Profi
jen by mne zajímalo, zda to zvládne to co stará Ventra............, průchodnost terénem,stoupavost...........
Vždycky se na to někdo ptá a vždycky říkám: levou zadní.
Už jen porovnání pohotovostní a celkové vyjde lépe proo V3S. Ventra uveze skoro 2x tolik co sama váží, což se o Taktiku říci nedá. Kdo tenhle konglomerát věcí viděl na D1, tak se musí divit, že to vůbec dojede, protože tuhé nápravy se klepou jak řízky..
ELektroniku a zejména dráty to má vedeny rámem jak u nějakého osobáku, tohle dostat šrapnelem, tak neodjede, protože to bude hlásit chybovou hlášku " nefungují blinkry" 😄
P.S. typové číslo 810 je u mě OT 810 obrněnec,
ELektroniku a zejména dráty to má vedeny rámem jak u nějakého osobáku, tohle dostat šrapnelem, tak neodjede, protože to bude hlásit chybovou hlášku " nefungují blinkry" 😄
P.S. typové číslo 810 je u mě OT 810 obrněnec,
To fakt není v Evropě lepší dodavatel motorů pro nákladní vozidla, než Renault??? A proč Steyer, když převodovky umíme na špičkové úrovni? Hm, Dalík je čučkař... 😄
by mi připadala lepší T815-7 4x4
Stačí porovnat verze s pancéřovanou kabinou.....
Stačí porovnat verze s pancéřovanou kabinou.....
[odkaz]