Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Focus III RS: Co skutečně vězí za fatálními závadami motoru?

77 komentářů

Anonym
např: Golf R, Civic Type-R, Megane R.S. popř MB A 45 AMG nebo úplně nejlépe RS3

:-! :-! :-!

Chytrolínům spadla brada. Plečku, co nevydrží 10.000km ať si strčej do...modrýho oválu.
Avatar - Inferius
Inferius
ještě WRX STI
Anonym
Jasně, každému podle jeho gusta. >😁 Nabídek je naštěstí dost. I BMW je ve hře.
Avatar - praděda7
praděda7
....i BMW...? A s čímpak?
Anonym
No jestli máš slabší den, pomůžu ti 😄
M140i X Drive
340PS, 4x4 atd
Jestli chceš prudit, že je to automat, najdi si někoho jinýho. Napsal jsem podle gusta.
:-!
gil54
Nebo třeba jak udělali z výborného V8 motoru N62 tragédii N63. Jenom tím, že změnili sání zevnitř véčka a výfuky ven na sání zvenku a výfuky dovnitř véčka, aby se jim tam také vešla turba. Trošku se přehřívala. Divný.

Přestože jsem částečně "zaslepený" uživatel bmw (dobře fungujícího N62), tak tohle se také hodně, v prvním kole, nepovedlo.

(Kdo chce, tak si může přečíst poněkud skeptický pohled na některé bmw motory zde [odkaz] . )
Avatar - JDM
JDM
Xdrive fakt ne >😁
Avatar - JDM
JDM
No teď se to rádi >😁 pokud je všechno řešený v záruce a zadarmo tak bych to zas tak neprozival furt lepší než když se to vysype po záruce jako lednička nebo pračka >😁
Avatar - speedfred
speedfred
no aj keď to máš v záruke tak si ale nasra.ný za ten zabitý čas.
Viem z vlastnej skúsenosti.
Avatar - praděda7
praděda7
No ano, ale největší problém je v tom, že to vypadá na konstrukční závadu a ta se výměnou těsnění pod hlavou a ani výměnou motoru nevyřeší.......pokroucený a prasklý blok to je opravdu hustý....
Anonym
Pokud to vyměněj za stejnej, Zkroutí se zas. to je jasný.
Avatar - JDM
JDM
Jo pokud tam dají zase ten stejný motor se stejnou chybou je to blbý.. To budou inzerce plný zanovnich RS za pár korun >😁 někde jsem četl že to řešili i chlapy z komvet racing a čas ukáže jestli dobře možná by pak mohly inzenyrum z Fordu poradit..
gil54
Tak jednoduchý a bezstarostný to není.

Evidentně nejde o chybu, že nějaký Pedro nebo Ibrahim blbě utáhl těsnění pod makovicí. Vzhledem k rozsahu závad, "včasnosti" indikace a jejich charakteru je reálnější, že jde o konstrukční vadu. Pokud nebude odhalena a odstraněna, může se stále opakovat. Ani výměna polomotoru za nový negarantuje, že je to již ok.

Záruka uteče jako voda, co potom a auto přitom imrvére v servisu. Nic moc perspektiva.
Anonym
To je fakt. Aspoň, že se to podělá hned.
gil54
Pokud se ovšem výrobce nerozhodne pro "ekonomické řešení" problému, které známe z nedávné minulosti.

To je, že hrají mrtvého brouka, všechno si zákazník zavinil sám a jen těm nejdotěrnějším vymění a opraví a klidně dvakrát, protože tam namontují stejný vadný díl. Stále se to vyplatí víc, než přiznat vadu, změnit konstrukci a tím se i odsoudit k rozsáhlé svolávačce.
Anonym
No, tohle auto je jejich víceméně ikona. To by si podělali.
A navíc na ten díl pak máš zase znova záruku dva járy (v EU)
Ale pokud vím, chybu natvrdo uznali.
Zajímalo by mě, jestli se to s..re i v Mustangu. Je to skoro stejnej motor.
_MT_
Pokud sis to nekoupil "na IČO". Jinak se tě ochrana spotřebitele netýká a můžeš zapomenout na zákonnou záruku.
Anonym
jj, já vím.Jseš podnkatel tak trp. 😐
_MT_
Holt musíš dělat ramena a protlačit si to do smlouvy. 😉 Na tohle lidé moc nemyslí, když závidí možnost odpočtu DPH.
Anonym
V poho. Mám u všech aut. 😉
kyklop
To asi neplatí generálne, záleží od značky a prístupu importéra. Škoda nám menila zadreté firemné tsi aj hodne po záruke...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Pointa je ve slově "firemní".
Anonym
No právě že na firemní ti podle legislativy EU neplatí např, dvouletá záruka atd. Ale to tady řešíme a on píše, že mu to přesto měnili? jak to myslíš s tou pointou?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Myslel jsem to tak, že na soukromníka, co u nich koupí jedno auto za deset let, kálí, ale na firmu, co nakupuje pravidelně a ve větším měřítku, si to tak lehce nedovolí.
Anonym
Aha. OK
Ten soukromníkale tu záruku má loženou. Aspoň.
Ondris
Aspoň se bude opakovat situace okolo TSI, THP a starých Twinsparků - problém se rychle vyřeší, dobrý kusy stejně přežijou a já si pak budu moct koupit prima hračku za důstojný peníze :yes:
gil54
článek, po nadějném názvu u poslední kapitoly "Co bude dál ?", postrádá jakékoliv zakončení - závěr. Třeba i jedna věta by pomohla, v nejhorším.

Něco jako - majitelé, dávejte si pozor... nebo zatím si koupi rozmyslete... nebo servis Ford radí....nebo výrobce se k problému vyjádřil, nevyjádřil .....výrobce řeší, neřeší (i když to v textu je uvedeno)....konkurenční zdroje uvádějí, že..... nebo nějaký podobný plk, který by to celé nějak uzavřel.

Končit však větou "....se chladicí kapalina většinou dostala do třetího a čtvrtého válce." mi přijde, pokud se zrovna nejedná o dílenskou příručku 😉 , poněkud nekompletní a nedokončené. 😐 Pořád jsem roloval dolů, jestli to někde nepokračuje a nekončí.
kalousek
Možná zrovna vypli proud, tak p.Dusil už ani nestihl opravit chyby v článku
Anonym
Tak to voni asi u něj doma ty jističe haprujou pořád. >😁
kalousek
JJ, určitě ho něco náhle zastavilo v práci. Je to taky vidět že do galerie nacpal 136 celkem zbytečných fotek, ale z těch co by byly opravdu k tématu článku už tam nestihl dát ani jednu
gil54
V ACZ to je jinak. To už vím.

S fotografiemi zde nemá autor textu nic společného. 😄 To říkají vždy po kritice. To má na starosti "tajemný grafik" nebo snad dokonce i grafička R, která několikrát v diskuzi poloodhalila identitu. Finanční odměna je, předpokládám, podle počtu připojených snímků. Jinak si nedokážu vysvětlit celkem pravidelných klidně 100 - 150 snímků, ještě k tomu notoricky se opakujících. Bohužel často zcela mimo téma. 😐
_MT_
Předpokládám, že připojí komplet galerii, kterou si našla v jejich systému. Taková práce to nebude.
gil54
To předpokládáš hezky a dobře. Ale to všichni tuší, jak to vznikne a kolik to případně asi dá práce.

Zde jde ale o to, že je to nadbytečné, obtěžující, mimo téma, mnohdy postrádající popisky, již několikrát prezentováno ve stejné skladbě při jakékoliv podobné příležitosti. To bylo předmětem mé kritiky.
_MT_
Takže to měl být z tvé strany sarkasmus. To o odměně dle počtu snímků. Teď napíši další věc, kterou všichni tuší: v prostém textu to moc nefunguje. 😉 Jinak víceméně souhlasím.
Avatar - speedfred
speedfred
>😁 >😁 >😁 :yes:
Avatar - JohnST
JohnST
Potvrdilo sa ze vsetko co je na F je na prd. Ford Fokus neuspesne aj na treti pokus. >😒] :-! :no:
Avatar - praděda7
praděda7
Že je v e😜anzní nádobě málo chladicí kapaliny, majitel vozu netuší, neboť Focus RS kupodivu postrádá snímač její hladiny. Přitom toto mohlo mít už scorpio z roku 1989… Že je chladicí kapaliny málo, tak řidič odhalí až v okamžiku, kdy otevře kapotu za účelem kontroly náplní, nebo až když se motor přehřeje.
kyklop
V mnohých prípadoch v súčasnosti je už po prehriati neskoro. Posledné auto, čo nemalo už v chladiacej sústave snáď už ani deci vody, držalo vytrvale teplotu na 90 tke a že je niečo zlé sa zistilo až keď prestalo kúriť v interiéri 😒
Nasledovalo doliatie kopy vody kúpenej v dedinskom obchode (asi 5 litrov) >😁 , odťah do servisu s diagnózou nový motor ....
Avatar - praděda7
praděda7
Přesně! Žádné snímače hladiny chladící kapaliny již ve vozech dávno nejsou, jestli vůbec kdy byly. Snímače a ukazatele teploty vody ano, ty v minulosti byly. Dnes je to vše "jako vyřešeno" kontrolkou nebo vzkazem, když už je většinou pozdě. No to nevadí, hlavně že se ušetřilo pár peněz na budíku....ach jo.... ;-\
kyklop
Snímač teploty tam.je, ale by niečo ukázal potrebuješ vodu. A tej už nebolo >😁
troo
pikacoviny jak vrata... vw tam to cislo na vysku hladiny ma, minimalne v tiguane mk2. Uz mi to na infotainmente hlasilo a naozaj bolo pod minimom. Tak isto si mozem nechat zobrazit ake budiky chcem, teplotu oleja, tlaku v turbe alebo x inych veci... to len chce sa zaujimat o to co clovek kupuje...
kyklop
To že ho má vw v tiguane znamená že je všade? Mimochodom vw má aj čidlo tlaku oleja a zopár tsi sa nám vo firme zadrelo, alebo nenávratne poškodilo pre nízky tlak oleja 😉 . A čidlo, resp. kontrolky hlásili trt...
troo
Nabuduce si precitaj na co kto reaguje... ja som reagoval na tvrdenie "Žádné snímače hladiny chladící kapaliny již ve vozech dávno nejsou"

Takze ked viem minimalne o jednom modeli z celkom velkeho koncernu ktoreho techniku zdielaju dalsie 2 mainstreamove znacky, je velmi pravdepodobne ze okrem celej plejady modelov typu passat, arteon, troc, golf, ... budu takymi cidlami oplyvat aj nejake modely znaciek skoda a seat.
kyklop
To je úplne ok, rozumiem ti. To ale neznamená že snímač hladiny vody nefunguje rovako na ch.j ako snímač tlaku oleja s ktorými mám mizerné skúsenosti 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Ano, snímač hladiny chladícího média v e😜anzní nádržce je velmi citlivý a proto i problematický. [odkaz]
Avatar - praděda7
praděda7
Snímač výšky hladiny vody v chladiči žádný vůz nemá. Aby bylo jasno. Ani Tiguan. :-!
Anonym
Dneska meleš nesmyly. Bylo a je jich dost.
Avatar - SCHROJF
SCHROJF
Tak isto GOLF Mk.6... 😉
Avatar - sachs800
sachs800
Snímač hladiny vody byl a je zcela běžný u francouzských vozů.
gil54
Tak když máš v nicku bmw, tak snímač hladiny chladící kapaliny mají třeba E81, E90/91, E60/61, E65/66, E83, E85, E87, E39, E63/64, E65/66, E52, E53, E36, E38 stačí ? Jen tak namátkou. 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Pletete si snímač teploty vody v chladiči se snímačem hladiny. Žádný vůz snímač hladiny vody v chladiči nemá. Tečka!
gil54
Myslíte ? [odkaz] Jen tak narychlo, je tam i číslo originálního dílu BMW.
Avatar - praděda7
praděda7
Špatná pojmenování součástky. Nic jiného za tím nehledej. Je to snímač teploty vody v chladiči, žádné hladiny.
gil54
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 Určitě budou měřit teplotu chladící kapaliny v přepadové nádobce. Vzdej to včas. 😄 [odkaz]
Anonym
Nebo v nádobce ostřikovaču.
.....btw Tohle čidlo měla stará fabka. Když se rozbilo, musels měnit celou nádobku. Třikrát to bliklo jako přehřáty.
Ja to měl před20ti lety ve Vecře.
Anonym
Dneska ti to fakt nejde. Polož to
gil54
>😁
Anonym
Ma to i ackova vectra z roku 1990. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] puntík 😄
gil54
Cha, cha, byl jsem rychlejší. >😁 puntík.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nerad ale uznávám :yes: >😁
gil54
To nic, tak [odkaz] 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Viz nahoře. Řeč byla o chladiči, aby bylo jasno.
gil54
Jen tak naokraj, o hladině v chladiči tady mluvíš ale jen ty. Všichni ostatní, včetně textu v článku, hovoří o hladině chladící kapaliny v e😜anzní nádobě.
Avatar - praděda7
praděda7
Šak já se s vama nehádám, já vám to jen říkám...... Ano, v e😜anzní nádržce jde o úplně jiný systém......to jsem bohužel minul.......sorry..... ;-\
Papezja
Opravdu cidlo hladiny v chladici zadny vuz nema. Ale cidlo hladiny v e😜anzni nadobce par vozu ma. Z mainstreamu treba jednickova Fabka.
kyklop
Ešte mimochodom, zaujímalo by ma kto dáva mínusky za takéto príspevky
Avatar - _Karel_
_Karel_
Evidentně imbecil 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Těmhle autům se raději vyhni! 😉
kyklop
A ešte k tomu so zastaralým benzínovym motorom si zabudol napísať však že >😁
Avatar - sachs800
sachs800
Já se vyhýbám německým a vždy se mi to vyplatilo.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
A taky Folcvágn... taky od "F".
Avatar - wladyk
wladyk
Stále platí "Fordem tam a vlakem zpátky". >😁
Provocateur
[odkaz]

Od 18. Min. Tuto závadu bych si snad i dobrovolně vyžádal pro pobavení 😄
dakk68
..samozřejmě že vím co za tím vězí...Je to Ford.nic jinýho v tom není..a další celé korporace P.S.A ,,Volva. všechny ty G.M. Daimlery a Chryslery,Tata auta převzatý od neschopných anglánu,korejčici,japončici a mnoho dalších mastičů,co ve fabrikách pozametaj zbylý díly a udělaj "we lieben autos" co v pseudočtyřkolce nevydrží ani dvě kila..Jeden zmetek větší jak druhej,rozum nad technickým řešení a konstrukcí těchto vozítek zůstáva stát.Prostě nikdo z nich neumí vyrobit vuz na milion kilometrů,s běžným servisem,nizkou spotřebou a náklady,,vysokou užitnou hodnotou a kulantností vuči majiteli aby nezešedivěl když mu jenom vymění EGR(což má mít životnost celýho agregátu)..Bud to schnije pod zadkem,nebo agregát zakuka,či to stojí takovej peněz a namahy že je to neschůdné...Hlaavně že to má 250ps,nula na sto 5s,, tisíc asistentu bez ukazatelu teploty chladící kapaliny a klacek na podepření kapoty motoru...
mrazik
Zvlastni, ze u neschopnych anglicanu sidli 7 tymu Formule 1.
Avatar - JDM
JDM
Ale umí vyrobit vůz na milion kilometrů ale proč by to v dnesni konzumní době dělali?