Mladoboleslavská automobilka na frankfurtském autosalonu vystavuje nového člena SUV rodiny. Následník Yetiho dostane zajímavé novinky, základní cena je však i nadále tajemstvím.
Re: KDO HO POZNÁVÁ? CO JE TO ZA KORUPČNÍHO ZMLDA NA STK?
Tajemství- prozatím- je fakt, že nejftipnější kometář k tomuto článku na acz bude odměněn na fotografiích zachycenou blonďatopu slečnou na víkend. Auto a spotřeba budou ovšem hrazeny samotným odměněným z jeho kapsy....
sem si ho prolezl:
+
V takové vojenské zelené metle musím říct, že po suppu je to druhá nejhezčí škodovka, ale mě osobně kadák a oktoxich příjdou odporný :-)
Naprosto použitelné prostorem a kufrem pro 4 lidi
Dost dobrý zpracování interiéru, jakoby škodovka stále vylepšovala
-
S litrovým suprprdítkem bude základ startovat lehce pod půl míče, což je prostě hodně.
Za 4x4 v benzínu to bude už ku*va hodně.
Ten, kdo vyžaduje zastaralý benzínový motor, toho o autech moc neví a většinou proto ani neumí řadit s manuální převodovkou. Je proto logické, že benzínové auta mají automat.
Ádo je to opačně... ten, kdo neumí řadit dává přednost dieselu, protože "bere vodspodu"... benzínový motor kupují většinou fajnšpekři... co si rádi i užijí řazení.
Jak já to vidím, tak showroomy od Dacie až po prémii jsou plný fajnšmekrů, co se jen třesou na benzínovej motor s manuálem. A vůbec to není proto, že by tyhle verze byly "již od". >:D
Jo ! Takže já jsem jen amatér co neumí řadit ! Kdežto teta ve svém Chevrolet Sparku si vyloženě užívá zatáčky s benzínovou atmosférou a manuálem >:D >:D
Musím uznat, že Karoq se vážně povedl. Ač to opět z prvních foto nevypadalo, tak design podle mě opět převyšuje zbytek koncernové produkce :yes::yes::yes:
Modrá lava tomu (opět) neskutečně sedne, vzhled mi přijde mnohem vyváženější a zajímavější než Kodiaq. Navíc rozměrově to auto bude prostě ... tak nějak akorát.
Je zde spousta linií jakoby převzatých z Fabie. A to je ... dobře. Tyhle linie dávají modelu jednoznačný škodovácký rukopis a jasně tak oddělují Atecu od Karoqa.
Bohužel, cenově to opět bude těžký kalibr, v základu opět diskutabilní litr. A pokud se podíváme na rozumnou specifikaci, cenově budeme hodně nad cenovou hladinou běžného malého SUV...
Mám tak nějak pocit, že Škoda začíná vyklízet mainstreamové pole a cenově se cpe někam, na co už tak úplně nemá. Ale zahraniční cenová politika nepochybně bude vyznívat poněkud jinak.
Nicméně Karoq pro mě jednoznačně zatím nejpříjemnější překvapení :yes:
Škoda se posouvá uplně někam do vesmírných dálek, ale bohužel jen prostorově a cenově >:D octávie 4 už nebude začínat ani pod půl míčem, superb se ještě zvětší, cenově "dostupná" nižsí střední bude jen škoda spaceback, citigo umře, 1.0 mpi též a nejlevnější bude škoda fábia 1.0 tsi za 280 tis :-) a už si jí též v kombi nekoupíme..
Re: a komu to chtej prodavat, kdyz benzinova ctyrkolka bude
No.. to není "nejspíš".. to je tutovka.
Prostě benzínový motory neumí.. a dieselový ošidili - tak pak si vyber. :-)
Nechápu, proč si nezasloužíme 1.4 bez těch zlotřilostí.. 92kW by tady slušelo - a v tomhle provedení by asi šel.. poslední TSI už snad tak tragický nejsou.
" A plnohodnotné je díky tomu, že jako jedno z mála SUV umí díky technologii 4x4 pracovat i mimo zpevněné komunikace"
Má to ten člověk v hlavě v pořádku?
Tato věta mne také rozesmála... >:D
SUV má mít možnost 4*4 vždy....to jen tupé PSA to nechápe ;-);-)
A p.Vlček z toho dělá vědu.
Už snad ani ty automobilky , jak neustále oblbují zákazníky , nerozumí tomu co vyrábějí a jak to pojmenovat.
Crossover mít 4*4 nemusí , SUV ano..jako volitelnou výbavu.
Taky bych řekl, že kromě Peugeotu umí 4x4 všichni nebo skoro všichni. Navíc "technologie 4x4" místo "pohon 4x4" - on by prostě neměl mluvit, to sleduju dlouhodobě, cokoli zkusí vypotit je tragédie.
no ještě že jsem nedal hned Ctrl+V a nejdřív čtu, to bych si připadal jako Vlček :-) Příště se dozvíme, že Simply Clever zákazník škodovky si palivo do svého vozu doplňuje prostřednictvím nalévacího hrdla nádrže, to je totiž mimořádně funkční detail nových vozů škoda :-), díky kterému je automobil schopen plnohodnotné práce kdekoliv, kde je k dispozici palivo :-)
bohužel co vím tak je Vlček ve Škodě vysoce ceněný. Což ve mně spíše evokuje otázku, jestli to vedení Škody/VW Group má v hlavě v pořádku >:-[]8-s
Jinak ale souhlas, Vlček dlouhodobě dokazuje, jak vyjadřování, vystupování a prezentace NEmá vypadat. Co vyjádření, to katastrofa. Možná jako vystoupení Na stojáka v jiném vyznění a bylo by to dokonalé. Zkrátka Buď blond?
Zrovna na této škodovce je vidět, jak je důležitá barva. Nejen, že může některé linky utlumit, ale někdy se linky úplně ztratí. Stejně je to se zvýrazněním doplňků (např. plasty) a můžou se zvýraznit tvary světel. Karoqu sluší modrá a dokážu si představit spíš tmavší zelenou. Ta červená se na to auto nehodí. Ale v jiné, třeba tmavším odstínu (do ruda) by to mohlo jít.
Design klasická Škoda , tady extra nejásám , předek vypadá mnohem hůře než třeba SEAT Ateca.. , jinak je auto docela pohledné , na SUV.
Interier velmi povedený , praktický , žádné výstřelky ala i-kokpit a pidi volant jako má Pažout.
Fajn je zavazadelník , s roletkou vytahující se vzhůru..evidentní inspirace Mazdou CX5 , včetně dělení zadních sedadel na 3 sklopné části !!!
SUPER ! :yes:
S bi-TDI kolem 200 k by to mohlo být fajn auto...hlavně tam nedávat 1.0 TSI tříhrnek >:-[]
1.5 musí utáhnout bezproblémů. Máme podobně velké SUV s podobným motorem a to auto je živější i než některé " dálniční střely" v naftě, co brázdí naše silnice....... daň je ale spotřeba šestiválce... >:D
mam 118kW v obycejny oktavce, jezdi se v tom docela prijemne. uz davno nejsem zadnej strelec, ale vic koni a hlavne vic tocivyho momentu bych bral.
o kodiaqu stoji dvoulitr proti 1.4 o 40tis vic, to povazuju za docela rozumny, verim, ze casem to bude v nabídce i u karoqu. a predpokladam, ze se podladeny dvoulitr dostane i do normalni oktavky jako nahrada za 1.8, ne jen u RS
Kodiaq je divnej, ale tohle je dobra hnusota. Uz snad i cinani by to splacali mene divne.
Skoda chce byt originalni za kazdou cenu, ikdyby to melo byt nechutny. Predek opravdu je, to se podarilo 8-s
Vyhlasil bych soutez o nejdivnejsi, .... auto veletrhu. Karoq je hlavni favorit. I ten Duster vypada lepe.
Jsem velmi zvedav na prodeje Karoq vs Duster.
Duster nevypadá špatně, ale pořád vypadá jako UAZ pro rok 2018. Myslím, že se to vůbec nedá srovnávat, cílová skupina zákazníků je jiná...
Quaroq je typický mamacar, Duster je takový spartánský drsňák (který se za svou lowcostovost nestydí, ale naopak ji staví na odiv)