i kdybych ho objednal hned, tak letos nebude v benzinove ctyrkolce.
takze pro me jedine rozumne reseni je O3 scout 1.8tsi, která je navíc mnohem praktictejsi nez SUV, i když scout je o něco malo nižší a neprojedu s nim ve snehu tolik co s vyssim karoqem.
namate někdo predstavu, jak dlouho se ceka na scouta a jestli se to da do snehu stihnout?
sel bych i do rocniho, ale v nabídce jsou jen jedovaty dyzly
nechapu to uprednostnovani dyzlu
Přiznám se že mě to taky překvapuje. Nejen že není v nabídce 4x4 s benzínem, ale manuál jde jen se zdechlou 1,0 TSI. No tak to není moc trefa do černýho. 8-s
Dá, při výrobě jsi na nějakých třech měsících, takže pokud zima nezačne moc brzo, tak je to v pohodě. Jako nový si benzínového Scouta téměř nikdo nekoupil a tak ani mezi ročními ojetinami jej téměř nenajdeš.
Myslím, že se pleteš. Jako předváděcí v prvním kole bude na výběr mezi 2,0 TDI nebo 1,5 TSI, plus případná možnost vybrat jakýkoliv dostupný motor a výbavu z nabídky.
Kdysi jsem zvažoval koupi nového Yetiho v benzinu 1,2 TSI - stál cca 385 tisíc v základu.
A dnes mám číst komentáře v tisku že Karoq bude stát cca 560 tisíc s litrovým tříhrnkem ??? Nechápu kde berou automobilky tolik sebevědomí. :-(:-(:-( Asi je to zázračné auto...
Až přijde Active, případně nějaká akční varianta, bude srovnání reálnější. Ale očekávat srovnatelné ceny odcházejícího desetiletého modelu s novinkou je přehnané.
Dobrý den,
marně se snažím zjistit rozteč šroubů kol vozu Škoda Karoq. Volal jsem i bezplatnou linku Škoda Auto, ale ten expert co to zvedl tak vůbec neměl potuchy co to je rozteč šroubů. Tak nevím co to ve Škodovce zaměstnávají !!!! Nakonec jsem nic nezjistil a život jde dál.