Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

A6
| 26. 2. 2018 12:11
Nemusi nicim prekvapovat, to by bolo skor na skodu pre Audi, predava sa dobre tak naco odplasit stabilnu klientelu. Bude to zmensenina A8, osobne ocakavam aj rovnaky displejovy interier.
Avatar - fostek
Ano, překvapí
| 26. 2. 2018 12:12
Narozdíl od vozů, které představuje jistá kalifornská společnost jistého tlučhuby, bude totiž existovat a nedlouho po svém představení se začne dodávat zákazníkům.
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hittman
Škoda
| 26. 2. 2018 12:28
že tam nevrazí pod kapotu V8 TDI..
Avatar - white label
Škoda
| 26. 2. 2018 12:40
Myslím, že tahle otázka teď zrovna není na pořadu dne. V říjnu 2018 se měl dostat do Cayennu a snad i (zpátky) do Panamery, ale uvidíme, jak to nakonec dopadne.
Mně by se do A6/S6 líbil V6 2.9 TFSI z RS4/RS5/Panamery S/Cayenne S.
Škoda
| 26. 2. 2018 13:32
Hele já bych spíš chtěl zkusit variantu s aktivním zadním diferenciálem a elektromechanickýma stabilizátorama a klidně bych vzal i slabší 3,0 TSI :-)
Avatar - white label
Škoda
| 26. 2. 2018 14:14
Aktivní zadní dif určitě, bez ohledu na motorizaci.
U srovnání 3.0 TFSI vs 2.9 TFSI nejde jen o výkon, ale taky o charakter, a právě v tomto ohledu se 2.9 velmi povedl, nehledě na to, že ani ohledně spotřeby 3.0 TFSI (vzhledem k nižšímu výkonu) nepřesvědčí.
Škoda
| 26. 2. 2018 13:42
V6 do A6 vic nez rozumne (pod/)naladeny V8 4.0tfsi? Proc?
Škoda
| 26. 2. 2018 13:57
Já bych taky asi vzal radši 2,9 TSI. Ikdyž 4,0 v A7 byl naprosto parádní.
Ale myslím, že S6 a 450 koňma a relativně lehkým V6 (tím nechci říct, že bych rozdíl několika desítek kg poznal) bude naprosto dostačující motorizace s normální cenou (no dobře..), rozumnou spotřebou a taky provozem. Připlatit si určitě nemalou částku za RS se bude těžko obhajovat. A narovinu říkám, že řidičsky určitě nedokážu v takovým autě využít víc než těch +/- 400 koní.
Avatar - white label
Škoda
| 26. 2. 2018 14:17
Co třeba hmotnost a cena (včetně provozních nákladů)?
Škoda
| 26. 2. 2018 14:29
No právě, U MB E je mezi 43 a 63 AMG přes milion rozdíl..
Škoda
| 26. 2. 2018 14:36
Bude to vazit 2 tuny tak jako tak, tech 20-30kg na predku myslis udela takovy rozdil?
Provozni naklady beres jake, cekas ze na 450k vyhoneny turbo V6 si veme nejak meritelne min nez V8? No ve meste bych tomu i veril, ale jinde a v kombinaci myslis ze to udela nejak vyrazne vic nez 1L?
Cena, bespoke RS motor myslis bude levnejsi na vyrobu (a tim i pro tebe na porizeni) nez V8?
Jako chapu kam tim miris, ale nic z toho nevidim nejak realne, V8 bude svuj vykon podavat vic nenucene, potencial ma taky vyssi (na vyssi Nm niz), konkurovat to ma 550i coz je furt V8 (dokonce 4,4L). S "jen V6", ikdyz spickovym, bude zas o duvod (nebo dva duvody :-) ) min proc koupit benzin a ne naftu. V8 je precijen lakadlo a obzvlaste v dnesni evrope pak i rarita.
Avatar - white label
Škoda
| 26. 2. 2018 15:19
Má cenu teď spekulovat jak přesně velké rozdíly to ve finále budou?
Podstatné je, že určitě nějaké budou. Podladěná V8 (za relativně atraktivní cenu) nemá být pro A6/S6 vůbec v nabídce a na rozdíl ceny V6 vs V8 se stačí podívat na Panameru S/Cayenne S vs Panamera Turbo/Cayenne Turbo. Provozní náklady samozřejmě nejsou jen spotřeba.
A i kdyby to bylo "jen" 30 kg tak to (na předku) taky není zrovna málo, navíc se kratší V6 dá uložit blíž k podélnému středu vozu, než V8.
Avatar - Hammunasakra
Škoda
| 26. 2. 2018 16:58
Uvidíme [odkaz] [odkaz] ;-)
Avatar - white label
Škoda
| 26. 2. 2018 17:35
Volvo bych poslal ne exkurzi do současného Norska...
Avatar - Hammunasakra
Škoda
| 26. 2. 2018 17:49
Volvo je ale čínský [odkaz] a nesmíš věřit všem senzaci hledajícim článkum = v Norsku je sakra dobře a dobře se tam daří i elektroautum

Ale to sem tam dal jen jako bonus = spíš sem reagoval na ten návrat nafty do Porsche
Avatar - white label
Škoda
| 26. 2. 2018 17:52
"Čínské" Volvo znamená, že ho jiné trhy nezajímají?
Potom nechápu, proč k německému VW dáváš odkaz na Čínu. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Škoda
| 26. 2. 2018 17:55
Ty toho nechápeš ;-)

Proč by nezajímaly = jen holt svuj trh upřednostňuje. A v tomhle sou číňani prostě napřed = a Evropa naopak extrémně pozadu ;-\
Avatar - white label
Škoda
| 26. 2. 2018 18:01
To se jim ten svůj trh upřednostňuje, když je tak velký.
Avatar - Hammunasakra
Škoda
| 26. 2. 2018 18:04
Jj to je fakt problém = a nejen v týhle drobnosti

A do budoucna asi eště bude = možná i hodně velkej ;-\
Prekvapi?
| 26. 2. 2018 12:43
To by bylo velke prekvapeni, kdyby Audi necim prekvapilo...
Avatar - white label
Prekvapi?
| 26. 2. 2018 12:49
Kam se Audi, v tomto ohledu, hrabe na tvé diskusní moudra...
Avatar - fostek
Prekvapi?
| 26. 2. 2018 12:55
Asi takový překvapení, jako kdybys ty napsal do diskuse něco jinýho, než sranec.
Prekvapi vol.2
| 26. 2. 2018 13:02
Moznosti prekvapeni ma Audi nekonecne. Vlastne pokud udela cokoli jinak, bude to prekvapenim.
Avatar - white label
Prekvapi vol.2
| 26. 2. 2018 14:15
Ano, Audi, na rozdíl od tebe, překvapit může...
Avatar - Hammunasakra
Prekvapi vol.2
| 26. 2. 2018 16:16
Trochu překvapili mildhybridem ale jinak sorry = zhruba od mých 15ti žádná velká překvapení nebyly :-)
Avatar - _Karel_
Prekvapi vol.2
| 26. 2. 2018 16:20
Jak taky mohli během jediné generace překvapit? >:-[]
Avatar - white label
Prekvapi vol.2
| 26. 2. 2018 16:24
Z hlediska intelektu ještě nemá ani těch 15, viz jeho dnešní (ne)schopnost pochopit psaný text.
Pro dospělou diskusi naprosto nekompetentní. >:D ;-)
Avatar - _Karel_
Prekvapi vol.2
| 26. 2. 2018 16:27
;-)
Avatar - Hammunasakra
Prekvapi vol.2
| 26. 2. 2018 16:33
Víš od kolika let de mozek už jen dolu? Pro tebe platí [odkaz] ;-)
Avatar - white label
Prekvapi vol.2
| 26. 2. 2018 16:35
Ty máš větší problém, u tebe ještě ani nešel nahoru. >:-[] ;-)
Avatar - Hammunasakra
Prekvapi vol.2
| 26. 2. 2018 16:31
Co si míval na základce z počtů? Jestli si to po tolika letech pamatuješ >:-[]

[odkaz] ;-)
Avatar - white label
Prekvapi vol.2
| 26. 2. 2018 16:34
Už zase tu Hi-Fi spamuješ...
Avatar - Hammunasakra
Prekvapi vol.2
| 26. 2. 2018 16:39
Hele nepsali ste vy 2 teď něco o nechápání psanýho textu a tak? >:D
Avatar - _Karel_
Prekvapi vol.2
| 26. 2. 2018 16:36
A co bylo pointou odkazu? Že od 2012 děláš na plný úvazek web?
Avatar - Hammunasakra
Prekvapi vol.2
| 26. 2. 2018 16:40
Viz já 16:39 >:-[]
Avatar - _Karel_
Prekvapi vol.2
| 26. 2. 2018 16:46
Dobrovolně se hlásím k nepochopení. Vysvětlíš tedy pointu?
Avatar - Hammunasakra
Prekvapi vol.2
| 26. 2. 2018 16:51
Jestli myslíš že sme na vejšku chodili v 13ti jako [odkaz] = v roce 2008 jak je v odkazu = tak by to co ste oba napsali snad aspoň trochu dávalo smysl :-)
Avatar - _Karel_
Prekvapi vol.2
| 26. 2. 2018 17:22
Pozitivně kvituji, že svou identitu konečně hloupě nezapíráš.
Hele - bez sebemenší touhy tě urážet - jak je možný, že na tom webu píšeš úplně normálně, a tady se převtěluješ do úplnýho pitomce? Jekkyl a Hyde?
Vzhled
| 26. 2. 2018 14:48
Nová Audi A6 nebude ve výsledku vypadat moc jinak než takhle[odkaz] nebo [odkaz]
Vzhled
| 26. 2. 2018 14:58
takze zadne prekvapeni. Pujde vubec rozeznat od nynejsi?
Prekvapi nebo neprekvapi?
| 26. 2. 2018 17:10
Audi je pro opravdu velke konzervy. Oprati ten konzervam, kupujici D2, Audi kupuji konzervy bez spetky smyslu pro estetiku. Adidasovi kovbojove, rekl by jeden krikloun.
Takove male prekvapeni by tyhle teplakove burany ovesene zlatymi retezy mohlo zaskocit a zacali by zase nakupovat BMW.
Takze pro Audi vlastni dobro, neprekvapi.
...
| 26. 2. 2018 22:54
Ked si predstavim relativne caste 15-20 rocne auta s 300tis a viac km... ako bude asi ten skvely digitalny pristrojovy stit fungovat, ked dnes polovica obycajnych kontroliek v tychto autach nesvieti? >:D
Avatar - white label
...
| 26. 2. 2018 23:38
Tak se ten displej prostě vymění, tak jako se dnes mění jiné věci..., přesto nevidím důvod, proč by zrovna tohle mělo mít nějakou mimořádně problémovou životnost.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku