Společnosti VW a Deutsche Post řeší trable s jedovatými těžkými kovy. Volkswagenu kvůli tomu dokonce hrozí svolávačka 124.000 elektrifikovaných automobilů.
Ty lidi fakt už neví jak zlikvidovat elektromobily. Takže kvůli 1 kg Cd v 123000 autech celkem musí automobilka svolat všechny auta na výměnu jedné součástky? Jenom náklady na výměnu budou mít daleko větší znečištění.
To že ostatní firmy vypouští tuny Cd a neřeší se to? Fakt si někdo z vás může myslet ze tyhle zprávy jsou skutečnost?
Me to teda prijde jako nesmysl.
i kdyz dyzly folksvaaagnu patri mezi nejcistsi dyzlove motory a vetsina ostatnich vyrobcu je znatelne horsich, a to vcetne japoncu, korejcu, francouzu, italu, svedu, tak na cerny listine je jen VW.
a ted kdyz tlacitka, na jejichz kontaktech je vrstvicka kadmia, pouzivaji bezne vsichni vyrobci elektroniky aniz by o tom treba i vedeli, nejhorsi je opet folksvaagen
ty mas hodne jednoduchy uvazovani, asi jako vetsina naroda, coz je videt pri volbach ...
kdyby jsi cet vic nez jen nadpis, tak by jsi se docet, ze problem je se spinacem v nabijecce, na jehoz kontakt je nejspis naparena vrstvicka kadmia. a protoze nabijecky dodava externi dodavatel, stacilo jenom vymenit dodavatele nabijecek a je otazka, kde vsude takovy spinac s kadmiem mame, protoze se na 99.9999% nejednalo o spinac pouze pro nabijecky folcvaaagnu
v jednom kubiku morsky vody je toho kadmia vic nez v jednom folcvaaknu, kde s tim nemas sanci prijit do styku, ty woe.
tak bacha az jednou vyrazis k mori, aby jsi se neotravil
az te jednou prozenou kominem, tak tou rtuti z amalganovyho zubu otravis vzduch v okoli, kdyz te zakopou, tak se ta rtut zase casem dostane do zeme
a kazdopadne tech 8mg kadmia z elektrickyho folcvaaagnu je o mnoho radu mensi problem, nez ty stovky kil jedovatyho oxidu dusiku z kazdyho naftovyho jedometu nez konecne skonci na srotisti a prestane zamorovat vzduch
...koľko a akých svinstiev Nemci venovali prírode v tridsiatych a štyridsiatych rokoch pri mierumilovnom vývoji leteckej, raketovej a inej techniky určenej pre blaho celého sveta.
No tak, chlapci, brzdite. Vo VW asi zistili, že elektromobil je príliš drahý a negarantuje hneď v prvom roku výroby vysoké prekročenie naplánovaných ziskov. Tým pádom je vysoko stratový a preto pre VW nebezpečný, preto treba urýchlene stopnúť jeho výrobu a najmä ešte urýchlenejšie na to nájsť pádny ekologický dôvod. ;-) >:-[]
Takže čo sa týka jedovatosti, 8 mg kadmia vyváži 8 g olova.
Počítam dobre?
Takže ak je v jednej autobatérii klasického auta 10 kg olova, je toto auto asi 1250x jedovatejšie
ako elektromobil s 8 mg kadmia; resp. jedno klasické auto je jedovaté ako 1250 elektromobilov spolu. >:D
Ydyot jsi ty, kadmium je tisíckrát jedovatější než olovo. Amalgám v zubu drží kov v sobě pevně, uvolňování je 000 nic, jinak už bys byl ydyot mrtwola wole.
8mg jedovatyho kovu v dvoutunovym aute
to mam v kazdym amalganem zaplombovanym zubu radove vic
a to, ze v klasickym aute je tak 10 kilo jedovatyho olova, je asi jedno ...