Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Zajimave, ale rad bych videl jiny test
| 2. 10. 2017 13:06
Zajimalo by me, kdy redakce zaradi test Renault Koles 1.6dci. To me momentalne zajima nejvice.

Clanek pekny, ale poradne testy Arteonu uz jsou vsude davno na youtube. Poradny test Koleosu 1.6DCI chybi a francouzky neumim :-)
Zajimave, ale rad bych videl jiny test
| 2. 10. 2017 13:48
Koho zaujíma také auto čo má len diesel motor ...?
Zajimave, ale rad bych videl jiny test
| 2. 10. 2017 17:28
Nekoho ocividne ano, jinak by jsem to sem nepsal. Ver, ze me absence benzinu celkem dost zamrzela, protoze by to bylo cenove vyhodnejsi a pak bych uz nevahal.

Radeji bych se dieslu vyhnul, ale design je oproti krabicodidnimu Kodaku nekde jinde. Dalsi jezevcik po superbu u Skodovky. U nekoho treba vitezi design ci pohodli nad nekterymi jinymi vlastnostmi, proto me ten test velmi zajima, protoze neni nikde jinde k dispozici v nejake detailni podobe. Vsude jen utrzky, zadny realny test a Turecky, kde je navic jen s automatem nebo Francouzky opravdu neumim.

Redakce, prosim je Koles s touto motorizaci v planu v dohledne dobe nebo vubec?
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
NEVOLTE BABIŠE = AGROFERT = ŽLUTÁ SMRT
| 5. 10. 2017 08:29
NEVOLTE BABIŠE = AGROFERT = ŽLUTÁ SMRT [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Za tu zmínku o převodovce
| 2. 10. 2017 13:07
Divim se že to řikám ale slušně napsáno a za pravdivý upozornění na převodovku :yes: :yes: :-)
Za tu zmínku o převodovce
| 2. 10. 2017 13:15
Tak ono je pravda, ze u auta za melon a pol je taketo spravanie prevodovky tazky fail. To sa jednoducho spomenut muselo. Zmatky pri radeni a sklbanie pri rozjazde sa u takehoto auta neda akceptovat!

Len za toto jedine by som ja osobne dal este o hviezdu menej. Lepsie povedane, auto s takymto problemom by som si nikdy nekupil...
Avatar - Atlis
Puk, puk
| 2. 10. 2017 13:13
...počul nikto Stinger? >:-[]
Puk, puk
| 2. 10. 2017 13:15
Pokud bude Stinger s V6 cenově na úrovni takto motorizovaného Arteonu, pak to bude skvělé. :yes:
Avatar - Atlis
Puk, puk
| 2. 10. 2017 13:40
Stinger 3.3 V6 je drahší. Ale aj výrazne výkonnejší. 2.0T R4 255k je zase naopak oveľa lacnejší ako Arteon 2.0TSI.
Avatar - speedfred
Puk, puk
| 2. 10. 2017 13:54
máš nejaké cenofky Stingáča?
Avatar - iudex
Puk, puk
| 2. 10. 2017 14:08
Niekto tu raz dával cenník, ale už neviem, z ktorej krajiny to bolo. Narýchlo som čekol SK, CZ, DE, AT, GB, ale nikde cenník nie je.
Avatar - removed
Puk, puk
| 2. 10. 2017 14:23
Ceník nenajdeš nikde. Můžeš konfigurovat (třeba na australských stránkách), ale cena ještě nebyla oficiálně stanovena.
Puk, puk
| 2. 10. 2017 14:30
Cennik v AT je. Prave ja som ho ti asi pred tyzdnom daval. Cena za najvykonnejsiu verziu s 4x4 stoji v Rakusku 62 790 eur. Lenze netreba zabudnut, ze v AT je tam v cene dodatocna "ekologicka" prirazka v hodnote 31%!!!!! Kia Sportage tam stoji o 7000 eur viac ako na Slovensku.
Cennik je www.kia.at a pod kolonkou: Prospekt (hore)
Avatar - iudex
Puk, puk
| 2. 10. 2017 14:34
Už si spomínam, skúšali sme z toho vydedukovať naše ceny. Ale to sa môže líšiť pomerne výrazne, tak uvidíme vraj onedlho.
Puk, puk
| 2. 10. 2017 14:44
Ceny v Sk a v AT sa lisia radikalne. Pozeral som sa na rozdielne cenniky v modele Subaru WRX STI, kde je v AT skoro rovnaka "emisna dan" ako v pripade Stinger (Subaru 32%; Stinger 31%).
Subaru WRX STI:
AT: 60 490 EUR
SK 46 000 EUR
Takze ta emisna ekologicka dan meni cenu radikalne.
Avatar - Atlis
Puk, puk
| 3. 10. 2017 01:07
Cenník je normálne dotupný v PL.

Dokonca sú už na predajniach aj demá, ja by som sa rád išiel previesť budúci týždeň.
Avatar - speedfred
Puk, puk
| 4. 10. 2017 09:33
Tak som to omrkol a , 1.4m Kč za najvyššiu špecifikáciu Stingera nie je zlé.
Avatar - iudex
Puk, puk
| 4. 10. 2017 12:21
Pozrel som to aj ja, ale nejdú mi rozkliknúť cenníky. Tak som videl iba základnú cenu 149800 PLN za zrejme 2,0TGDI, čo by bolo cca. 36800 eur. To rozhodne nie je málo, ale na druhej strane je to menej, ako Arteon so slabším 140 kW dvojlitrom.
Tá top verzia by teda mala byť cca. 53t. To je v kontexte výkonu a tej techniky slušné, ale obávam sa, že za Kiu toľko nikto nedá. ;-\
Avatar - speedfred
Puk, puk
| 4. 10. 2017 13:09
však práve cena to nie je zlá za výbavu a techniku,ale predsudky ....
ani neviem čomu to má konkurovať 3er,5er alebo niečo na pomezí ?
Avatar - iudex
Puk, puk
| 4. 10. 2017 14:18
Tak práveže konkurencia (papierová) je úplne zrejmá: "päťdverové kupé" ako je 4er Grand Coupé a A5 Sportback (konkrétne Stinger 3,3 V6 má najbližšie k 440i GC a S5 Sportback). Z mainstreamu práve ten Arteon či Insignia (tam je ale prelínanie iba v hornom spektre ich motorizácií, t.j. Stinger s R4), aj to iba v štvorkolke (základné predokolky sú inde, ako RWD Stinger). Stingeru V6 už z mainstreamu nemá čo konkurovať, preto tá prémia ako konkurent.
Avatar - speedfred
Puk, puk
| 4. 10. 2017 14:34
ááá kua,moja obľúbená 440i GC a ja som na ňu zabudol. :-(
Avatar - stevosk
Puk, puk
| 4. 10. 2017 14:58
Kia tam bude mať trochu problém, nakolko Arteon je v elegance za 156 000 a Stingeru za
149 000 chýba výbava (Stinger si pýta aspoň druhý stupeň výbavy plus balíček s Led svetlami a to je už cena 169 000 ale samozrejme kupec dostane kopec koní navyše a zdaný náhon k tomu).
Avatar - iudex
Puk, puk
| 4. 10. 2017 15:37
Ak aj odmyslíme konštrukčné prednosti Stingera (zadokolka), tak furt je v základe 255 koní vs. 190k v Arteone, a to je celkom rozdiel. Ale je pravda, že výbavu Stingera nepoznám, zrejme v základe nebude mať všetko to, čo Arteon v Elegance, ale zase ani neverím, že vlajková loď Kórejcov s prémiovými ambíciami bude výbavovo nedostatočná.
Uvidíme, sám som na cenu Stingera veľmi zvedavý a možno moje nadšenie pre neho schladí práve naša cena. Pretože fakt, že je na pohľad lacnejší, ako predražený Arteon, ešte neznamená, že bude lacný.
Avatar - speedfred
Puk, puk
| 4. 10. 2017 16:16
ďalšia podstatná vec je ako vy voláte "cenový jemnocit".
U VW sa dá vyjednať slušná zľava,ale skúšal som kedysi Optimu a Carens a žiadna sláva,mám pocit tak okolo 3-5%.
Avatar - iudex
Puk, puk
| 5. 10. 2017 10:32
Zľavy neviem, o Kiu som sa nikdy nezaujímal. U VW ale záleží dosť na modeli, na (predsalen už starší) Passat (keď berieš na IČO) sa dá vyhandlovať aj 20%, na Arteon nechceli ani počuť, tam aktuálne tých 5-6% max. V tomto Opel boduje so svojou 20% zľavou na funglovku Insignia bez vyjednávania.
Inak Stinger ohlásil v DE cenu od 43990 eur, čo je teda dosť (základný 2,0T 188 kW RWD s AT8). Síce je to presne medzi Arteonom 2,0TSI 140 kW (FWD, DSG7) za 41950 eur a 206 kW (AWD, DSG7) za 49325 eur, ale neviem, či sa odrážať od najdrahšieho (predraženého) auta v segmente je ten správny prístup.
Z môjho pohľadu trhovo prijateľná cena Stingera u nás bude musieť byť pod 35t, inak si ho kúpi len málokto.
Avatar - Hammunasakra
Puk, puk
| 5. 10. 2017 11:37
35 t. je pro takhle postavený auto naprosto nereálná cenovka! Drážší sou i sportovně laděný modely o třídu níž ;-)

Důležitá bude celková cena s výbavou = ale u nás teď docela silně posiluje koruna = při kurzu 25 kč/€ = to je dobrá cena za zřejmě výborný auto :yes: :yes:
Avatar - speedfred
Puk, puk
| 5. 10. 2017 14:45
uvidíme takto o rok, možno dáme Stinger zraz >:D >:D
Avatar - stevosk
Puk, puk
| 5. 10. 2017 20:41
Uvidíme, nemám žiadne očakávania, ale možno ma presvedčí testovacia jazda. Ak nie tak sa budem rozhodovať cena vs výbava vs vnútorný priestor vs pohodlie vs vzhľad auta. (na značku si nepotrpím)
Avatar - wakantanka
Puk, puk
| 2. 10. 2017 14:06
U nás už jeden v modrej metle na salóne je, zatiaľ neviem nič bližšie, ale údajne do konca týždňa by mali byť aj cenníky. :-) V červenej metle sa mi Stinger ale páči viac. :-)
Puk, puk
| 2. 10. 2017 15:24
Na to auto (jak korejce dvakrát moc nemusím) se opravdu těším. :yes:
Avatar - iudex
Puk, puk
| 2. 10. 2017 16:16
Keď spomínaš Kórejcov, videl si reakcie na nový i30N? Unisono všetky redakcie (teda zatiaľ iba na YT) sú nadšené, od Ondra Chamillu až po Steva Suttcliffa z EVO. V štýle: zabudnite na to, čo ste o Kórejcoch vedeli, toto je kórejské ///M a vážny súper pre CtR a Megane RS.
Avatar - speedfred
Puk, puk
| 2. 10. 2017 16:34
no niečo som videl,a fakt samá chvála.
Buď to "enko" bude fakt dobré,alebo boli dobré chlebíčky :-)
Avatar - woody-alien
Puk, puk
| 2. 10. 2017 16:35
Jj, vypadá to zatím dobře. Pochvala od Chargera ;-) má svoji váhu. Jen jestli to korejci zvládnou v cenovém jemnocitu. To, že má auto kvality přiměřené ceně ještě neznamená, že se za tu cenu bude úspěšně prodávat.
Avatar - wakantanka
Puk, puk
| 3. 10. 2017 08:32
i30 N vyzerá zaujímavo, videl som First Shot od Miša Karpata a ten bol veeeľmi nadšený, občas som mal pocit že až príliš. >:D Mne osobne by to strieľanie do výfuku pri bežnom užívaní asi liezlo na nervy, ale asi sa to dá vypnúť. :-)
Avatar - woody-alien
Puk, puk
| 3. 10. 2017 09:33
Jj, taky se mi zdál Mišo až přehnaně nadšený. (Zatím) nic proti N-ku, ale zřejmě budeme muset použít EPT - Emelovy převodní tabulky. ;-)
Avatar - removed
Puk, puk
| 3. 10. 2017 09:45
No, já jsem si říkal, že zase bude muset sežrat nějakou tu ostrou papriku, ale nakonec to ustál...
Avatar - iudex
Puk, puk
| 3. 10. 2017 09:56
Keby to bolo ojedinelé nadšenie, tak to odmietnem s poznámkou o chutných chlebíčkoch. Ale nadšenie Ondra Chamillu si čítal sám a jemu celkom verím. A taký Steve Suttcliffe (Autoexpress/EVO) je dosť starý a skúsený borec na to, aby sa tak nadchol pre nič za nič. Obdobne britský Carwow, kde redaktor sám vlastní type R, teda tiež jeho hodnotenie má relevanciu: [odkaz]
A práve to unisono nadšenie a prirovnávanie k najlepším hothečom súčasnosti naznačuje, že Hyundai spravil fakt parádny hotheč. Jediný možný zádrhel teda vidím v cene, ale z britských cien usudzujem, že bude celkom slušná.
Avatar - woody-alien
Puk, puk
| 3. 10. 2017 10:06
Jj, já vím a nemysli si, že se mnou cloumaj předsudky. To vůbec. Ale ještě z předchozího výběru si pamatuju, že ne vždy se osobně shodnu s většinovým názorem. Takže jsem opatrnější v soudech. No a na cenu jsem taky zvědav. Doufám, že k tomu nepustěj Vošickýho, protože tomu by byla i cenová kategorie supersportů pro N-ko málo. :-)
Avatar - white label
Puk, puk
| 3. 10. 2017 10:42
Nadšení tu je, ale zase že by to byl přímý konkurent třeba pro novou CTR (jak si psal) si úplně nemyslím...
Avatar - iudex
Puk, puk
| 3. 10. 2017 14:47
To hovoril Steve Sutcliffe z EVO a tiež Mat Watson z Carwow (obaja špecificky spomenuli CtR).
Ale inak súhlasím s Tebou, 320k CtR je stále niekde inde, ako 250, resp. 275k i30N. A aj v tých videách í-tridsiadku nepopisujú ako hardcorový okruhový stroj, ale ako univerzálny HH s dostatočným komfortom. Teda z môjho pohľadu konkurencia pre MRS, Cupru, GTIP, 308 Gti.
Avatar - white label
Puk, puk
| 3. 10. 2017 16:48
Jo, podobně to viděl i Ondra:
"Jistě, takový Civic Type R je na okruhu asi ostřejší a odhodlanější, ale první ostrý hatchback od Hyundaie rozhodně nepůsobí druhořadě. Fascinující je hlavně to, jak auto dokáže zkloubit každodenní použitelnost se schopnostmi při ostré jízdě."

Nejblíž má, výkonově i charakterem, k i30 N (silnější verzi se samosvorem) zřejmě GGTI CS.
Avatar - iudex
Puk, puk
| 3. 10. 2017 16:58
Presne. GTI bola jasná inšpirácia a výkonom a naladením má zrejme N Performance najbližšie ku Clubsportu.
Btw. pozrel som nemeckú stránku, či tam nie je už cenník. Nie je, ale je tam limitovaná First edition (100 ks) na poradovník (podmienkou bolo zložiť 1000 eur zálohu) a tých 100ks už je rezervovaných (hoci ešte ani cena nebola zverejnená).
Avatar - white label
Puk, puk
| 3. 10. 2017 17:05
Jsem zvědavý, jaké budou další možné barvy laku karoserie.
Chyba v technických údajích
| 2. 10. 2017 13:16
V parametrech motoru pod článkem i v textu článku je dvakrát zopakovaná stejná chyba. Není možné aby motor měl 206 kW/ 5100 ot. a zároveň max. moment 350 Nm v rozsahu 1700-5600 ot. . Tyto parametry se vzájemně vylučují
Chyba v technických údajích
| 2. 10. 2017 16:56
Je to taky hovadina, ten motor má 350Nm v 2800 otáčkách a v 1700 je to vyloženě mrtvola. A nic zajímavýho se neděje ani v 2500 otáčkách. Osobně si myslím, že to ve VW "ví" a proto testují v Tiguanu R a Golfu G400 R5 od Audi.
Chyba v technických údajích
| 2. 10. 2017 17:11
Souhlas že v praxi to může být ještě horší, ale tyhle údaje nejsou v pořádku ani papírově.
Avatar - Emel
Chyba v technických údajích
| 2. 10. 2017 17:45
Tak je jasný, že ani výkon, ani krouťák v reálu nejsou rovná čára, ale je to nějaká křivka. Ty udávané hodnoty jsou nějaká aproximace, v lepším případě minimální hodnota v tom rozsahu.
Chyba v technických údajích
| 2. 10. 2017 18:08
Ne, neexistuje žádná kombinace jakýchkoliv křivek momentu a výkonu, která by byla v souladu s parametry motoru uvedenými v článku

A údaj o momentu není žádná aproximace, je tam výslovně uvedené že se jedná o nejvyšší toč. moment
Avatar - Emel
Chyba v technických údajích
| 2. 10. 2017 18:29
No však to píšu.

206kW při 5100 otáček je 385,7Nm. 350Nm při 1700 je 62kW, při 5600 je to 205kW. Je pravděpodobné, že reálná křivka Nm bude nad těmi 350Nm s tím, že vrchol bude třeba někde nad 3000 s hodnotou třeba 400Nm, výkon bude taky o pár kW vyšší.

Je ale působivější napsat ten širší rozsah momentu než tu jednu špičkovou hodnotu až při 3000.
Chyba v technických údajích
| 2. 10. 2017 19:01
No zní to podivně. Za prvé proč by se sami podceňovali když by mohli napsat více, dokonce o 10% více
A za druhé když už, tak většinou výrobce napíše že max.hodnota je xx, a v rozsahu od - do otáček neklesá pod yy. Prostě maximum je maximum.

EDIT: stejně to řešíme zbytečně. Koukal jsem jinam a max.výkon má ten motor až v 5600 otáčkach. Takže vysvětlení rozporu je podle očekávání docela prozaické - někdo tady ty hodnoty jen blbě opsal.
Chyba v technických údajích
| 3. 10. 2017 17:16
Vysvětlení je jednoduché, v článku je prostě chyba. Moment mají udaný správně (tedy v souladu s VW), výkon špatně.
Chyba v technických údajích
| 4. 10. 2017 07:08
Akorát je divné že se nad tak zjevným rozporem odborný redaktor vůbec nepozastaví, a už na pohled podivné údaje bez uzardění ještě znova přepíše do článku. Když je psal znova, přece to nemohl přehlídnout
Chyba v technických údajích
| 4. 10. 2017 10:47
Opravdu si myslíš, že nad tím přemýšlí? A jak už tu párkrát padlo: Redaktoři mají kolikrát problém i se vztahem mezi výkonem a momentem síly. Když má někdo problém s tak základní věcí, tak ho to nemusí praštit do očí. A co ty víš, jestli se u toho nečervenal. :-)
Avatar - Floyd
Chyba v technických údajích
| 2. 10. 2017 17:31
R.I.P. Mička >:D
HMM
| 2. 10. 2017 13:42
tak pokud se někomu líbí žlutý auto na 20ti palcových tmavých kolech je to jeho věc, za ty prachy jde mít i jiný věci: [odkaz]
Avatar - Atlis
HMM
| 2. 10. 2017 13:44
A bez príplatku za farbu to... >:D

[odkaz]
HMM
| 2. 10. 2017 13:46
asi taxi model :-) co třeba tohle [odkaz]
Avatar - Atlis
HMM
| 2. 10. 2017 13:50
Tak ak Ameriku, tak radšej to:

[odkaz]
Avatar - speedfred
HMM
| 2. 10. 2017 13:53
no hotovo,barík tu už nemusí chodiť keď ste nám to cenovo vysvetlili
Avatar - iudex
HMM
| 2. 10. 2017 14:11
Stinger buď v modrej [odkaz] , alebo červenej [odkaz] , obe sú výrazné a vydarené. Žltá je na túto triedu už cez čiaru.
Avatar - wakantanka
HMM
| 2. 10. 2017 14:14
Naživo tá modrá metla u mňa zatiaľ nič moc. V červenej mu to sluší viac. >:D
Avatar - iudex
HMM
| 2. 10. 2017 14:31
Na fotkách pôsobí tá modrá tak "maseratiovsky" a páči sa mi. Ale ako píšeš, farby treba zhodnotiť naživo, fotky môžu skresľovať.
Avatar - white label
HMM
| 2. 10. 2017 14:44
Mně se taky víc líbí v té červené...
A Arteona už jsem viděl i v červené a naživo vypadal líp, než ten "žlutozelený"...
Avatar - iudex
HMM
| 2. 10. 2017 14:50
Jj, tá červená metalíza (po dlhej dobe v ponuke VW, doteraz bola všade len červená pastelová) vyzerá dobre a asi by bola mojou voľbou ešte skôr, ako táto žltá. Keby teda nebola viazaná (rovnako ako kurkuma) na najvyššie výbavy Elegance a R-line.
Avatar - Emel
HMM
| 2. 10. 2017 15:05
No počkej počkej... Golf měl přece červenou metalízu i dřív, ne? Jasně si vzpomínám, že když jsem naposledy obrážel salony (tj. 2013/14), stál jeden červený kombík na Jarově před salonem.
HMM
| 2. 10. 2017 15:23
Možná to byla "podpultovka." :-) V Německu měl Golf podobně širokou paletu barev jako Octavia v ČR (jen ceny byly mnohem vyšší). Červené metly myslím dvě. Čekal bych, že to zvládnou objednat.
Avatar - white label
HMM
| 2. 10. 2017 15:29
Červená metla Sunset byla za běžný metalický příplatek.
[odkaz]
Avatar - white label
HMM
| 2. 10. 2017 15:26
Měl (i CrossPolo) [odkaz] , ale jinou (Sunset), tahle Chilirot je ale lépe trefená.
Avatar - Emel
HMM
| 2. 10. 2017 15:44
Vím že se mi právě líbila ta červená metla a pak ta světlá modrá, co byla na prvních prezentačních fotkách... a že to oboje snad byly normální metly.
Avatar - white label
HMM
| 2. 10. 2017 15:49
Ona ta červená Sunset je docela fotogenická, ale v reálu (v reálném provozu, ne nasvětlená na salonu) ten odstín nebyl žádný zázrak, podle světla šla někdy spíš do vínové, jindy do cihlové..., ale "za srdce" mě ten odstín v reálu nechytl. Zvažovali jsem ji právě na CrossPolo, ale nakonec to nevyhrála.
Avatar - iudex
HMM
| 2. 10. 2017 16:20
Aha, vy myslíte tú tehlovú, ako píše label, to bola skôr (tehlovo)oranžová, než červená. Červená bola len pastelová. [odkaz]
Avatar - white label
HMM
| 2. 10. 2017 16:24
Ale byla to taky červená (byť Sunset).
Ad odkaz, to je ale pěkný hh. ;-)
Avatar - speedfred
HMM
| 2. 10. 2017 16:37
tak to je krásavec
Avatar - iudex
HMM
| 2. 10. 2017 16:18
U nás nie, teda aspoň o žiadnej neviem, každopádne na GTI a R na 100% nebola žiadne červená metla u nás, ani v Nemecku.
Avatar - white label
HMM
| 2. 10. 2017 16:22
Na GTI/R ne, ale na Golf, Golf Variant, Golf Plus, CrossPolo ano.
[odkaz]
Avatar - stevosk
HMM
| 3. 10. 2017 20:19
Modrý Stinger už behá po Bratislave a musím povedať že nejaký veľký wow efekt tam nebol. Každopádne plánujem jazdu a potom sa budem vyjadrovať k autu.
Avatar - woody-alien
HMM
| 2. 10. 2017 16:41
A dá se u té červené (třeba za příplatek) doobjednat i ta světelná show ? To by se mi líbilo, takhle v noci vyjet do ulic. :-! >:-[]
HMM
| 2. 10. 2017 21:26
Nemyslel jsem ze to nekdy napisu, ale stinger mozna v bile (neprisla mi z fotek jako obycejna bila, spis lehce kremova perlet?)?
Avatar - iudex
HMM
| 2. 10. 2017 13:50
No keď to podávaš štýlom čo sa komu páči, tak tento votrelecký dizajn nových Lexusov mi príde priam odporný a Arteon je oproti tomu kráľ športovej elegancie. ;-)
HMM
| 2. 10. 2017 19:56
no ale Lexus je Lexus:)
Avatar - Dinar
HMM
| 2. 10. 2017 14:05
Takže pokud se někomu nelíbí žluté auto na dvacítkách, bude se mu líbit hnědé na devatenáctách? Mě třeba se nelíbí ani jedno.

P.S. A srovnávat cenu nového s ojetinou, Hujere, ve tvym věku...
HMM
| 2. 10. 2017 19:58
té ojetiny jsem si úplně něvšiml, ok, "Geeso" je o něco dál, ale je tam V6, jinak Dodge Charger je třeba s V6 cenově pod VW
Avatar - wakantanka
HMM
| 2. 10. 2017 14:10
Tragédia ovšem je, že pokiaľ to nemá nejakú výraznú a zaujímavú farbu, tak si ho málokto vôbec všimne. Väčšina si bude myslieť, že nejaký čudný Passat. :-)
Avatar - iudex
HMM
| 2. 10. 2017 14:13
Presne tak. Písal som to tu už viackrát, v žltej kurkuma je to úplne iné auto a otočí sa za ním skoro každý. V čiernej, šedej či inej "nefarbe" si len pomyslíš, že ten Passat vyzerá trošku inak, ale inak bežný VW.
Avatar - stevosk
HMM
| 3. 10. 2017 20:14
Arteon vyzerá k svetu naozaj iba v kurkume a chilli, použiteľná je aj biela. Ale v tej bielej zo zadu si ho naozaj bez problémov pomýlite s Passatom. Osobne vyberám náhradu za moje už 8 ročné Mondeo a lovím v podobných vodách ako ty. Arteon som si vyskúšal v prezenčke s príšerne mdlým 150 koňovým dieslom a dsg. A vyslovene ma hnevala odozva, dáte tam kick down, asi sekundu sa nič nedeje a potom to trochu zahučí, ale výkon ani zrýchlenie tam nie je. (Ani Insignia, ktorú som testoval nebola so 170 koňovým dieslom žiadna raketa, ale v spolupráci s manuálnou prevodovkou som aspoň mal okamžitú reakciu na plyn.) Škoda, že nikde nie je k dispozícii 2.0 TSI 190k, to sa mi javí ako ideálna kombinácia. Ostatné veci som však vnímal vcelku pozitívne. Auto je priestranné, má pohodlné sedačky a kopu vyspelých asistenčných systémov (napr. ten asistent udržania v pruhoch je oproti Insignii lepší resp. nebehá z prava doľava, druhá vec je že na slovenských cestách vzhľadom na kvalitu značenia aj Arteon vyhlási, že nie možné sledovať čiary). Zlavy na Arteon sú však zatiaľ nemastné neslané, ale časom bude tlak na cenu určite (ostatne už poľské cenníky ponúkajú nejakú zľavu oproti slovenským a aj tam sa negociuje asi tak na úrovni mínus 12 percent). Nakoniec však asi vyberiem v pomere cena výkon čo zatiaľ vyzerá na niekoho s dvojice Insignia alebo Superb.
Avatar - white label
HMM
| 2. 10. 2017 14:39
To je reálná fotka, nebo je to "umělecky přikroucené" ve fotoshopu? :*) >:-[]
Avatar - removed
HMM
| 2. 10. 2017 14:46
>:D >:D >:D
HMM
| 2. 10. 2017 14:47
Sorry, ale proč to porovnávat s ojetinou. Lexus se rozhodně podbízet cenou nemusí. To je zcela jiná liga, ovšem i když porovnáš ceníkové ceny.
HMM
| 2. 10. 2017 20:00
jj, to jsem spletl, ojetiny jsem si nevšiml, ale takovej Dodge Charger s v6 je za podobnej peníz..
Avatar - _Karel_
HMM
| 2. 10. 2017 20:09
Aniž bych chtěl obhajovat předražený Arteon, kdybych já měl na výběr za stejnou cenu mezi Arteonem plným výbavy a Chargerem, tak bych moc neváhal. Charger má fajn motor. Tím to začíná - a v mých očích i končí. Fajn pony car.
Takových příkladů - "za ty prachy můžu mít...." ti do rána vys.eru kýbl. ;-)
HMM
| 2. 10. 2017 21:07
charger můžeš mít taky 4x4, případně s v8 motorem, já bych taky neváhal :-)
Avatar - _Karel_
HMM
| 2. 10. 2017 18:26
A taky spoustu jiných ne-nových aut.
Avatar - twistedTSD
HMM
| 2. 10. 2017 19:09
Leda by na něj dělali nějaký aftermarket nárazník, který nevypadá jak po bouračce.
Avatar - removed
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 13:55
Opět, Honzo, skvěle napsáno. Je fakt, že jste v psaní testů či prvních jízdních dojmů stále lepší a lepší. Tak jen tak dál.
Chování automatu… asi bych byl z takového projevu hodně rozpačitej. Přitom ne všechny koncernové AT (DSG) převodovky se chovají tak nerozhodně. Ale do auta za bezmála půldruhého milionu by podle mne patřilo poněkud sofistikovanější řešení. Minimálně by neměla být reakce plynový pedál versus automat tak „rozmanitá“, když se jedná o dvojspojku.
Design je věc osobního názoru, mně osobně se nelíbí řešení palubní desky ala Passat (prolezl jsem a ohmatal na náplavce). Vnější design je na poměry koncernu skoro „odvážný“, určitě mnohem hezčí než Passat CC, z fotografií může evokovat „něco z frantíků“(stejně tak ale frantíci mohou evokovat „něco z němců“), ale LIVE tomu tak není. Je to VW Němec jak vyšitej.
Avatar - iudex
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 14:07
Jj, DSG sa niekedy, resp. v niektorých modeloch správa tak, že dáva dôvod na kritiku, že to je ale vo vlajkovej lodi automobilky za 1,5 milióna, to je na pováženie.
Na druhej strane včera som sa viezol vo Francúzovi so 6-st. HDM Aisinom a to bolo tragicky pomalé radenie. Tak neviem, buď má človek rýchlu, ale cukavú DSG, alebo komfortný, ale pomalý HDM a na slušný automat tuším fakt musí človek až k ZF s 8°. ;-\
Avatar - removed
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 14:13
Nuže, jak píšeš, asi zlatá střední osmistupňová Zatraceně Fajnová cesta :-)
Ale protože jezdím různé automaty bezmála 25 let, tak z mého pohledu jsou automaty generaci od generace lepší a lepší.
Co že jsi to proháněl francouzského?
Avatar - iudex
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 14:27
Grand Picasso 2,0HDI (aktuálna pofaceliftová verzia).
Avatar - Dinar
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 14:17
I aktuální 8st Aisin je výborná převodovka a lze ji mít s motorem napříč, určitě lepší než současná dsg v jakékoliv verzi.
Avatar - iudex
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 14:29
Jj, nová Insignia má v silnejších motorizáciách nový 8st. Aisin, tak dúfam, že to bude lepšie, ako staršie 6st.
Avatar - removed
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 14:39
tak to si buď téměř jistý :-)
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 15:37
Zkoušel jsem X1 25i s Aisinem a hladkostí si nezadal se ZF ;-)
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 14:51
Koukám, že se z DSG stává novodobé PD - ve své době super nápad, třista z místa, později se to u běžných aut ukáže jako slepá ulička a následuje návrat k mainstreamu.
Avatar - white label
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 14:56
dsg mělo zůstat tam, kde začalo (R32/GTI apod.), viz i BMW a pouze M modely s dkg ...
Na druhou stranu jsem jel aktuální G7R/7dsg a tam vše fungovalo jak má, takže by mohlo stejně i v tomto případě...
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 16:58
No to teda nevím, s DSG DQ500 jsem byl spokojený a přišlo mi to o dost lepší než Aisin co byl v V90. Ale s 381 jsem nejel a sladění DQ250 s 206kW v Supu je docela dost bída.
Avatar - _Karel_
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 18:32
Já mám taky DL 500 (nebo 501?) a nic z popisovaného nemůžu potvrdit. A z toho, co Honza popisuje, mi přijde, že je to chyba naladění, ne mechanická vlastnost.
Což nic nemění na tom, že v autě se startovní cenou 1,3m je to ostuda.
dobře se četlo
| 3. 10. 2017 14:37
Neplést DL a DQ. Různé převodovky (a ano, je to 501).
Avatar - _Karel_
dobře se četlo
| 3. 10. 2017 14:56
Já vím - podél a napříč.Ale předpokládám, že +- to nebude zásadně jiné. :-)
dobře se četlo
| 3. 10. 2017 16:08
Jsou to opravdu dvě různé převodovky. I když obě dělali u Audi, takže nechci psát, že nemají nic společného. Je celkem pravděpodobné, že některá řešení budou sdílet, když je dost možná dělali stejní lidé. Obal je rozhodně úplně jiný. Napříč a podél mají různá prostorová omezení; tím spíš, když DQ500 vyvíjeli pro pětiválec, který je sám o sobě na ta auta dost velký.
Avatar - _Karel_
dobře se četlo
| 3. 10. 2017 16:41
Jak ti tu psal onehdá jiný kolega - díky za rozšíření obzoru :-)
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 14:21
DSG sa zacne spravat "cudne" ked je sparovane s motorom, ktory je na hrane toho co prevodovka dokaze preniest (ako napr. tu: DQ381, 350Nm). Potom su tie rozjazdy take "skakave", lebo prevodovka nedovoli dlhsi preklz. Nie je tam uz taka rezerva. Keby tam dali DQ500, urcite by tie rozjazdy mohli byt "kulturnejsie"...

Druha vec je zmatkujuce radenie. To by sa malo dat poriesit updatnutim sofwaru.
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 15:59
Pro 381 ale není hranicí 350 Nm. To bylo hranicí pro starou, původní DQ250, kterou nahrazuje. Nedávalo by smysl dělat novou převodovku se stejným limitem, jako měl její předchůdce, který byl už dávno překonaný. I tady hraje roli naladění. Rezerva (v ratingu) by tu neměla hrát roli. Pokud je převodovka navržená na 400 Nm, tak má bez problémů zvládnout 400 Nm. Limitující by tu mohlo být třeba chlazení; to pak může začít poskakovat v kolonách.
Avatar - white label
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 16:06
A je tam stejná 7dsg, jako v aktuálním GR (kde to funguje dobře)?
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 16:50
Měla by být. GR by měl mít 381, tohle by mělo mít 381. 200 to není určitě a 500 má u Passatu snad jen 176 kW TDI.
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 17:00
DQ500 je vždy s BiTdi, v Tiguanu a Kodiaqu s 2,0 motorama a ve všem s 2,5 R5 v audi. Nevím jaká evoluce je v Transporterech.
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 17:12
Transporter měl podobně jako Tiguan DQ500 i u slabších motorů.
Avatar - woody-alien
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 16:55
Tohle už mi vážně připadá jako lidová slovesnost. Stejně jako legendární požírání oleje u 2.0 TSI. Za dva a půl roku jsem nedolil ani deci oleje (ale taky nepřibývá, kdyby to někdo chtěl vzít z druhé strany) a DSG mi necuká a nezmatkuje. A to má v popisu práce i velmi pomalé popojíždění po prudkých nájezdech do stísněného parkovacího místa. Netvrdím, že u jiných modelů to tak nemůže být, ale u mě se "mokrá" DSG 6 chová slušně. Vytknout by se jí dala urputná snaha držet se nízkých otáček, což ovšem řeší přepnutí do jiného režimu.

Čili shrnuto, cítím se být podvedený o tyhle emocionálně vypjaté okamžiky svého auto-života a zřejmě budu žádat odškodnění. :-)
Avatar - white label
dobře se četlo
| 2. 10. 2017 17:17
Taky to mám tak, dokonce hned u dvou aut, máme asi velmi vzácné výjimky. ;-)
Avatar - removed
dobře se četlo
| 3. 10. 2017 09:12
Tak jestli toužíš po emocionálně vypjatých okamžicích s převodovkou, nechám tě projet V3S-kou... to přímo uvidíš ty emoce při řazení :-)
Avatar - woody-alien
dobře se četlo
| 3. 10. 2017 09:28
Proč hned tak zvostra ? ;-) Na to mi v pohodě postačí pětikvalt od PSA. :-)

PS: A navíc, mě nemůžeš vyděsit. Já začínal samostatně výdělečnou činnost s 1203kou a TAZ 1500. Čtyřkvalt, pětikvalt, zrcadlově prohozenej pětikvalt....tam ovšem bylo řazení jen jednou z mnoha emocionálně vypjatých chvilek. >:D
Avatar - removed
dobře se četlo
| 3. 10. 2017 09:37
>:D >:D >:D
dvanáctsettroska...to byl brutální stroj. Ale měl jsem ještě lepší vý...*. ŽUK, třístupňovej manuál.
TAZ 1500 si pamatuju... to byla doba panečku... nakrmit restituční právníky a pak si jít nakopat pár brambor, aby bylo co žrát :-)
Ale ta V3S je the best off-road všech dob :-)
Avatar - iudex
dobře se četlo
| 3. 10. 2017 10:02
Jj, TAZ je aj mne blízka, o.i. preto, že sa vyrábala u nás za humnami. Aj keď je pravda, že ja som vnímal skôr smutný koniec Trnavských automobilových závodov, od privatizácie slovutným pánom Majským, vytunelovanie a následné dlhoročné súdne spory všetkých proti všetkým, vrátane ľudí protestujúcich pred súdom (ktorí na to ako obvykle doplatili najviac).
P.S. u nás sa o kvalite TAZky hovorila taká básnička: "Tisícpäťsto TAZ, doj.be sa zas". >:-[]
Avatar - removed
dobře se četlo
| 3. 10. 2017 11:22
no jo, tam to vypadalo jako předem promyšlená likvidace. Ale zase co. Dnes se na Slovensku vyrábí prémiová auta a budete tam mít Jaguar... to my nemáme, jen jakési prcky v Kolíně vyrábíme, pak samo Nošovice, Vrchlabí a MB, ale z prémie prd.
Avatar - woody-alien
dobře se četlo
| 3. 10. 2017 11:44
Já ti něco řeknu. Buďme rádi za Kolín, Fabii, Citigo a rodinnou i10. ;-) Až to jednou rupne, tak v ČR budem v pohodě ale na Slovensku si ty svý Jagy, Cayenny a Q7 budou moct strčit tak za klobouk a Ja První 123 bude tančit na rozvalinách jejich výrobních závodů. :-! >:D

"To co potřebujeme je naplňovat jen skutečné potřeby... a nezaměňovat dobrej pocit s potřebou. Myslím, že vzhledem k okolnostem - a tím myslím počet lidí a stav planety - silná auta patří zavřít do "rezervace"."
Avatar - Emel
dobře se četlo
| 3. 10. 2017 11:47
Myslím, že by měl vstoupit do kláštera nebo tak něco...
Avatar - woody-alien
dobře se četlo
| 3. 10. 2017 11:51
To určitě. Protože pokud by ty své myšlenky vzal do důsledku, auta by byla jen skromným začátkem.
Avatar - removed
dobře se četlo
| 3. 10. 2017 12:53
>:-[]
dobře se četlo
| 3. 10. 2017 13:40
Ked to rupne, tazko povedat co nastane. Pri poslednej velkej krize to boli prave premiove produkty, co sa predavalo viac nez obvykle. Nie len u aut. Kriza vnasa do hry velke riziko, lenze s velkym rizikom prichadzaju aj velke zisky. Niekto utre hubu, niekto zbohatne. Tak to bolo vzdy a nebude to inak.
A na tu jeho magorinu som reagoval ja, ze to co tvrdi, ze cista schizofrenia a sprostost.
Avatar - iudex
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 14:01
Test Arteonu je slušný, s väčšinou záverov testéra sa stotožňujem, od dizajnu cez interiér až po hodnotenie jazdných vlastností.
Nesúhlasím však s pohľadom na motor a názorom, že BiTDI je lepšou voľbou, ako TSI. Jednak stojí rovnako, ako oveľa výkonnejší benzín, jednak neprináša žiadne benefity. Je nekultivovaný ako akýkoľvek štvorvalcový dízel, ale hlavne neprináša úsporu paliva, akú od dvojlitrovej nafty človek odôvodnene čaká. Sám testér píše, že v meste nafta žerie rovnakých 10 litrov, ako benzín (sic!) a aj v aktuálnom porovnávacom teste Autoexpressu (Arteon 2,0TDI vs. A5SB 3,0TDI) namerali Arteonu vyššiu spotrebu, ako Audi s trojlitrovým šesťvalcom. Dízel, ktorý je síce nekultivovaný ako typický štvorvalec, ale žerie viac, ako o liter objemnejší šesťvalec, to je fakt výborná voľba.
>:-[]
Inak súhlasím s autorom aj v tom, že Arteon vôbec nepobáda k ostrejšej jazde, na to je príliš kultivovaný, utlmený (nechcem povedať nezáživný) a tiež príliš veľký/dlhý, takže tých 206 kW zrovna nepotrebuje a ako ideál by som do Arteonu videl slabší 2,0TSI.
Avatar - Dinar
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 14:08
To auto má hlavně nesmyslnou cenovku, je to pořád jen mírně elegantnější/ostřejší designově passat, stát max. o sto víc než passat, pak ok, takto je to vyloženě masírka. V této cen. relaci se dá pořídit šestihrnek s klasickou koncepcí. ;-)
Avatar - removed
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 14:16
A realita? Okolní manažéři na tu masírku evidentně slyší. Docela nedávno se na téma Aerton strhla v kanceláři mohutná debata, protože každý by chtěl mít něco, co není pro každého. Marketing je dnes zkrátka více než polovina úspěchu.
Avatar - Dinar
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 14:17
Ano, souhlas, realita taková je, "masérů" plno vůkol, a u vw to vědí. ;-)
Avatar - iudex
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 14:25
Ja som mimo žltých predvádzačiek zatiaľ stretol jediný, aj ten som v bielej skoro prehliadol. Ono to za tú cenu bude chcieť silnú potrebu sa odlíšiť od Passatistov a neísť zároveň do prémie, ktorá je dosť blízko.
Ako aj ja by som Arteon ako taký bral všetkými desiatimi, ak by bol cenovo tam, kam podľa mňa patrí, t.j. medzi Insigniou, Superbom a Mondeom. Ale vyberať medzi Arteonom za 40t a porovnateľnou Insigniou za 30t, bola by to jasne Insignia (čo zrovna Tebe nemusím vysvetľovať).
Avatar - removed
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 14:36
Pokusím se na to podívat z jiného úhlu. Nevím, zda si to pánové ve VW uvědomili a nebo je to jen náhoda...
trh práce je teď v Evropě hodně divokej, dochází k přesunu mozků ke konkurenci a protože služební auto je považováno za benefit, na který prostě slyší nejedna sebepragmatičtější mužská (i ženská) duše, vím o minimálně čtyřech případech, kdy byl Aerton nabídnut "nerozhodným zamcům". V podstatě taková motivace... hele, nenavýšíme ti odměny na tvé pozici, ale zvýšíme ti budget a můžeš mít Arteon.
:-)
Avatar - Emel
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 14:46
To je asi jen náhoda.

Mně se Arteon do vkusu netrefuje, nemám z principu rád podobné naleštěné prdy... ale zase kdyby mi ho někdo nutil místo Passata, tak bych měl asi dilema :-)
Avatar - removed
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 14:48
no vidíš, další pragmatická duše... a ejhle, taky jenom člověk >:D
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 15:47
Myslíš za stejnou cenu, ale... >:-[]
Avatar - Emel
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 16:08
Myslím zaměstnavatel jako služebák.
Avatar - iudex
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 14:53
Tak áno, dnes sú zamestnanci rozmlsaní, dáš im Passat a ešte frflú. >:D
Avatar - woody-alien
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 16:58
Passat je pro každého, Arteon ne. ;-)
Avatar - Dinar
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 07:12
>:D :yes:
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 17:06
>:D
Avatar - wakantanka
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 19:26
U nas som stretol jedneho strieborneho na BL znackach a musel som sa pozriet dva krat, taky bol nevyrazny.
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 14:53
U nás se tahle diskuse vedla taky, dokonce jsme tu měli dva Arteony na zápůjčku a pak si všichni svorně znova objednali Passaty v kombíku a ti důležitější A6ky.
Avatar - removed
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 15:01
Co se jim na Arteonu nelíbilo? To není rejpnutí, rád bych to věděl.
Avatar - white label
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 15:31
Možná i to, že to není kombík..., viz jejich finální volba.
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 15:35
Myslím, že za cenu Arteonu má sakra našvihaný kombík nebo ve vyšších specifikacích pak výprodejovou A6 se šestiválcem. Udělal bych to stejně ;-)
Avatar - white label
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 15:39
A6 s V6 je jinde, ale na srovnatelnou cenu s Arteonem se zřejmě nedostanou ani při aktuálních cenách pomalu končící A6.
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 15:46
Nemyslím si, pokud slevíš z výbavy. Nedávno jsem dojednával za velmi sladkou cenu známému A6 3,0TDI Avant. Byl o 200k vč. DPH levnější než testovaný Arteon.
Avatar - white label
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 15:52
Tou cenovou srovnatelností jsem právě myslel při srovnatelné výbavě.
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 15:56
To fungovat samo nebude ;-)
Avatar - woody-alien
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 17:00
Počkej, sakra má našvihaný kombík ? Myslej jsem že Auris hybrida..... :-| >:-[]
Avatar - _Karel_
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 18:40
>:D >:D >:D
Avatar - simon_sez
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 07:21
ten ma ako auto snov :-)
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 18:35
Interiér je stejnej jako má Passat, jezdí to stejně jako Passat a i s cenovym jemnocitem je Arteon podstatně levnější - ergo si Passata můžou dovybavit k prasknutí.
Původně měl Arteon být náhradou A6, s tím je ale vyprovodili rychle :-)
Avatar - Dinar
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 07:16
A6 mi přijde k arteonu úplně mimo, v rámci koncernu bych smysl jeho pořízení porovnával proti smyslu pořízení si A5 sportback.
Avatar - woody-alien
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 09:42
Ano, to má logiku. Ale znáš to,šedivá je teorie....takže si v rámci laborování s cenou dovedu tenhle duel při výběru klidně představit. Marketingová masírka cpe Arteon prémii přímo do cesty, takže někoho může napadnout zkusit nahradit oježděné A6 tím nejlepším ze supermainstreamu. ;-)
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 10:27
Bereme auta na čtyř/šestiměsíční OL, vypadá to, že teďka importér/dealeři potřebujou vytvořit pár desítek kusů referentskejch Arteonů (sleva, kterou nabídli, byla docela prémiová a splátka OL tím pádem na přijatelné úrovni).
Takže fleet manažer přišel s tím, že by se to pro jednou mohlo vystřídat za ty Passaty a A6.
Jak jsem psal výše, A6káři je vyprovodili rychle s tím, že to nejede a škube, Passatisti taky, protože v černý/hnědý/stříbrný (povolený barvy) Arteon moc nevypadá a navíc jsme tradiční firma a jakákoli změna je zbytečná "výzva". :-)
Avatar - Dinar
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 11:10
Já to opravdu moc nechápu, prý to má být auto pro fleety, kde si nemůžou s ohledem na hierarchii pořídit za dané love premii, tak mají vybaveného passata resp. arteona. A najednou stojí proti A6? Dyk to je premie, jak to sedí s tou hierarchií? Moc mi to logiku nedává, pokud bych měl o arteonu uvažovat mimo kategorii "pravidla fleetu", pak ho (v této motorizaci) postavím proti střední premiové, když stojí stejně. Tj. 430i nebo A5 sportback 2,0tsi, oboje jezdí líp (tedy jestli arteon nejezdí výrazně lépe než passat, což nikde v testech nečtu), oboje vypadá, alespoň v mých očích, líp. A jako bonus lze, při dnešním přetlaku nabídky aut, pořídit ty zmíněné premiové konkurenty za danou cenu i se šestiválcem, podle mně je arteon s tím, jak má nastavenou cenovou politiku, střelbou mimo terč, resp. autem pro lidi, co se moc neorientují, resp. ta pravidla fleetu... a to jsme zpátky na začátku. ;-)
Avatar - woody-alien
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 11:34
Já souhlasím, pro mě by to byla lehká volba. Mě ovšem neomezuje car policy nýbrž jen vlastní volné finance. Jsem tedy chudší....ale mám to, za co mnozí i umírali. >:-[]
[odkaz]
Avatar - speedfred
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 20:15
to si vystihol :yes:
(aj keď občas je tá sloboda draho vykúpená)
Avatar - white label
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 11:15
Souhlas.
Avatar - removed
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 09:42
jojo, já hlavně přehlédl to "combi", čímž se to vše vysvětluje
Avatar - woody-alien
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 09:45
Počkej, takhle mi to nedává smysl. Zřejmě jsi myslel, že je Arteon podstatně dražší - ergo si můžou dovybavit Passata...
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 10:21
Jasně, je to jak píšeš - myslel jsem Passat, píšu Arteon.
Avatar - iudex
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 14:17
Presne. Cena je hrubo prestrelená, za "lepší" Passat či Superb bez technickej nadstavby oproti mainstreamu je to príliš veľa a príliš blízko prémii, voči ktorej nemá okrem viac miesta čo ponúknuť. Ak príde špekulovaný V6 (VR6) a zníži sa cena bežných verzií, potom sa dá o Arteone reálnejšie uvažovať, takto je ale mimo reálneho záujmu.
Avatar - Dinar
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 14:18
Moc tomu VR6 nevěřím, to by vw skutečně překvapil.
Avatar - iudex
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 10:07
Všetko bude záležať, ako veľmi bude pôsobiť mediálna masírka na kupujúcich. Ak sa ich nájde dosť, ktorí dajú prémiové peniaze za mainstreamovú techniku, nebude dôvod. Ak ale Arteon nepôjde, tak budú musieť ničo vymyslieť a VR6 pod kapotou by aspoň čiastočne dodala váhu tým deklaráciám. Ale skôr som skeptik ako Ty.
Btw. je zaujímavé, že Kia prinesie auto so skutočne prémiovou technikou (V6, zadný pohon so samosvorom...) a už dopredu sa naň hľadí cez prsty, kdežto VW predhodí "Passat liftback" s technikou zhodnou s hocakým Superbom či dokonca Golfom a ľudia to berú ako niečo viac, pomaly prémiu.
8-s
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 4. 10. 2017 10:23
Záleží, jací lidé. Když někdo o autech nic neví/ technika ho nezajímá, tak mu to pochopitelně může být jedno. Má to být víc než Passat a proč ne. Prémie? Těžko. Marketingové oddělení to může tvrdit, i když jsem to nezaznamenal (na druhou stranu si nevzpomínám, že bych na Arteon viděl nějakou reklamu, ani jsem se neobtěžoval s brožurou). Toho jsem si všiml jen u Hyundai. U Opelu se člověk zasmál (Premium-Klasse, nebo jak to říkají).

Je to prostě rozdíl mezi vnímáním značek. VW klidně může sáhnout pro techniku k Audi. Udělali to u Touaregu i Phaetonu. Kdyby na to přišlo, klidně by mohli jít k Porsche, kde mají FR platformu. Něco nad Passatem se určitě dá udělat. Otázka je, jestli je na to prostor. Jestli to VW dokáže prodat. Technika podle mne nehraje zase takovou roli. Pokud budou lidé dávat přednost prémii, tak podle mne technika ani náhodou nebude důvod číslo jedna. Ta je spoustě lidí ukradená, nebo ji minimálně berou hodně povrchně.

Mimo EU Arteon šestiválec nejspíš dostane. Jestli i v EU, kdo ví. Normálně bych věřil, že do toho klidně půjdou. Ale po gatích nebudou tak ochotní.
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 14:22
Jako ano pekne auto...ale nezabudnime ze predchodca mal hroznu reputaciu v kvalite od krivych koncoviek vyfuku, anteny ,hrkotajuci interier a vela dalsich veci. myslim niekto tu z nas tiez ma predch. CC a zavesil to na Moje auto... Zalezi ako silno vychytali muchy ktore zrovna nepomohli CC reputacii . Cas ukaze nakolko sa zlepsila kvalita. Osobne som na CC pocul dost silnu kritiku od par majitelov a tiez na nete sa da najst par nie zrovna pochvalnych prispevkov...
Avatar - wikinko
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 15:54
Dinar, tebe snad netreba vysvetlovat, ze nielen cena, ale aj auto samotne bolo vytvorene pre fleety pre nizsi korporatny manazment, ktori kvoli firemnej "car policy" nemoze premiovku, ale limit na operak ma vysoky. Viem o com hovorim, po dvoch BMW 3 jazdim z donutenie na octavke za 40 tisic euro.
Avatar - white label
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 15:57
A jak to snášíš? Máš benzín, nebo diesel?
Avatar - wikinko
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 17:19
135kw TDI 4x4. az na podtacanie (auto pri tom drnca a vibruje) sposobene katastrofalnym naladenim DSG to znasam celkom dobre.
Avatar - white label
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 19:00
Tak tam hoď sport, nebo manual a neřeš to... ;-)
Avatar - wikinko
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 05:23
a naco mam potom automat? Superb pri podtacani tak nevibruje, pri octavke je to len vinou osideneho odizolovania.
Avatar - white label
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 10:49
I ve "sportu" je to pořád automat...
Avatar - white label
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 11:14
eSko je taky automatický režim...
Avatar - speedfred
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 08:15
keď som mal Pašíka 3.2 ,tak v kolónach som to musel prepínanať na S, v D to bola katastrofa.
Avatar - white label
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 10:46
Jo, v pomalých kolonách je to nejlepší řešení.
Avatar - speedfred
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 16:44
to bola snáď iba cenniková cena.
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 10:19
Nevim, jak je to na slovensku, v DE je treba srazka ze mzdy (za pouzivani auta k soukromym ucelum) navazana prave na cenikovou cenu auta. Za kolik to leasingovka ve skutecnosti koupila, nikdo nevi bych rek... :-)

Takze to pak clovek cumi, jake ze jsou vlastne cenikove ceny tech aut - u nas napriklad Golf GTD za 45k EUR, Audi A6 s 2.0TDI a manualem (mame nejaky omezeni na CO2, jinak ale je v plny palbe) za bratru 70k EUR... a podobny nesmysly.
Avatar - removed
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 10:26
ta srážka ze mzdy vázaná na cenu auta je samozřejmě i v CZ
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 15:31
Diky za upresneni, ostatne dalo se to cekat. :-) Kazdopadne jako prijemce benefitu sluzebniho auta cloveka zajima prave cenikova cena bez jakychkoliv slev. :-) Z toho pak prameni takova ta klasika "golf za milion, to je ale hovadina, za ty prachy mam passata v plny palbe" ... leda tak kulovy. :-)
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 16:56
V ČR nehraje roli ceníková cena, ale vstupní (tedy kupní) a to včetně DPH v plné výši. A to i u aut pronajatých (bere se tedy vstupní u majitele). Pokud se tedy něco nezměnilo.
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 22:03
Nezmenilo, je to jak pises :-)
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 16:11
Opravdu to nevychází? Dorovnávání výbav je celkem otrava a je tu otázka nabídky prodejce, ale při zběžném porovnání jsem se myslím dostal pod €4k rozdílu (oproti sedanu). Co si vzpomínám, i standardní Passat šel snad přes €70k, když se člověk u konfigurátoru utrhl ze řetězu. To je nesmysl, který může fungovat snad jen tam, kde peníze jsou, ale pravidla nedovolí něco lepšího. Jinak to chce pořádnou slevu.
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 17:09
Teda já chtěl za každou cenu benzín a tak tu 206kW mám, ale musím kriticky říct, že úplně spokojenej nejsem. Do 1800 otáček je to úplná mrtvola, to se pochopitelně dá čekat. Ale ono je to dost mrtvý i do cca 2800 otáček, což mě zklamalo. Při klidném zrychlování kolem dálničního limitu do kopce s polo obsazeným autem to vyloženě nejede a musí to zběsile podřazovat. Na reakci na plyn to čeká snad věčnost, prostě než se to celý nafouká..
Navíc chod to má docela i hrubej, osobně to přičítám docela vysokýmu litrovýmu výkonu.
Pak spotřeba, testu nevěřím ani náhodou. V kombinaci s převažujícíma dálnicema lehce přes limit mám dlouhodobou přes 10l. Tím nechci říct, že by mi to vadilo. Ale 3,6 VR6 žrala při podobný jízdě necelejch 11 ale zase pouze 95 natural. A že ten motor uměl vykouzlit jinej zvuk, kulisu, pocit a gradaci výkonu. A navíc na ťuknutí do plynu hned reagoval.
Každopádně zkusím brzo i BiTdi a jsem docela zvědavý.
Vcelku ale souhlasím s poslední větou, vzal bych slabší 2,0TSI a ušetřil.
Avatar - Emel
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 2. 10. 2017 17:44
Někde jsem viděl graf nové Cupry 310, ale teď to nemůžu najít... tak aspoň RS245 - vypadá to na 350Nm cca. při 1850.

[odkaz]

To samozřejmě neříká nic o reakční době při potřebě zrychlit z běžné jízdy v těch otáčkách.
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 14:16
Problem je, ze momentovy graf z motorovej brzdy nic nehovori o reakciach motora. Meranie prebieha tak, ze sa zaradi (vacsinou) najtazsi prevod, aby sa znizil krutiaci moment posobiaci na valce a tym padom sa motor vytaca velmi pomaly. Takze ma kopu casu nafuknut turbo. Rovnake je to aj pri motorovej brzde.

Ekvivalentna situacia je v reale zrychlenie v dialnicnej rychlosti do kopca bez podradenia. Ak das podlahu po chvili sa motor pozbiera a zrychluje aj z otacok, kde by si to necakal, ale nafuknutie turba trva... se***.
Blbe je ze clovek vacsinou podradi a zrychluje na lahkom prevode, kde nebude cakat 3s kym sa vobec natlakuje turbo na maximalny tlak. Preto sa potom motor javy mrtvy aj v otackach, kde maximalny krutiaci moment dosiahut dokaze...

Po prechode z atmo benzinu na turbo diesli som si na toto zvykal sakra dlho a vlastne stale nezvykol ;-\

PS. Presne kvoli tymto faktom je BMW 40i tak skvely motor. Pretlak turba je vcelku nizky a turbina sa roztoci prijemne rychlo.
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 15:57
Ano; rychlost, s jakou motor akceleruje, je jedním z parametrů testu a je podstatný pro srovnání. Pokud by jeli konstantní zrychlení, tak se prodleva projeví (otáčky rostou neustále a nečeká se na motor, až se nadechne) a výsledek bude záviset právě na zvoleném zrychlení. Metod je víc a bez detailů ta data nejsou porovnatelná. Nejvyšších hodnot by měli dosáhnout při měření po krocích, kdy počkají na ustálení. Alespoň u jednoho zdroje by člověk mohl předpokládat, že to vždy (nebo alespoň u podobných aut) změří stejně.

Spíš se jeví mrtvý proto, že po podřazení a dosažení maxima bude moment na kolech už jen a jen klesat (u motoru s plochou charakteristikou).
Avatar - Emel
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 16:09
Jojo... to bylo myšleno tou poslední větou. Ale záleží jak na Arteon koukáš, v evropském mainstreamu je dneska dvoulitr bohužel maximum.
Avatar - Dinar
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 07:22
U dvoulitru s výkonem přes 200kW naráží downsizing na své limilty. Ty prodlevy se dají konstrukčně eliminovat, biturbo atp., ale podání výkonu, zvuk a spotřeba budou vždy na straně většího šestiválce o podobném výkonu. Dnes za 10 litrů bez jakéhokoliv šetření jezdí i větší a těžší 540xi, 440xi v pohodě pod 10.
Avatar - white label
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 11:20
Je zajímavé, že jak ten benzínový dvoulitr + 7dsg sedí třeba ke Golfu R, tak v Arteonu apod. to působí (relativně) tak nějak "o ničem". A není to jen rozdílným poměrem PS/kg.
BiTDI ako ideál? Asi nie
| 3. 10. 2017 16:38
On tam asi nebude rovnaky software v RJ motora a prevodovky.
Plus teda ani ocakavania uzivatela >:-[] Mozno to neodladili idealne pre "komfortne" fungovanie.
DSG DQ 381
| 2. 10. 2017 14:14
nahrazuje postupně v koncernu DQ 250 a zase žádná sláva... :no:
HDM je HDM, třeba u BMW to vědí a dvouspojky dávají jen do vyloženě ostrých modelů, u Mercedesu ani do těch ostrých ;-)
Avatar - iudex
DSG DQ 381
| 2. 10. 2017 14:18
Ja som doteraz myslel, že A45 AMG má dvojspojku. ;-)
DSG DQ 381
| 2. 10. 2017 14:53
Je to vůbec Mercedes? ;-\
Avatar - white label
DSG DQ 381
| 2. 10. 2017 14:58
Mercedes, jak Mercedes (viz i užitkové medvědy), mnohem trefnější otázkou by bylo:
Je to vůbec AMG?
DSG DQ 381
| 2. 10. 2017 15:46
Na Áčko jsem si ani nevzpomněl.
Taky patřím k těm, kteří za Mercedes považují jen "to od C výše" !!!
DSG DQ 381
| 2. 10. 2017 16:36
AMG GT má také dvouspojku. A takové SL 63 AMG má dokonce jednospojkovou převodovku (měly ji snad všechny "neterénní" 63, tedy kromě ML, GL a G). Ale hádám, že to také nejsou Mercedesy. >:-[]
DSG DQ 381
| 3. 10. 2017 07:55
Děkuji za rozšíření obzorů.
Plechová huba
| 2. 10. 2017 14:53
Zepředu mi Aerton připomíná toto:

[odkaz]

P.S.: Jen pro silné povahy >:-[]
Plechová huba
| 2. 10. 2017 15:25
>:D >:D >:D
Avatar - speedfred
Plechová huba
| 2. 10. 2017 16:46
predvolebná kampaň ??
Avatar - CHerokee
Arteon 4 válce
| 2. 10. 2017 15:01
Arteona jsem už na cestě potkal. Působí majestátně, designově exteriér je skutečně jinde než Passat. O to víc je zklamání interiér, ale hlavně 4hrnky pod kapotou..takže ani v tomto případě evropský mainstream nevystoupil z řady a nedal pořádný motor, který by si to auto zasloužilo. Škoda....tomu se říká nevyužitý potenciál.
Arteon 4 válce
| 2. 10. 2017 17:11
Přesně, dát tam nějakou 350HP s 550Nm VR6, mohlo to celý mít smysl.
Arteon 4 válce
| 2. 10. 2017 20:49
Klidne 250HP, ale proste V6.
Avatar - CHerokee
Arteon 4 válce
| 2. 10. 2017 21:30
Tak tak. Byl by to repre vrchol.
Ano,
| 2. 10. 2017 15:24
hezký, jen toho skla je za B sloupkem v porovnání s předními dveřmi až přespříliš. Proč neudělali přední dveře delší?
Předražený krasavec
| 2. 10. 2017 15:58
Díky za pěkné počtení :yes:

Arteon se povedl, ale cenová politika je přepálená jak blázen, v podstatě už takřka přešlapuje do teritoria BMW 5, což je ovšem už jiný kafe. Přesto musím design ocenit, je to nízké, přikrčené, moderní... :yes:

DSG nemám moc v lásce, ve většině případů při běžné jízdě je pomalá (když nemá nachystaný ten správný kvalt, což je ovšem při normální jízdě a potřebě náhlé akcelerace v podstatě pravidlem) a při parkování škube. Smysl dává možná se sportovních autech, kde se uplatní její rychlost ve sportovním režimu.

Navíc dnes už některé klasické automaty umí být tak rychlé, že se výhoda dvojspojky vytrácí. A nemluvím jen o ZF v nových BMW, slušně rychlý je třeba i automat Skyactive-Drive od Mazdy.
Avatar - wakantanka
Předražený krasavec
| 2. 10. 2017 19:31
On ani ten 9g tronic od MB nie je vylozene lenoch. :-) Naviac o preradeni clovek vacsinou vie len podla pohybu rucicky otackomeru. :-)
Předražený krasavec
| 3. 10. 2017 14:28
Jo,Sport+ rezim je parada a i z obycejnyho dieselu udela zabavny auto. Samo je to spojeny i s odlisnym nalazenim vseho ostatniho v tom rezimu. Ta rychlost s jakou zaradi a jak skvele to drzi auto porad v otackach je super.
Design
| 2. 10. 2017 17:20
Já se postavím na druhou stranu designové barikády - obecně se mi design posledních generací VW líbí, není to úplná nuda jako třeba Golf VI, ale zase to nekřičí jako třeba Civic. Ten připomíná takové ty šprty z filmů "pančelko, pančelko, já, já...", znáte to. Ale že by mi Arteon připadal, že nějak vyčnívá z řady, to teda ne. Takovej současnej VW standard.
Avatar - Korendir
Vizuální stránka
| 2. 10. 2017 17:27
Po technické stránce nemohu s testem polemizovat, protože jsem toto auto nikdy neřídil. Ale viděl jsem ho naživo předminulý týden v německu u Mnichova na dálnici. No a není to nic extrovního, z čeho by byl člověk unešen. Nechci hanit VW, ale designem nevynikají (to je asi fakt). Toto možná je nejvydařenější z produkce, nicméně nic na čem by oko spočinulo déle.
Avatar - Barry Lyndon
v této barvě a R-Line (rozuměj cirkus) paketu chybí už jen k
| 2. 10. 2017 19:39
Tomu, že by ty adaptivní tlumiče tak dramaticky zlepšily sotva průměrné vlastnosti podvozku trpícího všemi neduhy MQB, který strčí do kapsy i Insignia za poloviční cenu, taky moc nevěřím.

Moje vlastní zkušenost s adaptivním podvozkem VW ve vlastní Golfu 6 je děs běs (je to ještě daleko horší než obyč. verze). Chápu, že toto je jiný level na jiném prncipu, ale i tak nevěřím, že sebelepší tlumiče zlepší principiální chyby (např. jen podprůměrné odhlučnění).
Avatar - Jaros71
VW čtyřválec sedan za 1,5 mega???
| 2. 10. 2017 23:05
Už i u VW se zbláznili...
Prémiová cena za neprémiové auto , sice s pěkný designem , ale bez šestiválce?
Blbost ! :no:
Podobná magořina jako ty předaržený Volva.. >:D
Navíc interier Passatu , NEODPOVÍDÁ CENĚ.
Nelíbí se mi opět digi štít přistrojovky a jen dotykové radio bez tlačítek..fuj.
1.5 mega bych utratil třeba u Audi , BMW či Mercedesu..nebo jinde.
VW čtyřválec sedan za 1,5 mega???
| 3. 10. 2017 14:37
Hele 1.5 mega je cenikova cena meho MB (mozna je ted drazsi o neco, pry zdrazily nektere polozky, nevim, prepocitavat to nebudu ) a sice neni takhle nabusenej, ale ma vse podstatne a neumim si predstavit dat oproti tomu prednost byt lepe vybavenemu Passatu. Uz jen pro tu image. VW ani jiny mainstream neni proste premie. Ty zavistive pohledy frajirku ve sluzebnich Passatech, Superbech apod. na pumpe uz ani nevnimam. Ten znak na kapote proste dela strasne moc. A VW nebo Ford (tam je to ale vylozene fraska) se muze snazit jak chce, ale proste bude vzdy mene.

Takze tohle je opravdu jen do fleetu s jejich absurdni politikou, kde nekdy nejde o cenu, ale nejakou prestiz.

Jo, premie uplne v zakladu s podmerecnym motorem vs. slusny mainstream, to k polemice je. Ale tohle uz je moc, ta cena Arteonu je proste prepiskla. Ja ho nekolikrat potkal, ale je to proste jen prevleceny Passat.

A Stinger, to bude jeste mnohem horsi, opet, cena, za to sezenes slusnou 3er a za druhe znacka, ktera se nemuze v prestizi rovnat VW. Uz vidim ty manazery atd. jak nafasuji Kiu. To by bylo sebevrazd ze cti :-)
Avatar - iudex
VW čtyřválec sedan za 1,5 mega???
| 3. 10. 2017 15:43
Jj, všetci Ti závidia ten Mercedes v social edition a tipujem so štvorvalcovým dízlom. Ale Ty sa cítiš ako king a pohľady chudákov v Passatoch si užívaš.
A samozrejme mať Stinger bude sebevražda, s 370k V6, zadným pohonom so samosvorom, Brembo brzdami či 8st. automatom, teda technicky plne na úrovni prémie a už nebudeš môcť krčiť nos nad mainstreamovou technikou , tak Ti aspoň zostane ten znak na kapote, keď už nebude vecne čo kritizovať.
Niet nad zjednodušený pohľad brandistu na svet. ;-)
VW čtyřválec sedan za 1,5 mega???
| 3. 10. 2017 16:06
Ackoli jsi to napsal ironicky, realita je presne takova, jakjsi ji popsal :-)
VW čtyřválec sedan za 1,5 mega???
| 3. 10. 2017 15:52
Suhlasim. vela ludi bude urcite argumentovat ze imidz je nanic a ze premia v tej cene je holota a podobne bludy...najlepsie by pochopili ak by prejazdili par tisic km trebarz E ckom a potom par tisic km nabusenym Passatom , sorry Arteonom. Arteon vypada dobre to je fakt ale je tam to ale...za 1.5 mega prezleceny passat...?
VW čtyřválec sedan za 1,5 mega???
| 3. 10. 2017 16:10
Jde o cenu, pokud budu mit na jedne strane bitdi Passata v top vybave a na druhe strane e200d bez jedineho priplatku za stejnou nebo podobnou cenu (cenikovka e200d v soc pres 1.2 mega, to presne odpovida nabusenemu Passatu.), tak ten Passat dava urcite vetsi smysl. Pokud uz to bude za tu cenu jen o neco mene vykonu a jen o rozumny konpromis horsi vybava, tak je Passat bez sance. A to je Arteon v lepsi specifikaci.

O image se nema cenu bavit. Premie bude vzdy vic.
Avatar - _Karel_
VW čtyřválec sedan za 1,5 mega???
| 3. 10. 2017 16:26
Taky bych dal přednost před jakkoliv nabušeným Passatem éčku i céčku (i se čtyřválci)s nějakou rozumnou výbavou. Ale to s těma závistivýma frajírkama je spíš úsměvný.
Avatar - iudex
VW čtyřválec sedan za 1,5 mega???
| 3. 10. 2017 16:36
Jj, akýkoľvek holý Mercedes možno závidia niekde v horskej osade, kde jazdia bežne iba Fabie, ale bežne sú dnes plné mestá prémioviek a s nejakým bežným sedanom, naviac bez príplatkov á la AMG paket nikto už parádu nespraví a reči o otáčaní háv závistlivcov sú len na smiech.
Osobne som radšej priaznivcom nenápadnosti a skrytého potenciálu než ostentatívneho ukazovania sa. Ale každý sme iný.
Avatar - _Karel_
VW čtyřválec sedan za 1,5 mega???
| 3. 10. 2017 16:39
Těžko si představuji závistivé pohledy v Praze. S Bentley, to bych věřil. ;-)
Avatar - Barry Lyndon
VW čtyřválec sedan za 1,5 mega???
| 4. 10. 2017 00:52
minimálně zvenku je e200d dost komická motorizace. Nevím jestli je to uložením motoru podél a nebo čím, ale dieselové čtyřválce zní v prémii (extrém je pak BMW) snad ještě hůře než mainstreamu. A vyšší počet válců to moc nevylepší. Takže pokud se lidé otáčejí, tak to není tím, že ti závidí (to fakt leda nějací volové), ale že se podivují nad traktorovitostí tvého motoru. Tohle šetření pár korun na spotřebě snad nikdy nepochopím...
Avatar - iudex
VW čtyřválec sedan za 1,5 mega???
| 3. 10. 2017 16:29
Ale Éčko sa s Arteonom nebude prelínať nikdy. To, že Arteon sa cenníkovou cenou blíži nezdravo blízko prémiovej strednej je jedna vec, ale vyššia stredná je zase o parník ďalej aj cenovo (a prosím neporovnávajme cenník Arteonu s reálnou kúpnou cenou Mercedesu, to tu rovno môžeme vytiahnuť testovanú trojvalcovú Octaviu za milión).
Avšak tu nešlo o to, že Arteon ako mainstream sa tu hrá na niečo viac a pýta si za to nehorázne peniaze, to ostatne kritizujeme asi všetci. V Andyho prípade išlo o tú povýšenosť a nedôvodný pocit nadradenosti čisto zo znaku na kapote a naopak podceňovanie mainstreamu paušálne, viď ten príklad Stingera, ktorá na rozdiel od priamej konkurencie má aj technickú nadstavbu oproti mainstreamu, ktorú kritizovaný Arteon nemá. Preto kritika Arteonu a jeho ceny je oprávnená, avšak rovnako opovržlivé slová voči Kii Stinger, ktorá je technicky tam, kde tá prémia, sú len hlúpy stereotyp a brandizmus.
VW čtyřválec sedan za 1,5 mega???
| 3. 10. 2017 16:41
Jaktoze ne? Mas 1,5 mega na auto? Koukni co ti za to nabidne Arteon a Ecko. I to Ecko uz nebude zadny social. V bezinu za tu cenu dostanes 143 nebo 155kw ctyrvalec, takze sice dynamicky horsi, ale furt slusne jedouci a vybava za 200 tis obsahne to podstatne. Kuzi,dekor, svetla, fulk digi palubovku a nejake asistenty. Parkovaci kameru, 360st a autom park, stejne jako automat je v zakladu. Takove auto je zcela v pohode a konkurenceschopne, dokonce je to pry nejlepe prodejna konfigurace, nejprodavanejsi motor a vybava obsahujici vse podstatne. Arteon za tu cenu bude mit vykonnejsi motor a nejakou vybavu navic. Nevidim duvod, proc by se neprotinali.
Avatar - _Karel_
VW čtyřválec sedan za 1,5 mega???
| 3. 10. 2017 17:00
Co ty vlastně přesně máš? Myslel jsem, že 250D, ale to v konfigurátoru není.A je tam všude jen 7g tronic, což je starý automat, ne?
VW čtyřválec sedan za 1,5 mega???
| 3. 10. 2017 17:05
220d, to je prostredni, 200 - 220 - 350. A 9g. 7g byla v minule generaci, ted je vsude 9g.
Avatar - _Karel_
VW čtyřválec sedan za 1,5 mega???
| 3. 10. 2017 17:18
Pokud ta 220d je z nové řady motorů,(což předpokládám, že je) pak věřím, že to není nijak nedůstojný motor.
Avatar - Emel
VW čtyřválec sedan za 1,5 mega???
| 3. 10. 2017 20:19
Co že je nejprodávanější motor? Jistě to není benzín...
VW čtyřválec sedan za 1,5 mega???
| 4. 10. 2017 11:22
hehe, nenabusene E-cko bude vzdy akurat dobry taxik na letisko a potom nazad do centra :-)
no eleganci si představuju jinak
| 3. 10. 2017 08:34
hlavně v té barvě kurkuma a s těmi černými koly ... děs běs... :no: >:D
Avatar - white label
no eleganci si představuju jinak
| 3. 10. 2017 10:45
A to jsem si myslel, že je to ideální barevná kombinace právě pro vosovčeláka... >:-[]
Avatar - _Karel_
no eleganci si představuju jinak
| 3. 10. 2017 11:03
>:-[] :yes: Navíc je to slušný žihadlo.
Avatar - white label
no eleganci si představuju jinak
| 3. 10. 2017 14:11
Tak tobě to přišlo vtipné a ještě sis přisadil?
Počkej, až dostaneš žihadlo od vosovčeláka (viz 13:28)... ;-)
no eleganci si představuju jinak
| 3. 10. 2017 13:28
jak že jsme to říkali na základní škole? vtipe vylez, nebo tak nějak ... :no: 8-s
Avatar - white label
no eleganci si představuju jinak
| 3. 10. 2017 14:06
My jsme zase říkali, hlavně se z toho nepos.rat... :*)
Avatar - vabis
A7
| 3. 10. 2017 09:47
Audi A7 revival, z venku jeste dejme tomu, uvnitr smisene dojmy, jizdne zatim neznam. CLS byla ve sve dobe vetsi pecka.
A7
| 3. 10. 2017 11:12
no jo, jenže cls je už prostě soupeř z jinýho hřiště
Avatar - white label
A7
| 3. 10. 2017 12:27
Z jiného hřiště je i A7, koncern nekoncern.
A7
| 3. 10. 2017 14:05
je to tak :yes:
Naživo
| 3. 10. 2017 13:50
mne přímo odpuzovaly přední brzdové třmeny. Jejich provedení není na takovém autě akceptovatelné.
Avatar - Barry Lyndon
Naživo
| 4. 10. 2017 00:57
ono naživo v autosalonu vypadá ledasco podivně, až se to v provozu ušpiní, tak to bude ta poslední věc, která by komu vadila. Vždyť je to pořád jen VW, není to Pagani, aby se někdo mazlil i s tak pitomými detaily ;-)
Avatar - 3_diamanty
krasavec
| 5. 10. 2017 12:07
zrovna v tejto farbe a s tymito elektronmi som ho uz dvakrat videl a musim povedat ze nema chybu... rovnako kabina vyzera velmi dostojne a bytelne.. a s 2.0tsi to asi tiez pojde viac ako dobre takze otazka je na co je nam nejaka A4 alebo DS5-ka.. ;-) ..

PS: len tie disky by som bral nejake klasicke svetlejsie... arteon :yes:
Hlavně si neobjednávejte VW navigaci
| 9. 1. 2018 13:39
Hlavně si neobjednávejte VW navigaci je to šunt. Mapy jsou horší než většina map které jsou zdarma. kupte si rádio s CAR-NET a navigaci si pustíte z telefonu je to lepší a ušetříte. WV neudělal u nového Tiguana za 1,5 roku žádnou aktualizaci map. Zrovna tak i Lane assist nestojí za nic.
VW Arteon
| 15. 2. 2018 20:27
Pokud jde o záležitosti související s autem, tak vždycky dám na názor mého manžela, bývalého automechanika, a dost mě překvapilo, když mi doporučoval VW Arteon, protože byl vždycky spíše zastáncem BMW a Audi. Nakonec jsem ale dala na jeho rady a Arteon si pořídila z obchodu Auto Podbabská - viz. [odkaz] - a musím říct, že takto spokojená jsem s autem snad ještě nebyla. Jezdí fakt skvěle. Palec nahoru!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku