Novinky
ladlen
0
Problémom GM, Chrysleru a Fordu je hlavne to, že nemajú v ponuke dostatok úsporných aut v tejto dobe, keby ich mali, určite by predávali oveľa viac. Honda ich má a preto má 12 percentný rast predaja v USA.
Přejít do diskuze
nebudu se tu zabývat historickými paralelami či geopolitickým vývojem, jen připomenu, že před několika desítkami let vyráběl jediný severoamerický stát a přibližně stejný počet zaměstnanců u subdodavatelů a ve finální výrobě, jaký uvádí tento članek, více osobních automobilů než celé USA dnes - jednalo se o Michigan a dvě města: Detroit a Flint. A americká "velká trojka" pak produkovala téměř 10 milionů aut ročně.
Inu, každá pohádka jednou končí...
Inu, každá pohádka jednou končí...
GM je prostě moloch, a navíc se USA blíži recese, takže lidi radši pošetří než by si koupili nový pickup.
Navíc v článku popisovaný problém s likviditou není ani tak problém GM jako spíš Lynche 😉
Navíc v článku popisovaný problém s likviditou není ani tak problém GM jako spíš Lynche 😉
Neviem koľkí z Vás si pamätajú na situáciu r. 1973. Vtedy Arabi privreli kohútiky s ropou celému západnému svetu v dôsledku vojny Izrael-Egypt-Sýria. A v Amerike sa dialo presne to isté, čo teraz. Americkí výrobcovia nemali úsporné autá a Japonci nestíhali vyrábať a predávať. Že sa z histórie nepoučili, to je už americký príbeh.