Kompaktní užitkový Volkswagen se vyrábí s dílčími inovacemi už od roku 2003. Aktuální vydání dorazilo v roce 2015 a kromě užitkových variant již tradičně nabízí také osobní verze. Výbava Beach sice není vrcholnou, má však něco navíc.
Neboj sa, síce je na trhu len 15 rokov, ale určite za pár krátkych rokov prídu s novým modelom, ktorý ponúkne viac ako 20 odlišných dielov! Ale hlavnou novinkou bude nový dvojramenný volant. Bude špeciálne navrhnutý tak, aby sa hornou polovicou pozeralo tak ako doteraz na prístroje, a dolnou na displej, inovatívne umiestnený pod volantom medzi nohami vodiča. ;-):-)
Uf,ale ten displej je teda fakt hodně dole..to se často nevidí.Proč to není v mínusech?..no tak proč asi? Být to jiná značka..krom škodofky,tak by to v mínusech být muselo
A tak v rámci dodávek je, v tom bych problém nehledal, odolná a výborně naladěná zadní napráva je to co dělá caddynu caddynou, jinak by stačilo prodávat touran v zaplechovaný verzi. Ale ta cena je skutečně dost, navíc o četnosti využití se dá spekulovat... Na druhou stranu nabídka je nabídka, nikdo to nemusí kupovat.
Tak si vyskúšaj, ako jazdí Ford alebo Berlingo...o pol sveta inde. Tá tuhá náprava je v osobných verziách úplne na *, opodstatnenie a sympatie má v plecháčoch, ktoré vozia náklad.
Forda sem neťahaj, aktuálny tranzit je tragédia, kde zadná náprava kopíruje povrch vozovky ako motokára a komfort je úplne nulový. Zvyšok je tiež na dlhú debatu…
Ale v zatáčkách si povodis nejeden osobák... ;) Já jezdím ještě starou t350 na balónech rwd, a to je za deště s nenalozenym autem jiná horská dráha... I když komfortní:D
No dyť právě, ford je oproti caddyně tragickej, ta má v rámci toho že je to dodávka s tuhou nápravou jízdní vlastnosti skvělý. Tuhá náprava v osobních verzích dodávky je pak zcela na místě - ten kdo si jí kupuje chce odolný auto a ne mpv (to si může koupit rovnou).