Novinky
Jenom škoda, té 1,5i - VTEC.
V ČR se stejně vština malých aut prodává s nejslabším motorem. Vzhledem ke slušnému výkonu základního motoru 1.2 tipuju, že 95% prodejů připadne právě na základní motor.
No tak pokud na tom bude podobně jako předchozí 1.2, tak být kupující, tka beru 1.4... Současná 1.2 je úsporná (po městě není problém 5,4 l/100 km), perfektně kultivovaná (do 4000 ot. je poznatelná snad jen na otáčkoměru), ale bohužel s velkou čelní plochou má problémy. I ta Fobie v 1,2 HTP je mezi 50-100 km/h svižnější (Jazz táhne i dál do 160, v 1,2 HTP jsem se nad 110 nikdy nedostal, takže nevím)... Takže já bych volil každopádně 1,4 a to i v případě, že jde o auto pro ženu na jízdu po městě.
Kupovat si 1.4 na ježdění po městě je podle mě blbost. Do města jsou určeny právě nejslabší verze.
chlapci, rozdiel medzi tymi povodnymi 1.2 a 1.4 je v skutocnosti len 1dcl. 1.2-ka je priblizne 1.25 a 1.4ka priblizne 1.35.
JAZZ ma celkovo ale dost dlhe prevody, takze preto sa hlavne 1.25 moze zdat byt v istych otackach malo svizna, menej, ako by mohla. Ale stale aj kvoli horsej aerodynamike je to radost oproti 1.2 HTP, ford 1.25, aj corsa 1.2...
JAZZ ma celkovo ale dost dlhe prevody, takze preto sa hlavne 1.25 moze zdat byt v istych otackach malo svizna, menej, ako by mohla. Ale stale aj kvoli horsej aerodynamike je to radost oproti 1.2 HTP, ford 1.25, aj corsa 1.2...
radost oproti ford 1.25 >😁 nebud na smiech...mam aj jedno aj druhe auto s tymito motormi...Jazz je sice s tym motorom usporny, ale jeho dlhe prevody sa odzrkadluju v jeho dynamike, ktora je naozaj dost zla. Ford? to je trosku ine kaficko, s fietou jazdim za 6,2 a jej 75 ps kedykolvek vyplieska tych 78 ps co ma Jazz I.G...ma ine prevody a celkovo je auto ovela zivsie. Takze tvrdit takuto hlupost chce odvahu
whoops, ten ford som tak nejak dat nechcel... a uz sa nedalo editovat, ked si reagoval.
aj tek ide ale to otaciek ochotnejsie, len ppo preradeni padnu otacky moc nizko...
vyplieskanie by sa mozno konalo, ale tak kvoli vyssiemu odporu jazzu
aj tek ide ale to otaciek ochotnejsie, len ppo preradeni padnu otacky moc nizko...
vyplieskanie by sa mozno konalo, ale tak kvoli vyssiemu odporu jazzu
tak zase vyhoda jazdy s jazzom je ze jazdim na 1500 otackach uplne v pohode...fiesta a celkovo ten 1.25 16v je specificky taha velmi dobre odspodu co je nezvyk pri 16v preto sa rychlo odputa a vdaka kratkej 1a 2 je na 80 za chvilku...potom 3 ta kym sa rozhybe trva trosku. Jazz v dynamike nema sancu naozaj len v uspore a nemyslim, ze to bude vdaka odporu
No přečti si test zde na stránkách. Mě osobně motor připadal ve spojení s převodovkou opravdu latergický. Nevím, zda to dávat na vrub opravdu skvělému odhlučnění, ale ani na rychloměru se to poznat nedalo... Navíc Jazz poslouží české rodině podstatně lépe než rodinné auto Fabie, řekl bych, že s přehledem konkuruje i verzi kombi.
Jazz je vydareným príkladom toho, comu sa zvykne hovorit "malé velké auto". Podla vlastných skúseností vnútorným priestorom poráza viaceré autá nizsej strednej (pri bezprostrednom presadnutí z Jazzu do Golfu IV som mal pocit, ze som presadol z vacsieho auta do mensieho, a nie naopak).
Konecne tiez dostalo malé auto spickové motory s inteligentným variabilným casovaním. Toto je správna japonská odpoved na európsky dovnsizing: i bez turba sa dá z malého objemu vela vytazit (Skoda musí pri pohlade na výkonové parametre 1,2-ky zaplakat). Naviac i spotreba bude zrejme ovela blizsie proklamáciám výrobcu ako pri maloobjemových turbách (Jazz 1,2 bola skutocne schopná jazdit za 5,5 na sto).
P.S. Je mi ale jasné, ze fetisisti makcených plastov Jazz neprijmú >😁
Konecne tiez dostalo malé auto spickové motory s inteligentným variabilným casovaním. Toto je správna japonská odpoved na európsky dovnsizing: i bez turba sa dá z malého objemu vela vytazit (Skoda musí pri pohlade na výkonové parametre 1,2-ky zaplakat). Naviac i spotreba bude zrejme ovela blizsie proklamáciám výrobcu ako pri maloobjemových turbách (Jazz 1,2 bola skutocne schopná jazdit za 5,5 na sto).
P.S. Je mi ale jasné, ze fetisisti makcených plastov Jazz neprijmú >😁
presne tak, ak potrebuje niekto naozaj auto v B segmente, ale s velkym kufrom a pohodlnym sedenim v zadu, tak JAZZ bol super volba (spolu s NISSAN NOTE) (navyse tocivy motor a nizka soptreba po meste). Nechcel som verit, ale ked ma kolegyna viezla a isli sme srtyria dospeli a ja v zadu som pohodlne sedel na zadnom sedadle, tak som sa nestacil divit
Novy vyzera este znacne krajsie, mal by mat este viacej priestoru i-VTEC motory.... moze byt :yes:
Novy vyzera este znacne krajsie, mal by mat este viacej priestoru i-VTEC motory.... moze byt :yes:
kazdopadne tu politiku hondy nechapem... To odstupnovanie 1.2 a 1.4 je zase mizerne... Prilis maly rozdiel, par deci, 10k... Stacilo 1.2 a 1.5 mali dat... To by bolo akurat. 120k verzia, lepsie riadenie ako v JAZZ 1G a trochu lepsie soferske posadenie aj pre ludi nad 180cm a bolo by to super...
ze sem nedaju ostru verziu a nechaju si v japonsku je mi uz ulpne jasne... image honda stale nechape. Ked je tu Corsa OPC, Fiesta ST, Clio RS, tak asi to pre europu zmysel ma, ze ano
ze sem nedaju ostru verziu a nechaju si v japonsku je mi uz ulpne jasne... image honda stale nechape. Ked je tu Corsa OPC, Fiesta ST, Clio RS, tak asi to pre europu zmysel ma, ze ano
Ve 2lidech do Vidne a zpet cca 550km za 4,6l/100km. auto najeto cca 10tis. jizda max 90km/hod. obcas pustena klima. Rekord na chatu cca 40km za 4,1l/100km. Zenska normalne za 5,1l/100km. Pri mereni mista od pedalu k operadlum a vzadu na kolena ma Astra minule generace o 3cm mene mista. Proste male velke auto do mesta ideal.
Udajne prvni oficialni foto 😉
[odkaz]
[odkaz]
trošku si minul temu, ale nevadi rad som sa pozrel na nove Kaaacko
Zdar Pájo, mě se tenhle malej prˇola od Fordu líí více jak o něco větší Fiesta, co tobě??
Vypada roztomile, zatimco Fiesta sazi na sportovni akcent. Ja s ni osobne problem nemam, jen se soudem pockam nazivo. Notabene po velmi spatnych zkusenostech s FII (totalni pozar a dosti laxni pristup prodejce i vyrobce) budeme menit znacku dodavatele nejmensich vozu na firme ji proverim dukladne. 😉 Kacko asi nedosahne prodeju F500, ale mohlo by se drzet nekde nad Twingem (ktere vypada aktualne podstatne hure a nezabira na zeny, coz by mela byt cilova skupina).
No ani já nemám problém s novou Fiestou, stajně jako třeba novou Ibizou. Na obrázkách obě nevypadají nijak lákavě, ale v případě španěla jsem byl velice mile překvapen, když jsem si ho prohlédl. Fiesta se mi na fotkách zamlouvá o něco více, ale jak ty říkáš, chce to vidět na živo. Vzhledem ke kontaktům co mi zbyly ještě na Fordu, předpokládám, že se s ním setkám už celkem brzo (resp. ještě než dorazí na salony). Káčko je vážně milé, i když ne třeba tak originální, jako byla první generace. A Fabie II?? Pro mne jednoznačně nejošklivější auto své třídy... Bohužel, tady to Boleslav totálně designově projela...
Bravo Honda a bylo na čase uvést model i na náš trh :yes: