Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault Twingo X06 (1992-2012): Monospace v minibalení

17 komentářů

Vasut1974
Ta 19ta fotka je fantasticka - businessman s mobilem na zacatku 90tych let prijel ke svemu jetu Twingem !

Jinak nostalgicky moment - auto se mi spolu s prvnim Cliem tehdy nesmirne libilo
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
další komentář netřeba.
Avatar - removed
removed
ach jo.
Balsam
Ada - to je vôbec škoda komentára. Ale neodpustím si.
Avatar - removed
removed
Twingo… úplně první Twingo bylo (je) naprosto neuvěřitelné vozítko. Sic to na palubě působilo dost spartánsky, ten prostor byl naprosto neuvěřitelný. Jízdně…motokára.
Kamarád v tom jezdil na všelijaké sejšny bubeníků a vozil v tom nemalou bicí soupravu a ještě se mu tam vešly různé přítelkyně. Ale především to autíčko mělo styl, bylo to designové zjevení a ve své době snad nic legračnějšího a free (v dobrém slova smyslu) neexistovalo. Ze svého tehdejšího kouzla ani dnes nic neztrácí. Osobně je mi upřímně líto, že v následující generaci už na svoje funny přednosti Twingo navázat nedokázalo.
Nonsens
tak tak, ale aj tak je pre mňa záhadou, prečo nepokračovali, ale úplne to zmršili. Som presvedčený, že dnes by reinkarnácia mala úspech, určite väčší ako súčasné twingo.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hezkypěkně, já viděl bubeníka naskládat se do starýho Clia a taky to zvládl >😒] I když Renault chvíli u Twinga tápal, tak nynější generace mi příjde přinejmenším hodně zajímavá v kontextu konkurence. Zadní pohon a i místa je překvapivě hodně 😄
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
U nákupní tašky je celkem jedno, jestli je předo nebo zadokolka.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Není, to auto má neskutečný rejd 😉 Ve městě docela praktické
Arese
Hmm, až na to, že jeho prodeje zůstávají daleko za očekáváním výrobce a jsou prý ještě nižší, než u II. generace. Ono není divu, stačí si to auto někdy vzít na dálnici (já vím, pro tu není určené, ale stejně) a jeho velmi nestabilní chování se ukáže v plné nahotě... ;-\ Prostě se jasně ukázalo, že opustit koncepci vše vpředu a napříč se nevyplácí ani u minivozů, protože jedinou jeho výhodou je právě jen ten rejd.... 😲
P.S. Mně se velice zamlouvala i II. generace po faceliftu, zejména verze R.S. byla jízdně přímo geniální... Od současné zadokolkové generace R.S. vůbec nevznikne, protože to auto má příliš vysoké těžiště a příliš stísněný motorový prostor...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já s tím Twingem jezdil jen po Praze a to auto bylo "geniální" 😉 Parkování, otáčení a i bych toleroval základní motor. Docela prostorné i pro mou větší a vyšší postavu, příjemný interiér. Vím, že má i svá negativa, ale do velkoměsta je to docela ok.

II. generace mi nevadila, ale bylo to spíš zmenšené Clio, né tak "revoluční" jako I. generace. R.S. je určitě zajímavé.
Nonsens
pár ks sa ich aj predalo, ale inak je súčasné twingo strategickou marketingovou chybou. Môže mať výhody, ale zmenšený kufor, navyše položený na motore je riešenie akceptovateľné u smarta pre 2, u twinga nie.
Arese
Ovšem jako bonus u něj dostáváš vyhřívanou podlahu, což je ovšem problém při převážení zmrzliny! 😉
Avatar - Brumbal
Brumbal
GT2 RS dalo Nordschleife za 6min 47sek. to je udalost!!! O tom by ste meli psat.
čert
Proč? Tos řídil ty?
nippon
Už je to oficiálne?
Avatar - Kuski
Kuski
Twingo bylo mé první vlastní auto za zlastnoručně vydělané peníze. Měl jsem ho úplně v základu, jen mělo dva airbagy a zlatou metalízu. >😁 Bylo to neskutečně pohodlné a spolehlivé auto. Dalo se v něm vše odvést. I moje první 40" televize a nová lednička >😒]
Dodnes lituji, že jsem ho prodal. Mělo jen jednu vadu a to, že rezlo. dnes už takto jednoduché a přátelské auto nikdo nevyrobí. Škoda