Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Tak som sa síce nedozvedel...
kalousek
| 9. 8. 2018 16:53
Jo s tou rekuperací pomocí kotoučových brzd jsem se taky pobavil >:D Pan redaktor je šprýmař.
Legrační je i informace o rekuperačním brzdném momentu 300 Nm, když běžná kotoučová brzda snadno dosahuje tisíce nebo i desítky tisíc Nm. (Pokud se tím myslel brzdný moment motoru, tak samozřejmě bez udání převodového poměru je to také celkem zbytečný údaj.)

A ještě jedna zajímavost - pokud jsou motory schopné dávat 265 kW po dobu jedné minuty, proč je maximálka pouhých 200 km/h ?
Avatar - Zetti
Tak som sa síce nedozvedel...
Zetti
| 9. 8. 2018 14:25
Moc zalezi na tom jak se slape na plyn, muze se to lisit o desitky i stovky procentnich bodu.
Avatar - Zetti
brzdy
Zetti
| 9. 8. 2018 14:23
Ale budou se vyuzivat, zadna rekuperace nezastavi auto uplne. Pri dojizdeni napriklad do krizovatky rekuperace "vadne" a musi se slapnout na brzdu
brzdy
wakogi
| 9. 8. 2018 14:00
Otazkou jak to bude s rezivenim kotoucu. Pokud se nebufou vyuzivat, po nekolika denich destich budou rezave , cimz se jejich akutni ucenek snizi, a odolnost desyicek pujde rapidne dolu.
Tak som sa síce nedozvedel...
Niemand
| 9. 8. 2018 13:40
Tak som sa síce nedozvedel, koľko percent z energie minutej na výjazd sa následne rekuperáciou vrátilo, ale zato som sa dozvedel, že brzdenie kotúčovou brzdou je spôsob rekuperácie.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku