Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
_Teddy_
Citam clanok, listujem strany, a cakam kde bude konecne ten dovod pre ktory Compass dostal 3 hviezdy. Zrazu je tu koniec, a nic som nenasiel! Takze preco?
Vari to "zpracovani interieru"? Ale ved tvrde plasty ma aj cela paleta aut zo Skody, a tam na to uz testeri rezignovali (nanajvys akoby mimochodom pripomenu ze Peugeot v zaklade ma lepsi interier, ako Kodiaq v plnke). "chod automatu"? Ale ved vraj pri normalnej jazde radi "kultivovane bez prodlev" (pri slapnuti na plyn zmatkuju mnohe automaty, nielen smutne zname "suche" de-es-gecko). Alebo je fakt problem ta cena? Nedavno tu bol Karoq za 900 litrov, s 1.6TDI/85kW.
Takze pytam sa preco? Odpoved nenachadzam. Zeby sa tentokrat namiesto "skoda-bonus" uplatnil v teste "fiat-malus"?
Vari to "zpracovani interieru"? Ale ved tvrde plasty ma aj cela paleta aut zo Skody, a tam na to uz testeri rezignovali (nanajvys akoby mimochodom pripomenu ze Peugeot v zaklade ma lepsi interier, ako Kodiaq v plnke). "chod automatu"? Ale ved vraj pri normalnej jazde radi "kultivovane bez prodlev" (pri slapnuti na plyn zmatkuju mnohe automaty, nielen smutne zname "suche" de-es-gecko). Alebo je fakt problem ta cena? Nedavno tu bol Karoq za 900 litrov, s 1.6TDI/85kW.
Takze pytam sa preco? Odpoved nenachadzam. Zeby sa tentokrat namiesto "skoda-bonus" uplatnil v teste "fiat-malus"?
Az teraz som si vsimol tie 3 hviezdy. Talianske Jeepy sice nemusim, ale je to i tak zahada.
Inak pri podobnych autach sa tvrdsi plast dava aj umyselne.
By ma zaujimalo, kolko by dostal za interier Wrangler.
A "Jde spíše o typický „naftový“ rachot, ve kterém jen těžko budete hledat zalíbení." - no klasika Fiat :-)
Inak pri podobnych autach sa tvrdsi plast dava aj umyselne.
By ma zaujimalo, kolko by dostal za interier Wrangler.
A "Jde spíše o typický „naftový“ rachot, ve kterém jen těžko budete hledat zalíbení." - no klasika Fiat :-)
Ono bohužel všechny Jeepy mají tvrdý plasty v interiéru i takový GrandCherokee. To je trochu jejich mínus. Je to prostě na prvn pohled znát, že se na německou svatou trojici nechytají.
Keby mali vnutri plasty na olizovanie, cena by asi bola uplne ina.
Naviac celkom suhlasim, ze u niektorych aut je lepsie davat peniaze do techniky a vyvoja ako neucelnych veci. Nebavime sa tu samozrejme o tom, ze interier je z neohoblovaneho dreva.
Naviac celkom suhlasim, ze u niektorych aut je lepsie davat peniaze do techniky a vyvoja ako neucelnych veci. Nebavime sa tu samozrejme o tom, ze interier je z neohoblovaneho dreva.
To není o nějakým olizování plastů. V Jeepu už od pohledu vidím, že ty plasty jsou nic moc a to na ně nemusím ani šahat a ani je olizovat :-) Měkčený plasty všude být nemusí, jen je to prostě na první pohled znát.
Jinak mi nepřijde, že by Jeep byl nějak cenou podbízivej. Třeba Grand by si jako jejich top model zasloužil určitě lepší plasty, ať už je někdo olizovač plastů nebo ne. Ceníkovka za Summit, co jsem naposledy koukal, tak byla přes 1,8M (s asi neprodávanějším motorem 3.0 diesel). Janě, pokud budu srovnávat s X5, GLE nebo Q7, tak ty budou ještě o něco málo dražší, ale když to srovnám třeba s takovým Touaregem, tak to je na stejno.
Nějaký Compass, Renegade, Cherokee, tak tam se ty levnější plasty dají malinko odpustit, ale vizuálně to není ono.
Jinak mi nepřijde, že by Jeep byl nějak cenou podbízivej. Třeba Grand by si jako jejich top model zasloužil určitě lepší plasty, ať už je někdo olizovač plastů nebo ne. Ceníkovka za Summit, co jsem naposledy koukal, tak byla přes 1,8M (s asi neprodávanějším motorem 3.0 diesel). Janě, pokud budu srovnávat s X5, GLE nebo Q7, tak ty budou ještě o něco málo dražší, ale když to srovnám třeba s takovým Touaregem, tak to je na stejno.
Nějaký Compass, Renegade, Cherokee, tak tam se ty levnější plasty dají malinko odpustit, ale vizuálně to není ono.
Jeep lacny nie je. Ale pri Wranglerovi tu cenu viem odpustit :-)
A Touareg je jediny VW, ktory by mi v prislusnej vybave s uzamykatelnym diff. vobec nevadil.
A Touareg je jediny VW, ktory by mi v prislusnej vybave s uzamykatelnym diff. vobec nevadil.
Karoq za 900? Možná v novinářské specifikaci. Tohle stojí v testované verzi mega v základu.
Však to má taky AWD a silnější motor.
Ano, ale mega mi na kompaktní SUV (s trochu silnějším dieselem, AWD a AT) přijde hodně. Ačkoli o poměrech této katogorie nemám takový přehled.
Tak si zkus podobně nakonfigurovat Karoq. 4x4, 2,0tdi, DSG. ;-)
[odkaz]
[odkaz]
Karoq Style 2.0 TDI DSG 4x4 je za 775 tis. Je možné, že Jeep má nabušenější výbavu (nevím), ale na druhou stranu...není jeho výhodou, že jinou nenabízí.
BTW: ta šedá Karoqu sluší, před chvílí jsem podobného potkal.
BTW: ta šedá Karoqu sluší, před chvílí jsem podobného potkal.
Já tam u toho Karoqu vidím cenovku 961t. ;-)
Compass s 2,0d, awd a automatem je taky 779t. [odkaz]
Jinak jistě porovnávám skladovky a nijak nehájím ceník Compassu, ale fakt je, že stejné konfigurace Compassu a Karoqu stojí podobně. A upřímně, u SUV bych raději HDM automat, než DSG.
Co se týče vzhledu. Compass se mi víc líbí zvenku, Karoq zase uvnitř.
Compass s 2,0d, awd a automatem je taky 779t. [odkaz]
Jinak jistě porovnávám skladovky a nijak nehájím ceník Compassu, ale fakt je, že stejné konfigurace Compassu a Karoqu stojí podobně. A upřímně, u SUV bych raději HDM automat, než DSG.
Co se týče vzhledu. Compass se mi víc líbí zvenku, Karoq zase uvnitř.
No dobře, koukám teď na Compass a testovaná specifikace je vyloženě top. Dvoulitr v naftě, automatu a AWD se dá koupit za 850, nebo viz tvůj odkaz, což není takový masakr.
Seabow
S lehkou nohou a striktní plavbou po okreskách a malých obcích se dostanete někam k 6,5 litrům. Už to je na danou motorizaci poměrně dost.
Nepisalo sa nedavno v teste Karoqu 1.6 tdi 85 kW, ze pod 7 litrov by to mohlo jit? Tam sa mi zda, ze spotreba kritizovana nebola. Neviem ale vzhladom na zapory mohl dostat asi viac ako 3 hviezdy.
Nepisalo sa nedavno v teste Karoqu 1.6 tdi 85 kW, ze pod 7 litrov by to mohlo jit? Tam sa mi zda, ze spotreba kritizovana nebola. Neviem ale vzhladom na zapory mohl dostat asi viac ako 3 hviezdy.
removed
3 (slovy tři) hvězdy? Kdy už konečně pochopíte, že vaše články nečtou úplný lopaty?
Vlastně se mi to ani nechce komentovat... Ale jedno vím jistě. Být kterýmkoliv dovozcem jakékoliv značky, tak už vám auto na test asi nepůjčím.
Nemyslel jsem si, že to někdy napíšu, ale ať je Vošický jaký je, přestávám se jeho vzdoru vůči místní "novinářské elitě" divit.
Vlastně se mi to ani nechce komentovat... Ale jedno vím jistě. Být kterýmkoliv dovozcem jakékoliv značky, tak už vám auto na test asi nepůjčím.
Nemyslel jsem si, že to někdy napíšu, ale ať je Vošický jaký je, přestávám se jeho vzdoru vůči místní "novinářské elitě" divit.
fangio
"A teď považte, že v Compassu měřící technika prozradila šířku interiéru ještě o jedenáct centimetrů skromnější!"
Přání je otcem myšlenky, ale 11 cm to určitě nebude :-!
Přání je otcem myšlenky, ale 11 cm to určitě nebude :-!
To je samozřejmě kravina. I menší Renegade, ze kterého Compass vychází, je v druhé řadě širší než Karoq. Ke Compassu na Vybermiauto.cz zatím data nejsou, ale vsadím se, že bude taky širší než Karoq.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
3_diamanty
paci sa mi.... velkostne velmi dobre posadene SUV ... aj motoricky ma auto siroky zaber ale nemozem sa ubranit dojmu ze eclipse cross bude este niekde inde a to pritom ani ono nehra premiu.. ale v podani jeepu je tento compas uz konecne pokrokom a citit ze auto je uz na urovni doby a vyzera fakt dobre... skoda len ze u nas to bude zase kusovka.... stejne ale nakoniec rozhodne cena a zazemie znacky... tak uvidime... fandim ale nejasam... compas to bude mat u nas tazsie ako kedykolvek predtym ... a v podstate je aj dost nenapadny .. ale nechajme to... cas ukaze :*) ... rozmerovo vsak velmi sikovne to ano :yes:
Joky
těmhle lokajům emisoleváckého koncernu půjčují zastoupení auta do testu, když pak o nich píšou takovéhle bláboly!
Beefcake
Na to, ze ide o klasicku offroadovu znacku (aj ked "taliansky" model), nevidim tu o samotnom pohone takmer nic spomenute.
Inak cely tento "test" je zase raz popis/preklad katalogu/cennikov a popis fotiek.
Naozaj je v tomto aute v strede diferencial (musim si to asi dohladat, lebo to vyzera, ze Compassov je x verzii)?
Inak cely tento "test" je zase raz popis/preklad katalogu/cennikov a popis fotiek.
Naozaj je v tomto aute v strede diferencial (musim si to asi dohladat, lebo to vyzera, ze Compassov je x verzii)?
Jj, Jeep u některých modelů víc variant pohonů nabízí, ale to by bylo asi moc těžký pro místní pány redaktory, aby si to trochu nastudovali :-)
Jsou to auta víc zaměřená na výlety mimo zpěvněné silnice, tak by to chtělo ty testy brát trochu jinak, než zde u tolik oblíbeného koncernu ... kde jsou páni redaktoři nadšení, když se auto vyškrábe z pole zpátky na asfaltku :-)
Jsou to auta víc zaměřená na výlety mimo zpěvněné silnice, tak by to chtělo ty testy brát trochu jinak, než zde u tolik oblíbeného koncernu ... kde jsou páni redaktoři nadšení, když se auto vyškrábe z pole zpátky na asfaltku :-)
Pisal som to uz kedysi - nechapem, ze vo vybave sa neda objednat asistent zjazdu z kopca. Ak by to bolo az tak urcene do terenu, ta moznost tam je. Takto plati stale to, co kedysi - dostupne len v edicii Trailhawk. Je to zrejme najuzitocnejsi el.asistent pre narocnejsi pohyb mimo cesty. A vadi mi aj nemoznost objednat LED svetla.
Uz teraz to auto nie je nejako extra lacne, vzhladom na vybavu.
Mne dava vyznam len verzia Trailhawk, ktora cele auto posuva funkcne inde, aj vdaka redukcii. Len tam bohvie, kde bude cena. Inak mi to pride ako v podstate bezna prepinatelna 2WD/4WD stvorkolka.
Co chvalim, su dobre najazdove uhly.
Uz teraz to auto nie je nejako extra lacne, vzhladom na vybavu.
Mne dava vyznam len verzia Trailhawk, ktora cele auto posuva funkcne inde, aj vdaka redukcii. Len tam bohvie, kde bude cena. Inak mi to pride ako v podstate bezna prepinatelna 2WD/4WD stvorkolka.
Co chvalim, su dobre najazdove uhly.
Jopino
Když Jeep, tak Trackhawk >:D
[odkaz]
[odkaz]
Klidně, ale někdo mi k tomu bude muset darovat benzínovou pumpu :-)
To ano. 6.2 s kompresorem z "pekelné kočky" a víc jak 700 kobylek sežere ne trávu, ale i stromy kolem cesty >:D
tak za viac ako 20L to bežne jazdiť snáď nebude,takže OK.
Nezjištoval jsem, přiznám se. Mám kamaráda s atmo V8 a tam je to v průměru za 18 l/100km. Zaleží, kdo sedí za volantem a kde bydlí ;-)
No jasně, běžně se člověk asi do 20l vejde, stylem do práce a domu. Jakmile tomu ale jen trochu přišlápne plyn, tak tam budou lítat úplně jiný čísla :-) Nechtělo by se mi stavět každých 400-500 km na benzínce při klidném tempu :-)
99matthew99
Na tak velke auto ako je Tiguan je spotreba pod 6 litrov podla mna zazrak a nie este pod 5! Myslim ze stupne menis velmi velmi nizko resp. tesne nad volnobehom. Popravde nechcem by som po tebe kupovat auto :-(
cz_coxx
Tohle je interier auta za mego??? Hromada prispevku tady zminuje ze je to "off-road" a je potreba mu odpustit mekcekcene plasty nebo jine neduhy v interieru ale myslim ze i majitel jeepu si chce nekam odlouit flasku s vodou nebo kelimek s kafem. USB konektor je hezky ale ten nabijeny telefon si odlozim kam? Do te smesne prihradky do ktere se vejde tak stara Nokia3310? To same jsou kapsy ve dverich. Kdyby nekdo vyfotil ten stredovy tunel a dal anketu tak se vsadim ze vic nez pulka lidi rekne ze je to z auta z 90tych let. Ano je to Jeep ale neni to ryzi pracant do terenu jako LandCruiser nebo levny Duster u ktereho se da dost veci omluvit cenou. Tady se navic s terenem moc nepocitalo kdyz ani rezerva neni v zakladu coz u me prijde u off-roadu nepochopitelne.
Kufr s rezervou neco pres 300litru? Tak to je fakt vysmech.
Motor ktery je slyset do kabiny tak ze obtezuje...
Podle me je hodnoceni 3hvezdy odpovidajici. Nebavime se o aute za 450 ani za 600tis ale o aute za milion. Kaslu na to jestli nekdo fandi nebo nenavidi koncern ale ruku na srdce kdyz vedle sebe postavite konkurenta z koncernu nebo i renaulta, hyundai za stejne penize tak ten Jeep nedopadne dobre. Kdyz vedle nej postavim Dustera tak interier bude mozna srovnatelny ale Duster ho prevalcuje uzitnou hodnotou a koupim si za ty penize dva Dustery...
Kufr s rezervou neco pres 300litru? Tak to je fakt vysmech.
Motor ktery je slyset do kabiny tak ze obtezuje...
Podle me je hodnoceni 3hvezdy odpovidajici. Nebavime se o aute za 450 ani za 600tis ale o aute za milion. Kaslu na to jestli nekdo fandi nebo nenavidi koncern ale ruku na srdce kdyz vedle sebe postavite konkurenta z koncernu nebo i renaulta, hyundai za stejne penize tak ten Jeep nedopadne dobre. Kdyz vedle nej postavim Dustera tak interier bude mozna srovnatelny ale Duster ho prevalcuje uzitnou hodnotou a koupim si za ty penize dva Dustery...
Jediný mínus vidím v tom menším kufru, pokud to není stejně lživá informace, jako s tou šířkou in teriéru. Jinak který koncern, Hyundai, nebo Renault je celkově výrazně lepší než tenhle Compass?
MariAchi
Tedy...necekal bych, ze to napisu zrovna ja, ale za mega je to dost hustej ustrel. Sorry.
Ústřel to je, ale je to větší ústřel, než tohle? [odkaz]
Jakýkoliv takhle naspecifikovaný kompaktní SUV se bude téhle ceně blížit.
Jakýkoliv takhle naspecifikovaný kompaktní SUV se bude téhle ceně blížit.
Jako nejlepší model z nabídky jeepu se mi stále jeví už trochu obstarožní GCH, klidně v naftě.
Jeep má zajímavej design a schopnosti do terénu, ještě zapracovat na těch interiérech a zase se tady bude pěkně prodávat. Možná bych to chtělo jít s cenou ještě o něco níž.
To je fakt na smiech . >:D >:D >:D
Jako chápu lpg u Pepíka co si to dá do svý Fábie, ale nechápu to u člověka co chce SUV s V6/V8. Tak buď na to mám nebo ne
:-!
Mě to teda přijde to samý jak to LPG, akorát s rozdílem že oni maj stále kadla kadla sazomet, kdežto tohle se dá jednak odstranit a druhak přepnout na benzín když chceš. A navíc máš ten lepší výkon, zrychlení a zvuk >:D
Pro mě je LPG omezující ... nesmí se do 99,99 % procent podzemních i normální garáží, nádrže zabírají místo pro rezervu, musí se častěji na kontroly, nádrže taky nevydrží věčně a v neposlední řadě, pokud někdo odflákne montáž, tak jsou to dost velký starosti navíc.
Já prostě LPG neberu, to už raději u takhle velkých SUV diesel :-)
Pan Kolman hodnoti spotrebu vzhledem k motorizaci, ale zapomnel na vetsi celni odpor a hlavne na tu vahu. Chyba novacka no.
Takovych srandicek je tady v recenzich spousta a neustale. Kdyby to dali jeden druhemu precist obcas, asi by to bylo lepsi.
Epilog: tu vetu nahore vypustil Micka, brat proto s rezervou. >:-[]
Ale ano, pokud jsem ze spotreby v Kodiaqu nadseny, pak 0,6L navic bych bral jako prumernou hodnotu => nic na pochvalu, ale ani zadny zasadni minus.
6,5 s lehkou nohou po okreskách není žádný zázrak, ale určitě ani žádná tragédie.
Mě víc pobavilo : "Nepočítejte s tím, že by dvoulitr ..... posílal do kabiny nějakou vábivou akustiku. Jde spíše o typický „naftový“ rachot, ve kterém jen těžko budete hledat zalíbení"
Takovou formulaci (i když s ní souhlasím) by pod testem škodovky asi nebylo snadný najít.
A traktor 1,9tdi - to je pravěk. ;-)
Se spotřebou se v pohodě vejdu do pěti.
Na SM je běžný průměr 6,5-7l.
Ja travil tyden a cca 1500km s jiz spise zajetym tiguanem (kolem 10k km?) v konfiguraci 190k nafta, 4x4, dsg a spotreba po tydnu svizneho jezdeni v Nemecku (dalnice 50%, okreska 25% a mesto 25%) mi tam svitilo "krasnych" 9,3L dle BC, realne jeste o cca 0,3L vic.
Kazdopadne ikdyz to zasadim do ceskych rychlostnich limitu, nedovedu si predstavit jezdit v mnou popsane konfiguraci tiguanu kombinovane nejak hluboko pod 7, pod 6 pak utopie nebo masochismus. Jakonahle se clovek hybe jen ve meste nebo jeste dejme tomu na okresce, pak Tiguan zere jen jako passat nebo jine podobne tezke auto, ale s rostoucim podilem dalnice se ty nuzky rozevrou dle me omezene zkusenosti az k plus 1,5-2L v neprospech SUV.
Tak a teď běž a vysvětli to Kolmanovi. :-):-):-)