Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi vyrazilo s chystaným SUV e-tron na Pikes Peak. Proč jelo z kopce a ne na slavný vrch?

Čtyři kruhy vyrazily s připravovaným elektrickým SUV e-tron na slavný americký vrch. Tam si pro něj připravily netradiční zkoušku.
Zpět na článek
9. 8. 2018 16:53
Re: Tak som sa síce nedozvedel...
Jo s tou rekuperací pomocí kotoučových brzd jsem se taky pobavil >:D Pan redaktor je šprýmař.
Legrační je i informace o rekuperačním brzdném momentu 300 Nm, když běžná kotoučová brzda snadno dosahuje tisíce nebo i desítky tisíc Nm. (Pokud se tím myslel brzdný moment motoru, tak samozřejmě bez udání převodového poměru je to také celkem zbytečný údaj.)

A ještě jedna zajímavost - pokud jsou motory schopné dávat 265 kW po dobu jedné minuty, proč je maximálka pouhých 200 km/h ?
Avatar - Zetti
9. 8. 2018 14:25
Re: Tak som sa síce nedozvedel...
Moc zalezi na tom jak se slape na plyn, muze se to lisit o desitky i stovky procentnich bodu.
Avatar - Zetti
9. 8. 2018 14:23
Re: brzdy
Ale budou se vyuzivat, zadna rekuperace nezastavi auto uplne. Pri dojizdeni napriklad do krizovatky rekuperace "vadne" a musi se slapnout na brzdu
9. 8. 2018 14:00
brzdy
Otazkou jak to bude s rezivenim kotoucu. Pokud se nebufou vyuzivat, po nekolika denich destich budou rezave , cimz se jejich akutni ucenek snizi, a odolnost desyicek pujde rapidne dolu.
9. 8. 2018 13:40
Tak som sa síce nedozvedel...
Tak som sa síce nedozvedel, koľko percent z energie minutej na výjazd sa následne rekuperáciou vrátilo, ale zato som sa dozvedel, že brzdenie kotúčovou brzdou je spôsob rekuperácie.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku