Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus III RS: Co skutečně vězí za fatálními závadami motoru?

Současný Focus RS je určitě jedním z nejúžasnějších ostrých hatchbacků. Dokonalý ovšem není, což dokazují četní majitelé po celém světě, kteří se potýkají se ztrátou chladicí kapaliny. Co je toho příčinou? A jak to Ford řeší?
Zpět na článek
16. 12. 2017 17:39
16. 12. 2017 18:03
16. 12. 2017 18:20
16. 12. 2017 18:45
16. 12. 2017 20:21
17. 12. 2017 10:28
18. 12. 2017 14:08
16. 12. 2017 18:36
16. 12. 2017 17:10
Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
např: Golf R, Civic Type-R, Megane R.S. popř MB A 45 AMG nebo úplně nejlépe RS3

:-! :-! :-!

Chytrolínům spadla brada. Plečku, co nevydrží 10.000km ať si strčej do...modrýho oválu.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Inferius
16. 12. 2017 17:46
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
ještě WRX STI
16. 12. 2017 18:01
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
Jasně, každému podle jeho gusta. >:D Nabídek je naštěstí dost. I BMW je ve hře.
Avatar - praděda7
16. 12. 2017 19:28
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
....i BMW...? A s čímpak?
16. 12. 2017 19:32
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
No jestli máš slabší den, pomůžu ti :-)
M140i X Drive
340PS, 4x4 atd
Jestli chceš prudit, že je to automat, najdi si někoho jinýho. Napsal jsem podle gusta.
:-!
16. 12. 2017 22:49
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
Nebo třeba jak udělali z výborného V8 motoru N62 tragédii N63. Jenom tím, že změnili sání zevnitř véčka a výfuky ven na sání zvenku a výfuky dovnitř véčka, aby se jim tam také vešla turba. Trošku se přehřívala. Divný.

Přestože jsem částečně "zaslepený" uživatel bmw (dobře fungujícího N62), tak tohle se také hodně, v prvním kole, nepovedlo.

(Kdo chce, tak si může přečíst poněkud skeptický pohled na některé bmw motory zde [odkaz] . )
Avatar - JDM
19. 12. 2017 05:09
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
Xdrive fakt ne >:D
Avatar - JDM
16. 12. 2017 18:51
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
No teď se to rádi >:D pokud je všechno řešený v záruce a zadarmo tak bych to zas tak neprozival furt lepší než když se to vysype po záruce jako lednička nebo pračka >:D
Avatar - speedfred
16. 12. 2017 18:59
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
no aj keď to máš v záruke tak si ale nasra.ný za ten zabitý čas.
Viem z vlastnej skúsenosti.
Avatar - praděda7
16. 12. 2017 19:32
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
No ano, ale největší problém je v tom, že to vypadá na konstrukční závadu a ta se výměnou těsnění pod hlavou a ani výměnou motoru nevyřeší.......pokroucený a prasklý blok to je opravdu hustý....
16. 12. 2017 19:34
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
Pokud to vyměněj za stejnej, Zkroutí se zas. to je jasný.
Avatar - JDM
17. 12. 2017 06:38
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
Jo pokud tam dají zase ten stejný motor se stejnou chybou je to blbý.. To budou inzerce plný zanovnich RS za pár korun >:D někde jsem četl že to řešili i chlapy z komvet racing a čas ukáže jestli dobře možná by pak mohly inzenyrum z Fordu poradit..
16. 12. 2017 19:01
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
Tak jednoduchý a bezstarostný to není.

Evidentně nejde o chybu, že nějaký Pedro nebo Ibrahim blbě utáhl těsnění pod makovicí. Vzhledem k rozsahu závad, "včasnosti" indikace a jejich charakteru je reálnější, že jde o konstrukční vadu. Pokud nebude odhalena a odstraněna, může se stále opakovat. Ani výměna polomotoru za nový negarantuje, že je to již ok.

Záruka uteče jako voda, co potom a auto přitom imrvére v servisu. Nic moc perspektiva.
16. 12. 2017 19:09
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
To je fakt. Aspoň, že se to podělá hned.
16. 12. 2017 19:16
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
Pokud se ovšem výrobce nerozhodne pro "ekonomické řešení" problému, které známe z nedávné minulosti.

To je, že hrají mrtvého brouka, všechno si zákazník zavinil sám a jen těm nejdotěrnějším vymění a opraví a klidně dvakrát, protože tam namontují stejný vadný díl. Stále se to vyplatí víc, než přiznat vadu, změnit konstrukci a tím se i odsoudit k rozsáhlé svolávačce.
16. 12. 2017 19:28
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
No, tohle auto je jejich víceméně ikona. To by si podělali.
A navíc na ten díl pak máš zase znova záruku dva járy (v EU)
Ale pokud vím, chybu natvrdo uznali.
Zajímalo by mě, jestli se to s..re i v Mustangu. Je to skoro stejnej motor.
16. 12. 2017 20:17
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
Pokud sis to nekoupil "na IČO". Jinak se tě ochrana spotřebitele netýká a můžeš zapomenout na zákonnou záruku.
16. 12. 2017 20:22
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
jj, já vím.Jseš podnkatel tak trp. :-|
16. 12. 2017 20:26
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
Holt musíš dělat ramena a protlačit si to do smlouvy. ;-) Na tohle lidé moc nemyslí, když závidí možnost odpočtu DPH.
16. 12. 2017 20:28
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
V poho. Mám u všech aut. ;-)
16. 12. 2017 20:55
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
To asi neplatí generálne, záleží od značky a prístupu importéra. Škoda nám menila zadreté firemné tsi aj hodne po záruke...
Avatar - _Karel_
16. 12. 2017 21:08
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
Pointa je ve slově "firemní".
16. 12. 2017 21:11
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
No právě že na firemní ti podle legislativy EU neplatí např, dvouletá záruka atd. Ale to tady řešíme a on píše, že mu to přesto měnili? jak to myslíš s tou pointou?
Avatar - _Karel_
16. 12. 2017 21:16
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
Myslel jsem to tak, že na soukromníka, co u nich koupí jedno auto za deset let, kálí, ale na firmu, co nakupuje pravidelně a ve větším měřítku, si to tak lehce nedovolí.
16. 12. 2017 21:24
Re: Celý tento problém má několik jednoduchých řešení
Aha. OK
Ten soukromníkale tu záruku má loženou. Aspoň.
16. 12. 2017 17:39
...
Aspoň se bude opakovat situace okolo TSI, THP a starých Twinsparků - problém se rychle vyřeší, dobrý kusy stejně přežijou a já si pak budu moct koupit prima hračku za důstojný peníze :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 12. 2017 18:03
Pane Dusile,
článek, po nadějném názvu u poslední kapitoly "Co bude dál ?", postrádá jakékoliv zakončení - závěr. Třeba i jedna věta by pomohla, v nejhorším.

Něco jako - majitelé, dávejte si pozor... nebo zatím si koupi rozmyslete... nebo servis Ford radí....nebo výrobce se k problému vyjádřil, nevyjádřil .....výrobce řeší, neřeší (i když to v textu je uvedeno)....konkurenční zdroje uvádějí, že..... nebo nějaký podobný plk, který by to celé nějak uzavřel.

Končit však větou "....se chladicí kapalina většinou dostala do třetího a čtvrtého válce." mi přijde, pokud se zrovna nejedná o dílenskou příručku ;-) , poněkud nekompletní a nedokončené. :-| Pořád jsem roloval dolů, jestli to někde nepokračuje a nekončí.
Rozbalit vlákno
8
16. 12. 2017 18:15
Re: Pane Dusile,
Možná zrovna vypli proud, tak p.Dusil už ani nestihl opravit chyby v článku
16. 12. 2017 18:20
Re: Pane Dusile,
Tak to voni asi u něj doma ty jističe haprujou pořád. >:D
16. 12. 2017 18:28
Re: Pane Dusile,
JJ, určitě ho něco náhle zastavilo v práci. Je to taky vidět že do galerie nacpal 136 celkem zbytečných fotek, ale z těch co by byly opravdu k tématu článku už tam nestihl dát ani jednu
16. 12. 2017 18:45
Re: Pane Dusile,
V ACZ to je jinak. To už vím.

S fotografiemi zde nemá autor textu nic společného. :-) To říkají vždy po kritice. To má na starosti "tajemný grafik" nebo snad dokonce i grafička R, která několikrát v diskuzi poloodhalila identitu. Finanční odměna je, předpokládám, podle počtu připojených snímků. Jinak si nedokážu vysvětlit celkem pravidelných klidně 100 - 150 snímků, ještě k tomu notoricky se opakujících. Bohužel často zcela mimo téma. :-|
16. 12. 2017 20:21
Re: Pane Dusile,
Předpokládám, že připojí komplet galerii, kterou si našla v jejich systému. Taková práce to nebude.
17. 12. 2017 10:28
Re: Pane Dusile,
To předpokládáš hezky a dobře. Ale to všichni tuší, jak to vznikne a kolik to případně asi dá práce.

Zde jde ale o to, že je to nadbytečné, obtěžující, mimo téma, mnohdy postrádající popisky, již několikrát prezentováno ve stejné skladbě při jakékoliv podobné příležitosti. To bylo předmětem mé kritiky.
18. 12. 2017 14:08
Re: Pane Dusile,
Takže to měl být z tvé strany sarkasmus. To o odměně dle počtu snímků. Teď napíši další věc, kterou všichni tuší: v prostém textu to moc nefunguje. ;-) Jinak víceméně souhlasím.
Avatar - speedfred
16. 12. 2017 19:00
Re: Pane Dusile,
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - JohnST
16. 12. 2017 18:36
Ford
Potvrdilo sa ze vsetko co je na F je na prd. Ford Fokus neuspesne aj na treti pokus. >:-[] :-! :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
16. 12. 2017 19:15
A který vůz ten snímač kupodivu má?
Že je v expanzní nádobě málo chladicí kapaliny, majitel vozu netuší, neboť Focus RS kupodivu postrádá snímač její hladiny. Přitom toto mohlo mít už scorpio z roku 1989… Že je chladicí kapaliny málo, tak řidič odhalí až v okamžiku, kdy otevře kapotu za účelem kontroly náplní, nebo až když se motor přehřeje.
Rozbalit vlákno
31
16. 12. 2017 19:38
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
V mnohých prípadoch v súčasnosti je už po prehriati neskoro. Posledné auto, čo nemalo už v chladiacej sústave snáď už ani deci vody, držalo vytrvale teplotu na 90 tke a že je niečo zlé sa zistilo až keď prestalo kúriť v interiéri :-(
Nasledovalo doliatie kopy vody kúpenej v dedinskom obchode (asi 5 litrov) >:D , odťah do servisu s diagnózou nový motor ....
Avatar - praděda7
16. 12. 2017 19:50
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Přesně! Žádné snímače hladiny chladící kapaliny již ve vozech dávno nejsou, jestli vůbec kdy byly. Snímače a ukazatele teploty vody ano, ty v minulosti byly. Dnes je to vše "jako vyřešeno" kontrolkou nebo vzkazem, když už je většinou pozdě. No to nevadí, hlavně že se ušetřilo pár peněz na budíku....ach jo.... ;-\
16. 12. 2017 20:16
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Snímač teploty tam.je, ale by niečo ukázal potrebuješ vodu. A tej už nebolo >:D
16. 12. 2017 22:34
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
pikacoviny jak vrata... vw tam to cislo na vysku hladiny ma, minimalne v tiguane mk2. Uz mi to na infotainmente hlasilo a naozaj bolo pod minimom. Tak isto si mozem nechat zobrazit ake budiky chcem, teplotu oleja, tlaku v turbe alebo x inych veci... to len chce sa zaujimat o to co clovek kupuje...
16. 12. 2017 23:01
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
To že ho má vw v tiguane znamená že je všade? Mimochodom vw má aj čidlo tlaku oleja a zopár tsi sa nám vo firme zadrelo, alebo nenávratne poškodilo pre nízky tlak oleja ;) . A čidlo, resp. kontrolky hlásili trt...
16. 12. 2017 23:10
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Nabuduce si precitaj na co kto reaguje... ja som reagoval na tvrdenie "Žádné snímače hladiny chladící kapaliny již ve vozech dávno nejsou"

Takze ked viem minimalne o jednom modeli z celkom velkeho koncernu ktoreho techniku zdielaju dalsie 2 mainstreamove znacky, je velmi pravdepodobne ze okrem celej plejady modelov typu passat, arteon, troc, golf, ... budu takymi cidlami oplyvat aj nejake modely znaciek skoda a seat.
17. 12. 2017 07:48
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
To je úplne ok, rozumiem ti. To ale neznamená že snímač hladiny vody nefunguje rovako na ch.j ako snímač tlaku oleja s ktorými mám mizerné skúsenosti ;)
Avatar - praděda7
17. 12. 2017 16:25
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Ano, snímač hladiny chladícího média v expanzní nádržce je velmi citlivý a proto i problematický. [odkaz]
Avatar - praděda7
16. 12. 2017 23:30
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Snímač výšky hladiny vody v chladiči žádný vůz nemá. Aby bylo jasno. Ani Tiguan. :-!
16. 12. 2017 23:44
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Dneska meleš nesmyly. Bylo a je jich dost.
Avatar - SCHROJF
18. 12. 2017 09:19
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Tak isto GOLF Mk.6... ;-)
16. 12. 2017 22:43
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Snímač hladiny vody byl a je zcela běžný u francouzských vozů.
16. 12. 2017 23:16
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Tak když máš v nicku bmw, tak snímač hladiny chladící kapaliny mají třeba E81, E90/91, E60/61, E65/66, E83, E85, E87, E39, E63/64, E65/66, E52, E53, E36, E38 stačí ? Jen tak namátkou. ;-)
Avatar - praděda7
16. 12. 2017 23:34
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Pletete si snímač teploty vody v chladiči se snímačem hladiny. Žádný vůz snímač hladiny vody v chladiči nemá. Tečka!
16. 12. 2017 23:37
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Myslíte ? [odkaz] Jen tak narychlo, je tam i číslo originálního dílu BMW.
Avatar - praděda7
16. 12. 2017 23:41
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Špatná pojmenování součástky. Nic jiného za tím nehledej. Je to snímač teploty vody v chladiči, žádné hladiny.
16. 12. 2017 23:43
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D Určitě budou měřit teplotu chladící kapaliny v přepadové nádobce. Vzdej to včas. :-) [odkaz]
16. 12. 2017 23:51
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Nebo v nádobce ostřikovaču.
.....btw Tohle čidlo měla stará fabka. Když se rozbilo, musels měnit celou nádobku. Třikrát to bliklo jako přehřáty.
Ja to měl před20ti lety ve Vecře.
16. 12. 2017 23:45
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Dneska ti to fakt nejde. Polož to
16. 12. 2017 23:54
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
>:D
16. 12. 2017 23:55
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Ma to i ackova vectra z roku 1990. :-!
Avatar - Hammunasakra
16. 12. 2017 23:38
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
[odkaz] puntík :-)
16. 12. 2017 23:40
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Cha, cha, byl jsem rychlejší. >:D puntík.
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2017 00:38
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Nerad ale uznávám :yes: >:D
17. 12. 2017 00:42
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
To nic, tak [odkaz] ;-)
Avatar - praděda7
16. 12. 2017 23:43
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Viz nahoře. Řeč byla o chladiči, aby bylo jasno.
17. 12. 2017 00:53
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Jen tak naokraj, o hladině v chladiči tady mluvíš ale jen ty. Všichni ostatní, včetně textu v článku, hovoří o hladině chladící kapaliny v expanzní nádobě.
Avatar - praděda7
17. 12. 2017 16:15
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Šak já se s vama nehádám, já vám to jen říkám...... Ano, v expanzní nádržce jde o úplně jiný systém......to jsem bohužel minul.......sorry..... ;-\
18. 12. 2017 13:44
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Opravdu cidlo hladiny v chladici zadny vuz nema. Ale cidlo hladiny v expanzni nadobce par vozu ma. Z mainstreamu treba jednickova Fabka.
16. 12. 2017 20:19
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Ešte mimochodom, zaujímalo by ma kto dáva mínusky za takéto príspevky
Avatar - _Karel_
16. 12. 2017 20:42
Re: A který vůz ten snímač kupodivu má?
Evidentně imbecil ;-)
Avatar - Ada je zase tady
16. 12. 2017 19:51
Fiat, Ford a francouzské...
Těmhle autům se raději vyhni! ;-)
Rozbalit vlákno
3
16. 12. 2017 20:17
Re: Fiat, Ford a francouzské...
A ešte k tomu so zastaralým benzínovym motorom si zabudol napísať však že >:D
16. 12. 2017 22:44
Re: Fiat, Ford a francouzské...
Já se vyhýbám německým a vždy se mi to vyplatilo.
Avatar - Blue Sun
17. 12. 2017 21:36
Re: Fiat, Ford a francouzské...
A taky Folcvágn... taky od "F".
Avatar - wladyk
16. 12. 2017 20:17
Žádná změna...
Stále platí "Fordem tam a vlakem zpátky". >:D
Rozbalit vlákno
0
16. 12. 2017 22:19
Závada Subaru
[odkaz]

Od 18. Min. Tuto závadu bych si snad i dobrovolně vyžádal pro pobavení :-)
Rozbalit vlákno
0
16. 12. 2017 23:17
co za tím vězí??
..samozřejmě že vím co za tím vězí...Je to Ford.nic jinýho v tom není..a další celé korporace P.S.A ,,Volva. všechny ty G.M. Daimlery a Chryslery,Tata auta převzatý od neschopných anglánu,korejčici,japončici a mnoho dalších mastičů,co ve fabrikách pozametaj zbylý díly a udělaj "we lieben autos" co v pseudočtyřkolce nevydrží ani dvě kila..Jeden zmetek větší jak druhej,rozum nad technickým řešení a konstrukcí těchto vozítek zůstáva stát.Prostě nikdo z nich neumí vyrobit vuz na milion kilometrů,s běžným servisem,nizkou spotřebou a náklady,,vysokou užitnou hodnotou a kulantností vuči majiteli aby nezešedivěl když mu jenom vymění EGR(což má mít životnost celýho agregátu)..Bud to schnije pod zadkem,nebo agregát zakuka,či to stojí takovej peněz a namahy že je to neschůdné...Hlaavně že to má 250ps,nula na sto 5s,, tisíc asistentu bez ukazatelu teploty chladící kapaliny a klacek na podepření kapoty motoru...
Rozbalit vlákno
2
17. 12. 2017 21:49
Re: co za tím vězí??
Zvlastni, ze u neschopnych anglicanu sidli 7 tymu Formule 1.
Avatar - JDM
19. 12. 2017 05:17
Re: co za tím vězí??
Ale umí vyrobit vůz na milion kilometrů ale proč by to v dnesni konzumní době dělali?