Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Continental představuje vizi autonomního přepravníku pro města. Umí toho hodně!

Německá společnost věří autonomní budoucnosti dopravy a odhaluje vizualizaci vlastního konceptu. V ulicích jich prý uvidíme tisíce!
Zpět na článek
8. 10. 2017 21:17
9. 10. 2017 08:39
9. 10. 2017 13:01
9. 10. 2017 10:41
9. 10. 2017 12:56
Avatar - Ja Prvni 123
8. 10. 2017 18:01
No, do centra metropolí... s relativně malým elektomotorem,
Jen bych tam raději viděl člověka - řidiče.

Až udělají počítač, co nezamrzá... síť, co nepadá... tak pak možná... jednou .. někdy.
;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
8. 10. 2017 18:43
Re: No, do centra metropolí... s relativně malým elektomotor
Elektromobily nejsou příliš efektivní ale autonomní řízení, to je úplná mánie.
Nikdo si neuvědomuje že snímače potřebují perfektní značení a perfektní bezporuchovou komunikaci se semafory a ostatními vozidly.
Je to mánie. Nevím kdo si usmyslel že se za každou cenu musí odstranit řidič-člověk. Asi nejmladší generace odkojená IT a žijící ve virtuální IT bublině.
8. 10. 2017 19:17
Re: No, do centra metropolí... s relativně malým elektomotor
Vysvetľuj to niekomu... Je až s podivom, koľko tých bezmozgov je.
9. 10. 2017 08:34
Re: No, do centra metropolí... s relativně malým elektomotor
Co znamená že: "elektromotor není příliš efektivní"? To jako 90% účinnost přeměny nabíjecího proudu na pohybovou energii mobilu není příliš efektivní? (a to nepočítám navýšení dík rekuperaci!) Oproti nejefektivnějšímu spalovacímu motoru, dieselu, s účinností kolem 35%...

Perfektní značení je nutné jenom pro řidiče-člověka. Jeho reakční doba je neskutečně dlouhá. Pokud se zrovna věnuje řízení.... Semafory autonomní auta nepotřebují vůbec. Komunikovat spolu, hm, hodí se to, ale rozhodně to není podmínka nutná k bezpečné jízdě. Potřebuje snad řidič-člověk komunikovat s jiným řidičem, když mu dává přednost zprava? Nepotřebuje, musí jen odhadnout, kam ty další mobily kolem něj pojedou a to stroj zmákne dokonale.

Doporučuju načíst pár odborných článků o mobilní robotice, je to zajímavé čtení a není k tomu třeba ani příliš matematiky (pro pochopení funkce).
8. 10. 2017 21:17
Dobré
Ve většině výtahů už také není liftboy a neznám moc lidí, kteří by zvolili vyjít třeba jen 5 pater místo použití výtahu. Podle mého názoru je jen potřeba oddělit silnice, kde budou moci jezdit tyhle autonomní vozidla od aut s řidiči, a to pro bezpečnost osob přepravujících se v autonomních vozidlech.
Rozbalit vlákno
4
9. 10. 2017 08:39
Re: Dobré
Přechodné období potrvá tak asi 20 let. Takže už dnes se počítá s tím, že provoz bude smíšený. Oddělovat to by bylo zbytečně finančně náročné -> dvojí infrastruktura. On není žádnej problém z vektoru hybnosti daného auta a odhadu jeho hmotnosti určit prostor, kam se může v následujícím čase pohybovat. A tomuto prostoru se autonomní auto prostě vyhne. Stejně tak to děláme za volantem i my, lidi. Nejezdíme si na kufrech (že ano?!), udržujeme boční odstupy, dodržujeme maximální povolené rychlosti a vždy nejedeme rychleji než tak, abychom zastavili tam, kam vidíme.... Autonomní auta, z důvodu bezpečnosti, nebudou jezdit tak rychle, jako lidé. Ale o to bude jízda plynulejší a ve výsledku nebude časově delší.

PS: Dopravní letadla už dávno neřídí člověk....
9. 10. 2017 13:01
Re: Dobré
To oddělení jsem myslel třeba pro vnitřní Prahu, aby ji autonomní auta obsluhovala exkluzivně, tedy se tam nemotala auta "s řidičem". Třeba po dálnicích by pro autonomní auta stačil i jeden pruh, který je okolo větších měst stejně nevyužívaný ;-)
Avatar - Stejsn
9. 10. 2017 10:41
Re: Dobré
No, krom Total Recallu II jsem ještě neviděl výtah, který by křížil cestu jiným výtahům, mohl by si volit trasu a musel počítat s dopravou kolem sebe...
9. 10. 2017 12:56
Re: Dobré
Já tedy takovej systém už viděl: [odkaz]