Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženava 2018

Autosalon Ženeva 2018

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Informace

Rok 2018 je již 88. ročníkem ženevské výstavy. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách autosalonu. Akce se koná mezi 6. a 18. březnem 2018, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 8. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (350 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 8. - 18. 3. 2018

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Zpět na článek

Alpina XD3 je vznětové BMW X3 se čtyřmi turbodmychadly a výkonem 388 koní

17 komentářů

Anonym
ale nějak nechápu smysl tohohle auta.
Kdo si to má koupit?
Někdo, kdo má dost prachů na auto i na údržbu a poplatky...ale už ne na benzín?
Navíc s přihlédnutím k dnešní politické situaci směrem k dieselům?
V Alpině se nějak (za)sekli....
4bytelnýkola
o Alpinu bych strach neměl.. koupí to ten, kdo to chce 😄
simson33
Taky vidím smysl dieselu především v úspornosti, složitost systému se 4 turby mi přijde zbytečná a potenciálně problémová. Zlatá 30d (pro mě samozřejmě).
Na druhou stranu o výrobku rozhodují stále ještě tak trochu i spotřebitelé a když to někdo chce kupovat, není důvod mu v tom bránit.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To je furt dokola, nejde o setření ale o plýtvání. Kdo chce Alpinu jezdí rychle, nůžky spotřeby se rozevírají a neznám nikoho, který by rád tankoval. Bychaři by kupovali benzín do gazíku, ale kupující si kupují jede to a ani to moc nežere.
Anonym
Já nejsem Bychař. Kupuju si do aut, se ktrýma chci jezdit rychle benzín. A nejsou to SUV. Ale nikomu to neberu, to je fakt.
4bytelnýkola
taky mám radši benzín, ale někdo chce jedno rychlý auto, jezdí hodně dálnice, tak by tohle třeba mohlo být ok ne?
Anonym
JJ, já to chápu. Já mám rád oboje ale (a chápu, že je to můj názor, takže neobjektivní) nemusím SUV a už vůbec ne, když se z nich dělaj sporťáky. No a navíc naftový čtvrtuurbo. Prostě mi to připadá divný, ale narozdíl od ekohysteriků mi to neva, jak píšeš, kdo chce, ať koupí.
4bytelnýkola
to je těžký, němci dělaj objektivně jedny z nejlepších motorů na světě, že nová A8 dokáže jezdit s dieselem za 8litrů a u toho jezdit rychle jako hothatch je prostě špička, akorát se to celý dojebalo emisema, pak VW podvody, no a nakonec to dopadlo tak, že diesly zakážou, prostě kocourkov je nejenom u nás, beru to tak, že za 5 let bude Alpina dělat z 90% benzín (a je to tak dobře)
Avatar - lyon667
lyon667
Že je dostupný diesel v podobě 😁3 mě až tak nepřekvapuje, konec konců D3 a D5 jako entry-level Alpiny tu byly mnohem dřív. Spíš mě zaráží úplná absence XB3, resp. XB5...
Anonym
Přesně. :yes:
Disponent
Všechno svědčí o tom, že s dieselem se jede o chlup lépe, tedy zatahuje tak, že sebesilnější benzín to nemůže zvládnout a stává se vždy udýchaným. V BMW se to znásobuje v koncepci pohonu kol. A kdo nevěří, ať se sveze. Postačí slabounký ropáček s náhonem na zadní kola a přesvědčí vás to natolik, že si vůz od VW nekoupíte do konce života ani s haldexem (bombová značka vzadu na karoserii: 4x4). Bohužel Němci jdou stále dál a my se nemůžeme vyrovnat svým technickým vnímáním. Takže co my se dieselům obdivujeme, nemůžeme pochopit, že se připravuje zlegalizování zákazu vjezdů nafťáků do velkých měst. Obdiv v pohonech nedieselovým typu "e iPerformance" nás teprve čeká a tak, co se Němec bude zbavovat nafťáků ve velkém, u nás ještě zažijeme rozkvět obchodů s jejich vyřazenými vozy v bazarech, které si neskutečně namastí své kapsy. Ale Češi se chtějí povozit ne? Zákaz vjezdu do našich měst s diesely příjde až s rozjezdem zcela nové nebabišovské strany se zcela novým vůdcem národa. Již se narodil 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :yes: 😄
Anonym
Meleš ho...na.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Proč myslíš? 😐 😉

Místo Quattro turbo nafta tam šel dát V8 benzín = ale použití nafty R6 mi taky dává logiku. Ve vyspělejch zemích se nad ní smráká a do vývoje silnýho diesel R6 investovali u BMW dost energie a tahle druhá generace je docela slušná = chtěj jí využít dokud nebude šlus

Takže proč myslíš že mele ho..? 😄
Anonym
J chytrej, až je blbej až na půdu.
Nepotřebuju blbečka, kterej mi bude vykládat, jak jezdí bávo a jak VW.
Jezdil jsem v 730d když tenhle panák měl na zdi plskát E36ky.
A ty trapný kecy vo rozhodnutí soudu ohledně dieselů v Německu.
Dostal ořezanou verzi asi z rádia nebo z netu a jako českej strup si z toho vzal jenom, že budou levný nefťáky z Německa. Nebudou.
Nediskutuj, přečti si rozhodnutí v originále nebo komentovaný výklad v tisku SRN a mrkni, jak a s čím se smí do města teď. Závěr si jistě uděláš sám.
Takže je to blb, kterej akorát potřebuje svět poučit o sobě a BMW.
Víš, že já se nafty často zastávám...ale tenhle voloušek prostě MELE HO...NA!!!
Krtek_no1
Tady zase někdo zaspal a porovnává 3.0 TDI s dvoulitrem benálem atmosférou.
MrBeranek
Hmm, asi ochutnávka toho, co nás čeká také v příští trojce. Otázka jen zní, jestli to budou tři turba jako v D5S nebo čtyři jako tady. Zajímavé je, že výkon mají obě varianty stejný - 388 koní, ale ta tříturbová verze v pětce má 800 Nm a tohle má "jen" 770. Proti stávající D3 to ale znát bude (pokud navíc ještě zhubne), nicméně v příští generaci už to vidím místo D3 na B3 (ledaže bude M3 ve čtyřkolce). 😄 Tipuju to na 450 benzínových koní 😄