Novinky
Sacahariel
5
Fotka toho, že je sonda opravu dobře zasunuta do výfuku neznamená že až to technik vyfotí tak se opět nevysune téměř ven, aby auto prošlo. Tady v Česku mi přijde, že švindlování na STK a ME je snad národní sport. Denně potkávám několik naftových aut u kterých jen žasnu jak tohle mohlo projít, když při každém rozjezdu je to jak když vymetají komín a stačí za tím stát pár sekund a v autě je nedýchatelno. Jsem jednoznačně pro zavedení daleko tvrdších postihů, stanice ME nebo STK přijdou alespoň na rok o licenci když se prokáže že pouštěli vozy co neměli a daný vůz by již nikdy neměl dostat povolení k provozu a tečka! To by ze silnic ty vraky konečně vyhnalo.
Přejít do diskuze
Nemel kraviny, pri benzinoch je to vynimka a takmer vzdy sposobene nejakou zavadou, ale stare nafty smrdia vsetky do radu aj bez toho ze by mal motor nejaku vadu (ak teda za nu nepovazujeme, ze spaluje diesel).
Najskôr nikdy, stk rieši len sadze a ešte aj to je evidentne odfláknuté/ uplatené podľa toho čo všetko jazdí na našich cestách 😄
Asi mám poslednú dekádu pod rukami všetky benziňáky (priamovstrekové )vadné, ale smrdeli doradu všetky 😉 . Taký ten smrad ako z 2t centrály, alebo kosačky....
u nafty je vlastnost, spis meli schvalit pradne mereni pro naftu.
Kdy zacnou merit treba NOx?
Kdy zacnou merit treba NOx?
Comper : Ada je šašek, kterej má jen představovat klasického čecháčka s názorem "dýzl Über alles". Jinak u starejch benzínů (první neřízený karburátorový favority ještě bez KAT nebo SPI a starší auta) je spíš problem v tom, že lidi maj nastavenou zbytečně bohatou směs na karburátoru a pak za nima jde smrad.