vlákno
19
Avatar - wakantanka
18. 7. 2017 15:36
Re: geniální
nič nové jak u nás, tak u vás, najprv urobíme C a až ďaleko neskôr môžno bude aj B a A. :-(
18. 7. 2017 15:52
Re: geniální
Bylo by spravedlivé uvést, že SOKP 511 nestojí kvůli procesní chybě v rámci přípravy územního souhlasu. Severní část nestojí kvůli špatně spočítaným hlukovým a emisním studiím a také kvůli procesním chybám. Kdyby si ŘSD jakožto investor stavby počínal jak má, bylo by to snažší.
Bohužel ale jako pražák musím i napsat, že neschopnost posledních třech magistrátů je v rámci dopravy do nebe volající. Osobně mi celý tenhle zákaz přijde jako vrchol..
18. 7. 2017 16:06
Re: geniální
Jsem rád kámo, žes to napsal. Nikdo vám to tam nezávidí. Na druhou stranu zácpy a provoz jsou jedním z negativ velkoměst. Opačnou stranou mince je lepší plat, obslužnost atd. Každý si může vybrat. Ale pražské vedení za svou neschopnost v poslední době trestá mimopražany.
Avatar - WinDiesel
18. 7. 2017 16:56
Re: geniální
je to politika před volbami, má to na starost "hulínek" z ČSSD a ze své neschopnosti se snaží vytěžit naštvání Pražanů.
To ovšem nemění nic na tom že 100% viny nese MD, ŘSD a satelitní obce které by rády dálnici měly ale ne za svými humny :-(
18. 7. 2017 20:29
Re: geniální
Bohužel to není jen Dolínek..
Jeho předchůdci Nouza a Nosek (náměstci pro dopravu) schválili naprosto nesmyslný pokračování městského okruhu nesoucí označení Duál. Ten nesmysl je v rozporu s platným územním plánem a stejně tak odporuje dosavadní koncepci, podle které je většina komunikací již postavena.
Teď přišel Dolínek a není schopen prosadit původní trasu, která má mimochodem EIU. A to jenom proto, že ta jejich koalice stojí a padá na 3 radních za trojkoalici z celkových 11. A ani tak si netroufne tuhle trasu předložit na zastupitelstvo, ikdyž mu opozice jasně napsala, že odhlasuje původní variantu.
To už vůbec nemluvím o neschopnosti postavit jakékoliv záchytné parkoviště. O postupu výkupu pozemků pod plánovaným metrem D ani nemluvě.
A ono se bohužel ani moc nedá vytýkat obcím ve Středočeském kraji, že brání pražskému okruhu. Protože největší kámen úrazu je na Suchdole a v Běchovicích. Což jsou oboje části Prahy. Bohužel nikdo nedokázal upravit stávající plán okruhu tak, aby prostě prošel na emise a hluk. Přitom na Suchdole stačilo protáhnout ten tunel o pár set metrů dál do polí a ta stavba by dnes již stála. O Běchovicích ani nemluvě, v první řade chtěli obyvatelé pouze odškodnení. V rámci nákladů takových staveb jsou to naprosté drobné.
Jenže kde neni vůle, neni ani silnice. A tenhle zákaz je jenom výkřik do tmy.
Avatar - Hammunasakra
18. 7. 2017 23:31
Re: geniální
Nepodceňuj Dolínka = ne že by jeho předchůdci zasloužili :yes: ale rozsahem blbostí je [odkaz] překonává o řád = včetně dnešní úchylnosti kterou si prosadil :yes: :-)
Avatar - žlababa
18. 7. 2017 16:11
Re: geniální
Okruh nestaví Praha ! Praha nemá na ŘSD žádný vliv. Tohle je právě nátlak na ŘSD, aby s výstavbou něco dělal.
Avatar - _Karel_
18. 7. 2017 17:06
Re: geniální
To přece není nátlak na ŘSD, to je hlavně nátlak na dopravce.
Avatar - removed
18. 7. 2017 18:08
Re: geniální
Tak...poplatky za vyjimky ke vjezdu apod...
18. 7. 2017 20:32
Re: geniální
Tohle není úplně pravda. Praha nebyla několik let schopná ustavit a obhájit zásady územního rozvoje určující trasu okruhu. Praha nebyla schopná vyjednat se svýma částma podmínky pro stavbu SOKP. A navíc SOKP není navržen jenom jako tranzitní, ale má suplovat i příměstskou komunikaci. Praha prostě neposkytuje ŘSD v tomhle žádnou součinnost. Ikdyž v případě SOKP 518 a 519 je na vině teď Středočeský kraj, jelikož ji nemá zakotvenou u zásadách uzemního rozvoje. Pro pražské části kasační soud na jaře zamítl poslední odvolání Suchdola.
Ikdyž ŘSD je taky neskutečná banda nicnedělačů..
Avatar - praděda7
19. 7. 2017 09:33
Re: geniální
Hlavní culprit je pragocentrizmus! Kdyby nebylo pragocentrizmu, nebylo by dopravních problémů! >:-[]
Avatar - Hammunasakra
18. 7. 2017 23:46
Re: geniální
Tuhle blbost už někdo v bedně řikal = čim si představuješ že to je na ně nátlak? :-|

Udělá to neskutečnej masakr na silničkách a vesnicích kolem Prahy = způsobí zřejmě obrovský potíže různejm dopravcum

Vedení ŘSD i Prahy to může mít = tam kde to má doteď :-)
Avatar - WinDiesel
18. 7. 2017 16:54
Re: geniální
Ty ji taky geni-tál
velký okruh kolem Prahy neřeší Praha ale státní orgány, MD, ŘSD apod.
Praha má svůj vnitřní okruh dořešený docela dobře a zatím na něj pouštěla kamiony což dlouhodobě "pomohlo" ŘSD a MD aby se na velký okruh kolem Prahy vybodli.
A pokud z toho někoho chceš obviňovat tak můžeš udělat bu bu bu na satelitní obce, ale ne na Prahu.
Avatar - jimmbo205
18. 7. 2017 20:13
Re: geniální
A ty Běchovice a Suchdol, kde se nejvíc protestuje, jsou asi v Brně, ne?
18. 7. 2017 20:34
Re: geniální
To teda nemá, tuším že od roku 2011 je vydaná EIA na pokračování okruhu od Pelc-Tyrolky do Štěrbohol. Větší část vede po pozemcích se stavební uzávěrou a celá trasa je v platném územním plánu. Vidíš snad někde bagry?
Protože bohužel poslední tři magistráty celou přípravu kompletně pros*ali.
Avatar - Cuba66
18. 7. 2017 21:42
Re: geniální
No a hlavně dostavbu okruhu zablokovalo mimo jiné občanské sdružení z Běchovic. a že by jim stačilo jen odškodné pochybuji, znám několik lidí osobně. Podobné sdružení je na Spořilově, prosadili snížení na 30km/h na ulici okolo sídliště, ale že uvnitř sídliště se může jezdit stále 50km/h jim nevadí.
Avatar - Hammunasakra
18. 7. 2017 23:25
Re: geniální
Proč jen 15 let = soudruzi pražský okruh za nejvyšší prioritu označili v roce 1963 :yes: >:D

To že magor Dolínek teď dostavby okruhu i mezi pražskými okruhy vedoucích magistrál zastavil = to je bez komentáře = aspoň mě dostatečně peprnej nenapadá >:-[]
18. 7. 2017 15:44
Nenávidím kamiony a kamioňáky jako málokdo
je to úplná obsese.
Ale v tomto případě si i já myslím, že cajzli měli napřed dostavět okruh.
Voni si prostě dělaj co chtěj.
Třeba Znojmo je taky plný kamionů (ze stejného důvodu neschopnosti a lemplovství postavit obchvat) ale alespoń si nedovolí to hodit na okolní obce.
Pražáci si koledujou i s tím parkováním.
To je na dýl.
Musím ještě dodat, že Prahu i Pražany mám docela rád, ale v tomto mi přijdou hodně sobečtí a bezohlední.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - žlababa
18. 7. 2017 16:13
Re: Nenávidím kamiony a kamioňáky jako málokdo
a jak dlouho má magistrát čekat, než se ŘSD rozhoupe ten okruh dostavět? Čeká už 20 let.
Avatar - WinDiesel
18. 7. 2017 16:58
Re: Nenávidím kamiony a kamioňáky jako málokdo
a toto je 10000000% pravda
s MD a ŘSD nikdo nehne a protože velký okruh na Říčany se politicky nehodil, vyhodili ho z výjimky kterou žádali po EU
18. 7. 2017 20:38
Re: Nenávidím kamiony a kamioňáky jako málokdo
takzvaný regionální okruh je nesmysl a je nerealizovatelný. Poslední územní koridor přes Roztoky byl zrušen těsně po revoluci. Navíc SOKP má sloužit příměstské dopravě a ne jen tranzitu. Krom toho negativní důsledky vedení daleko od Prahy jsou vidět na jižní straně, kdy je pořád hodně přetížený Barrandovský most.
Je prostě nutné navrhnout SOKP tak, aby byly škody na povrchu minimalizované. Blanka dokázala, že je možné vést okruh silně zastavěným územím bez dopadů na situaci na povrchu. Složení emisí je vidět ostatně na webu tunelu. Jediné místo, kde jsou překračované limity je v Troji. U výdechů je to v pořádku. A to je to 5km dlouhý tunel a ne necelé 2km pod Suchdolem..
18. 7. 2017 23:11
Re: Nenávidím kamiony a kamioňáky jako málokdo
casto jezdim smer d4 - d10. zatezuju na stridacku barandak a nebo blanku. delam tak proto, ze vnejsi okruh mezi d1 a d11 neexistuje. kdyby tato vetev byla dostavena, eliminoval bych 90% svych cest prahou. cili chtel jsem tim rici, ze praktick veskera tranzitni doprava z d10 a d11 na d4, d5, d6 a d7 zatezuje bud barandak nebo alternativne blanku. velkou cast teto zateze by eliminovala dostavba te spojnice d11 a d1 na vnejsim okruhu.
Avatar - praděda7
19. 7. 2017 09:39
Re: Nenávidím kamiony a kamioňáky jako málokdo
Předůležitá Praha chtěla, aby všecny cesty vedly do Prahy. Tak teď je tam mají a neví co s tím. Dobře jim tak! >:-[]
Avatar - jimmbo205
18. 7. 2017 20:16
Re: Nenávidím kamiony a kamioňáky jako málokdo
Dostavbu okruhu blokují Běchovice a Suchdol ... Pokud se nepletu, tak 5o je součást Prahy... To že si magistrát neumí srovnat svoje městský části není problém RSD..
19. 7. 2017 07:47
Re: Nenávidím kamiony a kamioňáky jako málokdo
Třeba tak dlouho az schvali adekvátní uzemni plan. Projekt je na tri pruhy, Praha v uzemnim planu ale nasledne schválila dva. Maslo na hlavě a i Praha.
18. 7. 2017 15:47
Aby z toho nebyl podivný precedens
pokud by mohla kdekterá obec zakázat vjezd kamionům, v podstatě by se doprava zhroutila. A že jsou vesnice, kde jsou na tom podobně, jako na tom Spořilově. Je to svévole.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - žlababa
18. 7. 2017 16:17
Re: Aby z toho nebyl podivný precedens
Každá obec nemůže. Tohle rozhodnutí magistrátu je na úrovni krajského úřadu.
18. 7. 2017 16:19
Re: Aby z toho nebyl podivný precedens
OK, beru. I to s tím okruhem. Táhne se to (ale toho je víc, třeba dálnice taky nejsou hotový a leckde se proto jezdí přes města - nejšílenější případ bylo donedávna Ústí a okolí)
Ale i tak si myslím, co jsem napsal.
Je to jako s tím parkováním.
Avatar - žlababa
18. 7. 2017 16:33
Re: Aby z toho nebyl podivný precedens
s tím parkováním je to složitější. To není zaměřený proti nějakým návštěvám. Tady jde o to, že polovina středočeského kraje každé ráno najede do Prahy, a zabere sto tisíc parkovacích míst. (dokonce i když v Praze pracují oba z manželů, každý jezdí do práce svým autem, to je naprosto běžný jev) Praha nemá kapacity na to, aby v ní parkovala polovina středočeského kraje. To prostě nejde, tomu se musí nějak bránit.
Avatar - WinDiesel
18. 7. 2017 17:01
Re: Aby z toho nebyl podivný precedens
taky u mne v práci dělá jedna středočeska a bez ní bychom se těžko obešli
nelze to mít Středočechům za zlé
TADY JE VIDĚT ZJEVNÁ NESCHOPNOST "hulínka" a spol. - už dávno měly stát placená megaparkoviště - a jediné co stojí jsou parkoviště u nákupních zón, kde se musel zpoplatnit vjezd jinak by byla každý den totálně obsazená vozy mimo pražských návštěvníků
Avatar - holden2
18. 7. 2017 19:46
Re: Aby z toho nebyl podivný precedens
spis nema kazdej de*bil dostat v praci auto. z ceho me bere slak, kdyz vidim firemni auto vzadu s dvouma detskejma autosedackama
18. 7. 2017 20:41
Re: Aby z toho nebyl podivný precedens
Třeba záchytné parkoviště na Hostivaři bývá plné už před 7 hodinou. A to je v území nikoho..
Trochu mi ale vadí, že se donekonečna opakuje, jak zony škodí středočechům. Tohle ale není pravda, škodí úplně stejně i mně. Já taky nemůžu jet autem z Prahy 3 na Prahu 6. Ten dopad je stejnej.
18. 7. 2017 17:02
Plácnutí do vody
Celé je to plácnutí do vody:
1. Dalo by se to chápat jako nátlak na ŘSD aby se konečně rozhoupalo s dostavbou okruhu. Jenže
2. Máme před volbami a soc-demAno se chtěj zalíbit pražákům, kteří jim zatím na lep neskáčou (viz pražské preference).
3. A bohužel normální volič neví, že toto musí schválit ještě ministerstvo dopravy, které tak samozřejmě neudělá. Ale až po volbách.
Takhle se řídí socedemácká Firma, kterou si ty dvě strany z Prahy udělali. Takže takových očividných nesmyslů bude do voleb asi ještě víc. Ale za pitomce jsme my pražáci, kteří jsme žádnou Krndu nevolili.
Byl bych rád kdyby po volbách táhla Krnda s Babišem přes Dolínky a Horínky až domů. A řešili si situaci v Bratislavě.
Nic proti Slovákům, ale tenhle Export se Vám kluci a holky slovenský fakt nepovedl.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jenik3
18. 7. 2017 19:22
Re: Plácnutí do vody
Nic proti RSD, tento spolek mel být již dávno rozpuštěn bez náhrady. Výsledkem jeho fungování jsou drahé stavby s mizernou kvalitou.
Pokud dokázal naplánovat CS dálnici Bata, nepotřebujeme ani min.dopravy s jejich strategickou a koncepční činností. Hle, ve státním rozpočtu nejsou potřeba desítky mld Kč.
Avatar - _Karel_
18. 7. 2017 17:09
Obslužnost
Moc tomu asi nerozumím, znamená to snad, že do Prahy nevjede žádný kamion?
Pokud ano, to budou zboží z druhého konce republiky navážet místo jedním kamionem pěti Aviemi?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - removed
18. 7. 2017 18:11
Re: Obslužnost
Prelozi na XDocku pred Prahou... a poslou 30 dodavek se spotrebou 30x 12lt nafty/100 km >:D
Avatar - removed
18. 7. 2017 18:12
Re: Obslužnost
...no, mozna bude stacit 20...
Avatar - Hammunasakra
18. 7. 2017 23:53
Re: Obslužnost
Městký části můžou dávat výjímky = tenhle vtípek známe >:D

Takže kamion zavážející do Prahy sem přijet může = ne projíždět

Pro tranzity je maličko problém = že jinudy než skrz Prahu žádná cesta nevede :yes: >:D

Dolínek nezklamal = proč nejdřív postavit okruh a pak přikázat že musej jet po něm a ne skrz město = když to de i obráceně >:-[]
19. 7. 2017 11:27
Praha
V Praze jsem žil, pracuji a denně dojíždím. To, co se tu děje, obzvláště s Krndou a Dolínkem, je na palici. Třeba ta Jižní spojka. Oni dělají 2 měsíce rekonstrukci asi 200 metrů montované protihlukové stěny, nonsense. Teď začala ta samá akce v druhém směru, do října. No do pr... to pak ta doprava asi moc fungovat nemůže. Ksakru, je to stěna za kterou nic není a trvá to. To si nikdo neuvědomuje, že je to dopravní tepna a nelze se s tím crcat jak s chodníkem v parku? A takhle je to se vším, trvá to, rozkopnou to i s objížďkou, pohoda.

Kamioňáky nemám rád, bezohledná prasata, kvůli kterým každou chvíli trčím v koloně (teď v pondělí krásně zacpal jeden chytrák D11 ve zúžení, zboural 50 metrů svodidel), ale oni jsou spíš takový zvýrazňovač situace.

Řešení veškeré žádné. Dojíždím pokud možno vlakem, tak 9:1 v poměru k autu. Takový mokrý sen vše ekopošuků, Praha bez aut. Jenže jak se mám od a k vlaku dostat? Autobusy z Běchovic, Počernic, Kyjí nebo Libně na áčko tragické, teď to někdo krásně změnil tak, že to není těsně, ale na přestup je od 0 do 4 minut, takže vše odjíždí před nosem. Intervaly 12-15-30 minut. A to se to jmenuje integrovaná doprava. VRT lidem nijak nepomůže, když se od vlaku nedostanou do práce. Vlak byl proti autu +cca 45-60 minut, teď +60-90, když to ujede. Takže zpět k autu a nejsem sám, těch pr... a kur... je na zastávkách slyšet víc.

To nás vrací k těm zácpám. Buď mám větší kapacitu nebo menší provoz. Praha dělá ve všem opak. Hlavně že jsou pruhy pro busy.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - removed
19. 7. 2017 14:32
Re: Praha
Navrhuji odstěhovat se do Hradce Králové :-)