Novinky
Chválím autora že se moderně zabývá především infotaimentem s dotykovou obrazovkou, parkovací kamerou a vyhřívaným sklem a zbytečně nás neobtěžuje takovými banalitami jako třeba počet poháněných náprav, protože to u auta s terénními ambicemi a nazvaného Cross stejně nikoho nezajímá.
no tys kus de*ila >😁
Počet poháněných náprav ti můžu říct přesně, jedna až dvě... 😉
To je počet fungujících stupňů převodovky?
SNAHA O TO BÝT SMĚŠNÝ? ALE TY NÁŠ TUPOUČKEY DEB*LKU >😒] >😒] >😒]
Běž si obléct vestu nepleť se do cizího vlákna, pokud se neumíš vyjadřovat slušně... 😉
Na Sk je už v predaji napríklad : [odkaz]
Akce: Lada Vesta s reflexní vestou a svěrací kazajkou v ceně...
Waau. Vánoce jsou tady :-! Budu mít Vladěnkůůů. Grebeníček, Skála i Vošický mě budou závidět :😉 Pěkné potahy a vybrarvit fixem písmenka na boku pneu a bude první máj jak se patří 😄
tak konecne sa hybu lady teda ľady >😁 ... len stale nerozumiem preco tu nemame X-ray... ktory je za mna urcite krajsi ako povedzme sandero stepway... ale co je hlavne... ponuka aj 4x4 a je to cross... co v europe preda iste viac ako nejaka vesta sedan
XRAYu se tu prodali "už" 3 kusy. Béžový, bílý, tm. červený.
Z hlediska zastoupení na SK trhu, kde jsou i pěkné webové stránky mi přijde cena za vybavenou verzi lehce přes 350tkč poměrně příznivá. Za ty peníze budou auto s relativně robustním motorem, sice bez nároku na dynamičtější požadavky a s podprůměrnými jízdními parametry, ale máš v autě vše co potřebuješ.
Vůbec se nedivím,že Lada,potažmo české zastoupení CS AutoLada nemá snahu prodávat nové vozy a "žijí" z prodeje ND.. Jestli to není kec,tak jednatel CS AutoLada jezdí Mercedesem >😁
Kvůli prodejům pár soukromým vlastníkům,nebo lesníkům apod. (Niva) se jim nevyplatí budovat ShowRoomy... Stačí se podívat jak dlouho si budovala dobré jméno u nás novodobá Dacia. Tak si tu akorát přečteme pár slintů zastydlejch "disidentů" >😁 Navíc v přímém cenovém srovnání s českými cenami Dacií by to Lada měla těžké. Takže to prostě bude fungovat jako doteď...kdo chce,nechá si Ladu dovézt z Německa. Taiga (Niva pro Německo) má třeba důkladnější konzervaci dutin.
Vesta nevypadá vůbec zle...v interiéru a komfortní výbavě je to velký krok dopředu (vyhřívaný přední okno v tomhle segmentu má snad jen Ford) , záruka 3/100tkm potěší. Podle testů i standartní Vesta celkem slušně překonává lesní/polní cesty a výborně topí. Pro někoho,kdo tohle ocení,nechce foukaný tříválce a nechce tuctovku,to může bejt zajímavá volba. Typickej českej kupec,kterej řeší hlavně cenu nebo "social status" se Ladě vyhne a nezapomene přitom zmínit Grebeníčka,Putina a podobný hovadiny.
Prošel jsem si pár autohausů v Německu (nejblíž Drážďany) a na kompletní modelovou řadu se "dá koukat"... Kalina Sport vypadala jako funglovka hodně hezky.
Až nebudou v ČR předsudky,možná bude i zastoupení..stejně jako tomu bylo s Dacií
Kvůli prodejům pár soukromým vlastníkům,nebo lesníkům apod. (Niva) se jim nevyplatí budovat ShowRoomy... Stačí se podívat jak dlouho si budovala dobré jméno u nás novodobá Dacia. Tak si tu akorát přečteme pár slintů zastydlejch "disidentů" >😁 Navíc v přímém cenovém srovnání s českými cenami Dacií by to Lada měla těžké. Takže to prostě bude fungovat jako doteď...kdo chce,nechá si Ladu dovézt z Německa. Taiga (Niva pro Německo) má třeba důkladnější konzervaci dutin.
Vesta nevypadá vůbec zle...v interiéru a komfortní výbavě je to velký krok dopředu (vyhřívaný přední okno v tomhle segmentu má snad jen Ford) , záruka 3/100tkm potěší. Podle testů i standartní Vesta celkem slušně překonává lesní/polní cesty a výborně topí. Pro někoho,kdo tohle ocení,nechce foukaný tříválce a nechce tuctovku,to může bejt zajímavá volba. Typickej českej kupec,kterej řeší hlavně cenu nebo "social status" se Ladě vyhne a nezapomene přitom zmínit Grebeníčka,Putina a podobný hovadiny.
Prošel jsem si pár autohausů v Německu (nejblíž Drážďany) a na kompletní modelovou řadu se "dá koukat"... Kalina Sport vypadala jako funglovka hodně hezky.
Až nebudou v ČR předsudky,možná bude i zastoupení..stejně jako tomu bylo s Dacií
Mno ale pokial sa Renault nerozkyve a nenapumpuje peniaze do predajnej ci servisnej siete plus nejaky ten viditelny marketing, nevidim to s predajmi nijak ruzovo. Jasne par desiatok mozno stoviek kusov sa preda i bez toho, ale napr. Dacii velmi pomohlo oznacenie made by Renault a samozrejme cena.
Bydlím v krajském městě, prodávají se tu snad všechny značky. Dokonce i Rusko-Francouzská auta PS160, jako jediné v ČR. Když ještě nestála na Slovensku fabrika na výrobu aut KIA, tak tu byl jeden autosalon, kde se prodávali KIA spolu se Subaru. Autosalon doslova skomíral. V současné době jsou zde již 3 prodejci, kteří si vzali jako druhou značku KIA. KIA-Subaru, KIA-FIAT, KIA-ŠKODA .A jeden samostatný salon KIA. Zato Hyundai je stále jenom jeden. Takže v této věci jde skutečně jenom o zájem zákazníka a někoho, kdo to zafinancuje. Embargované Rusko asi bude problémem.
Aktuální motorovou nabídku Dacie (Logan) lze označit za totální zoufalost, což na Ladu vrhá lepší světlo, ale mělo by jít jen o přechodné období. Záruka 3/100 dnes není nic extra, očekávám 5 let za rozumný příplatek.
Jinak vyhřívané sklo má i Rapid, ale jako specialitu pro východní trhy.
Jinak vyhřívané sklo má i Rapid, ale jako specialitu pro východní trhy.
Až nebudou v ČR předsudky,možná bude i zastoupení..stejně jako tomu bylo s Dacií
Tohle je alibismus. Pokud chceš na trhu prodávat, tak musíš mít v první řadě produkt... a v druhé do toho šlápnout a něco lidem nabídnout - hlavně ten produkt, ale samozřejmě i odpovídající služby k tomu.
Stačí se podívat jak dlouho si budovala dobré jméno u nás novodobá Dacia.
Jak dlouho to podle tebe bylo? Podle mě Dacia právě ukazuje to, že to o předsudcích není. Stačí mít správný produkt za dobré peníze a nějak normálně ho prodávat - smysluplnej web, pár poboček ve velkých městech, nějaká reklama. Lidí, co chtějí velké jednoduché auto za málo peněz je furt dost a klidně si kvůli autu udělají výlet do Prahy třeba.
Tohle je alibismus. Pokud chceš na trhu prodávat, tak musíš mít v první řadě produkt... a v druhé do toho šlápnout a něco lidem nabídnout - hlavně ten produkt, ale samozřejmě i odpovídající služby k tomu.
Stačí se podívat jak dlouho si budovala dobré jméno u nás novodobá Dacia.
Jak dlouho to podle tebe bylo? Podle mě Dacia právě ukazuje to, že to o předsudcích není. Stačí mít správný produkt za dobré peníze a nějak normálně ho prodávat - smysluplnej web, pár poboček ve velkých městech, nějaká reklama. Lidí, co chtějí velké jednoduché auto za málo peněz je furt dost a klidně si kvůli autu udělají výlet do Prahy třeba.
Dacia sa hlavne s vstupom na trhy hlavne trafila aj v obdobi hospodarskej krizy. Prisla s lowcostom za vybornu cenu podporena materskym koncernom. Z oficialnych miest, teda od Renaultu, sa o Lade velmi nehovori. Produkt by mali, treba to len podporit a zacielit a budu aj predaje.
Dacia měla výhodu celkem široký prodejní sítě Renault,Nova, SupeRNova s technikou Clia nebo později Solenza nebyla bůhvíjakej prodejní trhák...spíš auto pro důchodce a stejně na tom byl i Logan na začátku prodeje a bodoval jen prostorem a cenou.Rozpačité bylo zpracování a antikorozní ochrana a pověst rumunského střepu. Dnes i díky pružnosti ve vylepšování techniky a image značky (Dacia piknik a podobné srazy) o pořízení Dacie uvažuje mnohem víc zákazníků než dřív.
A ta doba kdy si budovala Dacia renomé u nás, trvala odhadem jednu dekádu... Novy nebo SupeRNovy byly u nás k dostání snad už kolem roku 2000. Dokázala by to určitě statistika prodejů,kdy začala Dacia u nás růst, kdy už prodej Dacií nebyla pouze bokovka dealerů Renault
A ta doba kdy si budovala Dacia renomé u nás, trvala odhadem jednu dekádu... Novy nebo SupeRNovy byly u nás k dostání snad už kolem roku 2000. Dokázala by to určitě statistika prodejů,kdy začala Dacia u nás růst, kdy už prodej Dacií nebyla pouze bokovka dealerů Renault
Když to rozdělím - Novy a Supernovy, to nikdy žádnou šanci nemělo, bez ohledu na další věci. Jakmile měli produkt co se dal prodávat, mohlo se reálně začít... a tím produktem je pro mě Logan, tj. cca. rok 2005.
Dacia si pozici dál upevňuje, ale respektovaná značka (v rámci možností) to podle mě byla už třeba tak 2010-2012, tehdy začíná i ten růst ve statistikách.
Tedy... to jádro budování pozice vidím 5-7 let, ale ani proti 10 nebudu protestovat - a ani mi to nepřijde jako nesmyslně dlouhá doba na to, vybudovat si někde pozici.
No nic... co jsem chtěl říct je, že samo se to neudělá. Jestli tu chce Lada něco prodat, musí holt máknout podobně, jako to udělala Dacia. Jestli nechce, taky dobře, aut je všude dost.
Dacia si pozici dál upevňuje, ale respektovaná značka (v rámci možností) to podle mě byla už třeba tak 2010-2012, tehdy začíná i ten růst ve statistikách.
Tedy... to jádro budování pozice vidím 5-7 let, ale ani proti 10 nebudu protestovat - a ani mi to nepřijde jako nesmyslně dlouhá doba na to, vybudovat si někde pozici.
No nic... co jsem chtěl říct je, že samo se to neudělá. Jestli tu chce Lada něco prodat, musí holt máknout podobně, jako to udělala Dacia. Jestli nechce, taky dobře, aut je všude dost.
můj odhad je,že se spíš soustředí na svoje zajetý e😜ortní trhy...Německo,Finsko apod. Zajímavý,že na Slovensku ofiko prodej je. Jednu dobu se i u nás dlouho prodávala řada 11x a pozdější Priora,nebo Kaliny. Bohužel u CS to nebylo nabízení vozu..ale spíš..chceš auto? Tak se snaž. Sadská celkem fungovala,ale třeba na severu to zazdilo Autoterno Málkov,kterým nakonec sebrali "značku" na autorizovanej servis.
Pro mě je to rozhodně zajímavý auto..na poměry Lady vypadá k světu,interiér srovnatelnej se současnou produkcí...ale na druhou stranu mince..370k za "žigula" , takříkajíc si hledat autorizák a stejně jako u Loganu,pověst sice robustního auta,ale který kvetlo. Myslím,že hodně zákazníků by se stejně poohlídlo jinde..
Třeba to časem bude jako s Dacií...prodejci Dacie si přiberou pár Lad jako bokovku..
Pro mě je to rozhodně zajímavý auto..na poměry Lady vypadá k světu,interiér srovnatelnej se současnou produkcí...ale na druhou stranu mince..370k za "žigula" , takříkajíc si hledat autorizák a stejně jako u Loganu,pověst sice robustního auta,ale který kvetlo. Myslím,že hodně zákazníků by se stejně poohlídlo jinde..
Třeba to časem bude jako s Dacií...prodejci Dacie si přiberou pár Lad jako bokovku..
Na stránkách prodejce jsem o Ladách moc nenašel...zato mi vyhodil internet tohle😒br />
[odkaz]
[odkaz]
On taky žádný oficiální prodejce Lada ČR není a o uplatnění nějaké záruky si u Lady můžeš nechat jen zdát, v ČR je to jen cár papíru a obávám se, že i v zahraničí. Tím, netvrdím, že je to špatné auto, jen u nás nemá žádnou technickou, ani prodejní podporu a jakýkoliv servisní úkon může být horor, když tě v každým servisu odmítnou, že tohle auto jaksi nedělají.
Jinak Dacia Sandero, Lodgy nebo Logan MCV, budou asi na stejné úrovni, jako Vesta, jen jsou o cca 100tis. levnější a to je argument, co koupit.
Jinak Dacia Sandero, Lodgy nebo Logan MCV, budou asi na stejné úrovni, jako Vesta, jen jsou o cca 100tis. levnější a to je argument, co koupit.
Za tu záruku by tě nejmenovaný diskutér rozcupoval na kusy. >😒] Prej je evropská a oficiální zastoupení má nasmlouvané servisy i v ČR. Ale už ti neřeknu, jak to funguje v praxi.
Lada se oficiálně vozí na Slovensko, Madarsko, Německo a Rakousko. Dále v ČR v Mělníku je oficiální sklad ND pro celou EU, tj maj tam díly i na Vestu.
Už sem to tu psal asi 64x, pokud trpíte sklerozou nebo si neumíte zjistit informace, je mi to líto.
Remoraid to bere ze Slovenska, takže má plnou záruku. Jak si to se slováky řeší je jejich problém. ND dodá Mělník rep. Koněvka (CS Auto Lada). Takže je o jen o diagnostice na Ladu.
Už sem to tu psal asi 64x, pokud trpíte sklerozou nebo si neumíte zjistit informace, je mi to líto.
Remoraid to bere ze Slovenska, takže má plnou záruku. Jak si to se slováky řeší je jejich problém. ND dodá Mělník rep. Koněvka (CS Auto Lada). Takže je o jen o diagnostice na Ladu.
SUV totiž poznáte podle 4x4. Tenhle ruský šuplík má ale jinou zásadní vadu - nemá pod kapotou motor, ale muzeum. :no:
Stále viac vidieť tieto nové Lady na Slovensku, dokonca otvárajú aj nové predajne(GA,PD) kde Lada nikdy nebola.
Tiež o nej uvažujem ako o druhom aute do rodiny, ale sedan.
Jediným ozajstným konkurentom je C-elysee/301 v tejto lowend triede, ale je hnusný a aj tak drahší s 1,6kou
Podmienkou je atmobenzín, turboprdítka nechcem.
Ešte s privretím oka Tipo, ale s manuálom je len slabšia 1,4 a keď dorovnám výbavu k Veste (bo rus nedáva na výber doplnky, len ICE alebo LUXE) tak je Tipo o 3000eur drahšie.
Nie, nemám hlboko do vrecka, ale nemusím mať obe autá za 20tis eur.
Nie, nie som rusofil, komunista, putinovec, ŠTB ani dôchodca.
Jediné ruské, čo doma mám je pol flaše ruskej vodky, nič iné. >😁
Tiež o nej uvažujem ako o druhom aute do rodiny, ale sedan.
Jediným ozajstným konkurentom je C-elysee/301 v tejto lowend triede, ale je hnusný a aj tak drahší s 1,6kou
Podmienkou je atmobenzín, turboprdítka nechcem.
Ešte s privretím oka Tipo, ale s manuálom je len slabšia 1,4 a keď dorovnám výbavu k Veste (bo rus nedáva na výber doplnky, len ICE alebo LUXE) tak je Tipo o 3000eur drahšie.
Nie, nemám hlboko do vrecka, ale nemusím mať obe autá za 20tis eur.
Nie, nie som rusofil, komunista, putinovec, ŠTB ani dôchodca.
Jediné ruské, čo doma mám je pol flaše ruskej vodky, nič iné. >😁
Poslední tři věty budeš po zakoupení Vesty znát zpaměti. >😒] ...Jen vtipkuji. Tipo má u nás velmi pěkné ceny, ale právě s 1.4 70 kW. A já si nejsem jistý, zda splňuje základní požadavky na dynamiku.
to si zabil >😁 , ale máš pravdu, asi to budem vysvetlovať často, na benzinke, pred supermarketom, manželka rovnako >😁, v pohode
to Tipo... mne sa to zdá málo kw, to auto je dosť velké na tak slabý motor, je väčšie aj širšie ako Vesta, c-elysee/301...neviem váhu
mám obavu, že to bude lemra
momentálne mám jedno 80kw nafta a 88kw benzín...tá nafta je tak akurát, benzín super
Ceny má Tipo dobré ale za 11tis je to totál holovoz, jak Favorit...doplníš výbavu a ejhle 14tis eur, ten holovoz je len na bilboarde s cenou, neverím, že to niekto objedná
to Tipo... mne sa to zdá málo kw, to auto je dosť velké na tak slabý motor, je väčšie aj širšie ako Vesta, c-elysee/301...neviem váhu
mám obavu, že to bude lemra
momentálne mám jedno 80kw nafta a 88kw benzín...tá nafta je tak akurát, benzín super
Ceny má Tipo dobré ale za 11tis je to totál holovoz, jak Favorit...doplníš výbavu a ejhle 14tis eur, ten holovoz je len na bilboarde s cenou, neverím, že to niekto objedná
Nechápu proč se pod každým článkem o nečem z Ruska sejde spolehlivě největší parta zoufalců, ubohých plivačů, lidí hrabjících se v 70-100 let staré minulosti a uboze plivající na věci o kterých nemaj šajna.
Pod jakýmkoliv článkem se sejde nějaká parta zoufalců, pod škodovkou, pod německou produkcí, italskou, francouzskou, americkou, japonskou či korejskou 😉
tady je to vždy jistota, jako rudej hadr na býka. >😁
Ona je tu protiargumentace tak snadná...není se co divit 😉 Kam pojede servisovat člověk z Plzně nebo Šumperka? Když kupuji lowcost, tak chci obecně co nejnižší náklady a právě servis s tím už není kompatibilní.
Vždycky se to zvrhne v politický kecy >😁 Po tolika letech vytoužený svobody má pořád určitý procento lidí potřebu se hrabat v *ovnech.
Pro mě a můj úchylnej vkus na auta,jsou zmínky o produkci která u nás není k vidění fajn 😄
Když "normální" člověk projíždí Hamburgerstrasse v Drážďanech, tak spíš jeho oči spočinou na autohausu Audi >😁 Já okukoval BMW a Mini autohaus Melkus..jestli tam náhodou někde není RS1000 a po pár stech metrech dál okukoval autohaus Lada >😁
Je to tady prostě jako na novinkách..jeden z posledních serverů,kde jsou uživatelé vcelku anonymní a podle toho to vypadá 😄
Pro mě a můj úchylnej vkus na auta,jsou zmínky o produkci která u nás není k vidění fajn 😄
Když "normální" člověk projíždí Hamburgerstrasse v Drážďanech, tak spíš jeho oči spočinou na autohausu Audi >😁 Já okukoval BMW a Mini autohaus Melkus..jestli tam náhodou někde není RS1000 a po pár stech metrech dál okukoval autohaus Lada >😁
Je to tady prostě jako na novinkách..jeden z posledních serverů,kde jsou uživatelé vcelku anonymní a podle toho to vypadá 😄
Částečně máš možná i pravdu, jenže historické zločiny, kterých se Rusko na naší zemi a lidech dopustilo, jsou tak obludné, že na ně ještě dlouho nebude možno zapomenout. Minimálně do doby, kdy budou žít pamětníci (např. srpna 1968, ale i celého období 1945-1989)... 😲 😲 😲
podle toho by podobný slinty měly probíhat i u koncernu VW,který vznikl i díky podpoře nacistického Německa.
Nebo u Mercedesu v kterým jezdili nacistický špičky, afričtí diktátoři a jezdí v nich ruská, ukrajinská, albánská a další mafie >😁
V zásadě máš opět pravdu, ale vysvětlení tohoto jevu je poměrně snadné: 1) Pamětníků Protektrorátu již žije mnohem méně, než pamětníků komunistické éry, 2) Německo se se svojí hroznou nacistickou minulostí po II. světové válce postupně dokázalo vyrovnat a nesčíselněkrát si za to posypalo hlavu popelem a zaplatilo miliardové reparace, 3) poválečné západní Německo se stalo vzorem ekonomického zázraku, pořádku, čistoty a prosperity (ano vím, od roku 2015 je to dost zkaženo invazí 1,4 milionu muslimských uprchlíků) a zároveň obdivovaným producentem obrovského množství zboží špičkové kvality. Naopak SSSR (resp. Rusko) se ničím takovým vykázat nemůže a navíc jeho obyvatelstvo dodnes uctívá své masové vrahy a zločince typu Stalina a Lenina a je na vrcholu blaha, když z něj okolní země mají obavy. :-! Je to prostě extrémně prolhaný a v mnoha zásadních oblastech velmi zaostalý stát bez významnějších spojenců, s mezinárodně katastrofální image, kde nikdo soudný netouží žít nebo cokoliv z jeho civilizačního okruhu přijmout za svůj vzor.
Budeš se divit, ale lidí, kteří za svůj vzor nemají Německo poměrně raketově přibývá >😁 Díky tamní politice nejen kvůli migrantům, ale i kvůli autům, dotacím, restrikcím atd. kterou ovlivnují zásadně chod Evropy, bohužel velmi negativním směrem
Ale vždyť já se vůbec nedivím, vždyť říkám, že si to Němci hodně zkazili těmi hordami přijatých uprchlíků. A leckdy šílená buzerace Bruselu Západu taky rozhodně neprospívá. Ovšem ve srovnání s katastrofálními problémy dnešního Ruska jsou to pořád jen relativně malé pihy na kráse. 😄
Nieco k sudruhom z Lady.
[odkaz]
To musel byt naozaj vzor spolahlivosti.
[odkaz]
To musel byt naozaj vzor spolahlivosti.
Cena od bratru 350 tisíc za kombik není nereálné ani u konkurence, která bude ve všem vyjma výbavy za tuto cenu lepším autem. Za tuto cenu lze dnes koupit se stokoňovým motorem od Fokusu, přes Mégana až třeba po turbo i30 kombi.
A jako zvýšené auto tu je bezkonkurenční pracant a dnes se i nebojím říct fešák v podobě Dacie Duster, k dispozici i s trubodieslem (což u zvýšeného auta smysl dává) + možnost 4x4. Neváhal bych ani minutu a Ladu obešel za tyto prachy obloukem i přes Barikem opěvovanou výbavu, kterou u auta za 350 tisíc nepotřebuju a radši si vezmu lepší auto jako celek.
Mégane - 1.6 atmo
Focus ještě 1.6 - atmo
Tipo - 1.4 Atmo
Dacia Duster 1.5Dci
Vše auta kolem 350 tisíc. O Škodovce nic nepíšu, ale její 1.0TSI je bohužel pro tebe dynamicky lepší, než chcíplá ruská atmosféra.
Ano, Dacie - je tu SUV, osvedčené, spolehlivé, levné a hezké, proč chtít parodii na SUV z Ruska za stejnou cenu ?
[odkaz]
>😁
A já jim to přeji, čest soudruzi. >😁
Každopádně ve verzi cross se mi to líbí dost. >😁 A to nemám rudou knížku. >😁
>😁
A propo na totáč není radno zapomínat, zvláště teď, StBák premiérem a prezident zas jezdí na zasedání Strany!
German customers have bought 1,000 more Ladas than last year, in large part thanks to the popular Vesta model, Bernd Haack, marketing manager for Lada Deutschland told Sputnik.
Německo je obrovskej trh...když jsou tam lidi schopní si pořídit i Čínu...tak proč ne Ladu 😄
Někteří holt maj i po 70 letech asi těžkej mindrák a musí neustále žít jen z minulosti.
Nebo se stále neumí smířit s tím, že jejich spoluobčani sebrali jejich děděčkovi, velkokulakovi nebo velkotovárníkovi fabriku kde hákovalo 100 lidí popřípadě 100 hektarů pole a oni místo blahobytu museli hákovat v ČKD u pásu no. >😁
Zas na druhou stranu... co jiného bys jim radil? Postavili celkem pohledné a moderní auto, zřejmě bezpečné, dali do něj motory, které podle mě cílovce docela vyhoví... ta Cross verze je fakt hezký imagemaker... a na to, aby to prodávali za 299 s platem vajec zdarma je vždycky času dost.