Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
Tak já proti dieselům vůbec nic nemám
| 28. 2. 2018 09:04
ale nějak nechápu smysl tohohle auta.
Kdo si to má koupit?
Někdo, kdo má dost prachů na auto i na údržbu a poplatky...ale už ne na benzín?
Navíc s přihlédnutím k dnešní politické situaci směrem k dieselům?
V Alpině se nějak (za)sekli....
Tak já proti dieselům vůbec nic nemám
| 28. 2. 2018 09:19
o Alpinu bych strach neměl.. koupí to ten, kdo to chce :-)
Tak já proti dieselům vůbec nic nemám
| 28. 2. 2018 09:35
Taky vidím smysl dieselu především v úspornosti, složitost systému se 4 turby mi přijde zbytečná a potenciálně problémová. Zlatá 30d (pro mě samozřejmě).
Na druhou stranu o výrobku rozhodují stále ještě tak trochu i spotřebitelé a když to někdo chce kupovat, není důvod mu v tom bránit.
Avatar - KANKUNEN
Tak já proti dieselům vůbec nic nemám
| 28. 2. 2018 09:39
To je furt dokola, nejde o setření ale o plýtvání. Kdo chce Alpinu jezdí rychle, nůžky spotřeby se rozevírají a neznám nikoho, který by rád tankoval. Bychaři by kupovali benzín do gazíku, ale kupující si kupují jede to a ani to moc nežere.
Avatar - fostek
Tak já proti dieselům vůbec nic nemám
| 28. 2. 2018 10:39
Já nejsem Bychař. Kupuju si do aut, se ktrýma chci jezdit rychle benzín. A nejsou to SUV. Ale nikomu to neberu, to je fakt.
Tak já proti dieselům vůbec nic nemám
| 28. 2. 2018 10:45
taky mám radši benzín, ale někdo chce jedno rychlý auto, jezdí hodně dálnice, tak by tohle třeba mohlo být ok ne?
Avatar - fostek
Tak já proti dieselům vůbec nic nemám
| 28. 2. 2018 10:57
JJ, já to chápu. Já mám rád oboje ale (a chápu, že je to můj názor, takže neobjektivní) nemusím SUV a už vůbec ne, když se z nich dělaj sporťáky. No a navíc naftový čtvrtuurbo. Prostě mi to připadá divný, ale narozdíl od ekohysteriků mi to neva, jak píšeš, kdo chce, ať koupí.
Tak já proti dieselům vůbec nic nemám
| 28. 2. 2018 14:30
to je těžký, němci dělaj objektivně jedny z nejlepších motorů na světě, že nová A8 dokáže jezdit s dieselem za 8litrů a u toho jezdit rychle jako hothatch je prostě špička, akorát se to celý dojebalo emisema, pak VW podvody, no a nakonec to dopadlo tak, že diesly zakážou, prostě kocourkov je nejenom u nás, beru to tak, že za 5 let bude Alpina dělat z 90% benzín (a je to tak dobře)
Avatar - lyon667
Tak já proti dieselům vůbec nic nemám
| 28. 2. 2018 10:14
Že je dostupný diesel v podobě XD3 mě až tak nepřekvapuje, konec konců D3 a D5 jako entry-level Alpiny tu byly mnohem dřív. Spíš mě zaráží úplná absence XB3, resp. XB5...
Avatar - fostek
Tak já proti dieselům vůbec nic nemám
| 28. 2. 2018 10:57
Přesně. :yes:
S naftou se jede lépe
| 28. 2. 2018 10:23
Všechno svědčí o tom, že s dieselem se jede o chlup lépe, tedy zatahuje tak, že sebesilnější benzín to nemůže zvládnout a stává se vždy udýchaným. V BMW se to znásobuje v koncepci pohonu kol. A kdo nevěří, ať se sveze. Postačí slabounký ropáček s náhonem na zadní kola a přesvědčí vás to natolik, že si vůz od VW nekoupíte do konce života ani s haldexem (bombová značka vzadu na karoserii: 4x4). Bohužel Němci jdou stále dál a my se nemůžeme vyrovnat svým technickým vnímáním. Takže co my se dieselům obdivujeme, nemůžeme pochopit, že se připravuje zlegalizování zákazu vjezdů nafťáků do velkých měst. Obdiv v pohonech nedieselovým typu "e iPerformance" nás teprve čeká a tak, co se Němec bude zbavovat nafťáků ve velkém, u nás ještě zažijeme rozkvět obchodů s jejich vyřazenými vozy v bazarech, které si neskutečně namastí své kapsy. Ale Češi se chtějí povozit ne? Zákaz vjezdu do našich měst s diesely příjde až s rozjezdem zcela nové nebabišovské strany se zcela novým vůdcem národa. Již se narodil :-)
Avatar - Hammunasakra
S naftou se jede lépe
| 28. 2. 2018 10:36
:yes: :yes: :-)
Avatar - fostek
S naftou se jede lépe
| 28. 2. 2018 10:40
Meleš ho...na.
Avatar - Hammunasakra
S naftou se jede lépe
| 28. 2. 2018 11:08
Proč myslíš? :-| ;-)

Místo Quattro turbo nafta tam šel dát V8 benzín = ale použití nafty R6 mi taky dává logiku. Ve vyspělejch zemích se nad ní smráká a do vývoje silnýho diesel R6 investovali u BMW dost energie a tahle druhá generace je docela slušná = chtěj jí využít dokud nebude šlus

Takže proč myslíš že mele ho..? :-)
Avatar - fostek
S naftou se jede lépe
| 28. 2. 2018 11:18
J chytrej, až je blbej až na půdu.
Nepotřebuju blbečka, kterej mi bude vykládat, jak jezdí bávo a jak VW.
Jezdil jsem v 730d když tenhle panák měl na zdi plskát E36ky.
A ty trapný kecy vo rozhodnutí soudu ohledně dieselů v Německu.
Dostal ořezanou verzi asi z rádia nebo z netu a jako českej strup si z toho vzal jenom, že budou levný nefťáky z Německa. Nebudou.
Nediskutuj, přečti si rozhodnutí v originále nebo komentovaný výklad v tisku SRN a mrkni, jak a s čím se smí do města teď. Závěr si jistě uděláš sám.
Takže je to blb, kterej akorát potřebuje svět poučit o sobě a BMW.
Víš, že já se nafty často zastávám...ale tenhle voloušek prostě MELE HO...NA!!!
S naftou se jede lépe
| 28. 2. 2018 19:41
Tady zase někdo zaspal a porovnává 3.0 TDI s dvoulitrem benálem atmosférou.
Alpina
| 28. 2. 2018 12:41
Hmm, asi ochutnávka toho, co nás čeká také v příští trojce. Otázka jen zní, jestli to budou tři turba jako v D5S nebo čtyři jako tady. Zajímavé je, že výkon mají obě varianty stejný - 388 koní, ale ta tříturbová verze v pětce má 800 Nm a tohle má "jen" 770. Proti stávající D3 to ale znát bude (pokud navíc ještě zhubne), nicméně v příští generaci už to vidím místo D3 na B3 (ledaže bude M3 ve čtyřkolce). :-) Tipuju to na 450 benzínových koní :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku