Novinky
Praha není schopná za 15 let vyřešit dostavbu pár km okruhu. A svojí neschopnost teď hodí na dopravce, aby se s tím nějak popasovali. Tleskám...
nič nové jak u nás, tak u vás, najprv urobíme C a až ďaleko neskôr môžno bude aj B a A. 😒
Bylo by spravedlivé uvést, že SOKP 511 nestojí kvůli procesní chybě v rámci přípravy územního souhlasu. Severní část nestojí kvůli špatně spočítaným hlukovým a emisním studiím a také kvůli procesním chybám. Kdyby si ŘSD jakožto investor stavby počínal jak má, bylo by to snažší.
Bohužel ale jako pražák musím i napsat, že neschopnost posledních třech magistrátů je v rámci dopravy do nebe volající. Osobně mi celý tenhle zákaz přijde jako vrchol..
Bohužel ale jako pražák musím i napsat, že neschopnost posledních třech magistrátů je v rámci dopravy do nebe volající. Osobně mi celý tenhle zákaz přijde jako vrchol..
Jsem rád kámo, žes to napsal. Nikdo vám to tam nezávidí. Na druhou stranu zácpy a provoz jsou jedním z negativ velkoměst. Opačnou stranou mince je lepší plat, obslužnost atd. Každý si může vybrat. Ale pražské vedení za svou neschopnost v poslední době trestá mimopražany.
je to politika před volbami, má to na starost "hulínek" z ČSSD a ze své neschopnosti se snaží vytěžit naštvání Pražanů.
To ovšem nemění nic na tom že 100% viny nese MD, ŘSD a satelitní obce které by rády dálnici měly ale ne za svými humny 😒
To ovšem nemění nic na tom že 100% viny nese MD, ŘSD a satelitní obce které by rády dálnici měly ale ne za svými humny 😒
Bohužel to není jen Dolínek..
Jeho předchůdci Nouza a Nosek (náměstci pro dopravu) schválili naprosto nesmyslný pokračování městského okruhu nesoucí označení Duál. Ten nesmysl je v rozporu s platným územním plánem a stejně tak odporuje dosavadní koncepci, podle které je většina komunikací již postavena.
Teď přišel Dolínek a není schopen prosadit původní trasu, která má mimochodem EIU. A to jenom proto, že ta jejich koalice stojí a padá na 3 radních za trojkoalici z celkových 11. A ani tak si netroufne tuhle trasu předložit na zastupitelstvo, ikdyž mu opozice jasně napsala, že odhlasuje původní variantu.
To už vůbec nemluvím o neschopnosti postavit jakékoliv záchytné parkoviště. O postupu výkupu pozemků pod plánovaným metrem D ani nemluvě.
A ono se bohužel ani moc nedá vytýkat obcím ve Středočeském kraji, že brání pražskému okruhu. Protože největší kámen úrazu je na Suchdole a v Běchovicích. Což jsou oboje části Prahy. Bohužel nikdo nedokázal upravit stávající plán okruhu tak, aby prostě prošel na emise a hluk. Přitom na Suchdole stačilo protáhnout ten tunel o pár set metrů dál do polí a ta stavba by dnes již stála. O Běchovicích ani nemluvě, v první řade chtěli obyvatelé pouze odškodnení. V rámci nákladů takových staveb jsou to naprosté drobné.
Jenže kde neni vůle, neni ani silnice. A tenhle zákaz je jenom výkřik do tmy.
Jeho předchůdci Nouza a Nosek (náměstci pro dopravu) schválili naprosto nesmyslný pokračování městského okruhu nesoucí označení Duál. Ten nesmysl je v rozporu s platným územním plánem a stejně tak odporuje dosavadní koncepci, podle které je většina komunikací již postavena.
Teď přišel Dolínek a není schopen prosadit původní trasu, která má mimochodem EIU. A to jenom proto, že ta jejich koalice stojí a padá na 3 radních za trojkoalici z celkových 11. A ani tak si netroufne tuhle trasu předložit na zastupitelstvo, ikdyž mu opozice jasně napsala, že odhlasuje původní variantu.
To už vůbec nemluvím o neschopnosti postavit jakékoliv záchytné parkoviště. O postupu výkupu pozemků pod plánovaným metrem D ani nemluvě.
A ono se bohužel ani moc nedá vytýkat obcím ve Středočeském kraji, že brání pražskému okruhu. Protože největší kámen úrazu je na Suchdole a v Běchovicích. Což jsou oboje části Prahy. Bohužel nikdo nedokázal upravit stávající plán okruhu tak, aby prostě prošel na emise a hluk. Přitom na Suchdole stačilo protáhnout ten tunel o pár set metrů dál do polí a ta stavba by dnes již stála. O Běchovicích ani nemluvě, v první řade chtěli obyvatelé pouze odškodnení. V rámci nákladů takových staveb jsou to naprosté drobné.
Jenže kde neni vůle, neni ani silnice. A tenhle zákaz je jenom výkřik do tmy.
Okruh nestaví Praha ! Praha nemá na ŘSD žádný vliv. Tohle je právě nátlak na ŘSD, aby s výstavbou něco dělal.
To přece není nátlak na ŘSD, to je hlavně nátlak na dopravce.
Tohle není úplně pravda. Praha nebyla několik let schopná ustavit a obhájit zásady územního rozvoje určující trasu okruhu. Praha nebyla schopná vyjednat se svýma částma podmínky pro stavbu SOKP. A navíc SOKP není navržen jenom jako tranzitní, ale má suplovat i příměstskou komunikaci. Praha prostě neposkytuje ŘSD v tomhle žádnou součinnost. Ikdyž v případě SOKP 518 a 519 je na vině teď Středočeský kraj, jelikož ji nemá zakotvenou u zásadách uzemního rozvoje. Pro pražské části kasační soud na jaře zamítl poslední odvolání Suchdola.
Ikdyž ŘSD je taky neskutečná banda nicnedělačů..
Ikdyž ŘSD je taky neskutečná banda nicnedělačů..
Ty ji taky geni-tál
velký okruh kolem Prahy neřeší Praha ale státní orgány, MD, ŘSD apod.
Praha má svůj vnitřní okruh dořešený docela dobře a zatím na něj pouštěla kamiony což dlouhodobě "pomohlo" ŘSD a MD aby se na velký okruh kolem Prahy vybodli.
A pokud z toho někoho chceš obviňovat tak můžeš udělat bu bu bu na satelitní obce, ale ne na Prahu.
velký okruh kolem Prahy neřeší Praha ale státní orgány, MD, ŘSD apod.
Praha má svůj vnitřní okruh dořešený docela dobře a zatím na něj pouštěla kamiony což dlouhodobě "pomohlo" ŘSD a MD aby se na velký okruh kolem Prahy vybodli.
A pokud z toho někoho chceš obviňovat tak můžeš udělat bu bu bu na satelitní obce, ale ne na Prahu.
To teda nemá, tuším že od roku 2011 je vydaná EIA na pokračování okruhu od Pelc-Tyrolky do Štěrbohol. Větší část vede po pozemcích se stavební uzávěrou a celá trasa je v platném územním plánu. Vidíš snad někde bagry?
Protože bohužel poslední tři magistráty celou přípravu kompletně pros*ali.
Protože bohužel poslední tři magistráty celou přípravu kompletně pros*ali.
No a hlavně dostavbu okruhu zablokovalo mimo jiné občanské sdružení z Běchovic. a že by jim stačilo jen odškodné pochybuji, znám několik lidí osobně. Podobné sdružení je na Spořilově, prosadili snížení na 30km/h na ulici okolo sídliště, ale že uvnitř sídliště se může jezdit stále 50km/h jim nevadí.
je to úplná obsese.
Ale v tomto případě si i já myslím, že cajzli měli napřed dostavět okruh.
Voni si prostě dělaj co chtěj.
Třeba Znojmo je taky plný kamionů (ze stejného důvodu neschopnosti a lemplovství postavit obchvat) ale alespoń si nedovolí to hodit na okolní obce.
Pražáci si koledujou i s tím parkováním.
To je na dýl.
Musím ještě dodat, že Prahu i Pražany mám docela rád, ale v tomto mi přijdou hodně sobečtí a bezohlední.
Ale v tomto případě si i já myslím, že cajzli měli napřed dostavět okruh.
Voni si prostě dělaj co chtěj.
Třeba Znojmo je taky plný kamionů (ze stejného důvodu neschopnosti a lemplovství postavit obchvat) ale alespoń si nedovolí to hodit na okolní obce.
Pražáci si koledujou i s tím parkováním.
To je na dýl.
Musím ještě dodat, že Prahu i Pražany mám docela rád, ale v tomto mi přijdou hodně sobečtí a bezohlední.
a jak dlouho má magistrát čekat, než se ŘSD rozhoupe ten okruh dostavět? Čeká už 20 let.
a toto je 10000000% pravda
s MD a ŘSD nikdo nehne a protože velký okruh na Říčany se politicky nehodil, vyhodili ho z výjimky kterou žádali po EU
s MD a ŘSD nikdo nehne a protože velký okruh na Říčany se politicky nehodil, vyhodili ho z výjimky kterou žádali po EU
takzvaný regionální okruh je nesmysl a je nerealizovatelný. Poslední územní koridor přes Roztoky byl zrušen těsně po revoluci. Navíc SOKP má sloužit příměstské dopravě a ne jen tranzitu. Krom toho negativní důsledky vedení daleko od Prahy jsou vidět na jižní straně, kdy je pořád hodně přetížený Barrandovský most.
Je prostě nutné navrhnout SOKP tak, aby byly škody na povrchu minimalizované. Blanka dokázala, že je možné vést okruh silně zastavěným územím bez dopadů na situaci na povrchu. Složení emisí je vidět ostatně na webu tunelu. Jediné místo, kde jsou překračované limity je v Troji. U výdechů je to v pořádku. A to je to 5km dlouhý tunel a ne necelé 2km pod Suchdolem..
Je prostě nutné navrhnout SOKP tak, aby byly škody na povrchu minimalizované. Blanka dokázala, že je možné vést okruh silně zastavěným územím bez dopadů na situaci na povrchu. Složení emisí je vidět ostatně na webu tunelu. Jediné místo, kde jsou překračované limity je v Troji. U výdechů je to v pořádku. A to je to 5km dlouhý tunel a ne necelé 2km pod Suchdolem..
casto jezdim smer d4 - d10. zatezuju na stridacku barandak a nebo blanku. delam tak proto, ze vnejsi okruh mezi d1 a d11 neexistuje. kdyby tato vetev byla dostavena, eliminoval bych 90% svych cest prahou. cili chtel jsem tim rici, ze praktick veskera tranzitni doprava z d10 a d11 na d4, d5, d6 a d7 zatezuje bud barandak nebo alternativne blanku. velkou cast teto zateze by eliminovala dostavba te spojnice d11 a d1 na vnejsim okruhu.
Dostavbu okruhu blokují Běchovice a Suchdol ... Pokud se nepletu, tak 5o je součást Prahy... To že si magistrát neumí srovnat svoje městský části není problém RSD..
pokud by mohla kdekterá obec zakázat vjezd kamionům, v podstatě by se doprava zhroutila. A že jsou vesnice, kde jsou na tom podobně, jako na tom Spořilově. Je to svévole.
Každá obec nemůže. Tohle rozhodnutí magistrátu je na úrovni krajského úřadu.
OK, beru. I to s tím okruhem. Táhne se to (ale toho je víc, třeba dálnice taky nejsou hotový a leckde se proto jezdí přes města - nejšílenější případ bylo donedávna Ústí a okolí)
Ale i tak si myslím, co jsem napsal.
Je to jako s tím parkováním.
Ale i tak si myslím, co jsem napsal.
Je to jako s tím parkováním.
s tím parkováním je to složitější. To není zaměřený proti nějakým návštěvám. Tady jde o to, že polovina středočeského kraje každé ráno najede do Prahy, a zabere sto tisíc parkovacích míst. (dokonce i když v Praze pracují oba z manželů, každý jezdí do práce svým autem, to je naprosto běžný jev) Praha nemá kapacity na to, aby v ní parkovala polovina středočeského kraje. To prostě nejde, tomu se musí nějak bránit.
taky u mne v práci dělá jedna středočeska a bez ní bychom se těžko obešli
nelze to mít Středočechům za zlé
TADY JE VIDĚT ZJEVNÁ NESCHOPNOST "hulínka" a spol. - už dávno měly stát placená megaparkoviště - a jediné co stojí jsou parkoviště u nákupních zón, kde se musel zpoplatnit vjezd jinak by byla každý den totálně obsazená vozy mimo pražských návštěvníků
nelze to mít Středočechům za zlé
TADY JE VIDĚT ZJEVNÁ NESCHOPNOST "hulínka" a spol. - už dávno měly stát placená megaparkoviště - a jediné co stojí jsou parkoviště u nákupních zón, kde se musel zpoplatnit vjezd jinak by byla každý den totálně obsazená vozy mimo pražských návštěvníků
spis nema kazdej de*bil dostat v praci auto. z ceho me bere slak, kdyz vidim firemni auto vzadu s dvouma detskejma autosedackama
Celé je to plácnutí do vody😒br />
1. Dalo by se to chápat jako nátlak na ŘSD aby se konečně rozhoupalo s dostavbou okruhu. Jenže
2. Máme před volbami a soc-demAno se chtěj zalíbit pražákům, kteří jim zatím na lep neskáčou (viz pražské preference).
3. A bohužel normální volič neví, že toto musí schválit ještě ministerstvo dopravy, které tak samozřejmě neudělá. Ale až po volbách.
Takhle se řídí socedemácká Firma, kterou si ty dvě strany z Prahy udělali. Takže takových očividných nesmyslů bude do voleb asi ještě víc. Ale za pitomce jsme my pražáci, kteří jsme žádnou Krndu nevolili.
Byl bych rád kdyby po volbách táhla Krnda s Babišem přes Dolínky a Horínky až domů. A řešili si situaci v Bratislavě.
Nic proti Slovákům, ale tenhle E😜ort se Vám kluci a holky slovenský fakt nepovedl.
2. Máme před volbami a soc-demAno se chtěj zalíbit pražákům, kteří jim zatím na lep neskáčou (viz pražské preference).
3. A bohužel normální volič neví, že toto musí schválit ještě ministerstvo dopravy, které tak samozřejmě neudělá. Ale až po volbách.
Takhle se řídí socedemácká Firma, kterou si ty dvě strany z Prahy udělali. Takže takových očividných nesmyslů bude do voleb asi ještě víc. Ale za pitomce jsme my pražáci, kteří jsme žádnou Krndu nevolili.
Byl bych rád kdyby po volbách táhla Krnda s Babišem přes Dolínky a Horínky až domů. A řešili si situaci v Bratislavě.
Nic proti Slovákům, ale tenhle E😜ort se Vám kluci a holky slovenský fakt nepovedl.
Nic proti RSD, tento spolek mel být již dávno rozpuštěn bez náhrady. Výsledkem jeho fungování jsou drahé stavby s mizernou kvalitou.
Pokud dokázal naplánovat CS dálnici Bata, nepotřebujeme ani min.dopravy s jejich strategickou a koncepční činností. Hle, ve státním rozpočtu nejsou potřeba desítky mld Kč.
Pokud dokázal naplánovat CS dálnici Bata, nepotřebujeme ani min.dopravy s jejich strategickou a koncepční činností. Hle, ve státním rozpočtu nejsou potřeba desítky mld Kč.
Moc tomu asi nerozumím, znamená to snad, že do Prahy nevjede žádný kamion?
Pokud ano, to budou zboží z druhého konce republiky navážet místo jedním kamionem pěti Aviemi?
Pokud ano, to budou zboží z druhého konce republiky navážet místo jedním kamionem pěti Aviemi?
Prelozi na 😁ocku pred Prahou... a poslou 30 dodavek se spotrebou 30x 12lt nafty/100 km >😁
Městký části můžou dávat výjímky = tenhle vtípek známe >😁
Takže kamion zavážející do Prahy sem přijet může = ne projíždět
Pro tranzity je maličko problém = že jinudy než skrz Prahu žádná cesta nevede :yes: >😁
Dolínek nezklamal = proč nejdřív postavit okruh a pak přikázat že musej jet po něm a ne skrz město = když to de i obráceně >😒]
Takže kamion zavážející do Prahy sem přijet může = ne projíždět
Pro tranzity je maličko problém = že jinudy než skrz Prahu žádná cesta nevede :yes: >😁
Dolínek nezklamal = proč nejdřív postavit okruh a pak přikázat že musej jet po něm a ne skrz město = když to de i obráceně >😒]
V Praze jsem žil, pracuji a denně dojíždím. To, co se tu děje, obzvláště s Krndou a Dolínkem, je na palici. Třeba ta Jižní spojka. Oni dělají 2 měsíce rekonstrukci asi 200 metrů montované protihlukové stěny, nonsense. Teď začala ta samá akce v druhém směru, do října. No do pr... to pak ta doprava asi moc fungovat nemůže. Ksakru, je to stěna za kterou nic není a trvá to. To si nikdo neuvědomuje, že je to dopravní tepna a nelze se s tím crcat jak s chodníkem v parku? A takhle je to se vším, trvá to, rozkopnou to i s objížďkou, pohoda.
Kamioňáky nemám rád, bezohledná prasata, kvůli kterým každou chvíli trčím v koloně (teď v pondělí krásně zacpal jeden chytrák D11 ve zúžení, zboural 50 metrů svodidel), ale oni jsou spíš takový zvýrazňovač situace.
Řešení veškeré žádné. Dojíždím pokud možno vlakem, tak 9:1 v poměru k autu. Takový mokrý sen vše ekopošuků, Praha bez aut. Jenže jak se mám od a k vlaku dostat? Autobusy z Běchovic, Počernic, Kyjí nebo Libně na áčko tragické, teď to někdo krásně změnil tak, že to není těsně, ale na přestup je od 0 do 4 minut, takže vše odjíždí před nosem. Intervaly 12-15-30 minut. A to se to jmenuje integrovaná doprava. VRT lidem nijak nepomůže, když se od vlaku nedostanou do práce. Vlak byl proti autu +cca 45-60 minut, teď +60-90, když to ujede. Takže zpět k autu a nejsem sám, těch pr... a kur... je na zastávkách slyšet víc.
To nás vrací k těm zácpám. Buď mám větší kapacitu nebo menší provoz. Praha dělá ve všem opak. Hlavně že jsou pruhy pro busy.
Kamioňáky nemám rád, bezohledná prasata, kvůli kterým každou chvíli trčím v koloně (teď v pondělí krásně zacpal jeden chytrák D11 ve zúžení, zboural 50 metrů svodidel), ale oni jsou spíš takový zvýrazňovač situace.
Řešení veškeré žádné. Dojíždím pokud možno vlakem, tak 9:1 v poměru k autu. Takový mokrý sen vše ekopošuků, Praha bez aut. Jenže jak se mám od a k vlaku dostat? Autobusy z Běchovic, Počernic, Kyjí nebo Libně na áčko tragické, teď to někdo krásně změnil tak, že to není těsně, ale na přestup je od 0 do 4 minut, takže vše odjíždí před nosem. Intervaly 12-15-30 minut. A to se to jmenuje integrovaná doprava. VRT lidem nijak nepomůže, když se od vlaku nedostanou do práce. Vlak byl proti autu +cca 45-60 minut, teď +60-90, když to ujede. Takže zpět k autu a nejsem sám, těch pr... a kur... je na zastávkách slyšet víc.
To nás vrací k těm zácpám. Buď mám větší kapacitu nebo menší provoz. Praha dělá ve všem opak. Hlavně že jsou pruhy pro busy.
A zeptej se laskavě někoho v Brně jak to mají tam zorganizované, z jihu od D1 na sever je to naprostá katastrofa.
Takže můžeš obvinit Brňáky že si natahali cesty do Brna.
A můžeš jim doporučit aby své problémy řešili Baťovou dálnicí.
Jsi ma-g-or.
Nech si ty osobní napadaní od cesty. :-!
To je asi tak, spíš než vymýšlet vysokorychlostní železnice, mělo by se milé ministerstvo dopravy, potažmo ŘSD velmi intenzivně soustředit na dostavění dálnic, dostavění obchvatů a to nejen pražského, ale i ostatních tranzitních měst, potom kamionů z měst ubude a všem se uleví...
jinak to dopadne, že budeme mít deset nedostavěných dálnic, půl vysokorychlostní tratě a bude nám to celkem na houby.
no schvalne zkus si fungovat nekde na malomeste s firmou ktera ma 90% personalu na svarc system i presto ze ty lidi sedej v kanclu a zaroven tech lidi je treba 100-200 a firma po 3-5 let generuje jen stratu (herni nebo filmovej prumysl takhle funguje) a pak najednou vydela desitky az stovky milionu behem 1 roku a pak zase sup na 3-5 let do straty, na tom by si FU smlslo kan mravenecnik na mravencich, v Praze je to ale tak mala firma a v tak obrim chumlu podobnych firem, ze na to vpodstate nikdo neprijde
klic reseni spociva v dostavbe soucasne site, konkretne vnejsi prazsky okruh je pro celou republiku priorita cislo 1. a to suse konstatuju jako jihocech, ktery se na dalnicni sit nepripoji ani za dvacet let.
A vedení páteřní dálnice mimo hlavní město = je věc rozumná stejně jako severo-jižní trasa vedená přes Václavský náměstí. Fakt těžko rozhodout co je blbější = jestli vedení dálnice centrem hlavního města nebo nasměrování všech dálnic k tomu hlavnímu městu = a tam nepostavit okruh :yes: >😒]
Smutnější je už jen to že tohle řešíme v 21. století = páteřní síť dálnic stejně jako okruhy velkoměst se stavěly = v době kdy my budovali sociaslismus >😁
Nicméně je fakt hrubá sakra velká a hrubá chyba že ten okruh doteď neni :no: ;-\
Je fakt smutný že tenhle problém kterej se po Evropě řešil v poválečnejch letech = my řešíme skoro 30 let po revoluci = sakra velký zpoždění 😄
Sem optimista = věřim že 100 let po tom co síť páteřních dálnic řešili státy co vzaly Marshallův plán = to nakonec dotáhneme i my >😒]
D3 na hranice, alternativa k D1 = D35, D52 = to už bude aspoň 10 let co EU silně tlačila ať jí postavíme = že zaplatí 80% ceny = nám nikdo přikazovat nebude >😁
Třeba se jednou podaří nalej dostatek tun betonu do podloží blbě trasovaný 😱 a nakonec jí otevřeme 😉
Fakt smutný že sme je nepostavili po tý 2. SV = a řešíme to dneska, navíc pomalu a blbě 😄
Tohle vymyslel spíš úhlavní nepřítel pražáků >😒]
Vim že komanči pos.ali co šlo = ale tohle bylo tupý i na ně >😁