Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
frite
U tesly jde o verzy 100D ktera ma 400koni, jenze Tesla ma i verzi P100D co ma 700k a ta by si ten Jaguar namazala na chleba (to neni nic proti jagu,bezpochyby jde o slusne auto)
A to nemluvim o tom ze je Tesla podstatne vetsi (a tezsi) a sedmimistna...
A to nemluvim o tom ze je Tesla podstatne vetsi (a tezsi) a sedmimistna...
Ale zase myslím, že to tam řešili a že P100D tam nedali, že stojí 2x víc než jago. Mluvili tam o tom. Přímo v tom vidku. Neumíš anglicky?
A proč by ji neporovnali? Těch konkurentů moc není a I-Pace je první na ráně. Ten kdo nutně nepotřebuje 7místného racka může za nižší cenu jezdit v Jagu.
Doted jsem myslel, že je v pořádku srovnávat porovnatelné verze co se týče výkonu a ceny. Ale u Tesly, to podle diskusí nejen zde, nejsou schopni tesla fans zkousnout ...
Josef 1
Jak je vidět na ceně toho Jaguaru, je velice levný, takže cena baterek musela žuchnout.
Již brzy budou ty baterky i pro mě.
Již brzy budou ty baterky i pro mě.
sli zase o neco dolu, jsou tam baterky od LG ktere se prodavaj pri vetsich objemech od cca $140 za kWh, do roku 2020 jsou prozatim odhady ze cena pujde pod $100 za kWh, neb budou zase dalsi konkurencni kapacity
Machýrek
Konecne tradicni automobilky zacinaji na trh uvadet elektroauta.
Ktera vypadaji, jako normalni auta a ne nejake “jako ze z budoucnosti” kreatury.
Uz se tesim na Mercedes EQC.
Tady uz ma smysl o tom uvazovat. Tesla je pro me skareda, predrazena a s tou komunitou fanatickych mimoidu nechci mit nic.
Ktera vypadaji, jako normalni auta a ne nejake “jako ze z budoucnosti” kreatury.
Uz se tesim na Mercedes EQC.
Tady uz ma smysl o tom uvazovat. Tesla je pro me skareda, predrazena a s tou komunitou fanatickych mimoidu nechci mit nic.
traveldrive
Donedávna bola elektrina pasé, výstrelok pre bláznov, neschopný bežného použitia, neekologický, nezmyselný, nevhodný, predražený, nežiadúci, nebezpečný, nezaujímavý, bez emócií, neponúkajúci pôžitok z jazdy, s krátkym dojazdom...
A zrazu je v pohode, super Jaguár, tešíme sa na Mercedes... Len Tesla, čo to celé vlastne rozbehla a vdýchla elektrickému pohonu životnú miazgu, je tá najhoršia.
Ale čo vlastne čakám? Žiadne prekvapenie sa nekoná, ako vždy je v diskusii pod článkom o elektromobiloch len veľká kopa chujov (česť výnimkám). Že som sem vôbec liezol. Je mi z vás zle, ľudia.
P.S. Pán Kolman, "článok" je síce kratučký, ale nezaujatý a nestranný. Palec hore. :yes:
A zrazu je v pohode, super Jaguár, tešíme sa na Mercedes... Len Tesla, čo to celé vlastne rozbehla a vdýchla elektrickému pohonu životnú miazgu, je tá najhoršia.
Ale čo vlastne čakám? Žiadne prekvapenie sa nekoná, ako vždy je v diskusii pod článkom o elektromobiloch len veľká kopa chujov (česť výnimkám). Že som sem vôbec liezol. Je mi z vás zle, ľudia.
P.S. Pán Kolman, "článok" je síce kratučký, ale nezaujatý a nestranný. Palec hore. :yes:
Tenhle Jag je technicky zajímavý, ale často diskutované nevýhody EV zatím určitě nemaže.
Elektřina není v pohodě. Být v provozu o pár procent víc elektroaut během minulého týdne, celá síť zkolabuje.
Ani Jag nesmazal nevýhody EA, hoď se do klidu pionýre ;-)
Ani Jag nesmazal nevýhody EA, hoď se do klidu pionýre ;-)
Chudáci Nóri ... podľa podobných pakov ako ty by im už mala sieť skolabovať niekoľko desiatok krát >:D
Nebo treba Islandani. Tam se tezi kryptomeny v takovem objemu, ze to zacina brat jako 100% elektromobilita, vlastne vic. Tezba kryptomen tam ma spotrebu jako by kazdy Islandan mel a provozoval (nabijel) minimalne jeden elektromobil. Zatim funguji.
Ty žiješ v Norsku? Co to je za argumenty? Mimochodem, už i v Norsku problém je.
[odkaz]
Jak to je vyřešeno třeba na sídlištích?
[odkaz]
Jak to je vyřešeno třeba na sídlištích?
Jednoduše. Hodíš si prodlužku z okna. :-)
Z desátého patra. To bude chtít dlouhou prodlužku. :-)
U vícepatrového paneláku je to legrační představa, jak z každého bytu visí prodlužovací kabel a dole se hádá Novák s Pokorným, čí je který.
no a docti ten odkaz do konce, v te pulce kde se pise o Nemecku je to zase spise pozitivni a o rozvodne siti se tam pise vesmes ze nebude traba se obavat BEV
ano infrastruktura je problem, ale totez zazivali motoriste i v 1 polovine minuleho stoleti protoze proste bilo malo benzinek a daleko od sebe, a nasledne pak obcas zazivaji ruzne po svete dodnes pri nahlych situacich, nebo ze by ty zpravy ruzne ze sveta kdy nebyl dostupny benzin/nafta kvuli necemu byli fake?
pred 5 lety stal dobijeci AC sloupek okolo 80 tisic + nutnost upravy daneho mista, coz treba v CR kostovalo i 150 tisic, dnes se podobna nabijecna da poridit za 15-20 tisic a uprava daneho mist apak do 30 tisic, takze Nory chapu ze maj problemy v Oslu, porad je to jeste docela drahe to stavet, ale az cena klesne na uroven postaveni bezneho sloupku treba osvetleni, tak se to jiste bude stavet rychleji, treba pri kazde rekonstrukci ulice, nelze cekat ze tohle se bude budovat na duroven poptavky, tak jako mesto nikdy neopravi silnici jen proto, ze je na ni 1 dira, ale pocka az je to neunosne a pka to opravej cele najednou (zaplatovani nepocitam, to je holt neduh setreni kdy se vlastne nic neusetri)
ano infrastruktura je problem, ale totez zazivali motoriste i v 1 polovine minuleho stoleti protoze proste bilo malo benzinek a daleko od sebe, a nasledne pak obcas zazivaji ruzne po svete dodnes pri nahlych situacich, nebo ze by ty zpravy ruzne ze sveta kdy nebyl dostupny benzin/nafta kvuli necemu byli fake?
pred 5 lety stal dobijeci AC sloupek okolo 80 tisic + nutnost upravy daneho mista, coz treba v CR kostovalo i 150 tisic, dnes se podobna nabijecna da poridit za 15-20 tisic a uprava daneho mist apak do 30 tisic, takze Nory chapu ze maj problemy v Oslu, porad je to jeste docela drahe to stavet, ale az cena klesne na uroven postaveni bezneho sloupku treba osvetleni, tak se to jiste bude stavet rychleji, treba pri kazde rekonstrukci ulice, nelze cekat ze tohle se bude budovat na duroven poptavky, tak jako mesto nikdy neopravi silnici jen proto, ze je na ni 1 dira, ale pocka az je to neunosne a pka to opravej cele najednou (zaplatovani nepocitam, to je holt neduh setreni kdy se vlastne nic neusetri)
Neřeš sloupky, řeš nedostatečnou kapacitu rozvodné sítě obecně. Řeš nabíjení na sídlištích atd...
Pokud se do rozvoje šlápne, tak se za 10 let můžeme bavit o masivnějším přechodu na EV.
Zatím je to stejná utopie jako komunismus.
Pokud se do rozvoje šlápne, tak se za 10 let můžeme bavit o masivnějším přechodu na EV.
Zatím je to stejná utopie jako komunismus.
kapacita site je dostatecna, a psal jsem ti to tu mnohokrat ;-) treba ten tvuj vylev nahore o par BEV navic a kolapsu je hoax jak hrom >:D pleste dohromady VVN kterou ma nastarosti Ceps a lokalni rozvody od trafacek, ta infrastruktura VVN je nadimenzovana natolik ze ikdyby dnes byli vsechny auta v CR na elektrinu, tak se nestane vubec nic, a ta lokalni od trafacek se modernizuje a dimenzuje presne podle pozadavku napojeni v miste ;-) proste pokud si nekdo rekne ze chce do ulice 50 nabijecich sloupku, tak se k tomu privede od trafacky nova sit ;-) pokud by byl pozadavek nejak velkej, stavi se zaroven i dalsi trafacka a dalsi rovozd k ni, tohle CEZ, EOn a dalsi resi kazdy den presne podle pozadavku zakazniku na pripoj a je to hlidane prez rezervovany vykon ;-)
vsech 26 blackoutu ktere mohli nastat za poslednich 5 let, byli vsechny z nadbitku elektriny, nikoliv z jejiho nedostatku nebo ze by nekde nestihala prenosova soustava ;-)
hodlas ty nesmysly o nedostatecne siti sirit dal? pak jsi u me troll a clovek co siri hoaxy :-!
vsech 26 blackoutu ktere mohli nastat za poslednich 5 let, byli vsechny z nadbitku elektriny, nikoliv z jejiho nedostatku nebo ze by nekde nestihala prenosova soustava ;-)
hodlas ty nesmysly o nedostatecne siti sirit dal? pak jsi u me troll a clovek co siri hoaxy :-!
Uklidni se ty elektronku. Infrastruktura není připravena na nabíjení ani 10% z celkového počtu aut, které jsou v provozu.
pokud myslis tu infrastrukturu z pohledu bodu pro nabijeni, tak s tebou souhlasim
Která jiná? nastavět chargery opravdu není problém, na co napojit ty už mnohem větší.
prave zastavet ty chargery je prozatim nejvetsi problem, od stavebniho povoleni az po samotnou stavebni praci ;-) pripojit to na rozvod je to nejmensi, na to staci zajit k pripadnemu distributorovy v dane lokalite, podat zadost o rezervaci vykonu a do 14 dnu tam mas vse potrebne ;-) jenze ty dalsi instituce statu jaksi rozhodujou krapet dlouho a nez se vubec kopne na miste dobijeciho bodu kvuli betponove podstave tak ubehnou i 2 roky a jen tam jsou zapeceteny kabely nebo elektrobox co tam CEZ natahnul 14 dni po podani zadosti ;-) a tohle je moje vlastni zkusenost s realnou vystavbou takoveho bodu na verejnem parkovosti mezi panelaky, CEZ to tam mel rozkopany behem 3 dnu po podani zadosti s dolozenim o zadost o stavebni povoleni a za 14 dnu tam bylo vse hotovo vcetne noveho rozvodneho boxu, jenze urady jaksi rozhodujou s 3 mesicnim spozdenim a nez se vyjadrej vsichni s okolnim pozemkem tak to zabere, nejvtipnejsi je ze jeden z tech pozamku vlastni samo mesto a na nem se i kopal ten rozvod CEZem, ale vyjadreni o tom ze souhlasi s instalaci nabijeciho bodu jim trvalo 8 mesicu a pak dalsi 3 mesice nez se vubec rozhodlo ze se muze stavet >:D takze povoleni ze tam muzou natahnout kabely a postavit malou kioskovou trafacku 22/0.4kV jim zabralo 2 dny, ale povoleni ze se smi stavet nabijeci bod zabralo 11 mesicu, trafacka tam stala funkcni do 2 mesicu, nabijeci bod tam nestoji doted (temer 12 mesicu), protoze se odvolal nejaky deta z prilehle zahradky ktera je 50m daleko ale travnaty pozemek saha az k uzemi parkoviste kde se bude stavet
to co brani rychle vystavbe cehokoliv je birokracie, v kancelari mame v ruznych fazich schvalovani hned 25 takovych nabijecek, takze vim moc dobre jakej voser s birokracii to je, a ze dotahnout tam kabely a pripadne postavit novou kioskovou trafacku je to nejsnazsi a nejrychlejsi, i ta nova mala trafacka stoji bezne do 2 mesicu ;-)
na vlastnim pozemku bych to resil jednoduse, a tyhle prudice co se odvolavaj kvuli kazdemu novemu obrubniku bych obesel snadno roparcelovanim a umistenim stavby vne tech parcel, takze bych pak mel stanovisko souhlasu od majitele navaznych pozemku, tedy me, ale na mestskem pozemku to holt rozparcelovat nejde, takze se vse jede pekne postaru na pololetky a v lepsim pripade se zacne stavet po 12-18 mesicich, k takove stavbe se pak muze vyjadrovat a odvolavat o nekdo kdo ma navazujici pozemek na druhe strane toho parkoviste treba 100 metru daleko
to co brani rychle vystavbe cehokoliv je birokracie, v kancelari mame v ruznych fazich schvalovani hned 25 takovych nabijecek, takze vim moc dobre jakej voser s birokracii to je, a ze dotahnout tam kabely a pripadne postavit novou kioskovou trafacku je to nejsnazsi a nejrychlejsi, i ta nova mala trafacka stoji bezne do 2 mesicu ;-)
na vlastnim pozemku bych to resil jednoduse, a tyhle prudice co se odvolavaj kvuli kazdemu novemu obrubniku bych obesel snadno roparcelovanim a umistenim stavby vne tech parcel, takze bych pak mel stanovisko souhlasu od majitele navaznych pozemku, tedy me, ale na mestskem pozemku to holt rozparcelovat nejde, takze se vse jede pekne postaru na pololetky a v lepsim pripade se zacne stavet po 12-18 mesicich, k takove stavbe se pak muze vyjadrovat a odvolavat o nekdo kdo ma navazujici pozemek na druhe strane toho parkoviste treba 100 metru daleko
proc resis sidliste? tohle neni sprint na 1 noc, ale beh na nekolik desetileti ;-) za 20-30 let bude zcela bezne ze na sidlistich bude u kazdeho parkovaciho mista nabijeci sloupek nebo bude to stani vybaveno indukci, a neplanuji to mesta, ale energeticke spolecnosti ;-) cena tech zarizeni klesa a od urcite ceny se to bude vyplacet i pausalove, takze neco jako dnes mobilni telefon kdy spousta lidi prechazi na pausaly ;-) a ver ze mesto stezi odmitne treba modernizaci ulice kdys bude vedet ze ji zaplati nejaka energeticka firma co si tam rovnou frkne nabijeci body, ostatne dnes tak funguje treba praha s parkovanim na zonach ;-) jedinej rozdil bude, ze krom te zony tam bude i ta infrastruktura pro nabijeni
jen pro zajimavost, ty automaty v Praze na parkovani, tak za jeden se da poridit dnes asi 12 sloupku pro 22kW nabijeni ;-) a to jeste porad stoji ty dobijeci body docela dost , za 10-20 let to bude tak levne, ze to ve mestech bude stavene ve stovkach za den
jen pro zajimavost, ty automaty v Praze na parkovani, tak za jeden se da poridit dnes asi 12 sloupku pro 22kW nabijeni ;-) a to jeste porad stoji ty dobijeci body docela dost , za 10-20 let to bude tak levne, ze to ve mestech bude stavene ve stovkach za den
Jen pro zajímavost...za kolik Pha nakupuje parkovací automaty je irelevantní. Reálně je to co píšeš nesmysl.
Obecně to máš celé napsáno jako od Jakeše. Žádná energetická firma nic nezaplatí. Zaplatí to jen a pouze její zákazníci.
Ti co dnes EV mají jako modlu, ti co budou remcat, až je 1km jen v nákladech na pohon vozu bude stát násobek toho co dnes.
Opakuji, je potřeba vše vnímat v širším spektru než jen idealizovat si tu hezčí výseč z celého kruhu.
Obecně to máš celé napsáno jako od Jakeše. Žádná energetická firma nic nezaplatí. Zaplatí to jen a pouze její zákazníci.
Ti co dnes EV mají jako modlu, ti co budou remcat, až je 1km jen v nákladech na pohon vozu bude stát násobek toho co dnes.
Opakuji, je potřeba vše vnímat v širším spektru než jen idealizovat si tu hezčí výseč z celého kruhu.
Bude to slepá kolej jako solární panely? Jejich zastánci měli tenrktá podobné argumenty.
zastanci solarnich panelu v CR meli spise za argumenty prilis vysoke vykupni ceny, celosvetove se fotovoltaika ujala velice dobre a celosvetove dokonce snizuje prumernou cenu elektriny ;-) to ze v CR se to ho chytli lide s kontakty na politiky nebo primo politici kteri o tom rozhodovali a co v tom uvideli obri diru na penize do jejich kapes z kapes lidi je bohuzel problem CR, nebejt technesmyslnejch vykupnich cen, a toho ze to nakonec bylo schvaleno i pro instalace na polich, tak by tu tak negativne fotovoltaika vnimana nebyla ;-)
Prosím ťa, nezosmiešňuj sa viac než si sa doteraz. Čo si písal? Že by boli problémy so sieťou - že by skolabovala. To, že sieť nabíjacích staníc nie je dostatočná ani v Nórsku je pravda - ale ani pri niekoľkonásobnom počte elektromobilov v Nórsku im sieť, kupodivu, nekolabuje. Tak nepíš koniny ... >:D
Ešte keby si si trošku potrápil hlavičku a uvedomil si, že píšem o ľuďoch, nie o autách. :-!
Gasoline
No pomalu mě to začíná zajímat. Do práce dojíždím 30km. V práci máme dvorek dokonce s el. rozvodnou, doma kryté parkovací stání s přívodem elektřiny. V případě delší cesty není problém si služebák vyměnit za jiný. Asi kouknu jak je to u nás s tou podporou elektromobility.
Jinak u služebního malého městského přibližovadla jsme přešli na Yaris hybrid a docela mě to s ním baví. Soutěžíme s kolegy, kdo dá míň. Zatím držím rekord s 3,5l/100km.
Jinak u služebního malého městského přibližovadla jsme přešli na Yaris hybrid a docela mě to s ním baví. Soutěžíme s kolegy, kdo dá míň. Zatím držím rekord s 3,5l/100km.
postupne je to nejlepsi, zacit s hybridem tak jako jste to zkusili s Yarisem, pak zkusit plugin a nakonec BEV
spaleny6
Tak vám nevím, doteď fanoušci Tesly napadali automobilky že vyrábějí jen ty zastaralé spalovací motory a podél cest vše umírá. A teď když Jaguar vyrobil něco srovnatelného s Teslou, tak se jim to nelíbí zase. Kouknul jsem na pár webů co se zabývají elektrickými auty a tak zavládlo doslova zděšení. Jaguár prý kopíruje a Tesla jako průkopník nese všechny náklady. Jaguar je příliš pomalý a video je nechutné.
muzes ty weby treba sem nazdilet, co ja ctu ty nejvetsi weby i elektromobilite, tak tam prevladaji pozitiva ohledne tohoto elektrickejo Jagu
me osobne se to auto libi, a cokoliv o nem pronesu az si ho vyskousim, snad to bude jeste letos
me osobne se to auto libi, a cokoliv o nem pronesu az si ho vyskousim, snad to bude jeste letos
V tvém případě by nějaké sdílení byla ztráta času. Nemám tě rád, nedá se s tebou diskutovat. Kopa smajlíků a přesvědčení o sobě samém.
×
Sdílení komentáře
×
Že až se do toho vložej seriózní automobilky (a to Jago je pěkně down), že Tesla pujde do kopru, i kdyby elektrifikace byla rychlejší, než se předpokládá.
Btw četli jste u konkurence (ne Kolmane, fakt nejsem jenom tady) jak poslali čekatelům na Model 3 ten model auta?
To je hotovo.
>:D >:D >:D
>:-[]
Ale podle mě Teslu někdo koupí. Jako ty názvy pro e-divize jako I.D. e a já evím co ještě.
Představ si, mít tam "Tesla" Mělo by to svou cenu.
Má prachy
vyrábí všechno
V autech se mu nedaří prorazit ven
Skupuje všechno....
[odkaz]
ten Jag aj vyzera famozne... jaky to rozdiel voci tej beztvarej tesle ... :yes:
jen pro poradek, jen sit SC se odhaduje na sumu 2x vetsi nez co stal ten Opel :yes: a za mensi nabijeci sit v USA se loni utratilo 1.6x tolik co je odhad hodnoty prave site SC